Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1593, Did:0, useCase: 3

Žolnerovičs: "Skrien Latvija organizatoriem vairāk jādomā par Latvijas vadošiem skrējējiem"

Jānis Pārums

Žolnerovičs: "Skrien Latvija organizatoriem vairāk jādomā par Latvijas vadošiem skrējējiem"
Valērijs Žolnerovičs (priekšplānā)
Foto: Sandris Kuzmickis

Latvijas rekordists pusmaratonā un maratonā Valērijs Žolnerovičs, kurš sestdien uzvarēja "Skrien Latvija" ceturtajā posmā Liepājas pusmaratonā (1:09:17) lakoniski komentēja savu uzvaru sacensībās, vairāk pievēršoties tēmai par Latvijas vadošo skrējēju piesaisti sacensībām.

"Mērķis bija vienkārši noskriet un uzvarēt, paveikt ar minimāliem resursiem. Rezultāts bija atkarīgs no konkurentiem," norādīja Žolnerovičs. "No Renāra Rozes atrāvos aptuveni 500 metrus pirms finiša. Precīzi nezinu, bet ap puskilometru varēja būt palicis."

Žolnerovičs arī nekautrējās izteikt kritiku "Skrien Latvija" organizatoriem par, viņaprāt, ne pārāk lielo ieinteresētību tajā, lai sacensībās piedalītos Latvijas labākie skrējēji: "Pirms pieciem gadiem mums ar to skriešanu bija pavisam bēdīgi. Pozitīvi, ka tagad ir "Skrien Latvija", kas gadu gaitā ir izaudzis. Labi, ka tāds skriešanas seriāls ir. Problēma ir tajā, ka organizatoriem pieklibo Latvijas vadošo skrējēju piesaiste, par ko ar dažiem arī esmu runājis. Ja cilvēki brauc no Rīgas, tad tas viss maksā līdzekļus. Mans ieteikums organizatoriem – lai organizatori paši pieliek pūles, lai pievilinātu vadošos skrējējus. Piemēram, Ventspilī (tur Valērijs bija skatītājs, ne dalībnieks – aut.) bija tā – melnajiem viss bija nodrošināts, tāpat arī baltkrieviem, bet no latviešiem laikam tika padomāts tikai par Ļenu [Jeļenu Prokopčuku]. Mani katrā ziņā neviens neaicināja startēt Ventspilī. Viņi informāciju par to, ka es skriešu turpināja publicēt arī pēc tam, kad biju viņiem aizrakstījis, ka Ventspilī nepiedalīšos. Nezinu, kāpēc viņi tā darīja..."

"Vismaz izrādiet vadošajiem sportistiem kādu pretimnākšanu par minimāliem līdzekļiem. Piemēram, Renārs Roze un Kristaps Kaimiņš no Ogres visur kopā ar vienu mašīnu brauc, iedodiet viņiem kaut 30 vai 40 latus degvielai," aicināja Žolnerovičs. "Tie nav nepaceļami resursi, lai gan nezinu seriāla organizatoru finansu stāvokli. Vadošie sportisti jau nav desmitiem – teiksim, pieci vīri un divas dāmas. Vismaz man tik daudz nākuši pretī, ka par dalību nekas nav jāmaksā, bet par citiem grūti teikt, neesmu par šo tēmu ar viņiem runājis. Liela daļa gan pārstāv dažādas komandas, kas, iespējams, apmaksā dalības maksu."

"Ļoti ceru, ka aizbraukšu uz Kuldīgas, bet par pārējiem "Skrien Latvija" posmiem pagaidām plānu nav. Arī Kuldīgā mani neviens nav aicinājis startēt, bet aprunāšos ar organizatoriem. Posms, kā nekā, ir netālu no mājām," piebilda skrējējs. "Pasaules čempionāts Maskavā sakarā ar iespaidīgo Latvijas Vieglatlētikas savienības ieinteresētību nav manos plānos."

  -3 [+] [-]

, 2013-07-21 21:51, pirms 11 gadiem
piedod, bet sportistam arī jābūt ieinteresētam startēt, un kāds LVS labums no starta maskavā? līdz šim nav īsti novērots, bet vismaz neliek šķēršļus normatīvus izpildījušajiem, kā, piem. St Kits&Nevis saviem sprinteriem Labāk nesāc piesaukt kkādus LVS, bet vnk pasaki, ka nav vēlēšanās startēt pasaules čempionātā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-21 22:02, pirms 11 gadiem
sportistam par saviem līdzekļiem jābrauc uz PČ? kaut kā neesmu redzējis, ka hokeja izlase kolektīvi stāvētu kasē pēc avio biļetēm

  +1 [+] [-]

, 2013-07-21 22:14, pirms 11 gadiem
malacis Valerijs. tik diez vai kads sadzirdees . Vieglatletikai vispar butu jabut primarajam sporta veidam, diemzel valsts atbalsts ir nulle, pat vadoshajiem sportistiem, kuri pat ir Pasaules TOP50

  +1 [+] [-]

, 2013-07-22 06:30, pirms 11 gadiem
ūja,ūja...vai tad nemaz nedomā,kad muti ver vaļā? Tas saucas "Skrien Latvija" un nevis skrien Žolnerovičs un Roze.Peļņā var braukt pie krāsainiem,bet tur jau nevar uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-22 07:26, pirms 11 gadiem
Ļoti trāpīgi teikts! Visam piekrītu. Tas taču galīgs absurds, ka dalības maksas skrējējiem neadekvāti uzaugušas (15Ls), bet tai pašā laikā organizatori pat nevīžo ceļa izdevumus apmaksāt. Un arī balvu fonds faktiski netiek palielināts. Ventspilī vispār uzvarētājs saņem tikai 140Ls. Un ja tur vēl uzaicina kenijiešus un baltkrievus, kas tāpat nevienu neinteresē un kas faktiski neko nedod LV skriešanai, tad loģiski, ka Vaļa nemocīsies

  +1 [+] [-]

, 2013-07-22 07:38, pirms 11 gadiem
Ja dalības maksa ir 15 ls no galvas, tad vadošajiem 3 sportistiem ( vīriešiem un sievietēm ) ir jāsedz ceļš, viesnīca, ēšana - tas būtu minimums.
Starp citu - tieši dalības maksas dēļ es nez vai piedalīšos kādā no minētajiem pasākumiem, 2. cilvēku ģimenei pasālīti, ja pierēķina ceļu. Kas vainas skriet for fun

  -1 [+] [-]

, 2013-07-22 08:01, pirms 11 gadiem
VŽ - kurā tūkstotī pasaules rangā pusmaratonā tu esi. Ieskrien simtniekā un tad sāc kaulēties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-22 10:37, pirms 11 gadiem
zidans rakstīja: ūja,ūja...vai tad nemaz nedomā,kad muti ver vaļā? Tas saucas "Skrien Latvija" un nevis skrien Žolnerovičs un Roze.Peļņā var braukt pie krāsainiem,bet tur jau nevar uzvarēt.
Finišējušo dalībnieku skaits Liepājas pusmaratona distancē, salīdzinot ar pagājušo gadu, samazinājies no 403 līdz 392...

  +2 [+] [-]

, 2013-07-22 11:16, pirms 11 gadiem
ansiso rakstīja: Finišējušo dalībnieku skaits Liepājas pusmaratona distancē, salīdzinot ar pagājušo gadu, samazinājies no 403 līdz 392...
Iespējams, ka tie 11 vēl turpina skrējienu un nav tikuši līdz finišam?

Dalībnieku skaitu veido ne jau vadošie sportisti, bet gan gan fizkultūrieši.

Nu nav taču Latvijā tik daudz spēcīgo skrējēju un organizators tiešām pirms mačiem (vai pat sezonas) varētu sazināties ar katru un izrunāt nianses.

     [+] [-]

, 2013-07-22 13:08, pirms 11 gadiem
moskis rakstīja: sportistam par saviem līdzekļiem jābrauc uz PČ? kaut kā neesmu redzējis, ka hokeja izlase kolektīvi stāvētu kasē pēc avio biļetēm
neesmu novērojusi arī, ka vieglatlētiem pašiem būtu jāmeklē biļetes. Jautājums bija- kuram to vairāk vajag, sportistam vai funkcionāriem?

     [+] [-]

, 2013-07-22 15:27, pirms 11 gadiem
abiem ir nepieciešams, jo no rezultātiem, kas tiek sasniegti PČ/OS/EČ tiek diezgan daudz tiek arī nacionālajām federācijām, par to atlētu piedalīšanos - tāpēc arī ir dīvaini, ka LVS nav interesanti mūsu top atlēti. Protams, Želnorovičam (nav TOP atlēts, kā Prokopčuka) un pie medaļām tikt PČ nav reāli, bet, ja kvalifikācija ir izpildīta, tad kāpēc nebraukt?!

No citas puses, kam tādas federācijas ir nepieciešamas, ja ne sporta veidu attīstīšanai.

eidzii rakstīja: neesmu novērojusi arī, ka vieglatlētiem pašiem būtu jāmeklē biļetes. Jautājums bija- kuram to vairāk vajag, sportistam vai funkcionāriem?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-22 15:45, pirms 11 gadiem
moskis rakstīja: abiem ir nepieciešams, jo no rezultātiem, kas tiek sasniegti PČ/OS/EČ tiek diezgan daudz tiek arī nacionālajām federācijām, par to atlētu piedalīšanos - tāpēc arī ir dīvaini, ka LVS nav interesanti mūsu top atlēti. Protams, Želnorovičam (nav TOP atlēts, kā Prokopčuka) un pie medaļām tikt PČ nav reāli, bet, ja kvalifikācija ir izpildīta, tad kāpēc nebraukt?!

No citas puses, kam tādas federācijas ir nepieciešamas, ja ne sporta veidu attīstīšanai.
Varbūt tāpēc kā top atlēti skrien 2 maratonus gadā. Kāda jēga Valērijam skriet Maskavā? Medaļu nedabūs, naudu nenopelnīs... labāk kaut kādu noskriet kur var dabūt naudu. Man tā liekas.

     [+] [-]

, 2013-07-22 15:49, pirms 11 gadiem
Interesanti, Vienības sastāvs ... Valērija nav

  +1 [+] [-]

, 2013-07-22 15:52, pirms 11 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Kāda jēga Valērijam skriet Maskavā? Medaļu nedabūs, naudu nenopelnīs... labāk kaut kādu noskriet kur var dabūt naudu.
To, kāda jēga braukt uz PČ, drošvien labi varētu atbildēt viena soļotāja, kas te komentāros jau ir izteikusies. Man jau liekas, ka Žolnerovičs ir pietiekami daudz naudiņas uzkrājis, lai kādreiz arī prestižam uzskrietu, neko par to nesaņemot. Neesmu gan pārliecināts, vai Ventspils viņam vēl maksā algu, ja jau pat šīs pilsētas pusmaratonu noignorēja

     [+] [-]

, 2013-07-22 21:52, pirms 11 gadiem
Nevis LVS nav intereses par Žolneroviča startu Maskavā, bet viņam pašam nav. Ja viņš vēlas braukt un startēt (vismaz pabeidzot distanci), lai rīt jau pazvana izlases vecākajam trenerim, ka vēlas startēt un LVS nodrošinās viņa startu Maskavā. Bet lai nav tā kā Londonā, kad maratons beidzas pie 4 km...

  +2 [+] [-]

, 2013-07-22 22:41, pirms 11 gadiem
Saksim ar To ka Valerijs pareizi saka. Vins ir labakais skrejejejs Latvija!!! Ja neaizcina labako skrejeju Latvija pa brivu, un atmaksa celu un iedod vel nauda par piedalisanas, tad nafig vinam skriet.

Lai brauc uz ASV vinam samaksas pa visu celu, piedalisanos un vel visu, es vinam vel pateiks kur pelnit !!!

Vienkarsi tas ir mulkigi nepalidzet labakajam skrejejeam latvija, kuram pieder divi latvijas recordi. Visi kas seit muld neko nesaprot pa skriesanu.
Ir japalidz savejiem, tad ari bus motivacija piedalities ari pret citiem labiem skrejejam. Ka var iedod kadam Kenietim naudas un tad vins noskrien pa 1:06 tikai!! Tas tikai padara kaunu skriesanas organizatoriem latvija, tas ir pilnigs murgs!!!

Un pa Londonu nevajag palaist muti, vins bija vienigais kas kvalificejas maratonam, vins tac neplanoja skreit 4km un istaties. Katram skrejejam gadas traumas vai kadas lietas, bet Ja velerijs is laba forma un vesels tad rezultats bus.
Nu ka var sitadas mulkibas runat !!!! Dazi no jums tiesam tikai kaut kadus murgus raksta. Valerijs pareizi saka, cik tad ir Latviesi kas skrien zem 1:10?? Vai tiesam no visas nopelnitas naudas nevar 5 cilvekiem izmaksat visu???

     [+] [-]

, 2013-07-22 23:49, pirms 11 gadiem
LVS rakstīja: Nevis LVS nav intereses par Žolneroviča startu Maskavā, bet viņam pašam nav. Ja viņš vēlas braukt un startēt (vismaz pabeidzot distanci), lai rīt jau pazvana izlases vecākajam trenerim, ka vēlas startēt un LVS nodrošinās viņa startu Maskavā. Bet lai nav tā kā Londonā, kad maratons beidzas pie 4 km...
Starta nodrosinásana sákas ar treninnometném ...
Daudzu kaiminu valstu sportisti dzívo pa nometném, ko izlases kodolam nodrosina federácijas. LV ir savádák, diemzél.
Un ja nav sagatavosanás posma, tad ar vienkársu pieteiksanu un aizvesanu uz sacensíbám nekas nebús lídzéts - maratonam gatavojas vairákus ménesus ... Izturíbá vai nu ir , vai nav - jo nav n-to iespéju vélreiz méginat (mesanas, leksanas, sprinti)
*********************************************
Bet par Skrienlatvija seriálu - tur ir zináms balvu fonds - gribi skrien, negribi, neskrien.
Bet visu sabojá ventspilnieku ambícijas, ka jáklúst átrákajiem Baltijá - tad nu Kairis ar saviem melnísiem naudu noslauca, turklát nesliktu - túkstosos, bet vietéjos atstáj ar garu degunu - tur nu gan var paraut cemmi un apvainoties ká Valera.
LV sportisti árzemés arí var dabút dalíbas naudu dazos skréjienos, bet LV kaut ká nav iegájies, ka elitei ko maksá

*******************************
Ja nopietni trenéjas izturíbas sporta veidos, tad tur dizi nepastrádási, tad nu kaut ká jau Valérijam jánodrosina sava iztika un skriesana. Cínies, cerams Tev izdosies ko sasniegt !

     [+] [-]

, 2013-07-22 23:58, pirms 11 gadiem
eidzii rakstīja: piedod, bet sportistam arī jābūt ieinteresētam startēt, un kāds LVS labums no starta maskavā? līdz šim nav īsti novērots, bet vismaz neliek šķēršļus normatīvus izpildījušajiem, kā, piem. St Kits&Nevis saviem sprinteriem Labāk nesāc piesaukt kkādus LVS, bet vnk pasaki, ka nav vēlēšanās startēt pasaules čempionātā.
paméginiet noignorét páris chempionátus - visi sportisti, tad redzétu, káds labums vai sliktums

     [+] [-]

, 2013-07-23 11:02, pirms 11 gadiem
cigorins rakstīja: paméginiet noignorét páris chempionátus - visi sportisti, tad redzétu, káds labums vai sliktums
jā, varētu jau noignorēt, bet pašiem sportistiem būtu vēl sliktāk tā kā jācīnās ar citiem līdzekļiem....

     [+] [-]

, 2013-07-23 12:26, pirms 11 gadiem
Valērijam vajadzētu izlasīt organizatoru mērķi viņu mājas lapā. Tad šāds raksts nebūtu tapis. Latvijā nav sporta sistēmas. Katrs mauj kā prot. Tādēļ īpaši iedziļināties kautkādā LVS vai BSDG vai vēļ kādā abrivatūras midzenī nav jēgas.

     [+] [-]

, 2013-07-23 12:30, pirms 11 gadiem
ansiso rakstīja: Ļoti trāpīgi teikts! Visam piekrītu. Tas taču galīgs absurds, ka dalības maksas skrējējiem neadekvāti uzaugušas (15Ls), bet tai pašā laikā organizatori pat nevīžo ceļa izdevumus apmaksāt. Un arī balvu fonds faktiski netiek palielināts. Ventspilī vispār uzvarētājs saņem tikai 140Ls. Un ja tur vēl uzaicina kenijiešus un baltkrievus, kas tāpat nevienu neinteresē un kas faktiski neko nedod LV skriešanai, tad loģiski, ka Vaļa nemocīsies
Es gan domāju, ka spēcīgu atlētu piesaiste dod ļoti daudz. Vispirms neļauj vietējiem nevarīšiem pārāk izrunāties un aizrunāties. Tāpat nodemonstrē, ka Latvijā ir pavisam bēdīgi ar treneriem. Tas norāda uz milzīgām problēmām izglītībā. Savukārt tas atspoguļo Latvijas skaisto nākotni - bez latviešiem.

     [+] [-]

, 2013-07-23 12:38, pirms 11 gadiem
cigorins rakstīja: Starta nodrosinásana sákas ar treninnometném ...
Daudzu kaiminu valstu sportisti dzívo pa nometném, ko izlases kodolam nodrosina federácijas. LV ir savádák, diemzél.
Un ja nav sagatavosanás posma, tad ar vienkársu pieteiksanu un aizvesanu uz sacensíbám nekas nebús lídzéts - maratonam gatavojas vairákus ménesus ... Izturíbá vai nu ir , vai nav - jo nav n-to iespéju vélreiz méginat (mesanas, leksanas, sprinti)
*********************************************
Bet par Skrienlatvija seriálu - tur ir zináms balvu fonds - gribi skrien, negribi, neskrien.
Bet visu sabojá ventspilnieku ambícijas, ka jáklúst átrákajiem Baltijá - tad nu Kairis ar saviem melnísiem naudu noslauca, turklát nesliktu - túkstosos, bet vietéjos atstáj ar garu degunu - tur nu gan var paraut cemmi un apvainoties ká Valera.
LV sportisti árzemés arí var dabút dalíbas naudu dazos skréjienos, bet LV kaut ká nav iegájies, ka elitei ko maksá

*******************************
Ja nopietni trenéjas izturíbas sporta veidos, tad tur dizi nepastrádási, tad nu kaut ká jau Valérijam jánodrosina sava iztika un skriesana. Cínies, cerams Tev izdosies ko sasniegt !
Nu šitais ir blefotājs un muldoņa. Kairis gribēja noslaukt, bet viņam toreiz diemžēl nesanāca, jo nēģeri neizpildīja uzdevumu. Starp citu, Ventspils sacīkste nav ātrākā Baltijā. Igaunijā ir ātrāks skrējiens. Tur šķiet rekords ir 64 minūtes. Ja ventspilnieki nepamainīs dažās lietas, tad tur arī nebūs ātrākais skrējiens Baltijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:23, pirms 11 gadiem
janka65 rakstīja: Nu šitais ir blefotājs un muldoņa. Kairis gribēja noslaukt, bet viņam toreiz diemžēl nesanāca, jo nēģeri neizpildīja uzdevumu. Starp citu, Ventspils sacīkste nav ātrākā Baltijā. Igaunijā ir ātrāks skrējiens. Tur šķiet rekords ir 64 minūtes. Ja ventspilnieki nepamainīs dažās lietas, tad tur arī nebūs ātrākais skrējiens Baltijā.
Ja jau šis ir blefotājs, varbūt vari painformēt, cik tad īsti organizatoriem izmaksāja 2 kenijiešu piesaiste (ceļš, maksa par dalību), no kuriem viens pat līdz finišam neprata tikt, otrs knapi laboja trases rekordu, bet ne Skrienlatvija seriālu rekordu

     [+] [-]

, 2013-07-23 22:33, pirms 11 gadiem
janka65 rakstīja: Nu šitais ir blefotājs un muldoņa. Kairis gribēja noslaukt, bet viņam toreiz diemžēl nesanāca, jo nēģeri neizpildīja uzdevumu. Starp citu, Ventspils sacīkste nav ātrākā Baltijā. Igaunijā ir ātrāks skrējiens. Tur šķiet rekords ir 64 minūtes. Ja ventspilnieki nepamainīs dažās lietas, tad tur arī nebūs ātrākais skrējiens Baltijā.
Tieshi tá - gribéja bút átrákie Baltijá, tápéc arí métájás ar naudu.
Melnie izmaksá vairák neká viss balvu fonds sievám un víriem kopá nemot - nu tas nav gluzhi normáli. Un kvalitáte par atbilstoshu cenu arí nebija novérota.

     [+] [-]

, 2013-07-23 22:36, pirms 11 gadiem
eidzii rakstīja: jā, varētu jau noignorēt, bet pašiem sportistiem būtu vēl sliktāk tā kā jācīnās ar citiem līdzekļiem....
un kas tad Tev bútu vél slikták ? domá tagad kaut ko no Maskavas iegúsi ? Ceri tikt labáko astotnieká ?
Viss, kas ir zemák, nevienu neinteresé ...

     [+] [-]

, 2013-07-24 11:13, pirms 11 gadiem
cigorins rakstīja: un kas tad Tev bútu vél slikták ? domá tagad kaut ko no Maskavas iegúsi ? Ceri tikt labáko astotnieká ?
Viss, kas ir zemák, nevienu neinteresé ...
tā gluži nav, bez startiem pasaules čempionātā vai līdzīgos mačos vispār nav izredžu uz kādu finansējumu (man vismaz), tāpēc ceru ja ne uz olimpiskās vienības sastāvu, tad vismaz pašvaldības vai citu sponsoru atbalstu arī turpmāk. galu galā, sportoju nevis, lai savāktu kilometrāžu treniņos vai uzstādītu personīgos rekordus kaut kur nezināmos mačos, bet lai pierādītu sevi spēcīgā konkurencē un pārstāvētu Latviju prestižākajās sacensībās