Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

SASPERJODS: 100 labāko sportistu saraksts bez Daliņa!!??

Sveiki!
Ieskatījos šķirklī, kur var balsot par 100 Latvijas labākajiem sportistiem. Un esmu pārsteigts par šādu sastāvu.
https://lv100sportisti.lv/

Sastāvā nav Jānis Daliņš...
Sarakstā ir Jonass, Freibergs, Nitišs, Ļebedjevs, Kulda...

Jums tas šķiet normāli!?

Pavisam šokā esmu, ka sarakstā iekļauti Gundars Vetrovs un Igors Tumanovs.

1 2 3 4 5 6 184 komentāri

     [+] [-]

, 2018-09-22 16:43, pirms 6 gadiem
Autori SIA “Dium Media” un Tollijs.

     [+] [-]

, 2018-09-22 16:59, pirms 6 gadiem
Kārlis Skrastiņš! un neviens saldais basketbolists ne tuvu nestāv!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-22 17:19, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Simtgades lielākais panākums ir Euro 2004, bet tikai 3 futbolisti!
Vismaz 3 + Smirnovs, kamēr dāmas volejbolistes ar trešajām vietām tautu spartakiādē lērumu lērumiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 17:26, pirms 6 gadiem
Tak Kreipis padomju palieka, kas pārliecinoši izpaužas viņa izvēlētajos sportistos šajā aptaujā!
Paldies jod par informāciju! ceru, ka visi ignorēs šo Tolija aptauju, kur iekļauti nodevēji kā Tumanovs un Vetrovs!

     [+] [-]

, 2018-09-22 17:45, pirms 6 gadiem
Interesanti, ka sarakstā iekļauti emigranti Konrādi. Tad rodas jautājums kāpēc citi nav iekļauti kas dabūjuši OS medaļas kā Aldis Bērziņš ASV volejbola izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 17:46, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vispirms būtu jābūt sportistiem, kurus rezultātus nevar par naudu nopirkt!
Futbols, basketbols, teniss ir priekšroka šajā gadījumā!
fufels un subjektīvs Kreipja saraksts nevis Latvijas simtgades!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 17:48, pirms 6 gadiem
Pat renē brāļi Šici nav iekļauti, kas Latvijai trīs reiz izcīnījuši olimpiskās medaļas bet ir vesels lērums ar hobiju sporta pārstāvjiem

     [+] [-]

, 2018-09-22 17:52, pirms 6 gadiem
Vētra un Miglinieks ir OK, bet saraksts nu ļoti nepārdomāts.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 18:41, pirms 6 gadiem
Bija jābūt Jurim Grustiņam,viņa rekords 5km distancē turas no 1971 !!!!!!!!
Kāpēc ir Kovals,viņa vietā jābūt Vasiļevskim jo ir arī LV rekorda turētājs.
Pareizi būtu katrā sporta veidā ņemt tikai izcilāko un šķēpā tas būtu Jānis Lūsis! Viņam pieder 2!!! Pasaules rekordi,OS zelts,sudrabs un bronza. 78. viņu atzina par VISU LAIKU labāko šķēpmeteju. Tur nobāl visi citi.
Tad vēl interesanti - ir Rasmanis,nav Serģa,jeb nemanīju?
Nu tur vismaz 20% nepiekrītu
Daliņam bija jābūt

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 20:03, pirms 6 gadiem
Nepamet sajūta, ka saraksta sastādītāji sēdēja kādu vakaru un pēc kārtas sauca visus sportistus, kam ir kāds sakars ar Latviju un kuri ir kaut ko vinnējuši.

Tur ir gan tādi, kas Latvijas/Latvijas PSR labā neko nav izcīnījuši, bet pārstāvējuši citas valstis, tāpat ir sportisti, kas nemaz nav Latvijā dzimuši, bet uz šejieni atbraukuši jau kā vismaz pusgatavi sportisti.

Tāpat ļoti strīdīgi ir likt sastāvā sportistus, kas ir bijuši populāri, bet viņiem nav nekādu lielo panākumu nedz valsts izlasēs, nedz klubos.

     [+] [-]

, 2018-09-22 20:37, pirms 6 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Bija jābūt Jurim Grustiņam,viņa rekords 5km distancē turas no 1971 !!!!!!!!
Kāpēc ir Kovals,viņa vietā jābūt Vasiļevskim jo ir arī LV rekorda turētājs.
Pareizi būtu katrā sporta veidā ņemt tikai izcilāko un šķēpā tas būtu Jānis Lūsis! Viņam pieder 2!!! Pasaules rekordi,OS zelts,sudrabs un bronza. 78. viņu atzina par VISU LAIKU labāko šķēpmeteju. Tur nobāl visi citi.
Tad vēl interesanti - ir Rasmanis,nav Serģa,jeb nemanīju?
Nu tur vismaz 20% nepiekrītu
Daliņam bija jābūt
Vasiļauskis ir sarakstā!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 20:40, pirms 6 gadiem
Hatuļevs nav, Mellups nav, bet ir Kulda.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 20:46, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Hatuļevs nav, Mellups nav, bet ir Kulda.
Par hokeju kā atsevišķi, tad nav skaidrs arī Samoilovs kāpēc tur ir.
Bet nav neviena no pirmās republikas hokejista, piemēram Leonīds Vedējs, kas bija karognesējs 1936.gada OS. Tāpat pirmie EČ basketbolā 1935.gadā! Un tā varētu turpināt līdz bezgalībai...
Pieņemsim, ka tas ir Kreipja saraksts, nevis Latvijas simtgades! Ar uzsvaru LATVIJA! Un katrs izvēlamies savus klusējot un ignorējot šo Kreipja sarakstu!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 20:46, pirms 6 gadiem
Daliņš
Uļa
Lūsis
Verpakovskis
Vainšteins
Šcerbatihs
Štrombergs (tikai 2 OS zelta fakta dēļ)
Krūmiņš un Valdmanis
Seļivānovs
10.v lai paliek brīva, ja ko vērtīgu neesmu iedomājies.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 20:49, pirms 6 gadiem
No tehniskajiem sportiem vidrīzāk būtu liekams Andris Dambis, jo konstruktora kvalitātes ir pasaules līmenī, nevis Nitišs.
Sen redzams, ka Baumanis labāks par Nitišu, bet Nitišs tiek celts augstāk.

     [+] [-]

, 2018-09-22 20:50, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Daliņš
Uļa
Lūsis
Verpakovskis
Vainšteins
Šcerbatihs
Štrombergs (tikai 2 OS zelta fakta dēļ)
Krūmiņš un Valdmanis
Seļivānovs
10.v lai paliek brīva, ja ko vērtīgu neesmu iedomājies.
Tā intereses pēc Kāpēc Daliņu liec pirmajā vietā, nevis Uļu vai Lūsi?
p.s. Verpis 4.vietā? nopietni?

     [+] [-]

, 2018-09-22 20:53, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Daliņš
Uļa
Lūsis
Verpakovskis
Vainšteins
Šcerbatihs
Štrombergs (tikai 2 OS zelta fakta dēļ)
Krūmiņš un Valdmanis
Seļivānovs
10.v lai paliek brīva, ja ko vērtīgu neesmu iedomājies.
Atvainojos, ka izdzēsu komentus, bet arī Jūs stipri maldaties par futbola nenozīmīgumu!
PM: Norvēģija(pēdējais EČ 2000), Somija, Baltkrievija, Lietuva, Igaunija nav tikušas uz EČ, PČ futbolā, bet ir neskaitāmas OS medaļas un
neskaitāmas titulu aizstāvēšanas!

     [+] [-]

, 2018-09-22 20:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā intereses pēc Kāpēc Daliņu liec pirmajā vietā, nevis Uļu vai Lūsi?
p.s. Verpis 4.vietā? nopietni?
Daliņš nesa LV vārdu pasaulē. Dominēja trasēs kā Dukurs mūsdienās, tikai cita ranga sporta veidā.
Lielākais LAT sporta sasniegums ar viesiem PSRS laikiem kopā ir Euro2004 un Verpis tur bija odziņa uz gardās tortes. Tapēc 4.v būs gana labi. Ja viņam vēl būtu Pahara klubu karjera ietu uz Nr.1.

Nu tā.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 21:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Par hokeju kā atsevišķi, tad nav skaidrs arī Samoilovs kāpēc tur ir.
Tur ir daudzi, kas neko nav vinnējuši, bet popularitātes pēc ielikti (Biedriņš), bet Samoilovs ir ticis pie lieliem panākumiem, jo ir vienīgais Latvijas olimpiskais čempions hokejā, lai gan liela daļa pat hokeja "fanu" viņu nemaz nezina.

     [+] [-]

, 2018-09-22 21:19, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Daliņš nesa LV vārdu pasaulē. Dominēja trasēs kā Dukurs mūsdienās, tikai cita ranga sporta veidā.
Lielākais LAT sporta sasniegums ar viesiem PSRS laikiem kopā ir Euro2004 un Verpis tur bija odziņa uz gardās tortes. Tapēc 4.v būs gana labi. Ja viņam vēl būtu Pahara klubu karjera ietu uz Nr.1.

Nu tā.
Labi piekritīšu, ka EURO2004 ir pirmajā vietā ko sasniegusi Latvija sportā!
Bet nu par Verpakovski nepiekritīšu, kā individuāli ielikt 4.vietā!
p.s. komandas tomēr būtu jāatdala no indivuduālajiem sasniegumiem...
Pēc tava sanāk Ozoliņa Stenlija kauss ir mazvērtīgāks par Verpakovska "no name" kausa izcīnīšanas!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 21:24, pirms 6 gadiem
Par to reitingu kopumā runājot - divējādas sajūtas tieši hokeja ziņā.

Irbe (visi panākumi ar paša nīsto PSRS), Ozoliņš (izlasē spēlēja reti un ne vienmēr spilgti), Samoilovs (PSRS izlases rezervists), Balderis (80. gada neveiksminieks) - lai arī visādi var to apspēlēt, taču viņiem ir panākumi, ko nevienam citam nav izdevies sasniegt.

Ko tur dara Kulda, es vispār nesaprotu! Kāpēc ne Karsums, Daugaviņš, Girgensons, bet tieši KULDA?

  +2 [+] [-]

, 2018-09-22 21:25, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tur ir daudzi, kas neko nav vinnējuši, bet popularitātes pēc ielikti (Biedriņš), bet Samoilovs ir ticis pie lieliem panākumiem, jo ir vienīgais Latvijas olimpiskais čempions hokejā, lai gan liela daļa pat hokeja "fanu" viņu nemaz nezina.
Samoilovam praktiski nav nekādu panākumu, izņemot to 1988.gada olimpisko zeltu, kuru dabūja nosēdot rezervē PSRS izlasē un pavasarī zaudējot vietu Artūram, kad Dinamka dabūja PSRS sudrabu.
p.s. tas ir praktiski vienīgais viņa sakars ar Latvijas sporta vēsturi!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-22 21:29, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Ko tur dara Kulda, es vispār nesaprotu! Kāpēc ne Karsums, Daugaviņš, Girgensons, bet tieši KULDA?
Kreipim patīk Kulda, brīnums kā nav Bārtulis, tam tak NHL labāki stati un pirmais kas spēlējis Winter klasikā

     [+] [-]

, 2018-09-22 21:37, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Par to reitingu kopumā runājot - divējādas sajūtas tieši hokeja ziņā.

Irbe (visi panākumi ar paša nīsto PSRS), Ozoliņš (izlasē spēlēja reti un ne vienmēr spilgti), Samoilovs (PSRS izlases rezervists), Balderis (80. gada neveiksminieks) - lai arī visādi var to apspēlēt, taču viņiem ir panākumi, ko nevienam citam nav izdevies sasniegt.

Ko tur dara Kulda, es vispār nesaprotu! Kāpēc ne Karsums, Daugaviņš, Girgensons, bet tieši KULDA?
Irbe un Balderis uzņemti IIHF slavas zālē kā Latvijas pārstāvji, nevis PSRS!

     [+] [-]

, 2018-09-22 21:43, pirms 6 gadiem
Nepiekritīšu sasperjodam par Uļu!
Visu uzvarēja + cilvēkiem vēl liela interese saglabājusies par viņu!(ārpus Latvijas)!

     [+] [-]

, 2018-09-22 21:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Samoilovam praktiski nav nekādu panākumu, izņemot to 1988.gada olimpisko zeltu, kuru dabūja nosēdot rezervē PSRS izlasē un pavasarī zaudējot vietu Artūram, kad Dinamka dabūja PSRS sudrabu.
p.s. tas ir praktiski vienīgais viņa sakars ar Latvijas sporta vēsturi!
Lai tiktu PSRS izlases sastāvā bija jāķer ripas un viņš to darīja gan PSRS U izlasēs, gan pārbaudes turnīros. Vārtos jau vieta ir tikai viena, lai arī kandidāti parasti ir vismaz trīs.
Pēc Kalgarī viņš arī tika aicināts uz izlasi un jau ar Irbi kopā ar šo to vinnēja.

Tāpēc pietiekoši daudz viņam sakara ar to vēsturi un vēl jo vairāk sakara ir ar Latviju.

Par Irbi un Balderi - uzņemt viņus var kā grib, taču vienam izlasē, objektīvu iemeslu dēļ, augstāk par 7. vietu nesanāca tikt, otrs tur vispār tikpat kā nebija.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 21:47, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nepiekritīšu sasperjodam par Uļu!
Visu uzvarēja + cilvēkiem vēl liela interese saglabājusies par viņu!(ārpus Latvijas)!
Uļa arī tagad dara labu darbu. Latvijā!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-22 21:52, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Lai tiktu PSRS izlases sastāvā bija jāķer ripas un viņš to darīja gan PSRS U izlasēs, gan pārbaudes turnīros. Vārtos jau vieta ir tikai viena, lai arī kandidāti parasti ir vismaz trīs.
Pēc Kalgarī viņš arī tika aicināts uz izlasi un jau ar Irbi kopā ar šo to vinnēja.

Tāpēc pietiekoši daudz viņam sakara ar to vēsturi un vēl jo vairāk sakara ir ar Latviju.

Par Irbi un Balderi - uzņemt viņus var kā grib, taču vienam izlasē, objektīvu iemeslu dēļ, augstāk par 7. vietu nesanāca tikt, otrs tur vispār tikpat kā nebija.
neķer kreņķi
p.s. Latvijas simtgadē nevajadzētu vērtēt sportista tikšanu PSRS izlasē, ko Krepis dara pat ieceļot tur Tumanovu un Vetrovu!

     [+] [-]

, 2018-09-22 21:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Uļa arī tagad dara labu darbu. Latvijā!
Tieši tā!
Vispār es pirmajās divās vietās liktu Uļu un Balderi, jo pret viņiem ir liels respekts tieši no lielvalstīm!(NHL drafts un Hall of Fame)+ atpazīstamība ir saglabājusies!

  +2 [+] [-]

, 2018-09-22 22:06, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Tieši tā!
Vispār es pirmajās divās vietās liktu Uļu un Balderi, jo pret viņiem ir liels respekts tieši no lielvalstīm!(NHL drafts un Hall of Fame)+ atpazīstamība ir saglabājusies!
nav ne jausmas par ko ir respekts vai nav...
man tik iekšējās sajūtas valda!
katrā ziņā tādus "no name" PSRS laiku sportistus un emigrantus likt sarakstā nav pareizi. Par Tumanovu un Vetrovu vispār nav vārdu! Nez kur palikusi Sarmīte Stone Krepja sarakstā, tā tak ar 4.vietu dabūja NVS izlasē?
1992.gadā OS vislabākie mirkļi bija Daiņa Ozola bronza un Lietuvas izlases bronza pārspējot NVS izlasi!

  -1 [+] [-]

, 2018-09-22 22:07, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tur ir daudzi, kas neko nav vinnējuši, bet popularitātes pēc ielikti (Biedriņš), bet Samoilovs ir ticis pie lieliem panākumiem, jo ir vienīgais Latvijas olimpiskais čempions hokejā, lai gan liela daļa pat hokeja "fanu" viņu nemaz nezina.
0 sek nostāvēja Kalgarijā.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-22 22:07, pirms 6 gadiem
Ar Samoilovu ir interesanta situācija. Latvijas hokeja līdzjutēju vidē viņš ir "tas tur, kuram medaļu iedeva par piedalīšanos" un te parādās tēzes, ka labs viņš ir tikai tāpēc, ka tika izlasē.

Ieteiktu skatīties situāciju kontekstā - Samoilovs jau no padsmit gadiem bija viens no labākajiem un talantīgākajiem vārtsargiem visā PSRS. Spēlēja kā U-18 EČ (kur bija labākais vārtsargs), tā U-20 PČ.

Pēc tam sekoja cīņa RD vārtos ar Vasiļonoku, kurš, uz mirklīti, arī bija PSRS izlasē atzīmējies vārtsargs.

Iespējams, ka no viņa tika gaidīts vairāk (gan Latvijā, gan PSRS hokejā vispār), taču līdz lielajai izlasei viņš tika un nebija jau tā, ka Vitālijs ir "viena hita brīnums", jo viņam ir gan dalība Kanādas Kausā, gan PČ, gan, kā trešais lielais turnīrs pēc kārtas, OS.

Pēc tam arī bija izsaukumi uz PSRS izlasi un pat šādi tādi panākumi (1990. gadā uzvara Labas gribas spēlēs).

Tāpēc man kaut kā negribas teikt, ka Samoilovs nav iederīgs starp 100(!!!) labākajiem Latvijas sportistiem. Apjomos mazākā topā, protams, gan jau neliktu, bet simtniekā - pilnīgi droši.

     [+] [-]

, 2018-09-22 22:08, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Ko tur dara Kulda, es vispār nesaprotu! Kāpēc ne Karsums, Daugaviņš, Girgensons, bet tieši KULDA?
Paviršs darbs. Ierasti Tollijam.

     [+] [-]

, 2018-09-22 22:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Labi piekritīšu, ka EURO2004 ir pirmajā vietā ko sasniegusi Latvija sportā!
Bet nu par Verpakovski nepiekritīšu, kā individuāli ielikt 4.vietā!
p.s. komandas tomēr būtu jāatdala no indivuduālajiem sasniegumiem...
Pēc tava sanāk Ozoliņa Stenlija kauss ir mazvērtīgāks par Verpakovska "no name" kausa izcīnīšanas!
Ozo ir spēcīgs vārds, bet top 20, ne top 10, jo hokejs tomēr ir šaurs sportaveids. Pat svarcelšana ir masīvāka pasaulē izplatības ziņā.

Varu derēt, ka uzvarēs KP, taču Ozo ir pārāks par KP šobrīd.

Es KP lieku kaut kur ap 30-40 vietu.

     [+] [-]

, 2018-09-22 22:10, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja:
nestreso, te nosaka Latvijas nevis LPSR sportistus
1 2 3 4 5 6 184 komentāri