Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542), Fid:2668, Did:0, useCase: 3

Ducis latvju labāko hokeja uzbrucēju

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Ducis latvju labāko hokeja uzbrucēju
Prāgā Latvijas izlasei bija kārtīgs kapteinis - Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Viņdien Valmiermuižā pie degalus kausa satiekot draugus no Valmieras Sporta draugu kluba dabūju dzirdēt pārmetumus, ka vairs netaisot Matuļa hokejistu rangus. Hm! Tiešām kādu laiciņu neesmu ranžējis savus draugus. Un tā kā esmu kā deputāts: ja tauta prasa, vai tad man grūti... Skaidrs, ka arī šis mans rangs būs subjektīvs. Ja kāds no diviem Bultas atlikušajiem kucēniem kodīs kājā, tad iekost varu arī es!

1. Zemgus Girgensons
Ja visa progresīvā hokeja pasaule atzīst Zemgu par NHL zvaigžņu spēles karali, tad būtu muļķīgi čurāt pret vēju... Zemgus lielākais talants ir tas, ka viņam trenēšanās sagādā baudu. Liekas, ka tas bija Artūrs Irbe, kurš Zemgu klasificēja kā augstas klases melnstrādnieku. Vai apmēram tā. Zemgus ripas pretinieku vārtos prot iemest visdažādos stilos. Man atmiņā palicis izklupiens Minskā, taču spēle izklupienā nav Zemgus vienīgais paņēmiens. Kā izcils melnstrādnieks viņš katru reizi izšauj no citas puses.

2. Ronalds Ķēniņš
Kad pirmo reizi iekļāvu Ronaldu kādā no saviem rangiem, daļa latviešu bija neapmierināti: Matulis jau savus draugus allaž liek augstāk. Būšu atklāts - man Ronija debija NHL bija pērnās sezonas lielākais pozitīvais pārdzīvojums. Pirms sezonas izstāstīju Ķēniņam, ka sapnī viņu redzēju NHL, tolaik Cīrihē mītošais Ķēniņš solīja darīt visu, lai tiktu NHL. Paldies, puis! Arī metējs no visām pusēm un pozīcijām. Savus kaulus nežēlo. Sapnis - vienā maiņā ar brāļiem Sediniem!

3. Kaspars Daugaviņš
Esmu dzirdējis, ka Daugavam raksturs neesot gluži tik salds kā "Dan Sukker", bet ne jau no viņa jāvāra ķiršu zapte. Izcils Latvijas izlases kapteinis Prāgā, sportiskās nekaunības - divi vagoni. Meistarības arī gana. Tāpat kā izdomas (bullītis - ekstra!). Tādu spēlētāju dēļ skatītāji grib redzēt hokeju. Gan jau Kaspars kā Amūras tīģeris vēl pasveicinās neadekvāto Maskavas "Dinamo" vadoni Safronovu.

4. Mārtiņš Karsums
Daļa "VV" lasītāju saka, ka nevajagot pieminēt sportistus, kuri nespēlē Latvijas izlasē... Labrocis Karsums ar savu enerģiju un meistarību labi iederētos jebkurā komandā. Arī Latvijas izlasē.

5. Lauris Dārziņš
"Dinamo" kapteinim ir gan meistarība, gan varēšana, šobrīd tikai tāda zebras melnā svītra gadījusies. Gribētos jau vienmēr redzēt tik niknu Dārziņu kā 2013. gadā Helsinkos, kur kapteinis aiz sevis pavilka visu Latviju. Būs labi!

6. Miķelis Rēdlihs
DR šā rudens labākais uzbrucējs. Paldies par alu, Miķeli!

7. Herberts Vasiļjevs
Herbim pieder daudz Krēfeldes pingvīnu rekordi uzbrucējiem. Nu ir arī 500. punkts DEL. Tā turpināt!

8. Miks Indrašis
Pēdējo sezonu labākais atradums (Ābola!). Ja man jāizvēlas Kari vai Miks, tad piemetu 10 eiro Kari lidmašīnas biļetei. Nu nav Miks somu stila skrien un met uzbrucējs!

9. Gints Meija
Nu jau laikam universālis. Kad trūkst visi striķi, labās malas aktīvists Meija tiek pārmests uz pretējo pusi un pat maiņas centrā. Vērtīgs uzbrucējs visos laikos. Un visiem treneriem.

10. Armands Bērziņš
Joprojām viens no labākajiem latviešu centra uzbrucējiem. Šobrīd labāks, spēlējot mazākumā. Tiem, kam iebildes pret Bērziņu labāko ducī, lasīt ievada priekšpēdējo teikumu. Mans zilonis! Kādā krāsā gribu, tādā krāsoju...

11. Roberts Bukarts
Vēl viens labrocis šajā labroču kompānijā (Dārziņš, Karsums, Vasiļjevs). Nu prot Roberts iemest. Ripu vārtos.

12. Gunārs Skvorcovs
Gunārs šobrīd ir DR piektais rezultatīvākais uzbrucējs (3+0). No leģionāriem labāks tikai Sestito. Pluspunkts par nekad nezūdošo smaidu sejā. Nūģu taču mums tāpat pietiek...

P. S. Neieraugot šajā rangā sevi vai savu favorītu, nevajag izsamist. Ieziemos Sprukts un Cipulis savas sliekas, un gan jau būs izmaiņas arī rangā.

1 2 52 komentāri
Slēpts komentārs: pitonsxxl

  -2 [+] [-]

, 2015-09-24 14:56, pirms 9 gadiem
pitonsxxl rakstīja: Matulis prātu nodzēris!
kāpēc? Pamato, lūdzu!

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:04, pirms 9 gadiem
7. pozīcija ir nodeva nopelniem bagātajam Vasiļjevam?

Salīdzinot esošo situāciju ar vēlamo (aizgājušo gadu sniegumu), gan pēc zemāk dotā skaidrojuma tā sanāk.

Saprotu, ka ir subjektīvs rangs, taču... skatoties tīri uz sarakstu nav saportama tā doma apakšā pēc kuras tas tiek veidots.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:12, pirms 9 gadiem
Drīzāk pitons ar cūciņu aizrijies!

Jā, dažam labam var šķist, ka viens otrs šajā rangā vietu nav pelnījis, bet man tomēr šķiet, ka rangs ir pietiekami objektīvs (cik nu savas dabas dēļ vispār var būt). Vienīgi, manuprāt, Džeriņš kaut kā iztrūkst - labi sāka sezonu, tiesa, pēc tam trauma viņu izsita no ierindas... Arī Saulietis tuvākajos rezervistos varētu būt. Kapājas, met, tikai ar tām štangām kaut kā pēdējā laikā neveicas - vakar vien 2 gabalas...

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:13, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 7. pozīcija ir nodeva nopelniem bagātajam Vasiļjevam?

Salīdzinot esošo situāciju ar vēlamo (aizgājušo gadu sniegumu), gan pēc zemāk dotā skaidrojuma tā sanāk.

Saprotu, ka ir subjektīvs rangs, taču... skatoties tīri uz sarakstu nav saportama tā doma apakšā pēc kuras tas tiek veidots.
atbilde tai zilonī. Jāņa Matuļa personīgais rangs. Apspriest to lieki - sakarīgākā atbilde būtu Jura Miņina personīgais rangs, vismaz būtu interesanti salīdzināt.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:18, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: atbilde tai zilonī. Jāņa Matuļa personīgais rangs. Apspriest to lieki - sakarīgākā atbilde būtu Jura Miņina personīgais rangs, vismaz būtu interesanti salīdzināt.
Kā jau teicu, saportu, ka subjektīvismi, taču šeit es vairāk mēģinu saprast to domu, kas tam visam ir pamatā. Ja prasts patīk-nepatīk, tad tas nav nekāds rangs, bet draugu saraksts.

Mans rangs - tāda nebūs, jo draugu-hokejistu, kurus likt sarakstos man nav, bet taisīt kko, kam ir pamatā kaut kādi vismaz statistiski apsvērumi... tas ir pārāk liels darbs un pārāk maza no tā jēga, jo priekš sevis es tāpat zinu, kuri hokejisti ir "kruti", bet citiem vienmēr būs pretenzijas.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:29, pirms 9 gadiem
Labi ja subjektīvs, tad subjektīvs, bet ko tāds Bukarts pēdējā laikā ir izdarījis, cik dzirdu šis pat sastāvā īsti netiek.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:43, pirms 9 gadiem
Piekrītu Matulim ! +/- vārtsargu arī kādu vajadzēja topā ..

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:16, pirms 9 gadiem
Bērziņa vietā liktu Džeriņu
Skvorcova vietā Pavlovu
Vajag duci aizsargu tagad un, protams, duci vārtsargu

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 16:30, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Bērziņa vietā liktu Džeriņu
Skvorcova vietā Pavlovu
Vajag duci aizsargu tagad un, protams, duci vārtsargu
Es tā padomāju... Latvijas hokejā vispār salasīsies 12 profesionālā līmenī spēlējoši vārtsargi?
Nu nevis kkādi pusprofesionāļi Latvijas citu valstu zemākajās līgās vai jaunieši, kuri spēlē savā vecumā (nu un dažus mačus pie lielajiem)?

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:41, pirms 9 gadiem
Matuļu Jāni!
Man arī ir jautājums, pēc kādiem kritērijiem šis tops ir veidots, neba jau pēc meistarības līmeņa uz doto brīdi? Skaidrs ir tas ka ne Ķēniņš, ne arī Girgensons uz doto brīdi nav meistarīgāki par Daugaviņu un Dārziņu! Zemgus būtu liekams, manuprat, aiz šiem diviem, kuriem sekotu Karsums, Rēdlihs Miķelis un Indrašis. "Skila" ziņā, Ķeniņš gan manuprāt būtu aiz šiem un kā vēl jautājums, vai, tiešām, liekas, ka Bļūgers ir mazāks tops, kā Skvorcovs, Bērziņš? Nedomāju viss. Protams, šī arī ir tikai mana subjektivitāte

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:42, pirms 9 gadiem
Rotting rakstīja: Piekrītu Matulim ! +/- vārtsargu arī kādu vajadzēja topā ..
Vārtsargu uzbrucēju topā? Kurš ir mūsu labākais uzbrūkošais vārtsargs?

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:42, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau teicu, saportu, ka subjektīvismi, taču šeit es vairāk mēģinu saprast to domu, kas tam visam ir pamatā. Ja prasts patīk-nepatīk, tad tas nav nekāds rangs, bet draugu saraksts.

Mans rangs - tāda nebūs, jo draugu-hokejistu, kurus likt sarakstos man nav, bet taisīt kko, kam ir pamatā kaut kādi vismaz statistiski apsvērumi... tas ir pārāk liels darbs un pārāk maza no tā jēga, jo priekš sevis es tāpat zinu, kuri hokejisti ir "kruti", bet citiem vienmēr būs pretenzijas.
bet nav jau tāda vienota statistikas ranžējuma pēc kura kaut ko objektīvi izkārtot. Salīdzināt, NHL, KHL un DEL spēlētājus varam tikai subjektīvi... Labi, pat ja atrodam/izkalkulējam/kā citādi radam kādu universālo koeficientu starp līgām, tāpat būs atklāts jautājums, pēc kā salīdzināt snaiperi ar štata čekeri vai NHL "policistu"...

Varbūt Jānis vienkārši liek atzīmes katram par katru spēli. Pēc tam izvelk vidējo un iegūst šo rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:45, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Matuļu Jāni!
Man arī ir jautājums, pēc kādiem kritērijiem šis tops ir veidots, neba jau pēc meistarības līmeņa uz doto brīdi? Skaidrs ir tas ka ne Ķēniņš, ne arī Girgensons uz doto brīdi nav meistarīgāki par Daugaviņu un Dārziņu! Zemgus būtu liekams, manuprat, aiz šiem diviem, kuriem sekotu Karsums, Rēdlihs Miķelis un Indrašis. "Skila" ziņā, Ķeniņš gan manuprāt būtu aiz šiem un kā vēl jautājums, vai, tiešām, liekas, ka Bļūgers ir mazāks tops, kā Skvorcovs, Bērziņš? Nedomāju viss. Protams, šī arī ir tikai mana subjektivitāte
Alen,
bet, kas ir meistarība??? Kā Tu salīdzināsi, piemēram, Karsuma un Miķeļa meistarību? Pēc kā??? Bez tam, vai tad konkrētā brīža/perioda sportiskā forma neko nenozīmē? Un kā ar motivāciju, pašatdevi?
Pats redzi, ka Tavs rangs nav ne nepareizāks, ne arī pareizāks par Matuļa rangu. Tieši tik pat subjektīvs.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:55, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: bet nav jau tāda vienota statistikas ranžējuma pēc kura kaut ko objektīvi izkārtot. Salīdzināt, NHL, KHL un DEL spēlētājus varam tikai subjektīvi... Labi, pat ja atrodam/izkalkulējam/kā citādi radam kādu universālo koeficientu starp līgām, tāpat būs atklāts jautājums, pēc kā salīdzināt snaiperi ar štata čekeri vai NHL "policistu"...

Varbūt Jānis vienkārši liek atzīmes katram par katru spēli. Pēc tam izvelk vidējo un iegūst šo rezultātu.
Nu nav jau tā, ka šādu topu, kas balstīts TIKAI uz statistiku, nevarētu izveidot. Tas būtu pat vieglāk un savā ziņā objektīvāk, nekā kaut kāds aprakstošais vērtējums, taču... tas ir liels darbs (statistika nebūt neaprobežotos tikai ar vārtiem, piespēlēm, un +/- koeficientu) un pēc tā nav pilnīgi nekādas vajadzības.

Par čekeru-skoreru salīdzināšanu. Ir pietiekoši daudz advancētās statistikas rādītāju, kas ir universāli visiem, neatkarīgi no ampluā, taču... nu salīdzināsim, a ko tas dos?

Par atzīmēm - lai tā darītu, vajag redzēt KATRU spēli. Turklāt, arī šīs atzīmes nevar tikt liktas tāpēc, ka tā gribas. Arī skolās tagad atzīmes ir ļoti saprotamas - ir punkti un tiem atbilstošie vērtējumi. Tāpēc, ja mēs vērtējam hokejistus ar atzīmēm (atzīmēm kā savstarpēji salīdzināmiem lielumiem, kas izteikti universālā formā), tad kaut kādam skaidrojošam pamatam arī ir jābūt.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:59, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu nav jau tā, ka šādu topu, kas balstīts TIKAI uz statistiku, nevarētu izveidot. Tas būtu pat vieglāk un savā ziņā objektīvāk, nekā kaut kāds aprakstošais vērtējums, taču... tas ir liels darbs (statistika nebūt neaprobežotos tikai ar vārtiem, piespēlēm, un +/- koeficientu) un pēc tā nav pilnīgi nekādas vajadzības.

Par čekeru-skoreru salīdzināšanu. Ir pietiekoši daudz advancētās statistikas rādītāju, kas ir universāli visiem, neatkarīgi no ampluā, taču... nu salīdzināsim, a ko tas dos?

Par atzīmēm - lai tā darītu, vajag redzēt KATRU spēli. Turklāt, arī šīs atzīmes nevar tikt liktas tāpēc, ka tā gribas. Arī skolās tagad atzīmes ir ļoti saprotamas - ir punkti un tiem atbilstošie vērtējumi. Tāpēc, ja mēs vērtējam hokejistus ar atzīmēm (atzīmēm kā savstarpēji salīdzināmiem lielumiem, kas izteikti universālā formā), tad kaut kādam skaidrojošam pamatam arī ir jābūt.
Objektīvi NEVAR.

Nu nav universāli statistikas rādītāji, pēc kuriem, piemēram, salīdzināt Latvijas Hokeja virslīgu un KHL. Tāpat arī DEL un NHL.

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:08, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Skaidrs ir tas ka ne Ķēniņš, ne arī Girgensons uz doto brīdi nav meistarīgāki par Daugaviņu un Dārziņu!
Kā to meistarību mēra? Tehniskākais ne vienmēr ir meistarīgākais

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:29, pirms 9 gadiem
raksts vienalga interesants, jo tiek noraksturoti spēlētāji. Manis pēc šis tops var būt arī sagriezts kājām gaisā un vēl samaisīts kā kārtis zolītes spēlē. Galvenais ir spēlētāju raksturojums. manuprāt, apsrātīgs

PS
bet kas ir domāts ar citātu: "[...]Ja kāds no diviem Bultas atlikušajiem kucēniem kodīs kājā, tad iekost varu arī es!" es nesaprotu. varbūt kāds var paskaidrot?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 17:35, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Kā to meistarību mēra? Tehniskākais ne vienmēr ir meistarīgākais
Pastāstīšu. Meistarību nevar nodzert, tātad to mēra promilēs

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 17:39, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: raksts vienalga interesants, jo tiek noraksturoti spēlētāji. Manis pēc šis tops var būt arī sagriezts kājām gaisā un vēl samaisīts kā kārtis zolītes spēlē. Galvenais ir spēlētāju raksturojums. manuprāt, apsrātīgs

PS
bet kas ir domāts ar citātu: "[...]Ja kāds no diviem Bultas atlikušajiem kucēniem kodīs kājā, tad iekost varu arī es!" es nesaprotu. varbūt kāds var paskaidrot?
Kā nesaproti??? Slēptā reklāma! Ja nu gadījumā Tev suni vajag... (un ja arī nevajag, tad Jāņa dēļ jau nu varēji paņemt... pat abus)

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:39, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Alen,
bet, kas ir meistarība??? Kā Tu salīdzināsi, piemēram, Karsuma un Miķeļa meistarību? Pēc kā??? Bez tam, vai tad konkrētā brīža/perioda sportiskā forma neko nenozīmē? Un kā ar motivāciju, pašatdevi?
Pats redzi, ka Tavs rangs nav ne nepareizāks, ne arī pareizāks par Matuļa rangu. Tieši tik pat subjektīvs.
NHL pat sezona nav sākusies. Kā tur sportisko formu salīdzināt. Vispār grūti salīdzināt dažāda stila spēlētājus. Man, piemēram, Karsums un Ķēniņš ne sevišķi patīk. Un Ķēniņu pēc meistarības nekad neliktu 2. vietā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:41, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: NHL pat sezona nav sākusies. Kā tur sportisko formu salīdzināt. Vispār grūti salīdzināt dažāda stila spēlētājus. Man, piemēram, Karsums un Ķēniņš ne sevišķi patīk. Un Ķēniņu pēc meistarības nekad neliktu 2. vietā.
bet kas ir teicis, ka viņš tieši meistarības dēļ ir 2. vietā???

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:03, pirms 9 gadiem
Lai kāds tas rangs būtu, toties cilvēki lasa, komentē un spriež... Prieks!

P.S. Kā autoram patika degalus? Rekomendētu?

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:10, pirms 9 gadiem
Jānis Rubulis rakstīja: Lai kāds tas rangs būtu, toties cilvēki lasa, komentē un spriež... Prieks!

P.S. Kā autoram patika degalus? Rekomendētu?
Vēl neesmu dzēris, pieminēju tikai tādēļ, lai dzīve interesantāka. Lai tautai būtu par ko runāt.
Un rakstam vajag ievadu. Bultas kucēni arī sen jau aizrunāti.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 18:36, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: bet kas ir teicis, ka viņš tieši meistarības dēļ ir 2. vietā???
Bet pēc kā tad vērtēt. Ja vērtētu pēc raksturiem, tad Helmuts Balderis nekad nevarētu pretendēt uz zvaigznes statusu. Vismaz daudzi ir teikuši, ka raksturs viņam bijis reti riebīgs.

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:45, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: Pastāstīšu. Meistarību nevar nodzert, tātad to mēra promilēs
Vismaz esam noskaidrojuši mērvienību!

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:45, pirms 9 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Vēl neesmu dzēris, pieminēju tikai tādēļ, lai dzīve interesantāka.
Kaut kā tā man arī likās

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 19:13, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: Bet pēc kā tad vērtēt. Ja vērtētu pēc raksturiem, tad Helmuts Balderis nekad nevarētu pretendēt uz zvaigznes statusu. Vismaz daudzi ir teikuši, ka raksturs viņam bijis reti riebīgs.
Balderis ari tagad nav nekada dieva davana, un vinja "kakashana" uz viesiem no 9 staava to parada, ari sodien intervija tvnet:"Da ja tam, da mena tam, musdienu hokejs nekur neder, vot toreiz mes visus sitam" - murgs.

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:36, pirms 9 gadiem
Galvenais, lai šo lasa izlases treneris.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 19:44, pirms 9 gadiem
Speciaalists rakstīja: Galvenais, lai šo lasa izlases treneris.
Lasa, lasa, bet Miļunam jau ir pašam savs rangs...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:53, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Alen,
bet, kas ir meistarība??? Kā Tu salīdzināsi, piemēram, Karsuma un Miķeļa meistarību? Pēc kā??? Bez tam, vai tad konkrētā brīža/perioda sportiskā forma neko nenozīmē? Un kā ar motivāciju, pašatdevi?
Pats redzi, ka Tavs rangs nav ne nepareizāks, ne arī pareizāks par Matuļa rangu. Tieši tik pat subjektīvs.
Labs jautājums!
Bet.. Meistarība ir plašs jēdziens, bet es, ieteiktu skatīties no tīri skatītāja viedokļa, ko profesionāli saka skautings. Jā, Zemgum, tāpat kā ķēninam ir savas kvalitātes, bet driblā, metienā Daugava ar Dārzu, tīri uz aci izskatās meistarīgāki. Jā, zinu, Dārziņam pietrukst speka spēle, bet dribls un metiens ir klasi augstāks, visamz šobrīd. Daugavam ir spēka spēle, ir tehnika, metiens, bet, kā saka treneri, Daugava esot mazliet slinkāks, līdz ar to, viņš nav top class. Jā, visā visumà piekrītu Tev, subjektīvi no manas puses, protams, bet tīri no skatītāja viedokla, Daugava ar Dārzu, vismaz uz šo bridi, izskatās meistarīgāki. Zemgum vēl pie tehnikas ir jāliek un jāliek. Un jā, Karsums ar Miķeli ir gruti salīdzināmi, bet kvalitātes vairak, tomēr, ir Karsumam, kā Miķelim, piekritīsi?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 20:28, pirms 9 gadiem
Jābūt vismaz nedaudz objektīvam! Dārzinš šajā sezonā ir vājāks pat par Saulieti! Tā ir latviešu daba- atcerēties vecos nopelnus, bet kas notiek šodien- pofig!

     [+] [-]

, 2015-09-24 21:19, pirms 9 gadiem
Calvin rakstīja: Jābūt vismaz nedaudz objektīvam! Dārzinš šajā sezonā ir vājāks pat par Saulieti! Tā ir latviešu daba- atcerēties vecos nopelnus, bet kas notiek šodien- pofig!
A kāpēc Tu domā, ka vērtējums ir tieši par šo sezonu? Tad Girgensonam un Ķēniņam tur vispār nav vietas... Jo viņiem sezona nav sākusies.
Saulietis? 2+1, uzvarēti 2, zaudēti 5 mikromači. Pēc Tevis teiktā izsklaušas, ka Saule ir DR uzbrukuma līderis. Pēc mikromačiem Saule ar Seigo šobrīd ir sliktākie DR.
Tā ir latviešu interneta lasītāju daba - rakstīt arī par to, ko varbūt tik labi nemaz nezina. Nekā personīga,Calvin!

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:07, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Objektīvi NEVAR.

Nu nav universāli statistikas rādītāji, pēc kuriem, piemēram, salīdzināt Latvijas Hokeja virslīgu un KHL. Tāpat arī DEL un NHL.
Matemātiski, vairāku gadu griezumā, ņemot vērā daudzus un dažādus faktorus, aprēķināt nosacītu koeficientu, ko piemērot tās vai citas līgas rādītājiem un tad līdzināt kaut vai NHL un LHV spēlētājus.

ABSOLŪTAI objektivitātei ar to, iespējams, arī būs par maz, taču tam būs vismaz kaut kāds (ja viss tiek darīts pamatoti un metodoloģiski pareizi - pat zinātnisks pamats) pamats rangam.

Vai to varēs apstrīdēt? Jā, protams, taču - ar citiem aprēķiniem. Tieši tāpat kā notiek zinātnē.

Taču - attīstīt šo virzienu zinātniskā līmenī tikai tāpēc lai parādītu, ka Meija ir krutāks par Cipuli (vai otrādi, nav svarīgi)... tad ir jābūt ļoti daudz brīva laika un maz fantāzijas kā to izmantot.

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:47, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: ... Un jā, Karsums ar Miķeli ir gruti salīdzināmi, bet kvalitātes vairak, tomēr, ir Karsumam, kā Miķelim, piekritīsi?
nepiekritīšu. Kā Tu mēri kvalitāti? Un kur paliek sportiskā forma, motivācija un attieksme?
1 2 52 komentāri
restorāni Rīgā - saņem atlaides