Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Felpss iegūst jubilejas 20. un arī 21. zelta medaļu olimpiskajās spēlēs

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Felpss iegūst jubilejas 20. un arī 21. zelta medaļu olimpiskajās spēlēs
Maikls Felpss
Foto: AP/Scanpix

Šodien Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs sadalīti vēl četri medaļu komplekti peldēšanā. Centrālais notikums - ASV peldētājs Maikls Felpss izcīnīja 20. un 21. zelta medaļu savā olimpisko spēļu karjerā, konkrēti Rio savācot jau trīs zelta medaļas. Šodien Felpss vispirms uzvarēja 200 metru tauriņstilā, revanšējoties par neveiksmi (sudrabu) pirms četriem gadiem, bet neilgi pēc apbalvošanas ceremonijas kopā ar partneriem uzvarēja 4x200 metru brīvā stila stafetē. Felpss aizēnoja ungārietes Katinkas Hosu iespēto - viņa uzvarēja 200 metru kompleksajā peldējumā un arī Dzelzs lēdijai Rio spēlēs ir jau trīs zelti. Visbeidzot 200 metru brīvajā stilā sievietēm triumfēja 19 gadus vecā Ketija Ledeki - viņa vēl vairāk akcentēja ASV dominanci peldēšanas baseinā, bet pati sev ieguva otro zelta medaļu Rio spēlēs.

200 metru peldējumā brīvajā stilā sievietēm 42 sportistes vispirms noskaidroja 16 pusfinālistes, bet pēc tam no viņām tika atlasītas astoņas finālistes. Pusfinālā divus labākos laikus uzrādīja peldētājas, kuras jau bija paguvušas iegūt zeltu Rio spēlēs, turklāt abas vienā dienā - aizvakar Sāra Sjostrēma triumfēja 100 metru tauriņstilā, bet Ketija Ledeki 400 metru brīvajā stilā. Tagad Sjostrēma un Ledeki tikās aci pret aci, un abas bija fināla favorītes. Londonas spēļu čempione Elisone Šmite caur ASV atlasi kvalificējās tikai stafetes komandai, bet ne individuālajām sacensībām.

Peldējums padevās aizraujošs un līdzvērtīgs. Sākumā pa priekšu peldēja austrāliete Emma Makeona (arī viņai zelts Rio jau ir - ar stafetes komandu), kura, lai gan vadību vēlāk atdeva, saglabāja pietiekami labu tempu, lai izcīnītu bronzas medaļu. Savukārt Ledeki un Sjostrēmas cīņā amerikāniete gandrīz visu distanci bija vadībā un, kaut arī zviedriete draudīgi tuvojās, Ledeki uzvarēja ar 0.35 sekunžu pārsvars. Ledeki otrais zelts Rio un arī ASV rekords.

200 metru peldējumā tauriņstilā vīriešiem 29 sportisti arī vispirms veica priekšpeldējumu, un tikai tad sekoja pusfināls. Priekšpeldējumā ātrākie bija ungāri Tamāss Kenderesi un Lāslo Čehs, kamēr Maikls Felpss uzrādīja tikai 5. labāko laiku. Pusfinālā atkal ātrākais bija Kenderesi, bet Felpss nu jau uzrādīja 2. laiku. Bukmeikeri finālā paredzēja milzu cīņu, nespējot īsti izšķirties starp Felpsu, Kenderesi, Čehu un Čadu le Klo, kaut arī Felpsa cerības tika nostādītas mazliet augstāk. Pirms četriem gadiem par čempionu kļuva le Klo, sensacionāli apsteidzot Felpsu, kurš piedzīvoja retu zaudējumu.

Šodienas finālā ātri vien vadībā izvirzījās Felpss, bet viņa tuvākie sekotāji mainījās - vispirms le Klo, tad Čehs. Beigās Felpss jūtami pagura, un viņam strauji tuvojās jau citi - Kenderesi un japānis Masato Sakai. Finišā Felpss tomēr vadību ar pūlēm nosargāja, revanšējās par neveiksmi šai distancē pirms četriem gadiem un izcīnīja 20. zelta medaļu olimpisko spēļu karjerā! Japānis Sakai leģendārajam Felpsam zaudēja tikai četras simtdaļas, bronza Kenderesi (ungāram pirmā olimpiskā medaļa), bet Londonas čempions le Klo palika 4. vietā. Cits favorīts Čehs, kurš ātri iesāka, finišēja septītais.

200 metru kompleksajā peldējumā sievietēm piedalījās 39 sportistes. Priekšpeldējumā ātrākā bija vienīgā (līdz šodienai) divkārtējā Rio spēļu čempione Katinka Hosu no Ungārijas, bet pusfinālā viņai 2. laiks, jo ātrāk nopeldēja angliete Šivona Marī O'Konora. Un tomēr neapstrīdama uzvara tika prognozēta tieši Hosu. Finālā piedalījās arī Londonas spēļu čempione Šivena Je, kura pēdējā laikā izcēlusies ar ļoti nestabiliem rezultātiem.

Hosu ātri vien kļuva par sacensību izteiktu līderi un sevišķi lielu pārsvaru viņa ieguva pēc otrajiem 50 metriem, kas bija jāveic ungārietes kroņa disciplīnā - peldējumā uz muguras. Tomēr pamazām, pamazām O'Konora sāka tuvoties un sevišķi acīmredzami angliete nāca klāt pēdējos 50 metros, kas tika veikti brīvajā stilā. Un tomēr Dzelzs lēdija no Ungārijas uzvaru nosargāja, apsteidzot O'Konoru par 0.30 sekundēm. Hosu olimpiskais rekords un jau 3. zelta medaļa Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs. Bronza amerikānietei Maijai Dirado, bet Je finišēja pēdējā.

4x200 metru stafetē brīvajā stilā vīriešiem bija 16 komandas, un viss sākās ar pusfināliem, kuros tika atlasītas astoņas finālistes. Lai iekļūtu finālā, aptuveni septiņu minūšu peldējumā nieka tiesas jeb četru simtdaļu pietrūka Itālijai, kuru apsteidza Nīderlande. Tikmēr ātrākās bija Lielbritānijas, ASV un Krievijas stafetes komandas. Taču jāņem vērā, ka finālā sastāvi tiek uzlaboti (piemēram, ASV nomainīja trīs no četriem dalībniekiem), un reālais spēku samērs bija tāds, ka amerikāņi bija izteikti favorīti uz zeltu, tālāk sekoja Lielbritānijas un Austrālijas komandas, kamēr krieviem paredzēja palikšanu uzreiz aiz goda pjedestāla. ASV sastāvā pēdējā brīdī tika iekļauts arī Felpss, kurš uz startu ieradās aptuveni 15 minūtes pēc apbalvošanas ceremonijas saistībā ar savu uzvaru 200 metros tauriņstilā.

ASV, kas pēdējo reizi šo disciplīnu nespēja uzvarēt 2000. gadā (kad triumfēja Austrālija ar Janu Torpu priekšgalā), ar Konora Dvaijera pūlēm uzvarēja jau 1. posmā, tiesa, pavisam maz atpalika japāņi. Pēc 2. posma ASV pārsvars pār Austrāliju un Japānu, pateicoties Tounlija Hāsa peldējumam, pieauga jau līdz divām sekundēm, un Raiens Lohte 3. posmā aptuveni tādu pašu pārsvaru saglabāja. Un tad baseinā lēca Felpss. Viņš, protams, droši nosargāja milzīgo ASV pārsvaru. Felpsam 21. zelta medaļa! Cīņā par sudrabu labākā izrādījās Lielbritānija (milzu ieguldījumu pēdējā posmā veica Džeimss Gajs), bet bronzu visai negaidīti ieguva Japāna, kamēr ārpus trijnieka palika Austrālija.

Peldēšana sievietēm, 200 metru peldējums brīvajā stilā

VSportistsValstsRezultāts
1.K.LedekiASV1:53.73
2.S.SjostrēmaZviedrija+0.35
3.E.MakeonaAustrālija+1.19
4.F.PelegriniItālija+1.45
5.D.ŠenaĶīna+1.52
5.B.BeretaAustrālija+1.52

Piedalījās 42 sportistes

Peldēšana vīriešiem, 200 metru peldējums tauriņstilā

VSportistsValstsRezultāts
1.M.FelpssASV1:53.36
2.M.SakaiJapāna+0.04
3.T.KenderesiUngārija+0.26
4.Č.le KloDĀR+0.70
5.D.SetoJapāna+1.46
6.V.BromersDānija+2.28

Piedalījās 29 sportisti

Peldēšana sievietēm, 200 metru kompleksais peldējums

VSportisteValstsRezultāts
1.K.HosuUngārija2:06.58 (OR)
2.Š.O'KonoraLielbritānija+0.30
3.M.DiradoASV+2.21
4.M.MargalisaASV+2.63
5.A.KoutsaAustrālija+4.30
6.S.PikremaKanāda+4.64

Piedalījās 39 sportistes

Peldēšana vīriešiem, 4x200 metru stafete brīvajā stilā

VValstsRezultāts
1.ASV7:00.66
2.Lielbritānija+2.47
3.Japāna+2.84
4.Austrālija+3.52
5.Krievija+5.04
6.Vācija+6.62

Piedalījās 16 komandas

Izcīnītās medaļas peldēšanā

VValstsZSBKopā
1.ASV74718
2.Ungārija3014
3.Austrālija2024
4.Lielbritānija1304
5.Ķīna1214
6.Japāna1124
7.Zviedrija1102
8.DĀR0202
9.Kanāda0123
10.Francija0101
Krievija0101
12.Spānija0011
Itālija0011

Sadalīti 16 no 34 medaļu komplektiem

Visu laiku medaļām bagātākie olimpisko spēļu sportisti

VSportistsValstsSporta veidsZSBKopā
1.M.FelpssASVPeldēšana212225
2.L.LatiņinaPSRSVingrošana95418
3.N.AndrianovsPSRSVingrošana75315
4.Ū.E.BjerndālensNorvēģijaBiatlons84113
5.B.ŠahļinsPSRSVingrošana74213
6.E.MangiarotiItālijaPaukošana65213
7.T.OnoJapānaVingrošana54413
8.P.NurmiSomijaVieglatlētika93012

Pēdējo OS laureāti peldēšanā,sievietēm, 200m brīvais stils

OSZeltsSudrabsBronza
2012E. Šmita (ASV)K. Mufata (Francija)B. Barata (Austrālija)
2008F. Pelegrini (Itālija)S. Isakoviča (Slovēnija)P. Jiajiņa (Ķīna)
2004K. Poteka (Austrālija)F. Pelegrini (Itālija)S. Figuē (Francija)

Pēdējo OS laureāti peldēšanā, vīriešiem, 200m tauriņstilā

OSZeltsSudrabsBronza
2012Č. de Kloss (DĀRM. Felpss (ASV)T. Macuda (Japāna)
2008M. Felpss (ASV)L. Cehs (Ungārija)T. Macuda (Japāna)
2004M. Felpss (ASV)T. Jamamoto (Japāna)S. Perijs (Lielbritānija)

Pēdējo OS laureāti peldēšanā,sievietēm, 200m kompleksais peldējums

OSZeltsSudrabsBronza
2012J. Šivena (Ķīna)A. Koutsa (Austrālija)K. Leverenca (ASV)
2008S. Raisa (Austrālija)K. Koventrija (Zimbabve)N. Koflina (ASV)
2004J. Kločkova (Ukraina)A. Bērda (ASV)K. Koventrija (Zimbabve)

Pēdējo OS laureāti peldēšanā, vīriešiem, 4x200m stafete

OSZeltsSudrabsBronza
2012ASVFrancijaĶīna
2008ASVKrievijaAustrālija
2004ASVAustrālijaItālija
1 2 3 94 komentāri

 +16 [+] [-]

, 2016-08-10 07:00, pirms 8 gadiem
Maz ticams, vai vispār šajā gadsimtā, kāds pārspēs Felpsu iegūto medaļu ziņā Olimpiskajās spēlēs !

  +8 [+] [-]

, 2016-08-10 07:38, pirms 8 gadiem
Kuiņa tas viss, tam pašam Bjerndālenam biatlonā ir n-reizes mazāks disciplīnu skaits olimpiskajās spēlēs. Ja biatlonā būtu sprints 1 km, 2 km, 3 km, utt... pēc tam vēl tas viss atmuguriski un vēl pēc tam tas pats atmuguriski ar palēcieniem, tad arī viņš būtu ieguvis tikpat daudz medaļu.

     [+] [-]

, 2016-08-10 07:53, pirms 8 gadiem
Viņš pēc 4 gadiem Tokijā arī vel varēja startēt, 35 gadu vecumā gan jau kādu medāli vel tāpat paņemtu

 +14 [+] [-]

, 2016-08-10 07:58, pirms 8 gadiem
Valdības vīri var priecāties, ka Felpss nav latvietis, droši, ka sen būtu nomainīti balvu fondi, citādāk jau pāri 3 000 000 eiro no valsts pienāktos!

  +9 [+] [-]

, 2016-08-10 07:58, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Kuiņa tas viss, tam pašam Bjerndālenam biatlonā ir n-reizes mazāks disciplīnu skaits olimpiskajās spēlēs. Ja biatlonā būtu sprints 1 km, 2 km, 3 km, utt... pēc tam vēl tas viss atmuguriski un vēl pēc tam tas pats atmuguriski ar palēcieniem, tad arī viņš būtu ieguvis tikpat daudz medaļu.
Paskaties ties uz medaļu rekordistu sarakstu. Dominē vingrotāji. Tas tikai to pierāda, ka peldēšanā nav nemaz tik viegli to sasniegt un tas ko viņš sasniedzis ir kas fenomenāls.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-10 08:38, pirms 8 gadiem
kārtējais pierādījums, ka peldēšanā pārāk daudz līdzīgu distanču, un vēl neskaitāmas stafetes - bet tā arī paliks, jo tā ir lielvalstu tradicionālā medaļu smeltuve ..

  -2 [+] [-]

, 2016-08-10 08:43, pirms 8 gadiem
sagaidot kritiku - izskaidrojiet piemēram lielo atšķirību starp brīvā stila 4x100m un 4x200m ???
Slēpts komentārs: tyutin

  +6 [+] [-]

, 2016-08-10 08:48, pirms 8 gadiem
tyutin rakstīja: Pēc pāris gadiem šo atmaskos, tāpat, ka Armstrongu un nāksies pusi no medaļām atgriezt, tad jau redzēsim cik būs tīras medaļas.
Ārmstrongu neviens neatmaskoja, bet viņš pats labprātīgi atklāja
Felpss uz dopingu ir pārbaudītsvairāk kājebkurš cits sportists un ne reizi nav iekritis.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-10 08:53, pirms 8 gadiem
tyutin rakstīja: Pēc pāris gadiem šo atmaskos, tāpat, ka Armstrongu un nāksies pusi no medaļām atgriezt, tad jau redzēsim cik būs tīras medaļas.
Šis ir no sērijas, būs pasaules gals, jūs redzēsiet Gaidīsi to atmaskošanu līdz savu mazbērnu pensijai
Slēpts komentārs: kasagrande

  +2 [+] [-]

, 2016-08-10 08:58, pirms 8 gadiem
Barack Obama rakstīja: Valdības vīri var priecāties, ka Felpss nav latvietis, droši, ka sen būtu nomainīti balvu fondi, citādāk jau pāri 3 000 000 eiro no valsts pienāktos!
Bet interesanti, ka vismaz uz iepriekšējo olimpiādi, kur bij salīdzinātas pŗemijas par medaļām, ļoti lielas prēmijas ir daudzām postpadomju valstīm kamēr ASV un Lielbritānijā sportistiem par medālām vispār nav nekādu prēmiju

  -2 [+] [-]

, 2016-08-10 09:03, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevienā sporta veidā zelta medaļas nav viegli izcīnīt, bet tās tabulas neko nepierāda. Peldēšanā 34 medaļu komplekti vienās olimpiskajās spēlēs, bet, piemēram, šķēpmešanā divi medaļu komplekti - viens meitenēm, otrs puikām. Kur te var kaut ko salīdzināt ar peldēšanu? Tas ir smieklīgi.
Kas vieglatlētam liedz startēt vairākās distancēs? Lai met šķēpu, grūž lodi, lidina veseri..ir aršķirīgas disciplīnas.piekrītu.bet arī brass no kraula atšķiras diezgan radikāli

     [+] [-]

, 2016-08-10 09:07, pirms 8 gadiem
popovs rakstīja: Kas vieglatlētam liedz startēt vairākās distancēs? Lai met šķēpu, grūž lodi, lidina veseri..ir aršķirīgas disciplīnas.piekrītu.bet arī brass no kraula atšķiras diezgan radikāli
mhm, kad pienāks vieglatlētika, tad pievērs uzmanību šķēpmetējiem un vesera metējiem. Ja nepamanīsi kaut vai vizuālas atšķirības ķermeņa uzbūvē, tad vaino pats sevi

  +3 [+] [-]

, 2016-08-10 09:09, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: mhm, kad pienāks vieglatlētika, tad pievērs uzmanību šķēpmetējiem un vesera metējiem. Ja nepamanīsi kaut vai vizuālas atšķirības ķermeņa uzbūvē, tad vaino pats sevi
Nu tad paskaties uz peldētāju sprinteri un peldētāju staieri..lasot Tavus komentārus.nākas secināt, ka ar sportu esi uz Jūs

  +4 [+] [-]

, 2016-08-10 09:10, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Kuiņa tas viss, tam pašam Bjerndālenam biatlonā ir n-reizes mazāks disciplīnu skaits olimpiskajās spēlēs. Ja biatlonā būtu sprints 1 km, 2 km, 3 km, utt... pēc tam vēl tas viss atmuguriski un vēl pēc tam tas pats atmuguriski ar palēcieniem, tad arī viņš būtu ieguvis tikpat daudz medaļu.
Ja tas ir tik vienkārši, kur tad pārējo peldētāju zelta medaļas? Ja nemaldos, 3 dažādos (brīvais, tauriņstils un laikam brass) peldēšanas stilos izcīnīt zelta medaļas vienu pēc otras ir kaut kas fenomenāls...ja atceries, bija tāds austrālietis Ians Torps, kurš arī bija zvērā peldētājs, taču viņš visas medaļas izcīnīja brīvajā stilā, tā kā tas noteikti nav viegli izdarāms, ko panācis Felps...kā vispār tāds komentārs, kā tavējais, eksistē, šausmas :/

  -2 [+] [-]

, 2016-08-10 09:20, pirms 8 gadiem
Felpss bij niekojies ar bongu (kas tur bij iekšā hvz). Nu un pāris reizes pa šmigai braucot noķerts. Bet tas viss pēc Spēlēm- kad var drusku atlaist.

     [+] [-]

, 2016-08-10 09:34, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevienā sporta veidā zelta medaļas nav viegli izcīnīt, bet tās tabulas neko nepierāda. Peldēšanā 34 medaļu komplekti vienās olimpiskajās spēlēs, bet, piemēram, šķēpmešanā divi medaļu komplekti - viens meitenēm, otrs puikām. Kur te var kaut ko salīdzināt ar peldēšanu? Tas ir smieklīgi.
Šķēpmešana gan nebūtu gluži tā vieglatlētikas disciplīna, ar kuru šajā gadījumā salīdzināt, drīzāk jau skriešanu, kur arī ir gana daudz veidu, bet tur tik ir tā starpība, ka katru veidu skrien tikai uz priekšu, nevis arī atmuguriski, galopā un šķērītē.. līdz ar to vienu sacensību ietvaros vairāk par trīs skriešanas disciplīnām konkurētspējīgs nebūsi- 100m, 200m, stafete; 200m, 400m, stafete; Gebreselasi skrēja 1500, 5000, 10000, bet nu tas arī nav pārāk ierasts. Arī manā izpratnē peldēšanas medaļas ar tiem neskaitāmajiem veidiem ir nonivelētas.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-10 09:39, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Šķēpmešana gan nebūtu gluži tā vieglatlētikas disciplīna, ar kuru šajā gadījumā salīdzināt, drīzāk jau skriešanu, kur arī ir gana daudz veidu, bet tur tik ir tā starpība, ka katru veidu skrien tikai uz priekšu, nevis arī atmuguriski, galopā un šķērītē.. līdz ar to vienu sacensību ietvaros vairāk par trīs skriešanas disciplīnām konkurētspējīgs nebūsi- 100m, 200m, stafete; 200m, 400m, stafete; Gebreselasi skrēja 1500, 5000, 10000, bet nu tas arī nav pārāk ierasts. Arī manā izpratnē peldēšanas medaļas ar tiem neskaitāmajiem veidiem ir nonivelētas.
Bet tieši tur jau slēpjas Phelpsa unikalitāte- viņš spēj būt konkurētspējīgs 100, 200, 400 metros un vairākos peldēšanas stilos, universiālo kompleksu ieskaito..bet saprotu, ka cilvēkiem, kuriem par peldēšanu vienīgais priekšstats ir kā par spa un džakuzi, to ir grūti saprast.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-10 09:51, pirms 8 gadiem
Runājot par biatlonu, skatoties loka šaušanu, iedomājos, ka lūk tā būtu interesanta disciplīna- biatlons, kur šauj nevis ar šauteni, bet gan ar loku. To es noteikti skatītos.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-10 09:57, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: sagaidot kritiku - izskaidrojiet piemēram lielo atšķirību starp brīvā stila 4x100m un 4x200m ???
Kritika nav, bet atšķirība ir 100m, ja tu pats savā komentārā neredzi to. Skriešanas disciplīnā to varētu salīdzināt, ja Bolts gan 200m, gan 400m uzliktu rekordus. Kas, kā redzams nav iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-10 09:58, pirms 8 gadiem
Neviens jau nenoliedz Felpsa unikumu, bet fakts arī tāds, ka nevienā vieglatlētikas disciplīna tik pat unikāls sportists nekad tik daudz medaļas nevarētu savākt.
Jautājums peldēšanas spečukiem- vai peldēšanā īso un garo disciplīnu sportista ķermeņu uzbūve atšķiras tik pat ļoti, kā skriešanā? Būtu diezgan jautri skatīties, kā Bolts sacenšas ar Gebreselasi, piem., 800m disciplīnā

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:03, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Neviens jau nenoliedz Felpsa unikumu, bet fakts arī tāds, ka nevienā vieglatlētikas disciplīna tik pat unikāls sportists nekad tik daudz medaļas nevarētu savākt.
Jautājums peldēšanas spečukiem- vai peldēšanā īso un garo disciplīnu sportista ķermeņu uzbūve atšķiras tik pat ļoti, kā skriešanā? Būtu diezgan jautri skatīties, kā Bolts sacenšas ar Gebreselasi, piem., 800m disciplīnā
Sameklē googlē attēlus Grantam Haketam un Flrent Manaudou..viens gargabalnieks.otrs sprinteris

     [+] [-]

, 2016-08-10 10:03, pirms 8 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Kritika nav, bet atšķirība ir 100m, ja tu pats savā komentārā neredzi to. Skriešanas disciplīnā to varētu salīdzināt, ja Bolts gan 200m, gan 400m uzliktu rekordus. Kas, kā redzams nav iespējams.
Bolts ir uzlicis rekordu 100 un 200m, savulaik bija tāds amerikānis Džonsons, kas bija uzlicis rekordu 200 un 400m, abi unikāli sportisti, bet bez variantiem viņiem ir, bija un būs paņemt tik pat daudz medaļas, kā tik pat unikāliem sportistiem peldēšana.

     [+] [-]

, 2016-08-10 10:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Runājot par biatlonu, skatoties loka šaušanu, iedomājos, ka lūk tā būtu interesanta disciplīna- biatlons, kur šauj nevis ar šauteni, bet gan ar loku. To es noteikti skatītos.
neaizmirsti vēl 10m pneimatisko... vēl varētu arī softball/paintball klāt paķert.

starpcitu, LV jau arī ir vasaras biatolns (velo+šautene). Tas pats Bricis varētu startēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:16, pirms 8 gadiem
popovs rakstīja: Sameklē googlē attēlus Grantam Haketam un Flrent Manaudou..viens gargabalnieks.otrs sprinteris
Sameklēju. Tagad sameklē internetā jebkurā sprintera un jebkurā garbalnieka attēlus skriešanā un salīdzini. Nav taču diskusija par to, vai Felps ir unikāls sportists, bet nevienā citā sporta veidā viņš tik daudz medaļas nedabūtu, nevis tāpēc, ka viņš būtu sliktāks, bet tāpēc, ka viņam vnk nebūtu pat tādas teorētiskas iespējas.

     [+] [-]

, 2016-08-10 10:18, pirms 8 gadiem
Mandaliina rakstīja: neaizmirsti vēl 10m pneimatisko... vēl varētu arī softball/paintball klāt paķert.

starpcitu, LV jau arī ir vasaras biatolns (velo+šautene). Tas pats Bricis varētu startēt.
Nē, man vairāk tieši aina, ka džeki slēpo ar loku uz muguras, liekas aizraujoša

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nē, man vairāk tieši aina, ka džeki slēpo ar loku uz muguras, liekas aizraujoša
Gredzenu pavēlnieku (Orlando Blūms) saskatījies?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:29, pirms 8 gadiem
wilwood rakstīja: Gredzenu pavēlnieku (Orlando Blūms) saskatījies?
Nē. Tur ir biatlona sacensības ar loku?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:32, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Kuiņa tas viss, tam pašam Bjerndālenam biatlonā ir n-reizes mazāks disciplīnu skaits olimpiskajās spēlēs. Ja biatlonā būtu sprints 1 km, 2 km, 3 km, utt... pēc tam vēl tas viss atmuguriski un vēl pēc tam tas pats atmuguriski ar palēcieniem, tad arī viņš būtu ieguvis tikpat daudz medaļu.
Klau, a kur ir skrējējs kurš tajā pašā dienā staigā no 100m uz 110 barjerām, tad vakarā aiziet uz 400m! Pēctam 1500, tad panjem 100x4 pēctam 200 un nākamajā dienā aiziet uz 800m , nu un beigās ja ir spēka tad 400x4 ???? Un kāds tur sakars ar biatlonu?? Tas tāpat kā bagmintonu salīdzināt ar F1

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:33, pirms 8 gadiem
Nez, man Felpsa unikums drīzāk liekas spēja šādā līmenī peldēt jau ceturto olimpiādi, 31 gada vecumā. Par dažādu disciplīnu savienošanu- arī pirms viņa ir bijuši peldētāji, kas vienās spēlēs izcīnījuši 6 vai 7 medaļas (manā skatījumā, tā nav principiāla atšķirība no Felpsa astoņām).

  +1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Sameklēju. Tagad sameklē internetā jebkurā sprintera un jebkurā garbalnieka attēlus skriešanā un salīdzini. Nav taču diskusija par to, vai Felps ir unikāls sportists, bet nevienā citā sporta veidā viņš tik daudz medaļas nedabūtu, nevis tāpēc, ka viņš būtu sliktāks, bet tāpēc, ka viņam vnk nebūtu pat tādas teorētiskas iespējas.
Nu tad apskaties vēlreiz to medaļnieku sarakstu..nevienam citam peldētājam ar nez kapēc nav izdevies noeko līdzīgu sasniegt

  -1 [+] [-]

, 2016-08-10 10:38, pirms 8 gadiem
popovs rakstīja: Nu tad apskaties vēlreiz to medaļnieku sarakstu..nevienam citam peldētājam ar nez kapēc nav izdevies noeko līdzīgu sasniegt
Tu vispār saproti, ko es cenšos pateikt?

  +4 [+] [-]

, 2016-08-10 10:44, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tu vispār saproti, ko es cenšos pateikt?
n
Protams, saprotu.ka esi akli uz kko ieciklējies...lai tak sprinteris skrien 100, 200, 110barjeras, abas stafetes un būs tev 5 medaļas..kas tieši tev nav skaidrs? Ka vieglatlēts to nevar? Jā nevar, tāpat kā 99%peldetāji nevar nopeldēt medaļās 100 200 un 400 distances vairākos veidos 10 gadu garumā..Phelps var..gaidi vieglatlētikā savu Phelpsu un būs tev miers

     [+] [-]

, 2016-08-10 10:46, pirms 8 gadiem
angelos33 rakstīja: Klau, a kur ir skrējējs kurš tajā pašā dienā staigā no 100m uz 110 barjerām, tad vakarā aiziet uz 400m! Pēctam 1500, tad panjem 100x4 pēctam 200 un nākamajā dienā aiziet uz 800m , nu un beigās ja ir spēka tad 400x4 ???? Un kāds tur sakars ar biatlonu?? Tas tāpat kā bagmintonu salīdzināt ar F1
Sakars ar biatlona ir tāds, ka tas ir viens no tiem ziemas sporta veidiem, kur arī ir vienam sportistam ir vairākas disciplīnas, kurās sacensties un spēt konkurēt. Savukārt tavam salīdzinājumam ir tik pat maz jēgas, kā tevis pieminētajām bagmintonam un F1. Tu vispār kādreiz esi redzējis kādas skriešanas sacīkstes, lai saliktu 100, 400 un 1500 vienā maisā? Es varu diezgan droši apgalvot, ka nekad pasaulē nebūs tāds sportists, kas visaugstākajā līmenī spēs konkurēt uz medaļu kaut divās no šīm disciplīnām, arī tad, ja starp sacensībām būs mēnesis starpā.
1 2 3 94 komentāri