Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Fetels varētu nomainīt Botasu "Mercedes" komandā

Juris Grīns
Juris Grīns

Fetels varētu nomainīt Botasu "Mercedes" komandā
Sebastians Fetels un Lūiss Hamiltons. Foto: Scuderia Ferrari

Tiek ziņots, ka "Mercedes" komanda ir gatava izskatīt Sebastiana Fetela kandidatūru uz vietu sastāvā 2021. gada sezonā, kamēr daži uzskata, ka četrkārtējais F1 pasaules čempions pēc šīs sezonas karjeru noslēgs.

Pēc tam, kad kļuva zināms par Fetela aiziešanu no "Ferrari", sportista kādreizējā komanda "Red Bull" paziņoja, ka vācietim vieta tās sastāvā vairs neatradīsies. Faktiski vienīgā komanda, kas vēl varētu dot viņam iespēju cīnīties par piekto titulu, ir "Mercedes". Valteri Botasam pašreizējās līgumsaistības beigsies gada izskaņā, tāpat kā Lūisam Hamiltonam, ar kuru sarunas par tā pagarināšanu jau sāktas.

"Mercedes" vadītājs Toto Volfs pavēstījis, ka Fetela kandidatūra tiks izskatīta.

"Sebastians ir lielisks pilots, liela personība un viņš būtu ieguvums jebkurai F1 komandai," saka Volfs. "Skatoties nākotnē, mēs esam lojāli saviem pašreizējiem pilotiem, bet ir tikai dabiski, ka jāizskata attīstības iespējas."

Portāls "F1-insider.com" raksta, ka "Mercedes" ir Fetela pēdējā iespēja palikt F1 čempionātā: "Fetels šobrīd spēlē pokeru. Vai nu "Mercedes", vai nekas. Fetels grib palikt "Formulā 1" vien tad, ja viņam būs mašīna, ar ko var kļūt par pasaules čempionu, un tādai vadošai komandai vajadzētu apsvērt viņa kandidatūru."

Tikmēr "Racing Point" komandas pilots Serhio Peress uzskata, ka Fetela aiziešana no "Ferrari" nav pārsteigums, un vācietis šobrīd ir tuvu karjeras noslēgšanai.

"Jau iepriekš dzirdējām, ka viņam neiet labi," saka Peress. "Ne viņš, ne komanda nejūtas tā, kā tas bija pirms dažiem gadiem, un, domāju, ka te galveno lomu nospēlēja Leklēra faktors. Komanda neapšaubāmi savas nākotnes likmes liek uz jauno pilotu. Varbūt pašizolācijas laikā Fetels daudz ko ir sapratis. Viņš varbūt varētu kļūt par "McLaren" pilotu, bet es to apšaubu. Visdrīzāk šis ir viņa pēdējais gads "Formulā 1". Es drīzāk redzu, ka viņš beigs karjeru, nevis startēs kādā citā komandā. Es gan to saku vairāk no līdzjutēja skatpunkta, jo nezinu, kas īsti darās viņam prātā."

Izmantotie resursi:
The fastest and most complete Formula 1 news...

  -1 [+] [-]

, 2020-05-15 20:33, pirms 4 gadiem
Fetels un Hamiltons vienā komandā

Izklausās neticami. Tad jau drīzāk Fetels aizies no F1. Ja vien Hamiltons neizdomā pats pēc šīs sezonas aiziet. Tad vēl būtu ticami.

     [+] [-]

, 2020-05-15 21:34, pirms 4 gadiem
Būtu interesanti Sebu redzēt ar Hamiltonu, bet vai Volfs atkal gribēs lielās galvassāpes. Nu nez.

Un, ja arī Sebs aiziet uz Mercedes, kur tad paliks Valterī. Varianti jau nebūs daudz (līdzīgi kā Sebam)

Renault: Lielisks variants priekš abiem, bet komanda laikam sliecas par labu Alonso.
Haas: Neticu, ka ar Grožānu turpinās auklēties arī komandai neiet diez ko spoži. Turklāt jau labu laiku baumo, ka komandas vadītājs vēlas komandu pārdot.
Alfa Romeo: Arī nav tā labākā komanda, turklāt pēc 2021. gada komanda varētu arī aiziet no F1.
Williams: Abi tik zemu nekristu, turklāt komanda ir padziļā krīzē. Tāpēc Latifī piķis kaut cik palīdz.
Red Bull: Ja Albons/Gaslī/Kvjats izgāžas, tad varbūt Horners varētu paņemt Valterī, kas palīdzētu ar Maksam. Sebu gan nē.
Alpha Taurin: Noteikti nē
Aston Martin: Perezam ir vairāku gadu līgums, Strolam senča aizmugure. Ja nu vienīgi Strols vecākais izpērk Pereza līgumu un vietā paņemt pilotus, kuri būtu gatavi uzņemties komandas līdera lomu.

     [+] [-]

, 2020-05-15 22:12, pirms 4 gadiem
Tuvu neiespējamam, īpaši zinot, ka Hamim līgumā ir punkts, kurš atļauj šo pāreju nobloķēt. Drīzāk ticu variantam, ka Hamis savāc vēl 2 titulus un vienlaicīgi ar meršiem aiziet no F1.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-15 22:30, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Fetels un Hamiltons vienā komandā

Izklausās neticami. Tad jau drīzāk Fetels aizies no F1. Ja vien Hamiltons neizdomā pats pēc šīs sezonas aiziet. Tad vēl būtu ticami.
Un kāpēc gan viņi abi nevarētu būt vienā komandā, ja abi ir jau sasnieguši visu ko vien var sasniegt. Tādi cilvēki var arī pie nepieciešamības nolikt savas ambīcijas malā, un strādāt komandas interesēs. Pie kam Volfs sen jau ir pierādījis, ka var nolikt katru pilotu savā stūrī pie nepieciešamības.
Katrā ziņā Mersedes no Seba piesaistes tikai iegūtu mārketinga ziņā.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-15 23:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāpēc gan viņi abi nevarētu būt vienā komandā, ja abi ir jau sasnieguši visu ko vien var sasniegt. Tādi cilvēki var arī pie nepieciešamības nolikt savas ambīcijas malā, un strādāt komandas interesēs. Pie kam Volfs sen jau ir pierādījis, ka var nolikt katru pilotu savā stūrī pie nepieciešamības.
Katrā ziņā Mersedes no Seba piesaistes tikai iegūtu mārketinga ziņā.
Reti, kad, bet šeit es piekritīšu, turklāt abi vienādā mašīnā varētu būt izcils PR F-1. Lai gan lieku, ka jau šogad gan Makss, gan Šarls ies uz titulu.

     [+] [-]

, 2020-05-15 23:14, pirms 4 gadiem
karliss rakstīja: Tuvu neiespējamam, īpaši zinot, ka Hamim līgumā ir punkts, kurš atļauj šo pāreju nobloķēt. Drīzāk ticu variantam, ka Hamis savāc vēl 2 titulus un vienlaicīgi ar meršiem aiziet no F1.
Kapēc, lai Hamiltons iebilstu?
Jau pēdējās divas sezonas tiek runāts, ka Hami Sebs vairs nebaida. Vienīgais pilots, ko Hamis uztverot ar pietāti esot Verstapens.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-15 23:23, pirms 4 gadiem
playthegame rakstīja: Kapēc, lai Hamiltons iebilstu?
Jau pēdējās divas sezonas tiek runāts, ka Hami Sebs vairs nebaida. Vienīgais pilots, ko Hamis uztverot ar pietāti esot Verstapens.
Lieka konkurene nevienam nav vajadzīga plus nav jau tā Vettels nevarētu atgriezties formā pie formulas stūres, kura daudz vieglāk vadās. Ko runā Hamis vai mediji var vispār neņemt vērā, īpaši britu burbuli. Es būtu tikai par, bet tas par 99% nenotiks.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-15 23:24, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Reti, kad, bet šeit es piekritīšu, turklāt abi vienādā mašīnā varētu būt izcils PR F-1. Lai gan lieku, ka jau šogad gan Makss, gan Šarls ies uz titulu.
Jā, tas tiešām būs labs PR priekš F1 kopumā. Īpaši priekš Vācijas, kur F1 pamazām zaudē savu spozmi.
Nepretendējot uz jebkādu neapstrīdamo patiesību, domāju, ka Verstapens un Leklērs nebūs pasaules čempioni. Īpaši Verstapens. Protams, ja vien viņu pilotētie bolīdi nebūs soli priekšā tehniskā zinā pārējām komandām. Un iemesls ir pavisam vienkāršs-viņi ir ļoti ātri, bet viņiem trūkst pragmatisms. Tas nav iemācāms, bet tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Tādi bija Hakinens, Šumahers un vairākiem citiem izciliem F1 pilotiem. Ātrums ir laba lieta autosportā, bet bez pragmatisma nu nekādi.

  +2 [+] [-]

, 2020-05-15 23:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām būs labs PR priekš F1 kopumā. Īpaši priekš Vācijas, kur F1 pamazām zaudē savu spozmi.
Nepretendējot uz jebkādu neapstrīdamo patiesību, domāju, ka Verstapens un Leklērs nebūs pasaules čempioni. Īpaši Verstapens. Protams, ja vien viņu pilotētie bolīdi nebūs soli priekšā tehniskā zinā pārējām komandām. Un iemesls ir pavisam vienkāršs-viņi ir ļoti ātri, bet viņiem trūkst pragmatisms. Tas nav iemācāms, bet tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Tādi bija Hakinens, Šumahers un vairākiem citiem izciliem F1 pilotiem. Ātrums ir laba lieta autosportā, bet bez pragmatisma nu nekādi.
Īsti nepiekrītu. Ātrums ir laba lieta un tieši tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Ar ātrumu šajā gadījumā domāju izjūtu un talantu un to iemācīties īsti nevar. Toties, lai arī ko Tu biji domājis ar pragmatismu šajā kontekstā - to var iegūt ar pieredzi. Un tieši pieredze šobrīd trūkst Leklēram un Verstapenam. To viņi paši ir atzinuši, ka jaunības maksimālisms nereti vēl nospēlē negatīvu lomu lēmumu pieņemšanā.
Es domāju, ka visai drīz tieši šie abi džeki aizsāks jaunu ēru F1 un jo ātrāk viens no viņiem uzvarēs, jo ātrāk arī otrs būs spiests straujāk “emocionāli nobriest“. Pieļauju, ka vēl kāds no jaunās paaudzes var sastādīt konkurenci, ja būs konkurētspējīgā komandā.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-16 00:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām būs labs PR priekš F1 kopumā. Īpaši priekš Vācijas, kur F1 pamazām zaudē savu spozmi.
Nepretendējot uz jebkādu neapstrīdamo patiesību, domāju, ka Verstapens un Leklērs nebūs pasaules čempioni. Īpaši Verstapens. Protams, ja vien viņu pilotētie bolīdi nebūs soli priekšā tehniskā zinā pārējām komandām. Un iemesls ir pavisam vienkāršs-viņi ir ļoti ātri, bet viņiem trūkst pragmatisms. Tas nav iemācāms, bet tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Tādi bija Hakinens, Šumahers un vairākiem citiem izciliem F1 pilotiem. Ātrums ir laba lieta autosportā, bet bez pragmatisma nu nekādi.
Lai kā Tev nepatiktu Verstapens (arī man viņš ne līdz galam), tomēr jāatzīst, ka viņš ir izcili spožs talants.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:03, pirms 4 gadiem
scorpio rakstīja: Īsti nepiekrītu. Ātrums ir laba lieta un tieši tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Ar ātrumu šajā gadījumā domāju izjūtu un talantu un to iemācīties īsti nevar. Toties, lai arī ko Tu biji domājis ar pragmatismu šajā kontekstā - to var iegūt ar pieredzi. Un tieši pieredze šobrīd trūkst Leklēram un Verstapenam. To viņi paši ir atzinuši, ka jaunības maksimālisms nereti vēl nospēlē negatīvu lomu lēmumu pieņemšanā.
Es domāju, ka visai drīz tieši šie abi džeki aizsāks jaunu ēru F1 un jo ātrāk viens no viņiem uzvarēs, jo ātrāk arī otrs būs spiests straujāk “emocionāli nobriest“. Pieļauju, ka vēl kāds no jaunās paaudzes var sastādīt konkurenci, ja būs konkurētspējīgā komandā.
Manā izpratnē pragmatisms-ne tikai zināt kur atrodas, un kā izmantot gāzes pedāli, bet tikpat labi zināt kur atrodas, un kad savlaicīgi jānospiež bremžu pedālis. Un to nevar iemācīt, jo sacensību laikā jebkurā variantā instinkti ņem virsroku.
Tomēr kā jau rakstīju-nepretendēju uz neapstrīdamu patiesību.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:06, pirms 4 gadiem
playthegame rakstīja: Lai kā Tev nepatiktu Verstapens (arī man viņš ne līdz galam), tomēr jāatzīst, ka viņš ir izcili spožs talants.
Man nepatīk viņa muldēšana.
Un atkārtošos-F1 nebrauc slikti braucēji, ja vien nav nopirkta vieta komandā, bet par čempioniem kļūst tie, kuriem ir palaimējies iesēsties tehniskā ziņā labā komandā, kuru pilnībā atbalsta komandas vadība, un kuri ir gana pragmātiski arī paši.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:07, pirms 4 gadiem
Es pēdējā laikā maz sekoju F-1, tāpēc man interesētu Jūsu prognoze, kurš izcīnīs vairāk titulus - Leklērs vai Verstapens? Vai arī abi nekad nekļūs par čempioniem?

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:21, pirms 4 gadiem
Kamēr Meršos būs Hamis tikmēr tur būs arī Botass, kā ieroču pienesējs.
Hamiltons , Botass 2017-2019
Fetels, Wēbers 2010-2013
Šumahers , Baričello 2000-2005
Alonso un Fisikella, Alonso un Massa, Šumahers un Īrvains,Fetels un Raikonens
Ja Fetels nepievienosies kādai komandai un Hulks arī nē , tad pēdejo reiz , ka kāds vācietis nestartēja F1 čempī bija 1981. gadā, ir bijuši kādas 15 -20 sacīkstes , ka neviens vāciešu pilots neiziet uz startā šajā 40 gadu nogrieznī

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:25, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es pēdējā laikā maz sekoju F-1, tāpēc man interesētu Jūsu prognoze, kurš izcīnīs vairāk titulus - Leklērs vai Verstapens? Vai arī abi nekad nekļūs par čempioniem?
Šis ir grūts jautājums, jo pavisam drīz (2022) gadā F1 atkal stāv gana nopietnu tehnisko izmaiņu priekšā, un komandu budžeti tagad tiek pamatīgi apgraizīti. Takā kaut ko patreiz prognozēt ir ļoti nepateicīgs pasākums. Var iebraukt pamatīgās auzās.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:26, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Kamēr Meršos būs Hamis tikmēr tur būs arī Botass, kā ieroču pienesējs.
Hamiltons , Botass 2017-2019
Fetels, Wēbers 2010-2013
Šumahers , Baričello 2000-2005
Alonso un Fisikella, Alonso un Massa, Šumahers un Īrvains,Fetels un Raikonens
Ja Fetels nepievienosies kādai komandai un Hulks arī nē , tad pēdejo reiz , ka kāds vācietis nestartēja F1 čempī bija 1981. gadā, ir bijuši kādas 15 -20 sacīkstes , ka neviens vāciešu pilots neiziet uz startā šajā 40 gadu nogrieznī
Man Hulks tiešām simpatizē daudz vairāk par visādiem Stroliem, bet laikam nav tik bieza aizmugure.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis ir grūts jautājums, jo pavisam drīz (2022) gadā F1 atkal stāv gana nopietnu tehnisko izmaiņu priekšā, un komandu budžeti tagad tiek pamatīgi apgraizīti. Takā kaut ko patreiz prognozēt ir ļoti nepateicīgs pasākums. Var iebraukt pamatīgās auzās.
Jā, zinu arī to, ka sākotnēji tehnikās izmaiņas bija plānots ieviest jau no 21.g. sezonas.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-16 00:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām būs labs PR priekš F1 kopumā. Īpaši priekš Vācijas, kur F1 pamazām zaudē savu spozmi.
Nepretendējot uz jebkādu neapstrīdamo patiesību, domāju, ka Verstapens un Leklērs nebūs pasaules čempioni. Īpaši Verstapens. Protams, ja vien viņu pilotētie bolīdi nebūs soli priekšā tehniskā zinā pārējām komandām. Un iemesls ir pavisam vienkāršs-viņi ir ļoti ātri, bet viņiem trūkst pragmatisms. Tas nav iemācāms, bet tas ir iekšā katram izcilam pilotam. Tādi bija Hakinens, Šumahers un vairākiem citiem izciliem F1 pilotiem. Ātrums ir laba lieta autosportā, bet bez pragmatisma nu nekādi.
Un atkal vecais Namejs ir atpakaļ? Vienā komentārā piekrītu un nākamajā atkal jāliek tevi nost. Leklērs jau šogad parādīja, ka kvalī var ielikt Hamiltonam, turklāt labi...Sacīkstes, jā pieredze, Makss ir cits stāts, bet Šarls jau šogad ies uz titulu.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:29, pirms 4 gadiem
Labi, pakorigēšu jautājumu - vai Verstapens un/vai Leklērs tuvāko 2 sezonu laikā kļūs par čempioniem?

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, zinu arī to, ka sākotnēji tehnikās izmaiņas bija plānots ieviest jau no 21.g. sezonas.
Jā, tagad atkal būs jāpaciešas.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-16 00:37, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Un atkal vecais Namejs ir atpakaļ? Vienā komentārā piekrītu un nākamajā atkal jāliek tevi nost. Leklērs jau šogad parādīja, ka kvalī var ielikt Hamiltonam, turklāt labi...Sacīkstes, jā pieredze, Makss ir cits stāts, bet Šarls jau šogad ies uz titulu.
Sorry, bet salīdzināt kvaļa režīmu ar sacīkšu režīmu, diez vai ir īsti pareizi. Tā ir pavisam cita dinamika, jo viena lieta ir nobraukt vienu apli, un pavisam kas cits nobraukt visu gonku.
Man nekas nav pret Šarlu, un ja viņš paņems titulu, tad viņam visu cieņu. Tomēr zemapziņā es domāju-nebūs! Un šeit es pat nezinu atbildi vienam jautājumam-vai tiešām Ferārī komanda būs ko mācījušies no savām n-tajām kļūdām vel pērnajā sezonā, un vairs neraks savus pilotus nost.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:38, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labi, pakorigēšu jautājumu - vai Verstapens un/vai Leklērs tuvāko 2 sezonu laikā kļūs par čempioniem?
Es domāju, ka..............nekļūs!

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka..............nekļūs!
Paldies vismaz par to, ka uzdrošinājies prognozēt.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-16 00:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies vismaz par to, ka uzdrošinājies prognozēt.
Tas bija grūti, jo es pat nezinu kādā kondīcijā šajās divās sezonās būs RB, Merši un Ferārī.

     [+] [-]

, 2020-05-16 00:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas bija grūti, jo es pat nezinu kādā kondīcijā šajās divās sezonās būs RB, Merši un Ferārī.
Prognozes jau ļoti bieži ir nepateicīga lieta.

     [+] [-]

, 2020-05-16 08:30, pirms 4 gadiem
Nu nē... kāds sakars Botasu mainīt? Un vispār to lohu vajag kādā krietni vājākā komandā iefīrēt, varēs ņerkstēt tad tur😎

     [+] [-]

, 2020-05-16 10:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labi, pakorigēšu jautājumu - vai Verstapens un/vai Leklērs tuvāko 2 sezonu laikā kļūs par čempioniem?
Verstapens varētu sastādīt konkurenci, jo RedBull šasija un Honda motors kļūst par arvien labāku kombināciju. Bet Leklerks ar šī brīža Ferrari nē, jo Ferrari vēl joprojām nav atkopusies pēc motoru zaudējuma, pie tam, visas komandas ir pret FIA un Ferrari par šmaukšanos ar motoriem. Līdz ar to, Ferrari var izšaut atsevišķās sacensībās, piemēram, Bahreina, Singapūra, kur motora jaudai nebija tik lielas nozīmes, bet par pārējiem posmiem es gan būšu pesimistiskāk noskaņots.
Līdz ar to, jau iepriekšējās dienās norādīju, ka visticamāk Hamiltons paņems divus titulus, pie tam, Mercedes arī labi saprot, ka šī brīža situācija gandrīz garantē divus titulus, līdz ar to, visu sačakarēt, lai 2021.gadā varētu pabraukt Feteļš, un izmetot Botasu, kurš dēļ īstermiņa līguma ir elastīgāks/paklausīgāks, ir apmēram ar 0.01% iespēju. Jo ir bijuši daudz piemēri, ka divatā tā visu sačakarē, ka pat kopvērtējumā paliek ārpus top3, piemēram, Ferrari 2019.gadā.
Un starp citu, Sainss ir garantēts līgums ar Ferrari tikai uz 2021.gadu.

     [+] [-]

, 2020-05-16 11:33, pirms 4 gadiem
Man patīk doma nomainīt botasu uz kādu parastu komandu, bet ja man būtu iespēja es ieliktu MC Laren, viņš māk braukt un viņš tajā komandā būtu labākais.
Pēc 2 vai 3 gadiem pilnībā spēlēts ar redd Bull, Ferrari un Mercedes.
Fetels patīk bet ar hamiltonu kopā neder.

     [+] [-]

, 2020-05-16 12:29, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nepatīk viņa muldēšana.
Un atkārtošos-F1 nebrauc slikti braucēji, ja vien nav nopirkta vieta komandā, bet par čempioniem kļūst tie, kuriem ir palaimējies iesēsties tehniskā ziņā labā komandā, kuru pilnībā atbalsta komandas vadība, un kuri ir gana pragmātiski arī paši.
Jā, Tev ir tendence "pazemināt" F1 pilotu "spējas" tikai tādēļ, ka Tev šis pilots nepatīk
Man arī Verstapens nesimpatizē dēļ sava rakstura, bet nevar noliegt, ka viņa raksturs ir tuvākais tam, kas redzēts Šūmahera iespētajam, nekaunīgs, egoistisks un gatavs iet pāri līķiem.
Turklāt Maksa talants vadīt mašīnu ir īpašs. Neaizmirsti, ka viņš savu pirmo uzvaru izcīnija jau 18. gadu vecumā, pārspējot Sebu par trīs gadiem. Turklāt to izdarīja savā pirmajā sacīkstē pie Red Bull stūres. Lietus apstākļos viņš šķiet, ka pat ar HAAS būtu cīņā par pjedestālu.
Patīk vai nepatīk, nevar noliegt, tam džekam ir pārdabisks talants. Ja man jānosauc kādu, kurš tuvāko 20 gadu laiku varētu pārspēt Šūmaheru/Hamiltonu, tad es redzu tikai Maksi. Viņš dzīvnieciski to grib. Leklērs ir liels talants, taču viņš neies pāri līķiem.

     [+] [-]

, 2020-05-16 14:17, pirms 4 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, Tev ir tendence "pazemināt" F1 pilotu "spējas" tikai tādēļ, ka Tev šis pilots nepatīk
Man arī Verstapens nesimpatizē dēļ sava rakstura, bet nevar noliegt, ka viņa raksturs ir tuvākais tam, kas redzēts Šūmahera iespētajam, nekaunīgs, egoistisks un gatavs iet pāri līķiem.
Turklāt Maksa talants vadīt mašīnu ir īpašs. Neaizmirsti, ka viņš savu pirmo uzvaru izcīnija jau 18. gadu vecumā, pārspējot Sebu par trīs gadiem. Turklāt to izdarīja savā pirmajā sacīkstē pie Red Bull stūres. Lietus apstākļos viņš šķiet, ka pat ar HAAS būtu cīņā par pjedestālu.
Patīk vai nepatīk, nevar noliegt, tam džekam ir pārdabisks talants. Ja man jānosauc kādu, kurš tuvāko 20 gadu laiku varētu pārspēt Šūmaheru/Hamiltonu, tad es redzu tikai Maksi. Viņš dzīvnieciski to grib. Leklērs ir liels talants, taču viņš neies pāri līķiem.
Nevajag jau pārspīlēt , ka slapjā trasē pat ar Haas formulu par podestu cīnītos.Tur jau arī ir atkarīgs kā formula slapjā trasē uzvedās. 2018 sezonā Red bull slapjā trasē bija lēni, ka pat Maksis neko nevarēja izdarīt