Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ingmāram Jurisonam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu basketbola ekspertam Ingmāram Jurisonam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 82

  • 98


     [+] [-]

, 2011-12-24 10:18, pirms 12 gadiem
Ingmār, pastāsti, lūdzu, sīkāk par pēdējā SA pieminēto mazo klubu atriebību - darījuma, kura rezultātā Kriss Pols būtu nonācis Lakeros, bloķēšanu. Kāds tam iemesls? Paldies un gaišus Tev Ziemassvētkus!

     [+] [-]

, 2011-12-26 15:02, pirms 12 gadiem
Zhigalo rakstīja: Ingmār, pastāsti, lūdzu, sīkāk par pēdējā SA pieminēto mazo klubu atriebību - darījuma, kura rezultātā Kriss Pols būtu nonācis Lakeros, bloķēšanu. Kāds tam iemesls? Paldies un gaišus Tev Ziemassvētkus!
Sveiks! Paldies, un - priecīgus svētkus arī Tev! Par lietu. Kā zināms, Ņūorleāna šobrīd pieder līgai, līdz ar to - faktiski visiem pārējiem klubiem. Attiecīgi saprotams, no kurienes aug kājas Stērna lēmumam - neatdot Polu vienam lielajam klubam (kas lokauta laikā, tāpat esot milzīgos plusos, īpaši neiestājās par klubu pozīciju, bet gaidīja, kad ātrāk tiks parakstīts CBA un varēs atsākt pelnīt), bet labāk pastarītei Clippers. Skaidrs, ka ar Polu Lakers ieliktu labu pamatu savai nākamajai dinastijai, un šī plāna izjaukšana diezgan daudziem bija jauka medusmaize. Domas gan dalās, taču - darījums, kurā Pols būtu atdots uz Lakers, Ņūorleānai nebūtu sliktāks nekā tas, kurā viņš tika adots Clippers. Ja Hornets nepiederētu līgai, bet kādam biznesmenim - visticamāk, Pols šobrīd spēlētu dzeltenā kreklā.

     [+] [-]

, 2011-12-26 20:53, pirms 12 gadiem
Paldies! Neaizdomājos, ka ja klubs pieder līgai, tad ir jābūt vairākumam, lai apstiprinātu darījumu... Tiesa, arī man vairāk tīk, ka šamējais ir Clipperos, nevis Lakers, jo tad tiešām būtu jauna dinastija, bet kaut kā tā LAL dominance (ja paskatāmies 10-15 gadu griezumā) ir mazliet apnikusi.

Cits jautājums - kā ir ar Marka Džeksona autoritāti iekš GSW. Ir lasīts, ka daži labi spēlētāji šo aubē neņem. Ir tā? Man gan grūti noticēt, ka tādi brīvmākslinieki kā Lee, Ellis, Curry un Co spēs aprast ar domu, ka spēle sākas ar aizsardzību, ja vien no paša Džeksona puses aizsardzība kā prioritāte nav vien tukšs bla, bla, bla... Kaut gan, citu variantu jau viņam īsti nav.

     [+] [-]

, 2011-12-27 15:39, pirms 12 gadiem
Zhigalo rakstīja: Cits jautājums - kā ir ar Marka Džeksona autoritāti iekš GSW. Ir lasīts, ka daži labi spēlētāji šo aubē neņem. Ir tā? Man gan grūti noticēt, ka tādi brīvmākslinieki kā Lee, Ellis, Curry un Co spēs aprast ar domu, ka spēle sākas ar aizsardzību, ja vien no paša Džeksona puses aizsardzība kā prioritāte nav vien tukšs bla, bla, bla... Kaut gan, citu variantu jau viņam īsti nav.
Grūti pateikt - to var atbildēt tikai kāds no komandas iekšienes, un pie ieslēgta diktafona neviens no šobrīd nedarīs. Pagājis ļoti maz laika, kopš Džeksons varēja sākt strādāt ar spēlētājiem - skaidrs, ka attiecības vēl tikai veidojas un ir sākuma stadijā. Tāpat skaidrs, ka atsevišķi skoreri tur nav pieraduši strādāt un tērēt spēkus aizsardzībā, un šīs kārtības maiņa viņiem nepatīk - jo liks sarukt uzbrukuma cipariem. Džeksons ir gudrs vecis, pats bija tiešām labs spēlētājs, un gan jau pārzina spēlētāju tipus un psiholoģiju. Jāstrādā ar vietējiem stāriem, jāpaskaidro arī viņu labums no tā. Ļoti svarīga būs arī kluba vadības pozīcija - vai tā liks saprast, ka trenerim ir pilns uzticības kredīts, vai tomēr ļausies savu zvaigznīšu spiedienam.

     [+] [-]

, 2011-12-27 16:36, pirms 12 gadiem
vai, piemeram, lsbl ttt-juniores sanjem algu ? vai kkaadas preemijas ?

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:52, pirms 12 gadiem
jaanis95 rakstīja: vai, piemeram, lsbl ttt-juniores sanjem algu ? vai kkaadas preemijas ?
Nedomāju gan. Pat LBL nav sveša prakse, kad vesela komanda spēlē par botām un pusdienām (savulaik Ķeizermežs). Jaunie priecīgi kaut vai par iespēju spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-12-29 17:46, pirms 12 gadiem
Ingmar, Tu jau vairak pa basketbola laucinu nemies, bet ka doma, vai Dukuram ar savam tehniskajam zinasanam nebutu iespejams ari kamaninam palidzet vai ari tas sports ir pagrimis ? Nedaudz divaini jo tomer tiesi kamaninu trase mums ir kas ir pamatkapitals, vai nav ta ka ne tikai naudas trukums, bet ari federacijas neizdariba ? pat biatlona kur mums sniega nav ir dazi cali kuri pie normalas sausanas var top 50 tikt, kamanas pilnigs tuksums iznemot vienu sportisti.

     [+] [-]

, 2011-12-29 19:33, pirms 12 gadiem
Hmmm ... mums iedod 450K Ls ... protams, labā prakse, lai tauta netrako, stāstīt, ka mēs tūliņ, tūliņ OSC ieklāsim jaunu koka grīdu par 50 000Ls, lai bērniem būtu, kur trenēties.

Kāpēc valsts nauda jāskaita privātam klubam, lai tas par valsts naudu, ieklātu grīdu valstij piederošā sporta centrā? Kāpēc valsts pati to nedara?

Mēs rīkojam & finansiāli atbalstām krastu maču, skolu superlīgu.

Kāpēc valsts nauda tiek izlietota kāda privāta kluba PR akcijām? Agrāk bija skolu čempionāts, škiet pašvaldības sporta daļa rīkoja, bija ok. Krastu mačs? Tas taču fun pasākums, kura viens no pointiem ir dot uzspēlēt saviem sponsoriem, politiskajiem lobijiem un tā starp citu arī vēl kādiem interesentiem!

     [+] [-]

, 2011-12-30 19:59, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Ingmar, Tu jau vairak pa basketbola laucinu nemies, bet ka doma, vai Dukuram ar savam tehniskajam zinasanam nebutu iespejams ari kamaninam palidzet vai ari tas sports ir pagrimis ? Nedaudz divaini jo tomer tiesi kamaninu trase mums ir kas ir pamatkapitals, vai nav ta ka ne tikai naudas trukums, bet ari federacijas neizdariba ? pat biatlona kur mums sniega nav ir dazi cali kuri pie normalas sausanas var top 50 tikt, kamanas pilnigs tuksums iznemot vienu sportisti.
Nav jau tā, ka tukšums - brāļi, redz, divus gadus pēc kārtas izcēla medaļas sezonas galvenajos mačos. Pirms tam Rubenis pa augšu gāja. Taču Mārtiņš bija savas lietas fanāts, un tur tā sāls - viss jau atkarīgs no paša. Trenējies dubultā, buries ar tehniku, nekad nebeidz tiekties pēc pilnības. Neesmu klāt stāvējis un negribu to attiecināt uz visiem, taču aprindās jau sen runā, ka kamaniņnieki starp ziemas sportistiem Latvijā ir slinkākais un līdz ar to fiziski visvājāk sagatavotais kontingents. Konkurence pasaulē neliela, aizmugure Latvijā - spēcīga un stabila... Komforts nogalina. Kas attiecas uz Daini - domāju, viņam pietiek darba skeletonā. Turēt un vēl celt līmeni, kad pārējā pasaule visiem līdzekļiem cenšas tevi noēst - tas nav viegla darbiņš. Turklāt katram sporta veidam sava specifika. Neviens nevar būt superprofesionālis visā.

     [+] [-]

, 2011-12-30 20:04, pirms 12 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Hmmm ... mums iedod 450K Ls ... protams, labā prakse, lai tauta netrako, stāstīt, ka mēs tūliņ, tūliņ OSC ieklāsim jaunu koka grīdu par 50 000Ls, lai bērniem būtu, kur trenēties.

Kāpēc valsts nauda jāskaita privātam klubam, lai tas par valsts naudu, ieklātu grīdu valstij piederošā sporta centrā? Kāpēc valsts pati to nedara?

Mēs rīkojam & finansiāli atbalstām krastu maču, skolu superlīgu.

Kāpēc valsts nauda tiek izlietota kāda privāta kluba PR akcijām? Agrāk bija skolu čempionāts, škiet pašvaldības sporta daļa rīkoja, bija ok. Krastu mačs? Tas taču fun pasākums, kura viens no pointiem ir dot uzspēlēt saviem sponsoriem, politiskajiem lobijiem un tā starp citu arī vēl kādiem interesentiem!
Labi jautājumi, Olaf, bet - ne pie manis. Naudu sportam vajag dot, un tajā skaitā - arī basketbolam. Taču civilizēti izdarīt pie mums to kārtējo reizi nemak. Pa blatiņam un caur sētas druvīm.

     [+] [-]

, 2012-01-05 00:46, pirms 12 gadiem
Labvakar,
Kur ir palicis raksts par LVM ziedojumu LOK un D.Dukura viedoklis par šo jautājumu? To vairs nevar atrasts ne SC.com arhīvos, ne arī caur google.com. Vai tiešām - cenzūra...?

     [+] [-]

, 2012-01-05 13:41, pirms 12 gadiem
zvaigznajs rakstīja: Labvakar,
Kur ir palicis raksts par LVM ziedojumu LOK un D.Dukura viedoklis par šo jautājumu? To vairs nevar atrasts ne SC.com arhīvos, ne arī caur google.com. Vai tiešām - cenzūra...?
Neuzmanīgi skatījies būsi - viss ir savās vietās:
Skaitļi: kam tika Latvijas olimpiskie miljoni

     [+] [-]

, 2012-01-05 21:30, pirms 12 gadiem
Ingmārs Jurisons rakstīja: Neuzmanīgi skatījies būsi - viss ir savās vietās:
http://www.sportaavize.lv/29122011-skaitli_kam_tika_latvijas_olimpiskie_milj
Paldies, šodien uzreiz atradu, vakar kaut kā nevarēju atrast - laikam vēlā nakts stunda bija pie vainas

     [+] [-]

, 2012-01-06 12:26, pirms 12 gadiem
zvaigznajs rakstīja: Paldies, šodien uzreiz atradu, vakar kaut kā nevarēju atrast - laikam vēlā nakts stunda bija pie vainas
Nu, redz, varam gulēt mierīgi - cenzūras nav!

     [+] [-]

, 2012-01-09 16:03, pirms 12 gadiem
bbaaiba4 rakstīja: Sveiks esi runājis ar Andri?
Ja jā varbūt varētu sagaidīt kādu rakstiņu, jo būtu visai interesanti,tomēr spēcīgākā līga NBA un ja neesi, tad īsumā ko domā pa šo sezonu Andrim? Jāmaina klubs, pašam jārāda laba spēle?
Pirms pāris nedēļām mēģināju uzrunāt, taču - atbildes nebija. Ko domāju? Lietderība savās minūtēs ir pat neticami laba, taču kārtējā trauma neliecina neko labu - visbiežāk tam ir sakars ar vasarā paveikto darbu. Pēdējos gados traumu bijis daudz un tagad - atkal... Kluba maiņa būtu bijusi svētīga jau pirms pāris gadiem - lai izsistu no komforta zonas, ierastās vides un statusa komandā. Tiesa, tas visticamāk nozīmētu - vai nu pamazām atpakaļ augšup, vai - neatgriezeniski lejup un varbūt pat pavisam prom. Bet varbūt tas arī labāk, nekā tāda stabila muļļāšanās...

     [+] [-]

, 2012-01-09 16:58, pirms 12 gadiem
Ingmār, saprotu Tavu neizpratni par prēmiju sadali sportistiem un lielā mērā piekrītu. Varbūt ar kolēģiem varat piedāvāt kādu risinājumu pēc kādiem objektīviem konkrētiem kritērijiem jādala, savādāk katru nākošo gadu atkal būs jāraksta!

     [+] [-]

, 2012-01-09 17:49, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Ingmār, saprotu Tavu neizpratni par prēmiju sadali sportistiem un lielā mērā piekrītu. Varbūt ar kolēģiem varat piedāvāt kādu risinājumu pēc kādiem objektīviem konkrētiem kritērijiem jādala, savādāk katru nākošo gadu atkal būs jāraksta!
Manuprāt, jāsāk būtu kaut vai ar kritērijiem. Noskaidrot (uz konkrētu laika ciklu) - kas Latvijā ir augstu sasniegumu sports, kas - amatieru, kas - tikai tautas sports. Jāsaprot, ko un kurā stadijā atbalsta valsts - kam dod pasākumu rīkošanai (tautas sports), kam - nodrošina augstākā līmeņa gatavošanos utt. Arī prēmijas nebūtu jāmaksā visiem, kas nodarbojas ar fizkultūru. Visu cieņu makšķerēšanai kā brīvā laika pavadīšanai, arī lidmodelisms droši vien ir aizraujoša laika pavadīšana, taču - tie nav sporta veidi, kur gūtie panākumi būtu jāprēmē no valsts. Taču - ne jau žurnālistiem būtu ar to jānodarbojas. Mums valstī ir tik daudz sporta funkcionāru un sporta pārvaldes organizāciju, kas ikdienā saņem algas un finansējumu, ka mums tomēr būtu tiesības prasīt no viņiem arī darba augļus. Mūsu iespēja to darīt - skaļi runāt par neizdarībām, lai tās nepaliktu nepamanītas.

     [+] [-]

, 2012-01-09 19:20, pirms 12 gadiem
Tā jau būtu pilnīgi jaunas sistēmas veidošana. Es paskatījos tos MK noteikumus - kopumā diezgan laba un saprotama kārtība (ne perfekta, bet tīri laba). Sacensības sarindotas pēc to svarīguma. Naivi būtu gaidīt, ka Tieslietu vai Finanšu ministrijas ierēdņi izdarītu labāk. Par personālijām visas pretenzijas tikai katrai federācijai vai LNSP. Protams jocīgi, ja zem tēmas "Izcili sasniegumi sportā" ietilpst makšķernieki, bet laikam ir īstajā organizācijā un viņu pārstāvji labi pastrādājuši.

Manuprāt, prēmija nevar būt kā obligāta regulārā 13.alga visiem - tas tiešām ir kā papildus bonuss izņēmuma gadījumos. Nedomāju, ka valstij papildus jāprēmē profesionāli sportisti, kas jau paši pelna naudu (un līdz tam viņu sagatavošanu ir finansējusi valsts).

Skeletonisti tātad kopā par labo darbiņu (zeltu PČ) papildus saņēma 34 000 - manuprāt nevar būt neapmierināti, tāpat kā lielais vairums citu.

     [+] [-]

, 2012-01-09 19:37, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Tā jau būtu pilnīgi jaunas sistēmas veidošana. Es paskatījos tos MK noteikumus - kopumā diezgan laba un saprotama kārtība (ne perfekta, bet tīri laba). Sacensības sarindotas pēc to svarīguma. Naivi būtu gaidīt, ka Tieslietu vai Finanšu ministrijas ierēdņi izdarītu labāk. Par personālijām visas pretenzijas tikai katrai federācijai vai LNSP. Protams jocīgi, ja zem tēmas "Izcili sasniegumi sportā" ietilpst makšķernieki, bet laikam ir īstajā organizācijā un viņu pārstāvji labi pastrādājuši.

Manuprāt, prēmija nevar būt kā obligāta regulārā 13.alga visiem - tas tiešām ir kā papildus bonuss izņēmuma gadījumos. Nedomāju, ka valstij papildus jāprēmē profesionāli sportisti, kas jau paši pelna naudu (un līdz tam viņu sagatavošanu ir finansējusi valsts).

Skeletonisti tātad kopā par labo darbiņu (zeltu PČ) papildus saņēma 34 000 - manuprāt nevar būt neapmierināti, tāpat kā lielais vairums citu.
Tas "labi pastrādājuši" mūsu sistēmā izšķir vairāk nekā loģika - arī par to diemžēl ir runa... Protams, ka prēmija nav 13. alga - tā ir atzinība tiem, kas savu darbu, kas vajadzīgs valstij, izdarījuši vislabāk. Makšķernieki ir izdarījuši labi, taču - cik tas vajadzīgs valstij? Bet par to "papildus jāprēmē profesionāli sportisti, kas jau paši pelna naudu" - tad vispār jāprasa, kā kurš saprot jēdzienu "prēmija". Jebkurā citā valsts iestādē taču prēmijas maksā (cik nu daudz pēdējos gados, bet nu vispār...) labākajiem no tiem, kas arī ikdienā saņem algu. Tāpat - arī "gatavojas" (apmeklē kursus, seminārus, saņem nosegtu mācību maksu utt.) uz valsts rēķina. Ar ko sportisti sliktāki?

     [+] [-]

, 2012-01-10 00:57, pirms 12 gadiem
Attiecībā uz "makšķerniekiem" atslēgas vārds ir LNSP (NAUDAS DALĪTĀJI bet tikai pēc likuma, no protokola redzams, ka praktiski atkal darbiņu padarījis LOK!) - man bija ilūzija, ka tur ir savākušies sporta speci (Tu gan jau zini, bet citiem kas lasa - padomes sastāvs: http://izm.izm.gov.lv/nozares-politika/sports/LNSP/7426.html).
Vēl interesants izskatījās saraksts ar sportistiem, kuru panākumus nolēma NEPRĒMĒT (būtu derējis rakstā pieminēt).

"Labi pastrādājuši" - piem Skeitborda federācija sanāk nav prasījuši par J.Kuzmina panākumiem, bet makšķernieki neslinkoja izmantoja tiesības un informēja - valsts novērtēja, ka laikam mazs bet labs darbiņš un iedeva mazu prēmiju (2,7% no kopējās).

Par profesionāļiem uzrakstīju, jo kolēģis Valters ierasti pavilka uz absurdo pusi - ja pēc līmeņa, vārda nešanas, atpazīstamības, tad jādod Biedriņam, Rudņevam, Cauņam utt ..

Tagad skaidrs dalījums - olimpiskie veidi un neolimpiskie. Tālāk čempionātu nozīmīgums - pasaules, Eiropas utt.

     [+] [-]

, 2012-01-10 11:54, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Tagad skaidrs dalījums - olimpiskie veidi un neolimpiskie. Tālāk čempionātu nozīmīgums - pasaules, Eiropas utt.
Man gan nav skaidrs. Kā jau pieminēju - Daideriem par 2. vietu pasaulē nekas, Nāciju motokrosa komandai - prēmijas. Pļaviņam un Šmēdiņam par 4. vietu pasaulē - nekas, jaunajiem džekiem par U-20 - prēmijas. Man tas nešķiet loģiski. Bet - viedokļi atšķiras, tas ir normāli.

     [+] [-]

, 2012-01-19 22:00, pirms 12 gadiem
Ingmār, kāda jēga bija no NBA lokauta, ja tagad tik un tā tiek tērētas milzu summas kontraktos? Pa lielam, nekas jau nav mainījies...

Vēl viens jautājums, amnestēt var tikai vienu reizi?

     [+] [-]

, 2012-01-26 15:49, pirms 12 gadiem
Cik lielas algas varētu būt BK Jūrmalas spēlētājiem Kosuškinam, Vaikulim, Ozolam? Kaut vai aptuveni.

Vītols un Skiris spēlēs Jūrmalā?

Kas nākamgad plāno ieņemt 10.vietu? Saldus, Barons? Vai vispār viņiem ir tādi mērķi? Un vai visas 9 esošās paliks?

     [+] [-]

, 2012-01-30 17:50, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ingmār, kāda jēga bija no NBA lokauta, ja tagad tik un tā tiek tērētas milzu summas kontraktos? Pa lielam, nekas jau nav mainījies...

Vēl viens jautājums, amnestēt var tikai vienu reizi?
Sveiks, atvainojos, ka tik vēlu... Par tēmu. Ja no ļoti, ļoti, ļoti lielām naudas summām noņem nost vienu "ļoti" - vienalga paliek ļoti, ļoti lielas naudas summas. Vismaz - skatoties ar mūsu acīm. Skaidrs, ka pa 2.50 tāpat neviens tur nekad nespēlēs. Tāpat būs runa par miljonu desmitiem, taču summā - tomēr mazākiem, nekā bija līdz šim. Par amnestiju - jā, tikai vienu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2012-01-30 18:08, pirms 12 gadiem
Western rakstīja: Cik lielas algas varētu būt BK Jūrmalas spēlētājiem Kosuškinam, Vaikulim, Ozolam? Kaut vai aptuveni.

Vītols un Skiris spēlēs Jūrmalā?

Kas nākamgad plāno ieņemt 10.vietu? Saldus, Barons? Vai vispār viņiem ir tādi mērķi? Un vai visas 9 esošās paliks?
1. Neesmu interesējies, taču - gan jau tie paši daži simti latu.
2. Vismaz nebija uz to noskaņoti - ne viens, ne otrs. Bet uz transfēru posma beigām gan jau sāksies kāda kustība starp klubiem, kam būs aktuāls pavasaris - pamainīsies piedāvājumi, kāds kādu naudiņu būs sataupījis.
3. Latvijas basketbolā tādus jautājumus reāli risina ne ātrāk vasaras beigās. Atceries pats, kā un kad atrada Jūrmalu... Neviens klubs janvārī nepateiks, vai tam būs nauda kaut vai pēc mēneša vai diviem - kur nu vēl nākamajā rudenī. Tādu jēdzienu kā "ilgtermiņa stratēģija" pat labāk nepieminu - ja jādzīvo no rokas mutē, tādas vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2012-03-30 18:02, pirms 12 gadiem
sveiki, rakstā par CSKA-Bilbao esi uzrakstījis "Latvijas izlasi trenēt nepaņemtais J.Kazlausks.." - kad bija iespēja viņu dabūt uz mūsu izlasi, iemesls kāpēc nepaņēma un ko paņēma (vai Kemzuru)?

     [+] [-]

, 2012-04-10 20:54, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: sveiki, rakstā par CSKA-Bilbao esi uzrakstījis "Latvijas izlasi trenēt nepaņemtais J.Kazlausks.." - kad bija iespēja viņu dabūt uz mūsu izlasi, iemesls kāpēc nepaņēma un ko paņēma (vai Kemzuru)?
Sveiks! Atvaino, ka tik vēlu. Kazlausks bija viens no trim kandidātiem (vēl Vētra) reizē, kad izvēlējās Kemzuru. Tik precīzi neatceros, taču, salīdzinājumā ar Kazlausku, Kemzura pats toreiz vairāk gribēja šurp, prasīja mazāk naudas un arī skaitījās jaunāks un ambiciozāks - Kazlausks jau bija mazliet iesūnojis un, cik toreiz runāju ar lietuviešu kolēģiem - arī tika vērtēts zemāk nekā Kemzura dažu personisko īpašību dēļ. Atradu vienu "L.Rytas" žurnālista citātu no tā laika, ja interesē:

"Laikam tomēr dotu priekšroku Kemzuram. Kazlausks ir labs un titulēts treneris, kas šobrīd atrodas virsotnē un pēdējos gados guvis augstu prestižu pasaulē, taču man pēdējā laikā radies priekšstats, ka viņš mazliet sajuties kā pasaules naba. Kā izlases treneris Kazlausks bija ļoti labs, visu vadīja profesionāli, bet šobrīd.. Kemzuram un Butautam tomēr ir daudz labāks kontakts ar spēlētājiem - viņi iedziļinās, cenšas saprast katru, uzturēt cilvēciskas attiecības. Kazlausks sācis izturēties augstprātīgi, komandēt. Arī ar žurnālistiem jau runā vīsdegunīgi. Kad man viņam jāzvana, pat kaut kā nepatīkami... Nopelnījis naudu, ieguvis slavu. Ne visi to spēj izturēt."

     [+] [-]

, 2012-04-27 19:58, pirms 12 gadiem
Ļoti gribētos interviju ar Voinu vai vismaz Šnepu - kāda ir LBS politika, intereses, virziens galvenokārt saistībā par LV dalību VTB (jeb iespējams Krievijas atklātajā čemp) - no visu pārējo iesaistīto valstu federāciju vadītājiem dzirdēts vairāk vai mazāk skaidrs viedoklis tikai no LV klusums. Ar šādi klusumu viņi rada iespaidu, ka faktiskais LV basketbola vadītājs ir Jaunups ..

     [+] [-]

, 2012-05-02 20:37, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Ļoti gribētos interviju ar Voinu vai vismaz Šnepu - kāda ir LBS politika, intereses, virziens galvenokārt saistībā par LV dalību VTB (jeb iespējams Krievijas atklātajā čemp) - no visu pārējo iesaistīto valstu federāciju vadītājiem dzirdēts vairāk vai mazāk skaidrs viedoklis tikai no LV klusums. Ar šādi klusumu viņi rada iespaidu, ka faktiskais LV basketbola vadītājs ir Jaunups ..
es arī šo gribētu dzirdēt! Kamēr LBS klusē, Jaunups jau izbļaustījies, viņam jau kabatā LBS viedoklis par nostāju VTB līgā, ko vedīs uz Maskavu, tāpat jau izdomāta LBL nākamās sezonas izspēles kārtība un VEF vieta tajā. Tā teikt viss saskaņots, viss skaidrāks par skaidru!

     [+] [-]

, 2012-05-25 19:48, pirms 12 gadiem
Sveiks, vai ir viedoklis pat iespējamo NBA sērijas Sanantonio-Oklahoma city gaitu/uzvarētāju?

     [+] [-]

, 2012-05-27 22:45, pirms 12 gadiem
1 Sveiks, kādi jaunumi izlases sakarā, kāds jau ir pateicis nē? Vai visi vilks līdz pēdējam un pateiks traumas traumas(domāju Blūmu, Janičenko,Bieriņu)
Un kas zināms par lielajiem tusētājiem, Šķeli un K.Valteru?
2 Kāds VEFam uz nākamo sezonu ir plāns, Bertāns,Jahovics, Janičenoks, abi lietuvieši, ko šie mēģinās piesaistīt?

     [+] [-]

, 2012-05-30 13:11, pirms 12 gadiem
Vanags Baronā vēl spēlē kādu lomu?

     [+] [-]

, 2012-09-05 16:16, pirms 12 gadiem
Par basketbola izlasi. Nesaprotu punktu skaitisanas sistemu. Pirms sodienas spelem musejiem ar 3 uzvaram ir 8 punkti. Niderlandei- tikpat, tikai ar 2 uzvaram. Bosnijai un Gruzijai abam pa 4 uzvaram, bet Bosnijai par punktu vairak. Rumanijai ar vienu uzvaru 7 punkti. Ka to saprast?

     [+] [-]

, 2013-04-27 20:49, pirms 11 gadiem
Kā tas var būt, ka valsts sieviešu basketbola čempionāta finālspēļu tiesnešiem uz muguras ir totalizatora reklāma?
Pie mums tagad tas ir atļauts?

     [+] [-]

, 2013-06-20 15:57, pirms 11 gadiem
DraftExpress Rankings: Top 100 Prospects
vai šeit sen biji iegājis???