Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs: "Visu izšķīra slēpes. Katrā nobraucienā jutu, kā atpalieku no grupas"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rastorgujevs: "Visu izšķīra slēpes. Katrā nobraucienā jutu, kā atpalieku no grupas"
Andrejs Rastorgujevs
Foto: AP/Scanpix

Latvijas labākais biatlonists Andrejs Rastorgujevs Phjončhanas olimpiskajās spēlēs ieguva 28. vietu 30 sportistu konkurencē masu startā. Pēc finiša viņš bija vīlies par slēpēm, norādot, ka tās nav slīdējušas vēlamajā ātrumā.

Andrejs Rastorgujevs, kurš pirmo šaušanu pieveica bez kļūdām, otrajā ugunslīnijā kļūdījās un vēlāk atpalika vēl vairāk, tieši ātruma dēļ zaudējot labas izredzes pacīnīties par augstākajām vietām. Izrādījās, ka latvietis piedzīvojis kritienu.

"Mazliet nesavaldījos – aizslīdēja kāja uz ledus pusi, un nokritu. Tomēr kritiens neko daudz neizšķīra," norādīja Rastorgujevs, kura ātrums arī sacensību turpinājumā nebija ierastajā līmenī. Pie vainas bijušas slēpes.

"Visu izšķīra tas, kas man pašlaik labajā rokā [slēpes]. Diemžēl. Nezinu, ko smērētāji sadarīja," pauda Rastorgujevs. "Nākot uz otro apli, jutu, ka izsit slēpes. Katrā nobraucienā atpaliku no grupas, un bija jātērē spēki, lai atkal tiktu klāt. Bez variantiem." Trešajā šaušanā Rastorgujevs nogāza visus mērķus, bet pēdējā šaušanā viņš pieļāva kļūdas pirmajos divos šāvienos.

"Šaušana parādīja, ka biju pilnīgi gatavs. Jā, pēdējā stāvus šaušanā pats nomuļļāju – nepareizi iegāju. Biju gatavs šaut, trāpīt un iet uz priekšu," skaidroja Rastorgujevs. " Tomēr tehnika šodien nenostrādāja labākajā līmenī. Vakar visu pārrunājām, bet no visiem četriem startiem šoreiz slēpes slīdēja vissliktāk."

Ņemot tikai slēpojuma ātrumu, Rastorgujevs, kurš pasaules tūrē ir viens no ātrākajiem, šoreiz bija 29. vietā 30 biatlonistu konkurencē. Pēdējā aplī viņš no labākā laika atpalika vairāk nekā minūti.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 16:05, pirms 6 gadiem
Vainīgais atrasts!

  +8 [+] [-]

, 2018-02-18 16:06, pirms 6 gadiem
psc,aizbraukt uz olimpiādu un saprast,ka tehniķi nejēdz slēpes sagatavot!!!Kurš tad mērķiem visu laiku garām bliež?
Slēpts komentārs: Vidziņš

  -4 [+] [-]

, 2018-02-18 16:08, pirms 6 gadiem
Pirmajā aplī slēpes nebija vainīgas ka tik ātri lidoja? Atzīsti Andrej - Tu padevies pēdējā aplī un vienkārši necīnījies, nav jau pirmā reize kad tā notiek!

 +12 [+] [-]

, 2018-02-18 16:08, pirms 6 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: Vainīgais atrasts!
29 no 30 .... sakat ko gribat, bet tā arī ir.

 +14 [+] [-]

, 2018-02-18 16:09, pirms 6 gadiem
Un bez tam, Rastijs mūsu priekšā ne par ko nav atbildīgs, tāpēc šitos mazos mīzalus, kas tūliņ raudās, ka atkal viss slikti - ejat paraudat kautkur citur.

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:09, pirms 6 gadiem
a kas tad šodienas laika apstākļos bija savādāk ka pārējās 3 sacensību dienās... tas tak ir vājprats... ....atkal katru reizi eksperimentē.... jau kuro sezonu visu laiku eksparimentē....vai nu andruha tirš.... spēka pietrūkās, nevis slēpes neslīdēja.....pirmajā lidoja, pēc tam h*i

  +5 [+] [-]

, 2018-02-18 16:11, pirms 6 gadiem
da nav atmazkas, jaarunaa ir ar sleepju sagatavotaajiem, labi zinam, ka ja Rastijam sliid vins sleeposanas aatrumos ir top 5, ta ka soreiz tocna nevar vainot vinu!

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:12, pirms 6 gadiem
Čalis parāda to kāpēc viņš ir tur kur ir (tas ir augstu, bet tā nav pats kalna gals)!

"Šaušana parādīja, ka biju pilnīgi gatavs. Jā, pēdējā stāvus šaušanā pats nomuļļāju – nepareizi iegāju. Biju gatavs šaut, trāpīt un iet uz priekšu," skaidroja Rastorgujevs

Šaušana parādīja ka tu esi tur kur vienmēr - gatavs ta gatavs, bet trāpīt nevar!

Būtu atzinies savā vājumā (šaušanas) un visu cieņu tev, nevis vaino citus cilvēkus! Murgs!

 +10 [+] [-]

, 2018-02-18 16:12, pirms 6 gadiem
nu neticu ka Andrejs melo, tas jau vispaar butu komeedija

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 16:12, pirms 6 gadiem
Sliktam dejotājam arī .auti traucē!!!

  +8 [+] [-]

, 2018-02-18 16:12, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Čalis parāda to kāpēc viņš ir tur kur ir (tas ir augstu, bet tā nav pats kalna gals)!



"Šaušana parādīja, ka biju pilnīgi gatavs. Jā, pēdējā stāvus šaušanā pats nomuļļāju – nepareizi iegāju. Biju gatavs šaut, trāpīt un iet uz priekšu," skaidroja Rastorgujevs

Šaušana parādīja ka tu esi tur kur vienmēr - gatavs ta gatavs, bet trāpīt nevar!

Būtu atzinies savā vājumā (šaušanas) un visu cieņu tev, nevis vaino citus cilvēkus! Murgs!
ka izskaidrosi Andreja aatrumu(top5) liidz sim OS un sodienas?

  +9 [+] [-]

, 2018-02-18 16:13, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Pirmajā aplī slēpes nebija vainīgas ka tik ātri lidoja? Atzīsti Andrej - Tu padevies pēdējā aplī un vienkārši necīnījies, nav jau pirmā reize kad tā notiek!
Pirmajā aplī visi bija vienā grupā un neviens neko neforsēja, tas neko neizsaka.

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:14, pirms 6 gadiem
Tieši noskatijos pēc pirmās šaušanas, kad visi līderi barā brauca, tieši Andrejam slīdēja vislabāk! Slīdēja visiem garām. Un te pēkšņi- slikti slīd!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:14, pirms 6 gadiem
Nez, Rastijs šodien normāli sašāva, bet nekas ir jācīnas un viņš vēl var pierādīt.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 16:14, pirms 6 gadiem
kaads pamats domaat, ka Andrejs peeksni iebrauks medalaas? kaadi starti sezonaa, taadi ari OS, bez paarsteigumiem. potenciaals ir, bet ar to nepietiek

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:15, pirms 6 gadiem
Heilijs rakstīja: Tieši noskatijos pēc pirmās šaušanas, kad visi līderi barā brauca, tieši Andrejam slīdēja vislabāk! Slīdēja visiem garām. Un te pēkšņi- slikti slīd!
moz vates ar pikaam meta no saaniem?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:16, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un bez tam, Rastijs mūsu priekšā ne par ko nav atbildīgs, tāpēc šitos mazos mīzalus, kas tūliņ raudās, ka atkal viss slikti - ejat paraudat kautkur citur.
Nav atbildīgs??? Un kā vēl ir...man po cik LOK dod,bet tik un tā viņš pārstāv mums piederošu Latviju,un es kā nodokļu maksātājs esmu tiesīgs prasīt...vecīt kas notiek??? Ja kaut kas nepatīk var droši lasīties zem cita karoga...punkts!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 16:18, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Pirmajā aplī slēpes nebija vainīgas ka tik ātri lidoja? Atzīsti Andrej - Tu padevies pēdējā aplī un vienkārši necīnījies, nav jau pirmā reize kad tā notiek!
Dies ar to pēdējo apli... Paskatoties starplaikus, var redzēt, ka Andreja ātrums stipri nokrītas drīz pēc otrās šaušanas, tobrīd līderiem zaudējot mazāk par pusminūti. Nespēju iztēloties, ka tādā brīdī varētu neslēpot ar pilnu atdevi.

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:18, pirms 6 gadiem
Andrej esi vīrs un mācies atzīt kļūdas .. tā čīkstēšana no bruņoto spēku karavīra ... sorry

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:18, pirms 6 gadiem
Vienalga - ja labāk slīdētu un būtu tuvāk vadošajiem, tad atkal neizturētu spriedzi un šautu vairāk garām.. +/- 15ā ir viņa vieta.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-18 16:19, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Nez, Rastijs šodien normāli sašāva, bet nekas ir jācīnas un viņš vēl var pierādīt.
pierādīt tagad ko??? atvainojos...paraolimpiskajās spēlēs??? vilciens jau ir aizgājis jauno cilvēk!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:25, pirms 6 gadiem
Vidziņš rakstīja: Būtu nu Rastijs turējis muti! Apnikušas tās viņa atmazkas!
Ko tad lien un lasi?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:26, pirms 6 gadiem
Bet tie divi norvēģi kas smērē, tak laikam dārgi. Jāprasa nauda atpakaļ par šo startu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:28, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Nez, Rastijs šodien normāli sašāva, bet nekas ir jācīnas un viņš vēl var pierādīt.
jaunāks viņš nepaliek, un drīz arī visticamāk vairs tā neskries. un ja šaušana ir tādā līmenī tad 10nieks vairs nav reāls.... jau ntos gadus visi cer ka nu būs... diemžēl lieki cerāt

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 16:37, pirms 6 gadiem
Zinātnieki esot atklājuši, ka slēpes esot iespējams paātrināt, ja slēpotājs kustina kājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-02-18 16:50, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un bez tam, Rastijs mūsu priekšā ne par ko nav atbildīgs, tāpēc šitos mazos mīzalus, kas tūliņ raudās, ka atkal viss slikti - ejat paraudat kautkur citur.
Un kaa veel ir. Mana nodoklju nauda!!!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 16:51, pirms 6 gadiem
Man jau aizdomas bija, ka problēmas var būt slēpēs... Pārāk ātri viņam ātrums zuda, tad viņš vēl reāli par augstākajām vietām cīnījās, un Andrejs nu nav no tiem, kas metīs plinti krūmos situācijā, kad atpaliek no vadošajiem nepilnas 20 sekundes! Bet, ja slēpes distances gaitā uzdod, nobraucienos citi aizslīd prom, un atkal un atkal nākas kapāties, lai viņus panāktu, tur pat ezim skaidrs, ka nekas nespīd, lai kaut vai pa nullēm sašautu. Tāpēc varbūt pēdējā aplī viņš arī vairs neiespringa, ja redzams, ka tāpat pat divdesmitniekā netikt...
Bet rējējiem nekas nav skaidrs, tik tas, ka atkal iemesls ar putām uz lūpām kādu no mūsējiem nolikt. Prāta ne vairāk kā tārpiem, tfu, pabiras!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 16:52, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: moz vates ar pikaam meta no saaniem?
Ar vates pikām?

     [+] [-]

, 2018-02-18 16:55, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ar vates pikām?
vates(krievi)

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 16:56, pirms 6 gadiem
būtu sašāvis visus mērķus, tad varētu raudāt par slēpēm. tas taču nav nopietni! bik uz sevi ar derētu paskatīties un pajautāt, ko pats varēja izdarīt labāk un vairāk

  +6 [+] [-]

, 2018-02-18 16:57, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Un kaa veel ir. Mana nodoklju nauda!!!
Kāda vēl jūsu nauda ? No jūsu nodokļiem viņam atlec labi ja pāris centi gadā idiņi.

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:06, pirms 6 gadiem
Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:15, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: pierādīt tagad ko??? atvainojos...paraolimpiskajās spēlēs??? vilciens jau ir aizgājis jauno cilvēk!!!
Ingar, ja cipars pie tava vārda norāda tavu vecumu, tad tā kā nedaudz pa histērisku esi saviem 30+.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 17:23, pirms 6 gadiem
Manning rakstīja: Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim
Kurš nu būtu par žulti runājis...

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:27, pirms 6 gadiem
Kā vards tam tehniķim?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 17:38, pirms 6 gadiem
kādreiz kāda veselības kaite, apaukstēšanās, sķība plinte, neatbilstoša smēre, vēja brāzmas, kritiens u.c. un tā tālāk līdz bezgalībai vislaik pa apli..., bet tā jau, protams, talantīgs

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:52, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Nav atbildīgs??? Un kā vēl ir...man po cik LOK dod,bet tik un tā viņš pārstāv mums piederošu Latviju,un es kā nodokļu maksātājs esmu tiesīgs prasīt...vecīt kas notiek??? Ja kaut kas nepatīk var droši lasīties zem cita karoga...punkts!
Izklausās pēc Saeimas deputāta

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 17:53, pirms 6 gadiem
Manning rakstīja: Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim
Draugs, tu latviešus nīsti vairāk kā latvieši - sportistus.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 17:53, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Nav atbildīgs??? Un kā vēl ir...man po cik LOK dod,bet tik un tā viņš pārstāv mums piederošu Latviju,un es kā nodokļu maksātājs esmu tiesīgs prasīt...vecīt kas notiek??? Ja kaut kas nepatīk var droši lasīties zem cita karoga...punkts!
Tieši tā, tu vari raudāt, bet atbildīgs viņš nav ne par ko! Atbildību tad prasi tam, kurš viņu veda uz OS, ja nespēj apmierināt viena prātvēdera cerības.

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:55, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: ka izskaidrosi Andreja aatrumu(top5) liidz sim OS un sodienas?
..VIŅŠ PIEKUSA! Un kad kā vienmēr nesašāva, tad radās šāds iemesls atrunām!!! Viņš ik pa laikam necīnās līdz galam. Citus vainot nav labi, nu neviens viņam trasē enkuru kaklā nemeta ātruma nostopēšanai...DDD

     [+] [-]

, 2018-02-18 17:56, pirms 6 gadiem
(O_O) rakstīja: Kā vards tam tehniķim?
..Andrejs Rastorgujevs - LV Olimpiādes čempions!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-18 18:23, pirms 6 gadiem
Manning rakstīja: Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim
tu esi nožēlojams!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:28, pirms 6 gadiem
Biatlons ir foršs, skatīties ir aizraujoši un ir forši ka tur ir kāds mūsējais kam sekot līdzi - tas padara visu vēl aizraujošāku, BET ..es domāju ka šie ir Rastija griesti, puika labs, bet tā ir viņa vieta un ar to mums ir jālepojas.

*vienīgais puisim, vīrietim tomēr ir jājiemācas būt īstam vīram un kādreiz pateikt - rezultāts ir tāds kāds ir un es esmu pie tā vainīgs (vai esmu to izcīnījis un viss) ..nevis mest atmaskas un ko tur vēl - treneris vainīgs vai slēpju meistars - tas jau ir mazliet smieklīgi. Otrs - ja gribētu ko augstāk tad jāmaina treneris jo šis treneris ar sevi jau izsmēlis, te ir viņa griezti.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:30, pirms 6 gadiem
Varbūt beigās atņemam viņam to plinti un lai iet uz slēpošanu, ja jau viņš ir tik nasks uz tām slēpēm - tad vrb var slēpošanā kādas medaļas sanākt.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-18 18:38, pirms 6 gadiem
bobiits rakstīja: *vienīgais puisim, vīrietim tomēr ir jājiemācas būt īstam vīram un kādreiz pateikt - rezultāts ir tāds kāds ir un es esmu pie tā vainīgs (vai esmu to izcīnījis un viss) ..nevis mest atmaskas un ko tur vēl - treneris vainīgs vai slēpju meistars - tas jau ir mazliet smieklīgi. Otrs - ja gribētu ko augstāk tad jāmaina treneris jo šis treneris ar sevi jau izsmēlis, te ir viņa griezti.
Nu vatafak - ko tad viņam teikt ja trāpās šādas sacensības, kad kāda iemesla dēļ reāli slēpes pēkšņi neslīd? Melot un kameru priekšā izlikties par kaut kādu 'mega-veci' un vainot sevi - sorry skatītāji, es pats lohs, nemāku slēpot (lai arī mēs visi zinām, ka lai arī ko, bet tieši slēpot Andrejs kā reizi prot labi!). Piekrītu, ka, protams, ir reizes, kad teiksim sašauj 8 garām, tad nu nevienu citu kā sevi vainot nevar, bet šodienas sacensības nav tas gadījums.
Un pat, ja šodien noplīstu fizuhas dēļ kā te daži domā, tad vai arī tur Andrejs būtu vainīgs? Par to jau treneris ir tā kā atbildīgs - sastādot treniņprocesu un sezonas plānus tā, lai sezonas galvenajās sacensībās būtu uz pāris nedēļām formas pīķis. Andrejs var tikai cītīgi trenēties un cerēt, ka plāns strādās un sacensībās varēs skriet ar pilnu atdevi.

Saprotu, ka mums līdzjutējiem ir sāpīgi, ka atkal kārtējā neveiksme, bet nu ne jau Rastorgujevs to speciāli darīja, lai mums ieriebtu. Gan jau viņam pašam arī grūti tāpēc mums būtu tagad Andrejs tieši jāatbalsta nevis jānoliek!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:40, pirms 6 gadiem
arī mani kaitina tās Rastorgujeva neveiksmes šaušanā,tomēr šoreiz pat tv ekrānā bij redzams,ka slēpes neslīd...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 18:41, pirms 6 gadiem
Te lielā varza ar mazajiem raudātājiem ir pat skumjāks stāst nekā panākumi olimpiādē!! Diez vai jūsu vecāki arī ir tādi raudātāji?! Ar to arī te parādās kurš ir atbalstītājs un kurš dīvānā pirdējhs!! LOHI!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:46, pirms 6 gadiem
kazha24 rakstīja: arī mani kaitina tās Rastorgujeva neveiksmes šaušanā,tomēr šoreiz pat tv ekrānā bij redzams,ka slēpes neslīd...
Hahaha , un kā tad tu to noteici?

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:52, pirms 6 gadiem
Y

     [+] [-]

, 2018-02-18 18:52, pirms 6 gadiem
bruus34 rakstīja: tu esi nožēlojams!!!!
paldies par komplimentu draudziņ

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:53, pirms 6 gadiem
Andreja Rastorgujeva apļa laiki masu startā: 1. 6:57,9 7.laiks; 2. 7:48,1 20. laiks; 3. 7:48,9 13. laiks; 4. 8:53,5 30. laiks; 5. 7:19,0 30.laiks. Pa distancēm: Sprints 3 sodi; iedzīšana 4 sodi; garā distance 6 sodi; masu starts 3 sodi. Varbūt jāpārtrauc meklēt vainīgos visapkārt un jāieskatās spogulī?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 18:54, pirms 6 gadiem
hmm rakstīja: Nu vatafak - ko tad viņam teikt ja trāpās šādas sacensības, kad kāda iemesla dēļ reāli slēpes pēkšņi neslīd? Melot un kameru priekšā izlikties par kaut kādu 'mega-veci' un vainot sevi - sorry skatītāji, es pats lohs, nemāku slēpot (lai arī mēs visi zinām, ka lai arī ko, bet tieši slēpot Andrejs kā reizi prot labi!). Piekrītu, ka, protams, ir reizes, kad teiksim sašauj 8 garām, tad nu nevienu citu kā sevi vainot nevar, bet šodienas sacensības nav tas gadījums.
Un pat, ja šodien noplīstu fizuhas dēļ kā te daži domā, tad vai arī tur Andrejs būtu vainīgs? Par to jau treneris ir tā kā atbildīgs - sastādot treniņprocesu un sezonas plānus tā, lai sezonas galvenajās sacensībās būtu uz pāris nedēļām formas pīķis. Andrejs var tikai cītīgi trenēties un cerēt, ka plāns strādās un sacensībās varēs skriet ar pilnu atdevi.

Saprotu, ka mums līdzjutējiem ir sāpīgi, ka atkal kārtējā neveiksme, bet nu ne jau Rastorgujevs to speciāli darīja, lai mums ieriebtu. Gan jau viņam pašam arī grūti tāpēc mums būtu tagad Andrejs tieši jāatbalsta nevis jānoliek!
es tev piekrītu, ja neslīd slēpes tad slēpju meistars vainīgs, bet vai tad slēpju meiteriem nav jāsagatavo vairākas slēpes un pirms došanas rastijam īstās nav tās jāiztestē kā slīd, kā neslīd?!
otrs - vai tad iesildoties rastijs pats nejūt ka neslīd un nevar servisa daļai teikt - dod citas, šitās šodien neslīd kā vakar piemēram

šeit runa ir arī pa treneri - treneris protams labs, sava joma pratējs bet ja sportists sasniedz kādu līmeni un daudzi uzskata ka viņā ir vēl potenciāls bet pie šā trenera gadu no gada nav izauksmes tad jāšķiras kādraugiem lielāka mērķa labad

vismaz es tā šo lietu redzu, protams es no sava dīvāna varu gudri muldēt kā daudzi var teikt bet no sportiskā viedokļa tomēr kaut ko saprotu un izsaku savas doma!

     [+] [-]

, 2018-02-18 19:30, pirms 6 gadiem
bobiits rakstīja: es tev piekrītu, ja neslīd slēpes tad slēpju meistars vainīgs, bet vai tad slēpju meiteriem nav jāsagatavo vairākas slēpes un pirms došanas rastijam īstās nav tās jāiztestē kā slīd, kā neslīd?!
otrs - vai tad iesildoties rastijs pats nejūt ka neslīd un nevar servisa daļai teikt - dod citas, šitās šodien neslīd kā vakar piemēram

šeit runa ir arī pa treneri - treneris protams labs, sava joma pratējs bet ja sportists sasniedz kādu līmeni un daudzi uzskata ka viņā ir vēl potenciāls bet pie šā trenera gadu no gada nav izauksmes tad jāšķiras kādraugiem lielāka mērķa labad

vismaz es tā šo lietu redzu, protams es no sava dīvāna varu gudri muldēt kā daudzi var teikt bet no sportiskā viedokļa tomēr kaut ko saprotu un izsaku savas doma!
Slēpes jau sākumā slīdēja labi, bet līdz vienam brīdim.

     [+] [-]

, 2018-02-18 19:32, pirms 6 gadiem
Norvēģi negatavoja slēpes?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-18 19:35, pirms 6 gadiem
Tie kas skatijas, vareja redzet ka slepes neiet! Distancu sleposana vareja sodien uzskatami redzet Klebo slepju atrumu pret Spicovu! Slepes ir Loti svarigas! Visi kas te gudrojat- biatlonu vispar skataties? Rasts ar trim kludam toc 3 min neatpaliek! protams, ka sausana, bet viens soda aplis toc nav minute, un Francijas tirais sportists ka slepoja pedeja apli?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 19:44, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ingar, ja cipars pie tava vārda norāda tavu vecumu, tad tā kā nedaudz pa histērisku esi saviem 30+.
Ja neredzi avatarā,un nezini kas ir Redžijs Millers(#31),tad man principā nevajadzētu kontaktēties ar tevi puberti! sorry...

     [+] [-]

, 2018-02-18 19:48, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ingar, ja cipars pie tava vārda norāda tavu vecumu, tad tā kā nedaudz pa histērisku esi saviem 30+.
p.s var tak arī apskatīties,kad profils reģistrēts vēl esporta laikos,bet atvaino atkal,tas nav domāts vidējiem prātiem...tu seko pokemoniem,es uz dzīvi skatos no savādāka leņķa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 20:28, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: Ja neredzi avatarā,un nezini kas ir Redžijs Millers(#31),tad man principā nevajadzētu kontaktēties ar tevi puberti! sorry...
Es tiešām nezinu, kas ir Redžijs Millers, bet noprotu, ka basketbolists

Tavs nevidējais prāts ir pārāk sakarsis, tik ļoti sacepties par tik nenozīmīgām lietām nav pārāk veselīgi, to es tev tā draudzīgi iesaku, ar savu vidējo prātu.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-18 20:44, pirms 6 gadiem
Kādiem cirvjiem jābūt, lai slēpju neslīdēšanā vēl teiktu, ka Andrejam jāvaino sevi, nevis slēpes? Jūs vispār saprotat, kā ir startēt ar top30 večiem un būt ar krietni neejošākām slēpēm? Tas i vāks, kādas šurugalvas te novācas bieži

  +3 [+] [-]

, 2018-02-18 21:23, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: a kas tad šodienas laika apstākļos bija savādāk ka pārējās 3 sacensību dienās... tas tak ir vājprats... ....atkal katru reizi eksperimentē.... jau kuro sezonu visu laiku eksparimentē....vai nu andruha tirš.... spēka pietrūkās, nevis slēpes neslīdēja.....pirmajā lidoja, pēc tam h*i
Vienu apli var nolidot arī ar nesmērētām slēpēm, tikai, cik tas paņem spēka un kā tas atsaucas šautuvē, tas ir pavisam cits jautājums.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-18 21:52, pirms 6 gadiem
Manning rakstīja: Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim
Ekonimiskais begli, ej labaak palasi seenes

     [+] [-]

, 2018-02-18 21:59, pirms 6 gadiem
Naksvils rakstīja: Tie kas skatijas, vareja redzet ka slepes neiet! Distancu sleposana vareja sodien uzskatami redzet Klebo slepju atrumu pret Spicovu! Slepes ir Loti svarigas! Visi kas te gudrojat- biatlonu vispar skataties? Rasts ar trim kludam toc 3 min neatpaliek! protams, ka sausana, bet viens soda aplis toc nav minute, un Francijas tirais sportists ka slepoja pedeja apli?
Neesmu drošs, ka tur sakars ar slēpju slīdēšanu, Spicovs pēc pakaļdzīšanās izskatījās pamatīgi "pieēdies", Klēbo labi iesildījies slidinoties aiz franča, un kad krievs abus noķēra, bija acīmredzams norvēģa svaiguma kontrasts uz sāncenšu fona.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-18 22:21, pirms 6 gadiem
Manning rakstīja: Paldies Dievam, ka nedzīvoju Latvijā un nav ikdienā jāsaskaras ar šo žulti! Te vien runāja, ka viņš esot nodokļu maksātājs un varot prasīt.. tu pa tiem oficiālajiem grašiem, ko maksa ne sūda neesi tiesīgs prasīt, ja tik vien var ka nolikt sportistus! Vemt gribas! Paši diez vai pat boulingu uz punktiem karti esat spēlējuši un , ka esiet, tad noteikti sūdzēties ka olas maksa, kad palielināt pēdējā vietā! Nožēlojama tauta! Man ir kauns būt latvietim
Taisnība jau ir, bet tā ir normāla postpadomju cilvēku saskarsmes kultūra (Krievijā ir vēl trakāk), gan ies laiks, mainīsies paaudzes un cerams kļūs labāk, no komunisma sētās indes tik ātri vaļā netikt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-19 00:07, pirms 6 gadiem
ingars31 rakstīja: p.s var tak arī apskatīties,kad profils reģistrēts vēl esporta laikos,bet atvaino atkal,tas nav domāts vidējiem prātiem...tu seko pokemoniem,es uz dzīvi skatos no savādāka leņķa.
Ja vien tu zinātu, cik tas ir aizkustinoši, kad Ingars sevi uzliek uz daudz augstāka plauktiņa, nekā "vidējie prāti"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-19 05:24, pirms 6 gadiem
Trīs lietas man zāļu skapītī stāv.. Bārda, Slēpes un Alus..

P.s.
Gaidījām vairāk, bet nu ir, kā ir... galvenais, ka pārstāvēji Latviju. Paldies

  +2 [+] [-]

, 2018-02-19 07:31, pirms 6 gadiem
boleks rakstīja: Bet tie divi norvēģi kas smērē, tak laikam dārgi. Jāprasa nauda atpakaļ par šo startu
Saprotu Tavu ironiju, bet redz, sviedru slēpju smērētāji patiešām atvainojas izlases slēpotājiem...https://www.diena.lv/raksts/sports/ziemas-sports/zviedrijas-slepju-meistari-pec-neveiksmigas-stafetes-olimpiade-atvainojas-nacijai-14191454

  +1 [+] [-]

, 2018-02-19 09:22, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Ekonimiskais begli, ej labaak palasi seenes
Neesmu nekad lasījis sēnes, bet pieļauju ka normāls, civilizēts darbs! Arī šis komentārs parādā tavu intelektu! Pieļauju ka sapņo par senu lasītāja algu?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-19 10:04, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un bez tam, Rastijs mūsu priekšā ne par ko nav atbildīgs, tāpēc šitos mazos mīzalus, kas tūliņ raudās, ka atkal viss slikti - ejat paraudat kautkur citur.
Nezīmējies kepka