Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:16, Did:0, useCase: 3

Puče: "NHL joprojām ir vadošā līga pasaulē"

Andrejs Siliņš

Puče: "NHL joprojām ir vadošā līga pasaulē"
Armands Puče un Dāvis Ernštreits
Foto: LTV Sports

5. oktobrī LTV7 "Sporta studijā" tika runāts par hokeju un gaidāmo spēli Rīgas "Dinamo" un Fīniksas "Coyotes". Tāpat tika salīdzināts NHL un KHL hokejs. Studijas viesis žurnālists Armands Puče pateica skaidri un gaiši: "NHL joprojām ir vadošā līga pasaulē, puikas spēlē hokeju, lai kādreiz varētu uzspēlēt NHL, tieši tur koncentrējas lielākās zvaigznes un nekas nav mainījies."

Studijas viesis atzina, ka pirms 20 gadiem faktiski neviens neko Rīgā nezināja par NHL komandām. Atbrauca Vašingtona, atbrauca Monreāla, bet nezināja jau pat īsti uzvārdus – nebija interneta, nebija mobilo telefonu. ”Kaut kā mēs būrāmies pa vecajām avīzēm, ko tur varēja atrast. Patriks Ruā mums toreiz bija Patriks Rojs, neviens jau viņu te nezināja.”

Puče analizēja, kāpēc Sanktpēterburgā starp Karolīnas ”Huricanes” un vietējo SKA bija tik daudz kautiņu. Iemesls – arī SKA ir ļoti daudz bijušo NHL spēlētāju, tur jau ir veidojušās kādas attiecības, publika nezina to mutvārdu daiļradi turklāt. ”Ja kāds gribēja kādam iedot NHL pa seju un nesanāca, tad ieraudzīja tagad to pašu ģīmi un izdomāja pakauties, tā arī daļa no NHL šova.” NHL tas vispār ir bizness, organizēt spēles Eiropā, tur tirgus ir izsmelts, Fīniksa jau ir bankrotējusi komanda bez īpašniekiem, līga maksā algas spēlētajiem un meklē jaunu īpašnieku.” Tas ir NHL mārketings, faktiski KHL visu sistēmu arī pārņēmusi no NHL, gan ar krievu specifiku. Kāpēc klubi brauc uz Eiropu? Naudas dēļ. Līga maksā Fīniksai par vienu pārbaudes spēli 500 tūkstošus dolāru – Amerikā par vienu spēli viņi šādu naudu nenopelnītu.” Krievijai gan ir savas ambīcijas un ar laiku līga pietuvosies NHL, hokejs šajā reģionā ir populārs.
Ja atceras Karolīnas spēli Sanktpēterburgā, tad rezultāts nepārsteidz. Šī NHL komanda tagad nav tā pati spēcīgākā, turklāt komanda vēl gatavojas sezonai.

Armands Puče atzīmēja, ka rīdzinieki spēlēs pret vienu no labākajām aizsardzības komandām visā NHL līgā un ar to ir jārēķinās, diezin vai tad būs ļoti skaists hokejs. Acīm tīkamāk varētu spēlēt rīdzinieki, taču domāšanas ātrumā jebkura NHL komanda apsteidzot KHL. ”Fīniksā ir tādi vīri, kas spējīgi apturēt NHL lielākās zvaigznes, ne tieši aizsargi, bet uzbrucēji, kas atlasīti specifiskai spēlei aizsardzībā”. Žurnālists īpaši uzteica Fīniksas vārtsargu Iļju Brizgalovu, kas būtībā vēlāk savu komandu un ir liela zvaigzne.

Vai trešdiena spēlē var sagaidīt kādu kautiņu? ”Noteikti jau Hartiganu daudzi atceras kā provokatoru kopš NHL laikiem, gan jau kāds atceras, ka Hartigans kādam iebakstījis ar nūju un, ja būs izdevība, gan jau ievilks pa seju. Kopumā gan domāju, ka mūsu komanda spēlēs savādāk nekā Krievijā SKA.” Noteikti sevi pierādīt gribēs Telkvists, jo vārtsargam savulaik arī bija attiecības ar Fīniksu un viņš gribēs pierādīt sevi.

Raidījumā bija atskats arī uz dažām Rīgas ”Dinamo” izbraukumā Ziemeļamerikā pret NHL komandām 1989.gadā. ”Pēc kvalitātes laikam gan divas trešdaļas no toreizējā ”Dinamo” varēja spēlēt NHL. Tajā brīdī bija aukstais karš – hokejā un politikā. Pēc neatkarības un dzelzs priekšskara krišanas tirgus gan bija pilns ar daudziem spēlētājiem, bet bija sadzīviskais un valodas komplekss. Neviens īsti nerunāja angļu valodā, aplauzās sadzīviskā līmenī, Kerčs jau varētu mierīgi spēlēt Edmontonā, bet nevarēja iejusties” Savu viedokli par iekļūšanu NHL izteica arī vairāki tagadējie dinamieši – Sprukts, Karsums, Holts un Troters. ”Ja kāds neiztur, tad ne tikai pati spēle, bet arī psiholoģiskais spēks tajā brīdī ir par kādu līmeni zemāks nekā konkurentiem,”- A.Puče. Galvenais esot pašam nepalaisties un izturēt līdz galam, ja vien ir mērķis spēlēt NHL. Tas tagad tikpat labi attiecas uz Kuldu un Daugaviņu.

Beigās vēl tika spriests vairāk par trešdien gaidāmo spēli un Rīgas ”Dinamo” komplektāciju. Kāds līdzjutējs arī jautāja, vai Artis Ābols galvenā trenera amatā varētu nomainīt Jūliusu Šupleru ? ”Viennozīmīgi, Šuplers nav nekāds Dievs un KHL līmenim viņš ir ne vairāk kā viduvējš speciālists, Ābols mierīgi varētu trenēt.”

Jebkurā komandā turpinās meklējumi, arī Šupleram nav viegli un ir jādomā, ko mainīt komandā. Trešdien gan nebūs viegli, jo rīdzinieki atbraukuši no izbraukuma, to pašu gan varot teikt par pretiniekiem, kuriem arī tāls pārlidojums. ”Atbalstīsim komandu, priecāsimies par hokeju, bet rēķināsimies ar to , ka arī mūsējie ir cilvēki, bet pretiniekos būs pārcilvēki, tas nav joks!”

Informāciju sagatavoja
LTV Sports

1 2 50 komentāri
Slēpts komentārs: blaser

  +8 [+] [-]

, 2010-10-06 12:19, pirms 14 gadiem
Nu cik var malt uz rinki shito teemu... KHL nekad nebus pirmie, ar naudu vien nepietiek, vajag arii praatu. Ka var normali skatities uz liigu kur spelee Vitjaz? Izsmiekls...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-06 12:23, pirms 14 gadiem
blaser rakstīja: Puče paliek tāds pats vāvulis ka Matulis, man nepatīk.
Nosauc kādu labāku par viņu?
Slavē/priecājies par to kas ir, nevis meklē mūžīgo, neatrodamo labāko!

     [+] [-]

, 2010-10-06 12:23, pirms 14 gadiem
Viss ok labs raksts...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 12:24, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Nu cik var malt uz rinki shito teemu... KHL nekad nebus pirmie, ar naudu vien nepietiek, vajag arii praatu. Ka var normali skatities uz liigu kur spelee Vitjaz? Izsmiekls...
Nekad nesaki nekad... Bet kā lai salīdzina 2 gadus pastāvošu hokeja organizāciju ar NHL (pat uz sitienu nevaru pateik cik gadu desmitus viņi pastāv 5, 6) Ies laiks nāks padoms...

 +11 [+] [-]

, 2010-10-06 12:26, pirms 14 gadiem
Protams ka vadošā ir NHL.Un tāda vēl būs ilgi.Iegūt stenlija kausu būs katra hokejists sapnis vēl ļoti ilgi.Gadu desmitiem tā ir bijusi viena no prestižākajām pasaules balvām sportā,un to izkonkurēt kādam būs ļoti grūti.Vēl jo vairāk salīdzinot organizācijas līmeni ,apstākļus šobrīd NHL un HKL.Diena pret nakti kopumā.Ja viss attīstīsies pareizajā virzienā,tad varbūt pēc 20 gadiem Gagarina kauss būs tik pat vērtīgs hokejistiem kā Stenlija kauss.Bet tas ir tikai varbūt.Un Amerikāņiem,Kanādiešiem Stenlija kaus vienmēr būs prestižākais...ja vien protams NHL līga nebeidz pastāvēt,kam nu neticu gan

  +5 [+] [-]

, 2010-10-06 12:34, pirms 14 gadiem
ko jus cepaties. Puche tikai saka to, ko krievi negrib atzit. Krieviem KHL vnm bus labakais un lai musu LV balininji tapat nesasapnjoties, Puche vnk apstasta situaciju kas un ka. Dazhi te taa mazliet pa traku to pie sirds njem

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 12:39, pirms 14 gadiem
Nu var but kaut kur pec 20-30 gadiem ari bus pirma nu ja ne pirma tad kaut vienlidziga to jau atrak var sasniegt pec kadiem 10-15 gadiem. Un ko jus domajat ka krievi doma ka KHL ir labaka pasaule nu tad jus esat stulbi letinji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 12:53, pirms 14 gadiem
vienīgais kas man galīgi nebija skaidrs no pučes teiktā studijā ka domāšanā starpība ir kosmoss...

tas kosmoss uz lielā pēterburgas laukuma nebija redzams vispār un jebkuram kas mauc nhl ātri iestāsies pieradums domāt un darīt instinktīvi, citiem vārdiem uz mazajiem laukumiem jādomā un jādara 10x ātrāk, bet pie tā pierast var pāris spēlēs, tas nav nekāds kosmoss bet tīra pieredze

     [+] [-]

, 2010-10-06 12:58, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: uz KHL nāk pārsvarā tie, kas jau ir sasnieguši NHL - Stenlija Kauss, tas tā pa dažiem indivīdiem runājot, tāpēc viņi grib iegūt vecā kontinenta vērtīgā balvu Gagarina kausu. rezumē.. NHL ir prioritāte jaunajiem censoņiem.
Piekrītu.
Lielisks apliecinājusm ir ja salīdzina KHL komandu sastāvus'pagājušo gadu un šo gadu. Paskatoties, kādas zvaizgens ir no NHL pievienojušās KHL, un kādi perspektīvi spēlētāji (jauni) ir devušies uz NHL, viss ir skaidri un gaiši redzams. KHL neapsteigs NHL, KHL varenākie klubi, kaut kad tuvākā nākotnē varēs konkurēt ar NHL finasiāli vājākiem klubiem. Kautvai salīdzinam jau mūsu izsmieto, bet NHL komandas ģērbtuves ikdienu, Koijotu vēlmju/vajadzību sarakstu. Kurai KHL komandai kaut kas tāds ir vai būs tuvākā nākotnē ģērbtuvēs? Lielķaā daļa arēnas pat nevar ar pirmo neatliekamo palīdzību nodrošināt skatītājus, kur nu vļe hokejistus, Kāds tur NHL...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 13:09, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu.
Lielisks apliecinājusm ir ja salīdzina KHL komandu sastāvus'pagājušo gadu un šo gadu. Paskatoties, kādas zvaizgens ir no NHL pievienojušās KHL, un kādi perspektīvi spēlētāji (jauni) ir devušies uz NHL, viss ir skaidri un gaiši redzams. KHL neapsteigs NHL, KHL varenākie klubi, kaut kad tuvākā nākotnē varēs konkurēt ar NHL finasiāli vājākiem klubiem. Kautvai salīdzinam jau mūsu izsmieto, bet NHL komandas ģērbtuves ikdienu, Koijotu vēlmju/vajadzību sarakstu. Kurai KHL komandai kaut kas tāds ir vai būs tuvākā nākotnē ģērbtuvēs? Lielķaā daļa arēnas pat nevar ar pirmo neatliekamo palīdzību nodrošināt skatītājus, kur nu vļe hokejistus, Kāds tur NHL...
Tev vel reiz saka KHL nepretende uz doto bridi uz labako ligu pasaule tas viss nakotne paskaties kada arena uzcelta Minska piemeram uz to ari viss iet!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-06 13:19, pirms 14 gadiem
Nezinu ko te var cepties?Es gluži vienkārši ķeršu kaifu skatoties kā Rīgas Dinamo spēlēs ar NHL klubu.Un pēc spēles vismazāk mēģināšu salīdzināt līgu līmeni,vienalga ar kādu rezultātu beigsies spēle.Gluži vienkārši tāpēc ,ka šīs līgas nav salīdzināmas, kaut vai vienkārši tāpēc ,ka katra spēlē uz sava izmēra laukumiem ,kuru rezultātā hokejs krietni atšķirīgs.Pie tam lielākā daļa pasaules labākie hokejisti spēlē NHL,tad kāpēc par velti dzesēt muti.Baudām labāk šovakar teicamu hokeju,ko arī visiem novēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 13:29, pirms 14 gadiem
Attiecībā par NHL un KHL komandu spēlēm šodien Sovetskij Sportā interesanta intervija ar Nabokovu.Iesaku visiem to izlasīt.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-06 13:39, pirms 14 gadiem
ja jau pasi skadinasim ka nhl ir labaki tad jau tā bus

     [+] [-]

, 2010-10-06 13:43, pirms 14 gadiem
Kharlamovam
Tos pasaules chempjus jau nu tev labaak nepiemineet. RD ir vidusmeera KHL komanda, un praktiski veido arii Latvijas izlasi. Objektiivi njemot, LAT jau labu laiku nespeej konkureet ne ar SUI, ne GER, un shii visvairaak KHL paarstaaveetaa komanda stabili ienjem kaut kur ap 10. vietu, taa nu tas ir.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 13:51, pirms 14 gadiem
Nu Puche dod "paarcilveeki" nav nekaadi paarcilveeeki un speeleet var ar visiem speele pret Chehiju olimpiaadee to paraadiija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 13:55, pirms 14 gadiem
Nevis tie kas ir sasniegushi NHL-Stenlija Kausu, bet tie kas zin savu cenu! NHL visu muuzhu bija monopole... ja tev domstarpiibas ar NHL ko tad speletajs vareja vinjiem pateikt? es braukshu uz Zviedriju,Shveici vai Somiju speleet? vinjam pateikts brauc, bet redz tagad sakaas ciinja par speletaajiem un tas ir pozitiivi! Ka speletajam es uzskatu tas ir ljoti labi ir alternatiiva! Un +sa ne visi pasaules hokeja jaunieshi sapnjo par NHL tagad nu noteikti! un ar laiku pusei buus prioritaate KHL, jo pasties tagad arena cik daudz ir mazu bernu skataas hojeku priecajas atbalsta.. Tu domaa ka kad vinji izaugs vinji buus vairaak lojali NHL vai KHL! es nu noteikti domaju, ka KHL!
machumbi rakstīja: uz KHL nāk pārsvarā tie, kas jau ir sasnieguši NHL - Stenlija Kauss, tas tā pa dažiem indivīdiem runājot, tāpēc viņi grib iegūt vecā kontinenta vērtīgā balvu Gagarina kausu. rezumē.. NHL ir prioritāte jaunajiem censoņiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 14:01, pirms 14 gadiem
chau! ataa rakstīja: Kharlamovam
Tos pasaules chempjus jau nu tev labaak nepiemineet. RD ir vidusmeera KHL komanda, un praktiski veido arii Latvijas izlasi. Objektiivi njemot, LAT jau labu laiku nespeej konkureet ne ar SUI, ne GER, un shii visvairaak KHL paarstaaveetaa komanda stabili ienjem kaut kur ap 10. vietu, taa nu tas ir.
Tas gan, pie tam drīz būs tas brīdis, kad arī ar dāņiem un norvēģiem vairs nekonkurēsim, neaizmirstam, ka olimpiādē palikām pēdējā vietā.
Bet par mūžīgo tēmu KHL vs NHL kārtējo reizi pateikšu, ka pirmkrāt, ja KHL grib sevi uzskatīt kaut vai par stiprāko līgu Eiropā, tad komandu skaits jāsamazina līdz 16, atmetot visādus Vitjazus, Amūrus un tamlīdzīgos.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 14:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Stāsts pa smuko. Katrs var sevi kronēt un katrā komentā pieminēt,es spēlēju stiprākajā līgā pasaulē.
Ņemot vērā,ka KHL tādi izlēcēji vien ir uz NHL fona,tad bija lieliska iespēja izlēcējiem aizvērt mutes. Tobiš,apspēlējot kā bērnus. Bet pēc spēles ar SKA vien nācās aizbildināties ar banālām frāzēm par motivācijas trūkumiem un kausiem. Ka uzvara nebija primārais utt,bet viņu komenti pirms spēles bija nedaudz savādāki. Dažs labs pat atcerējās PČ Kanādā un parādu grasijās atdot.
Un lai kā tu te nezīmētu NHL,spēles ziņā,taktikā,spēlētāju līmeņi nav tik dažādi,lai kā arī te kādam negribētos.

Tas pats Pasaules čempionāts,tur arī NHL (Z-Amerikāņiem) mūžīgi trūkst motivācijas.
Kur tad var redzēt to nepārspējamo spēku,ja arpus sava PČ viņi nekad nav motivēti ?

Pirmais raksts ar Pučes piedalīšanos kur ir objektivitāte,nevis kārtējā histērija par NHL neparspējamību.
Spēles ziņā, pilnīgi piekrītu, ka ne gluži taghad, bet vidējais līgu līmenis pēc pāris gadiem būs vienāds, hokeja ziņā, un ja salīdzina vienu pret otru, jo tie tomēr ir divi dažāda veida hokeji, bet NHL jau nav tikai hokejs. Runājot par NHL, es aptuveni kādus 30-40% dotu hokejam, pārējais infrastruktūrai, lietu kārtībai un mārketingam, līgas, kā federācijas ietekmei uz pasauli, mēdijiem un hokeju visā pasaulē. Tā ir tā lieta kur krieviņam vēl ir jāaug un jāaug un jāaug, ar hokeju, jau Krievam vienmēr ir bijis viss kārtībā :-)

     [+] [-]

, 2010-10-06 14:13, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Spēles ziņā, pilnīgi piekrītu, ka ne gluži taghad, bet vidējais līgu līmenis pēc pāris gadiem būs vienāds, hokeja ziņā, un ja salīdzina vienu pret otru, jo tie tomēr ir divi dažāda veida hokeji, bet NHL jau nav tikai hokejs. Runājot par NHL, es aptuveni kādus 30-40% dotu hokejam, pārējais infrastruktūrai, lietu kārtībai un mārketingam, līgas, kā federācijas ietekmei uz pasauli, mēdijiem un hokeju visā pasaulē. Tā ir tā lieta kur krieviņam vēl ir jāaug un jāaug un jāaug, ar hokeju, jau Krievam vienmēr ir bijis viss kārtībā :-)
Tieši tā.Pašam bija slinkums to visu rakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 14:24, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Spēles ziņā, pilnīgi piekrītu, ka ne gluži taghad, bet vidējais līgu līmenis pēc pāris gadiem būs vienāds, hokeja ziņā
Ļoti interesants viedoklis. Pāris gados to var izdarīt tikai tad, ja piesaista kvalitatīvākus spēlētājus, maksājot lielākas algas. Respektīvi - tas ir pilnīgi nereāli, tādam scenārijam nav nekāda pamatojuma. Kā piemēru varētu minēt kaut vai Maksavas Spartaku. Gribētos zināt kā šāda komandas, kas knapi finansiāli pavelk pašreizējo līmeni, patiesībā pat nepavelk, nākamajos dažos gados varētu trīskāršot savu budžetu, lai apmaksātu labākus spēlētājus.
Scenārijs ka hokeja ziņā KHL pāris gados var sasniegt NHL līmeni varētu būt attiecināms tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem KHL klubiem, kuriem ir neierobežotas finanses. Šie klubi jau tagad varētu konkurēt ar NHL klubiem, taču līga kopumā tuvākajos gados to nespēs.

     [+] [-]

, 2010-10-06 14:41, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Scenārijs ka hokeja ziņā KHL pāris gados var sasniegt NHL līmeni varētu būt attiecināms tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem KHL klubiem, kuriem ir neierobežotas finanses.
Principaa ja krieviem "aiziet shirmis", tad ar Putina ukazu var NHL liimeni(peec speeleetaaju liimenjaa) sasniegt vienaa dienaa - pieshkirost neierobezhotas finances no valsts buzheta VISIEM klubiem, sak nu njemiet cik vajag kaut 50m katrs

     [+] [-]

, 2010-10-06 15:40, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Ļoti interesants viedoklis. Pāris gados to var izdarīt tikai tad, ja piesaista kvalitatīvākus spēlētājus, maksājot lielākas algas. Respektīvi - tas ir pilnīgi nereāli, tādam scenārijam nav nekāda pamatojuma. Kā piemēru varētu minēt kaut vai Maksavas Spartaku. Gribētos zināt kā šāda komandas, kas knapi finansiāli pavelk pašreizējo līmeni, patiesībā pat nepavelk, nākamajos dažos gados varētu trīskāršot savu budžetu, lai apmaksātu labākus spēlētājus.
Scenārijs ka hokeja ziņā KHL pāris gados var sasniegt NHL līmeni varētu būt attiecināms tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem KHL klubiem, kuriem ir neierobežotas finanses. Šie klubi jau tagad varētu konkurēt ar NHL klubiem, taču līga kopumā tuvākajos gados to nespēs.
KHL augšgala komandas jau tagad var sacensties ar NHL komandām kā līdzīgs un ne tikai, tas pats SKA (kuru nereti esam skaisti uzvarējuši), kur nu vēl Maskavas topi un tas pats Ak Bars. uz rokas pirkstiem saskaitāmaš komandas ir galvas tiesu pārākas par pārējām, bet skaties uz Rīgas Dinamo, kā ir mainījusies spēles un hokejistu kvalitāte spēlējot līgā, kur kaut tās pašas piecas komandas ir augstākā kaluma komandas. Tas notiek ar visām komandām, arī Vitjaz var šosezon iemest ja vēlas. Taka Vidējais līgas hokeja līmenis celsies, protams būs atkritēji, tādi ir visās līgās, bet vidējais jau turpina progresēt. Es vismaz tā uzskatu...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 15:43, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas gan, pie tam drīz būs tas brīdis, kad arī ar dāņiem un norvēģiem vairs nekonkurēsim, neaizmirstam, ka olimpiādē palikām pēdējā vietā.
Bet par mūžīgo tēmu KHL vs NHL kārtējo reizi pateikšu, ka pirmkrāt, ja KHL grib sevi uzskatīt kaut vai par stiprāko līgu Eiropā, tad komandu skaits jāsamazina līdz 16, atmetot visādus Vitjazus, Amūrus un tamlīdzīgos.
Jā. Tas ir samērā likumsakarīgi, jo arī Dānija un Norvēģija ir ziemeļu zemes, turklāt ar ļoti lieliem finansiālajiem resursiem. Dāņi mums jau praktiski ir garām. Pēdējo gadu laikā divi dāņu hokejisti ir NHL bijuši drafta pirmajā kārtā. Mums nav bijis neviens un nekad! Par viņu līgu nemaz nerunāsim. Uz viņu fona var teikt, ka mums vispār nav hokeja čempionāta.

Norvēgiem arī tās lietas iet uz augšu.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-06 15:51, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jā. Tas ir samērā likumsakarīgi, jo arī Dānija un Norvēģija ir ziemeļu zemes, turklāt ar ļoti lieliem finansiālajiem resursiem. Dāņi mums jau praktiski ir garām. Pēdējo gadu laikā divi dāņu hokejisti ir NHL bijuši drafta pirmajā kārtā. Mums nav bijis neviens un nekad! Par viņu līgu nemaz nerunāsim. Uz viņu fona var teikt, ka mums vispār nav hokeja čempionāta.

Norvēgiem arī tās lietas iet uz augšu.
pa lielam jau Tev ir taisnība - taču drusku tomēr oponēšu: pēc klimata Dānija ir tikpat daudz ziemeļu zeme, cik Lielbritānija. Vari nosaukt kādu ziemas sporta veidu (bez hokeja un kerlinga) kur dāņi ir kaut cik konkurētspējīgi?
Dāņi ir garām tikai attiecībā uz NHL un draftu, spēcīgāki vēl joprojām ir norvēģi - viņiem ir nopietnāks tā teikt "otrais ešelons" - respektīvi, spēlētāji, kas spēlē Eiropas TOP līgās. Šobrīd jau norvēģi praktiski pilnībā var nokomplektēt savu uzbrukuma līniju tikai no Eiropas TOP līgās spēlējošajiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 15:54, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: KHL augšgala komandas jau tagad var sacensties ar NHL komandām kā līdzīgs un ne tikai, tas pats SKA (kuru nereti esam skaisti uzvarējuši), kur nu vēl Maskavas topi un tas pats Ak Bars. uz rokas pirkstiem saskaitāmaš komandas ir galvas tiesu pārākas par pārējām, bet skaties uz Rīgas Dinamo, kā ir mainījusies spēles un hokejistu kvalitāte spēlējot līgā, kur kaut tās pašas piecas komandas ir augstākā kaluma komandas. Tas notiek ar visām komandām, arī Vitjaz var šosezon iemest ja vēlas. Taka Vidējais līgas hokeja līmenis celsies, protams būs atkritēji, tādi ir visās līgās, bet vidējais jau turpina progresēt. Es vismaz tā uzskatu...
pie analoģiskiem apstākļiem arī DEL, SM-Liiga, NLA, SEL klubi var sacensties kā līdzīgs ar līdzīgu (un pa laika tā jau notiek) - tad jau arī pārējās Eiropas līgas strauji tuvojas NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:02, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pa lielam jau Tev ir taisnība - taču drusku tomēr oponēšu: pēc klimata Dānija ir tikpat daudz ziemeļu zeme, cik Lielbritānija. Vari nosaukt kādu ziemas sporta veidu (bez hokeja un kerlinga) kur dāņi ir kaut cik konkurētspējīgi?
Dāņi ir garām tikai attiecībā uz NHL un draftu, spēcīgāki vēl joprojām ir norvēģi - viņiem ir nopietnāks tā teikt "otrais ešelons" - respektīvi, spēlētāji, kas spēlē Eiropas TOP līgās. Šobrīd jau norvēģi praktiski pilnībā var nokomplektēt savu uzbrukuma līniju tikai no Eiropas TOP līgās spēlējošajiem.
Arī fakts

Bet līga dāņiem manuprāt ir spēcīgāka par norvēģu.

Runājot par tiem sporta veidiem dāņi patiesībā ir lieli malači, jo viņi jau sen ir nosprauduši prioritātes, proti, futbols, hokejs un kērlings. Nav viņiem ne biatlona, ne slēpošanas, ne vieglatlētu, ne bobsleja. Toties futbols viņiem ir ļoooti augstā līmenī, kērlings elitē un hokejs arī turpina nepārtraukti augt.

     [+] [-]

, 2010-10-06 16:04, pirms 14 gadiem
Skaidrs, ka gadijuma, ja KHL turpinas pastavet un tiks joprojam stuteta no Krievijas valdibas puses, tad NHL limenim shi liga pietuvosies, BET lai butu viena limeni vai pat parspetu NHL ir jabut ne tikai lielai naudai, un te es runaju par tradicijam, kas logiski tadai jaunai ligai vel nav un nevar but. Tapec jebkuram pasaules hokejistam joprojam ir un bus daudz prestizhak pacelt virs galvas lorda Stenlija kausu, kam lidzinaties var nedaudz uzvara Olimpiskajas speles situacija kad tiek vaktas pashas specigakas izlases ka tas bija Nagano, Vankuvera utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-06 16:07, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Arī fakts

Bet līga dāņiem manuprāt ir spēcīgāka par norvēģu.

Runājot par tiem sporta veidiem dāņi patiesībā ir lieli malači, jo viņi jau sen ir nosprauduši prioritātes, proti, futbols, hokejs un kērlings. Nav viņiem ne biatlona, ne slēpošanas, ne vieglatlētu, ne bobsleja. Toties futbols viņiem ir ļoooti augstā līmenī, kērlings elitē un hokejs arī turpina nepārtraukti augt.
grūti teikt, taču ņemot vērā, ka pēdējos gados Dānijas līga ir pārdzīvojusi nopietnas kržies un ievērojamus klubu budžetu kritumus, pieļauju, ka Norvēģis līga šobrīd ir pat stiprāka. Vienīgi mēs par norvēģiem maz ko zinam, tāpēc liekas, ka dāņu līga ir spēcīgāka.
1 2 50 komentāri