Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Putinam aizdomas par politisku lēmumu, Lasickene kritizē Krievijas sporta vadību

Agris Suveizda

Putinam aizdomas par politisku lēmumu, Lasickene kritizē Krievijas sporta vadību
Vladimirs Putins. Foto: AFP/Scanpix

Pirmoreiz Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) lēmumu uz četriem gadiem diskvalificēt Krieviju no nozīmīgākajām pasaules sporta sacensībām komentējis Krievijas prezidents Vladimirs Putins. Savas domas izteikusi arī pasaules vadošā augstlēcēja Marija Lasickene un vācu žurnālists Hajo Zepelts, kura veidotā dokumentālā filma, atklājot Krievijas valstisko dopinga programmu, satricināja visu sporta pasauli.

Krievijas Federācijas prezidents Vladimirs Putins: "Redzamais secinājums ir tāds, ka pret Krievijas Olimpisko komiteju pretenziju nav. Taču ja pretenziju pret to nav, tad valstij ir jāstartē zem sava karoga. Tas liecina par to, ka šajā ziņā WADA lēmums ir pretrunā Olimpiskajai hartai un mums ir pamats vērsties CAS [Sporta arbitrāžas tiesā]. Ir arī citas pārdomas, taču vispirms situācija jāizanalizē speciālistiem un juristiem. Bet pats galvenais, manuprāt, ir tas, ka jebkuram sodam – vēl kopš Senās Romas tiesību laikiem – ir jābūt individuālam un jāizriet no tā, ko izdarījusi tā vai cita persona. Sods nedrīkst būt kolektīvs un attiekties uz cilvēkiem, kuriem ar attiecīgajiem pārkāpumiem nav nekāda sakara, un visi to saprot. Arī WADA speciālisti to saprot. Taču ja kāds no viņiem pieņem lēmumu par kolektīvu sodu, tad ir pamats pieņemt, ka šādu lēmumu pamatā nav vis rūpes par pasaules sporta tīrību, bet gan politiska rakstura nodomi, kuriem nav nekā kopīga ar sporta un olimpiskās kustības interesēm."

Kamēr Putins un citas Krievijas amatpersonas turpina tieši vai netieši pārmest WADA un tās, viņuprāt, slēptajiem nolūkiem, valsts sporta amatpersonas atklātā vēstulē kārtējo reizi kritizējusi augstlēcēja Marija Lasickene, kura triumfējusi trijos pasaules čempionātos pēc kārtas: "2015. gada beigās man atņēma Krievijas karogu. Visdrīzāk to atgūšu tikai 2024. gadā. Neesmu soģis vai bende, lai izteiktu verdiktu un sodītu vainīgos. Es esmu vieglatlēte, kurai ir sakrājušies ļoti daudz jautājumu. Kas tad īsti notika ar Krievijas vieglatlētiku un tās federāciju 2015. gadā? Mēs veicām iekšējo izmeklēšanu? Kāds beigās tika sodīts? Nu, izņemot tos sportistus, kuri iekrita dopinga pārbaudēs, un piecas vai sešas amatpersonas un trenerus, kurus atstādināja pati IAAF [tagad World Athletics jeb Pasaules Vieglatlētikas federācija – A.S.]. Vai arī mēs vienkārši visam piekritām un nesākām neko izmeklēt?

Ja skandāla galvenie vaininieki tika atlaisti, kādēļ situācija īpaši neuzlabojās? Kādēļ mūsu vieglatlētikā joprojām visur izmanto aizliegtus preparātus, mierīgi strādā treneri, kuru sportisti iekrita pārbaudēs, bet amatpersonas falsificē oficiālus dokumentus? Vai tiešām Sporta ministriju un Krievijas Olimpiskā komiteju visus šos četrus gadus apmierināja Krievijas Vieglatlētikas federācijas darbs? Tad par kādu smago situāciju federācijā pašlaik runājam, ja Šļahtins un viņa komanda visu šo laiku visu darīja pareizi?

Mani interesē, ko konkrēti Sporta ministrija un Olimpiskā komiteja šo četru gadu laikā ir darījusi, lai aizstāvētu tieši mani. Jūs taču izveidojāt tik daudz visādu komisiju, bet nekur neatradu to darba rezultātus. Bet šobrīd man nav neitrālā statusa un nav pat iespējas tādu iegūt. Kādēļ nokļuvām līdz šādai situācijai, kad neitrālā statusa iegūšana sportistam ir liels prieks? Es esmu krievu sportiste, kura vēlas un kurai ir tiesības starptautiskajā arēnā startēt zem Krievijas karoga, klausoties Krievijas himnu. Es nevēlos un man nevajadzētu no rīta mosties, prātojot, vai šodien IAAF būs noskaņojums mani pielaist sacensībām."

Krievijas amatpersonu virzienā skatās arī vācu žurnālists Hajo Zepelts: "2014. gadā nebijām gaidījuši, ka izmeklēšana tā izpletīsies un ka viena dokumentālā filma tik ļoti ietekmēs visu, kas notika pēc tam. Jā, mēs tad labi pastrādājām, bet, manuprāt, tieši pati Krievija iepriekšējo gadu laikā pieļāva ļoti daudz kļūdu. Turklāt runāju nevis par sportistiem, bet gan treneriem, ierēdņiem un valdību, kas tā arī nesaprata, ka visi šie Rietumu masu mediju un politiķu pūliņi nav tādēļ, lai iznīcinātu krievu sportu. Nē, cilvēkiem ir jāsaprot, ka šobrīd viss izskatās tā, ka tieši Krievijas vara nodeva savus sportistus.

Kādā veidā nodeva? Piemēram, safabricēja pierādījumus. Pirms sešām nedēļām Kolobkovs rakstiski iesniedza pierādījumus par to, ka Rodčenkovs it kā esot melojis. Bet šie pierādījumi izrādījās viltoti. Jūs varat to iedomāties?! Tas taču ir sporta ministrs – no valdības, no Kremļa! Un viņš iesniedz viltus pierādījumus. Vienkārši neticami! Tajā, atkārtošu, arī ir šā stāsta būtība. Nevis tajā, ka Rietumu uzbrūk Krievijai. Mēs strādājam pie šīs tēmas, jo tas ir liels skandāls un mums tas ir jāizmeklē. Krievija vienmēr noliedza acīmredzamus pierādījumus. Un ja šī situācija neizmainīsies, tad process netiks apturēts."

Izmantotie resursi:
https://www.championat.com/other/ne...
https://www.championat.com/other/ar...
https://www.championat.com/other/ar...

     [+] [-]

, 2019-12-10 14:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā jau vietējie vateņi ir jāmāca, ka dziesma nav par krekliem, bet gan par sirdsapziņām.
Ja jau dziesma ir par sirdsapziñám tad šeit trúkst teksts par çempioniem asmátikiem un transvestítiem sieviešu sportá ))
Slēpts komentārs: kristaps26

     [+] [-]

, 2019-12-10 15:15, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā jā,taisnība atkal uzvar Viss kā Holivudā
priekš prasta krieva, Tavas latviešu valodas zināšanas ir ļoti labas... man prieks par to...

     [+] [-]

, 2019-12-10 15:18, pirms 4 gadiem
Protams. Lēmums par dopinga masveida lietošanu (it sevišķi pirms Soču olimpiādes, jo bija jānodrošina triumfs savās mājās!) bija politisks - atbilde arī politiska.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-10 15:28, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak sportisti un krievu amatpersonas bija jau sodīti iepriekš ? Cik tad reizes sodīs ? Nolēma ka terapija nebija veiksmīga ?
Man liekas ka maisam gals ir vaļā un šī terapija tagad būs pielietojama ne tikai attiecībā uz Rus. Būs arī sports satirsts. Politiku par cirku pataisījuši,nu tagad pie sporta ķērušies. Cīnītāji pret dopingu,smiekli nāk.
Tu vispār rakstus par šo tēmu izlasi, vai arī tikai bliez savu troļļošanu bezjēgā?

     [+] [-]

, 2019-12-10 15:33, pirms 4 gadiem
Galvenais, lai nav kā ar Maklārena ziņojumu un tas WADA lēmums ir kvalitatīvi uzrakstīts, kā arī pamatots, un apelācijā netiek atcelts.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-10 15:36, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: Ja jau dziesma ir par sirdsapziñám tad šeit trúkst teksts par çempioniem asmátikiem un transvestítiem sieviešu sportá ))
Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-10 15:39, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Galvenais, lai nav kā ar Maklārena ziņojumu un tas WADA lēmums ir kvalitatīvi uzrakstīts, kā arī pamatots, un apelācijā netiek atcelts.
Daudz krievu autoritātes sporta atzīst, ka visa tā apelācija ir bezcerīga, jo šoreiz pierādījumi ir neapstrīdami.
Un, galvenais, arbitrāžas tiesa jau nepārbauda faktus, ka jebkura apelācijas instance, bet gan pārbauda vai nav pieļautas nelikumības soda piespriešanas procedūrā.

     [+] [-]

, 2019-12-10 15:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.
Namej,šoreiz tev 100% piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-10 16:12, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,krievi no dabas mīž pozitīvas doping proves.
Apsveicu jūs ar "dienas idiota" titulu.

     [+] [-]

, 2019-12-10 16:13, pirms 4 gadiem
kristaps26 rakstīja: Žēl kaimiņu !!! nepamatota diskvalifikācija manuprāt !!!
Troļļu fermā finanšu injekcijas? Vai arī bojarišņiku iedzēri no rīta?

     [+] [-]

, 2019-12-10 16:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā, tas būtu lieliski - izolēt pilnībā, kamēr neizpilda nosacījumus. gana daudz citu valstu sportisti tikuši apzagti. es zinu ka tev tas neinteresē, jo labāk patīk ķerpilas dziesma par nabaga rusņas apbižošanu, citu valstu sportisti jau ir nekas, viņus drīkst apzagt, lai tik tu papriecātos.
Wada ziņojumā cik saprotu ir teikts ,ka sods ir tik bargs tāpēc ka tādiem sportistiem kā Dukurs ir zudušas pat teorētiskas iespējas uz Soču zeltu

     [+] [-]

, 2019-12-10 16:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.
A kas būs ja dopingā pieķers kādu Ineos,Bahrain vai Astana riteņbraucēju ?

     [+] [-]

, 2019-12-10 17:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: viņ ies....un darīs to sliktaja Eiropā, nevis putinlandē, par kuras bērniem šim tā sāp sirds ka nespēj uztvert būtisko, bet drillē veco plati par nepareizām nacionalitātēm.
Tu tādā veidā vari vietējos SC trollus medīt,tā teikt savus sugas brāļus.

     [+] [-]

, 2019-12-10 17:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Tāpat ir skaidrs, ka visu valstu sportistiem gadās iekrist ar dopingu, tai skaitā Latvijas, un viņi par to tiek sodīti, bet tikai Rusņas gadījumā ir stāsts par VALSTS IZVEIDOTU DOPINGA SISTĒMU. Un viņiem vislielākais sašutums ir nevis par savu nodarījumu, bet gan par to, ka viens no šīs sistēmas radītājiem un atbalstītājiem (Rodčenko) ir izrādījies vājais ķēdes posms.
Un tā ir ļoti milzīga atšķirība.

P.S. Ja kas, tad vakar intervijās Curent Time vairāki Rusņas sportisti, un sporta žurnālisti aicināja šīs sistēmas izveidotājiem atzīties un atvainoties visai pasaulei, un galvenais-atvainoties RUSŅAS godīgajiem sportistiem un treneriem, kuri tagad cieš ne par ko.
Klau, cik var malt vienu un to pašu? Rusņa, vateņi, valsts izveidota dopinga programma. Tu un Tavi kolēģi trollēni acīmredzot neesat lasījuši WADA atskaites par šo tēmu jo angliski jūs lasīt neprotiet. Visi pieràdījumi tiek balstīti uz Maklārena un Rodčenkova ziņojumiem viss. Divi cilvēki palaiž pīli vēl daži ātri uzcep dokumentālo lenti to visu izmaļ caur masu mēdijiem un volā! Jau 20 miljoni € iekrita kabatā + spēcīgi konkurenti atviegloja dzīvi asmātiķiem pārcilvēkiem. Ja bioloģisks vecis var apm 20 gadus izcīnīt praktiski visus titulus sieviešu tenisā un neviens neko nevar padarīt ar šādu negodību jo uzreiz tiek izspēlēta rasisma kārts tad ir jābūt galīgi aklam, lai nesaskatītu šeit valsts atbalstītu programmu

     [+] [-]

, 2019-12-10 17:23, pirms 4 gadiem
Swolmarh ne.irs,krievus neviens nesoda pēc nac. piederības. Sods ir par to,ka valsts izdomājusi krāpties ar dopinga analīžu rezultātiem. Nepatīk tev šī taisnība,bet nu nāksies pieņemt,jo pretējā gadījumā,ja neakceptesiet un nelabosieties un turpināsiet krāpties, Jūs turpinās sodīt. Pasaulē nav pieņemts smaukties, kā Krievijā.

     [+] [-]

, 2019-12-10 17:48, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Te SC tā pieņemts pašiem ko izdomāt un piemest klāt oponentam ? Vai viss kam tu nepiekrīti ir gaudošana ? Jā un par skaidām runājot - prakse ir atvērta,skaties ka viss sports vēlāk netiek skaidās samalts. Tu nedaudz jauc meža zāģēšanu ar meža apstrādi gaterī ! Tiem meža nekad nebūs par daudz.
viņš jau sen ir samalts skaidās!neattaisnoju nevienu krāpnieku,krievi krāpās un ielidoja!bet stāsts ne par to-ASV profesionālajās līgās vispār neeksistē dopinga pārbaudes ,tur rij uz velna paraušanu!un tad tie paši mutanti piedalās sacensībās ar pārējās pasaules sportistiem,kurus šmonī ik uz soļa!!
padomā,kāpēc bieži vien NBA jaunie prospekti no Eiropas pirmajos NBA gados atsaka savām izlasēm!!
Krievi ielidoja tāpēc,ka lohi!nevis kievi vieni rij!!

     [+] [-]

, 2019-12-10 17:53, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: viņš jau sen ir samalts skaidās!neattaisnoju nevienu krāpnieku,krievi krāpās un ielidoja!bet stāsts ne par to-ASV profesionālajās līgās vispār neeksistē dopinga pārbaudes ,tur rij uz velna paraušanu!un tad tie paši mutanti piedalās sacensībās ar pārējās pasaules sportistiem,kurus šmonī ik uz soļa!!
padomā,kāpēc bieži vien NBA jaunie prospekti no Eiropas pirmajos NBA gados atsaka savām izlasēm!!
Krievi ielidoja tāpēc,ka lohi!nevis kievi vieni rij!!
Pilnībā tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:04, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: Klau, cik var malt vienu un to pašu? Rusņa, vateņi, valsts izveidota dopinga programma. Tu un Tavi kolēģi trollēni acīmredzot neesat lasījuši WADA atskaites par šo tēmu jo angliski jūs lasīt neprotiet. Visi pieràdījumi tiek balstīti uz Maklārena un Rodčenkova ziņojumiem viss. Divi cilvēki palaiž pīli vēl daži ātri uzcep dokumentālo lenti to visu izmaļ caur masu mēdijiem un volā! Jau 20 miljoni € iekrita kabatā + spēcīgi konkurenti atviegloja dzīvi asmātiķiem pārcilvēkiem. Ja bioloģisks vecis var apm 20 gadus izcīnīt praktiski visus titulus sieviešu tenisā un neviens neko nevar padarīt ar šādu negodību jo uzreiz tiek izspēlēta rasisma kārts tad ir jābūt galīgi aklam, lai nesaskatītu šeit valsts atbalstītu programmu
Vateni, galvenais, ka tu pats tam tici ko uzrakstīji. nevajag domāt pēc principa-ja es esmu idiots, tad visi citi arī ir idioti.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:15, pirms 4 gadiem
te ja var bazūnēt cik tik ir iekšā. Bet nevienai Krievijas sportistei neesmu redzējis tādus muskuļus, kā, piemēram, māsām Viļjamsām!

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:17, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Par kādu kļūdu atzīšanu tu runā ? Un kādiem mainīšanās darbiem
Tur jau tas suns arī aprakts,ka viņi tagad uzstādīs Rus nepieņemamus nosacījumus un vilks to epopeju mūžīgi.
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:25, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Swolmarh ne.irs,krievus neviens nesoda pēc nac. piederības. Sods ir par to,ka valsts izdomājusi krāpties ar dopinga analīžu rezultātiem. Nepatīk tev šī taisnība,bet nu nāksies pieņemt,jo pretējā gadījumā,ja neakceptesiet un nelabosieties un turpināsiet krāpties, Jūs turpinās sodīt. Pasaulē nav pieņemts smaukties, kā Krievijā.
beidz muldēt

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:27, pirms 4 gadiem
jā, un vēl daru zināmu tiem, kas nezin: vai tad tie bija krievi, kuru analīzes "nejauši" sadauzīja apkopēja?

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:31, pirms 4 gadiem
[quote namejs_9999]
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī
*********
pats saprati, ko uzrakstīji?

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vateni, galvenais, ka tu pats tam tici ko uzrakstīji. nevajag domāt pēc principa-ja es esmu idiots, tad visi citi arī ir idioti.
tas tipa pēc principa es nezinu ko atbildēt,bet Tu esi idiots Labs

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:37, pirms 4 gadiem
Palasot šeit vaidošos vietējos Putlera dirslaižus komentārus, un paskatoties ko stāsta Rusņas propagandas kanāli, gribot negribot jānonāk pie secinājuma, ka čuhoni klāji sapinušies savos propogandas melos par Rusņu kā pasaules lielvalsti.
Nelīdz ne animācijas filmas par vareniem super ieročiem utt., jo tā pati ASV Rusņu izdrāž bez liela pompa tiem (čuhoniem) viss sāpīgākajās vietās.
Baigā lielvalsts.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:38, pirms 4 gadiem
igor_amelka_1951703601711192 rakstīja: [quote namejs_9999]
Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī
*********
pats saprati, ko uzrakstīji?
Tad redz no kurienes Tev skaidas paurī- no Krievijas TV kanāliem Ne tikai no vaffen ss salidojumiem

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:39, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: tas tipa pēc principa es nezinu ko atbildēt,bet Tu esi idiots Labs
Nē, vienkārši nav vēlēšanas nolaisties līdz tavam stulbuma līmenim.
Vari censties un riet cik patīkas, bet viss notiek tā kā ir pareizi, un vairums latviešu tīkami, jo čuhoni tiek birstēti uz velna paraušanu.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība!
Un zin kāpēc šī epopeja velkas tik ilgi?
Man patīk paskatīties un paklausīties ko saka paši krievi šai sakarā. Protams, stāsts ir par tiem retajiem Rusņas TV progresīvajiem kanāliem, kuri šeit LV ir pieejami.
Un šie krievi saka sekojoši-kamēr vainīgie publiski nelūgs piedošanu un atzīšanos, tikmēr Rusņa brauks arvien dziļākos mēslos, jo šobrīd ir tieši tāpat kā ar melošanu, kad vajag izdomāt aizvien jaunus melus, lai piesegtu iepriekšējos jau atklātos melus.

Un vel viņi pamatīgi ierēc par Rusņas amatpersonu vaidēšanu-ka citi arī, redz, lietojot dopingu, bet viņiem neļaujot to darīt valsts līmenī.
Blēdis blēdim prasīs piedošanu ,tu to nopietni ? Tas ka epopeja vilksies ilgi vairāk kā skaidrs. Tāds arī ir mērķis. Un jo vairāk spēs liegt, aizliegt,jo labāk. Tāda zelta zivtiņa kā Rodčenkovs ir tas pats kā laterijā vinnēt. Ar šīs zivtiņas palīdzību tiks degradēts Rus sports + politiski uz spalvainā motorollera pavizinās Rus politiķus.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:41, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: Tad redz no kurienes Tev skaidas paurī- no Krievijas TV kanāliem Ne tikai no vaffen ss salidojumiem
Ir ļoti vērtīgi paklausīties visas procesā iesaistītās puses, jo jebkurā procesā monētai ir divas puses.
Šeit nav stāsts par Rusņas propagandas kanāliem.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši nav vēlēšanas nolaisties līdz tavam stulbuma līmenim.
Vari censties un riet cik patīkas, bet viss notiek tā kā ir pareizi, un vairums latviešu tīkami, jo čuhoni tiek birstēti uz velna paraušanu.
Tad jau drīzāk es esmu nolaidies līdz tavam līmenim jo Tu te komentē regulāri, bet es tik pa retam. Var redzēt kurš te ar to maizi pelna ))

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:47, pirms 4 gadiem
protams politika, sporta intereses rikotos savadak. Interesanti, cik reizes pasi kajaa sev saus visi tie sporta organizetaji . Ne jau krieviem vini spejigi ko nodarit .

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:47, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: Tad jau drīzāk es esmu nolaidies līdz tavam līmenim jo Tu te komentē regulāri, bet es tik pa retam. Var redzēt kurš te ar to maizi pelna ))
Nē tas ir cits gadījums,viņš tādā veidā bērnības traumas dziedē. Laikam krievi gana daudz pāri darījuši.

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir ļoti vērtīgi paklausīties visas procesā iesaistītās puses, jo jebkurā procesā monētai ir divas puses.
Šeit nav stāsts par Rusņas propagandas kanāliem.
Klausies abas puses, bet propogandē tikai vienu pie tam ar atklāti fašistisku cinismu. Reizēm palasot tavus komentàrus rodas iespaids, ka Tu katru vakaru pirms gulēt iešanas bučo Ādolfam ūsas bildē un klusi, bet patiesi apsoli viņam, ka drīz jūs visi atkal apvienosieties,lai darītu lielus darbus

     [+] [-]

, 2019-12-10 18:52, pirms 4 gadiem
li tao rakstīja: Klausies abas puses, bet propogandē tikai vienu pie tam ar atklāti fašistisku cinismu. Reizēm palasot tavus komentàrus rodas iespaids, ka Tu katru vakaru pirms gulēt iešanas bučo Ādolfam ūsas bildē un klusi, bet patiesi apsoli viņam, ka drīz jūs visi atkal apvienojieties, lai darītu lielus darbus
🤣