Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Ozoliņš - hokeja izlases kapteinis Sočos

Oficiāli: Ozoliņš - hokeja izlases kapteinis Sočos
Sandis Ozoliņš
Foto: Mārtiņš Aiše

Par Latvijas hokeja valstsvienības kapteini gaidāmajā 2014.gada ziemas olimpisko spēļu turnīrā iecelts pieredzējušais aizsargs Sandis Ozoliņš, šodien preses konferencē apstiprināja Latvijas Hokeja federācija (LHF).

Ozoliņš izlases kapteiņa pienākumus pildīja arī 2013.gada februārī notiekošajā ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā Rīgā, bet pagājušā gada pasaules čempionātā pieredzējušā aizsarga prombūtnes laikā valstsvienības kapteinis bija Lauris Dārziņš. Kapteiņa asistenti šoreiz vēl netika paziņoti, atklājot, ka tie tiks noteikti, izlasei jau esot Sočos.

"Kvalifikācijas turnīrs Rīgā bija ļoti emocionāls, bet šobrīd tā jau ir vēsture. Centīsimies cīnīties par uzvaru katrā spēlē, un cīnīsimies ar visu savu sirdi un dvēseli," preses konferencē šodien teica izlases kapteinis. Preses konferencē izskanēja jautājums, vai kāds no spēlētājiem ir vaicājis pēc prēmijām. Lai gan šis jautājums tika adresēts federācijas prezidentam Kirovam Lipmanam, uz šo jautājumu atbildēja Ozoliņš. "Šī nav reize, kad kāds no spēlētājiem prasīs naudu. Mēs pārstāvam savu valsti, karogu un savu izlasi," īss bija Sandis, piebilstot, ka pēdējās dienās pastiprinātā mediju uzmanība un treniņi bijuši visai nogurdinoši.

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Ozoliņš ir pavadījis 15 sezonas, kuru laikā septiņas reizes tika iebalsots "All Star" spēles pamatsastāvā, 1996.gadā kopā ar Kolorādo "Avalanche" izcīnīja Stenlija kausu, bet gadu vēlāk tika nominēts līgas labākā aizsarga balvai. 875 regulārā čempionāta spēlēs Ozoliņš ir guvis 564 (167+397) punktus, bet 137 Stenlija kausa izcīņas mačos pievienojis 90 (23+67) punktus.

Pēdējās sezonās Ozoliņš spēlējis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandā Rīgas "Dinamo", kopš 2009./10.gada sezonas rīdzinieku labā gūstot 96 (25+71) punktus 178 regulārā čempionāta spēlēs un 12 (1+11) punktus 24 izslēgšanas mačos. Izņēmums bija 2012./13.gada sezona, kad Ozoliņš pārstāvēja Mitišču "Atlant" (reg.sezona – 42 sp., 2+18; izsl.spēles – 5 sp., 0+1).

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:25, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: 134. Pamaz. man sanāca 599, un kādam ir tā teicamā iespēja būt jubilejas ignorētajam.
Skaitīji? Labs. Da nē, es cenšos dod cilvjiem otru iespēju, daži pat labojas

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 17:31, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Skaitīji? Labs. Da nē, es cenšos dod cilvjiem otru iespēju, daži pat labojas
Iekopēju wordā. Tad Replace "Atbloķēt lietotāju" ar ^p (tad katrs nostājas savā rindā), un Words automātiski pasaka, cik rindu ir dokumentā. 1 min darbs (un arī tāpēc, ka šaušalīgi negribas strādāt jau 12o stundu)

Jā, dažus esmu atbloķējis. Bet reti. Tam praktiski nav sakara ar to, vai cilvēka domām visumā piekrītu vai nē. Runas veidam un spējai izklāstīt domu ir galvenā nozīme. Protams, troļļi lido momentā.

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:32, pirms 10 gadiem
Par sandi viss ir vieta un ta tam jabut.Neko slikta nesaku ne par vienu,bet sini turnira esmu pesimistiski noskanots......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:33, pirms 10 gadiem
Tikmēr NHL.com aptauja:

Which Olympic underdog has the best chance for a medal in Sochi?
Austria:
15.15%
Latvia:
13.67%
Norway:
20.02%
Slovenia:
21.61%
Switzerland:
29.55%

Āmurikāņi spridzina.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 17:35, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Iekopēju wordā. Tad Replace "Atbloķēt lietotāju" ar ^p (tad katrs nostājas savā rindā), un Words automātiski pasaka, cik rindu ir dokumentā. 1 min darbs (un arī tāpēc, ka šaušalīgi negribas strādāt jau 12o stundu)

Jā, dažus esmu atbloķējis. Bet reti. Tam praktiski nav sakara ar to, vai cilvēka domām visumā piekrītu vai nē. Runas veidam un spējai izklāstīt domu ir galvenā nozīme. Protams, troļļi lido momentā.
Es ar šodien praktiski visu dienu sēžu e- sportā. Un ollhoķī, kā arī citos sporta saitos. Fantastika. Strādāt vispār negribas. OS, ko lai saka

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:37, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tikmēr NHL.com aptauja:

Which Olympic underdog has the best chance for a medal in Sochi?
Austria:
15.15%
Latvia:
13.67%
Norway:
20.02%
Slovenia:
21.61%
Switzerland:
29.55%

Āmurikāņi spridzina.
Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:47, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: 134. Pamaz. man sanāca 599, un kādam ir tā teicamā iespēja būt jubilejas ignorētajam.
jēga ignorēt?
pārsvarā jau tos trakos troļļus daudziem patīk citēt, pat vairāk nekā viņi ietirš te kaut ko...
vai tos ar nafig IGNORE?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-05 17:51, pirms 10 gadiem
negausis rakstīja: Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.
pilnīgi pareizi...
viņiem taču pat hokeja apskatnieki nevienu nezin izņemot Girgensonu, pārējie spēlētāji ir ar stulbiem vārdiem, ko nevar izrunāt...
tas nekas, ka daži pat NHL ir spēlējuši, pie tam viens spēlētājs tāds, kuram Kopitars no Slovēnijas un Vaneks no Austrijas NHL vēsturē tik ūdeni padzerties var pienest!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 17:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: jēga ignorēt?
pārsvarā jau tos trakos troļļus daudziem patīk citēt, pat vairāk nekā viņi ietirš te kaut ko...
vai tos ar nafig IGNORE?
Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 17:57, pirms 10 gadiem
negausis rakstīja: Nekas pārsteidzošs. Mēs lasām Slovēnija, viņi lasa Kopitars. Domaju jebkurā tāda veida aptaujā Latvija paliktu pēdējā, vai tuvu tam pazīstamu NHL spelētaju trūkuma dēļ.
Ziemeļamerikāņu nekompetence nav pārsteidzoša. Tur daudziem viss ārpus NHL ir amatieru hokejs.

Vienkārši uzjautrinoši.

Turklāt Austrijai ir Vaneks, kas ir elites līmeņa uzbrucējs, taču šie arī ir turpat beigās (turklāt austriešiem komandā ir vēl pāris NHL kalibra čaļi).

     [+] [-]

, 2014-02-05 18:01, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
Nezinu, kas te sevišķi lielas cerības uz viņu liek. Būtu adekvāti, ja viņš būtu, piemēram, 3. maiņas centrā.

     [+] [-]

, 2014-02-05 18:04, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.Starp citu, atbildot uz Tavu iepriekšejo postu, es personīgi nesaprotu, kāpēc tik lielas cerības cilvji liek uz 1994. gadā dzimušu čali. Dotajā brīdī neredzu tam nekāda pamata. Ar ko Daugaviņš vai Dārziņš sliktāks. Gluži otrādi.
nezinu par ko viņi...
redz frutto trollis ar nesaprot, ko tādu NHL vēsturē Ozo atstājis...
es ne jau par tagadni runāju, bet viņš man betonē, ka Ozo 15 gadus vecāks...
es par NHL vēsturi, viņš par herņu...
pie tam Ozo NHL tur sen nespēlē...
tas pats par Daugaviņu un Girgensonu...nu nav viens vai otrs pārāks...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-05 18:08, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja visa saprātīgā publika ignorētu troļļus, bet viņus citētu tikai viņiem līdzvērtīgie, kuri arī Ignore, portālu varētu normāli lasīt.
Protams, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 18:20, pirms 10 gadiem
fruttto rakstīja: tu vēl man par Balderi atgādini,nevienam vēsture neinteresē,jāspēle ir tagad un uzreiz ! Vēsturnieki atradušies,uz veciem lauriem ilgi nevar nosēdēt !
Balderis spēlēs Soču OS?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-05 18:20, pirms 10 gadiem
Sandis varētu kkad kopā ar faniem iekapāt, popularizēt hokeju Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 18:21, pirms 10 gadiem
balderis ar sotnieku ir 2. virknējumā, Oficiāli: Balderis kapteiņa asistents sočos.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 18:23, pirms 10 gadiem
Beļavskis arī it kā spēlēšot, Girgensona maiņā lkm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-05 18:32, pirms 10 gadiem
fruttto rakstīja: Neiet runa par Balderi,iet runa par to,ka tas ko Ozo ir atstājis NHL vēsturē,LV izlasei nepalīdzēs Sočos !
runa vispār neiet...
ja tev nav fiškas par ko teicu tad sēdi un nekunksti...
tikai to teicu, ka amerikāņu apskatnieki hokejā zin tik tādus kas spēlē šobrīd NHL un no tā veido prognozes...pārējais viņiem pofig!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-05 18:34, pirms 10 gadiem
Ko? Un ne Galviņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-05 18:42, pirms 10 gadiem
fruttto rakstīja: nu tad tu arī mazak pļurksti vēsturniek USA apskatnieki domāju,ka vairāk saprot nekā tu un visi pāŗejie SC klauni
Iesaku palasīt tos ASV apskatniekus, domāju, ka pat par tevi vairāk no Eiropas hokeja viņi nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-05 18:51, pirms 10 gadiem
fruttto rakstīja: nu tad tu arī mazak pļurksti vēsturniek USA apskatnieki domāju,ka vairāk saprot nekā tu un visi pāŗejie SC klauni
USA apskatnieki saprot tikai to, ka NHL baigi rullē. Tas, ka USA katrā PČ ar pilnu NHL spēlētāju komplektu parasti paliek aiz tiem, kuriem tikai 5-6, tas viņus nezkāpēc nemulsina.

     [+] [-]

, 2014-02-05 18:53, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Iesaku palasīt tos ASV apskatniekus, domāju, ka pat par tevi vairāk no Eiropas hokeja viņi nejēdz.
Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-05 19:09, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: USA apskatnieki saprot tikai to, ka NHL baigi rullē. Tas, ka USA katrā PČ ar pilnu NHL spēlētāju komplektu parasti paliek aiz tiem, kuriem tikai 5-6, tas viņus nezkāpēc nemulsina.
jo zināms, ka US komandai PČ ir tas pats, kas Špenglera kauss?

     [+] [-]

, 2014-02-05 19:12, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.
kādas muļķības atkal esi sarunājis? no mūsējiem nesen paņēma Ķēniņu...
ja ir ko ņemt, ņemt visus!
nosauc man kaut vienu nedraftētu Eiropas zvaigzni tagad, kas tur nav?

     [+] [-]

, 2014-02-05 19:19, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: jo zināms, ka US komandai PČ ir tas pats, kas Špenglera kauss?
Nu spēlē jau viņi normāli, neesmu kaut kā īpaši manījis tādu attieksmi kā mums pret slovēņiem tajā Znaroka pēdējā gadā. Tie, kas atbrauc, tie spēlē. Pašā USA attieksme nekāda.

     [+] [-]

, 2014-02-05 19:58, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti par Eiropas hokeju, es nekad neesmu sapratis, kāpēc NHL klubi neslēdz līgumus ar nedraftētajiem labākajiem eiropiešiem. Protams , ir gadījumi, kad no top līgām pa kādam aiziet, bet tas notiek šausmīgi reti . Vai nu viņi tic draftam vai ir vienkārši tuvredzīgi.
Kuri ir tie nedraftētie eiropieši? Mozjakins? NHL neviens viņam nemaksās lielās naudas

     [+] [-]

, 2014-02-05 20:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kādas muļķības atkal esi sarunājis? no mūsējiem nesen paņēma Ķēniņu...
ja ir ko ņemt, ņemt visus!
nosauc man kaut vienu nedraftētu Eiropas zvaigzni tagad, kas tur nav?
Zaripovs? Kovārzš?