Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Latviešiem neizdodas aizcīnīties līdz medaļām, visas ekipāžas desmitniekā

Rolands Eliņš

Latviešiem neizdodas aizcīnīties līdz medaļām, visas ekipāžas desmitniekā
Oskars Melbārdis
Foto: Viesturs Lācis

Pasaules kausa posmā Kēnigszē, Vācijā, noslēgušās bobsleja divnieku sacensības. No latviešu ekipāžām visaugstāko vietu izcīnīja Oskars Ķibermanis ar Matīsu Mikni, kuri finišēja piektie, Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens uzreiz aiz viņiem, savukārt Uģim Žaļimam un Jānim Jansonam labs otrais brauciens ļāva pakāpties uz devīto pozīciju.

Pirmais brauciens

Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens trasē devās kā paši pirmie, kamēr daudzi favorīti šoreiz startēja krietni vēlāk, un pēc salīdzinoši gluda brauciena finišēja pēc 49:27 sekundēm. Viņi palika līderu godā līdz brīdim, kad startēja Stīvena Holkomba ekipāža, kas Melbārdi apsteidza par trim sekundes simtdaļām.

Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis uzrādīja lielisku starta laiku, kas izrādījās otrs labākais šajā braucienā, atpaliekot tikai no vācieša Frīdriha. Taču tāpat kā Melbārdim arī Ķibermanim trases beigu daļā nebija pārāk iespaidīgs ātrums, kas lika piekāpties pirmā brauciena līderiem Lohneram un Frīdriham. Ķibermanis ierindojās piektajā vietā, par 0.04 sekundēm atpaliekot no Melbārža.

Uģis Žaļims un Jānis Jansons startā par vienu sekundes simtdaļu pārspēja Melbārdi un arī finišā laika izteiksmē neatpalika pārāk daudz no labāko sešinieka, taču blīvo rezultātu dēļ ierindojās desmitajā. vietā. Žaļima ekipāža pēc pirmā brauciena desmito vietu gan dala ar krievu pilotu Aleksandru Kasjanovu. Kopvērtējumā trešās vietas īpašnieku Holkombu šķir tikai 0.23 sekundes no 12. vietā esošā kanādieša Kripsa.

Pirmais brauciens tikmēr pagalam neveiksmīgs padevās PK kopvērtējuma līderim divnieku konkurencē Jundžonam Vonam no Dienvidkorejas, kurš bija trešais ātrākais startā, bet finišā zaudēja līderim Lohneram pussekundi un palika tikai 16. vietā.

Otrais brauciens

Ievērojams kāpums padevās Monako sportistam Rūdijam Rinaldi, kurš no 20. pozīcijas pacēlās uz 14. Rinaldi par vienu sekundes simtdaļu tomēr izdevās apsteigt vācieša Valtera ekipžai. Uģim Žaļimam otrajā braucienā izdevās uzlabot starta laiku (4,89), arī aizvadīt tīru braucienu un pārņemt līderpozīcijas, ar labām iespējām nostiprināties pirmajā desmitniekā. Krievam Kasjanovam, kurš pēc pirmā brauciena dalīja 10. vietu ar Žaļimu un Jansonu, sliktā starta laika dēļ (4,99) arī neizdevās pārspēt mūsējos.

Arī šveicietis Pēters nespēja noturēt savu devīto pozīciju, kā rezultātā Uģis un Jānis nodrošināja sev vismaz devīto vietu. Brits Taskers braucienā demonstrēja pamatīgas sānslīdes, taču ar nelielo handikapu startā pietika, lai apsteigtu latviešus. Krievs Stuļņevs veica acīmredzami sliktāku braucienu, kā Žaļims ar Jansonu, taču attīstīja milzīgu ātrumu, apsteigdams arī priekšā esošos austriešus.

Oskars Ķibermanis pielika startā (4,83), trases sākumā bija par ceturtdaļsekundi priekšā Stuļņevam, nepieļāva nekādas rupjas kļūdas, taču pašā finiša taisnē pārsvars saruka, un krievi Ķibermani un Mikni apsteidza tikai par sekundes simtdaļu. Oskars Melbārdis atkārtoja pirmajā braucienā iespēto starta laiku (4,92), attīstīja salīdzinoši augstu ātrumu, taču jau atkal uz beigām iekrātais pārsvars pār Stuļņevu strauji samazinājās. Rezultātā Melbārdim un Dreiškenam tobrīd trešais rezultāts, palaižot priekšā arī Ķibermaņa ekipāžu.

Amerikāņu vecmeistars Stīvens Holkombs aizvadīja lielisku braucienu, pārspēdams Stuļņevu, nodrošinot sev medaļu. Mājnieks Frīdrihs uzrādīja lielisku starta laiku (4,81), taču S virāžā sagāja pamatīgās sānslīdēs, trases beigās pārsvars saruka, un rezultātā dalīts otrais rezultāts ar Holkombu. Sacensību līderis Lohners aizvadīja stabilu otro braucienu, bija pirmais gan summā, gan braucienā un uzvarēja otrajā Pasaules kausa posmā pēc kārtas.

PK 6. posms, Kēnigsze, bobsleja divnieki

V.EkipāžaValsts1.br.2.br.Summa
1.Lohners/BlūmsVācija49.1249.421:38.54
2.Frīdrihs/MargissVācija49.2149.56+0.23
2.Holkombs/ValdessASV49.2649.56+0.23
4.Stuļņevs/BeluginsKrievija49.3749.57+0.40
5.Ķibermanis/MiknisLatvija49.3349.62+0.41
6.Melbārdis/Dreiškens Latvija49.2949.71+0.46
7.Maiers/ZammersAustrija49.3649.67+0.49
8.Taskers/FīronsLielbritānija49.3849.74+0.58
9.Žaļims/JansonsLatvija49.4649.69+0.61
10.Kasjanovs/PuškarjovsKrievija49.4649.73+0.65
1 2 3 75 komentāri

     [+] [-]

, 2017-01-28 16:36, pirms 7 gadiem
Līdz trešajai vietai - 3/7 simtdaļas. Ir reāla iespēja. Šoreiz izskatījās, ka bija vietas, kur šo to tik tiešām var izlabot tīri braukšanā.. Bet nu, šajā trasē izskatās mūsu slidas īsti negrib slīdēt. Jo abiem tendence vienāda - jo tuvāk lejai, jo tuvāk pietuvojamies pretiniekiem.. Vairāk izteiks Holkomba brauciens, ne tik ļoti, cik mūsu brauciens. Ja šis nobrauks līmenī, tad šaubos, vai mēs viņu apsteigsim. Un vēl arī Maiers var rādīt brīnumus.

  +7 [+] [-]

, 2017-01-28 16:40, pirms 7 gadiem
Polska pat priekša Korejas ekipāžam...redz,kā viss uzreiz mainās,kā aiziet viens no labākajiem slidu apstrādes speciem...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 16:41, pirms 7 gadiem
Atliek pašiem meklēt jaunus risinājumus. Bobslejā tas ir jaunais sadarbības līgums ar Šveices slidu apstrādes speciālistu Hansuli Šīsu. Vīru ar lielu pieredzi šajā jomā, taču reāli arī laikam ne tādām iespējām kā vāciešiem speciālās laboratorijās. Toties nu jau 60 gadus vecais Šīss ir ļoti gudrs dažādās niansēs – ne velti viņš savulaik gatavoja slidas pasaules un olimpiskajam čempionam kanādietim Pjēram Ludēram, arī Kailijai Hamprīsai, pēc tam šveicietim Beātam Hefti, bet kopš pagājušās sezonas strādāja ar Korejas izlasi. Radās domstarpības ar korejiešiem, un nu Šīss palīdzēs mūsējiem, laikam mentalitāte bijusi pārāk atšķirīga, kaut lielais "Hyundai" koncerns bobslejā investējis milzumu naudas.

Šīsa teiktais vien liek aizdomāties visiem, kas bobsleju vēl uztver tikai kā startu un braukšanu: ”Materiālam bobslejā pēdējos gados ir ļoti liela loma. Ja kāds nav gatavs jauniem izaicinājumiem un pētījumiem, tad tas jau ir zaudējis.”

Māris Rīmenis: Latvija atgriezusies un atkal...

  +5 [+] [-]

, 2017-01-28 17:50, pirms 7 gadiem
Tas ir ārprāts cik slikti nobrauca Frīdrihs un tik un tā viņam gandrīz lielākais ātrums trasē... Tāda sajūta, ka viņi brauca ar metāla slidām, kamēr pārējie ar koka slidām.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 17:54, pirms 7 gadiem
nu ja frici te nesmaucas...tad es esmu tankists!tik sudigi braukt un vinnet var tikai frici vacija!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 17:56, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Tas ir ārprāts cik slikti nobrauca Frīdrihs un tik un tā viņam gandrīz lielākais ātrums trasē... Tāda sajūta, ka viņi brauca ar metāla slidām, kamēr pārējie ar koka slidām.
piekrītu ,redz ko nozīmē izcila slidu apstrāde

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 17:57, pirms 7 gadiem
demarkus rakstīja: nu ja frici te nesmaucas...tad es esmu tankists!tik sudigi braukt un vinnet var tikai frici vacija!!!
Šīsa teiktais vien liek aizdomāties visiem, kas bobsleju vēl uztver tikai kā startu un braukšanu: ”Materiālam bobslejā pēdējos gados ir ļoti liela loma. Ja kāds nav gatavs jauniem izaicinājumiem un pētījumiem, tad tas jau ir zaudējis.”

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:07, pirms 7 gadiem
Holkombu jau te daudzi sāka pirms Sočiem norakstīt....bet re, šis iet atkal pēc kādas medaļas Korejā

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:10, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: piekrītu ,redz ko nozīmē izcila slidu apstrāde
Vācieši ar savām ūberalles slidām spētu cīnīties par uzvarām pat atpakaļgaitā braucot, jo pat braucot šķērsām un nodauzot visas apmales viņiem ir lielākais ātrums trasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:12, pirms 7 gadiem
jācer ka būs diezgan silts laiks kad būs PČ , jo atceroties pagaišo gadu , tad Vācieši un Krievi otraja dienā ierija "'putekļus "'no mums

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:16, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jācer ka būs diezgan silts laiks kad būs PČ , jo atceroties pagaišo gadu , tad Vācieši un Krievi otraja dienā ierija "'putekļus "'no mums
divniekos mums vispār neslīdēja pag. gada čempī...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:16, pirms 7 gadiem
Latvijas skeletona un bobsleja komandai jāmeklē Ķīmiķis. Ar vācu kamanām un Latviešu braukšanu mūs apsteigt varētu viet bobi ar dzinēju.

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:32, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Vācieši ar savām ūberalles slidām spētu cīnīties par uzvarām pat atpakaļgaitā braucot, jo pat braucot šķērsām un nodauzot visas apmales viņiem ir lielākais ātrums trasē.
brauciens bez apmalēm ne vienmēr ir ātrākais variants
kaut gan, protams, tas izskatījās neticami

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:33, pirms 7 gadiem
Nupat pārbaudīju IBSF mājaslapā - Frīdriham ar šokējoši sliktu braucienu ir 3.vieta 2.braucienā!!!
Varētu kāds mākslinieks uzgleznot Frīdriha otro braucienu, jo tā būtu ļoti smieklīga groteska par bobsleju!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:43, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: brauciens bez apmalēm ne vienmēr ir ātrākais variants
kaut gan, protams, tas izskatījās neticami
Pašā startā ielikt bortā noteikti ir ātrākais variants. Nu Frīdrihs visu augšu nobrauca ļoti slikti, pat IESKRĒJIENĀ pieļāva kļūdu. Trases augšdaļa ir vieta, kur bobslejā paredzēts uzņemt ātrumu.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:43, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Nupat pārbaudīju IBSF mājaslapā - Frīdriham ar šokējoši sliktu braucienu ir 3.vieta 2.braucienā!!!
Varētu kāds mākslinieks uzgleznot Frīdriha otro braucienu, jo tā būtu ļoti smieklīga groteska par bobsleju!
atceros, kā 2015. g čempī 4niekos arī Frīdrihs tik krimināli veica visus 4 brauc,bet tāpat beigās Melbārdim vien nieka tiesu zaudēja,kad mūsējie toreiz riskējot 4. brauc. ieskrēja bortā- startā

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:50, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Pašā startā ielikt bortā noteikti ir ātrākais variants. Nu Frīdrihs visu augšu nobrauca ļoti slikti, pat IESKRĒJIENĀ pieļāva kļūdu. Trases augšdaļa ir vieta, kur bobslejā paredzēts uzņemt ātrumu.
Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 18:54, pirms 7 gadiem
Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants
Protams, ka ir virāžas, kuras lai pareizi izbrauktu ir jāatsitas pret apmalēm, to visi saprot, nevajag to atkārtot, bet saproti, ka atsitieni vietās, kur tiem nevajag būt, ātrumu dzēš. Un par TO mēs šeit sakarā ar Frīdrihu runājam. Te nav muļķu bars, kā tu esi iedomājies.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 18:56, pirms 7 gadiem
neaizmirstam,ka vāciešiem atkal būs 4 ekipāžas PČ...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 18:58, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants
Starp citu Frīdriham bija ne tikai startā, bet vēlāk vēl arī vienā virāžā kamanas pilnīgi šķērsām. Bet ātrums pēc tam tik un tā gandrīz vislielākais.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:00, pirms 7 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.
Langens bieži vien nemaz tik forši nebrauca...tehnika viņam bija PRĪMĀ

Lange,Prūsis,Minžons,Hūbers,šveicieši bija tā laika izcilākie braucēji

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:03, pirms 7 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.
Jā, labi, ka bobslejs ir ziemā, jo redzot kā nobraucot Frīdrihs ir 3.v. otrajā braucienā, tad vasarā reti kurš pie TV kastes sēdētu, lai vērotu to cirku. Tad jau 100% labāk vērot pludmales volejbolu saulītē un smiltīs.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:03, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Protams, ka ir virāžas, kuras lai pareizi izbrauktu ir jāatsitas pret apmalēm, to visi saprot, nevajag to atkārtot, bet saproti, ka atsitieni vietās, kur tiem nevajag būt, ātrumu dzēš. Un par TO mēs šeit sakarā ar Frīdrihu runājam. Te nav muļķu bars, kā tu esi iedomājies.
Bobslejā tehnika ir būtiska sastāvdaļa. Ja vāciešiem ir kaut kas negodīgs, lai pierāda. Ja nav nekā negodīga, tad citiem ir jāstrādā cītīgāk tehnikas jomā. Nevajag bļaut, ka latviešiem jābūt pirmajās vietās, jo redz ir labs ieskrējiens. Teiktu, ka Rinaldi un Lutijs nobrauca labāk par mūsējiem, bet nez kāpēc esam priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:05, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Jā, labi, ka bobslejs ir ziemā, jo redzot kā nobraucot Frīdrihs ir 3.v. otrajā braucienā, tad vasarā reti kurš pie TV kastes sēdētu, lai vērotu to cirku. Tad jau 100% labāk vērot pludmales volejbolu saulītē un smiltīs.
Vieglatlētikā melnajiem ir labāka ģenētika no dabas. Ko nu darīsim???

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:06, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Starp citu Frīdriham bija ne tikai startā, bet vēlāk vēl arī vienā virāžā kamanas pilnīgi šķērsām. Bet ātrums pēc tam tik un tā gandrīz vislielākais.
no nu tagad darīsim? Korejieši arī nebrauc tik slikti, bet kaut kāds kritums rezultātos. Tad jādod visiem braukt ar vienu un to pašu bobu. Bet atkal bēda. Viens bobs visiem atkal nebūs piemērots

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:18, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: no nu tagad darīsim? Korejieši arī nebrauc tik slikti, bet kaut kāds kritums rezultātos. Tad jādod visiem braukt ar vienu un to pašu bobu. Bet atkal bēda. Viens bobs visiem atkal nebūs piemērots
Tas ir jautājums federācijai! Vai viņi grib stingras kontroles, vai grib investēt jaunu pārbaudes metožu izstrādē utt. Varbūt vienkārši kādam ir izdevīgi tā kā ir patreiz - kad atmetam ar roku "ai, nu mēs jau neko nevaram izkontrolēt".

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:22, pirms 7 gadiem
Jāņem vērā,ka vēl pirms dažiem gadiem gan 2niekos, gan 4niekos bija normāls starta handikaps pār fričiem...

bet tā kā viņi pēdējos gados ir stipri pielikuši....tad tiešām jāizsaka liela apbrīna, ka mēs spējam par to trijnieku vēl tik reāli cīnīties ar to DZELTENO MAŠĪNU

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:22, pirms 7 gadiem
Skaidrs, ka tam visam ir nozīme, bet nav vēl arī tik dramatiski, ka būtu pilnīgi bezcerīgi citiem, to pierāda ZA posmi, Sanktmorica 4nieki, arī Iglsā ar tādu sišanos pa malām nu medaļās nevarēs tikt. Vācu trasēs jā, protams, ko var darīt, ka pasaulē ir tik maz citu trašu, ka PK posmos Vācijai ir 3 posmi + vēl čempis. Tas viss baigi nosver kausus par labu viņiem.
Drīzāk šajā visā neloģiskāk šķiet Valtera sliktās vietas. Ja jau ir atrasta tik ideāla slidu apstrāde, kāpēc to nepierāda visi trīs vācu bobi, bet tikai 2. Kaut kas te kopā īsti neiet un nav tik viennozīmīgi, ka vāciešiem ir labākās slidas. Drīzāk Stuļņevam.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:23, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Tas ir jautājums federācijai! Vai viņi grib stingras kontroles, vai grib investēt jaunu pārbaudes metožu izstrādē utt. Varbūt vienkārši kādam ir izdevīgi tā kā ir patreiz - kad atmetam ar roku "ai, nu mēs jau neko nevaram izkontrolēt".
ja šī brīža vājās kontroles pieļauj tik lielu vaļību, tad lai mūsējie arī to izmanto. Sliktākajā gadījumā, lai dara kā Ekmanis, kas grib pierādīt, ka vācieši krāpjas
Spēkā ir patiesība, ka tas, kas nav aizliegts, ir atļauts

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:26, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: ja šī brīža vājās kontroles pieļauj tik lielu vaļību, tad lai mūsējie arī to izmanto. Sliktākajā gadījumā, lai dara kā Ekmanis, kas grib pierādīt, ka vācieši krāpjas
Spēkā ir patiesība, ka tas, kas nav aizliegts, ir atļauts
Es pieļauju, ka liela nozīme ir mentalitātei... mūsējie nav raduši zagt, bet ar fizisko pārspēku startā uzvarām vairs nepietiek un tad nu tiešām tagad ir laiks ekstrēmākiem eksperimentiem arī mums. Piekrītu!
P.s. Krievi jau sen ir pilnībā sagrāvuši savu reputāciju ar vairākām diskvalifikācijām, bet vai visus tiesātu vienādi par vienādiem pārkāpumiem? Ja nu ir tā, ka "Kas ļauts Jupiteram, nav ļauts vērsim"?

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:27, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Jāņem vērā,ka vēl pirms dažiem gadiem gan 2niekos, gan 4niekos bija normāls starta handikaps pār fričiem...

bet tā kā viņi pēdējos gados ir stipri pielikuši....tad tiešām jāizsaka liela apbrīna, ka mēs spējam par to trijnieku vēl tik reāli cīnīties ar to DZELTENO MAŠĪNU
Bobsleju sauc par f1 uz ledus. Protams, ka tās ir mašīnu sacensības tiešā un pārnestā nozīmē

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:29, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Es pieļauju, ka liela nozīme ir mentalitātei... mūsējie nav raduši zagt, bet ar fizisko pārspēku startā uzvarām vairs nepietiek un tad nu tiešām tagad ir laiks ekstrēmākiem eksperimentiem arī mums. Piekrītu!
nedomāju, ka to jāsauc par zagšanu. Tās ir tehnikas gigantu sacensības, kurām jātiek līdzi. Lielais sports nav mājpuķīšu lasīšana

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:32, pirms 7 gadiem
P.s. Krievi jau sen ir pilnībā sagrāvuši savu reputāciju ar vairākām diskvalifikācijām, bet viņus tas galīgi neuztrauc.
Mūsējiem laikam tomēr būtu kauns kaut vai savu līdzjūtēju priekšā ja būtu tik daudz DQ kā krieviem, tāpēc mēs arī neesam ātrākie trasē, bet tikai ātrākie startā, ko sasniedzam ar smagu darbu!

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:32, pirms 7 gadiem
saints24 rakstīja: Skaidrs, ka tam visam ir nozīme, bet nav vēl arī tik dramatiski, ka būtu pilnīgi bezcerīgi citiem, to pierāda ZA posmi, Sanktmorica 4nieki, arī Iglsā ar tādu sišanos pa malām nu medaļās nevarēs tikt. Vācu trasēs jā, protams, ko var darīt, ka pasaulē ir tik maz citu trašu, ka PK posmos Vācijai ir 3 posmi + vēl čempis. Tas viss baigi nosver kausus par labu viņiem.
Drīzāk šajā visā neloģiskāk šķiet Valtera sliktās vietas. Ja jau ir atrasta tik ideāla slidu apstrāde, kāpēc to nepierāda visi trīs vācu bobi, bet tikai 2. Kaut kas te kopā īsti neiet un nav tik viennozīmīgi, ka vāciešiem ir labākās slidas. Drīzāk Stuļņevam.
Ir nu gan naivs cilvēks. Vāciešiem savā starpā ir konkurence un ne visi tiek pie labākās tehnikas. Treneriem ir savas simpātijas/antipātijas.
Vācija ir kā Latvija, kur katrs velk savu deķi, bet ar strikti nodalītām prioritātēm.
Tur neliek futbola, handbola panākumus vienā līmenī ar skeletonu, bobsleju..
1 2 3 75 komentāri