Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:1344, Did:0, useCase: 3

Video: Cipruss: "Šobrīd mums nav tāda līdera, kāds bija Znaroks"

Kristaps Driķis
Piedāvājam noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar ilggadēju Latvijas hokeja izlases uzbrucēju, šobrīd HK Juniors un Latvijas U20 izlases treneri Aigaru Ciprusu, kurš atklāj, ka šobrīd Latvijas hokejā neredz tādu līderi, kāds bija Oļegs Znaroks.
Vērtējums: +31

     [+] [-]

, 2012-04-17 15:21, pirms 12 gadiem
Rollltōns rakstīja: Jā atceros kā džeks mūs ieved A grupā iemetot šaibu burtiski ar ''visu gaļu'' un panākot 1:1 pret Šveici
1996 (Eindhoven) - Latvia - Switzerland -... - 1996 (Eindhoven) - Latvia - Switzerland - Znarok ties the game

     [+] [-]

, 2012-04-17 16:07, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tas ir tas, kas biedē Dinamo sakarā. Līdz šim Ozo visticamāk uzņēmās līdera lomu, bet kas būs tālāk? Sprukts, Karsums, Miķelis? Diez vai. Un nejau par golu mešanu ir runa.

Tas jau mums vēsturē ierakstīts - mazi, strādīgi un kam mums līderi?
Izlases sakarā līdera lomai , kas ne tik daudz met golus, bet arī spēj ar savu piemēru sapurināt un pacelt komandas garu , visvairāk atbilst Ģirts Ankipāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-17 16:26, pirms 12 gadiem
Nekas atbrauks Daugava ,un iedos kadam iekšās

     [+] [-]

, 2012-04-17 16:37, pirms 12 gadiem
tur jau ir taa komandas sporta veidu atshkjiriiba no individualajiem veidiem ka taa ir komanda... cik musm ir to sportistu tik ir .. un mees nekad nebuusim taaada valsts kur var izveleties 25 no 2500. nebijaam (vai buusim tas atkariigs no atieciigaa sporta veida pamata baazes sakaartotiibas un tas jau ir nevis kada atsevishkja trenera bet attieciigas federaacijas darba rezultaats), bet ja arii ir atlasiiti 20 no 70.. tatad ja ir uz laukuma no pjrma lidz pedejam solim.... pirmkart pashatdevi.. un psihologjiski atcereties kaa ir komanda .. kass kautko parstaav....un tas saaakas psihologjiski jau no seetas, skolas. pagasta pashvaldiibas, novada pilseetas machjiem . u.ttt..
Un taaa luuk manuprat piektruukst visvairaak!!! Apzinjas ... ka ja kljudiisies - tatad vari piekaast ko0mandu ,, bet taja pat laika arii apzinju ka blakus ir komandas biedri ja kljuudisiies tatad palidzees, kastiniekam apzinju ka es esmu peedeejais! ja ne es tatad aizmanis vairak nav ( bet ar kastiniekiem itka shii problema nepastaav) bet luk shito psihologjiski ir jaaieliek trenerim!!! Un n u es ljoti shaubos ka viena gadaa dzimst speejigaaki un citaa vaaargaaki un nemaakuligaaki..... to pierada arii shiigada U-18 ( jaa tulit teist ka hokjis 18 un 20 gados ir savaadaaks var jau buut nestriidehsos..
var jau buut ka ir kautkada taisniiba tiem vaardiem ko man kadreiz teica .... savaadi kaapeec latvijas mazakie un jaunakie sportistinji var vinnet itka lielo valstiu komandas bet veelaak nekaadiigi. Un man pateica taadus vaardus 10 - 14 gados... parsvaraa ir iedzimtais talants - talak jau paraadaas treninjos ieguldiitais darbs.... tatad secinajumus izdariet pashi... Un katru gadu tachu katrqa sporta veida ir pa kadam tiiradniitim.... tikai luuk jaatrod t tie iistei treneri juvelieri a iistajiem iznstrumentiem kas prot var un grib!!! tam riitadniitim iemaciit neiesligt zvaigzhnju slimiibaa..... bet straadaat!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 17:21, pirms 12 gadiem
reinz rakstīja: Atvainojiet, bet vai, piemēram ASV un Kanādā, un Zviedrijā vai Somijā, kāds jaunais bīstas no kkādiem pieredzējušākiem spēlētājiem!
Tur ir cita situācija. Tas tāpat kā darbā. Pieredzējis speciālists nemetīsies apmācīt jauno iesāceju visos noslēpumos. Spēlēt ar Kerču un Pasti vienā komandā ir pavisam, kas cits kā HK Rīga, kur visi ir puslīdz viena vecuma. Paskaties mūsu abi U18 vārtusargi kāpēc ir prom no Latvijas. Viņi taču varēja "kapāt" LM, Monarhos. Vienkārši katrā vecumā ir jābūt pareizajā vietā. Atceramies Skrastiņu. Cik ilgi viņš ņēmās pa Somiju un kur beigās tika. A kā gāja Karsumam ar Spruktu? Visam ir savs laiks. Es nesaku, ka LAČ ir slikts. Jaunajiem, kas grib pilnveidoties, tas nav labākais variants, pašlaik.
Vistipiskākais piemērs ir basketbolists Kalve un Trevīzo Benneton.

     [+] [-]

, 2012-04-17 17:28, pirms 12 gadiem
brachka rakstīja: Motivācija ir gandrīz katram mazajam puišelim,kurš atnāk trennēties hoķi.Diemžēl paši trenneri viņu motivāciju sačakarē,liekot vadošajās maiņās maksātāju papucīšu dēliņus,kuriem visbiežāk šīs motivācijas nav. Arī par kapteiņiem liek dēliņus,kuri pieraduši,ka papucīši visu sakārto.
Piekrītu daļēji. Par kapteini piekrītu 100%. Protams katrā bērnu komandā ir blatņiki. Taču, man liekas, jau pienākuši tie laiki, kad vecāki, pirms ved bērnu uz pirmo treniņu apskatās. Globāli nav starpība, kur vest bērnu Piņķi, Daugava, Volvo vai akadēmija. Visvieglāk apskatīties kā bērniem veicas čempionātā. Kaut gan par to arī ir atsevišķš stāsts
Cik ilgi tu liksi blatņikus un visiem zaudēsi? Tad uz treniņiem nāks tikai un vienīgi blatņiki.

     [+] [-]

, 2012-04-17 18:22, pirms 12 gadiem
Man gan liekas, ka šis jautājums (kurš ir aktuāls ne tikai hokejā, bet Latvijas jaunatnes augsto sasniegumu sportā kopumā) sākas nevis ar motivēšanu no trenera puses spēlē vai treniņā, bet gan tad, kad faktiski šiem jaunajiem spēlētājiem (es nerunāju par kādu konkrēti, bet kopumā) nav ko pierādīt, nav motivācijas overall sevi pierādīt kā sportistus.
Tajā pašā laikā viņi visi grib būt par profesionāļiem un ar to pelnīt naudu.

Un arī par to ko runāja pats Cipruss - tagad par pamatu ņem "progresīvās pasaules" idejas, ka lamāties nevajag un viss ir uz pozitīvā izcelšanu, tajā pašā laikā, kad domāšana lielai daļai vienalga ir "sovkovā" - ka tik nošmaukt un ja treneris neskatās, tad netrenēsimies.

Tajā pašā laikā ir atsevišķi spēlētāji uz kuriem iepriekš rakstīto attiecināt nevar un viņi ar rezultātu arī apstiprina, ka, tomēr, ir jēga strādāt arī citādāk.

Jebkurā gadījumā - ir jāpaiet laikam, jānomainās paaudzēm, treneriem arī ir "jānogatavojas" lai šādas problēmas atrisinātu.

     [+] [-]

, 2012-04-17 18:24, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man gan liekas, ka šis jautājums (kurš ir aktuāls ne tikai hokejā, bet Latvijas jaunatnes augsto sasniegumu sportā kopumā) sākas nevis ar motivēšanu no trenera puses spēlē vai treniņā, bet gan tad, kad faktiski šiem jaunajiem spēlētājiem (es nerunāju par kādu konkrēti, bet kopumā) nav ko pierādīt, nav motivācijas overall sevi pierādīt kā sportistus.
Tajā pašā laikā viņi visi grib būt par profesionāļiem un ar to pelnīt naudu.

Un arī par to ko runāja pats Cipruss - tagad par pamatu ņem "progresīvās pasaules" idejas, ka lamāties nevajag un viss ir uz pozitīvā izcelšanu, tajā pašā laikā, kad domāšana lielai daļai vienalga ir "sovkovā" - ka tik nošmaukt un ja treneris neskatās, tad netrenēsimies.

Tajā pašā laikā ir atsevišķi spēlētāji uz kuriem iepriekš rakstīto attiecināt nevar un viņi ar rezultātu arī apstiprina, ka, tomēr, ir jēga strādāt arī citādāk.

Jebkurā gadījumā - ir jāpaiet laikam, jānomainās paaudzēm, treneriem arī ir "jānogatavojas" lai šādas problēmas atrisinātu.
o, Juris!

bļāviens, es Tevi šonakt sapnī redzēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 19:46, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: o, Juris!

bļāviens, es Tevi šonakt sapnī redzēju!
Es te jau gribēju ierakstīt komentāru, bet šoreiz labāk nē.

     [+] [-]

, 2012-04-17 20:00, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: ta nav laba zime! Minins sapni nozime kartejo musejo talantu nopludi uz Z-Ameriku butu Pu4e,butu otradi,Daugava ,Kulda,Bartulis un Ivanans speletu DR nakamgad butu Kreipans,tad nakama spele pa LTV7 raustitos,ja Matulis tad neplanota pjanka ... tu labak iemet linku,kur var skatities speles kas tagad notiek U-18 ? tas 4ehu STRIZNA neveras valia
tad nespēšu palīdzēt - varu vienīgi piedāvās Norvēģijas - Slovākijas U18 izlašu spēli Watch Hockey Online - FromSport - SportLemon.tv
vēl varu piedāvāt Zviedrijas Elitserien finālu: Прямая трансляция Шеллефтео
vai arī čehu Ekstralīgas finālu: Прямая трансляция Пардубице .

     [+] [-]

, 2012-04-17 20:03, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es te jau gribēju ierakstīt komentāru, bet šoreiz labāk nē.
bet, goda vārds, redzēju!
Nez, kāpēc es ierados pie Tevis naktī, Tu dzīvoji kaut kādā komunalkā, lielā istabā - bez Tevis vēl tur bija kādi 3-4 džeki, studenti. Kuri tā arī visu nakti rosījās, činīja veļļuku, u.t.t. Tu gan kaut kur aizdevis prom...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 20:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: bet, goda vārds, redzēju!
Nez, kāpēc es ierados pie Tevis naktī, Tu dzīvoji kaut kādā komunalkā, lielā istabā - bez Tevis vēl tur bija kādi 3-4 džeki, studenti. Kuri tā arī visu nakti rosījās, činīja veļļuku, u.t.t. Tu gan kaut kur aizdevis prom...
Man par tevi kļūst bail...

     [+] [-]

, 2012-04-17 20:33, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: nezinu ka tu,bet sevi es neuzskatu par pedejo niecibu! sava daudzkrasainaja dzive esmu sastapies ar tadam niecibam! un vairakums no viniem dzivo tai pus okeanam kad man pajautaja,no kurienes es esmu,teicu ka no Latvijas,tad atbilde man sekoja liekuligs smailins ah,ja Latvija,ta ir BIJUSA DIENVIDSLAVIJAS MUSULMANIU REPUBLIKA kura atrodas netalu no Bulgarijas Bulgarija ir blakus Somijai, un Somija esot Norvegijas galvaspilseta vel tikia varu piebilst,ka jenki,tapat ka krievi,runa TIKAI VIENA VALODA,un ne visi to pasu parzin perfekti
Nu un kas tur tāds par ko nenormāli brīnīties? Teiksim cik latvieši, somi, bulgāri utt. zina cik ASV štati, kurš ar kuru robežojas, kurš kur atrodas, kkāds katram štatam centrs utt... Samērā loģiski, ka tur lielam vairumam apziņā visas šitās valstiņas, kas te atšķēlušās pēdējo desmitgažu laikā ir visas vienā putrā un pa lielam viņiem ir Krievija, Dienvidslāvija utt... Teiksim ja ASV tagad sadalītos par 50 valstīm, jebkurš latvietis jau no noteikti runās - vot Aidaho galvaspilsētā Boisisitijā tur notika tas un tas, ne? Nē, tāpat visiem tā būs "amerika"...bet tāds Aidaho štats ir 3x lielāks kā Latvija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 21:32, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: es piemeram ZINU! 51 stats.ari vesturi zinu,tikai lioti nozeloju ka pilsoniu kara neuzvareja KONFEDERATI! paradoksali bet fakts,Indiani,vai ka vinius tagad "politkorekti sauc par NATVIVIEM amerikaniem,sava vairakuma karoja tiesi KONFEDERATU PUSE! uzprasi Tedim,ja netici
Nav runa konkrēti par tevi - ir runa par vidējo statistisko latvieti, lietuvieti, somu, horvātu utt...pietiekami daudz nejauši sastaptu latviešu uz ielas tev pie jautājuma "kas ir ASV galvaspilsēta" jau sāks stostīties...ēee mmm kas tur bij, ko tur skolā toreiz mācīj utt. nemaz nerunājot par štatiem...tā kā tādi paši cilvēki vien ir. Cita lieta mentalitāte - ja noslēgtie latvieši kkādam jautājumam uz ielas atsauksies labi ja puse un otra puse jau pēc dažām minūtēm mēģinās no tevis atkratīties, tad atvērtie amerikāņi tev atsauksies bezmaz visi un pierunās tev pilnas ausis mēģinot palīdzēt, protams, bieži vien kā jau tu minēji muļķības aiz tās pašas nezināšanas. Tas tur nav labi vai slikti - tā tas vienkārši ir...mentalitātes... Latvietis nekad nebūs spānis, spānis nebūs zviedrs, zviedrs nebūs korejietis utt...

     [+] [-]

, 2012-04-18 17:18, pirms 12 gadiem
Ankipāns?
eduards fināls rakstīja: Tas ir tas, kas biedē Dinamo sakarā. Līdz šim Ozo visticamāk uzņēmās līdera lomu, bet kas būs tālāk? Sprukts, Karsums, Miķelis? Diez vai. Un nejau par golu mešanu ir runa.

Tas jau mums vēsturē ierakstīts - mazi, strādīgi un kam mums līderi?

     [+] [-]

, 2012-04-21 15:32, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Lasu un skatos ka Tu nemaz nesaproti par ko gāja runa un par ko runāja Cipruss!


Nu valsts var dot 100iem miljonu latu, bet par naudu Tu nenopirksi jaunajam hokejistam ne līdera dotības ne to nekaunīgo (labā nozīmē)raksturu!! Par naudu Tu nopirksi tikai labus cimdus, labas kļuškas, labu ekipējumu un labus aptstākļus! PSRS laikos izauga tādi veči, monstri pasaules hokejā kuru trenējās drausmīgos apstākļos, tika dzīti kā lopi un tur izauga tie pasaules klases monstri!


Cipruss ne brīdi nerunāja par naudu, bet gan runāja par raksturiem, par līderiem kuru mums jauniešu hokejā pagaidām nav un kuru nenopirksi par visiem Bila Geitsa sapenītajiem miljardiem!!

Tev vai nu ir tas līdera un kaujā saucēja raksturs vai nav! Citu varinatu nav!
Abiem piekritu,abos rakstos ir taisniba,bet nu ja tas atbalst sportam butu lielaks,tiesi runajot par jauniesu sportu,tad ari tie talanti butu vairak,jo es domaju ka ir nepieciesami lidzekliji ,vnk hokejs ir dargs sporta veids un savu bernu sponsoret var reti kurs vecaks,ja butu kads atbalsts tad butu vieglak,varet spelet un cinities jauniesi kuriem tas naudas gimene nau tik daudz,un to talantu butu vairak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 00:32, pirms 12 gadiem
Cienu Ciprussu- visu pareizi pateica!

     [+] [-]

, 2012-06-22 19:00, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: "Ká to mainít? - Es nezinu!" Tad, ko tad tu sevi sauc par treneri, ja nezini!!!! Pats nekad nav bijis líderis ne RD ne izlasé. Pats gájis cauri dedovshchinai un to uzskata par pieméru. Né, vecít - centies, mácies, apgústi citu pieredzi un tad strádá par izlases treneri. Ne jau tie jaunie gurkji ir vainígi, ka vinjiem "nedeg acis", vainígi ir treneri, kas nav varéjushi vinjiem iemácít tám "acím degt"! Hokejs nav "míksto" spéle, bet lieláká dalja gan RD, gan izlasés ir "míkstie", kas neuzdroshinás pretiniekiem "lekt acís", kaut arí tie míca vinjus pa bortiem vai pie vártiem.
Vainīgs jau nav Aigars, bet gan sistēma kādā spēlē: manam sencim(vai man) ir piķis un es eju uz laikuma. Ko es tur daru un kā, man nav svarīgi. Vispirms ir jājautā tiem, kuri sēž aiz borta uz šī soliņa. Vai viņi ir atnākuši tikai tāpēc, ka hokejs ir populārs un ja esi hokejists, tad esi "apaļais" džeks, vai tāpēc, ka viņiem patīk spēlēt, ir vēlme cīnīties jebkurā situācijā( arī pie 0:5)un viņi grib darīt šo darbu profesionāli. Tā ir tā psiholoģija, kuru tagadējie jaunieši neizprot. Piemērs, Dārziņš: ir "šmelis", bet par profesionālo IZAUGSMI es šaubos.