Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Autors: Juris Grīns

Fetels uz stratēģijas rēķina uzveic Raikonenu Monako posmā

Fetels uz stratēģijas rēķina uzveic Raikonenu Monako posmā
Foto: AFP/Scanpix

Trešo uzvaru sezonā F1 pasaules čempionāta posmā Monako ielu trasē izcīnījis vācu pilots Sebastians Fetels, kurš uz boksu apmeklējumu rēķina tika garām kvalifikācijas uzvarētājam Kimi Raikonenam. "Ferrari" komandai šī ir pirmā dubultuzvara pēc septiņu gadu pārtraukuma.

Lai gan starts ir viens no brīžiem, kad sacīkstēs Monako iespējams lielākās pozīciju izmaiņas, šoreiz to bija maz - kvalifikācijas ātrākie piloti aizbrauca tādā secībā, kādā startēja. Raikonens noturējās pirmajā pozīcijā, aiz viņa iekārtojās komandas biedrs Fetels, "Mercedes" pārstāvis Valteri Botass, kā arī "Red Bull" piloti Makss Verstapens un Daniels Rikjardo. Lūiss Hamiltons ("Mercedes"), kurš allaž ir pretendents uz uzvaru, šoreiz startēja vien no 13. vietas un startā pakāpās tikai par vienu pozīciju uz augšu.

Sākotnēji Raikonenam izdevās iekrāt pāris sekunžu pārsvaru pār Fetelu, ko somu autosportists noturēja pirmos aptuveni 30 apļus, kad komandas biedrs sāka nedaudz tuvoties. No vadošajiem braucējiem pirmais uz riepu maiņu 32. apļa beigās devās Verstapens, apli vēlāk viņa piemēram sekoja Botass, noturoties priekšā "Red Bull" formulai.

34. apļa beigās, nu jau būdams vien nedaudz priekšā Fetelam, boksos devās arī Raikonens. Pēc atgriešanās trasē viņam nācās apdzīt dažus atpalicējus, kamēr Fetela gadījumā tika izvēlēta mazliet atšķirīga stratēģija un F1 sezonas līderis pitstopā iesaukts vairākus apļus vēlāk, kuru laikā vācietim izdevās sasniegt vairākus labus rezultātus, tostarp uzrādīt tā brīža sacīkšu ātrāko apli. Trasē četrkārtējais pasaules čempions atgriezās aptuveni sekundi priekšā Raikonenam, kurš ar "svaigām" riepām nebija spējis pabraukt tik ātri, lai noturētos vadībā.

Tikmēr 38. apļa noslēgumā riepas mainīt devās Rikjardo, kurš arī bija paguvis veikt vairākus ātrus apļus, iznākumā uz boksu apmeklējuma rēķina pakāpjoties uz augšu par divām pozīcijām un atbīdot uz leju Botasu un Verstapenu, kurš pēc šiem notikumiem pa radio izklausījās ļoti sarūgtināts.

F1 čempionāta vicelīderis Hamiltons, kurš sestdien netika trešajā kvalifikācijas kārtā, boksos iebrauca krietni vēlāk par vairumu no pilotiem, kādu laiku bija pacēlies jau uz sesto pozīciju. Pēc riepu nomaiņas titula pretendents iekārtojās septītajā vietā, palaižot priekšā tikai Karlosu Sainsu ("Toro Rosso"), kurš arī pirms pitstopiem bija sestais.

Sacīkstes ritēja samērā vienmuļu gaitu līdz 60. aplim, kad iespaidīgu sadursmi piedzīvoja Paskāls Verleins un Džensons Batons, kurš uz šo posmu "McLaren" sastāvā aizvieto Fernando Alonso. 2009. gada F1 čempions neveiksmīgi mēģināja apdzīt "Sauber" formulu līkumā pirms tuneļa, tomēr pārvērtēja situāciju, kā rezultātā Verleina spēkrats palika stāvot pie trases barjeras uz sāniem. Verleins pa radio ziņoja komandai, ka viņam viss kārtībā, lai gan pēc tam sportists devās pārbaudīties pie mediķiem. Izstājās arī Batons, kura mašīnai bija nolauzts priekšējais ritenis. Dažus apļus vēlāk pirmajā līkumā nespēja iegriezties Verleina komandas biedrs Markuss Ēriksons, kuram tobrīd bija dots uzdevums apdzīt drošības mašīnu un ieņemt pozīciju braucēju rindas beigās.

Pirms drošības mašīnas izbraukšanas trasē līdera Fetela pārsvars pār Raikonenu bija sasniedzis jau 19 sekundes, kamēr Rikjardo sekoja vēl pēc piecām sekundēm. Sacensībām atsākoties 67. aplī, šie atstatumi bija sarukuši, un saglabājās cerība uz intrigu cīņā par pirmajām pozīcijām. Cīņa sākās starp Rikjardo, Botasu un Verstapenu, pozīcijām gan nemainoties, bet tālāk aizmugurē pirmā līkuma barjerā, vietā, kur neilgi pirms tam avarēja Ēriksons, avarēja arī Stofels Vandūrns. "McLaren" formula gan tika novākta no trases ātri, un otro reizi sūtīt trasē drošības mašīnu nebija nepieciešams.

Turpinājumā Fetels atkal palielināja pārsvaru pār Raikonenu, bet 73. aplī notika vēl viena sadursme. Šoreiz Serhio Peress neveiksmīgi mēģināja apdzīt Daņilu Kvjatu, kā rezultātā "Force India" pilots otro reizi šo sacīkšu laikā brauca boksos ar salauztām virsbūves detaļām, bet "Toro Rosso" mašīna tika apturēta drošā vietā. Peress vēlāk izteica neapmierinātību, ka komanda viņu traucējusi ar radio sarunām - avārijas brīdī sportistam bija pavēlēts mainīt regulējumus. Jāpiemin, ka meksikānis iepriekš bija guvis punktus 15 posmos pēc kārtas.

Pirms finiša nekas būtiski nemainījās, Fetelam gūstot uzvaru, Raikonenam finišējot otrajā vietā, bet tālāk sacensības noslēdza cieši viens aiz otra braucošie Rikjardo, Botass un Verstapens. Sainss visu sacīkšu laiku pavadīja sestajā pozīcijā, kurā arī finišēja, pēc neveiksmīgās kvalifikācijas septīto vietu guvis Hamiltons, kamēr pirmo desmitnieku Monako trasē noslēdza Romēns Grožāns ("Haas"), Felipe Masa ("Williams") un Kevins Magnusens ("Haas").

Sebastianam Fetelam šī ir otrā uzvara Monako trasē, trešā šajā sezonā un jau 45. visā karjerā. "Ferrari" komandai izdevies izcīnīt pirmo dubultuzvaru kopš 2010. gada, bet Monako trasē tā pēdējo reizi uzvarēja tālajā 2001. gadā, kad uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena kāpa Mihaels Šūmahers. Tāpat šī ir pirmā reize sezonā, kad vienas komandas pārstāvji sacensībās izcīnījuši pirmās divas vietas. Danielam Rikjardo tikmēr šis ir pirmais pjedestāls sezonā.

Kopvērtējumā pēc Monako posma Fetela pārsvars pār Lūisu Hamiltonu no sešiem punktiem pieaudzis jau līdz 25. Cīņa starp viņiem turpināsies 11. jūnijā Kanādā, ātrajā Monreālas trasē.

Monako Grand Prix rezultāti

VietaPilotsKomandaApļiRezultāts
1.Sebastians FetelsFerrari781:44:44.340
2.Kimi RaikonensFerrari78+3.145
3.Daniels RikjardoRed Bull/Renault78+3.745
4.Valteri BotassMercedes78+5.517
5.Makss VerstapensRed Bull/Renault78+6.199
6.Karloss SainssToro Rosso/Renault78+12.038
7.Lūiss HamiltonsMercedes78+15.801
8.Romēns GrožānsHaas/Ferrari78+18.150
9.Felipe MasaWilliams/Mercedes78+19.445
10.Kevins MagnusensHaas/Ferrari78+21.443
11.Džolions PalmersRenault78+22.737
12.Estebans OkonsForce India/Mercedes78+23.725
13.Serhio PeressForce India/Mercedes78+39.089
14.Lenss StrolsWilliams/Mercedes71+7 apļi
15.Daņils KvjatsToro Rosso/Renault71Avārija
-Stofels VandūrnsMcLaren/Honda66Avārija
-Markuss ĒriksonsSauber/Ferrari63Avārija
-Paskāls VerleinsSauber/Ferrari57Avārija
-Džensons BatonsMcLaren/Honda57Avārija
-Niko HilkenbergsRenault15Ātrumkārba

F1 čempionāta kopvērtējums pēc 6. posma

VietaPilotsPunkti
1.Sebastians Fetels129
2.Lūiss Hamiltons104
3.Valteri Botass75
4.Kimi Raikonens67
5.Daniels Rikjardo52
6.Makss Verstapens45
7.Serhio Peress34
8.Karloss Sainss25
9.Felipe Masa20
10.Estebans Okons19
11.Niko Hilkenbergs14
12.Romēns Grožāns9
13.Kevins Magnusens5
14.Paskāls Verleins4
15.Daņils Kvjats4
16.Džolions Palmers0
17.Lenss Strols0
18.Markuss Ēriksons0
19.Fernando Alonso0
20.Antonio Džovinaci0
21.Stofels Vandūrns0
VietaKomandaPunkti
1.Ferrari196
2.Mercedes179
3.Red Bull/Renault97
4.Force India/Mercedes53
5.Toro Rosso/Renault29
6.Williams/Mercedes20
7.Renault14
8.Haas/Ferrari14
9.Sauber/Ferrari4
10.McLaren/Honda0

, 2017-05-28 16:59, pirms 7 gadiem
Man jau tas bija skaidrs vakar, ka lai kaa,bet Vettels buus garaam Raikkonenam..
Protams vareeja buut visaadi ar avaarijaaam un SC, bet taadu iespeeju atrauties no Hamiltona Ferarri garaam nelaidiis.
, 2017-05-28 17:02, pirms 7 gadiem
Skatoties Kimi sejaa uz pjedestaala ir pilniigi skaidrs ka ne jau vinsh zaudeeja pirmo vietu, bet taa tika atdota Vettelam, un Raikkonens to labi zin.
, 2017-05-28 17:03, pirms 7 gadiem
Rikijs ar praatu paneema smuki.
, 2017-05-28 17:05, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Skatoties Kimi sejaa uz pjedestaala ir pilniigi skaidrs ka ne jau vinsh zaudeeja pirmo vietu, bet taa tika atdota Vettelam, un Raikkonens to labi zin.
Bet domājams, ka arī saprot, ka tas ir pats loģiskākais iznākums. Sacīkste kā jau Monako - zināma garlaicība, bet nekādas vainas.
, 2017-05-28 17:12, pirms 7 gadiem
Ferrari nozaga Raikonenam uzvaru, un pēc starta bija 99,99% skaidrs, ka to darīs uz boksu rēķina. n kāpēc nozaga? Nebija nekāda iemesla saukt boksos Raikonenu, jo viņu nekas neapdraudēja.
Savukārt Mercedes nepareizi izrēķināja taktiku. Tā kā Botass varēja tikai vinnēt, savukārt Feteļš varēja tikai zaudēt, vajadzēja agresīvāk ļaut lekt startā iekšā un Feteļš būtu spiests piekāpties.
Par RedBull - tur Sainss bija izšķirošais faktors.
, 2017-05-28 17:12, pirms 7 gadiem
Pelnīta Fetela uzvara
Fetels, Rikardo un Hamiltons ar prātu šodien brauca , jo labi zināja ,ka Ultrasoft riepas ir ātrākas par Supesoft riepām
Perezs-pretinieku iznīcinātājs
, 2017-05-28 17:12, pirms 7 gadiem
Pēc PS strauji atraujoties no Raiko Vetels pierādīja, ka viņš šodien bija stipri ātrāks par savu komandas biedru, un tāpēc savu uzvaru nopelnīja pelnīti.
, 2017-05-28 17:12, pirms 7 gadiem
Skaidrs, ka Raikonenam neļāva uzvarēt!! Nu nevar tā būt, ka vienas komandas pārstāvji iebrauc boksos ar 5 apļu starpību!
, 2017-05-28 17:13, pirms 7 gadiem
archdevil rakstīja: Ferrari nozaga Raikonenam uzvaru.
Fetels visu sacīksti bija ātraks par Kimi , tādēļ neuzskatu ka Ferrāri nozaga kimi uzvaru , tad jau var teikt ,ka Red bull nozaga Vertapenam pjedestālu
, 2017-05-28 17:15, pirms 7 gadiem
lamnis rakstīja: Skaidrs, ka Raikonenam neļāva uzvarēt!! Nu nevar tā būt, ka vienas komandas pārstāvji iebrauc boksos ar 5 apļu starpību!

Varētu padomāt, ka tas tā notiek pirmo reizi, un tikai ar 5 apļu starpību. Dažreiz ir pat atšķirība starp PS skaitu,un nevis tikai starp apļu daudzumiem.
, 2017-05-28 17:15, pirms 7 gadiem
lamnis rakstīja: Skaidrs, ka Raikonenam neļāva uzvarēt!! Nu nevar tā būt, ka vienas komandas pārstāvji iebrauc boksos ar 5 apļu starpību!
Kimi ir otrais pilots Ferrāri un ātrums viņam vairs nav tāds
, 2017-05-28 17:15, pirms 7 gadiem
Tak viss kārtībā, ja sanāca saglabāt 1. un 2., tad viss ir normāli. Ja Fetela dēļ Raikonenam tiktu norakta sacīkste, būtu runāšana. Domājams, ka abi viņi jau vakar zināja, ka tēmēts tiks uz tādu finišu un abi izdarīja maksimumu priekš komandas.
, 2017-05-28 17:17, pirms 7 gadiem
Cīņa sākās starp Rikjardo, Botasu un Rikjardo, pozīcijām gan nemainoties,

KO LŪDZU
, 2017-05-28 17:18, pirms 7 gadiem
Protams, žurnālisti saceļ viltus drāmu, un aitas brēc.
Kimi pats prasīja pitstopu, pēctam kad BOT un VER pitojās.
RIC palika trasē, ar VEt un abi brauca uzreiz 0.8 sek ātrāk par Kimi.
Pēctam, kad Sauber atpalicējs arī iebrauca pitos, VET un RIC brauca jau 1.5 sekundes ātrāk nekā Kimi.

VET nemaz nevarēja pitot, tikai tpc ka viņi varēja zaudēt abi divi RIC. Jo ĻOTI iespējams RIC būtu ticis abiem garām, ar tādiem apļa laikiem.

Pēc aitu loģikas, tad arī RIC tika palaists pa priekšu VER?

Sanāca, kā sanāca. VET bija ātrāks par 1.5 sekundēm. Kimi pats izlaida savu uzvaru, viņam neviens, neko neatņēma. Ja viņš būtu braucis pietiekami ātri, VET nebūtu pēc pitstopa viņam priekšā.

Pirms pitstopa Kimi - 1.17
Pirms pitstopa VET - 1.15.5

Te ir skaidrs, kurš ir ātrākas pilots, un kurš nopelnīja savu uzvaru.
, 2017-05-28 17:20, pirms 7 gadiem
Nekas!! Kimi ar sāk uzņemt apgriezienus salīdzinājumā ar sezonas pirmajiem posmiem. Tā kā Fetelam, Hamim un Botasam būs ar viņu jārēķinās sezonas gaitā
, 2017-05-28 17:20, pirms 7 gadiem
Vandūrns istās vienā limēni ar Palmeru , Eriksonu un Strolu
Eriksona avārija vispār bez vārdiem
, 2017-05-28 17:22, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Vandūrns istās vienā limēni ar Palmeru , Eriksonu un Strolu
Eriksona avārija vispār bez vārdiem
Njā, diezgan smieklīgi bij Maldonado stilā
, 2017-05-28 17:24, pirms 7 gadiem
Monako neapdzen, te taupa riepas un tad spiez grida kamer parejie ir boksos. Neesmu tik citigi sekojis citiem lidz, bet Alonso sito jau gadiem piekopa, protams ja brauc ar Hondu tad tas neko daudz neliidz.
, 2017-05-28 17:26, pirms 7 gadiem
lamnis rakstīja: Njā, diezgan smieklīgi bij Maldonado stilā
Prosta iebrauca barjēras apzenot drošības mašīnu
, 2017-05-28 17:27, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Protams, žurnālisti saceļ viltus drāmu, un aitas brēc.
Kimi pats prasīja pitstopu, pēctam kad BOT un VER pitojās.
RIC palika trasē, ar VEt un abi brauca uzreiz 0.8 sek ātrāk par Kimi.
Pēctam, kad Sauber atpalicējs arī iebrauca pitos, VET un RIC brauca jau 1.5 sekundes ātrāk nekā Kimi.

VET nemaz nevarēja pitot, tikai tpc ka viņi varēja zaudēt abi divi RIC. Jo ĻOTI iespējams RIC būtu ticis abiem garām, ar tādiem apļa laikiem.

Pēc aitu loģikas, tad arī RIC tika palaists pa priekšu VER?

Sanāca, kā sanāca. VET bija ātrāks par 1.5 sekundēm. Kimi pats izlaida savu uzvaru, viņam neviens, neko neatņēma. Ja viņš būtu braucis pietiekami ātri, VET nebūtu pēc pitstopa viņam priekšā.

Pirms pitstopa Kimi - 1.17
Pirms pitstopa VET - 1.15.5

Te ir skaidrs, kurš ir ātrākas pilots, un kurš nopelnīja savu uzvaru.
Tu Antinj, kas tu domaa ka taas speeles taa notiek? Ferarri ir abu pilotu laiki un dati un vinji var viegli izdomaat strategjiu, lai taads idiots kaa tu saliidzinaatu pedejo aplju laikus nospriestu ka Vettels bija aatraaks.
Ja Ferarri buutu ieinterseeti ka vinnee Raikkonens tad taa arii buutu bijis.
, 2017-05-28 17:27, pirms 7 gadiem
Toto Wolfam prasīja, kapēc RIC tika priekšā BOT.
Un viņš skaidroja - Jo RIC uzstādija perfektus apļus 1.16.low(xxx)

Cik aprobežotiem jābūt tad, lai domātu ka Ferrari izplānoja VET apmaiņu ar Kimi?

1. VET brauca vēl 0.5 sek ātrāk par RIC.
2. Neviens nezināja, kādus tieši apļus uztādīs VET sacīkstes vidū.
3. VET bija neaptverami ātrāks par Kimi, pirms pitstopa, un pēc pitstopa 6 apļu laikā iekrājot 10+ sekunddes pārsvaru.

Uzvarēja ātrākais pilots. Žurnālistiem vaig drāmu, lai ir par ko runāt. Un auniņi te runā pilnīgu bezsakaru balstoties uz bullshitu.
, 2017-05-28 17:29, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Tu Antinj, kas tu domaa ka taas speeles taa notiek? Ferarri ir abu pilotu laiki un dati un vinji var viegli izdomaat strategjiu, lai taads idiots kaa tu saliidzinaatu pedejo aplju laikus nospriestu ka Vettels bija aatraaks.
Ja Ferarri buutu ieinterseeti ka vinnee Raikkonens tad taa arii buutu bijis.
Jā luni, Ferrari "ļoti labi zināmi, kā perfekti stratēģi" kopš kura laika?
Par kādiem pēdējiem apļa laikiem tu runā?
Tie apļa laiki ir sacīkstes vidū, uzreiz pēc pitstopa.
TIE NAV PĒDĒJIE APĻA LAIKI!!!

Rekur redzams, pēc tava līmeņa, kādi losīši te komentē.
Skatījies vispār sacīksti?
, 2017-05-28 17:29, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Protams, žurnālisti saceļ viltus drāmu, un aitas brēc.
Kimi pats prasīja pitstopu, pēctam kad BOT un VER pitojās.
RIC palika trasē, ar VEt un abi brauca uzreiz 0.8 sek ātrāk par Kimi.
Pēctam, kad Sauber atpalicējs arī iebrauca pitos, VET un RIC brauca jau 1.5 sekundes ātrāk nekā Kimi.

VET nemaz nevarēja pitot, tikai tpc ka viņi varēja zaudēt abi divi RIC. Jo ĻOTI iespējams RIC būtu ticis abiem garām, ar tādiem apļa laikiem.

Pēc aitu loģikas, tad arī RIC tika palaists pa priekšu VER?

Sanāca, kā sanāca. VET bija ātrāks par 1.5 sekundēm. Kimi pats izlaida savu uzvaru, viņam neviens, neko neatņēma. Ja viņš būtu braucis pietiekami ātri, VET nebūtu pēc pitstopa viņam priekšā.

Pirms pitstopa Kimi - 1.17
Pirms pitstopa VET - 1.15.5

Te ir skaidrs, kurš ir ātrākas pilots, un kurš nopelnīja savu uzvaru.
Precīzi visu uzrakstīji, un nav pat ko piebilst.
, 2017-05-28 17:36, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Jā luni, Ferrari "ļoti labi zināmi, kā perfekti stratēģi" kopš kura laika?
Par kādiem pēdējiem apļa laikiem tu runā?
Tie apļa laiki ir sacīkstes vidū, uzreiz pēc pitstopa.
TIE NAV PĒDĒJIE APĻA LAIKI!!!

Rekur redzams, pēc tava līmeņa, kādi losīši te komentē.
Skatījies vispār sacīksti?
Mercedes paarspeeleejaas un palaida priekshaa RIC..Iedomaajie ja aiz Raikkonena brauktu kads Mercedes vai Red Bull pilots, vai tad arii vinji tik stuulbu pitstopu uztaisiiitu? Trasee kur pat ar cauru riepu var notureet aizmuguree saancensi, nav praata darbs braukt boksaa pirms vinja.
, 2017-05-28 17:37, pirms 7 gadiem
Fettels tak ir daudz ātrāks par Kimi. Labi, ka apdzina savādāk jau bremzēja. Nesaprotu par ko cepiens.
, 2017-05-28 17:38, pirms 7 gadiem
tātad ja Kimi būtu braucis tādā līmenī kā brauca, tad Fetelam būtu jāpaliek 3 vietā. Kimi bija iespējas ķert rokā Fetelu uz braukt kaut 0,5 sek aiz viņa. tā vietā Kimi atpalika 12 sekundes... kur tur ir arguments ka soms varētu būt ātrāks?
, 2017-05-28 17:46, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Mercedes paarspeeleejaas un palaida priekshaa RIC..Iedomaajie ja aiz Raikkonena brauktu kads Mercedes vai Red Bull pilots, vai tad arii vinji tik stuulbu pitstopu uztaisiiitu? Trasee kur pat ar cauru riepu var notureet aizmuguree saancensi, nav praata darbs braukt boksaa pirms vinja.
Es šobrīd pat necenšos tevi aizvainot, bet man ir sajūta, ka Tu ļoti maz saproti no tā, kas notika.

1. Merc brauca turpat aiz Kimi. Jā VET, bija starpā, bet pirms 1x pitstopa BOT bija aiz kimi 3.x sekundes. (Tas ir praktiski uzreiz, aiz)

BOT pitojās, VER pitojās. Tajā brīdī, ar clean air Kimi bija ātrākais pilots trasē.
Lai izvairītos no undercut, (BOT un VER brauks šajā brīdī ātrāk par Kimi, ar jaunām riepām) viņi pitoja arī Kimi, kamēr viņam vēl ir tās 3.5 sekundes pārsvārs.

Bet tajā pašā laikā, tika uztādīti jauni trases rekordi no tiem, kas palika ārā (VET un RIC), jau pirmajā aplī, kad VET bija clean air, viņš bija ātrāks par Kimi tobrīd, par 0.8 sek. Tāpat arī RIC.

Ferrari redz, ka ir iespējams braukt ātrāk nekā Kimi brauc (Pēc VET un RIC laikiem) tapēc viņi atstāj ārā VET.
Nākamjā aplī, Sauber (atpalicējs) iebrauc pitos, un VET atkal ir clean air, un viņš brauc jau 1.5 sek ātrāk nekā Kimi 2x apļus iepriekš.

RIC paliek ārā arī. Tagad Ferrari redz, ka RIC un VET ir iespaidīgi ātrāki par Kimi. VET nevar pitot, jo RIC uztāda līdzīgus apļus. Viņi redz, ka clean air formulas ir ātras. Ja VET pitotu, RIC ar clean air, arī apsteigtu abus Ferrari.

Tiklīdz RedBull pitoja RIC, tā next aplī arī VET pitojās.

Un tobrīd VET ar saviem apļa laikiem, jau bija apsteidzis Kimi.

Ja Tu vēljoprojām nesaproti tā brīža situāciju, tad tu esi auna piera.
Mazāk klausies žurnālistu drāmās, un vairāk pievērs uzmanību tam, kas notiek trasē.
, 2017-05-28 17:52, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es šobrīd pat necenšos tevi aizvainot, bet man ir sajūta, ka Tu ļoti maz saproti no tā, kas notika.

1. Merc brauca turpat aiz Kimi. Jā VET, bija starpā, bet pirms 1x pitstopa BOT bija aiz kimi 3.x sekundes. (Tas ir praktiski uzreiz, aiz)

BOT pitojās, VER pitojās. Tajā brīdī, ar clean air Kimi bija ātrākais pilots trasē.
Lai izvairītos no undercut, (BOT un VER brauks šajā brīdī ātrāk par Kimi, ar jaunām riepām) viņi pitoja arī Kimi, kamēr viņam vēl ir tās 3.5 sekundes pārsvārs.

Bet tajā pašā laikā, tika uztādīti jauni trases rekordi no tiem, kas palika ārā (VET un RIC), jau pirmajā aplī, kad VET bija clean air, viņš bija ātrāks par Kimi tobrīd, par 0.8 sek. Tāpat arī RIC.

Ferrari redz, ka ir iespējams braukt ātrāk nekā Kimi brauc (Pēc VET un RIC laikiem) tapēc viņi atstāj ārā VET.
Nākamjā aplī, Sauber (atpalicējs) iebrauc pitos, un VET atkal ir clean air, un viņš brauc jau 1.5 sek ātrāk nekā Kimi 2x apļus iepriekš.

RIC paliek ārā arī. Tagad Ferrari redz, ka RIC un VET ir iespaidīgi ātrāki par Kimi. VET nevar pitot, jo RIC uztāda līdzīgus apļus. Viņi redz, ka clean air formulas ir ātras. Ja VET pitotu, RIC ar clean air, arī apsteigtu abus Ferrari.

Tiklīdz RedBull pitoja RIC, tā next aplī arī VET pitojās.

Un tobrīd VET ar saviem apļa laikiem, jau bija apsteidzis Kimi.

Ja Tu vēljoprojām nesaproti tā brīža situāciju, tad tu esi auna piera.
Mazāk klausies žurnālistu drāmās, un vairāk pievērs uzmanību tam, kas notiek trasē.
Es arii negribu tevi aizvainot, bet lai piemaaniitu tevi(kursh sevi ir iedomaajies par baigo ekspertu) Ferarri daudz praata nevajag..
Saku vel un peedejo reizi-Ja Ferarri gribeetu lai Raikkonens buutu bijis priekshaa Vettelam tad taa arii buutu bijis.
, 2017-05-28 17:57, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Es arii negribu tevi aizvainot, bet lai piemaaniitu tevi(kursh sevi ir iedomaajies par baigo ekspertu) Ferarri daudz praata nevajag..
Saku vel un peedejo reizi-Ja Ferarri gribeetu lai Raikkonens buutu bijis priekshaa Vettelam tad taa arii buutu bijis.
Te ir bezjēgā runāt ar tevi. Neviens te, nav eksperts. Es tev vienkārši paskaidroju tā brīža situāciju. Tu pat nesaprati, par kādiem apļa laikiem es runāju. (Domādams, ka es rakstu par "pēdējiem apļa laikiem") No tā es arī pieņemu, ka Tu nemaz nepievērsi uzmanību pašai sacīkstei, tikai kā aita klausījies komentētājos.

Un tā tava teorija, par to, kas notiku ir tukša muldēšana.
Es tev iedevu faktus, apļa laikus, un tā brīža situāciju. (FAKTUS)
Tas, ko Tu pēctam pats esi izdomājis, tam nav nekādas vērtības.
Pāķi šitā argumentē, kautko savā katlā izdomā, un brēc...
Ierauj vēl vienu apinīti.
, 2017-05-28 18:05, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Es arii negribu tevi aizvainot, bet lai piemaaniitu tevi(kursh sevi ir iedomaajies par baigo ekspertu) Ferarri daudz praata nevajag..
Saku vel un peedejo reizi-Ja Ferarri gribeetu lai Raikkonens buutu bijis priekshaa Vettelam tad taa arii buutu bijis.
Tikai Fettels būtu kkir pie Hamja.
, 2017-05-28 18:15, pirms 7 gadiem
Sūdīgi ka neļāva Kimim uzvarēt, lohatroni...
, 2017-05-28 18:19, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Te ir bezjēgā runāt ar tevi. Neviens te, nav eksperts. Es tev vienkārši paskaidroju tā brīža situāciju. Tu pat nesaprati, par kādiem apļa laikiem es runāju. (Domādams, ka es rakstu par "pēdējiem apļa laikiem") No tā es arī pieņemu, ka Tu nemaz nepievērsi uzmanību pašai sacīkstei, tikai kā aita klausījies komentētājos.

Un tā tava teorija, par to, kas notiku ir tukša muldēšana.
Es tev iedevu faktus, apļa laikus, un tā brīža situāciju. (FAKTUS)
Tas, ko Tu pēctam pats esi izdomājis, tam nav nekādas vērtības.
Pāķi šitā argumentē, kautko savā katlā izdomā, un brēc...
Ierauj vēl vienu apinīti.
Priekš kam Tu centies viņam ko pierādīt? Ja reiz cilvēks kaut ko ir ieņēmis galvā, tad lai dzīvo ar šo pārliecību, bet lietas būtība jau no tā nemainās, jo Vettelam 25 pkt. tabulā.
, 2017-05-28 19:40, pirms 7 gadiem
Prikshaans rakstīja: Es šobrīd pat necenšos tevi aizvainot, bet man ir sajūta, ka Tu ļoti maz saproti no tā, kas notika.

1. Merc brauca turpat aiz Kimi. Jā VET, bija starpā, bet pirms 1x pitstopa BOT bija aiz kimi 3.x sekundes. (Tas ir praktiski uzreiz, aiz)

BOT pitojās, VER pitojās. Tajā brīdī, ar clean air Kimi bija ātrākais pilots trasē.
Lai izvairītos no undercut, (BOT un VER brauks šajā brīdī ātrāk par Kimi, ar jaunām riepām) viņi pitoja arī Kimi, kamēr viņam vēl ir tās 3.5 sekundes pārsvārs.

Bet tajā pašā laikā, tika uztādīti jauni trases rekordi no tiem, kas palika ārā (VET un RIC), jau pirmajā aplī, kad VET bija clean air, viņš bija ātrāks par Kimi tobrīd, par 0.8 sek. Tāpat arī RIC.

Ferrari redz, ka ir iespējams braukt ātrāk nekā Kimi brauc (Pēc VET un RIC laikiem) tapēc viņi atstāj ārā VET.
Nākamjā aplī, Sauber (atpalicējs) iebrauc pitos, un VET atkal ir clean air, un viņš brauc jau 1.5 sek ātrāk nekā Kimi 2x apļus iepriekš.

RIC paliek ārā arī. Tagad Ferrari redz, ka RIC un VET ir iespaidīgi ātrāki par Kimi. VET nevar pitot, jo RIC uztāda līdzīgus apļus. Viņi redz, ka clean air formulas ir ātras. Ja VET pitotu, RIC ar clean air, arī apsteigtu abus Ferrari.

Tiklīdz RedBull pitoja RIC, tā next aplī arī VET pitojās.

Un tobrīd VET ar saviem apļa laikiem, jau bija apsteidzis Kimi.

Ja Tu vēljoprojām nesaproti tā brīža situāciju, tad tu esi auna piera.
Mazāk klausies žurnālistu drāmās, un vairāk pievērs uzmanību tam, kas notiek trasē.
Varu piekrist situācijas izklāstam, tikai gribu piebilst, ka Kimi daudz laika uzreiz pēc pitstopa zaudēja aiz atpalicējiem, kamēr Fetelam ar Rikjardo pārsvarā priekšā bija brīva trase. Savukārt vēlāk viņš ar Supersoft vairs nespēja turēt līdzi Fetelam - ar šīm riepām Fetela mašīna bija daudz labāka. Kimi brauca tik ātri, cik viņam mašīna to ļāva. Sacīkstes pirmajā pusē viņa un Fetela ātrumi bija līdzīgi (protams, vienmēr atradīsies kādi, kas mēģinās to apstrīdēt, sakot, ka viņš Fetelu bremzēja, taču Fetels nemaz nesēdēja Kimi astē, tikai reizēm pietuvojās līdz 1 sek.). Visu izšķīra tehnika, kā tas mūsdienās visbiežāk notiek. Ar SuperSoft Kimi mašīna vairs nevilka, viņš nevarēja pat īsti atrauties no sekotājiem Rikjardo & Co personās, no kuriem ar UltraSoft sacīkstes sākumā bija aizbraucis patālu prom.
Taču arī es neesmu sazvērestības teorijas piekritējs, jo neuzskatu, ka Ferrari speciāli virzīja Fetelu uz uzvaru. Vienkārši tā, neveiksmīgi priekš Kimi, izvērsās situācija ar pitošanos, ko aizsāka Verstapens un turpināja Botass. Kimi nevajadzēja tik ātri boksos braukt, viņš ar vecajiem UltraSoft būtu spējis vismaz dažus apļus pabraukt ātrāk, nekā ar jaunajām riepām. Par spīti tam, ka vecās bija krietni nodilušas... Bet tobrīd bija grūts uzdevums izvērtēt, kā kura stratēģija nostrādās, un nebija paredzams, ka sekotāji kļūs tik ātri, bet pašu nobremzēs atpalicēji, plus jaunās riepas nenesīs. Verstapens jau arī līdzīgā loterijā zaudēja. Fetelam paveicās, radās iespēja, un viņš to izmantoja, tāpat kā Rikjardo.
, 2017-05-28 19:48, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Varu piekrist situācijas izklāstam, tikai gribu piebilst, ka Kimi daudz laika uzreiz pēc pitstopa zaudēja aiz atpalicējiem, kamēr Fetelam ar Rikjardo pārsvarā priekšā bija brīva trase. Savukārt vēlāk viņš ar Supersoft vairs nespēja turēt līdzi Fetelam - ar šīm riepām Fetela mašīna bija daudz labāka. Kimi brauca tik ātri, cik viņam mašīna to ļāva. Sacīkstes pirmajā pusē viņa un Fetela ātrumi bija līdzīgi (protams, vienmēr atradīsies kādi, kas mēģinās to apstrīdēt, sakot, ka viņš Fetelu bremzēja, taču Fetels nemaz nesēdēja Kimi astē, tikai reizēm pietuvojās līdz 1 sek.). Visu izšķīra tehnika, kā tas mūsdienās visbiežāk notiek. Ar SuperSoft Kimi mašīna vairs nevilka, viņš nevarēja pat īsti atrauties no sekotājiem Rikjardo & Co personās, no kuriem ar UltraSoft sacīkstes sākumā bija aizbraucis patālu prom.
Taču arī es neesmu sazvērestības teorijas piekritējs, jo neuzskatu, ka Ferrari speciāli virzīja Fetelu uz uzvaru. Vienkārši tā, neveiksmīgi priekš Kimi, izvērsās situācija ar pitošanos, ko aizsāka Verstapens un turpināja Botass. Kimi nevajadzēja tik ātri boksos braukt, viņš ar vecajiem UltraSoft būtu spējis vismaz dažus apļus pabraukt ātrāk, nekā ar jaunajām riepām. Par spīti tam, ka vecās bija krietni nodilušas... Bet tobrīd bija grūts uzdevums izvērtēt, kā kura stratēģija nostrādās, un nebija paredzams, ka sekotāji kļūs tik ātri, bet pašu nobremzēs atpalicēji, plus jaunās riepas nenesīs. Verstapens jau arī līdzīgā loterijā zaudēja. Fetelam paveicās, radās iespēja, un viņš to izmantoja, tāpat kā Rikjardo.
Piekrītu praktiski visam. Izņemot par apļa laikiem. Kimi bija tīrs gaiss, un viņš brauca 1.17.xxx. Bet kad viņš iebrauca pitos, un VET bija tīrs gaiss, tad VET laiks bija 1.16.5xxx pirmos 2x apļus, un nākamos 2 apļus 1.15.5

Es tāpat uzskatu, ka VET vienkārši bija ātrāks pilots. Bet nu jā, pa lielam es piekrītu visam pārējam, ko Tu izstāstiji.
, 2017-05-28 19:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc PS strauji atraujoties no Raiko Vetels pierādīja, ka viņš šodien bija stipri ātrāks par savu komandas biedru, un tāpēc savu uzvaru nopelnīja pelnīti.
Strauji atraujoties? Jeb Raikonens ielika kruīza režīmā...
Serhio Peress. Foto: Motorsport.com
2

Visvairāk soda punktus iekrājuši Peress un Sardžents

Ķīnas GP nedēļas nogalē vairāki piloti izpelnījās soda punktus. Kāda situācija šajā ziņā ir "Formula 1" braucēju starpā? Visvairāk soda punktus pašlaik sakrājuši Serhio Peress un Logans Sardžents.
Foto: f1.com
4

Plāno veikt izmaiņas F1 punktu skaitīšanas sistēmā

Šonedēļ F1 komisijas sēdē Ženēvā plānots diskutēt par izmaiņām punktu skaitīšanas sistēmā. Stāties spēkā tās varētu jau nākamajā sezonā.
Andrea Kimi Antonelli. Foto: Mercedes

Antonelli aizvadījis pirmos F1 testus

Turpinoties intrigām ap jaunā talanta Andrea Kimi Antonelli nākotni, itāļu pilots aizvadījis savā karjerā pirmos F1 testus "Mercedes" komandas sastāvā.