Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Stafete sievietēm: Vācija, Francija vai tomēr Itālija?

Andris Liepa
Andris Liepa

Stafete sievietēm: Vācija, Francija vai tomēr Itālija?
Laura Dālmeiera un Gabriela Koukalova - kura kuru apsveiks pēc stafetes finiša?
Foto: Yevgeny Tumashov/TASS

Piektdien Hohfilcenē (Austrija) 2017. gada pasaules čempionāta biatlonā ietvaros tiks aizvadītas sacensības 4 x 6 kilometru stafetē sievietēm. Sacensībām pieteiktas 23 komandas, stafetes favorītes ir Vācijas un Francijas komandas. Sacensību sākums plkst. 15:45 pēc Latvijas laika. Stafete vīriešiem norisināsies sestdien.

4 x 6 kilometru stafete sievietēm

Par stafetes galveno favorīti uzskatāma Vācija, kas šosezon uzvarējusi visās trīs stafetēs. Iepriekšējā sezonā katrā no stafetēm bija cita uzvarētāja. Vācijas komanda startēs optimālajā sastāvā, pēdējo posmu veiks Laura Dālmeiera, kura šajā pasaules čempionātā uzvarējusi iedzīšanā un klasikā, sudraba medaļa izcīnīta sprintā, kā arī Vācijas komandas sastāvā zelts jauktajā stafetē.

Kā otrās augstākās vērtējamas Francijas komandas izredzes. Komanda startēs šobrīd spēcīgākajā sastāvā. Anaisas Beskonas vietā startēs Selija Emonjē, kura gan sprintā, gan iedzīšanā bija devītā.

Par vietu Top3 cīnīsies arī Čehija, Ukraina un Itālija, uz vietu Top3 varētu pretendēt arī Krievija.

Ļoti spēcīga komanda ir Itālijai, kura arī startēs optimālajā sastāvā. Visas četras komandas dalībnieces sasniegušas labus rezultātus šajā pasaules čempionātā – vismaz reizi bijušas Top10. Šobrīd spēcīgākajā sastāvā arī Ukraina. Kā Itālija, tā Ukraina pretendēs vismaz uz vietu Top3, bet var pacīnīties pat par uzvaru ar Vāciju un Franciju.

Čehijas komandai pirmo posmu veiks Džesika Jislova, kura to veica arī pērn pasaules čempionātā Holmenkollenā, kur Čehijas komanda sasniedza sesto vietu. Šo sezonu ļoti labi aizvada Eva Puskarčīkova, kur kļuvusi par komandas otro spēcīgāko biatlonisti un kopvērtējumā ieņem devīto vietu. Pēdējās sacensībās Puskarčīkova gan zaudējusi precizitāti šaušanā (divi soda apļi jauktajā stafetē un piecas kļūdas iedzīšanā).

Pasaules čempiones Norvēģijas komandas izredzes nav tik labas – šis pasaules čempionāts Norvēģijas sieviešu komandai nav izdevies – labākais rezultāts individuālajās sacensībās ir Tirilas Ekhofas izcīnītā 13. vieta sprintā.

Baltkrievijas komandas sastāvā pēdējo posmu veiks Darja Domračeva, Somijas komandas sastāvā šoreiz būs arī abas spēcīgākās somu biatlonistes – Kaisa Mekereinena, kura veiks finālposmu, un Mari Laukanena. Krievijas komandu pastiprinājusi Irina Stariha, kura atgriezusies biatlonā pēc diskvalifikācijas par dopinga lietošanu.

Izlase1. posms2. posms3. posms4. posms
VācijaHincaHammeršmitaHildebrandaDālmeiera
FrancijaŠevaljēEmonjēBrezāDorēna Abēra
UkrainaVarviņecaDžimaMerkušinaPidhrušna
NorvēģijaNikolaisenaFenneEkhofaOlsbū
ItālijaVitociSanfilipoRungaldjēVīrere
ČehijaJislovaPuskarčīkovaVītkovaKoukalova
KrievijaPodčufarovaSļepcovaStarihaAkimova
ZviedrijaBroršoneĒberjaNilsoneMagnusone
BaltkrievijaSkardinoKrivkoPisarevaDomračeva
PolijaGvizdoņaHojnišaMitorajaGuzika
AustrijaZdoucaŠveigereRīdereHauzere
ŠveiceGasparina A.Gasparina S.HekiGasparina E.
KanādaKraufordaRensomaTendijaLandere
SomijaToivanenaLaukanenaMarkanenaMekereinena

Kopumā sacensībām pieteiktas 23 komandas. Nestartēs Ķīna, kas Nāciju kausa izcīņas ietvaros ir vienu vietu augstāk par Latviju. Sacensību sākums plkst. 15:45 pēc Latvijas laika, tiešraide Eurosport 1, LTV7 un internetā.

4x6 km stafete sievietēm PK izcīņā 2016./17. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
11. dec.2.PokļukaVācijaFrancijaUkraina
12. jan.5.RūpoldingaVācijaFrancijaNorvēģija
22. jan.6.Antholca-AnterselvaVācijaFrancijaItālija
17. feb.Hohfilcene
5. mar.7.Phjončhana

Pēdējo 10 pasaules čempionātu medaļu ieguvējas sieviešu stafetēs

GadsZeltsSudrabsBronza
2004.NorvēģijaKrievijaVācija
2005.KrievijaVācijaBaltkrievija
2007.VācijaFrancijaNorvēģija
2008.VācijaUkrainaFrancija
2009.KrievijaVācijaFrancija
2011.VācijaFrancijaBaltkrievija
2012.VācijaFrancijaNorvēģija
2013.NorvēģijaUkrainaItālija
2015.VācijaFrancijaItālija
2016.NorvēģijaFrancijaVācija

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums sievietēm

VSportisteValsts3 2 3 3 2 2 4 PČ2 2 3 Punkti
1. L.DālmeieraGER1571201335491114174 843
2. G.KoukalovaCZE1325112217410865162 814
3. K.MekereinenaFIN111971041361206991 728
4. M.Dorēna AbēraFRA11867106135918375 675
5. D.VīrereITA804213896763476 542
6. A.ŠevaljēFRA25214191577781 474
7. F.HildebrandaGER63747791615245 463
8. Ž.BrezāFRA99908624584953 459
9. E.PuskarčīkovaCZE86825953655852 455
10. T.AkimovaRUS493313964545448 441
11. J.DžimaUKR73435792305269 416
12. V.HincaGER9984365217293 401
13. M.OlsbūNOR25808184561825 369
14. L.HauzereAUT11467660126033 352
15. S.DanklīUSA33709132251469 334
16. G.VišņevskaKAZ58443977642820 330
17. S.EmonjēFRA455659664280 312
18. N.SkardinoBLR65522523304162 298
19. S.GasparinaSUI33566367122242 295
20. M.HammeršmitaGER37170104266137 282
21. A.BeskonaFRA881697332120 275
22. A.MagnusoneSWE72133830284732 260
23. V.VītkovaCZE613779045270 249
24. O.PidhrušnaUKR5840266102438 247
25. T.EkhofaNOR503089032041 242
26. A.RungaldjēITA111240398674 235
27. F.ProisaGER86010703700 230
28. F.SanfilipoITA018526327464 228
29. L.HekiSUI7622874086 194
30. M.HojnišaPOL044542105413 186
70. B.BendikaLAT500016014 35

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums stafetē sievietēm

VIzlase1 1 1 1 PČ1 Punkti
1. Vācija606060 180
2. Francija545454 162
3. Ukraina484343 134
4. Norvēģija404830 118
5. Itālija294048 117
6. Čehija433825 106
7. Krievija382840 106
8. Zviedrija343636 106
9. Baltkrievija323438 104
10. Polija362529 90

2017. gada pasaules čempionāta programma

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
9. feb.15:452 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafeteVācijaFrancijaKrievija
10. feb.15:457.5 km sprints sievietēmKoukalovaDālmeieraŠevaljē
11. feb.15:4510 km sprints vīriešiemDollsJ.BēM.Furkads
12. feb.11:3010 km iedzīšana sievietēmDālmeieraDomračevaKoukalova
12. feb.16:0012.5 km iedzīšana vīriešiemM.FurkadsJ.BēBjerndālens
15. feb.15:3015 km individuālā distance sievietēmDālmeieraKoukalovaRungaldjē
16. feb.15:3020 km individuālā distance vīriešiemBeilijsMoravecsM. Furkads
17. feb.15:454 x 6 km stafete sievietēm
18. feb.15:454 x 7.5 km stafete vīriešiem
19. feb.12:3012.5 km masu starts sievietēm
19. feb.15:4515 km masu starts vīriešiem

Medaļu ieskaite 2017. gada pasaules čempionātā

VValstsZSBK
1.Vācija4105
2.Čehija1214
3.Francija1135
4.ASV1001
5.Norvēģija0213
6.Baltkrievija0101
7.Itālija0011
Krievija0011

1 2 3 86 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 07:02, pirms 7 gadiem
Pasaules čempioni sieviešu stafetē tiks noskaidroti 27.reizi. Līdz šim par čempionēm kļūvušas tikai 5 valstis. Starp tām nav ne Francijas, ne Itālijas, ne Ukrainas. Varbūt šodien būs pilnīgi jauns čempions? Ceru, ka Vācija neuzvarēs - pietiks Dālmeierei vākt zeltus

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 07:09, pirms 7 gadiem
Pārējās vācietes bez Dālmeijeras šajā PČ galīgi neko nav parādījušas, tā kā Francija un Itālija tādā ziņā ir stabilāka un vienmērīgāka. Bet visām Vācijas konkurentēm vajag vismaz minūtes handikapu pirms pēdējā posma lai noturētos priekšā Smaidošajām Smaganām.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 08:36, pirms 7 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Pārējās vācietes bez Dālmeijeras šajā PČ galīgi neko nav parādījušas, tā kā Francija un Itālija tādā ziņā ir stabilāka un vienmērīgāka. Bet visām Vācijas konkurentēm vajag vismaz minūtes handikapu pirms pēdējā posma lai noturētos priekšā Smaidošajām Smaganām.
Par Hincu es tā neteiktu, ka nav neko pārādījusi šajā čempī - 6.vieta sprintā un 8.vieta 15 km Hilderbrandas sniegums gan pagaidām sagādājis lielu vilšanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 09:32, pirms 7 gadiem
Būs forša gonka! Biatlonā nav nekā labāka par stafeti un dāmas šobrīd ir interesantākas par večiem!
Cerēsim, ka vācietes pēc 3 posmiem būs tālu iedzinējos!

     [+] [-]

, 2017-02-17 10:18, pirms 7 gadiem
Optimālais sastāvs tas daudzām komandām ir uz doto brīdi no pieejamajām sportistēm... Vācijai visoptimālākais sastāvs būtu ar Proisu ierindā (tad visticamāk Hildebranda vai Hammeršmita iztrūktu). Bet nevar arī apgalvot, ka viduvējo individuālo rezultātu dēļ Vācija nebūs konkurētspējīga - viss, ko viņām ir jāizdara, ir jāiztiek bez soda apļiem un Vācija turpat starp līderēm būs...

Dažs vēl te iebilst pret Dālmeieras zeltu vākšanu - tas, ka viņa šogad tāda, vai tad ir slikti? Tieši interesantāk, jo ir lielāka konurence, nekā vīru gonkās... Par Furkadu tad jau gadus 5 vajadzētu sūdzēties, bet neesmu redzējis, ka kād teiktu: "Pietiks Furkadam vākt zeltus!" Manuprāt, dāmu sacensības šogad ir daudz interesantākas, nekā vīru...

     [+] [-]

, 2017-02-17 10:40, pirms 7 gadiem
petravicus rakstīja: Optimālais sastāvs tas daudzām komandām ir uz doto brīdi no pieejamajām sportistēm... Vācijai visoptimālākais sastāvs būtu ar Proisu ierindā (tad visticamāk Hildebranda vai Hammeršmita iztrūktu). Bet nevar arī apgalvot, ka viduvējo individuālo rezultātu dēļ Vācija nebūs konkurētspējīga - viss, ko viņām ir jāizdara, ir jāiztiek bez soda apļiem un Vācija turpat starp līderēm būs...

Dažs vēl te iebilst pret Dālmeieras zeltu vākšanu - tas, ka viņa šogad tāda, vai tad ir slikti? Tieši interesantāk, jo ir lielāka konurence, nekā vīru gonkās... Par Furkadu tad jau gadus 5 vajadzētu sūdzēties, bet neesmu redzējis, ka kād teiktu: "Pietiks Furkadam vākt zeltus!" Manuprāt, dāmu sacensības šogad ir daudz interesantākas, nekā vīru...
Nezini, kāpēc Proisa šajā čempī tā arī nebūs piedalījusies? Kāpēc man būtu jāatbalsta Laura, ja to nevēlos? Katram ir savas favorītes, un Dālmeiere pavisam noteikti manā sarakstā nav no tām, bet visu cieņu viņai par jau saniegto biatlonā

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 10:42, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Vācietes bez variantiem!!!Francija,Itālija,Uktaina un Norvēģija par sudrabu un bronzu
Nevar aizmirst arī Čehiju. Jā, pārējām, neskaitot Koukalovu, vāji rezultāti un zema precizitāte, bet stafetē nereti viss notiek savādāk. Domāju, ka sacensību gaitā tuvu pie trijnieka vismaz epizodiski būs arī Krievija, Zviedrija, Baltkrievija, Polija, Šveice, Kazahstāna, ASV (amerikānietēm ir ļoti spēcīgs trijnieks, tikai ceturtā posma veicēja Phaneuf ir vājāka). Un arī Kanāda un Somija var kādu brīdi pazīmēties, ja šaus precīzi. Pēc diviem etapiem topā būs arī Koreja ar abām jaunpilsonēm sastāvā. Pirmajā etapā lieku uz slovēnieti Gregorinu, bet viņām pārējās dalībnieces ir līmeni zemākas.

Galvenais, lai ir aizraujoša cīņa un intriga līdz pat finišam!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 10:43, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Vācietes bez variantiem!!!Francija,Itālija,Uktaina un Norvēģija par sudrabu un bronzu
Jāpiekrīt
Dalmejere ir no citas planētas. Lai kāds konkurētu ar Vāciju, pirms pēdējā posma vācietēm jāatpaliek vairāk kā pusminūti. Bet ņemot vērā komandas biedreņu stabilitāti (kaut arī individuālajos startos neviena ļoti nespīdēja), tas nav reāli. Agrāk vismaz bija interesanti, kad Gesnere varēja sapelnīt apļus un tad citas mēģināja glābt. Tagad visi posmi ir stabili
Norvēģija medaļās nebūs. Šogad pat Ekhofa izskatās blāva

     [+] [-]

, 2017-02-17 10:52, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nevar aizmirst arī Čehiju. Jā, pārējām, neskaitot Koukalovu, vāji rezultāti un zema precizitāte, bet stafetē nereti viss notiek savādāk. Domāju, ka sacensību gaitā tuvu pie trijnieka vismaz epizodiski būs arī Krievija, Zviedrija, Baltkrievija, Polija, Šveice, Kazahstāna, ASV (amerikānietēm ir ļoti spēcīgs trijnieks, tikai ceturtā posma veicēja Phaneuf ir vājāka). Un arī Kanāda un Somija var kādu brīdi pazīmēties, ja šaus precīzi. Pēc diviem etapiem topā būs arī Koreja ar abām jaunpilsonēm sastāvā. Pirmajā etapā lieku uz slovēnieti Gregorinu, bet viņām pārējās dalībnieces ir līmeni zemākas.

Galvenais, lai ir aizraujoša cīņa un intriga līdz pat finišam!
Čehijai situācija līdzīga kā Vācijai, tikai vācietēm visas 3 ir salīdzinoši stabilas. Koukalova var atgūt ļoti daudz, bet jautājums, cik daudz būs zaudēts iepriekš
Ja baltkrievietes turēsies līdzi, Domračeva pēdējā posmā var pacīnīties par medaļu
Par krievietēm šaubos, jo ātrumā zaudē ļoti daudz vadošajām komandām
zviedrietēm sastāvs vēl nav gatavs lielām lietām. katra var nostartēt līmenī, bet ar to visu pietrūks
pārējās tevis minētās ir fona veidotājas, kas var atkrist ātri vai noturēties ilgāk, bet beigās līdz medaļām būs ļoti tālu

     [+] [-]

, 2017-02-17 10:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Jāpiekrīt
Dalmejere ir no citas planētas. Lai kāds konkurētu ar Vāciju, pirms pēdējā posma vācietēm jāatpaliek vairāk kā pusminūti. Bet ņemot vērā komandas biedreņu stabilitāti (kaut arī individuālajos startos neviena ļoti nespīdēja), tas nav reāli. Agrāk vismaz bija interesanti, kad Gesnere varēja sapelnīt apļus un tad citas mēģināja glābt. Tagad visi posmi ir stabili
Norvēģija medaļās nebūs. Šogad pat Ekhofa izskatās blāva
Pjedestāls būs šādā secībā?
1.Vācija, 2. Francija, 3.Itālija.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 10:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Čehijai situācija līdzīga kā Vācijai, tikai vācietēm visas 3 ir salīdzinoši stabilas. Koukalova var atgūt ļoti daudz, bet jautājums, cik daudz būs zaudēts iepriekš
Ja baltkrievietes turēsies līdzi, Domračeva pēdējā posmā var pacīnīties par medaļu
Par krievietēm šaubos, jo ātrumā zaudē ļoti daudz vadošajām komandām
zviedrietēm sastāvs vēl nav gatavs lielām lietām. katra var nostartēt līmenī, bet ar to visu pietrūks
pārējās tevis minētās ir fona veidotājas, kas var atkrist ātri vai noturēties ilgāk, bet beigās līdz medaļām būs ļoti tālu
Tieši tā arī biju domājis, ka tās komandas pārsvarā būs fona veidotājas, bet nebrīnīšos, ja kāda izturēs arī līdz beigām. Tas gan atkarīgs ne tikai no viņām pašām, bet arī no favorītu šaušanas.

     [+] [-]

, 2017-02-17 10:58, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tieši tā arī biju domājis, ka tās komandas pārsvarā būs fona veidotājas, bet nebrīnīšos, ja kāda izturēs arī līdz beigām. Tas gan atkarīgs ne tikai no viņām pašām, bet arī no favorītu šaušanas.
Nebrīnīšos, ja pēc 2 posmiem starp līderēm būs Slovakija, kurām 2 pirmos posmus veiks līderes P.Fialkova un Kuzmina.

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:01, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nebrīnīšos, ja pēc 2 posmiem starp līderēm būs Slovakija, kurām 2 pirmos posmus veiks līderes P.Fialkova un Kuzmina.
Piekrītu. Piemēram, pēc puses trijniekā var būt Slovākija, Koreja un ASV un es to neuzskatīšu par baigo pasaules brīnumu.

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:02, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piekrītu. Piemēram, pēc puses trijniekā var būt Slovākija, Koreja un ASV un es to neuzskatīšu par baigo pasaules brīnumu.
Tas tikai būtu interesantāk

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:05, pirms 7 gadiem
Čehu treneriem laikam apnika Harvatovas vājā šaušana un soda apļu pelnīšanas sērija stafetēs, tāpēc ielikuši 1.posmā Jislovu, kura šajā čempī vēl nav startējusi.

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:07, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pjedestāls būs šādā secībā?
1.Vācija, 2. Francija, 3.Itālija.
Iepriekšējā stafetē, kad čehietēm nebija Koukalovas, šis 3- nieks bija stabili priekšā pārējām
Tā kā viss atkarīgs, kur būs čehietes pēc 3. posma
pārējām neticu. Ukrainietes un baltkrievietes, pat ar visu Domračevu, par kuras varējumu nav 100% pārliecības, ir pārāk lēnas. Ja top 3 nesataisa lielus mēslus šaušanā, ar tik lēnu soli būs praktiski nereāli tikt medaļās

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:11, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Iepriekšējā stafetē, kad čehietēm nebija Koukalovas, šis 3- nieks bija stabili priekšā pārējām
Tā kā viss atkarīgs, kur būs čehietes pēc 3. posma
pārējām neticu. Ukrainietes un baltkrievietes, pat ar visu Domračevu, par kuras varējumu nav 100% pārliecību, ir pārāk lēnas. Ja top 3 nesataisa lielus mēslus šaušanā, ar tik lēnu soli būs praktiski nereāli tikt medaļās
Vienkārši atceros Tavus vārdus pēc iepriekšējās stafetes, kad teici, ka 3nieks stabili būs tādā secībā Būs prognoze, vai arī turpināsi teikt: "ja, ja, ja...?"

  -1 [+] [-]

, 2017-02-17 11:14, pirms 7 gadiem
Vācietes ir darba zirgi + viens sacīkšu zirgs, francūzietes ir šarmantākas un visas baltas, kas franču izlasēm citos sporta veidos ir neiespējamā misija...čehietes vidēji ir vissmukākā izlase, itālietes ir kaut kas vidējs starp vācietēm un francūzietēm - gan zirgi, gan šarmantas...ukrainietes noteikti ir seksīgākās, jo biatlonā Kuba nestartē..

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:14, pirms 7 gadiem
gribētos, lai somietes pirms pēdējā posma nebūtu gaismas gadu atpalicībā, bet laikam nav reāli. Makarainenai neveiksmīgs PČ, paliek tikai masu starts. Jāsaka, ka kopumā Kaisa lielajos startos nespīd. OS vispār nav nevienas medaļas

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:18, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienkārši atceros Tavus vārdus pēc iepriekšējās stafetes, kad teici, ka 3nieks stabili būs tādā secībā Būs prognoze, vai arī turpināsi teikt: "ja, ja, ja...?"
Prognozes nekad nav 100% drošas. Kā saka Kreipāns, ja varētu precīzi visu prognozēt, tad es šeit diez vai atrastos. Bet bukmeikeri piekrīt manai prognozei. Tā kā tas ir reālākais scenārijs

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:23, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Iepriekšējā stafetē, kad čehietēm nebija Koukalovas, šis 3- nieks bija stabili priekšā pārējām
Tā kā viss atkarīgs, kur būs čehietes pēc 3. posma
pārējām neticu. Ukrainietes un baltkrievietes, pat ar visu Domračevu, par kuras varējumu nav 100% pārliecības, ir pārāk lēnas. Ja top 3 nesataisa lielus mēslus šaušanā, ar tik lēnu soli būs praktiski nereāli tikt medaļās
Ukrainietes šogad ir ļoti labas. Viena trešā vieta un divas ceturtās (ar atpalikšanu no pirmās vietas tikai 8,8 un 37,7 sekundes). Turklāt pēdējā posmā viņām bija Žuravoka un V. Semerenko, nevis Varviņeca un Pidhrušna, kas tomēr laikam ir nedaudz spēcīgākas.

Ja viss ies savu loģisko gaitu, tad droši vien zeltu sadalīs Vācija un Francija, bet par bronzu cīnīsies Itālija, Ukraina un ar izmisīgu pakaļdzīšanos pēdējā posmā arī Čehija. Taču ceru uz citiem scenārijiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 11:24, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezini, kāpēc Proisa šajā čempī tā arī nebūs piedalījusies? Kāpēc man būtu jāatbalsta Laura, ja to nevēlos? Katram ir savas favorītes, un Dālmeiere pavisam noteikti manā sarakstā nav no tām, bet visu cieņu viņai par jau saniegto biatlonā
Proisa esot apslimusi (nezinu, gan kas un cik nopietni, bet šosezon viņa izskatās, ka vairāk mocās ar slimībām, nekā piedalās sacensībās - līdzīgi, kā bija ar Lauru pag. sezonā).
Neviens nav teicis, ka tev jāatbalsta Laura, bet nevajag arī internetā izpaust savu nepatiku. Es atbalstu, ja nepatiku izrāda pret tiem, kas krāpjas (vienalga vai ar dopingu vai citādi), jo tie ir pelnījuši nosodījumu godīguma neievērošanā. Runa ir par to, ka savu nepatiku pret kādu sportistu/-i vnk vajag paturēt pie sevis... Tikai tāpēc, ka viņa šobrīd dominē, bet nav tā pati izskatīgākā (tici man, šāda reakcija nedz no tavas, nedz citu puses nebūtu, ja, piemēram, Gabi vāktu vienu zeltu pēc otra - tad visi būtu sajūsmā, cik skaistā Gabi ir varena), nevajag viņu noniecināt... lai tak meitenei tiek, ja reiz viņa spēj tādus rezultātus uzrādīt...

  +2 [+] [-]

, 2017-02-17 11:26, pirms 7 gadiem
petravicus rakstīja: Proisa esot apslimusi (nezinu, gan kas un cik nopietni, bet šosezon viņa izskatās, ka vairāk mocās ar slimībām, nekā piedalās sacensībās - līdzīgi, kā bija ar Lauru pag. sezonā).
Neviens nav teicis, ka tev jāatbalsta Laura, bet nevajag arī internetā izpaust savu nepatiku. Es atbalstu, ja nepatiku izrāda pret tiem, kas krāpjas (vienalga vai ar dopingu vai citādi), jo tie ir pelnījuši nosodījumu godīguma neievērošanā. Runa ir par to, ka savu nepatiku pret kādu sportistu/-i vnk vajag paturēt pie sevis... Tikai tāpēc, ka viņa šobrīd dominē, bet nav tā pati izskatīgākā (tici man, šāda reakcija nedz no tavas, nedz citu puses nebūtu, ja, piemēram, Gabi vāktu vienu zeltu pēc otra - tad visi būtu sajūsmā, cik skaistā Gabi ir varena), nevajag viņu noniecināt... lai tak meitenei tiek, ja reiz viņa spēj tādus rezultātus uzrādīt...
Vīri, jānomierinās! Mēs esam sporta fani, nevis seksisti, kas sievietes vērtē tikai pēc izskata!

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:32, pirms 7 gadiem
Trijnieks domāju , ka varētu būt šāds: Francija, Vācija ,Itāija. Hammeršmita soda apli dabūs , Norvēģietes ar Čehietēm daudz atpaliks pēc pirmā posma, un Sovākietes būs top 3 pēc trim stafetes posmiem

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:32, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ukrainietes šogad ir ļoti labas. Viena trešā vieta un divas ceturtās (ar atpalikšanu no pirmās vietas tikai 8,8 un 37,7 sekundes). Turklāt pēdējā posmā viņām bija Žuravoka un V. Semerenko, nevis Varviņeca un Pidhrušna, kas tomēr laikam ir nedaudz spēcīgākas.

Ja viss ies savu loģisko gaitu, tad droši vien zeltu sadalīs Vācija un Francija, bet par bronzu cīnīsies Itālija, Ukraina un ar izmisīgu pakaļdzīšanos pēdējā posmā arī Čehija. Taču ceru uz citiem scenārijiem.
Starta lapā ukrainietēm pēdējā posmā paredzēta Pidrušna, kura tomēr ir lēnāka par Vīreri
Tā atpalicība finišā ir visai nosacīta. Turēties līdzi var arī pēc pēdējās šaušanas, bet ja nav ātruma un finiša spurta spēju, nāksies zaudēt, kaut atpalicība būs minimāla

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:34, pirms 7 gadiem
Es gan seksists ...citu iemeslu sieviešu sportam neredzu...viņas ir vājākas par večiem, tāpēc jājūsmo par skaistumu!

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:34, pirms 7 gadiem
petravicus rakstīja: Proisa esot apslimusi (nezinu, gan kas un cik nopietni, bet šosezon viņa izskatās, ka vairāk mocās ar slimībām, nekā piedalās sacensībās - līdzīgi, kā bija ar Lauru pag. sezonā).
Neviens nav teicis, ka tev jāatbalsta Laura, bet nevajag arī internetā izpaust savu nepatiku. Es atbalstu, ja nepatiku izrāda pret tiem, kas krāpjas (vienalga vai ar dopingu vai citādi), jo tie ir pelnījuši nosodījumu godīguma neievērošanā. Runa ir par to, ka savu nepatiku pret kādu sportistu/-i vnk vajag paturēt pie sevis... Tikai tāpēc, ka viņa šobrīd dominē, bet nav tā pati izskatīgākā (tici man, šāda reakcija nedz no tavas, nedz citu puses nebūtu, ja, piemēram, Gabi vāktu vienu zeltu pēc otra - tad visi būtu sajūsmā, cik skaistā Gabi ir varena), nevajag viņu noniecināt... lai tak meitenei tiek, ja reiz viņa spēj tādus rezultātus uzrādīt...
Klau, ko man piesējies? Ja es būtu kaut ko nejauku teicis par Lauru, tad varētu man klupt virsū. Kur es viņu noniecināju savā komentārā? Viņai ir viss, lai kļūtu par biatlona leģendu un vienu no visu laiku labākajām. Atkal nomelnoju?

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, ko man piesējies? Ja es būtu kaut ko nejauku teicis par Lauru, tad varētu man klupt virsū. Kur es viņu noniecināju savā komentārā? Viņai ir viss, lai kļūtu par biatlona leģendu un vienu no visu laiku labākajām. Atkal nomelnoju?
Es to nebiju konkrēti tikai tev domājis, bet visiem komentētājiem. Labi, tagad miers. Baudam sacīksti!

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:37, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Prognozes nekad nav 100% drošas. Kā saka Kreipāns, ja varētu precīzi visu prognozēt, tad es šeit diez vai atrastos. Bet bukmeikeri piekrīt manai prognozei. Tā kā tas ir reālākais scenārijs
Atkal izlokies Tev patīk pārāk kategoriskus spriedumus izteikt, tāpēc nereti jau esi aplauzies, bet tas ne par biatlonu.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-17 11:39, pirms 7 gadiem
dakots rakstīja: Es gan seksists ...citu iemeslu sieviešu sportam neredzu...viņas ir vājākas par večiem, tāpēc jājūsmo par skaistumu!
sports un cīņa ir skaista pati par sevi. Sieviešu sportam ir vairāk emociju, kas dažbrīd pietrūkst vīriešu cīņai

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:40, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vīri, jānomierinās! Mēs esam sporta fani, nevis seksisti, kas sievietes vērtē tikai pēc izskata!
Tieši tā. Piemēram, man patīk Ekhofa pēc izskata, bet sacensībās viņu nemaz neatbalstu

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:41, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Trijnieks domāju , ka varētu būt šāds: Francija, Vācija ,Itāija. Hammeršmita soda apli dabūs , Norvēģietes ar Čehietēm daudz atpaliks pēc pirmā posma, un Sovākietes būs top 3 pēc trim stafetes posmiem
Par slovākietēm, manuprāt, pārspīlē, bet laiks rādīs

     [+] [-]

, 2017-02-17 11:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atkal izlokies Tev patīk pārāk kategoriskus spriedumus izteikt, tāpēc nereti jau esi aplauzies, bet tas ne par biatlonu.
par sevis teikto jābūt pārliecībai. Muļķīgi ir baidīties prognozēt tikai tāpēc, ka var sanākt kļūdīties
1 2 3 86 komentāri