Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Autors: Ints Megnis

T. Dukuram lielisks 2. brauciens un sezonas 1. medaļa, M. Dukurs trešais kopvērtējumā

T. Dukuram lielisks 2. brauciens un sezonas 1. medaļa, M. Dukurs trešais kopvērtējumā
Tomass Dukurs blakus olimpiskajiem čempioniem uz goda pjedestāla Kalgari. Foto: IBSF

Latvijas skeletonists Tomass Dukurs svētdien Kalgari trasē aizvadīja lielisku otro braucienu sezonas pēdējā Pasaules kausa posmā un izcīnīja trešo vietu, apsteidzot arī savu jaunāko brāli Martinu, kurš gan tika pie trešās vietas sezonas noslēguma kopvērtējumā.

Pirmajā braucienā labāko rezultātu sasniedza Sunbins Juns no Dienvidkorejas, kurš trasi veica 56,30 sekundēs, par 0,10 sekundēm apsteidzot krievu Aleksandru Tretjakovu. Martins Dukurs aizvadīja neveiksmīgu braucienu un no abiem olimpiskajiem čempioniem atpaliek daudz - aiz līdera ir 0,47 sekundes. Turklāt tāds pats laiks bija arī kanādietim Deivam Greščižinam.

Pirmā brauciena laikā trase palika arvien ātrāka, līdz ar to cīņā par trijnieku iesaistījās arī vairāki negaidīti sportisti - trešo no devītās vietas šķīra tikai 0,12 sekundes. Otrs Latvijas skeletonists Tomass Dukurs Junam zaudēja 0,57 sekundes un ar ukraini Vladislavu Heraškeviču dalīja sesto vietu.

Otro braucienu Tomass Dukurs aizvadīja ļoti veiksmīgi un sasniedza pašu labāko rezultātu starp visiem sportistiem. Viņš pamanījās pat pakāpties uz trešo braucienu, apsteidzot arī savu brāli, pirmoreiz šosezon tiekot starp godalgotajiem sportistiem. Iepriekš šosezon Tomass Dukurs nebija ticis augstāk par ceturto vietu.

Cīņā par uzvaru arī otro braucienu pietiekami ātri veica Juns, kurš Tretjakovam bija priekšā par 0,06 sekundēm, kamēr brāļi Dukuri piekāpās attiecīgi 0,51 un 0,54 sekundes.

Šīs bija otrās skeletona sacensības šonedēļ, jo piektdien Kalgari tika aizvadīts iepriekš šosezon pārceltais posms. Tajā uzvarēja Tretjakovs, otrais bija Juns, Martins Dukurs guva trešo vietu, bet Tomass Dukurs palika uzreiz aiz pjedestāla.

Tretjakovs bija uzvarējis iepriekšējās divās sacensībās un četrās šosezon kopumā, kopvērtējumā apsteidzot Junu, kurš šosezon allaž bijis uz goda pjedestāla. Trešo vietu Pasaules kausa kopvērtējumā izcīnīja Martins Dukurs, pēdējās sacīkstēs apsteidzot krievu Ņikitu Tregubovu. Tomass sezonu noslēdza ar stabilu septīto vietu, tomēr nespējot apsteigt britu Markusu Vaietu, kurš pēc pirmā brauciena bija tikai devītais, bet otrajā uzrādīja piekto laiku un uz šo pozīciju pakāpās arī summā.

Sezonas noslēgumā paredzēts arī pasaules čempionāts, kas norisināsies Vistlerā.

PK posms skeletonā vīriešiem, Kalgari

VSportistsValsts1.br.2.br.Rez.
1.S.JunsDienvidkoreja56.3056.401:52.70
2.A.TretjakovsKrievija56.4056.36+0:06
3.T.DukursLatvija56.8756.34+0.51
4.M.DukursLatvija56.7756.47+0.54
5.M.VaietsLielbritānija56.8956.50+0.69
6.D.GreščižinsKanāda56.7756.64+0.71

Startēja 27 sportisti.

PK noslēguma kopvērtējums

VSportistsValstsPunkti
1.A.TretjakovsKrievija1704
2.S.JunsKoreja1680
3.M.DukursLatvija1533
4.Ņ.TregubovsKrievija1505
5.A.JungksVācija1458
6.M.VaietsLielbritānija1288
7.T.DukursLatvija1272

PK ieskaitē 39 sportisti.


, 2019-02-24 18:39, pirms 5 gadiem
Interesanti salīdzināt:
3. Martins 4.95, 19.02, 25.97, 37.42, 47.10, 56.77
3. Gresčžn 5.16, 19.38, 26.35, 37.81, 47.36, 56.77
, 2019-02-24 18:48, pirms 5 gadiem
Martinam ļoti sūdīgs brauciens, Tomasam slikts. Vistīrāk jau kuro reizi nobrauc Juns. Kā pielipis uz skeletona, bez kāju kustībām. Varbūt pat pārāk "kokaini"?

Tomasam ir iespēja kopvērtējumā pacelties uz sesto vietu, apsteidzot Vaietu, tādējādi izpildot LOV A vienības kritēriju. Derēs iznākums, ja Tomass šodien ir sestais, bet Vaiets desmitais.
Slēpts komentārs: chemist_dk
, 2019-02-24 19:30, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: cerams nedabūs, nav ko valsts naudu tērēt par ragutiņu braukšanu
Ja ne šodien, tad dabūs par vietu astotniekā PČ.
, 2019-02-24 20:18, pirms 5 gadiem
Tomass ir riktīgs malacis. Kad viņš pēdējo reizi bija uzvarējis kādu no braucieniem PK? Junam joprojām traucē starpsezonas likstas ar veselību, ka tik pieticīgs (saviem standartiem) startā un jau tūlīt PČ? Tas mūsējiem ir tikai pluss.
, 2019-02-24 20:23, pirms 5 gadiem
Laikam pirmais gadījums pēdējos padsmit gados,kad labākais starta laiks nav ne Tretjakovam,Junam vai Martinam,bet britam Vaietam!!
, 2019-02-24 20:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tomass ir riktīgs malacis. Kad viņš pēdējo reizi bija uzvarējis kādu no braucieniem PK? Junam joprojām traucē starpsezonas likstas ar veselību, ka tik pieticīgs (saviem standartiem) startā un jau tūlīt PČ? Tas mūsējiem ir tikai pluss.
viņš jau apmēram tanī pašā līmenī jau ir....Moricā viņam šogad bija 4,78,OS sezonā- 4,76
, 2019-02-24 20:33, pirms 5 gadiem
Tomass reizēm patīkami pārsteidz un šodien bija tā diena. Nu labi, 1.brauciens neizdevās, bet 2.brauciens bija tā vērts, lai piedalītos Kalgari posmā. Būs jāpameklē arhīvos, kad Tomass pēdējo reizi uzvarējis kādā no PK posma braucieniem.
, 2019-02-24 20:34, pirms 5 gadiem
Redz kā saulainākā laikā aizgāja Tomasa skeletona slidas (ja kāds neskatījās LTV7, tad D. Dukurs intervijā teica, ka Tomass šodien nav braucis ar kaujas slidām). Protams, arī pats brauciens bija labs.

Īstenībā gribētos Tomasu ierindot pretendentu uz PČ medaļām pulkā. Pēdējās trīs sacensībās, kas notikušas Vistlerā, viņam 3., 13. un 2. vieta. Martinam 6., 4., 1. (ar katru gadu sliktāk). Jāpiekrīt D. Dukura komentāram, ka galvenais favorīts būs Juns (pēdējos divos mačos Vistlerā viņam pārliecinošas uzvaras). Tretjakovs un Tregubovs cīnīsies. Varbūt var izšaut kāds no "resnīšiem" - Greščižins vai Heraškevičs, bet diez vai tiks trijnieka tiešā tuvumā. Un pretstatā diviem iepriekš minētājiem lēnajiem startētājiem abi angļi ar labo starta ieskrējienu - Vaiets un Raiss. Izskatās, ka vācieši varētu nebūt pārāk ātri.
, 2019-02-24 20:35, pirms 5 gadiem
Leikplesidā viņš pag nedēļ pat ātrāk uzskrēja nekā viņsezon
, 2019-02-24 20:39, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Leikplesidā viņš pag nedēļ pat ātrāk uzskrēja nekā viņsezon
Bet Martins taču agrāk bija tālāk no korejieša startā, vai tad ne?
, 2019-02-24 20:40, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Redz kā saulainākā laikā aizgāja Tomasa skeletona slidas (ja kāds neskatījās LTV7, tad D. Dukurs intervijā teica, ka Tomass šodien nav braucis ar kaujas slidām). Protams, arī pats brauciens bija labs.

Īstenībā gribētos Tomasu ierindot pretendentu uz PČ medaļām pulkā. Pēdējās trīs sacensībās, kas notikušas Vistlerā, viņam 3., 13. un 2. vieta. Martinam 6., 4., 1. (ar katru gadu sliktāk). Jāpiekrīt D. Dukura komentāram, ka galvenais favorīts būs Juns (pēdējos divos mačos Vistlerā viņam pārliecinošas uzvaras). Tretjakovs un Tregubovs cīnīsies. Varbūt var izšaut kāds no "resnīšiem" - Greščižins vai Heraškevičs, bet diez vai tiks trijnieka tiešā tuvumā. Un pretstatā diviem iepriekš minētājiem lēnajiem startētājiem abi angļi ar labo starta ieskrējienu - Vaiets un Raiss. Izskatās, ka vācieši varētu nebūt pārāk ātri.
neaizmirsti arī pārējos korejiešus...viens kadrs taču šogad ICC kopv. paņēma
, 2019-02-24 20:43, pirms 5 gadiem
Renes draugi, vai LV ir izskatījusi iespēju piedalītes PČ komandu sacensībās, sieviešu bobos piesakot kādu ārzemju ekipāžu? Vai Jūs atbalstītu tādu pieeju? Neesmu nekad redzējis medaļu sadali komandām. LTV7 šosezon rāda arī sieviešu bobsleju. Vai tas varētu nozīmēt, ka varētu arī rādīt PČ komandām?
, 2019-02-24 20:53, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: neaizmirsti arī pārējos korejiešus...viens kadrs taču šogad ICC kopv. paņēma
Tad jau drīzāk tomēr kāds no vāciešiem - paskatījos, ka ICC posmos Ziemeļamerikā (Pārksitijā un Leikplesidā) Keizingers (vai kā tur viņu pareizi ) vinnēja visus četrus posmus, apsteidzot arī korejiešus. Bet nu jā, korejieši gan jau būs piebraukuši Vistleru.
, 2019-02-24 21:00, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Renes draugi, vai LV ir izskatījusi iespēju piedalītes PČ komandu sacensībās, sieviešu bobos piesakot kādu ārzemju ekipāžu? Vai Jūs atbalstītu tādu pieeju? Neesmu nekad redzējis medaļu sadali komandām. LTV7 šosezon rāda arī sieviešu bobsleju. Vai tas varētu nozīmēt, ka varētu arī rādīt PČ komandām?
Tie mači izskatās vairāk ķeksīša pēc. Bet tur jau vajag arī dāmu skeletonu. Ļoti šaubos, ka mūsējie varētu uz kaut ko tādu parakstīties. Nebrīnītos, ja federācija nemaz nezinātu par tādu iespēju... Nopietni, pats taču redzi, ka izskatās, ka mūsējie vispār neko nerēķina, neplāno.
, 2019-02-24 21:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet Martins taču agrāk bija tālāk no korejieša startā, vai tad ne?
jā, citos posmos gan korejietis bija krietni labāks pirms gada...
, 2019-02-24 21:05, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Renes draugi, vai LV ir izskatījusi iespēju piedalītes PČ komandu sacensībās, sieviešu bobos piesakot kādu ārzemju ekipāžu? Vai Jūs atbalstītu tādu pieeju? Neesmu nekad redzējis medaļu sadali komandām. LTV7 šosezon rāda arī sieviešu bobsleju. Vai tas varētu nozīmēt, ka varētu arī rādīt PČ komandām?
programmā neredzu
, 2019-02-24 21:08, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tie mači izskatās vairāk ķeksīša pēc. Bet tur jau vajag arī dāmu skeletonu. Ļoti šaubos, ka mūsējie varētu uz kaut ko tādu parakstīties. Nebrīnītos, ja federācija nemaz nezinātu par tādu iespēju... Nopietni, pats taču redzi, ka izskatās, ka mūsējie vispār neko nerēķina, neplāno.
Pats esi tos mačus kādreiz skatījies? Man jau kopumā arī neliekas nopietni, ja viena valsts var izlikt uz starta vairākas komandas. Ja nemaldos, tad pēdējā PČ trijniekā bija tikai Vācijas komandas... Par sieviešu skeletonu Tev taisnība, laikam vēl neesmu pieradis, ka Lelde vairs nestartē.
, 2019-02-24 21:08, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tie mači izskatās vairāk ķeksīša pēc. Bet tur jau vajag arī dāmu skeletonu. Ļoti šaubos, ka mūsējie varētu uz kaut ko tādu parakstīties. Nebrīnītos, ja federācija nemaz nezinātu par tādu iespēju... Nopietni, pats taču redzi, ka izskatās, ka mūsējie vispār neko nerēķina, neplāno.
pag. čempī rumāņu sieviešu divnieks tika pie bronzas,braucot vienā komē ar fričiem
, 2019-02-24 21:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pats esi tos mačus kādreiz skatījies? Man jau kopumā arī neliekas nopietni, ja viena valsts var izlikt uz starta vairākas komandas. Ja nemaldos pēdējā PČ trijniekā bija tikai Vācijas komandas... Par sieviešu skeletonu Tev taisnība, laikam vēl neesmu pieradis, ka Lelde vairs nestartē.
https://www.youtube.com/watch?v=KR5...
, 2019-02-24 21:10, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pag. čempī rumāņu sieviešu divnieks tika pie bronzas,braucot vienā komē ar fričiem
Kāpēc tā? Vāciešiem taču savējo it kā netrūkst.
, 2019-02-24 21:13, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=KR5WGo-u-aM
Paldies, tagad zināšu, ka protokolā ieraksta International team. Es biju domājis, ka medaļu ieskaita Vācijai, pat ja tur startē 1 ekipāža ne no Vācijas, bet izrādās, ka tā nav.
, 2019-02-24 21:14, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pag. čempī rumāņu sieviešu divnieks tika pie bronzas,braucot vienā komē ar fričiem
Jā, tagad skatījos rezultātus un nobrīnījos par to. Varbūt trenējas kopā ar vāciešiem? Varbūt palīdzēja rumānietēm sasniegt kaut kādu viņu LOK normatīvu?
, 2019-02-24 21:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pats esi tos mačus kādreiz skatījies? Man jau kopumā arī neliekas nopietni, ja viena valsts var izlikt uz starta vairākas komandas. Ja nemaldos, tad pēdējā PČ trijniekā bija tikai Vācijas komandas... Par sieviešu skeletonu Tev taisnība, laikam vēl neesmu pieradis, ka Lelde vairs nestartē.
Neesmu skatījies. Skatītos tikai tad, ja startētu mūsējie.
, 2019-02-24 21:17, pirms 5 gadiem
Autoru citēšu - Viņš pamanījās pat pakāpties uz trešo braucienu.
Kā tas izpaužas, pakāpties uz trešo braucienu? Bet malacis gan Tomass, gan Mārtiņš.
, 2019-02-24 21:17, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Neesmu skatījies. Skatītos tikai tad, ja startētu mūsējie.
Ja mūsējie pilnībā izlaistu kādu no PK posmiem, tad arī to posmu neskatītos?
, 2019-02-24 21:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja mūsējie pilnībā izlaistu kādu no PK posmiem, tad arī to posmu neskatītos?
Iespējams. Sieviešu skeletonu tagad neskatos. Veču bobslejs gan ir kaut kas cits.
, 2019-02-24 21:36, pirms 5 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams. Sieviešu skeletonu tagad neskatos. Veču bobslejs gan ir kaut kas cits.
Tad jau neesi harcore renes fans, kā biju iedomājies.
, 2019-02-24 21:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja mūsējie pilnībā izlaistu kādu no PK posmiem, tad arī to posmu neskatītos?
Off topik!
Kā tev PČ tramplīnos.
Man jau patika, ka Aizenbihlers paņēma tituli. Sakarīgs sportists. Arī pret Gaigeru nekādu pretenziju, jo pēdējā liakā čalis labi startēja. Kilians gan pārsteigums, bet laikam viņam šis tramplīns bija ļoti piemērots, jo arī 4TT viņam labi gāja Insbrukā.
Par poļiem gan baigā škrobe. Vel Villingenā likās ka viss būs Ok, bet....PČ komanda sabruka kā kāršu namiņš. Un, pats galvenais, izskatās, ka arī uz normālā tramplīna nekas nebūs, jo čaļiem galīgi acis nedeg. Kamilss savā līmenī, bet pārējie galīgi nekādi.
, 2019-02-24 21:47, pirms 5 gadiem
Autor, kā var pakāpties uz trešo braucienu ???
, 2019-02-24 21:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topik!
Kā tev PČ tramplīnos.
Man jau patika, ka Aizenbihlers paņēma tituli. Sakarīgs sportists. Arī pret Gaigeru nekādu pretenziju, jo pēdējā liakā čalis labi startēja. Kilians gan pārsteigums, bet laikam viņam šis tramplīns bija ļoti piemērots, jo arī 4TT viņam labi gāja Insbrukā.
Par poļiem gan baigā škrobe. Vel Villingenā likās ka viss būs Ok, bet....PČ komanda sabruka kā kāršu namiņš. Un, pats galvenais, izskatās, ka arī uz normālā tramplīna nekas nebūs, jo čaļiem galīgi acis nedeg. Kamilss savā līmenī, bet pārējie galīgi nekādi.
Vakar pirms Paijera lēciena nodomāju - Rjoju spīd koka medālis, baigi žēl, bet tad uzreiz iezagās galvā otra doma - ja Paijers nedabūs medāli, man arī būs viņa žēl. Viņš ir tāds malacis, ka izturēja spiedienu pirms 2.lēciena, un tas neviltotais prieks par bronzu, tas tramplīnlēkšanā nenotiek katru dienu - ķivere pa gaisu, pats skraida no priekiem. Par to, ka viņš atkodis tramplīnu, pilnībā piekrītu, jo 4TT viņam bija 7.vieta, kas ir viņa PB PK posmos. Pagājušosezon čalis, je atmiņa neviļ, PK nevienu punktu nedabūja, bet jau vasarā varēja redzēt pavisam citu Paijeru. Pirms gada neviens pat iedomāties nevarēja viņu kā PČ medaļnieku. Par Aizenbihlera uzvaru man pretenziju nav. Šusteram pagaidām pēdējais PČ pie GER stūres izvēršas vnk pasakaini. Šis treneris man ir viens no favorītiem starp treneriem. Par komandu sacensībām daudz nevarēšu pastāstīt, jo sanāca redzēt tikai pašus pēdējos lēcienus, bet noteikti noskatīšos sacensības ierakstā. Aizmirsu pieminēt, ka man pārliecinoši lielākais prieks ir par Japānas bronzu šodien.
Einars Fogelis kopā ar Zinti Ekmani. Foto: IBSF
5

Fogelis: "Lēmumam par 2026. gada OS ledus trasi jābūt līdz maija beigām"

LETA. Lēmumam par bobsleja, skeletona un kamaniņu sporta sacensību vietu 2026. gada olimpiskajās spēlēs Itālijā jābūt līdz maija beigām, preses konferencē pirms sezonas pēdējā Pasaules kausa posma Siguldā apstiprināja Starptautiskās Kamaniņu sporta federācijas (FIL) prezidents Einars Fogelis.
Foto: ibsf.org
3

Klārka un Grothērs uzvar pasaules čempionātā skeletonā

LETA. Kanādiete Helija Klārka un vācietis Kristofers Grpothērs piektdien Vinterbergā kļuva par uzvarētājiem pasaules skeletona čempionātā.
Foto: LFF
21

Prioritārie sporta veidi: futbols zaudē pirmo vietu, motosports apdzen tenisu

Pirms divām nedēļām Latvijas Nacionālā sporta padome apstiprināja 2024. gada valsts budžeta finansējumu sportam sadalījumu 51 miljona eiro apmērā. Portāla Sportacentrs.com rīcībā nonāca saraksts ar 15 prioritārajiem sporta veidiem, taču pēc datu precizēšanas tabulā redzamas izmaiņas.