Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Sevastova: "Arī bez savainojuma būtu grūti uzvarēt"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Sevastova: "Arī bez savainojuma būtu grūti uzvarēt"
Anastasija Sevastova
Foto: AFP/Scanpix

Anastasija Sevastova potītes savainojuma dēļ "US Open" zaudētajā ceturtdaļfinālā Karolīnai Vozņacki (0:6, 2:6) nespēja spēlēt ar pilnu jaudu, bet atzina, ka pat bez veselības problēmām neparocīgo Dānijas tenisisti, kurai zaudēti visi trīs mači, viņai uzveikt būtu grūti.

– Cik daudz potītes savainojums ietekmēja tavu spēli?
– Tas noteikti ietekmēja manu spēli, bet neesmu no tām, kas izstājas maču laikā, tāpēc centos nospēlēt tik labi, cik tobrīd spēju. Kustēšanās bija citādāka, grūtāka. Arī servēt bija grūtāk.

– Par ko tika runāts, kad daktere otro reizi atnāca [2. setā pie rezultāta 0:3]?
– Vaicāju, vai viņa ar savainojumu var izdarīt kaut ko citādāk, jo man nepatīk, kad ir pamatīgi nosaitēta potīte. Ir citādāka sajūta, kad potīte ir sastiepta.

– Cik grūti bija spēlēt vakara mačā Eša statdionā, apzinoties, ka nevarēji nospēlēt tādu tenisu, kādu vēlējies?
– Protams, ka nebija viegli, bet ko gan es varēju darīt? Kā jau teicu, neesmu no tām, kas izstājas. Karolīna spēlēja lielisku tenisu. Domāju, ka viņa nekļūdījās. Viņa jebkurā gadījumā bija labāka un man būtu grūti uzvarēt arī tad, ja nebūtu savainojuma.

– Kā tu guvi savainojumu?
– Es nezinu. Apstājos pēc serves un pēc tam paklupu un izmežģīju. Dzirdēju dažas skaņas. Man tieši tas pats bija arī uz māla. Tā pati potīte, tas pats savainojums otro reizi sešos mēnešos.

Vai tas, kā turnīrs beidzās, maina skatījumu uz paveikto?
– Ir smagi tā pabeigt turnīru, taču tas ir teniss. Ja spēlētu lieliski, bet tik un tā zaudētu, tas būtu sāpīgāk. Potītes savainojuma dēļ tagad man būs jāņem atpūta. Tās bija divas lieliskas nedēļas. Ja man kāds pirms turnīra jautātu, ko es izvēlētos – zaudējumu ceturtdaļfinālā ar 0:6, 2:6 vai zaudējumu 1. kārtā 3. setā ar 6:7, es noteikti izvēlētos ceturtdaļfinālu.

– Vai Ņujorku pametīsi tāda pati, kāda ieradies, vai pēdējās 10 dienas ir ko mainījušas?
– Man ir vairāk pārliecības savā tenisā, esmu vairāk ar to apmierināta. Labā dienā varu uzveikt top spēlētājas. Sezona ir gara, vēl ir daži turnīri, kuros jāpiedalās. Tagad esmu labā pozīcijā pirms nākamā gada.

– Kā tava dzīve mainījusies pēdējo 10 dienu laikā? Vai ir jauni sponsori? Kāds labums gūts no pēdējām 10 dienām?
– Nekā tāda nav. Nekas nav mainījies. Latvija ir nabadzīga valsts.

Sevastova otrdien gūtā savainojuma dēļ atsauca dalību no nākamajā nedēļā gaidāmā Tokijas "International" sērijas turnīra, bet nedēļu vēlāk plāno spēlēt Tokijas "Premier" turnīrā. Vēlāk došanās uz Ķīnu, kur divi lielie "Premier" turnīri Uhaņā un Pekinā, bet sezonas finišs plānots Maskavā (17. oktobris), pirms tam varbūt uzspēlējot arī Lincā – tas būšot atkarīgs no rezultātiem turnīros Āzijā.

Sevastovai pēcspēles preses konferencē tika uzdoti arī jautājumi par basketbolu un olimpisko hokeja kvalifikāciju, kā arī apspriestas dažas citas tēmas. Plašāk gan teksta, gan video formātā – Player Interviews | News | 2016 US Open...

1 2 43 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2016-09-07 07:03, pirms 8 gadiem
Pats pēdējais teikums besī.
Taisnība ir,bet nav tik traki,bet patiesā problēma, ir daudzo cilvēku SMADZEŅU NABADzĪBA! Kaitina,ka arzemēs sevi reklamējam kā maziņus nabagus,tur tā zaudētāju psiholoģija veidojas.
Anastasija MALACIS parādija 'Sieviešu versijai Gulbim' kura ir nr1!

     [+] [-]

, 2016-09-07 07:08, pirms 8 gadiem
Psiholoğiski salūza tā ir galvenā vaina!

  +2 [+] [-]

, 2016-09-07 07:19, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Psiholoğiski salūza tā ir galvenā vaina!
Nezināju ka potīte var salūzt psiholoģiski. Paldies!

     [+] [-]

, 2016-09-07 07:20, pirms 8 gadiem
Ne jau valsts nebadzīga, bet es pieļauju, ka viņa ir apvainojusies uz tenisa federāciju. Anastasijai nav bagātu vecāku kā Gulbim ar kuru var sabīdīt "dzelas" Savickis. Gulbis arī nespēlētu Latvijas izlasē ja viņam neatlektu kāds labums.

     [+] [-]

, 2016-09-07 09:27, pirms 8 gadiem
Gulbis arī nav sen izlasē spēlējis

     [+] [-]

, 2016-09-07 09:38, pirms 8 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Nezināju ka potīte var salūzt psiholoģiski. Paldies!
Vajag kaut ko sajēgt pirms raksti, vajadzēja arī skatīties spēli!Nekāda potīte nesalūza, varbūt neliels sastiepums kas būtiksi neietekmēja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-07 10:17, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Vajag kaut ko sajēgt pirms raksti, vajadzēja arī skatīties spēli!Nekāda potīte nesalūza, varbūt neliels sastiepums kas būtiksi neietekmēja
Tenisu esi kādreiz spēlējis?

  +2 [+] [-]

, 2016-09-07 10:23, pirms 8 gadiem
Par to nabagvalsti ,to pateica perfekti. Un jo vairāk par to atklāti runās,jo lielākas cerības uz pārmaiņām. Nevis kā tagad,statistika,vieni no labākajiem,ekonomiski strauji augoša utt. Bomžu valsts!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-09-07 10:24, pirms 8 gadiem
Par to bija baža, ka fizio sateipos pa stingru. Bet tanī brīdī jau pats vairs daudz nevar ietekmēt, kā izdara - tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-07 11:54, pirms 8 gadiem
Nastjai visu cieņu,malacīte un ,kas vēl svarīgi,viņa vēl izaugs un parādīs mazus un lielus brīnumus kortos jo ir reāliste ,spēlē vecmodīgu ,bet skaistu tenisu kuru protams vēl pilnveidos,pret Karolīnu šobrīd tas nenostrādāja jo Karolīna vienkārši bija meisterīgāka un tenisā tā notiek ,ka galarezultatā ir tikai viens uzvarētājas turnīrā-monstruāli noteikumi .
Par nabadzīgu valsti Nastjai taisnība,tenisa saimniecība izmaksā dārgi,bet ar laiku šīs lietas pamazām sakārtosies.

     [+] [-]

, 2016-09-07 12:09, pirms 8 gadiem
Ar traumu nav jāspēlē, vajadzēja mest mieru jau pirmajā setā, tagad var ielaist vēl lielāku traumu!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-07 12:19, pirms 8 gadiem
pēdējais teikums, protams, ir vairāk nekā stulbs. ko tu, meitiņ, zini par nabadzību? turklāt, tu dzīvo Austrijā- attiecīgi, par tevi vajadzētu interesēties Austrijas firmām. mūsdienu pasaulē ir vienalga, no kuras valsts tu nāc, ja tu esi labs, tad kaut no Zimbabves, un tevi pamanīs lielās firmas. ja neesi tik labs, tad jāmeklē visādas atrunas

  +1 [+] [-]

, 2016-09-07 12:41, pirms 8 gadiem
Nu viss, tūlīt visi vietējie naftas magnāti sāks d*rst virsū par pēdējo teikumu.

     [+] [-]

, 2016-09-07 12:47, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ar traumu nav jāspēlē, vajadzēja mest mieru jau pirmajā setā, tagad var ielaist vēl lielāku traumu!
Nastja līdzīgi kā Igijs, pat caur sāpēm ies uz uzvaru un mērķi. Kārtējā nesavtīguma paraugstunda

     [+] [-]

, 2016-09-07 12:49, pirms 8 gadiem
Iet runa par uzņēmumiem! Slovēņiem, igauņiem, lietuviešiem ir kompānijas ar miljardu apgrozījumu!

     [+] [-]

, 2016-09-07 12:54, pirms 8 gadiem
Bērziņa k=gs varētu atbildēt, kāpēc jautājumus izmētā pēc sava prāta un ja jau tulko tad iztulko visu interviju, nav nemaz tik gara ?

     [+] [-]

, 2016-09-07 13:00, pirms 8 gadiem
Lietuviešiem- Orlen, Maxima, igauņiem- enerģija, banka, slovēņiem- veselas 5!

     [+] [-]

, 2016-09-07 13:08, pirms 8 gadiem
Patiesībā tā ir "maza" bezintelekta cilvēka rīcība- kritiski slikti izteikties par valsti., kurā esi piedzimis un uzaudzis. Turklāt žurnālists pat uzdeva jautājumu, kur ne tuvu neprasijās tādas piezīmes cik ņabadzīga" ir Latvija. Kāds ir kādreis dzirdējis, kad Džokovičs pateiktu kaut pusvārdu sliktu par Serbiju (arī tā kā nav no bagātākajām valstīm). Ja kāds nesaprot tad nabadzība ir atsevišķās Āfrikas valstīs, kur tiešām cilvēki badojās. Ja Latvijā ir iespēja izaugt par labu tenisistu tad atvainojiet es nabadzību neredzu. Dažiem tik galvās ir liela nabadzība.
Tik ceru, ka Nastjai nav parādijusies vatņiku ietekme noriet visu latvisko.
Runājot par tenisu - progress tiešām acīmredzams. Veiksmi turpmākajās cīņās.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-07 13:14, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Patiesībā tā ir "maza" bezintelekta cilvēka rīcība- kritiski slikti izteikties par valsti., kurā esi piedzimis un uzaudzis. Turklāt žurnālists pat uzdeva jautājumu, kur ne tuvu neprasijās tādas piezīmes cik ņabadzīga" ir Latvija. Kāds ir kādreis dzirdējis, kad Džokovičs pateiktu kaut pusvārdu sliktu par Serbiju (arī tā kā nav no bagātākajām valstīm).
Tik ceru, ka Nastjai nav parādijusies vatņiku ietekme noriet visu latvisko.
Runājot par tenisu - progress tiešām acīmredzams. Veiksmi turpmākajās cīņās.
Paskaties, kā vairums latvieši izturās pret saviem labākajiem sportistiem?

Viņi amatierus vērtē augstāk par profesionāļiem..

Kamēr visus profesionāļus nevertēs augstāk par amatieriem, tikmēr viņi var izteikties kā grib!

Džokovičs vispār ir starp bagātākajiem cilvēkiem valstī! Kurš cits vilks valsti, ja ne viņš?

     [+] [-]

, 2016-09-07 13:36, pirms 8 gadiem
pikolo rakstīja: pēdējais teikums, protams, ir vairāk nekā stulbs. ko tu, meitiņ, zini par nabadzību? turklāt, tu dzīvo Austrijā- attiecīgi, par tevi vajadzētu interesēties Austrijas firmām. mūsdienu pasaulē ir vienalga, no kuras valsts tu nāc, ja tu esi labs, tad kaut no Zimbabves, un tevi pamanīs lielās firmas. ja neesi tik labs, tad jāmeklē visādas atrunas
Nav jau nu gan gluži vienalga pat mūsdienās, no kurienes nāc. To nu tā kā vajadzētu saprast, ka pasaulē nav visiem vienādās iespējas. Tas tā globāli runājot, ne tik daudz par tenisu.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-07 13:48, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Nastja līdzīgi kā Igijs, pat caur sāpēm ies uz uzvaru un mērķi. Kārtējā nesavtīguma paraugstunda
Tas gan, Igijs finalsēriju aizvadīja ar muguras sāpēm, kas visticamāk arī liedza pacelt kārtējo titulu un MVP.

     [+] [-]

, 2016-09-07 13:48, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nav jau nu gan gluži vienalga pat mūsdienās, no kurienes nāc. To nu tā kā vajadzētu saprast, ka pasaulē nav visiem vienādās iespējas. Tas tā globāli runājot, ne tik daudz par tenisu.
Tāpēc jau Āzijā, Āfrikā štancē bērnus- cerot, ka vismaz kāds tiks pāri pirmajai piramīdas joslai un pavilks līdzi vecākus!

     [+] [-]

, 2016-09-07 14:38, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Patiesībā tā ir "maza" bezintelekta cilvēka rīcība- kritiski slikti izteikties par valsti., kurā esi piedzimis un uzaudzis. Turklāt žurnālists pat uzdeva jautājumu, kur ne tuvu neprasijās tādas piezīmes cik ņabadzīga" ir Latvija. Kāds ir kādreis dzirdējis, kad Džokovičs pateiktu kaut pusvārdu sliktu par Serbiju (arī tā kā nav no bagātākajām valstīm). Ja kāds nesaprot tad nabadzība ir atsevišķās Āfrikas valstīs, kur tiešām cilvēki badojās. Ja Latvijā ir iespēja izaugt par labu tenisistu tad atvainojiet es nabadzību neredzu. Dažiem tik galvās ir liela nabadzība.
Tik ceru, ka Nastjai nav parādijusies vatņiku ietekme noriet visu latvisko.
Runājot par tenisu - progress tiešām acīmredzams. Veiksmi turpmākajās cīņās.
Ja un visi LV ar milzigo intelektu nu nezin ka pardzivot viena cilveka pareizi pateikto. Valsts atpalikusi pilnigi visas sferas, lielajiem sportistiem varbut tiesi vairak to deretu uzsvert nevis ar prieviti salmu cepure vicinat LV karodzinu. Uz federacijas kausu pat nabadziga LV federacija nevar apmaksat izdevumus abam labakajam tenistem, galvenie LV korti bruk kopa ta, ka pat koka delisus sedvietam jaunus nevareja uzlikt, toties remontet visu pasakumu par padsmit miljoniem uz to gan esam spejigi, nerunajot par 5000 tenisa profesionaliem LV.

     [+] [-]

, 2016-09-07 14:44, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Paskaties, kā vairums latvieši izturās pret saviem labākajiem sportistiem?

Viņi amatierus vērtē augstāk par profesionāļiem..

Kamēr visus profesionāļus nevertēs augstāk par amatieriem, tikmēr viņi var izteikties kā grib!

Džokovičs vispār ir starp bagātākajiem cilvēkiem valstī! Kurš cits vilks valsti, ja ne viņš?
Pilnībā nepiekrītu tavam apgalvojumam , ka VAIRUMS latviešu kaut kā slikti izturās pret profesionāļiem. Tu droši vien pārāk koncentrējies uz atsevišķiem negatīviem komentāriem, kurus vispār varbūt raksta viens cilvēks ar vairākiem nikiem vai kādi nenobrieduši tīņveidīgie. Sakarīgākā un lielākā sporta cienītāju daļa vispār nelasa komentārus un kur nu vēl piegriež vērību negatīvismam.
Valsts ekonomiskā puse ir jāvelk cilvēku daļai, kas atbild par likumu pieņemšanu un to ieviešanu un izpidi dzīvē nevis atsevišķiem sportistiem. Sportistu pienākums ir reprezentēt savu valsti un pēc iespējas vairāk to reklamēt nevis čīkstēt cik te liela nabadzība. Nebrīnītos, ka kāds potenciāls investors no ASV izlasot šo interviju ar Nastju sāktu pārdomāt vai ir vērtš investēt valstī, kuru zākā viena no sekmīgākajām sportistēm no tās. Džokovičs un citi serbu sportisti lieliski demonstrē kā jāciena savu valsti neskatoties uz to, ka ekonomika nav no tām spīdošajām. Pateicoties tieši sportistiem man Serbija šķiet kā pievilcīga un demokrātiska valsts lai gan tur ekonomika ir pat zemāka nekā Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-07 14:59, pirms 8 gadiem
rediss77 rakstīja: Ja un visi LV ar milzigo intelektu nu nezin ka pardzivot viena cilveka pareizi pateikto. Valsts atpalikusi pilnigi visas sferas, lielajiem sportistiem varbut tiesi vairak to deretu uzsvert nevis ar prieviti salmu cepure vicinat LV karodzinu. Uz federacijas kausu pat nabadziga LV federacija nevar apmaksat izdevumus abam labakajam tenistem, galvenie LV korti bruk kopa ta, ka pat koka delisus sedvietam jaunus nevareja uzlikt, toties remontet visu pasakumu par padsmit miljoniem uz to gan esam spejigi, nerunajot par 5000 tenisa profesionaliem LV.
Ja tu cieni savu valsti tad lai cik sūdīgi tev neietu neuzskatu par nepieciešamību par to stāstīt visai pasaulei. Viens otrs lielais čīkstētājs laikam nesaprot, ka ekonomiskā situācija nav no labākajām praktiski visā pasaulē un A-eiropā praktiski visās valstīs. Tas , ka dažās no tām vidējā alga ir lielāka par maksimums pārsimt eiro, nenozīmē, ka tur lielākā daļa cilvēku dzīvo 100x labāk nekā Latvijā. Neesmu dzirdējis, kad vēl kāds citas A-eirpas valsts sportists sūkstītos, ka valsts nabadzība ir vainīga, ka netiek pie jauniem sponsoriem vai reklāmlīgumiem.
Ar vietējām utīm mums jātiek galā pašiem šeit iekšienē un beidzot pirms vēlēšanām arī jāsāk palasīt partiju programmas un pasekot katra kandidāta personībai. Tad arī maz pamazām varbūt kaut kas sakārtosies. Un jāstrādā pašiem, vai nu ar galvu vai rokām, tas atkarīgs no katra talantiem un spējām.

     [+] [-]

, 2016-09-07 15:09, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Ja tu cieni savu valsti tad lai cik sūdīgi tev neietu neuzskatu par nepieciešamību par to stāstīt visai pasaulei. Viens otrs lielais čīkstētājs laikam nesaprot, ka ekonomiskā situācija nav no labākajām praktiski visā pasaulē un A-eiropā praktiski visās valstīs. Tas , ka dažās no tām vidējā alga ir lielāka par maksimums pārsimt eiro, nenozīmē, ka tur lielākā daļa cilvēku dzīvo 100x labāk nekā Latvijā. Neesmu dzirdējis, kad vēl kāds citas A-eirpas valsts sportists sūkstītos, ka valsts nabadzība ir vainīga, ka netiek pie jauniem sponsoriem vai reklāmlīgumiem.
Ar vietējām utīm mums jātiek galā pašiem šeit iekšienē un beidzot pirms vēlēšanām arī jāsāk palasīt partiju programmas un pasekot katra kandidāta personībai. Tad arī maz pamazām varbūt kaut kas sakārtosies. Un jāstrādā pašiem, vai nu ar galvu vai rokām, tas atkarīgs no katra talantiem un spējām.
Kāpēc nevar stāstīt? Visiem jāredz, ka amatieri valda visur, bet profesionāļi ņemas individuāli vai vispār netiek novērtēti!

     [+] [-]

, 2016-09-07 15:10, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Pilnībā nepiekrītu tavam apgalvojumam , ka VAIRUMS latviešu kaut kā slikti izturās pret profesionāļiem. Tu droši vien pārāk koncentrējies uz atsevišķiem negatīviem komentāriem, kurus vispār varbūt raksta viens cilvēks ar vairākiem nikiem vai kādi nenobrieduši tīņveidīgie. Sakarīgākā un lielākā sporta cienītāju daļa vispār nelasa komentārus un kur nu vēl piegriež vērību negatīvismam.
Valsts ekonomiskā puse ir jāvelk cilvēku daļai, kas atbild par likumu pieņemšanu un to ieviešanu un izpidi dzīvē nevis atsevišķiem sportistiem. Sportistu pienākums ir reprezentēt savu valsti un pēc iespējas vairāk to reklamēt nevis čīkstēt cik te liela nabadzība. Nebrīnītos, ka kāds potenciāls investors no ASV izlasot šo interviju ar Nastju sāktu pārdomāt vai ir vērtš investēt valstī, kuru zākā viena no sekmīgākajām sportistēm no tās. Džokovičs un citi serbu sportisti lieliski demonstrē kā jāciena savu valsti neskatoties uz to, ka ekonomika nav no tām spīdošajām. Pateicoties tieši sportistiem man Serbija šķiet kā pievilcīga un demokrātiska valsts lai gan tur ekonomika ir pat zemāka nekā Latvijā.
Neiet runa tikai par sporta jomu, bet vispārēji!
Sportā to tikai var labi redzēt, jo tā ir izklaide- ko skatās visi!

     [+] [-]

, 2016-09-07 15:17, pirms 8 gadiem
Saprotu pašreizējos mērķus pasaulē, bet ja nebūs profesionāļi(jebkurā industrijā), tad nebūs arī attīstības. Attīstība- jaunas preces un pakalpojumi, kas ieinteresētu auditoriju!

     [+] [-]

, 2016-09-07 15:31, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Paskaties, kā vairums latvieši izturās pret saviem labākajiem sportistiem?

Viņi amatierus vērtē augstāk par profesionāļiem..

Kamēr visus profesionāļus nevertēs augstāk par amatieriem, tikmēr viņi var izteikties kā grib!

Džokovičs vispār ir starp bagātākajiem cilvēkiem valstī! Kurš cits vilks valsti, ja ne viņš?
Par kuriem amatieriem nez tu runā?

     [+] [-]

, 2016-09-07 16:05, pirms 8 gadiem
vispār kāds sakars Tenisam ar Hokeju un Basi es to nesaprotu ???

     [+] [-]

, 2016-09-07 16:35, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Par kuriem amatieriem nez tu runā?
1.Es runāju par vispārēju praksi..
Tenisists, basketbolists, futbolists ar ko sliktāks, ka nesaņem ne centu, bet daudzi par savu hobiju saņem?

2. Profesionāli varbūt ziņās rāda(bieži pat nerāda), bet komunikācija jau nekāda nav!
Bieži rāda negatīvo- nemāk valodu, nodokļus nav samaksājis(cilvēks vienkārši nav zinājis vai uzticējies kādam), slikti izrunājies, utt!

     [+] [-]

, 2016-09-07 16:41, pirms 8 gadiem
pupu galeļus ar var redzet hehe

     [+] [-]

, 2016-09-07 16:59, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc nevar stāstīt? Visiem jāredz, ka amatieri valda visur, bet profesionāļi ņemas individuāli vai vispār netiek novērtēti!
Kurš no mūsu reālajiem profesionāļiem nav novērtēts ? Man tava doma līdz galam nav skaidra un galvenais kā novērtēts ? Materiāli ? Vai par maz fanu uzmanības ?

     [+] [-]

, 2016-09-07 17:21, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Lietuviešiem- Orlen, Maxima, igauņiem- enerģija, banka, slovēņiem- veselas 5!
Viens Latvijas Mikrotīkls pārspēj visus šos "miljardierus"

     [+] [-]

, 2016-09-07 17:23, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Kurš no mūsu reālajiem profesionāļiem nav novērtēts ? Man tava doma līdz galam nav skaidra un galvenais kā novērtēts ? Materiāli ? Vai par maz fanu uzmanības ?
Interese par šo cilvēku- arī ir novērtēšana! Vairāk paskaties, kas notiek arī ar bijušajiem sportistiem, utt!
1 2 43 komentāri