Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristaps Driķis

Video: Bricis: "Federācijā izturas nesaprotami..."

Piedāvājam nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās sarunas ar Latvijas labāko biatlonistu Ilmāru Brici, kurš šobrīd ir neizpratnē par Biatlona federācijas darbībām un Latvijas biatlona nākotni.

Video: Bricis par biatlona saimniecību,...

, 2010-08-26 15:38, pirms 14 gadiem
Patiešām žēl, ka tādam sporta veidam, kā biatlonam valsts nevar atvēlēt pietiekami lielu daudzumu finansējumu. Esmu pārliecināts, ka finansējums ir galvenā problēma Latvijas biatlonam! Paldies Bricim, par viņa ieguldīto darbu Latvijas biatlona veidošanā!
, 2010-08-26 15:40, pirms 14 gadiem
Cepuri nost Ilmāra priekšā,uzskatu viens no retajiem Latvijas īstenajiem profesionāļiem sportā!Īsts sava sporta veida entuziasts!
, 2010-08-26 15:41, pirms 14 gadiem
Domāju, ka biatlons pēc nagano olimpiādes saņēma % lielāko valsts finansējumu uz vienu aktīvo sportistu, tāpēc domāju, ka naudā nav laime
, 2010-08-26 15:41, pirms 14 gadiem
es tikai dzirdēju nu , nu , nu
, 2010-08-26 15:48, pirms 14 gadiem
donijs rakstīja: es tikai dzirdēju nu , nu , nu
Tāpēc,ka viņam reāli nav ko atbildēt,ja parsa jautājumus par Latvijas biatlona "Virtuvi",jo reāli tādas nemaz nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-08-26 15:50, pirms 14 gadiem
vel viens sporta veidz, kas nolaists poda ... zel zel zel
, 2010-08-26 16:03, pirms 14 gadiem
mekto rakstīja: vel viens sporta veidz, kas nolaists poda ... zel zel zel
Varbūt pat tā ir labāk. Reāli ir tā, ka LV sportam dod daudziem sporta veidiem naudiņas, bet dara to mazos vai pat ļoti mazos apjomos. Sportistiem no tā nekādas lielās jēgas nav, bet nauda tiek iztērēta. Pareizāk būtu atlasīt konkrētu sporta veidu sarakstu, kur gāž iekšā piķi un pārējo ignorēt vispār. Šeit gan es runāju par individuālo sportu, komandu sportu it sevišķi lielo trio (hoķis, fūzis, basis) nebūtu prāta darbs apbižot, tie tomēr ir sporti, ko cilvēki, arī bērni, labprāt skatās, bet ja nebūs uz ko skatīties un kam līdzināties, tad nebūs stimula trenēties, kas novedīs pie tizleņu bariem nākamajās paaudzēs.
, 2010-08-26 16:07, pirms 14 gadiem
Latvijā ir tā - izcils sportists sasniedz tik daudz, cik viņam ir sava talanta, līdzekļu un gribasspēka. Sporta federācijām ar pašu sportistu, diemžēl, bieži vien nav absolūti nekādas saistības.
, 2010-08-26 16:09, pirms 14 gadiem
droppy84 rakstīja: Varbūt pat tā ir labāk. Reāli ir tā, ka LV sportam dod daudziem sporta veidiem naudiņas, bet dara to mazos vai pat ļoti mazos apjomos. Sportistiem no tā nekādas lielās jēgas nav, bet nauda tiek iztērēta. Pareizāk būtu atlasīt konkrētu sporta veidu sarakstu, kur gāž iekšā piķi un pārējo ignorēt vispār. Šeit gan es runāju par individuālo sportu, komandu sportu it sevišķi lielo trio (hoķis, fūzis, basis) nebūtu prāta darbs apbižot, tie tomēr ir sporti, ko cilvēki, arī bērni, labprāt skatās, bet ja nebūs uz ko skatīties un kam līdzināties, tad nebūs stimula trenēties, kas novedīs pie tizleņu bariem nākamajās paaudzēs.
Prioritátei ir un jábút viss, ko var paveikt Siguldas trasé (nezinu, ká tur ir ar to trases atjaunosanu utt).
, 2010-08-26 16:09, pirms 14 gadiem
Nu zheel, zheel, bet ko darīt... Varētu uztaisīt ari tā ka ir pa LNT ziedo bērniem, tā sportam, tad vismaz kādu minimumu savāktu
, 2010-08-26 16:17, pirms 14 gadiem
Beidzot Bērziņš arī oficiāli tiks iebīdīts sastāvā, hehe...
, 2010-08-26 16:20, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Prioritátei ir un jábút viss, ko var paveikt Siguldas trasé (nezinu, ká tur ir ar to trases atjaunosanu utt).
TE es tev pilnībā piekrītu. Sporta veidi, kur salīdzinoši maza konkurence un, kur mums ir pašiem savi resursi. Tas varētu būt viens no tiem uz kura spiest ilgtermiņā.
, 2010-08-26 16:25, pirms 14 gadiem
jjaanka rakstīja: Bet kā tu zini kuri sport veidi būs tie top?
Piem:pirms desmit gadiem biatlona bija panakumi,bet skeletona nē,tagat otrādi,neredzu likt naudu tikai dažos sporta veidos.
Nu es domāju diezgan elementāri, tie kuri parāda augstākās raudzes rezultātus, tie saņem naudas, tie, kuri kuļas pa 90tajām vietām PK, lai finansē sevi paši. Es jau redz nerunāju par jauniešu sporta atbalstīšanu, bet jau par pieaugušajiem. Jauniešiem naudu nost ņemt nevajag (ja tāda vispār tiek dota), bet pieaugušajiem naudu dot tikai tiem, kas tiešām ir augstas raudzes vai ar labu potenciālu. Nu mēs visi pirms olimpiādes zinām, kas būs labs un kas būs tūrists, kāda jēga grūst iekšā lielu naudu tūristā tikai lai sasniegtu kkādu kvantitāti, ja to var pārvērst reālā kvalitātē. Kaut vai tiem pašiem šķēpmetējiem finansējumu iedot vai arī siguldas trasei.
, 2010-08-26 16:32, pirms 14 gadiem
droppy84 - a varbūt neraksti visu boldā
, 2010-08-26 16:35, pirms 14 gadiem
Nav man tādas opcijas nerakstīt boldā. Kā sportacentrs man ir uzstādījis, tā jāraksta.
, 2010-08-26 16:36, pirms 14 gadiem
Kaads var saskatiiti vardu : NU? Cik bricis pasaka
, 2010-08-26 16:51, pirms 14 gadiem
Nu, jāsecina, ka šāds darbības modelis ir lielākajā daļā individuālajos sporta veidos. Bez entuziastiem, kas gatavi strādāt uz sava rēķina, bez vecākiem, kas līdz junioru vecumam palīdz uzaudzināt spējīgu sportistu,..nekas nenotiek.
, 2010-08-26 17:59, pirms 14 gadiem
Bricis ir cilvēks, kuram patīk runāt skaidru valodu, nevis ņemties ar visādām "silēm" u.tml. To parāda tas, ka viņš nekavējoties nosauca Nākuma algu(kas, varbūt, nebija īsti apdomīgi). Ceru, ka intervijā Puče to ir ņēmis vērā un nepin iekšā visādas metaforas, parabolas un citus runas krāšņumus!
, 2010-08-26 19:32, pirms 14 gadiem
Boooommmm! rakstīja: droppy84 - a varbūt neraksti visu boldā
viņš tiešām nevar, jo ir SC.om zelta lietotājs
, 2010-08-26 19:55, pirms 14 gadiem
Boooommmm! rakstīja: droppy84 - a varbūt neraksti visu boldā
vai tad neviens varis droppy neatpazīst kādreiz bija uzlecošā zvaigzne esportā.
, 2010-08-26 20:21, pirms 14 gadiem
droppy84 rakstīja: Nu es domāju diezgan elementāri, tie kuri parāda augstākās raudzes rezultātus, tie saņem naudas, tie, kuri kuļas pa 90tajām vietām PK, lai finansē sevi paši. Es jau redz nerunāju par jauniešu sporta atbalstīšanu, bet jau par pieaugušajiem. Jauniešiem naudu nost ņemt nevajag (ja tāda vispār tiek dota), bet pieaugušajiem naudu dot tikai tiem, kas tiešām ir augstas raudzes vai ar labu potenciālu. Nu mēs visi pirms olimpiādes zinām, kas būs labs un kas būs tūrists, kāda jēga grūst iekšā lielu naudu tūristā tikai lai sasniegtu kkādu kvantitāti, ja to var pārvērst reālā kvalitātē. Kaut vai tiem pašiem šķēpmetējiem finansējumu iedot vai arī siguldas trasei.
Pilnīgi piekrītu. un tādas mega naudas kāstuves kā hokejs, futbols, basketbols nebūtu jāfinansē nemaz, lai meklē paši sponsorus ( bet ne valsts uzņēmumus ) un maksā pārspīlētās algas paši. Volejbolā daudz perspektīvāks ir pludmales, basketbolā - ielu, bet hokejā varbūt florbolā varētu būt nelielas izredzes ( kamēr tēriņi samērojami ar rezultātiem ). Latvijas sporta vēsture nepārprotami liecina, ka izredzes ir individuāliem atlētiem nevis mega komandām.
, 2010-08-26 20:39, pirms 14 gadiem
Labprāt noskatītos interviju ( vismaz tā dažas minīutes ). Bet esmu ārpus Latvijas un vai nu tā video kvalitāte ir par augstu ( protams sportā attēla un skaņas kavlitātei ir izšķiroša nozīme ), kas pieprasa ātrāku internetu, bet man, esot ārzemēs, neatkarīgi no valsts un viesnīcas, vienmēr šie video sagādā lielas problēmas. Varbūt iespējams samazināt vai skatītājam pašam izvēlēties pārraides kvalitāti, vai ir kādi citi risinājumi...
, 2010-08-26 21:14, pirms 14 gadiem
Bricim "nu, nu, nu" runā bija, jo negribēja par citiem lieki pļāpāt. Pats taču pagājušajā olimpiādē savu meitu kā tūristi izvizināja....
, 2010-08-26 21:52, pirms 14 gadiem
260 LATI??? kā nav kauna tik maz maksāt???
, 2010-08-26 22:27, pirms 14 gadiem
Stefano rakstīja: 260 LATI??? kā nav kauna tik maz maksāt???
te vietā būtu 100latnieku joks.
260 lati? tas ir dienā...?
, 2010-08-27 02:29, pirms 14 gadiem
girucumen2 rakstīja: Patiešām žēl, ka tādam sporta veidam, kā biatlonam valsts nevar atvēlēt pietiekami lielu daudzumu finansējumu. Esmu pārliecināts, ka finansējums ir galvenā problēma Latvijas biatlonam! Paldies Bricim, par viņa ieguldīto darbu Latvijas biatlona veidošanā!
slēpot visi māk, ātrāk vai lēnāk tomēr tas neiespaido tik ļoti rezultātu, bet mūsu biatlonistu neveiksmes VIENMEER saistās ar šaušanu, viens attaisnojas ar slimību otrs ar nogurumu vai vēl kādu kaiti. pēdējā laikā tas bija kā likums, slikti sašauj tā uzreiz kaut kas ar veselību.
P.S Bricis labākais, biatlonu skatījos tieši viņa dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Annešs Besebergs. Foto: imago/Sammy Minkoff/Scanpix
8

Bijušajam IBU prezidentam piespriež trīs gadus cietumā par korupciju

LETA--AP. Bijušajam Starptautiskās Biatlona savienības (IBU) prezidentam Annešam Besebergam piektdien Norvēģijā tika piespriests trīs gadu cietumsods par korupciju un Krievijas aizstāvēšanu dopinga pārkāpumos.
Andrejs Rastorgujevs. Foto: Petr Slavik
15

Rastorgujevs masu startā devītais, sezonas kopvērtējumā ieņem 17. vietu

Pasaules kausa sezona biatlonā noslēgusies ar pārliecinošu Juhannesa Tinjesa Bē uzvaru sacīkstēs ar kopēju startu. Latvijas vadošais biatlonists Andrejs Rastorgujevs ar trīs kļūdām šaušanā spēja izcīnīt devīto vietu.
Līsa Vitoci apskauj Lū Žanmonno. Foto: AFP/Scanpix
6

Žanmonno izcīna pirmo uzvaru masu startā, kļūdas neliedz Vitoci triumfu kopvērtējumā

Sieviešu biatlona sezonai pasaules kausā punkts tika pielikts ar sacensībām ar kopējo startu. Gleznainajā Kenmoras trasē par uzvarētāju sezonas pēdējā startā kļuva francūziete Lū Žanmonno, kura pacēlās uz otro vietu kopvērtējumā un ieguva Mazo kristāla globusu. Savukārt sezonas kopvērtējuma uzvarētāja Līsa Vitoci masu startā ar pieciem soda apļiem bija 21. vietas ieguvēja.