Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Aparjodam olimpiskajā debijā 11. vieta, Loham izgāšanās - Gleišers čempions

Emils Ozerinskis

Aparjodam olimpiskajā debijā 11. vieta, Loham izgāšanās - Gleišers čempions
Kristers Aparjods
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Phjončhanas olimpiskajās spēlēs šodien tika sadalītas medaļas vīriešu kamaniņu sportā. Par olimpisko spēļu čempionu kļuva austrietis Dāvids Gleišers, kurš nocēla jau gandrīz kaklā uzlikto zeltu Fēliksam Loham. Vācietis pēdējā braucienā izgāzās, paliekot bez medaļas. Latvijas jaunais talants Kristers Aparjods savu olimpisko debiju noslēdza 11. pozīcijā.

Trešais brauciens

Kamaniņu sportā vīriešiem šodien turpinājās vakardien sāktās sacensības ar trešo braucienu. Pēc sacensību pirmās dienas labu sniegumu bija parādījis Kristers Aprarjods, kuram septītā pozīcija. Savukārt Inārs Kivlenieks un Artūrs Dārznieks atradās attiecīgi 21. un 25. pozīcijā.

Trešajā braucienā sportisti startēja pēc pirmajā dienā ieņemtajām vietām, sākot ar labāko. Sacensību līderis, vācietis Fēlikss Lohs turpināja labot trases rekordus, sasniedzot 47.560 sekundes trešajā braucienā. Tādējādi Lohs katru reizi veicot trasi pie sava rezultāta pierakstīja jaunu trases rekorda atzīmi.

Otrās vietas īpašnieks austrietis Dāvids Gleišers savā braucienā slīdēja labi, tomēr vācietim zaudēja 24 tūkstošdaļas, tādējādi Lohs pirms noslēdzošā brauciena bija nonācis tuvu savam trešajam olimpiskajam zeltam. Savukārt olimpiskais atlēts no Krievijas Romans Repilovs trases vidus daļā pieļāva nopietnu kļūdu, kas atmeta krievu sportistu tālu aiz vadošajiem atlētiem.

Pēc pirmās dienas ceturtajā vietā esošais amerikānis Kriss Mazdzers aizvadīja ļoti labu braucienu, savā braucienā pārspējot sacensību līderi Lohu. Amerikānis trešajā braucienā finišēja ar rezultātu 47.534, tādējādi labojot trases rekordu un summā pietuvojoties līdz nepilnām divām desmitdaļām.

Ledus bija ļoti ātrs arī sacensību turpinājumā, ļoti labu ātrumu uzrādot itālim Krisam Fišnaleram, kurš labi izspruka no sarežģītās vietas trasē, paceļoties uz kopvērtējumā ceturto vietu.

Latvijas līderim Kristeram Aparjodam samērā veiksmīgi izdevās tikt cauri trases sarežģītākajām vietām, tomēr trases otrajā pusē salasītās mazās kļūdiņas neļāva apsteigt nevienu no konkurentiem. Rezultātā trešajā braucienā Aparjods sasniedza finišu ar rezultātu 47.858 sekundes, bet trīs braucienu summa bija 2:23.514.

Pēc Aparjoda startēja vācietis Johaness Ludvigs, kurš veica neveiksmīgu otro braucienu. Ludvigs no astotās vietas pēc pirmās dienas spēja pacelties uz piekto vietu kopvērtējumā, tādējādi nobīdot Aparjodu uz astoto pozīciju. Savukārt ļoti ātri trešo braucienu veikušais itālis Dominiks Fišnalers nobīdīja latviešu sportistu vēl par vietu zemāk.

Pēc pirmās dienas Inārs Kivlenieks atradās 21. pozīcijā, tādēļ Latvijas sportistam bija nepieciešams pakāpties par vienu vietu, lai tiktu pie ceturtā brauciena sacensību noslēgumā. Pieredzējušajam Latvijas kamaniņu sportistam izdevās sekmīgs brauciens, apsteidzot poli Kurovski, čehu Hīmanu un amerikāni Vestu. Tādējādi ar rezultātu 48.066 Inārs Kivlenieks pacēlās uz 18 vietu kopvērtējumā, tiekot pie ceturtā brauciena.

Artūrs Dārznieks savā pēdējā braucienā pieļāva kļūdu, sagriežot kamanu šķērsām. Tādējādi par labāko divdesmitnieku pacīnīties neizdevās. Trīs braucienu summā Dārzniekam rezultāts 2:25.578 un 24. vieta Phjončhanas olimpiskajās spēlēs.

Pēc trīs aizvadītiem braucieniem Kristers Apaarjods atrodas devītajā pozīcijā ar cerību pacīnīties par septītās pozīcijas atgūšanu. Inārs Kivlenieks pirms pēdējā brauciena ieņem 18.

Olimpisko spēļu rezultāti kamaniņu sportā pēc trešā brauciena

VSportistsValstsPirmaisOtraisTrešaisSumma
1.Fēlikss LohsVācija47.67447.62547.5602:22.859
2.Kriss MazdzersASV47.80047.71747.534+0.192
3.Dāvids GleišersAustrija47.65247.83547.584+0.212
4.Kevins FišnalersItālija47.85347.79347.596+0.383
5.Johaness LudvigsVācija47.76447.85047.625+0.470
6.Sems EdnijsKanāda47.86247.75547.759+0.517
9.Kristers AparjodsLatvija47.82247.83447.858+0.655
18.Inārs KivlenieksLatvija48.27448.37048.066+1.851
24.Artūrs DārznieksLatvija48.30548.67148.602+2.719

Ceturtais brauciens

Inārs Kivlenieks, kā ierasts, uzrādīja labu starta laiku, tomēr trasē tik labi neslīdēja. Trases augšgalā, nedaudz nodriftējot, viss Latvijas kamaniņu sportista pārsvars izdzisa. Ātrumu trases turpinājumā iegūt vairs neizdevās, tādējādi Kivlinieks kopvērtējumā palaida priekšā amerikāni Teiloru Morisu un poli Marcinu Kurovski. Četru braucienu summā 31 gadu vecā sportista rezultāts bija 3:12.822, kas kamaniņu sportistam savas trešās spēles lika noslēgt 20. vietā. Iepriekš Vankuverā un Sočos Kivlenieks sasniedza attiecīgi 18. un 16. vietu.

Pēc trīs braucieniem 11. vietu ieņēmušais austrietis Volfgangs Kinds apliecināja ātro ledu pirms izšķirošajiem braucieniem, labojot Mazdzera iepriekš uzstādīto trases rekordu, ceturtajā braucienā sasniedzot rezultātu 47.521, kas austrietim ļāva ielauzties labāko desmitniekā.

Kristers Aparjods ceturtajā braucienā pieļāva kļūdas, kas būtiski lika koriģēt kamanu. Trases vidū latviešu sportista pārsvars izkusa un braucienā kopumā ar rezultātu 47.942 Aparjods bija viens no vājākajiem. Tādējādi summā Latvijas olimpiskās komandas debitants noslīdēja uz 11. pozīciju. Četru braucienu summā 19 gadus vecais sportists uzrādīja rezultātu 3:11.456, kas priekš olimpisko spēļu debitanta ir atzīstams rezultāts.

No astotās vietas startējušais itālis Dominiks Fišnalers uz to brīdi laboja austrieša uzstādīto rekordu, savā noslēdzošajā braucienā sasniedzot 47.475. Kanādietim Semam Ederam neizdevās noturēties labāko sešiniekā, savu vietu zaudējot Fišnaleram.

Neliela sniega pūciņa sāka ietekmēt cīņu par augstākajām vietām. Johanesam Ludvikam paveicās noturēt Dominiku Fišnaleru aiz sevis, apsteidzot itāļi četru braucienu summā par tikai divām tūkstošdaļām. Savukārt otrs no brālēniem Fišnaleriem savu vietu labāko sešiniekā zaudēja. Kevins Fišnalers zaudēja ne tikai Johanesam Ludvigam un savam radiniekam Dominikam, bet arī Semam Ednijam, kanāditim tādējādi atgūstot sesto pozīciju.

Izšķirošajos braucienos par medaļām Dāvids Gleišers bija spiests piemest kāju pie ledus, lai izlabotu kļūdu, tomēr tas nemaksāja austrietim tik dārgi. Gleišera kamana slīdēja pietiekami ātri, nodrošinot medaļu Austrijai.

Satraucošu braucienu aizvadīja amerikānis Kriss Mazdzers, kurš ar Gleiščeru vairākas reizes trases garumā apmainījās ar nelielu pārsvaru. Tomēr beigās ar 26 tūkstošdaļu pārsvaru labāks bija austrietis. Tomēr Mazdzeram pietika medaļai, nodrošinot vismaz bronzu.

Sirdi plosošu nelaimi piedzīvoja divkārtējais olimpiskais čempions Fēlikss Lohs. Trases atslēgas vietā vācu sportists pieļāva milzīgu kļūdu, kas lika sportistam atsisties pret apmalēm, zaudējot ne tikai zelta medaļu, bet izkrītot pat no labāko trījnieka. Lohs kopvērtējumā palika tikai piektajā vietā.

Līdz ar to par olimpisko spēļu čempionu kļuva 24 gadus vecais austrietis Dāvids Gleišers. Sudraba medaļa Krisam Mazdzeram, bet Vācija galīgi tukšā nepalika, pie bronzas tiekot Johanesam Ludvigam. Sāpīga bija itāļa Dominika Fišnalera palikšana tikai divas sekundes tūkstošdaļas aiz godalgotajām vietām.

Olimpisko spēļu rezultāti kamaniņu sportā

VSportistsValstsPirmaisOtraisTrešaisCeturtaisSumma
1.Dāvids GleišersAustrija47.65247.83547.58447.6313:10.702
2.Kriss MazdzersASV47.80047.71747.53447.677+0.026
3.Johaness LudvigsVācija47.76447.85047.62547.603+0.230
4.Dominiks FišnalersItālija47.93047.96747.56247.475+0.232
5.Fēlikss LohsVācija47.67447.62547.56048.109+0.266
6.Sems EdnijsKanāda47.86247.75547.75947.645+0.319
11.Kristers AparjodsLatvija47.82247.83447.85847.942+0.754
20.Inārs KivlenieksLatvija48.27448.37048.06648.112+2.120
24.Artūrs DārznieksLatvija48.30548.67148.602-2:25.578

Izmantotie resursi:
https://www.olympic.org/

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:19, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: īsti jau vakaros ar nevar rīkot kalnu sacensības , jo tumšs tad ir
domā tur nav izgaismotas trases? Eiropā sacenes bieži vēlu vakaros notiek. Nesen skatījos slalomu laikam 22:00 sākā pēc mūsu laika, kur Kristofersenam ar pikām meta austrieši.
p.s. nobrauciens piekrītu, labāk gaišā, bet pārējās disciplīnas var maukt kad grib.

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:21, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es gan plānoju skatīties visas kalnu slēpošanas sacensības, tiešraidē gan domāju, ka nevienu, nav vairs tie gadi, lai nodarbotos ar tādu mazohismu kā celšanos naktī, lai skatītos sportu. Saprotu agrāk, kad nebija tādas opcijas kā tagad, kad jebko var noskatīties jebkurā laikā. Normāli no rīta piecelies, neapskati razultatus un kad ir laiks, noskaties sacensības, kāda starpība, vai tas otrā pasaules malā notiek tieši tajā sekundē vai ir noticis kkādas stundas agrāk.
Es tā nevaru, kā Tu ierakstā skatīties ja i skatos, tad jau tāpat rezultātu zinu...tagad jau ar fonā visu laiku eirosports iet!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-11 18:24, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Paski godīgi- ja nebūtu mūsējo, tevi minētie sporta veidi interesētu? Man teniss un biatlons tik un tā būtu top sporta veidi
viss atkarīgs,ko pieejamie sporta kanāli rāda...

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Es tā nevaru, kā Tu ierakstā skatīties ja i skatos, tad jau tāpat rezultātu zinu...tagad jau ar fonā visu laiku eirosports iet!
Nu bet neapskati tak to rezultātu no rīta. Normāli piecelies, palaid bērnus savās gaitās, uzslēdz arhīvā tiešraides translāciju un skaties gluži kā tiešraidē, kur problēma? Kad būsi noskatījies kalnus, tad slēdz fonā ko gribi, tas it kā viens otru netraucē.

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: domā tur nav izgaismotas trases? Eiropā sacenes bieži vēlu vakaros notiek. Nesen skatījos slalomu laikam 22:00 sākā pēc mūsu laika, kur Kristofersenam ar pikām meta austrieši.
p.s. nobrauciens piekrītu, labāk gaišā, bet pārējās disciplīnas var maukt kad grib.
nu itkā jau ir , bet nu kalnu slēpošana jau nav populāra Āzija ,tādēļ pēc viņu laika agri no rīta notiek mači , vismaz es tā domāju

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:28, pirms 6 gadiem
Bet nu, protams, dari kā gribi. Es tik saku, ka ir muļķīgi neizmantot mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas.

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:50, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Paski godīgi- ja nebūtu mūsējo, tevi minētie sporta veidi interesētu? Man teniss un biatlons tik un tā būtu top sporta veidi
es jau arī piem. PK futbolā skatos dēl,tā ka ir baigais prestižs,haips

bet ja Eiropā tā bumbas spārdīšana būtu kāds 10. sports kā ZA, es tak par tādu notikumu neliktos ne zinis

ak es popsists

     [+] [-]

, 2018-02-11 18:58, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: es jau arī piem. PK futbolā skatos dēl,tā ka ir baigais prestižs,haips

bet ja Eiropā tā bumbas spārdīšana būtu kāds 10. sports kā ZA, es tak par tādu notikumu neliktos ne zinis

ak es popsists
Vispār Tu baigi atgādini Volčaru

     [+] [-]

, 2018-02-11 19:33, pirms 6 gadiem
Kaut kādi tukši vakari, nav ko skatīties. pārējais sports kaut kāds nebūtisks un neinteresants OS spēļū laikā

     [+] [-]

, 2018-02-11 19:34, pirms 6 gadiem
Aparjodam slikta tendence,katrs nākamais brauciens sliktāks par iepriekšējo!!

     [+] [-]

, 2018-02-11 19:37, pirms 6 gadiem
Pie šiem ātrumiem 1/1000 renē ir ap 4 cm, ātrslidošanā vispār labi, ja 2 cm

     [+] [-]

, 2018-02-11 20:24, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Vispār Tu baigi atgādini Volčaru
ja tā īpašā "aura" būtu arī PK iiesakņojusies, tad tak tu lūrētu to reni kā traks

     [+] [-]

, 2018-02-11 20:32, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja tā īpašā "aura" būtu arī PK iiesakņojusies, tad tak tu lūrētu to reni kā traks
Man prieks, ka tu par mani zini tik labi

  -1 [+] [-]

, 2018-02-11 20:37, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Man prieks, ka tu par mani zini tik labi
Nez kā var sākt lūrēt kā traks, ja ar katru sezonu tā rene paliek arvien neinteresantāka(priekš manis)...kopumā vienmuļš un paredzams sporta veids, bez "ekšena"?!
p.s. esmu pārliecināts, ja Latvijā nebūtu renes, tādu sportu vispār nekur nepieminētu un nerakstītu par to...

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nez kā var sākt lūrēt kā traks, ja ar katru sezonu tā rene paliek arvien neinteresantāka(priekš manis)...kopumā vienmuļš un paredzams sporta veids, bez "ekšena"?!
p.s. esmu pārliecināts, ja Latvijā nebūtu renes, tādu sportu vispār nekur nepieminētu un nerakstītu par to...
loģiski ,ka neviens nerakstītu par reni , ja mums nebūtu sava trase. Par to pašu kalnu slēpošanu , mogulu , snovbordu , tramplīnu , freestyle skiing uzraksta rakstus tadkad ir OS

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:10, pirms 6 gadiem
Vēl par tādu sieviešu bosbleju , ziemeļu divcīņu neraksta neko

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:18, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Vēl par tādu sieviešu bosbleju , ziemeļu divcīņu neraksta neko
Sieviešu bobslejs it kā pie renes pieder pie tam nebrauc mūsējās un 0 info. Pa TV ar nerāda, vismaz neesmu redzējis. Nez sieviešu skeletonu tagad rāda, jo Priedulēna tak tagad ir?
Agrāk vismaz nerādija sieviešu skeletonu, tik Dukurus.

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nez kā var sākt lūrēt kā traks, ja ar katru sezonu tā rene paliek arvien neinteresantāka(priekš manis)...kopumā vienmuļš un paredzams sporta veids, bez "ekšena"?!
p.s. esmu pārliecināts, ja Latvijā nebūtu renes, tādu sportu vispār nekur nepieminētu un nerakstītu par to...
tas,ka nedēlā uzraksta 1 rakstu"Martins Dukurs izcīna 1. vietu PK" tā jau nav nekāda "rakstīšana"

attieksme kā pret totālāko minorsportu

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Sieviešu bobslejs it kā pie renes pieder pie tam nebrauc mūsējās un 0 info. Pa TV ar nerāda, vismaz neesmu redzējis. Nez sieviešu skeletonu tagad rāda, jo Priedulēna tak tagad ir?
Agrāk vismaz nerādija sieviešu skeletonu, tik Dukurus.
kādas 2 sezonas pilvērtīgi rāda arī sieviešu skeletonu pa LTV7. Sieviešu bobus tik youtubes IBSF kanālā var redzēt

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:26, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: tas,ka nedēlā uzraksta 1 rakstu"Martins Dukurs izcīna 1. vietu PK" tā jau nav nekāda "rakstīšana"

attieksme kā pret totālāko minorsportu
par Silovu ar ļoti maz info rakstija tā šķiet.Tik pa EČ uzrakstija ,kad viņam atņēma to uzvaru

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Sieviešu bobslejs it kā pie renes pieder pie tam nebrauc mūsējās un 0 info. Pa TV ar nerāda, vismaz neesmu redzējis. Nez sieviešu skeletonu tagad rāda, jo Priedulēna tak tagad ir?
Agrāk vismaz nerādija sieviešu skeletonu, tik Dukurus.
neviens no LV žurņalugām nav renes fanāts

ja piem raksta par mūsu basketbola,hokeja treneru gaitām, tad kāpēc nevar uzrakstīt par Beļģijas izlases gaitām,ko vada Skrastiņš?

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:28, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kādas 2 sezonas pilvērtīgi rāda arī sieviešu skeletonu pa LTV7. Sieviešu bobus tik youtubes IBSF kanālā var redzēt
Čehijas valsts TV piem. visus renes veidus rāda,kaut aŗi šie tik vīru bobos startē

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:34, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: neviens no LV žurņalugām nav renes fanāts

ja piem raksta par mūsu basketbola,hokeja treneru gaitām, tad kāpēc nevar uzrakstīt par Beļģijas izlases gaitām,ko vada Skrastiņš?
Rīmenim jau ar patīk renes sports. Sālīdzinot kā viņš komentēja Sočos ir kā diena pret nakti kā tagad Pjenčanā.

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:35, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: par Silovu ar ļoti maz info rakstija tā šķiet.Tik pa EČ uzrakstija ,kad viņam atņēma to uzvaru
.es domāju ziņas ne tikai saistī'bā ar latviešiem.

, piem. Celmiņš-bīča specs, vai ta viņš kaut ko papildus drukā par bīča pasaules norisēm bez Samoilova,Pļaviņa intervijām?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-11 21:39, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Rīmenim jau ar patīk renes sports. Sālīdzinot kā viņš komentēja Sočos ir kā diena pret nakti kā tagad Pjenčanā.
es nesaprotu to viņa patikšanu,ja viņš pēc sejām nevienu neatpazīst, statistikā visu laiku putrojas,visu aizmirst pilnīgi nekādu info nevāc...

piem. šodien viņš saka,ka Loha tēvs vairs neesot Vācijas treneris,kaut arī tieši tai brīdī viņu rāda

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:44, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=1aV... cik daudz Kreipānam monitori , visādi lapas , datori. Nav brīnums ka dažreiz pazūd viņš

  +1 [+] [-]

, 2018-02-11 21:45, pirms 6 gadiem
šogad viņš tikai atklāja,ka Beskjū izrādās esot jaunāks par Kibermani,kaut arī visus pēdējos gadus skandēja,ka Maiers ar Kibermani esot tie jaunākie talanti..

tik paviršs,ka vai

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:47, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: es nesaprotu to viņa patikšanu,ja viņš pēc sejām nevienu neatpazīst, statistikā visu laiku putrojas,visu aizmirst pilnīgi nekādu info nevāc...

piem. šodien viņš saka,ka Loha tēvs vairs neesot Vācijas treneris,kaut arī tieši tai brīdī viņu rāda
nu kamanās es ar dīži nevienu nepazīstu , tik Lohu Kindlu un Ināru pēc sejas varētu atpazīt. Es kaut kā nemaniju , ka viņš putrojās , visu tā kā nākas pateica

  +1 [+] [-]

, 2018-02-11 21:48, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=1aV... cik daudz Kreipānam monitori , visādi lapas , datori. Nav brīnums ka dažreiz pazūd viņš
Kompī live statistika ātrāk parādās nekā TV ekrānos atnāk bilde. Tas man nepatīk, ka Kreipis skatās nevis kas trasē notiek pa TV, bet kompī. Pa TV vēl šauj, bet viņš jau saka kas sašāvis vai nesašāvis. Kompī var skatīties atpalicējos vai ko nerāda pa TV kā iet pa trasi...

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:49, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nu kamanās es ar dīži nevienu nepazīstu , tik Lohu Kindlu un Ināru pēc sejas varētu atpazīt. Es kaut kā nemaniju , ka viņš putrojās , visu tā kā nākas pateica
to es domāju par bobiem un skeletiem...

par kamanām es ar tik daudz nezinu,bet Loha tēvu es pazīstu

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:50, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: šogad viņš tikai atklāja,ka Beskjū izrādās esot jaunāks par Kibermani,kaut arī visus pēdējos gadus skandēja,ka Maiers ar Kibermani esot tie jaunākie talanti..

tik paviršs,ka vai
zinot , ka visi amerikāni faktiski tik pēc 25 gadiem parādas PK posmos , tas ir piedodami , ka nezināja cik īsti gadu viņam ir. Tas Ķipurs vai kas tur ar viņu komentē ar jau neko diži vairāk nezina , tik piekasās par katru sīkumu braukšanas ziņā

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kompī live statistika ātrāk parādās nekā TV ekrānos atnāk bilde. Tas man nepatīk, ka Kreipis skatās nevis kas trasē notiek pa TV, bet kompī. Pa TV vēl šauj, bet viņš jau saka kas sašāvis vai nesašāvis. Kompī var skatīties atpalicējos vai ko nerāda pa TV kā iet pa trasi...
Jā tas ir uzvelkoši diezgan,ka paziņo nedaudz ātrāk visu

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:53, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: zinot , ka visi amerikāni faktiski tik pēc 25 gadiem parādas PK posmos , tas ir piedodami , ka nezināja cik īsti gadu viņam ir. Tas Ķipurs vai kas tur ar viņu komentē ar jau neko diži vairāk nezina , tik piekasās par katru sīkumu braukšanas ziņā
viņš tomēr jau vairākus gadus mauc PK regulāri

  +1 [+] [-]

, 2018-02-11 21:56, pirms 6 gadiem
un par Junu pārliecinoši apgalvo,ka redz šis maucot uz pilnu banku treniņos startā, tāpēc esot pārliecinoši 1.,kaut īstenībā visos startos ir lēnāks par DUkuriem

     [+] [-]

, 2018-02-11 21:58, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: zinot , ka visi amerikāni faktiski tik pēc 25 gadiem parādas PK posmos , tas ir piedodami , ka nezināja cik īsti gadu viņam ir. Tas Ķipurs vai kas tur ar viņu komentē ar jau neko diži vairāk nezina , tik piekasās par katru sīkumu braukšanas ziņā
un par tām Hefti nozagtajām sliecēm