Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins Dukurs ar trases rekordu nostiprina pārsvaru, Tomass trešais

Martins Dukurs ar trases rekordu nostiprina pārsvaru, Tomass trešais
Martins Dukurs. Foto: EPA/Scanpix

Izcilu pirmo dienu pasaules čempionātā skeletonā Vistlerā aizvadīja latviešu cerība Martins Dukurs, kurš pēdējos sešos pasaules čempionātos izcīnījis piecas zelta un vienu sudraba medaļu. Martins Dukurs tuvāko sekotāju krievu Ņikitu Tregubovu pēc diviem braucieniem apsteidz par 0,37 sekundēm, bet Tomass Dukurs ieņem trešo pozīciju.

Otrajā braucienā sportisti startēja atbilstoši pirmā brauciena rezultātiem, vispirms trasi veicot no 20. līdz 1. vietai. Tomass Dukurs startu noskrēja par divām simtdaļām ātrāk (4,58 sekundes) nekā pirmajā braucienā, nepieļāva nevienu kļūdu trasē un finišā apsteidza tuvāko sekotāju Soču olimpisko čempionu Aleksandru Tretjakovu. Tomasam izdevās pacelties no piektās uz trešo vietu.

Jaunais krievs Ņikita Tregubovs uzlaboja startu par 0,05 sekundēm. Braucot bez rupjām kļūdām, viņš pakāpās uz augsto otro vietu. Nervi neizturēja vācietiem Kristoferam Grotēram, kurš pirmajā braucienā uzrādīja otro labāko laiku. Otrajā braucienā Grotērs trasē pieļāva vairākas kļūdas un summā noslīdēja uz piekto vietu.

Pieckārtējais pasaules čempions Martins Dukurs uzrādīja labāko starta laiku (4,50). Veicot teicamu braucienu, titulētais sportists laboja Vistleras trases rekordu (51,91 sekundes) un palielināja pārsvaru pār otro vietu par 0,30 sekundēm. Pēc pirmās dienas latvietis ir pārliecinošā vadībā, bet rītdien gaidāmi 3. un 4. brauciens.

Šodien plkst. 22:45 cīņu sāks arī dāmas, bet vīri nākamo trešo braucienu aizvadīs piektdien plkst. 19:00 pēc Latvijas laika. Tiešraides varēsiet vērot LTV7.

Pasaules čempionāts vīriešiem, 2. brauciens

VSportistsValsts1.br.2.br.Summa
1.M.DukursLatvija52.1551.911:44.06
2.Ņ.TregubovsKrievija52.2652.17+0.37
3.T.DukursLatvija52.36 52.18+0.48
4.A.TretjakovsKrievija52.4752.12+0.53
5.K. GrotērsVācija52.2252.51+0.67
6.S.JunsDienvidkoreja52.3452.49+0.77

Piedalās 35 skeletonisti

Rakstu sagatavoja Sportacentrs.com Jauno žurnālistu akadēmijas dalībnieks

1 2 37 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2019-03-07 21:32, pirms 5 gadiem
Te tik daudzi Martinu norakstīja.

  +9 [+] [-]

, 2019-03-07 21:34, pirms 5 gadiem
Ierijat, nolicēji! Veiksmi rīt!

  +7 [+] [-]

, 2019-03-07 21:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te tik daudzi Martinu norakstīja.
Tāpēc,ka muļķi.
Martins gatavojas uz galvenajiem startiem,un sezona ir vnk lai noturētos kaut kādā formā

  +5 [+] [-]

, 2019-03-07 21:35, pirms 5 gadiem
Malaci! Rit janobrauc savu iespeju robezas un uzvara neizpaliks!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-07 21:36, pirms 5 gadiem
LTV7 tieši pirms top10 ieliek reklāmu, malači!!

  +6 [+] [-]

, 2019-03-07 21:36, pirms 5 gadiem
Neticami, bet fakts! Monstri!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-03-07 21:49, pirms 5 gadiem
D-Mob rakstīja: LTV7 tieši pirms top10 ieliek reklāmu, malači!!
mums tiešām "veicas" ar renes televīziju-daudzas reklāmas,neparāda braucienu līdz galam,komentētātāji-antiņi...

 +10 [+] [-]

, 2019-03-07 21:49, pirms 5 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Žēl ka galvenajos mačos ja OS izgāzās un tas pats draud Pekinā kur korejieši, krievi piebrauktas kā mājas trasi
Izgazas? Pajolis
Slēpts komentārs: Dāvis_P

  +6 [+] [-]

, 2019-03-07 21:51, pirms 5 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Žēl ka galvenajos mačos ja OS izgāzās un tas pats draud Pekinā kur korejieši, krievi piebrauktas kā mājas trasi
Ej tak tu durik uz poda!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-07 21:55, pirms 5 gadiem
Lūk, šeit var likt virsrakstu-IZCILS brauciens...
Tregubova dauzīšanās pa malām un pārsvara audzēšana ir vnk... skumja!
Slēpts komentārs: viedoklis

  +6 [+] [-]

, 2019-03-07 22:02, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Kas cits, ja ne izgāšanās ir bijusi OS!? Viņš pats 25 uzvaras PK posmos iemainītu pret zeltu OS... kaut vienu!
Jo OS ir 4gades augstākais punkts, kurš NE reizi nav sasniegts, lai gan sezonā ir bijusi totāla dominēšana...
Viņš pats taču ir teicis, ka nemainītu savas PK uzvaras pret OS zeltu.

  +7 [+] [-]

, 2019-03-07 22:04, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Kas cits, ja ne izgāšanās ir bijusi OS!? Viņš pats 25 uzvaras PK posmos iemainītu pret zeltu OS... kaut vienu!
Jo OS ir 4gades augstākais punkts, kurš NE reizi nav sasniegts, lai gan sezonā ir bijusi totāla dominēšana...
visās vecajās trasēs viņš visus saplosītu miltos OS

bet ko var tur padarīt,ja OS vienmēr notiek jaunajās trasēs,kur viens no galvenajiem konkurentiem tiek pie 20 brauc. bet otrs pie 1000

  -1 [+] [-]

, 2019-03-07 22:14, pirms 5 gadiem
Monstrs Mārča!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-07 22:16, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Kas cits, ja ne izgāšanās ir bijusi OS!? Viņš pats 25 uzvaras PK posmos iemainītu pret zeltu OS... kaut vienu!
Jo OS ir 4gades augstākais punkts, kurš NE reizi nav sasniegts, lai gan sezonā ir bijusi totāla dominēšana...
Viņš jau teica, ka pat sešus pasaules kausus viņš nemainītu

  +2 [+] [-]

, 2019-03-07 22:17, pirms 5 gadiem
rodgerz rakstīja: Monstrs Mārča!
Ooo, mums jauns sportists ? Mārtiņš Dukurs ??

  +7 [+] [-]

, 2019-03-07 22:23, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Biatlonā arī var trenēties 1000 reizes, bet pie medaļas tāpat netiks!
nu kā var salīdzināt slēpošanas trasi ar renes trasi

  +8 [+] [-]

, 2019-03-07 22:23, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Kas cits, ja ne izgāšanās ir bijusi OS!? Viņš pats 25 uzvaras PK posmos iemainītu pret zeltu OS... kaut vienu!
Jo OS ir 4gades augstākais punkts, kurš NE reizi nav sasniegts, lai gan sezonā ir bijusi totāla dominēšana...
Kas Tu kritis dzemdībās esi? Viņš tieš teica, ka nekad nemainītu visas PK, EČ, PČ uzvaras pret OS zeltu, jo tās ir vienas gonkas pret stabilitāti un karaļa būšanu 10 gadus no vietas.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-07 22:35, pirms 5 gadiem
Būba rakstīja: Kas Tu kritis dzemdībās esi? Viņš tieš teica, ka nekad nemainītu visas PK, EČ, PČ uzvaras pret OS zeltu, jo tās ir vienas gonkas pret stabilitāti un karaļa būšanu 10 gadus no vietas.
Izstāsti sīkāk par to krišanu dzemdībās... ļoti interesē, video varbūt esi pietaupījis ar savu pieredzi!?
Jā, nemainītu... jo OS neizdarīja visu, lai dabūtu zeltu! RUna vairāk ir par atsevišķiem braucieniem, kas PK kopvērtējumā NEKO nemainītu...

  -2 [+] [-]

, 2019-03-07 22:36, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: visās vecajās trasēs viņš visus saplosītu miltos OS

bet ko var tur padarīt,ja OS vienmēr notiek jaunajās trasēs,kur viens no galvenajiem konkurentiem tiek pie 20 brauc. bet otrs pie 1000
Ir stūrītī jāiet raudāt, jo to neviens nezināja, ka uz OS būs jaunas trases! Kanādas gadījumā ar trasi nekāda sakara nebija, pats sacepās!

  -3 [+] [-]

, 2019-03-07 22:37, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tāpēc,ka muļķi.
Martins gatavojas uz galvenajiem startiem,un sezona ir vnk lai noturētos kaut kādā formā
Nu ja, OS jau kuros gadus, kā izrādās-ne tuvu nav svarīgākais starts

  +8 [+] [-]

, 2019-03-07 23:00, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Nu ja, OS jau kuros gadus, kā izrādās-ne tuvu nav svarīgākais starts
ko tu tur murgo

nu nav tas nopietni,ka OS trasi uzceļ tikai gadu pirms spēlēm...

tur no objektivitātes nav ne smakas OS

  +9 [+] [-]

, 2019-03-07 23:07, pirms 5 gadiem
var redzēt ka SC daudz krievu stalko. Dukuru tēvs nolika pie vietas krievu narkorijējus un stipri paaugstinājās heitisms pret Dukuriem, kuri ir vieni no stabilākajiem sportistiem pasaulē un dominējuši savā disciplīnā entos gadus pēc kārtas

  +5 [+] [-]

, 2019-03-07 23:12, pirms 5 gadiem
Ko biedrs Savickis teiks par šo Martina pārsvaru ka joprojām neviens nepazīst šos talantus

  +3 [+] [-]

, 2019-03-07 23:18, pirms 5 gadiem
Dukuri ir labi pastrādājuši un nopietni sagatavojušies, taču vēl nav nekāda pamata eiforijai, jo pārsvars nav tik liels, lai tik grūtā trasē varētu atļauties tikai noslidināties 3. un 4.braucienā.
Martins pirmajā braucienā bija ļoti labs, bet ne ideāls, savukārt otrais brauciens viņam jau bija "Martina līmenī" jeb "God" līmenī.
Tomass tāpat kā pārējie sportisti cīnās ar sarežģīto trasi un veiksmīgi cīnās, kaut arī pirmajā braucienā kļūda bija nopietna.
Grotērs 1.braucienā zaudēja Martinam 0.07, bet 2.braucienā 0.60, tas tikai pierāda, ka rīt mūsējiem jābūt atkal 100% koncentrācijai.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-07 23:29, pirms 5 gadiem
psc, kaut kāds infantils "anekdošu šovs" LTV7 ir svarīgāks par normālu skeletona sacensību parādīšanu līdz galam

  +1 [+] [-]

, 2019-03-07 23:32, pirms 5 gadiem
Prieks, ka perspektīvo korejieti pārmāca

  +1 [+] [-]

, 2019-03-07 23:36, pirms 5 gadiem
Baraks Osama rakstīja: psc, kaut kāds infantils "anekdošu šovs" LTV7 ir svarīgāks par normālu skeletona sacensību parādīšanu līdz galam
Piekrītu! 1.braucienā parādīja 27/35 sportistus, taču mājinieku Linču, kurš 1.braucienā uzrādīja 23.rezultātu neparādīja. Vēl varētu saprast, ja neparādītu 2-3, bet ne jau 8 sportistus! Biatlonā LTV7 rāda visus >100, kaut gan tur tiešām bieži nav jēgas tos pēdējos redzēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-07 23:38, pirms 5 gadiem
mareks2 rakstīja: Piekrītu! 1.braucienā parādīja 27/35 sportistus, taču mājinieku Linču, kurš 1.braucienā uzrādīja 23.rezultātu neparādīja. Vēl varētu saprast, ja neparādītu 2-3, bet ne jau 8 sportistus! Biatlonā LTV7 rāda visus >100, kaut gan tur tiešām bieži nav jēgas tos pēdējos redzēt.
Nemelo, LTV7 regulāri nerāda pilnīgi visus finišējušos biatlonā, vienīgais izņēmums ir masu starti, it sevišķi, ja Rastijs ir astes galā tur.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-07 23:40, pirms 5 gadiem
Tas Anekdošu šovs gan ir tik nožēlojams, tas tiesa.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-07 23:47, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemelo, LTV7 regulāri nerāda pilnīgi visus finišējušos biatlonā, vienīgais izņēmums ir masu starti, it sevišķi, ja Rastijs ir astes galā tur.
Es nesen nejauši skatījos vienu dāmu biatlona pārraidi un parādīja visas finišētājas. Jā, laikam tas bija masu starts, bet skeletonā ir 3x mazāk dalībnieku, tā kā nevajadzētu būt problēmām ar vismaz 90% satura pārraidi.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-07 23:49, pirms 5 gadiem
mareks2 rakstīja: Es nesen nejauši skatījos vienu dāmu biatlona pārraidi un parādīja visas finišētājas. Jā, laikam tas bija masu starts, bet skeletonā ir 3x mazāk dalībnieku, tā kā nevajadzētu būt problēmām ar vismaz 90% satura pārraidi.
Es jau arī piekrītu, ka labāk parādītu skeletonu līdz galam.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-07 23:52, pirms 5 gadiem
nu jopcig...kāpēc Annai nelido ar Dukura kamanām
1 2 37 komentāri