Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1140, Did:0, useCase: 3

Video: Overtime TV: Porziņģis par atteikumu izlasei

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls
Latvijas basketbola lielākā zvaigzne, NBA kluba Ņujorkas "Knicks" spēlētājs Kristaps Porziņģis TV6 raidījumā "Overtime TV" atteikumu šovasar pārstāvēt Latvijas izlasi skaidro ar ilgtermiņa plānošanu. Šāds solis pieņemts nākotnes vārdā. "Ja spēlēšu un neizdodas, nebūšu nekas. Arī sezonai nebūšu tik gatavs kā vajadzētu. Šossezon jāieliek liels darbs sevī, un tas vēlāk atmaksāsies gan man, gan izlasei," - paziņoja Porziņģis, kura lēmumam piekrita gan Latvijas basketbola leģenda Valdis Valters, gan pieredzējušais sporta žurnālists Armands Puče, kuri vada raidījumu "Overtime TV".

Šīs dienas raidījums pilnībā atvēlēts slavenākajam latvietim Amerikā. Porziņģis stāsta gan par savām pirmās sezonas gaitām NBA laukumos, gan ārpus tiem. Viņš studijā parāda arī futbolista talantu reālajā un datorspēļu vidē.

Plašāko interviju ar Kristapu Porziņģi skaties "Overtime TV", šovakar 21:00, kanālā TV6 un SKATIES
Vērtējums: +2

     [+] [-]

, 2016-05-02 19:51, pirms 8 gadiem
Nu ja, varēja dzirdēt, ka būtu cita runa ja izlase tiešām spelētu Olimpiādē, nevis kval. turnīrā.

Jo tā tiešām var sanākt, ka treniņ process tiks iztraucēts, bet uz Olimpiādi tā pat neaizbrauks.

Tas arī būtu visticamākais variants, Arī ar Porziņģi, mēs jau nebūtu favorīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 20:05, pirms 8 gadiem
Pilnīgi piekrītu Valteram, Porziņģim vispirms fiziski ir jānobriest un tikai tad jāsāk domāt par izlasi.
Porziņģis nav daudzu piesauktais Hezonja, KP ir 2,20m garš, fiziski vājš tīneidžers, principā vēl puika. Līdz ar to arī riskanti trausls dimants, kuram ir milzīgs risks jebkurā brīdī pārvilkt svītru nopietnai turpmākajai karjerai, ja vien šobrīd, pirmajās vasarās netiks ielikti pamatīgi pamati NBA top līmenim atbilstošai fiziskajai sagatavotībai.
Te ir jautājums, ko mēs vēlamies - īstermiņa ieguvumu, izlasi ar KP šovasar, kurai visticamāk nav nopietnu cerību uzvarētu Serbiju, vai arī mēs vēlamies pirmā līmeņa basketbola superzvaigzni, kas spēs spēlēt arī pēc 10 gadiem, nevis pēc pāris sezonām apsēdīsies uz soliņa traumu nomocīts?
Man šķiet, ka šeit lielākā daļa neapzinās, ka mēs runājam par 2,20m garu pusaudzi, kurš šobrīd iekļaujas ''sērkociņvīra'' riska kategorijā.

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:10, pirms 8 gadiem
Porziņģis teica ka esot Overtime studijā uzveicis Latvijas FIFA16 čempionu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:53, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnīgi piekrītu Valteram, Porziņģim vispirms fiziski ir jānobriest un tikai tad jāsāk domāt par izlasi.
Porziņģis nav daudzu piesauktais Hezonja, KP ir 2,20m garš, fiziski vājš tīneidžers, principā vēl puika. Līdz ar to arī riskanti trausls dimants, kuram ir milzīgs risks jebkurā brīdī pārvilkt svītru nopietnai turpmākajai karjerai, ja vien šobrīd, pirmajās vasarās netiks ielikti pamatīgi pamati NBA top līmenim atbilstošai fiziskajai sagatavotībai.
Te ir jautājums, ko mēs vēlamies - īstermiņa ieguvumu, izlasi ar KP šovasar, kurai visticamāk nav nopietnu cerību uzvarētu Serbiju, vai arī mēs vēlamies pirmā līmeņa basketbola superzvaigzni, kas spēs spēlēt arī pēc 10 gadiem, nevis pēc pāris sezonām apsēdīsies uz soliņa traumu nomocīts?
Man šķiet, ka šeit lielākā daļa neapzinās, ka mēs runājam par 2,20m garu pusaudzi, kurš šobrīd iekļaujas ''sērkociņvīra'' riska kategorijā.
Kam tu to skaidro?Tiem 95% tupaku to nekad nesaprast

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 21:32, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnīgi piekrītu Valteram, Porziņģim vispirms fiziski ir jānobriest un tikai tad jāsāk domāt par izlasi.
Porziņģis nav daudzu piesauktais Hezonja, KP ir 2,20m garš, fiziski vājš tīneidžers, principā vēl puika. Līdz ar to arī riskanti trausls dimants, kuram ir milzīgs risks jebkurā brīdī pārvilkt svītru nopietnai turpmākajai karjerai, ja vien šobrīd, pirmajās vasarās netiks ielikti pamatīgi pamati NBA top līmenim atbilstošai fiziskajai sagatavotībai.
Te ir jautājums, ko mēs vēlamies - īstermiņa ieguvumu, izlasi ar KP šovasar, kurai visticamāk nav nopietnu cerību uzvarētu Serbiju, vai arī mēs vēlamies pirmā līmeņa basketbola superzvaigzni, kas spēs spēlēt arī pēc 10 gadiem, nevis pēc pāris sezonām apsēdīsies uz soliņa traumu nomocīts?
Man šķiet, ka šeit lielākā daļa neapzinās, ka mēs runājam par 2,20m garu pusaudzi, kurš šobrīd iekļaujas ''sērkociņvīra'' riska kategorijā.
Un kāds tad būs ilgtermiņa ieguvums? Tāpat pēc tam izlasē viņu neredzēt - nākamvasar atkal būs atrunas, pēc tam būs jauns līgums un LBS vairs nevarēs pavilkt apdrošīnāšanu, tad bračkām vajadzēs lielāku māju Floridā un tā gadu no gada.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 22:20, pirms 8 gadiem
Visi saprastu, ja Porziņģis nespēlētu nākamgad vai pēc 3 gadiem, kad likme nav tik augsta, bet kas ir VIENREIZ 4 GADOS, nu varēja nedaudz risku valsts labā uzņemties, ja nu tāda iespēja vairs nerodas, viņam būs jāuzņemas morāla atbildība par to uz visu mūžu, nu nepiekrītu Rambisam, ka spēlēšana pret, piem, Serbijas izlasi, nenāktu par labu meistarībai. tajā ziņā, nepiekrītu VV, un domāju ka arī Bagatskis nepiekristu

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 22:21, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Un kāds tad būs ilgtermiņa ieguvums? Tāpat pēc tam izlasē viņu neredzēt - nākamvasar atkal būs atrunas, pēc tam būs jauns līgums un LBS vairs nevarēs pavilkt apdrošīnāšanu, tad bračkām vajadzēs lielāku māju Floridā un tā gadu no gada.
precīzāk nevar pateikt

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 22:23, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnīgi piekrītu Valteram, Porziņģim vispirms fiziski ir jānobriest un tikai tad jāsāk domāt par izlasi.
Porziņģis nav daudzu piesauktais Hezonja, KP ir 2,20m garš, fiziski vājš tīneidžers, principā vēl puika. Līdz ar to arī riskanti trausls dimants, kuram ir milzīgs risks jebkurā brīdī pārvilkt svītru nopietnai turpmākajai karjerai, ja vien šobrīd, pirmajās vasarās netiks ielikti pamatīgi pamati NBA top līmenim atbilstošai fiziskajai sagatavotībai.
Te ir jautājums, ko mēs vēlamies - īstermiņa ieguvumu, izlasi ar KP šovasar, kurai visticamāk nav nopietnu cerību uzvarētu Serbiju, vai arī mēs vēlamies pirmā līmeņa basketbola superzvaigzni, kas spēs spēlēt arī pēc 10 gadiem, nevis pēc pāris sezonām apsēdīsies uz soliņa traumu nomocīts?
Man šķiet, ka šeit lielākā daļa neapzinās, ka mēs runājam par 2,20m garu pusaudzi, kurš šobrīd iekļaujas ''sērkociņvīra'' riska kategorijā.
valters vispār kaut kāds dir.sā līdējs,kas aci pret aci neko pateikt nevar,bet twiterī ir karalis!

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:24, pirms 8 gadiem
Kapēc raidījuma laikā fakucis stāvēja labajā pusē? Arī šajā bildē tas redzams..

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 22:28, pirms 8 gadiem
vf rakstīja: Visi saprastu, ja Porziņģis nespēlētu nākamgad vai pēc 3 gadiem, kad likme nav tik augsta, bet kas ir VIENREIZ 4 GADOS, nu varēja nedaudz risku valsts labā uzņemties, ja nu tāda iespēja vairs nerodas, viņam būs jāuzņemas morāla atbildība par to uz visu mūžu, nu nepiekrītu Rambisam, ka spēlēšana pret, piem, Serbijas izlasi, nenāktu par labu meistarībai. tajā ziņā, nepiekrītu VV, un domāju ka arī Bagatskis nepiekristu
Par kādu RISKU te iet runa vispār?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 22:57, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnīgi piekrītu Valteram, Porziņģim vispirms fiziski ir jānobriest un tikai tad jāsāk domāt par izlasi.
Porziņģis nav daudzu piesauktais Hezonja, KP ir 2,20m garš, fiziski vājš tīneidžers, principā vēl puika. Līdz ar to arī riskanti trausls dimants, kuram ir milzīgs risks jebkurā brīdī pārvilkt svītru nopietnai turpmākajai karjerai, ja vien šobrīd, pirmajās vasarās netiks ielikti pamatīgi pamati NBA top līmenim atbilstošai fiziskajai sagatavotībai.
Te ir jautājums, ko mēs vēlamies - īstermiņa ieguvumu, izlasi ar KP šovasar, kurai visticamāk nav nopietnu cerību uzvarētu Serbiju, vai arī mēs vēlamies pirmā līmeņa basketbola superzvaigzni, kas spēs spēlēt arī pēc 10 gadiem, nevis pēc pāris sezonām apsēdīsies uz soliņa traumu nomocīts?
Man šķiet, ka šeit lielākā daļa neapzinās, ka mēs runājam par 2,20m garu pusaudzi, kurš šobrīd iekļaujas ''sērkociņvīra'' riska kategorijā.
82 spēles NBA sezonā - problēmu nav! Dažas spēles izlasē - problēma ir! Bet varbūt nevajag vienkārši jaukt sviestu ar konjaku un mānīt pašiem sevi...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 23:09, pirms 8 gadiem
Turklāt. Ļoti interesanta mums tā izlase sanāk un treneri. Sanāk, ka ne fizisko liek iekšā, ne taktisko, varētu padomāt, ka sagatavošanās posmā to vien dara kā ēd čipsus un dzer Colu...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 23:28, pirms 8 gadiem
Es atvainojos, bet ja cilvēkiem ar savu personīgo naudu būtu jāapdrošina KP dalība izlasē, tad visi bļāvēji pamuktu!

     [+] [-]

, 2016-05-03 08:21, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Un kāds tad būs ilgtermiņa ieguvums? Tāpat pēc tam izlasē viņu neredzēt - nākamvasar atkal būs atrunas, pēc tam būs jauns līgums un LBS vairs nevarēs pavilkt apdrošīnāšanu, tad bračkām vajadzēs lielāku māju Floridā un tā gadu no gada.
Tāpēc labāk sačakarējam viņu šobrīd, lai nākotnē viņa līguma apdrošināšana ir pavelkama?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 08:23, pirms 8 gadiem
Reoleo rakstīja: 82 spēles NBA sezonā - problēmu nav! Dažas spēles izlasē - problēma ir! Bet varbūt nevajag vienkārši jaukt sviestu ar konjaku un mānīt pašiem sevi...
Neiet tak runa par tām dažām spēlēm, kas būtu jānospēlē, bet gan par faktu, ka tajā laikā ir smagi jāstrādā, lai ieliktu fiziskās sagatavotības pamatus turpmākajai karjerai NBA.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-03 09:40, pirms 8 gadiem
Izlasei- NEderīgs

     [+] [-]

, 2016-05-03 12:44, pirms 8 gadiem
Tad jau viņš švaks pulveris, ja nevar dažas spēles izlasē nospēlēt, vai no NBA nekas nav, tur mierīgi nospēlē 82 spēles, bet čehiem serbiem nevar pretim stāvēt. Jā tas nav NBI, kur izrādīties un dankot, vai blaoku uzlikt. Met viņš labi, bet kas tur baigi jūsmot, ja 220cm garš čalis uzliek bloku, vai nodanko? Danku jau uztaisīt var gandrīz jebkurš 190 cm. Ir viņam talants, ir vispusīgs, bet jādzird tādi murgi- nevar riskēt? Kur te ir risks? Paslīdēt ta var jebkur, vannasistabā, kāpjot no gultas? Un Valters ar Puči arī labie, neko jēdzīgu par spēlēšanu- nespēlēšanu izlasē nespēja pajautāt. Tukša saruna.
Ko viņš pusgadu darīs? Tur ir laiks visam, atpūtai, izlasei, arī piebarot kādus kg un uzkačāties!

     [+] [-]

, 2016-05-03 13:29, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tad jau viņš švaks pulveris, ja nevar dažas spēles izlasē nospēlēt, vai no NBA nekas nav, tur mierīgi nospēlē 82 spēles, bet čehiem serbiem nevar pretim stāvēt. Jā tas nav NBI, kur izrādīties un dankot, vai blaoku uzlikt. Met viņš labi, bet kas tur baigi jūsmot, ja 220cm garš čalis uzliek bloku, vai nodanko? Danku jau uztaisīt var gandrīz jebkurš 190 cm. Ir viņam talants, ir vispusīgs, bet jādzird tādi murgi- nevar riskēt? Kur te ir risks? Paslīdēt ta var jebkur, vannasistabā, kāpjot no gultas? Un Valters ar Puči arī labie, neko jēdzīgu par spēlēšanu- nespēlēšanu izlasē nespēja pajautāt. Tukša saruna.
Ko viņš pusgadu darīs? Tur ir laiks visam, atpūtai, izlasei, arī piebarot kādus kg un uzkačāties!
Uzspēlēt trīs spēles? A ar komandu nav jāgatavojas? Nav jāieliek fizuha? Lai spēlēt tās trīs spēles ir jāizvada sagatavošanās cikls ar pārbaudes spēlēm, kurās, visdrīzāk, pretinieki gribēs "patestēt" Zingi.

Zingis ir NBA zvaigzne un Latvijas reklāma globālā mērogā. NAV mums tāds bijis nevienā sportā. Jūs tiešām uzskatat, ka spēlēšana izlasē ir pats būtiskākais kā Zingis var palīdzēt valstij? Really???