Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis: "Arī man sezona ir par garu"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Gulbis: "Arī man sezona ir par garu"
Ernests Gulbis
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas tenisa pirmais numurs Ernests Gulbis pēc zaudējuma Sanktpēterburgas turnīra pirmajā kārtā čeham Lukašam Rosolam (3:6, 4:6) atzina, ka nav spējis pierast pie turnīra kortiem, kas bijuši lēnāki nekā tie, uz kuriem viņš pirms tam trenējies Latvijā. Gulbis pieskārās arī sezonas ilguma jautājumam, atzīstot, ka vēlētos īsāku sezonu.

"Šodienas spēlē man nekas netraucēja, vienkārši bija grūti pierast pie korta seguma. Latvijā trenējos desmit dienas, tur bija ātrāki korti, šeit – lēnāki. Vienkārši nespēju pierast pie šejienes kortiem, tas arī viss," zaudējumu Lukašam Rosolam komentēja Ernests Gulbis.

Ernestam šosezon vēl atlikuši divi turnīri – 500. sērijas sacensības Valensijā un "Masters 1000" turnīrs Parīzē. Uz Francijas galvaspilsētu latvietis, iespējams, nedosies, jo tur viņam draud spēlēt kvalifikācijā. Savukārt 2012. gadā Gulbim mērķis tikt uz Londonas olimpiādi. Tā nolūkā gan nāksies uzspēlēt Deivisa kausā Latvijas izlases sastāvā.

Gulbis skaidroja ne pārāk veiksmīgās sezonas iemeslus: "Tam par iemeslu ir trenera maiņa. Pārtraucu sadarbību ar Ernanu Gumī, tagad mani trenē Giljermo Kanjass. Strādājam kopā nesen, tāpēc vēl jāpierod. Šosezon nav bijis sistemātiska darba, tāpēc arī spēlēju ne tik labi."

Latvijas tenisa līderis arī dalījās savos uzskatos par tenisa sezonas ilgumu, kas šobrīd ir visnotaļ aktuāls jautājums visaugstākajā tenisa līmenī: "Kā tiek risināti jautājumi par sezonas saīsināšanu? Sanāk kopā trīs spēlētāji un cenšas kaut ko izlemt. Visas spēlētāju sanāksmes ir murgs! Visiem jāapvienojas, tad būs jēga. Ja visi spēlētāji sanāktu kopā un uzrakstītu kolektīvu vēstuli ar prasībām, tad varētu kaut ko mainīt ar kalendāru, taču tas nenotiek."

"Arī es vēlos, lai sezona būtu īsāka, daudzi to grib. Spēlēt katru nedēļu – nereāli. Spēlētāji netiek cienīti," piebilda Gulbis.

Izmantotie resursi:
Новости@Mail.ru: В Эстонии

  +9 [+] [-]

, 2011-10-25 22:18, pirms 13 gadiem
Ja vadošie špīleri vēl varētu sūdzēties par garo sezonu, tad Ernijam jau nu gan vēl patālu līdz tādam režīmam, kad jāizlaiž pirmā kārta, jo tikko pabeigta finālspēle citā pilsētā un citā valstī.

A kas Ērnijam? Viena-divas spēles un nedēļa-trīs brīvas !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:18, pirms 13 gadiem
man gan šķita, ka spēlētāji paši izlemj cik turnīros piedalīties. Cita lieta izkrist katreiz pirmajā vai otrajā kārtā.

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:21, pirms 13 gadiem
ta nu gan atradies čīkstētājs - ranga līderi katrā turnīra tiek 2-3 reizes tālāk, ļīdz ar to spēļu tikpat reizes vairāk - un vēl viņam te nogurdinoši gara sezona..
raksturs Tev par vāju vnk un viss...

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:23, pirms 13 gadiem
Nu, nezinu, nezinu...
Saprotu, ja top10 par to sūdzas, jo viņiem "katras nedēļas" turnīros pārsvarā, līdz pusfinālam jāspēlē, bet, nu, ja Ernestam ir par daudz...., ņemot vērā, ka "ik nedēļu" turnīros labi, ja viena vai divas spēles...
Nāk prātā teiciens par sliktu dejotāju...

  +3 [+] [-]

, 2011-10-25 22:32, pirms 13 gadiem
Nu Ernests sezonu iesaaka kaa TOP 30 pasaulee, taatad shajaa sezonaa vinjam taadi pashi nosaciijumi kaa duuzhiem (punktu skaitiishana, obligaatie turniiri)..

Protams, labaakie jau nospeeleejushi krietni vairaak machu, tachu braukaashana no viena turniira uz otru jau visiem vienaada.. Tas jau arii dara savu..

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:35, pirms 13 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Nu Ernests sezonu iesaaka kaa TOP 30 pasaulee, taatad shajaa sezonaa vinjam taadi pashi nosaciijumi kaa duuzhiem (punktu skaitiishana, obligaatie turniiri)..

Protams, labaakie jau nospeeleejushi krietni vairaak machu, tachu braukaashana no viena turniira uz otru jau visiem vienaada.. Tas jau arii dara savu..
ko nozīmē obligāti turnīri? tie ir domātu tie, kuros sponsori vēlas, lai viņš piedalās vai ar domu, ka jāaizstāv pagājušās sezonas punkti?
liekas, ka Federers arī atteicās no Halles posma šogad, kaut gan viņam tur kaut kāds līgums laikam ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:44, pirms 13 gadiem
Reizi 2 mēnešos viens turnīrs = sezona ir par garu? Haha, ko tad Džoko teikt?

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:50, pirms 13 gadiem
Tekstā "arī man" Gulbis laikam Sprukstu bij domājis....

     [+] [-]

, 2011-10-25 22:53, pirms 13 gadiem
es pilnīgi piekrītu, sezona ir par garu nav reāli 10 mēnešus bez pārtraukuma nospēlēt

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 22:55, pirms 13 gadiem
tad jāspēlē tikai Grand Slam, katrā jātiek vismaz līdz pusfinālam un tad jau top 10 būs, i laiks atpūsties. vilks paēdis un gulbis dzīvs.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 22:57, pirms 13 gadiem
Nu tad, kad visi nolicēji būs pamēģinājuši tik bieži braukāt apkārt un trenēties kaut tik daudz, cik Gulbis, varēsiet salīdzināt, kā ir. Katrā ziņā, neskatoties ne uz ko, nedomāju, ka tā ir vienkāršākā dzīve, lai gan atzīstu - būtu interesanti pamēģināt.

     [+] [-]

, 2011-10-25 23:00, pirms 13 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Protams, labaakie jau nospeeleejushi krietni vairaak machu, tachu braukaashana no viena turniira uz otru jau visiem vienaada.. Tas jau arii dara savu..
daudziem jau šķiet, ka katru nedēļu lidot (bieži vien xpadsmit stundas) tāds nieks vien ir

     [+] [-]

, 2011-10-25 23:02, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: daudziem jau šķiet, ka katru nedēļu lidot (bieži vien xpadsmit stundas) tāds nieks vien ir
nu nav jau turnīri gluži Pekina->Losandželos->Tokija->Roma->US Open

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 23:17, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: ko nozīmē obligāti turnīri? tie ir domātu tie, kuros sponsori vēlas, lai viņš piedalās vai ar domu, ka jāaizstāv pagājušās sezonas punkti?
liekas, ka Federers arī atteicās no Halles posma šogad, kaut gan viņam tur kaut kāds līgums laikam ir.
nu obligaatie ir piemeeram masteri (noteikts skaits).. Ja vien Tev nav "aarsta ziime", tad taa vienkaarshi nevari nespeeleet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-26 00:30, pirms 13 gadiem
Saskaitot godīgi varam secināt, ka Ernests piedaloties līdz 30 turnīriem gadā un vairumā no tiem izkrītot jau pirmajā kārtā, nospēlē daudz daudz mazāk spēļu nekā kāds viņa kolēģis ar 20 turnīriem, bet regulāru iekļūšanu tālākajās kārtās līdz pat fināliem. Pajautājiet pašam, cik spēļu turnīros ir gadā nospēlēts? Bez tam, piemēram šodien St. Pēterburgā, turnīrs galā un lūdzu - atpūties, trenējies, uzkrāj spēkus, apmeklē psihologu, u.t.t. Rosolam tai pat laikā vēl jāstreso un jācīnās tālāk. Neticu nogurumam, redzu vāju raksturu, tomēr visu cieņu retajiem panākumiem.

     [+] [-]

, 2011-10-26 01:11, pirms 13 gadiem
Pa lielam sudzeties butu pamats tiesam top 8 speletajiem, tie ir tie kuri regulari sasniedz dazadu turniru finala stadijas, parejiem vajadzetu but priecigiem, par to cik nerelaas naudas premijas var sanemt par zaudejumiem pirmajas kartas, protams teniss nav lets sporta veids, tacu speletajs pats var izveleties vai dzivot prezidenta vai ari parastaja numurina, cik labu treneri noalgot utt, top speletajiem vel ari nak klat sponsoru ligumi, ta ka sis ATP prasibas ir pilnigi pamatotas, vienigais kur vajadzetu nedaudz lielaku pauzi ir pareja no mala laukumiem uz zaliti, kur sanak tikai kadas 2 nedelas starpa un jau jaspele nakamais Grand Slam. Ka piemers Gulbis, 51 ranga, nospelejis 39 speles, NHL,NBA tas ir 80 speles sezona, top 8 speletajiem sezonas beigas tad ari ir ap 80 spelem, un jebkurs piekritis, finansiali vini ari tiek attiecigi atalgoti par tadu spelu skaitu.

     [+] [-]

, 2011-10-26 07:47, pirms 13 gadiem
Tā nolūkā gan nāksies uzspēlēt Deivisa kausā Latvijas izlases sastāvā.
Tam gan tā kā gūtu jābūt goda lietai pārstāvēt savu valsti, nevis apgrūtinošam pienākumam!!

     [+] [-]

, 2011-10-26 08:54, pirms 13 gadiem
Vajag fizisko uzlabot! Zaļš gurķis un nevar tuērt līdzi tiem, kuriem ap 30 un spēlē ne tikai pirmajā turnīra kārtā! Par lidošanu - neba jau Ernijs nezināja, ka turnīri nenotiek vienā vietā visu gadu! Es saprotu, ka Nadals var sūdzēties par nogurumu, ka Federers paņem pauzi... ber Ernests? Skatoties viņa spēles, drīzāk rodas jautājums - kāpēc tik maz spēlē? Viņam taču tikai 23 gadi!
Un kāpēc nespēlēs Parīzē? Tikai kaprīzes - nepatīk kvalifikācija! Smieklīgi. Kuram patīk? Pats vainīgs, ja nevar noturēt daudzmaz līdzvērtīgu spēles līmeni vismaz pusgada garumā... Diemžēl...
Izturību Ernijam. Ļoti gribas redzēt viņa uzvaras, jo potenciāls un visas iespējas cilvēkam ir!!!! Tikai vajag iemācīties izmantot!

     [+] [-]

, 2011-10-26 08:56, pirms 13 gadiem
Ir vēl tāds sīkums, kā sevis uzturēšana formā visas sezonas garumā. Tomēr turēties top100 nozīmē kautko, jo konkurence ir liela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-26 09:58, pirms 13 gadiem
Nja, tūkstots jaunu džeku nodomā: Spēlētu katru nedēļu. Būtu tikai man starta kapitāls kādā slavenā tenisa akadēmijā.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-26 11:36, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: nu nav jau turnīri gluži Pekina->Losandželos->Tokija->Roma->US Open
pieņemu, ka tavs darbs/dzīve nav saistīta ar lidojumiem katru nedēļu, ar nakšņošanu citā viesnīcā, ar sajūtu no rīta- kas par pilsētu? kas par valsti? kur es esmu?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-26 11:40, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: pieņemu, ka tavs darbs/dzīve nav saistīta ar lidojumiem katru nedēļu, ar nakšņošanu citā viesnīcā, ar sajūtu no rīta- kas par pilsētu? kas par valsti? kur es esmu?
Nevajag bjau katru vakaru piekosties, ka no rīta nezini ne valsti, ne pilsētu, kur atrodies..

  +1 [+] [-]

, 2011-10-26 13:32, pirms 13 gadiem
Tas taču ir viņa darbs.Neviens jau nespiež tenisu spēlēt,lai iet grāvjus rakt vai 100latniekos.5dienas strādā 2brīvas.Noguris ibio.....Darba tikums laikam svešs.

     [+] [-]

, 2011-10-26 19:42, pirms 13 gadiem
nu jau,nu jau, ko tev tur čīkstēt mēnesī vienu max 2vus turnīru aizvadot un vidēji otrā kārta un chau....

kaada garā sezona vēl, kas tad būtu jāsaka tennisa grandiem...?!

Nečīksti, pasties no gaišas puses,, labu tak naudu totjikos a veco izcēlāt liekot pret sevi...

     [+] [-]

, 2011-10-28 09:17, pirms 13 gadiem
Nu, tad jau tiešām , top 15 spēlētājiem, kuri ļoti reti izkrīt 1. vai 2.kārtā būtu jau sen jābūt "apkritušiem" aiz pārguruma.Jā, piekrītu zidana komentāram - tad tiešām jāpamēģina šādi darbiņi, ja, pārsvarā 1 vai 2reiz nedēļā (tā tas Ernijam sanāk, jo tikai izņemuma gadījumos, veiksmes periodos, kāds šogad bija tikai kādi 2 mēneši tikai tiek tālāk par 1. vai 2.kārtu) spēlēt tenisu un ceļot pa pasauli ir tik nogurdinoši