Prūsis lēmumu pieņems pēdējā brīdī

                 

Sandis Prūsis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vankūvera 2010, OS-Bobslejs Četrinieki, 1. un 2. brauciens
1. Steven Holcomb 1:41.75  
3.60
11. Edgars Maskalāns +1.27  
350.00

Pēc Jāņa Miņina četrinieka ekipāžas šorīt treniņos piedzīvotā kritiena bobsleja komandas treneris Sandis Prūsis līdz vakaram nav pieņēmis nekādus lēmumus, un gatavojas to darīt tikai rīt īsi pirms termiņa, kad jāiesniedz pieteikumi sacensībām.

"Šobrīd negribētu teikt neko vairāk, kā pateicu jau pa dienu trasē. Paies nakts, un ceru, ka daudz kas būs skaidrāks, nekā man ir šobrīd," šovakar (Vankūverā ir pusotra stunda pirms pusnakts) atzina Sandis Prūsis. Notikušā iemesli un pilota paskaidrojumi šobrīd neesot ne tuvu svarīgākais faktors. "Viņa domas man ir zināmas. Taču šobrīd tās mani neuztrauc, teikšu godīgi. Mani vairāk uztrauc citi cilvēki - tie, kas sēž viņam aiz muguras. Par bobu nav problēmu, tas būs gatavs sacensībām, taču man vispirms ir jādomā par puišiem. Tas šobrīd ir svarīgākais, un, pieņemot jebkādu lēmumu, uz tā arī balstīšos. Pagaidām izskatās, ka tas nenotiks ātrāk kā rīt pēcpusdienā."

Jau ziņots, ka šodien treniņu ceturtajā braucienā Miņina ekipāža ar stūmējiem Daumantu Dreiškenu, Oskaru Melbārdi un Intaru Dambi zaudēja kontroli un piedzīvoja kritienu, ko pilots pēcāk izskaidroja ar neveiksmīgu mēģinājumu citādāk izbraukt vienu no virāžām. Rītdienas treniņos Latvijas ekipāžas nepiedalīsies, taču pēc tiem komandu treneriem jāiesniedz ekipāžu sastāvi sacensībām pirms gaidāmās izlozes.

Latvijas otrās ekipāžas pilots Edgars Maskalāns šodien labākajā braucienā uzrādīja dalītu astoto labāko rezultātu.

Kuram no pilotiem jāstartē labākajā bobā ar stiprākajiem stūmējiem?

  • 558

  • 84


1 2 48 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2010-02-25 07:45, pirms 2 gadiem
Ceru, ka Jaanis brauks! Tas tik buutu fenomenaali, ja Latvija izciiniitu veelvienu medalju, par spiiti visam, kas ar Jaani noticis!
Slēpts komentārs: varjags
Slēpts komentārs: edzuss122

  -4 [+] [-]

, 2010-02-25 08:25, pirms 2 gadiem
varbuut tomer labaka nebraukt.. lai Maskalaans brauc ar Minina bobu un stumejiem (2nieko Edža paradija ka vins mak braukt taja trasee un labi maak).. bus vel Jaanim kritiens pirmaja brauciena un bus jakož nagos.. + vel jariskee ar savu un citu veseliibu.. Jāni domaa.. bet kaa buus taa buus..

 +28 [+] [-]

, 2010-02-25 08:42, pirms 2 gadiem
Isteniba risinajums shai situaacija ir pavisam vienkāršs.. Prusim vajag pajautat Melbardim, Dreiškenam un Dambim vai vinji ir gatavi sesties sacensibas aiz Jāņa muguras.. ja čaļi ir gatavi tam (par ko shaubiities gan nevajadzeetu) tad viss ir atrisinaats.. kur ir problema? Ja pashi chali uznjemas atbildibu un atbild par to kas var notikt trasee (tfu tfu tfu) tad lai brauc droshi.. mes vissi LV novelesim Jāņa un Edgara 4niekiem vislielako veiksmi..

bet tur jau taa liet ka vissa atbildiba gulsies tikai un vienigu uz Sandi Prūsi.. ja kas atgadisies (tfu tfu tfu) vissi pie vissa vainos Prūsi.. tapec jau tas ir ljoti smags leemums.. Janis var iebraukt medaljaas, bet var ari smagi notraumet gan sevi (tfu tfu tfu) gan savus čaļus (tfu tfu tfu)..

  +4 [+] [-]

, 2010-02-25 08:53, pirms 2 gadiem
Manuprāt ļoti nenopietna un bezatbildīga rīcība no Prūša puses - respektīvi, čaļi tiek turēti neziņā. Nu ja tiks nolemts Miņinu iesēdināt otrajā 4-niekā nevarēs arī Maskalāns ātrumā saņemties, nokoncentrēties, jo pirmās ekipāžas uzdevums ir cīņa par medaļu. Manuprāt tam ir jābūt čaļu lēmumam - un tas iespējams jau ir. Prūsim tur nav jāiejaucās, bet jādomā par to, ka veselīgāk un bez kaut kādām pretrunām uzlabotu bobsleja virtuves komunikāciju.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-25 09:01, pirms 2 gadiem, no wap.sportacentrs.com
Ir skaidrs,ka Minins grib braukt,bet Prusim japienem pareizais lemums. Jaizvertee obtjektivi visi apstakli. Mes protams gribam lai Minins startee,bet negribas piedziivot vel vienu trageediju. Kursh pec tam atbildees par sekaam? Nu ne jau griboshie lidzjuteeji.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-25 09:03, pirms 2 gadiem
bigpupa rakstīja: Ir skaidrs,ka Minins grib braukt,bet Prusim japienem pareizais lemums. Jaizvertee obtjektivi visi apstakli. Mes protams gribam lai Minins startee,bet negribas piedziivot vel vienu trageediju. Kursh pec tam atbildees par sekaam? Nu ne jau griboshie lidzjuteeji.
ja kas notiks (tfu tfu tfu) tad atbildes tikai un vienigi Prusis.. tapec jau tas ir ljooti smags un atbildigs lemums Sandim..

  +3 [+] [-]

, 2010-02-25 09:50, pirms 2 gadiem
te ir tāda balansēšana uz naža asmens ... 1. sūdīgi būtu tad, ja > ar labākajiem stūmējiem un labāko tehniku brauc Maskalāns, rezultāts ir viduvējs abiem .. pēc spēlēm > Miņins aiziet no bobsleja, sāk trenēt Beļģijas izlasi, Maskalāns jau faktiski tā pat ir paziņojis par karjeras beigām 27 (!!!) gadu vecumā, pēc bobsleja mērauklas > tikko iznācis no junioru vecuma .. Prūsis arī dodas prom, trenēt kādas citas valsts izlasi ... bobslejs Latvijā līdz ar to ir beidzies ... 2. ar labākajiem stūmējiem un labāko bobu brauc Miņins un fantastiskā veidā izcīna vēl vienu medaļu Latvijai šajās Olimpiskajās spēles, visi ir eiforijā, jo tas vienkārši ir fantastisks varoņdarbs (lai gan varoņdarbs jau ir viss tas, ko viņš ir izdarījis vēl līdz pirmā brauciena sākumam ! ) Bobslejs Latvijā turpina savu attīstību un izaugsmi un arī Edža Maskalāns pārdomā un paliek bobslejā vismaz vēl vienu Olimpisko ciklu lai nu kā tur viss arī būs, visa Latvija par jums čaļi ! izturību un veiksmi jums

  -3 [+] [-]

, 2010-02-25 10:06, pirms 2 gadiem
Nebraukt!
Nav ko riskēt ar savu un stūmēju veselību!
Pēc 2 kritieniem arī "galva" būs cietusi...
Psiholoģiki nebūs gatavs īstai cīņai līdz galam...

     [+] [-]

, 2010-02-25 10:07, pirms 2 gadiem
valcha rakstīja: te ir tāda balansēšana uz naža asmens ... 1. sūdīgi būtu tad, ja > ar labākajiem stūmējiem un labāko tehniku brauc Maskalāns, rezultāts ir viduvējs abiem .. pēc spēlēm > Miņins aiziet no bobsleja, sāk trenēt Beļģijas izlasi, Maskalāns jau faktiski tā pat ir paziņojis par karjeras beigām 27 (!!!) gadu vecumā, pēc bobsleja mērauklas > tikko iznācis no junioru vecuma .. Prūsis arī dodas prom, trenēt kādas citas valsts izlasi ... bobslejs Latvijā līdz ar to ir beidzies ... 2. ar labākajiem stūmējiem un labāko bobu brauc Miņins un fantastiskā veidā izcīna vēl vienu medaļu Latvijai šajās Olimpiskajās spēles, visi ir eiforijā, jo tas vienkārši ir fantastisks varoņdarbs (lai gan varoņdarbs jau ir viss tas, ko viņš ir izdarījis vēl līdz pirmā brauciena sākumam ! ) Bobslejs Latvijā turpina savu attīstību un izaugsmi un arī Edža Maskalāns pārdomā un paliek bobslejā vismaz vēl vienu Olimpisko ciklu lai nu kā tur viss arī būs, visa Latvija par jums čaļi ! izturību un veiksmi jums
Otrais variants izklausaas peec pasakas

  +6 [+] [-]

, 2010-02-25 10:17, pirms 2 gadiem
es ceru, ka tas, ko Prūsis atliek uz pēdējo brīdi, nav sliktākais. Ja Miņins ir gatavs braukt, tad lai mauc. Pretējā gadījumā arī prognozēju, ka Jānis no bobsleja aizies.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-25 10:30, pirms 2 gadiem
Viegli nav - divi viena līmeņa piloti pieejami. Manuprāt Sandis dara pareizi - ar lēmumu nekur nav jāsteidzas. Bet domāju, ja Miņinam neļaus braukt pret viņa gribu, Jānis vairs ar bobu nebrauks.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:39, pirms 2 gadiem
valcha rakstīja: te ir tāda balansēšana uz naža asmens ... 1. sūdīgi būtu tad, ja > ar labākajiem stūmējiem un labāko tehniku brauc Maskalāns, rezultāts ir viduvējs abiem .. pēc spēlēm > Miņins aiziet no bobsleja, sāk trenēt Beļģijas izlasi, Maskalāns jau faktiski tā pat ir paziņojis par karjeras beigām 27 (!!!) gadu vecumā, pēc bobsleja mērauklas > tikko iznācis no junioru vecuma .. Prūsis arī dodas prom, trenēt kādas citas valsts izlasi ... bobslejs Latvijā līdz ar to ir beidzies ... 2. ar labākajiem stūmējiem un labāko bobu brauc Miņins un fantastiskā veidā izcīna vēl vienu medaļu Latvijai šajās Olimpiskajās spēles, visi ir eiforijā, jo tas vienkārši ir fantastisks varoņdarbs (lai gan varoņdarbs jau ir viss tas, ko viņš ir izdarījis vēl līdz pirmā brauciena sākumam ! ) Bobslejs Latvijā turpina savu attīstību un izaugsmi un arī Edža Maskalāns pārdomā un paliek bobslejā vismaz vēl vienu Olimpisko ciklu lai nu kā tur viss arī būs, visa Latvija par jums čaļi ! izturību un veiksmi jums
Nu tie ir tikai divi iespējamie scenāriji. Patiesībā ir vēl vairāki tikpat iespējami: Maskalāns brauc ar Miņina tehniku un stūmējiem un uzvar olimpiādi. Miņins apvainojas un aiziet no bobsleja. Ekmanis sastāda jaunu bobsleja komandu, jo atlēti jau ir un Prūsis nav neaizvietojams. Un ir simtiem citu iespēju un noianšu.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-25 10:39, pirms 2 gadiem
Raimonds65: Būs liels spiediens nepieņemt tādu lēmumu. Miņins ir gatavs braukt un ja viņš apzinās, kāpēc šāds kritiens bija, un spēj to izskaidrot Prūsim, tad nedomāju, ka ir kāds iemesls neļaut startēt. Problēma ir cita - preses sakāpinātā interese un pat zināmā mērā jaukšanās iekšā (es viņu vietā neintervētu plaši Miņinu un Prūsi, jo emocijas kūsā un abi ir pateikuši lietas, kas varbūt vēsi pārdomājot neteiktu) jauc kārtis un emocionālo līdzsvaru. Un piekrītu, viss būs atkarīgs no stūmējiem. Ja viņi spēj joprojām uzticēties Miņinam, tad domāju viss būs kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:41, pirms 2 gadiem
kļuška rakstīja: Manuprāt ļoti nenopietna un bezatbildīga rīcība no Prūša puses - respektīvi, čaļi tiek turēti neziņā. Nu ja tiks nolemts Miņinu iesēdināt otrajā 4-niekā nevarēs arī Maskalāns ātrumā saņemties, nokoncentrēties, jo pirmās ekipāžas uzdevums ir cīņa par medaļu. Manuprāt tam ir jābūt čaļu lēmumam - un tas iespējams jau ir. Prūsim tur nav jāiejaucās, bet jādomā par to, ka veselīgāk un bez kaut kādām pretrunām uzlabotu bobsleja virtuves komunikāciju.
Es nepiekrītu šim viedoklim, jo atbildīgs par rezultātu būs vecākais treneris, kurš tieši šādas ekipāžas, palīgus sev ir izvēlējies. Atlētiem ir tikai jāizdara tas, ko viņi ir iemācījušies neatkarīgi kā viņus sasēdinās.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:44, pirms 2 gadiem
Nu jau iet kā agrāk PSPS izlasē,kad līdz pēdējam nebija skaidrs,kuri brauks un,kuri nē.Mums ir daudz pieredzējuši treneri un federācijas vadītāji kuriem es ticu un saprotu,ka pieņems pareizo lēmumu.Manas domas-jāstartē abām komandām.mums ir labas iespējas.Lai ar kā tas viss beigsies ļoti ceru,ka bobslejs Latvijā nebeigsies un mēs visi varēsim nākošgad atkal sekot līdz latviešu panākumiem.Bobslejs ir īstu vīru sports un mūsējie tādi ir! Veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:47, pirms 2 gadiem
Pecisk rakstīja: Raimonds65: Būs liels spiediens nepieņemt tādu lēmumu. Miņins ir gatavs braukt un ja viņš apzinās, kāpēc šāds kritiens bija, un spēj to izskaidrot Prūsim, tad nedomāju, ka ir kāds iemesls neļaut startēt. Problēma ir cita - preses sakāpinātā interese un pat zināmā mērā jaukšanās iekšā (es viņu vietā neintervētu plaši Miņinu un Prūsi, jo emocijas kūsā un abi ir pateikuši lietas, kas varbūt vēsi pārdomājot neteiktu) jauc kārtis un emocionālo līdzsvaru. Un piekrītu, viss būs atkarīgs no stūmējiem. Ja viņi spēj joprojām uzticēties Miņinam, tad domāju viss būs kārtībā.
Piekrītu. Es noteikti izvērtētu visas iespējas, lai nebūtu jāmaina ierastā kārtība. Bet mani satrauc Miņina pārgalvība. Ja Jānis pirms sacensībām tā improvizē ( nu neesmu arī pārliecināts, ka operācija neatstās iespaidu uz starta ātrumu ), ka regulāri krīt, kur drošība, ka īstajā braucienā maz atcerēsies īsto - vajadzīgo trajektoriju?

     [+] [-]

, 2010-02-25 10:48, pirms 2 gadiem
Padomājiet paši - cik valsts un sponsori ir naudas iegrūdusi šajā 4gadu ciklā iekšā tajā Miņina bobā un vispār visā tajā komandā...
Ja šajās spēlēs nebūs kaut cik vērā ņemama rezultāta, vienalga, ar Miņinu vai bez - nākotnē no piķa var atvadīties.

Tās tiešām ir MILZĪGAS summas, cik tur ir dots iekšā, tā kā Prūsim ir ne tikai sportiskais princips, bet arī finansiālais spiediens no sponsoriem, kas katru dienu zvana un steidzina.

Un jautājums Prūsim ir ne jau vai stūmēji uzticēsies Miņinam un brauks viņam aizmugurē, bet vai sponsori uzticās vēl Miņinam, ja sponsori pateiks, ka Miņins nevar braukt, tad Prūsim nebūs izvēles!

     [+] [-]

, 2010-02-25 10:49, pirms 2 gadiem
Federācijas ārsti ir atļāvuši Miņinam braukt. Neredzu iemeslu viņiem neticēt. Un pārbaudījuši gan jau viņi Jāņi ir pamatīgi, jo federācijai arī galīgi nav vajadzīgi kādi excesi trasē.

Manuprāt nevajadzīga brēka par neko. Vai arī kkāds neizdevies PR.
Jānis brauks, un nobrauks labi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:53, pirms 2 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Piekrītu. Es noteikti izvērtētu visas iespējas, lai nebūtu jāmaina ierastā kārtība. Bet mani satrauc Miņina pārgalvība. Ja Jānis pirms sacensībām tā improvizē ( nu neesmu arī pārliecināts, ka operācija neatstās iespaidu uz starta ātrumu ), ka regulāri krīt, kur drošība, ka īstajā braucienā maz atcerēsies īsto - vajadzīgo trajektoriju?
Viņam aklo zarnu grieza, nevis veica lobatomiju

  +2 [+] [-]

, 2010-02-25 10:53, pirms 2 gadiem
to Raimonds65
...nu nevar īsi pirms starta pateikt Maskalānam: ņem stiprākos večus un labāko bobu un brauc ... un zini, ka valsts gaida medāli. Jā tāda nostāja - tas bija jādara nu vismaz 2-3 dienas pirms starta.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-25 10:54, pirms 2 gadiem
Raimonds65: izņemot kritienus (atgādināšu, ka šobrīd treniņos ir kritušas ļoti daudzas komandas. Iespējams, ka teiktais par to, ka 50% tikai pabeigs sacencības, ir skarba taisnība), pārgalvību es īsti viņam nevaru pārmest (vismaz pēc pozas, runātā Miņins atgādina nobriedušu un mierīgu cilvēku - arī pēc operācijas). Taču ir medaļas otra puse - pats Prūsis teica, ka slidināties nav aizbraukuši. Risks ir bobsleja sastāvdaļa. Jautājums ir - vai tas attaisnojas vai nē? Varbūt bija vērts nokrist divas reizes treniņos, lai nekristu vispār sacencībās? Iestumt viņi vairs tik labi nevar. Miņš cenšās tāpēc izkost trasi līdz sīkumiem. Protams ka ir kritieni.

Viss, ko viņiem šobrīd vajag - ir izrunāties. Apsēsties un izrunāties un saprast, kas ir kas. Ja ir kaut kādi pārmetumi Miņinam, visi izsaka tos. Ja Miņinam ir sakāms kaut kas Prūsim un stūmējiem - arī pasakam. Domājam, kas ir kas un ko varam panākt. Iespējams, ar izrunāšanos pilnībā pietiks, lai saprastu, ko darīt, lai visi būtu ieguvēji.

     [+] [-]

, 2010-02-25 10:55, pirms 2 gadiem
Skudrinieks: nav gluži tā. Viens ir milzīga nauda un otrs ir cilvēku dzīvība vai veselība. Tāpēc arī piekrītu ka Prūsim, nevis sponsoriem ir jāizlemj.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 10:55, pirms 2 gadiem
lai notiek kā notikdams, būtu manos spēkos, es vispār sacensības pārceltu uz citu trasi, tad jau labāk paciest dažas neērtības, nekā atkal sagaidīt kādu traģēdiju, Jūs tiešām laikam esat aizmirsuši, kas notika ar Gruzijas sportistu? Diemžēl nekas īpaši nav mainījies, trasē regulāri visi krīt un tas vēl ir tikai Dieva brīnums, ka nevienam vēl nekas letāls nav noticis... Mēs jau tos kritienus sākam pieņemt par pašsaprotamām lietām, un tas jau vairs NAV normāli, tāpēc es neapskaužu Sandi, jo ja nu Miņins tiešām nokrīt atkal un ar daudz smagākām sekām? Ko tad jūs dziedāsiet? Es arī gribu medaļu, bet realitāte ir pavisam cita, tas ir koks ar 2 galiem, katrā ziņā respektēšu Sanda lēmumu- un Maskalāns jau sevi lieliski parādīja šajā olimpiādē, izcīnot 8. vietu divniekos, tāpēc viņš arī būtu pelnījis labāko tehniku tikai no šī viedokļa vien!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 11:02, pirms 2 gadiem
valdinjshh: mainīt stūmējus manuprāt jau ir par vēlu. Bobu jā, bet četriniekos tas pat neko daudz nemainīs. Otrs - trase ir bīstama, bet ne letāla. Gruzīns - lai viņam vieglas smiltis - kļūdijās, un viss ko es varu pārmest, ka neviens nebija iedomājies par tiem piloniem, ka kāds varētu tur ieskriet. Domāju, ka šīs divas nedēļas katru dienu un stundu trases džeki, federācijas speci un vēl sazin kādi gudri cilvēki ir domājuši, kā padarīt risku pēc iespējas mazāku. Bobu gadījumā tā ir sasišanās apmešanās brīdī. Bet tāds risks ir jebkurā trasē.

     [+] [-]

, 2010-02-25 11:35, pirms 2 gadiem
valdinjshh rakstīja: lai notiek kā notikdams, būtu manos spēkos, es vispār sacensības pārceltu uz citu trasi, tad jau labāk paciest dažas neērtības, nekā atkal sagaidīt kādu traģēdiju, Jūs tiešām laikam esat aizmirsuši, kas notika ar Gruzijas sportistu? Diemžēl nekas īpaši nav mainījies, trasē regulāri visi krīt un tas vēl ir tikai Dieva brīnums, ka nevienam vēl nekas letāls nav noticis... Mēs jau tos kritienus sākam pieņemt par pašsaprotamām lietām, un tas jau vairs NAV normāli, tāpēc es neapskaužu Sandi, jo ja nu Miņins tiešām nokrīt atkal un ar daudz smagākām sekām? Ko tad jūs dziedāsiet? Es arī gribu medaļu, bet realitāte ir pavisam cita, tas ir koks ar 2 galiem, katrā ziņā respektēšu Sanda lēmumu- un Maskalāns jau sevi lieliski parādīja šajā olimpiādē, izcīnot 8. vietu divniekos, tāpēc viņš arī būtu pelnījis labāko tehniku tikai no šī viedokļa vien!
Gruzīnu sportists gāja bojā, jo izlidoja no trases ārā. Bobs nevar no trases izlidot. Līdz ar to te nevar tā salīdzināt. Apgāšanās renē tomēr ir salīdzinoši drošāka, cik nu te par drošību var runāt.

     [+] [-]

, 2010-02-25 11:41, pirms 2 gadiem
PELNU BEERSHANA UZ GALVAS ARII MANUPRAAT.Te nav ko domaat.Minjku atzina par pietiekoshi veselu un PUNKTS!Par kaadu te risku var runaat,ja Masis (visu cienju) pat tagad ir krietni leenaaks ar praktiski to pashu tehniku.Jaabrauc Minjkam nav shaubu.Taa buutu lielaakaa kluuda Pruusha karjeraa,ja vinsh nelautu braukt REAALAM ,neskatoties uz operaaciju,medalju pretendentam!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:04, pirms 2 gadiem
var just,ka Jānim ar Sandi `īsais`-tas nav labi.
Sūds par braukšanu.
Nevajag zaudēt saprātu,ar to jau cilvēks atšķiras no zvēra.

     [+] [-]

, 2010-02-25 14:17, pirms 2 gadiem
Kad beidzot beigsies tas sviests ar Jani?! Ja vari tad brauc un mes turam ikskjus,ja ne,tad veseljojies,bet lasit katru dienu ka nu bus,kas atlaus kas ne ,ko darit,ko nedarit,katka jau sak vilkt uz ziepeni..

     [+] [-]

, 2010-02-25 15:10, pirms 2 gadiem
Prūsim jāpieņem pareizs lēmums! Ko tas vispār nozīmē? Lēmuma pareizība (nepareizība) tak ir atkarīga no rezultāta. Tas ka Prūsim ir jāpieņem LĒMUMS, tas gan tiesa, bet vai tas būs pareizs vai nepareiz to tak varēs tikai spriest post factum!!!
Lai vai ko Prūsis izlemtu, tam ir jābūt objektīvam lēmumam un mēs to respektēsim!
Jani, Edgar un puši - aiziet!!! pakaļ olimpiskajai medaļai!

     [+] [-]

, 2010-02-25 15:40, pirms 2 gadiem
Skudriniek, tu domā, ka vienkārši apgāžoties vai krītot bobam nevar nosisties rupji sakot? Es piemēram negribētu, lai kāds no mūsu sportistiem uz visu mūžu invalīds paliek

  -2 [+] [-]

, 2010-02-25 15:46, pirms 2 gadiem
Minjin, neskaties Znaroka video ("bortaa nah"), ja neesi hokejists!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 16:59, pirms 2 gadiem, no wap.sportacentrs.com
Starp citu - pat mūsdienu bobs var gan izlidot no trases. Zinu vismaz vienu gadījumu Sanktmoricā. Protams, tas nenozīmē, ka tā notiks šeit.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 19:41, pirms 2 gadiem
valdinjshh rakstīja: Skudriniek, tu domā, ka vienkārši apgāžoties vai krītot bobam nevar nosisties rupji sakot? Es piemēram negribētu, lai kāds no mūsu sportistiem uz visu mūžu invalīds paliek
vispar mums ir viens nāves gadījums bobslejā, liekas 1982. gadā
1 2 48 komentāri

Tev jābūt autorizētam, lai varētu atstāt komentāru. Varbūt vēlies piereģistrēties?

Sportacentrs.com TV programma (Lattelecom Interaktīvā TV 411. kanāls)

Piektdiena, 10. februāris

16:30BBL2: Valmiera - Naglis
18:58LIVE BBL: Ventspils - Juventus
21:30SA+: A.Pučes intervija ar Visvaldi Nagobadu

Sestdiena, 11. februāris

15:58LIVE BBL: Liepājas lauvas - Juventus
18:30BBL: Ventspils - Juventus
21:30SA+: A.Pučes intervija ar Aigaru Fadejevu

Svētdiena, 12. februāris

18:00BBL: Liepājas lauvas - Juventus

Pirmdiena, 13. februāris

14:30BBL: Liepājas lauvas - Juventus
17:00BBL: Ventspils - Juventus
21:30Atskats uz Latvijas hokeja izlases spēlēm Oslo
restorāni Rīgā - saņem atlaides