Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Matulis

"Dinamo" simboliskā izlase

"Dinamo" simboliskā izlase
Tikai Sandis Ozoliņš (attēlā) un Viktors Hatuļevs saņēma maksimālo balsu skaitu - 20.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pirms ceturtās KHL sezonas "SA" veica kārtējo aptauju. Šoreiz 20 hokeja ekspertiem bija uzdevums nosaukt t.s. vecā "Dinamo" (1968.- 1991.) 23 hokejistu simbolisko izlasi, kā arī izveidot 23 spēlētāju simbolisko izlasi no vecā un mūsdienu "Dinamo".

Kā jau to biju prognozējis, vecie "ielika" jaunajiem. Kopdomu visprecīzāk raksturoja Jāņa Sprukta, Jura Štāla, Ģirta Ankipāna un Jēkaba Rēdliha treneris un TV eksperts Gints Bisenieks: "Diemžēl no KHL sastāva tikai divi - Ozoliņš un Niživijs ir spējīgi iekļauties "Dinamo" zvaigžņu sastāvā. Ozo izspiestu Katlapu, Nedzīvais - Spico. Ar cieņu, Gints."

Lūk, kāds bija Bisenieka vecais "Dinamo":
Vasiļonoks, Samoilovs, Irbe;
Hatuļevs, Krikunovs, Nazarovs, Odincovs, Vikulovs, Liberts, Katlaps, Maticins;
Balderis, Beļavskis, Deņisovs, Froļikovs, Hendelis, Vorobjovs, Kerčs, Krastiņš, Repsis, Skosirevs, Šostaks, Znaroks.

Kopā vecā "Dinamo" ieskaitē tika nosaukti seši vārtsargi: Vasiļonoks (20 balsis no 20 iespējamām), Irbe (19), Samoilovs (14), Micītis (4), Bistrovs (2), Afoņins (1);

24 aizsargi: Hatuļevs (20), Odincovs (19), Nazarovs (19), Maticins (14), Krikunovs (13), Durdins (12), Liberts (10), Beresņevs (10), Freimanis (9), Grigorjevs (6), Beskašnovs (4), Čudinovs (4), Kobzevs (3), Sējējs (3), Ozoliņš (3), Guščins (2), Lambins (2), Katlaps (2), Zinovjevs (2), Apsītis, V. Sorokins (1), Ponomarjovs (1), Popihins (1) un Vikulovs (1);

34 uzbrucēji: Balderis (19), Znaroks (18), Šostaks (16), Beļavskis (16), Hendelis (15), Vorobjovs (15), Vītoliņš III (14), Froļikovs (14), Kerčs (13), Repsis (11), Krastiņš (11), E. Vasiļjevs (11), H. Vasiļjevs (9), Serņajevs (8), Deņisovs (8), Ponomarjovs (7), Klinšovs (6), Jemeļjaņenko (4), Abalmasovs (4), Lubkins (3), Varjanovs (3), Žoltoks (3), Salcēvičs (2), Kršeminskis (2), Bušs (1), Verižņikovs (1), Kuzņecovs (1), Dobrohotovs (1), Skosirevs (1), Golovkovs (1), Antipovs (1), Pavlovs (1), Šašovs (1) un Fanduļs (1).

Vecā un jaunā jeb zvaigžņu "Dinamo" ieskaitē arī nosaukti seši vārtsargi: Irbe (19), Vasiļonoks (17), Masaļskis (12), Naumovs (8), Samoilovs (3) un Pruseks (1);

29 aizsargi: Hatuļevs (20), Ozoliņš (20), Nazarovs (18), Odincovs (16), Maticins (10), Laviņš (8), Krikunovs (7), Durdins (7), Freimanis (5), Beresņevs (5), Sotnieks (5), Čudinovs (4), Grigorjevs (4), Liberts (3), Beskašnovs (3), Novāks (3), K. Rēdlihs (3), Galviņš (3), Cibuļskis (3), Reķis (3), Lambins (2), Sējējs (2), Vestkots (2), J. Rēdlihs (2), V. Sorokins (1), Popihins (1), Vikulovs (1), O. Sorokins (1) un Pujacs (1);

41 uzbrucējs: Balderis (19), Znaroks (16), Dārziņš (16), Beļavskis (15), Ņiživijs (15), Vītoliņš III (12), Vorobjovs (11), Kerčs (11), Hendelis (10), E. Vasiļjevs (10), Froļikovs (10), Šostaks (10), M. Rēdlihs (10), Repsis (9), Hosa (9), Sprukts (8), Ponomarjovs (4), H. Vasiļjevs (4), Serņajevs (4), Deņisovs (4), Hartigans (4), Jemeļjaņenko (3), Žoltoks (3), Karsums (3), Krastiņš (2), Klinšovs (2), Abalmasovs (2), Troters (2), Surovijs (2), Bušs (1), Salcēvičs (1), Skosirevs (1), Varjanovs (1), Golovkovs (1), Cipruss (1), Ankipāns (1), Elisons (1), Cipulis (1), Meija (1), A. Džeriņš (1) un Bukarts (1).

"Dinamo" (1968. - 1991.) izlase
Vasiļonoks (20), Irbe (19), Samoilovs (14);
Hatuļevs (20), Odincovs (19), Nazarovs (19), Maticins (14), Krikunovs (13), Durdins (12), Beresņevs (10), Liberts (10);
Balderis (19), Znaroks (18), Šostaks (16), Beļavskis (16), Hendelis (15), Vorobjovs (15), Froļikovs (14), Vītoliņš III (14), Kerčs (13), Krastiņš (11), Repsis (11), E. Vasiļjevs (11).

Visa "Dinamo" (1968. - 1991., 2009.- 2011.) izlase
Irbe (19), Vasiļonoks (17), Masaļskis (12);
Hatuļevs (20), Ozoliņš (20), Nazarovs (18), Odincovs (16), Maticins (10), Laviņš (8), Krikunovs (7), Durdins (7);
Balderis (19), Znaroks (16), Dārziņš (16), Beļavskis (15), Ņiživijs (15), Vītoliņš III (12), Vorobjovs (11), Kerčs (11), Hendelis (10), E. Vasiļjevs (10), Froļikovs (10), Šostaks (10), M. Rēdlihs (10).


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 10:52, pirms 13 gadiem
Varētu tā būt, ka visi elsperti bija +/- 50 gadus veci?
, 2011-09-21 10:57, pirms 13 gadiem
Kāda jēga likt kopā kaut kādas simboliskās izlases ar spēlētājiem no tik ilga laika posma, ja daļa nekad mūžā nav (un nevar būt) spēlējuši kopā? Es vēl saprastu, ja tas dalījums būtu pa desmitgadēm, tad būtu vismaz kaut kāds realitātes moments tajā visā.
, 2011-09-21 11:00, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Varētu tā būt, ka visi elsperti bija +/- 50 gadus veci?
Viņi izlasīja Melnās ripas bruņiniekus. Tolaik zirgiem bija lielākas galvas un CSKA nebija tik atkarīgi no Paršina.
, 2011-09-21 11:10, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Viņi izlasīja Melnās ripas bruņiniekus. Tolaik zirgiem bija lielākas galvas un CSKA nebija tik atkarīgi no Paršina.
Vnk, katram sava laika varoņi... Tas pats Elisons, tikai viena balss, Novāks utt...
, 2011-09-21 11:20, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Varētu tā būt, ka visi elsperti bija +/- 50 gadus veci?
Nu būtu loģiski, ja tie kas tos senos laikus nav redzējuši, aptaujā nepiedalās.
, 2011-09-21 11:23, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Nu būtu loģiski, ja tie kas tos senos laikus nav redzējuši, aptaujā nepiedalās.
Nē, būtu loģiski ja būtu 50/50 vai kaut kā savādāk, citādi, no mūsdienu varoņiem ir jābūt vismaz NHL priekšnama vecim, lai dabūtu balsi, bet vecajā Dinamo jeb kurš klavieru nesējs dabūs pa balstij...
, 2011-09-21 12:41, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nē, būtu loģiski ja būtu 50/50 vai kaut kā savādāk, citādi, no mūsdienu varoņiem ir jābūt vismaz NHL priekšnama vecim, lai dabūtu balsi, bet vecajā Dinamo jeb kurš klavieru nesējs dabūs pa balstij...
Varbūt konkretizē, kuri ir tie klavieru nesēji...
, 2011-09-21 12:44, pirms 13 gadiem
Kurš tad bija tas gudrinieks, kurš nenosauca Balderi :O
, 2011-09-21 12:58, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Kāda jēga likt kopā kaut kādas simboliskās izlases ar spēlētājiem no tik ilga laika posma, ja daļa nekad mūžā nav (un nevar būt) spēlējuši kopā? Es vēl saprastu, ja tas dalījums būtu pa desmitgadēm, tad būtu vismaz kaut kāds realitātes moments tajā visā.
katrā 10-gadē ir savi elki....nu tad apkopo visu un dabūsi kopainu...
p.s. ....tāpēc jau tā saucās Dinamo simboliskā(jeb virtuālā - ja Tev tā labāk patīk) izlase.....
, 2011-09-21 13:10, pirms 13 gadiem
silk182 rakstīja: Kurš tad bija tas gudrinieks, kurš nenosauca Balderi :O
Mani ar tas ļoti interesē
, 2011-09-21 14:40, pirms 13 gadiem
silk182 rakstīja: Kurš tad bija tas gudrinieks, kurš nenosauca Balderi :O
Iespējams, tas pats, kura dēļ pa balsij ir Bukartam un Džeriņam? (Visu cieņu, bet visu laiku izlasē?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-09-21 15:20, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Varbūt konkretizē, kuri ir tie klavieru nesēji...
Nu piedod, esmu dzimis 84. Nezinu, kas tur ir kurš...
Vienīgo Dinamo spēli, ko atceros pavadīju pie ekrāna meklējot tribīnēs savu senci. Bet nostāsti un leģendas klīst. Aptuveni pa pieciem desmit spēlētājiem. Tai skaitā Ozoliņš, Haris, Irbe utt. Cik diskusijās ar cienījamiem sporta entuziastiem esmu dzirdējis (tie nav SC.COM lietotāji) ka Dinamo ir bijusi klavieru nesēju komanda, ar pāris ļoti talantīgiem hokejistiem. Panākumi ir bijuši pamatā uz fizisko noturību un vēlēšanos sevi pierādīt tiem krievijas klubiem, kas viņus (daļu Dinamo spēlētājus) atgrūda.

Tapēc saku, ka mana laika cilvēki tam pašam iepriekš pieminētajam Elisonam vai Novākam liktu daudz vairāk balsu nekā pusei Vecā Dinamo komandas.
Kā jau minēju, izskatās, ka eksperti visi vēl jo projām atceras to 2. vietu PSRS čempionātā. Bet vienīgie Dinamo cienīgie no šodienas spēlētājiem ir vecie buki Ņiživijs, Laviņš un Ozoliņš... Protams Dārziņš un Miķelis arī, bet visticamāk, ka tikai tapēc, ka Latvieši, nevis, ka Dinamo spēlētāji.
, 2011-09-21 15:23, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: katrā 10-gadē ir savi elki....nu tad apkopo visu un dabūsi kopainu...
p.s. ....tāpēc jau tā saucās Dinamo simboliskā(jeb virtuālā - ja Tev tā labāk patīk) izlase.....
Es to saprotu. Tikai kāda jēga no tā?
Kad veido simboliskās izlases PČ, OS vai citos turnīros, tas vēl ir saprotams, jo visi tie spēlētāji spēlēja vienlaicīgi, vienā turnīrā. Bet salīdzināt spēlētājus, kas bija uz ledus ar 50 gadu starpību? Hokejs taču mainās.
, 2011-09-21 15:25, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Kāda jēga likt kopā kaut kādas simboliskās izlases ar spēlētājiem no tik ilga laika posma, ja daļa nekad mūžā nav (un nevar būt) spēlējuši kopā? Es vēl saprastu, ja tas dalījums būtu pa desmitgadēm, tad būtu vismaz kaut kāds realitātes moments tajā visā.
Nemāki likt lietā iztēli???
, 2011-09-21 15:33, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu piedod, esmu dzimis 84. Nezinu, kas tur ir kurš...
Vienīgo Dinamo spēli, ko atceros pavadīju pie ekrāna meklējot tribīnēs savu senci. Bet nostāsti un leģendas klīst. Aptuveni pa pieciem desmit spēlētājiem. Tai skaitā Ozoliņš, Haris, Irbe utt. Cik diskusijās ar cienījamiem sporta entuziastiem esmu dzirdējis (tie nav SC.COM lietotāji) ka Dinamo ir bijusi klavieru nesēju komanda, ar pāris ļoti talantīgiem hokejistiem. Panākumi ir bijuši pamatā uz fizisko noturību un vēlēšanos sevi pierādīt tiem krievijas klubiem, kas viņus (daļu Dinamo spēlētājus) atgrūda.

Tapēc saku, ka mana laika cilvēki tam pašam iepriekš pieminētajam Elisonam vai Novākam liktu daudz vairāk balsu nekā pusei Vecā Dinamo komandas.
Kā jau minēju, izskatās, ka eksperti visi vēl jo projām atceras to 2. vietu PSRS čempionātā. Bet vienīgie Dinamo cienīgie no šodienas spēlētājiem ir vecie buki Ņiživijs, Laviņš un Ozoliņš... Protams Dārziņš un Miķelis arī, bet visticamāk, ka tikai tapēc, ka Latvieši, nevis, ka Dinamo spēlētāji.
Nu, re! Tāpēc jau es Tev arī jautāju, jo Tu daudz izsakies par hokeju.
Eksperti atceras arī Hendeli, kurš bija Di kapteinis 1973. gadā, kad komanda iekļuva augstākajā līgā un 1968. gada kapteini Krastiņu, kurš tagad ir viens no "Juniors" treneriem. Viņš bija pēdējais, kurš kā hokejists tik
a Daugavas futbola meistarkomandā.

Tas varbūt nav pārmetums Tev, bet nule Mākslas akadēmijas studenti nav zinājuši, kas ir Kurts Fridrihsons.

Arī Tev nenāktu par sliktu palasīt kaut vai Melnās ripas bruņiniekus vai Sešas sezonas, kas ir atrodamas LHF interneta versijā. Tad viss nesāksies un nebeigsies tikai ar mūsdienām.

Elisons un Novāks bija ļoti labi, bet... tikai vienu sezonu. Būtībā caurskrējēji.

Un sarakstā ir daudz nelatviešu, kas šurp atbrauca no Krievijas un atstāja daudz paliekošākas pēdas par Elisonu vai Novāku. Kā Nazarovs, Krikunovs, Vorobjovs, Froļikovs, Znaroks, Maticins, Durdins, Kerčs... Tā kā nav runa par latviešiem, bet gan par kaut ko citu. Nu šitie neviens nebija klavieru nesējs, tā kā citureiz runā ar zinošākiem cilvēkiem.
, 2011-09-21 15:34, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Es to saprotu. Tikai kāda jēga no tā?
Kad veido simboliskās izlases PČ, OS vai citos turnīros, tas vēl ir saprotams, jo visi tie spēlētāji spēlēja vienlaicīgi, vienā turnīrā. Bet salīdzināt spēlētājus, kas bija uz ledus ar 50 gadu starpību? Hokejs taču mainās.
...te nestāv jautājums - kurš labāks, bet gan - šie ir labākie ...
, 2011-09-21 16:21, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Nu, re! Tāpēc jau es Tev arī jautāju, jo Tu daudz izsakies par hokeju.
Eksperti atceras arī Hendeli, kurš bija Di kapteinis 1973. gadā, kad komanda iekļuva augstākajā līgā un 1968. gada kapteini Krastiņu, kurš tagad ir viens no "Juniors" treneriem. Viņš bija pēdējais, kurš kā hokejists tik
a Daugavas futbola meistarkomandā.

Tas varbūt nav pārmetums Tev, bet nule Mākslas akadēmijas studenti nav zinājuši, kas ir Kurts Fridrihsons.

Arī Tev nenāktu par sliktu palasīt kaut vai Melnās ripas bruņiniekus vai Sešas sezonas, kas ir atrodamas LHF interneta versijā. Tad viss nesāksies un nebeigsies tikai ar mūsdienām.

Elisons un Novāks bija ļoti labi, bet... tikai vienu sezonu. Būtībā caurskrējēji.

Un sarakstā ir daudz nelatviešu, kas šurp atbrauca no Krievijas un atstāja daudz paliekošākas pēdas par Elisonu vai Novāku. Kā Nazarovs, Krikunovs, Vorobjovs, Froļikovs, Znaroks, Maticins, Durdins, Kerčs... Tā kā nav runa par latviešiem, bet gan par kaut ko citu. Nu šitie neviens nebija klavieru nesējs, tā kā citureiz runā ar zinošākiem cilvēkiem.
'
Cilvēku zinībām nav ne vainas...
Bet pa tēmu - Cilvēks ir spēlējis LV izlasē, loģiski, ka viņš uz LV hokeju atstāj pēdas, it īpaši, ja ir pavadījis tai izlasē gadus, kas LV hokeju veda uz pasaules līmeni...
Šķiet, arī esmu ne tā saprasts...
Bet nu, lai jau paliek...
Mans uzskats vienmēr ir bijis un būs, ka no tiem, kas 20 gadus atpakaļ bija zvaizgnes šodien pie zvaigzņu stausa tiktu kādi 5-10 %.
Un tas ir visos sporta veidos, ne tikai hokejā...
, 2011-09-21 18:16, pirms 13 gadiem
Šīs aptaujas rezultāti ir loģiski, jo visi eskperti ir padomju laika audzēkņi. Pietam atmiņās cilvēki vienmēr atcerās tikai labo un vēl pievieno ilūziju par to, ka konkrētais spēlētājs bija tāds un tāds. Šādām aptaujām vismaz pusei ir jābūt gados jauniem ekspertiem. Pietam cik ilgi pastāv jaunais Dinamo un cik ilgi pastāvējā vecais, ja runa ir par paliekošām pēdām?
, 2011-09-21 19:01, pirms 13 gadiem
peerleens rakstīja: Šīs aptaujas rezultāti ir loģiski, jo visi eskperti ir padomju laika audzēkņi. Pietam atmiņās cilvēki vienmēr atcerās tikai labo un vēl pievieno ilūziju par to, ka konkrētais spēlētājs bija tāds un tāds. Šādām aptaujām vismaz pusei ir jābūt gados jauniem ekspertiem. Pietam cik ilgi pastāv jaunais Dinamo un cik ilgi pastāvējā vecais, ja runa ir par paliekošām pēdām?
vecie (experti) atcerās toreiz un zina kā ir tagad.....jaunie nespēj objektīvi novērtēt vecos (kaut vai to pašu Balderi), jo klātienē neredzēja kā tad īsti spēlēja 70.-o un 80.-o Dinamo...
, 2011-09-21 19:05, pirms 13 gadiem
protestēju pret to, ka Vītoliņš III ir (pēdējā aptaujā 1968-2011), bet Repsis nav .....
, 2011-09-21 19:28, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: vecie (experti) atcerās toreiz un zina kā ir tagad.....jaunie nespēj objektīvi novērtēt vecos (kaut vai to pašu Balderi), jo klātienē neredzēja kā tad īsti spēlēja 70.-o un 80.-o Dinamo...
Vecais nekad objektīvi uz šodienu nepaskatīsies..
Cilvēkam jau gēnos ir teiciens - kad es biju jauns...
Vecais nekad neatzīs, ak šodienas hokejā tāds brīvmākslinieks kā Balderis būtu samalts miltos gan no trenera, gan pretinieku puses...
Nenoniecinot izcilā hokejista prasmes, vnk hokejs mainās...

P.S.
Labi, nevis nekad, bet lielākoties gan...
, 2011-09-21 20:31, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Vecais nekad objektīvi uz šodienu nepaskatīsies..
Cilvēkam jau gēnos ir teiciens - kad es biju jauns...
Vecais nekad neatzīs, ak šodienas hokejā tāds brīvmākslinieks kā Balderis būtu samalts miltos gan no trenera, gan pretinieku puses...
Nenoniecinot izcilā hokejista prasmes, vnk hokejs mainās...

P.S.
Labi, nevis nekad, bet lielākoties gan...
ja Balderi iemestu šodienas vidē (protams - ar noteikumu, ja viņam atļautu gadu skaits pilnveidoties) - viņš noteikti pielāgotos un būtu tāpat zvaigzne, jo cilvēka panākumus nosaka raksturs un Balderis bija staigājošā ambīcija...to pašu var teikt par Repsi, kurš vienēr bijis azartīgs visur....un ne tikai viņi vien - tas attiecās praktiski uz visiem...
...varbūt teiciens kad es biju jauns... ir visiem gēnos, taču kas attiecās uz Dinamo hokejistiem toreiz un tagad, tad točna varu teikt, ka tad pat viduvēji Dinamo spēlētāji (Skosirevs,Lubkins, Golovkovs,Šostaks,Abalmasovs u.c.) bija īsti profesori izpratnes ziņā, fiziskā sagatovotībā arī tagad mūsējie blakus nestāv.....arī fani bija īstāki, gudrāki....tāda ažiotāža Sporta pilī kāda valdīja laika posmā apmēram no 1970. līdz 1977.g. vispār ne ar ko nav salīdzināma....nedaudz mierīgāk bija 80-ajos....tiesneši mazāk kļūdījās un operatori rādīja to ko vajag rādīt nevis kā tagad - nekad nevar saprast kā tika gūti vārti.....un tas ir pilnīgi objektīvi - pats pieredzēju, tāpēc varu salīdzināt...
, 2011-09-21 21:30, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: ja Balderi iemestu šodienas vidē (protams - ar noteikumu, ja viņam atļautu gadu skaits pilnveidoties) - viņš noteikti pielāgotos un būtu tāpat zvaigzne, jo cilvēka panākumus nosaka raksturs un Balderis bija staigājošā ambīcija...to pašu var teikt par Repsi, kurš vienēr bijis azartīgs visur....un ne tikai viņi vien - tas attiecās praktiski uz visiem...
...varbūt teiciens kad es biju jauns... ir visiem gēnos, taču kas attiecās uz Dinamo hokejistiem toreiz un tagad, tad točna varu teikt, ka tad pat viduvēji Dinamo spēlētāji (Skosirevs,Lubkins, Golovkovs,Šostaks,Abalmasovs u.c.) bija īsti profesori izpratnes ziņā, fiziskā sagatovotībā arī tagad mūsējie blakus nestāv.....arī fani bija īstāki, gudrāki....tāda ažiotāža Sporta pilī kāda valdīja laika posmā apmēram no 1970. līdz 1977.g. vispār ne ar ko nav salīdzināma....nedaudz mierīgāk bija 80-ajos....tiesneši mazāk kļūdījās un operatori rādīja to ko vajag rādīt nevis kā tagad - nekad nevar saprast kā tika gūti vārti.....un tas ir pilnīgi objektīvi - pats pieredzēju, tāpēc varu salīdzināt...
Jautājums, kurš treneris, komanda un pretinieks, ļautu Balderim nespēlēt aizsardzībā? Šuplers? Kāda iemesla pēc viņam ļaut ganīties pa vidusszonu? Mūsdienu Hosa?
Es tev daļēji piekrītu, par tā laika attieksmi pret darbu un tā darīšanu, tas, cepuri nost, šodien tas viss ir daudz vaļīgāk un mazsvarīgāk.
Par līdzjūtējiem un televīziju... Tas jau man liekas ir no sērijas, kad es biju jauns, zāle bija zaļāka un meičas vaļīgākas...
, 2011-09-21 22:13, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Jautājums, kurš treneris, komanda un pretinieks, ļautu Balderim nespēlēt aizsardzībā? Šuplers? Kāda iemesla pēc viņam ļaut ganīties pa vidusszonu? Mūsdienu Hosa?
Es tev daļēji piekrītu, par tā laika attieksmi pret darbu un tā darīšanu, tas, cepuri nost, šodien tas viss ir daudz vaļīgāk un mazsvarīgāk.
Par līdzjūtējiem un televīziju... Tas jau man liekas ir no sērijas, kad es biju jauns, zāle bija zaļāka un meičas vaļīgākas...
Balderis tomēr ir kkas vairāk kā Hosa, kaut vai tehnikas un ātruma ziņā,bet par aizsardzību runājot - ja būtu nepieciešamība, strādātu arī aizsardzībā - nekur jau neliktos (pielāgotos)...
...par līdzjūtējiem. Tādu nenormāli fanātisku atbalstu Dinamo nopelnīja ar savu spēli. Sākot no 1968.g. līdz pat 70.-o beigām bija galvureibinošs kāpums. Tagad fani ir pārāk izlepuši - dodiet mums tikai un vienīgi uzvaras, ja nē, tad - lūzeri, mīkstie utt...komanda uzradās nez no kurienes - tā ir rotaļlieta ne tikai bagātiem onkām, bet arī vnk izklaides(izlādes) objekts jaunatnei....turpretī toreiz komanda tika ''uzbūvēta'' no nulles, līdz ar to zaudējuma rūgtumu izbaudījām pietiekami un vēlāk visi bija liecinieki kā dažu gadu garumā Dinamo no neglītā pīlēna pārvērtās par skaisto gulbi...komanda auga pakāpeniski, un līdzjūtējs kopā ar to izbaudot emociju gammu no bezcerīga sarūgtinājuma līdz eiforijai...
......bet par TV operatoriem es Tev saku 100 p-ti !!! Paprasi kam gribi (Matulim,Kreipānam,arī Pučem)...dažreiz pat atteicos iet uz Sporta pili, lai redzētu atkārtojumus...tie bija vnk perfekti....
, 2011-09-22 01:40, pirms 13 gadiem
opā,Repsi ar pie Dinamo hokejistiem pieskaita,tas priecē,cepums tev Matuļa kungs
, 2011-09-24 11:26, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja:
opā,Repsi ar pie Dinamo hokejistiem pieskaita,tas priecē,cepums tev Matuļa kungs

Tas āksts Matulis jau sevi iecēlis vislielākā hokeja eksperta kārtā, domā, ka pats gudrākais.
, 2011-09-29 11:18, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: opā,Repsi ar pie Dinamo hokejistiem pieskaita,tas priecē,cepums tev Matuļa kungs
Un Tu gribi teikt, ka Repsis nespēlēja Rīgas Dinamo???

2015.gada abonentiem - piesakies pieejai sadaļai "Vienos Vārtos" šeit!

Lūdzu reģistrējies, lai saņemtu "Viens Vārtos" bezmaksas abonementu 2015.gadam. Šis pakalpojums ir pieejams tikai žurnāla „Sporta Avīze” drukātās versijas gada abonentiem. Pieeja sadaļai "Viens Vārtos" tiks pieslēgta trīs darba dienu laikā. Ja Tev rodas jautājumi vai neskaidrības, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu janisc@sportacentrs.com vai zvanot uz mobilo tālruni +371 26158730.
Ernests Gulbis
Foto: AP/Scanpix
42

Gulbis atgriešanās spēlē parāda raksturu un uzvar trīs setu cīņā

Atgriežoties kortā pēc pusgada pārtraukuma, uzvaru izcīnīja Latvijas labākais tenisists Ernests Gulbis, kurš Roterdamā notiekošā ATP 500 turnīra kvalifikācijas pirmajā mačā ar 6:7(6), 7:5, 6:3 pieveica ukraini Serhiju Stahovski.
Varbūt Laurim Dārziņam vārtus liedz gūt jaunā maska?
Foto: Romāns Kokšarovs/f64
6

Rīgas „Dinamo” stūrakmenis – psiholoģija un/vai laiks?

Vakar,1.oktobrī, Rīgas „Dinamo” aizvadīja izbraukuma spēli, piekāpjoties Bratislavas „Slovan” komandai, kurai viesos iepriekš rīdzinieki nebija kapitulējuši. Zaudējums bija sāpīgs un par iemeslu tam bija?... To zina vien treneri, taču kuluāros rakstītais un rādītais liek secināt, ka zaudējumu iemesli nav parādījušies tieši tagad (Bratislavā) – tie, iespējams, krājušies jau no sezonas sākuma...