Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Maskalāns: "Miņins nepelnīti saņēma gada sportista titulu"

Maskalāns: "Miņins nepelnīti saņēma gada sportista titulu"
Edgars Maskalāns
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas bobsleja pilots Edgars Maskalāns intervijā "Latvijas Avīzei" asi kritizējis savu komandas biedru Jāni Miņinu, uzskatot, ka pērnā gada nogalē viņš nepelnīti saņēmis gada sportista titulu. Tāpat Maskalāns izteicis neapmierinātību ar bobsleja saimniecībā pastāvošo kārtību.

"Jāapsēžas, jāapdomā dzīve, un tad jau redzēs. Pēdējo divu sezonu laikā manas domas par sportu Latvijā ir mainījušās, arī par sistēmu bobslejā. Ja ir tāda attieksme pret otro komandu, tad Pasaules kausos jāpiedalās tikai vienai ekipāžai. Nav jēgas tērēt nodokļu maksātāju un sponsoru naudu tikai ķeksīša pēc – lūk, mums ir divas ekipāžas," sacīja Maskalāns, uzsverot, ka ir apmierināts ar divniekos sasniegto astoto vietu Vankūveras olimpiādē, taču četriniekos cerēja iekļūt desmitniekā, kas neizdevās (11. vieta).

Maskalāns atzina, ka viņu neapmierina princips "Visu Miņinam", jo uzskata, ka Latvijas vadošais bobsleja pilots nav ne ar ko labāks par viņu: "Uzskatu, ka tas ir tuvredzīgi - viņam dod visu labāko, mums atstāj pārpalikumu. Šādā situācijā vēl prasīt rezultātu vai kaut ko pārmest – man tas jau ilgāku laiku sēž iekšā... Miņinam visu sezonu taupīja slieču komplektu, ar kuru viņš pērn uzvarēja Eiropas čempionātā, bet šosezon tās ne reizi neuzlika, komplekts pat netika nomarķēts. Bet mums pamēģināt nedeva! Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"

"Uzskatu, ka pērn viņam nepelnīti piešķīra gada sportista titulu, vajadzēja dot Martinam Dukuram vai arī kādam no stūmējiem – Daumantam [Dreiškenam], Intaram [Dambim] vai Osim [Oskaram Melbārdim]. Tas, kā viņi vasarā trenējas un kā Miņins – tās ir divas dažādas lietas," uzsvēra Maskalāns, piebilstot, ka Miņina apgalvojumi par to, ka viņš divarpus stundas trenējoties svaru zālē ir muļķības.Tāpat Edgars atklāja, ka kopš nesenas pagātnes abu sportistu attiecības ir pasliktinājušās, lai gan iepriekš viņš uzskatīja, ka abi ar Miņinu esot labu draugi.

Latvijas Bobsleja federācijas viceprezidents Zintis Ekmanis neslēpa, ka liela nozīme ir tehnikai, ko pierādīja Maskalāna iespētais Vankūverā: : ''Apmierināts ar olimpiskajām spēlēm nevaru būt, bet – kā liktenis lēma, tā ir. Pasaules kausu sacensībās Edgars netika tik augstu kā šeit. Viņam laikam ir laba psiholoģiskā sagatavotība, divniekos palīdzēja arī iespēja braukt ar Miņina bobu. Tas pierāda to, cik liela loma ir tehnikai. Mēs nevaram atļauties divus divniekus, arī šo nopirka Latvijas Bobsleja federācijas prezidents Jānis Kols."

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:20, pirms 14 gadiem
nav arii svariigi, kursh pirmais kursh otrais, protams ka otrajam psihologjiski gruutaak, bet shaubos vai Ekmanis ar Pruusi nedotu visu labaako Maskalaanam ja vinsh buutu baigi labais!!!!
Shitaa parasti runaa taalaaakie rezervisti, kas netiek laukumaa
Nezoliidi!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:21, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: eh, kas zina, kurš labāks un kurš ne. lai to izvērtētu, starta pozīcijām būtu jābūt vienādām. un nav zināms, kādi būtu rezultāti, ja OS startētu abi.
tik' lai maskalāns nestāsta, ka citās valstīs viss labākais netiek nomināli pirmajam pilotam. abramovičam krievi atņēma divniekos slieces, jo tās bija vajadzīgas zubkovam...protams, neviens negrib būt otrais, tas ir saprotams.
par jāņa operāciju- ja viņam bija problēmas, tad ārsts bija tas, kam jāpieņem lēmums par operēšanu vai operācijas atlikšanu, jo tomēr ne prūsis, ne miņins nav mediķi.
man gan šķiet, ka večiem ir jāizrunā savas domstarpības, lai mēs tiešām pēc gada neattopamies, ka bobslejs latvijā ir miris
Visādi citādi piekrītu, bet, atvaino, Latvija gan vajadzētu rakstīt ar lielo burtu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:21, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Bet Edgar, Tev bija visas iespējas visu laiku uzrādīt labākus rezultātus!!!! Kad startēja Gatis Gūts un sāka Miņins, arī viņš bija 2.pilots, tomēr pierādīja, ka viņš ir labāks pilots, un rezultātā Gūts aizgāja, lai arī sākumā viņam bija labāka tehnika!!! Edgar, esi vŗs un beidz čīkstēt!!! Ja vari-pierādi. Ja vari atrast sponsorus un gribi būt labāks-pierādi!!! Viss ir tikai darba augļi. Maldies, ja tgd, kad izdevās finišēt Vankuverā, esi momentā milzum lielais vecis!!! Pierādi to pasaules kausu posmos! Miņins ir diezgan sūdīgs 2os-tad tā ir tava iespēja!! Tikai rodas jautājums,kāpēc to neesi izdarīijs PK posmos, kur Miņins arī ir sūdīgs 2os, ar ne to labāko tehniku!! Pierādi, nevis pēc viena finiša sāc runāt!!! Darbs darbs darbs...!!! Visiem veiksmi, un es par ikvienu mūsu sportistu!
Bet iet jau runa ka ar to pagrīges tehniku neko nevar izdarīt kas ir Maskalānam? Ar to pašu divnieku bobu miņins bieži PK posmos bija 8tajā vietā? Nee gan!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:22, pirms 14 gadiem
Ko nozime gandriz??Es gandriz ari vreju klut par Balerinu.Tas kurs apgazas bija Minins.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:23, pirms 14 gadiem
Maredo rakstīja: Savā ziņā var viņam piekrist. Gruti ir cinities par augstām vietām, ja ekipejuma un stumeju ziņā tev dod to kas paliek pari. OS Maskalāns paradija ka ari vins var cinities par labam vietām. Bet ko tad lai treneri un federācija dara ja finanssejums prieks labakā ekipejuma pietiek tikai vienai ekipažai. Minins ir labāks par Maskalanu un tapec vinam tiek ekipejums. Problema ir tikai finanses. Bus nauda bus ari ekipejums un tad vares redzet kurs pilots izcinis eiropas un pasaules kausos lbākas vietas. Saprotu Maskalanu, viņš vēlas sevi pierādit, tapēc uzskata ka visi ir pret viņu netaisnigi.

Un piekritu ari tam ka parasti visas uzslavas saņem tikai pilots, stumejus atstajot enā. bet fiziski vairāk darba padara tieši stumeji.

Jacer ka atradisies finansejums un vismaz divas ekipazas bus ar labako ekipejumu. tad visi bus apmierināti
Tad jau būvdarbos arī visu slavu vajadzētu strādniekiem un svaru cēlājiem ,jo viņiem ir daudz lielākas slodzes nekā cilvēkiem ,kas strādā ofisā ne?

Par bobsleja virtuves sīkumiem , neko daudz nezinu , bet izskatās ,ka Maskalāns savu sāpi vairs neslēps un ,ja Maskalāns patiešām ir labāks ,lai viņš to pierāda.Viss ir jāpierādā un Maskalāns arī ar sliktu tehniku nav neko diži pierādijis un ,ja jau Miņinu knapi var paciest tad jau redzēsim ,kā viņš drīzumā izlidos no komandas
Veiksmi abiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-02 16:24, pirms 14 gadiem
Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-02 16:25, pirms 14 gadiem
neeeee rakstīja: Kāpēc viņš bija 8. divniekos? Vējš veiksmīgi pūta? Parādi man to cilvēku, kurš ir tiesīgs teikt, kurš no viņiem ir labāks.
varbuut ka to var pateikt Sandis Prusis vai Zintis Ekmanis!? ja nee, tad jaa nav neviena taada cilveeka

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 14 gadiem
Tu zini ka uz rasejumiem viss izskatas perfekti,bet daba ir savadak un to es varu tev pieradit Tomij.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 14 gadiem
lūk arī iemesls kāpēc Latvijas ekonomika un sociāla vide ir tur kur tā ir - pilnīgā pakaļā... dēļ mums..dēļ mūsus dabas.. gan jau ka citās tautās arī ir duriki, bet tik liels duriku procents kāds ir Latvijā, nav nevienā citā valstī cik nācies redzēt...

p.s. un es te nerunāju par Maskalānu un Miņinu

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Padomā tak...

Pats raksti, ka teiktais ir jāpierāda ar darbiem, tad varbūt padomā kāpēc Edgars neko neteica sezonas laikā, jo nebija tie rezultāti, bet tagad viņs ir pierādijis ka var sasneigt ļoti labus rezultātus ar atbilstošu tehniku.
Ko ta man ir jāpadomā???? To ka Edgars divniekos labi nobrauca, tas tak sen ir redzams ka divniekos viņš ir labs, bet četriniekos stipri pa švaku, lai izkonkurētu Janku, tāpēc arī rakstīju ka acis ir jātver federācijai....Un jā Edža nekādus dieva brīnumus nav parādījis vēl, un līdz ar to pēc mana viedokļa 1.numuru vēl nav pelnījis....bet tas tik mans objektīvs viedoklis

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 14 gadiem
Es runaaaju par braukshanu par medaljaaam, reaali vareeja Maskalaanam buut super bobs ar superslieceem, taapat medaljniekos neiebrauktu!!!

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:26, pirms 14 gadiem
SFopSS rakstīja: Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Tu tak ir dumsss

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:27, pirms 14 gadiem
ok iedodied vinjam Miņina tehniku un tad redzēsim kā Godātais Edgars kāps uz goda pjedastāliem un katrā posmā būs ne zemāk kā 6.vietā!
Man liekas ka chalim biku sakāpis galvā, MAZGĀT VEĻU PUBLISKAJĀ TELPĀ - GAN NEVAJADZĒJA!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:28, pirms 14 gadiem
Sakapis ir Minjkam.

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:29, pirms 14 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet iet jau runa ka ar to pagrīges tehniku neko nevar izdarīt kas ir Maskalānam? Ar to pašu divnieku bobu miņins bieži PK posmos bija 8tajā vietā? Nee gan!!!
Date Event Venue Rank
23.01.2010 14:00:00 WC 2 Men Bob Igls 12
16.01.2010 10:00:00 WC 2 Men Bob St. Moritz 24
09.01.2010 10:30:00 WC 2 Men Bob Königssee 17
19.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Altenberg 9
12.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Winterberg 13
05.12.2009 14:30:00 WC 2 Men Bob Cesana 12
21.11.2009 09:30:00 WC 2 Men Bob Lake Placid 13
14.11.2009 13.11.2009 19:00:00 WC 2 Men Bob Park City 11
Noņem šveiciešus un rašu un tās vietas paliks vēl labākas

  +8 [+] [-]

, 2010-03-02 16:29, pirms 14 gadiem
SFopSS rakstīja: Cipa nobraucis OS un jau pirksti gaisā te var redzēt ka cilvēkam sakāpj galvā tak nolaidies uz zemes.Saprastu ja viņš būtu ieguvis kautvienu medaļu tad tā varētu runāt
Labi teiks, bet kā viņš pats teica viņš nav nobraucis, bet gan IZDZĪVOJIS, tad par ko te vispār var būt runa...Edgars tiešām manās acīs sabojāja labo iespaidu par sevi.....

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:31, pirms 14 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: Date Event Venue Rank
23.01.2010 14:00:00 WC 2 Men Bob Igls 12
16.01.2010 10:00:00 WC 2 Men Bob St. Moritz 24
09.01.2010 10:30:00 WC 2 Men Bob Königssee 17
19.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Altenberg 9
12.12.2009 13:30:00 WC 2 Men Bob Winterberg 13
05.12.2009 14:30:00 WC 2 Men Bob Cesana 12
21.11.2009 09:30:00 WC 2 Men Bob Lake Placid 13
14.11.2009 13.11.2009 19:00:00 WC 2 Men Bob Park City 11
Noņem šveiciešus un rašu un tās vietas paliks vēl labākas
Aha, noņem vēl 16 brauceejus un buus Pirmais

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:31, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: PK 2010 Miņins divniekos tikai reizi tika 10niekā (9. vieta), bet Edža uzreiz iesēdās jaunā (Miņina) bobā, ar jaunu stūmēju (Miņina) un tika 8.vietā. Kas tur ko nesaprast?
Piekrītu ka šī arī ir tā galvenā problēma. Čalis tika beidzot pie normāla boba un rezultāts uzreiz tāds, kā pa visu sezonu nav bijis un labāks kā Miņins 2niekos ir dabūjis.

Pie tam varbūt ja arī Maskalānu neviens nekritizēja par reuzltātu, kaut tas arī bija labs 8. un 11. vieta, tad tik un tā visi vairāk runāja par Miņina traumu nekā par Maskalāna startu. Grūti ir cīnīties ar švakāku tehniku ja tajā pašā laikā redzi kā blakus ar vienu "auklējas" prese, treneri un federācija. Šķiet ziņas bija katru dienu un par katru Miņina soli.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:33, pirms 14 gadiem
Kroce lai tiek pasi gala.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:33, pirms 14 gadiem
Nu bet ar shaaadu attieksmi vinsh neko labu pret sevi nepanaaks, tas nu ar skaidrs!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-02 16:35, pirms 14 gadiem
Es varu saderet ja Mininu ieliktu Maskalana boba kljudas butu tikpat daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:37, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Viss tikai Miņinam, bet – ar ko viņš ir labāks? Ne ar ko!"

Tur nu gan es tev nepiekritishu!!!Vinsh ir pieradijis ka dudz,daudz labaks par tevim!!!
Var redzēt, ka Tu absolūti neko nesaprati no raksta, kā arī šaubos vai Tu vispār kaut ko saproti no boblseja..

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:38, pirms 14 gadiem
kibaii rakstīja: Es varu saderet ja Mininu ieliktu Maskalana boba kljudas butu tikpat daudz
Varu saderēt, ka kļūda esi TU

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 16:39, pirms 14 gadiem
Mazais puisitis apizojies!Butu Janis piedalijies OS butu nobraucis maskelanu.Diz ko tad vins teiktu.
Pieradi ka tu esi pelnijis sanemt tadus pasus resursus ka Minins.
Taka vecit negvelz te mulkibas un strada citigak ledus trase.

Tu pat startu kartigi ustumt nevari,bet sapno par labakam sliecem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:40, pirms 14 gadiem
Nu gan bērnudārzs. Sūdzās ta ,ka mazs bērns, kad kāds ir atzīts par labāko.
Viņš brauca ar Miņina bobu būtu pateicies labāk
Domas par Maskalānu mainijās.

     [+] [-]

, 2010-03-02 16:40, pirms 14 gadiem
kibaii rakstīja: Tu tak ir dumsss
Prieks iepazīties

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:41, pirms 14 gadiem
keda82 rakstīja: Var redzēt, ka Tu absolūti neko nesaprati no raksta, kā arī šaubos vai Tu vispār kaut ko saproti no boblseja..
nee nu tad paskaidro mums, kuri nesaprot, kapeec Maskalaans brauc ar sliktaaku tehniku!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-02 16:44, pirms 14 gadiem
kibaii rakstīja: Mininam deguns gaisa,ar tadiem tak nav iespejams parunat.
ūja, esi runājis personiski?? man tā nešķiet, normāls džeks, kā jau lielākā daļa bobistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-02 16:52, pirms 14 gadiem
kibaii rakstīja: Minins pat ar savu stumeju tik labi divniekos nebrauc.Paseko lidzi ko raksti puika.
neviens nenoliedz, ka Maskalāns divniekos ir priekšā Jankam, bet bodsleja zinātāji lika uz Jāni četrniekos par medaļu, jo četrniekos viņš ir PK trijniekā. un ko te vispār perties? Maskalāns dabūs sev sponsorus, labāku bobi, slieces, stūmējus un varēs rādīt klasi. kādas problēmas?

  +9 [+] [-]

, 2010-03-02 16:52, pirms 14 gadiem
krko rakstīja: nee nu tad paskaidro mums, kuri nesaprot, kapeec Maskalaans brauc ar sliktaaku tehniku!
Citēšu Ekmani:

"Katru no trim komplektiem drīkst reģistrēt uz viena dalībnieka uzvārda un citi to izmantot nevar. Mēs iepriekš nevarējām zināt, ka Miņinam būs problēmas. Skaidri bija redzams, ka viņš ir labākais. Tas jāatzīst. Ja salīdzinām ar klavierkoncertu, viss bija perfekti nospēlēts līdz galam, atlika tikai uzsist pēdējo taustiņu. Protams, mēs visi gribam, lai mūsu komandas būtu konkurētspējīgas un žēl, ka visiem nevaram sagādāt tik labu tehniku, jo rocība nav tik liela. Tāds ir sportista liktenis. Kad pats sportoju, arī biju greizsirdīgs uz Ķipuru. Otra lieta – vai par to vajadzēja runāt publiski. Esmu gatavs diskutēt par jebkuru jautājumu, bet kompetenti, ar argumentiem, nevis emociju līmenī,” saka Ekmanis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja