Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Autors: Juris Grīns

Pelnošāko F1 pilotu tops: galvgalī Alonso un Hamiltons

Pelnošāko F1 pilotu tops: galvgalī Alonso un Hamiltons
Alonso pelna 20 miljonus eiro sezonā
Foto: Digitale/Scanpix

Kļuvis zināms, ka vislielākās algas Formulā 1 šogad saņem Fernando Alonso un Luiss Hamiltons, kamēr Kimi Raikonens ir viens no vissliktāk apmaksātajiem līderiem čempionātā.

Ikgadējā izdevumā "Business Book GP 2013" ir apkopota dažāda finansiālā rakstura informācija, kas attiecas uz F1 čempionātu. Pilotu algas, kā vienmēr, protams, ir interesantākā tēma.

Lielākās algas saņem Luiss Hamiltons, kurš šogad no "McLaren" pārgājis uz "Mercedes", kā arī Fernando Alonso. Viņi katrs saņem pa 20 miljoniem eiro sezonā. Atgādinām, ka pirms tam trīs gadus pēc kārtas (kopš pievienošanās "Ferrari" komandai) Alonso dominēja vislabāk apmaksāto F1 pilotu tabulas galvgalī. Tālu neatpaliek arī Džensons Batons no "McLaren", kura gada alga sasniedz 16 miljonus.

Savukārt aizvadīto trīs sezonu F1 čempions Sebastians Fetels beidzot ticis pie algas palielinājuma. Iepriekš abi "Red Bull" piloti saņēma vienādu samaksu, kamēr šogad Fetelam tiek maksāti 12 miljoni eiro, kamēr Markam Vēberam alga palikusi līdzšinējā - 10 miljoni par sezonu. Fetels sarakstā ieņem ceturto vietu, Vēbers ir sestais, bet "Mercedes" pilots Niko Rosbergs ar 11 miljoniem ieņem piekto vietu. Arī Roberga alga kļuvusi lielāka.

Alonso komandas biedram Felipem Masam šogad alga samazināta par 40% un tagad sastāda 6 miljonus eiro, tomēr viņa sniegumu tas, šķiet, ir tikai uzlabojis. Tikai 3 miljonus saņem "Lotus" pilots Kimi Raikonens, taču viņam vēl pienākas papildus nauda par katru izcīnīto punktu. Un tādu somu pilotam ir patiešām daudz.

2013. gada sezonā tikai 12 piloti pelna vismaz 1 miljonu eiro, bet F1 pilota vidējā alga šogad ir 4.8 miljoni, kas ir par 540 tūkstošiem mazāka summa nekā pērn. Tomēr tas vienalga ir daudz - mēnesī pilots vidēji saņem 400 tūkstošus eiro, kamēr vislabāk apmaksātie braucēji, Hamiltons un Alonso, ik mēnesi nopelna pat 1.6 miljonus.

F1 pilotu algas 2013. gada sezonā

VietaPilotsKomandaAlga (eiro)
1.Lewis HamiltonMercedes20 miljoni
2.Fernando AlonsoFerrari20 miljoni
3.Jenson ButtonMcLaren16 miljoni
4.Sébastian VettelRed Bull12 miljoni
5.Nico RosbergMercedes11 miljoni
6.Mark WebberRed Bull10 miljoni
7.Felipe MassaFerrari6 miljoni
8.Kimi RaikkonenLotus3 miljoni
9.Sergio PerezMclaren1.5 miljoni
10.Romain GrosjeanLotus1 miljons
11.Pastor MaldonadoWilliams1 miljons
12.Nico HulkenbergSauber1 miljons
13.Valteri BottasWilliams600 tūkstoši
14.Jules BianchiMarussia500 tūkstoši
15.Adrian SutilForce India500 tūkstoši
16.Paul di RestaForce India400 tūkstoši
17.Jean Eric VergneToro Rosso400 tūkstoši
18.Daniel RicciardoToro Rosso400 tūkstoši
19.Estban GuitirezSauber200 tūkstoši
20.Charles PicCaterham150 tūkstoši
21.Guiedo van der GardeCaterham150 tūkstoši
22.Max ChiltonMarussia150 tūkstoši

Izmantotie resursi:
TomorrowNewsF1 » La Note du Mardi


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-07 14:25, pirms 11 gadiem
Nu, jāsaka kā ir, NASCAR seriālu braucējiem sazonā sanāk nopelnīt nedaudz vairāk... tur pirmajā desmitniekā (2012. gadā) visiem ir 11+ miljoni, labākais ir Deils Ernhards jr. 25.9 miljoni.

Interesanti, ka beigu beigās pats Ernhards jaunākais bija uzvarējis tikai 1 sacīkstēs no 36 (39, ja ieskaita pirmssezonas gonkas) un kopvērtējumā ierindojās 12. vietā.
, 2013-05-07 14:28, pirms 11 gadiem
Nu gan smieklīgas algas tiem "naudas maisiem" iegūst sponsorus,kas maksā par viņime miljonus, bet paši pelna 150 tk
, 2013-05-07 14:53, pirms 11 gadiem
Tas ir tikai normāli, ka meistarīgākie F1 piloti saņem vislielāko algu. Vai kādam ir šaubas, ka tieši Alonso ar Hamiltonu ir vismeistarīgākie? Fetels? Ja jau paši Red Bull apgalvo, ka necentīsies paturēt savā komandā Feteli par 'katru cenu', tad šaubu nav, ka viņi saprot, ka ar Ņūija formulu jebkurš meistarīgāks pilots par 'viduvējību' spētu kļūt par pasaules čempionu, ja viņam piešķirtu No.1 statusu Red Bull komandā, kā tas notiek ar Fetelu.
, 2013-05-07 15:11, pirms 11 gadiem
Nu, jāsaka kā ir, NASCAR seriālu braucējiem sazonā sanāk nopelnīt nedaudz vairāk... tur pirmajā desmitniekā (2012. gadā) visiem ir 11+ miljoni, labākais ir Deils Ernhards jr. 25.9 miljoni.
A davai nejaucam dolārus ar eiro? 20 milioni eiro pēc patreizējā kursa ir nedaudz virs 26mil $.
, 2013-05-07 15:21, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, jāsaka kā ir, NASCAR seriālu braucējiem sazonā sanāk nopelnīt nedaudz vairāk... tur pirmajā desmitniekā (2012. gadā) visiem ir 11+ miljoni, labākais ir Deils Ernhards jr. 25.9 miljoni.

Interesanti, ka beigu beigās pats Ernhards jaunākais bija uzvarējis tikai 1 sacīkstēs no 36 (39, ja ieskaita pirmssezonas gonkas) un kopvērtējumā ierindojās 12. vietā.
Amerikāņiem kontā ripo dolāri, Eiropiešiem Eiro.
20 milj. dolāri galu galā nav tik pat daudz cik 20 milj. eiras.
, 2013-05-07 15:47, pirms 11 gadiem
Raikonens ir viens no vissliktāk apmaksātajiem sportistiem čempionātā. ... ne pārāk korekti nodefinēts .. 8. no 22 tomēr ir viens no vislabāk apmaksātajiem .. ja runa būtu par TOP pilotiem, tad cita lieta
, 2013-05-07 16:06, pirms 11 gadiem
Diezgan interesanti salīdzināt Pereza algu ar Butona algu Turklāt neizmirstam, ka šīs ir summas, kuras izmaksā komanda. Vairums no šiem pilotiem pelna vēl papildus miljonus ar sponsora palīdzību, filmēšanos reklāmās utt.
, 2013-05-07 16:17, pirms 11 gadiem
TheChosenOne rakstīja: Diezgan interesanti salīdzināt Pereza algu ar Butona algu Turklāt neizmirstam, ka šīs ir summas, kuras izmaksā komanda. Vairums no šiem pilotiem pelna vēl papildus miljonus ar sponsora palīdzību, filmēšanos reklāmās utt.
Nu vispār jau piloti nemaz tik daudz no reklāmu līgumiem nesaņem. lielākajā daļā gadījumu līgumi tiek slēgti starp komandu un naudu par pilota piedalīšanos reklāmā saņem komanda.
Starp pašreizējiem F1 pilotiem pat grūti nosaukt vienu, kuram būtu spēkā līgums ar kādu individuālo sponsoru. Zinu, ka Fettelam ir līgums ar kaut kādu pret blaugznu šampūnu (summa arī ir neliela, šķiet 100 000 pa gadu), par citiem nekas nav dzirdēts.
Piemēram Raikonens par piedalīšanos Renault reklāmās neko nesaņemot. Nauda aiziet Lotus komandai.
, 2013-05-07 17:27, pirms 11 gadiem
lietotajs21 rakstīja: Raikonens ir viens no vissliktāk apmaksātajiem sportistiem čempionātā. ... ne pārāk korekti nodefinēts .. 8. no 22 tomēr ir viens no vislabāk apmaksātajiem .. ja runa būtu par TOP pilotiem, tad cita lieta
Gribēju teikt "līderiem", pateicu "pilotiem"...
, 2013-05-07 22:45, pirms 11 gadiem
puse no viņiem saņem naudu arī no sponsoriem, kamēr citiem jāmaksā lai startētu kādā komandā, no kā dzīvot viņiem arī maksā sponsori!
, 2013-05-08 00:10, pirms 11 gadiem
Fetels saņem sev atbilstošu algu, jo ir viens no labākajiem, bet ne labākais. Daudzi F1 eksperti ir teikuši un es viņiem piekrītu, ka Fetela vērtību mēs uzzināsim tikai tad kad Fetels aizies no Red Bull uz kādu citu komandu. Daudzi akli M. Šūmahera fani daudzus gadus cēla debesīs M. Šūmaheru, bet Mercedes komandā viņu 3 gadus pēc kārtas pievarēja viduvējais Rosbergs. Beidzās ar to, ka Mercedes vispirms pagarināja līgumu ar Rosbergu, bet pēc tam noalgoja Hamiltonu, bet M. Šūmaheram tika norādīts 'uz durvīm'.
Slēpts komentārs: M I K U C I S
, 2013-05-08 15:32, pirms 11 gadiem
Aha Rosbergs 2010 un 2011 gadā spēja uzvarēt, jau cienījamā vecumā esošu MŠ, kurš pie tam bija paņēmis pauzi! 2012 gadā MS vilka Rosbergam klāt un pēdējos 14 posmos MS savāca vairāk punktu nekā Rosbergs, tā, ka ja ne tehniske defekti miķelim gada sākumā, tad Miķelim visticamāk būtu pirmā uzvara priekš meršiem un arī punktos miķelis visticamāk apsteigtu Rosbergu!

11 miljonus maksāt tam kuram ir tieva zarna apdzīt Hami...?
Scatentibus rakstīja: Fetels saņem sev atbilstošu algu, jo ir viens no labākajiem, bet ne labākais. Daudzi F1 eksperti ir teikuši un es viņiem piekrītu, ka Fetela vērtību mēs uzzināsim tikai tad kad Fetels aizies no Red Bull uz kādu citu komandu. Daudzi akli M. Šūmahera fani daudzus gadus cēla debesīs M. Šūmaheru, bet Mercedes komandā viņu 3 gadus pēc kārtas pievarēja viduvējais Rosbergs. Beidzās ar to, ka Mercedes vispirms pagarināja līgumu ar Rosbergu, bet pēc tam noalgoja Hamiltonu, bet M. Šūmaheram tika norādīts 'uz durvīm'.
, 2013-05-08 16:08, pirms 11 gadiem
Tas taču jebkuram izņemot laikam tikai Mikuci ir skaidrs, ka tā kā Red Bull komanda strādā uz Fetelu un Red Bull formulu uzlabojumi ir tendēti uz Fetela braukšanas stilu, tad Markam ar sev neatbilstošu formulu ir grūti cīnīties pat par otro vietu. Turklāt problēmas ar KERS u.c. tehniskas problēmas Marka formulai gadījās gandrīz katrā gonkā, bet Fetelim gandrīz nekādu problēmu. Sakritība? Domāju, ka nē, vienkārši Marka formulai netiek pievērsta tik liela uzmanība kā Fetela formulas sagatavošanai.
Slēpts komentārs: M I K U C I S
, 2013-05-08 16:48, pirms 11 gadiem
Sekojot Mikuča loģikai, 1992.gadā viduvējība Martins Brandls vilka M. Šūmaheram klāt un pēdējos 12 posmos Martins Brandls savāca vairāk punktus nekā M. Šūmahers, tā, ka ja ne tehniskie defekti Martinam Brandlam pirmajos četros posmos, tad Martins Brandls punktos visticamāk apsteigtu M. Šūmaheru. Kimi Raikonens arī bija paņēmis pauzi (Kimi brauca rallijā, kamēr M.Šūmahers motosacīkstēs), bet Kimi nokļuva uz pjedestāla jau savā ceturtajā gonkā pēc atgriešanās, kamēr M. Šūmaheram 45 gonkas pēc kārtas nebija izdevies izcīnīt pjedestālu un pat savu vienīgo pjedestālu Mercedes sastāvā - 2012.g. Valensijā tikai apbrīnojama veiksme (Maldonado priekšpēdējā aplī taranēja Hamiltonu un viņi abi izstājās no cīņas par pjedestālu) un tiesnešu labvēlība (M.Šūmahers izmantoja DRS dzelteno karogu zonā, ko Čarlijs Vaitings bija visiem pilotiem stingri aizliedzis darīt, bet Žans Tods iejaucās tiesnešu darbā un ietekmēja viņu lēmumu nesodīt M. Šūmaheru par šo pārkāpumu) palīdzēja M. Šūmaheram to iegūt. Iegaumē Mikuci, ka patiešām izcils pilots spēj parādīt savu meistarību jebkādas komandas formulā kā to pierādīja, piem., A. Senna ar Toleman formulu 1984.g.
, 2013-05-08 17:11, pirms 11 gadiem
Mikuci, Tu atkal kļūdies. Fetela gadījumā runa nav par killer instinct, bet par nožēlojamu krāpšanu un melošanu pat sava komandai! Malaizijā Fetels vispirms nostādīja savas intereses augstāk pār savas komandas interesēm un krāpjoties apsteidza M. Vēberu, bet uzreiz pēc sacīkstes Fetels gļēvi izfantazēja melīgu pasaciņu, ka it kā neesot sapratis ko komanda viņam pa radio paziņoja. Fetels ir pilnībā zaudējis cieņu pret sevi!
, 2013-05-08 20:58, pirms 11 gadiem
redzot kaa redbull aukleejas ar fetelu pat pusi no taas summas nav pelnijis patiesiibaa fetels beidzot paraadijis kaads puishelis patiesiibaa ir!!!
, 2013-05-09 00:18, pirms 11 gadiem
nu 1992 gadā MS bija galīgi jauns...
tu gribi noliegt, ka MS 2012 gadā tika iedots totāls lūznis pretstatā Rosbergam!

Raiko vienmēr esmu uzskatījis par ļoti labu braucēju + viņš atgriezās vēl pajauns un vecajā beneton komandā, kura vienmēr var pamanīties aizlikt kāju priekšā lielajiem... pretstats tam ir mercedes potenciāls naudas maka biezumā, bet ne ātrumā (kaut kas līdzīgs toyota projektam)!

Lieciet Sennam svētu mieru, MS sāka izcīnīt savās pirmās uzvaras ar Beneton laikā, kas Senna brauca ar McLaren, (un diez vai man kādam būtu jāatgādina, kas bija maki tajos laikos) - līdz ar to teiciens "karalis ir miris, lai dzīvo karalis" ir vairāk kā vietā!

Scatentibus rakstīja: Sekojot Mikuča loģikai, 1992.gadā viduvējība Martins Brandls vilka M. Šūmaheram klāt un pēdējos 12 posmos Martins Brandls savāca vairāk punktus nekā M. Šūmahers, tā, ka ja ne tehniskie defekti Martinam Brandlam pirmajos četros posmos, tad Martins Brandls punktos visticamāk apsteigtu M. Šūmaheru. Kimi Raikonens arī bija paņēmis pauzi (Kimi brauca rallijā, kamēr M.Šūmahers motosacīkstēs), bet Kimi nokļuva uz pjedestāla jau savā ceturtajā gonkā pēc atgriešanās, kamēr M. Šūmaheram 45 gonkas pēc kārtas nebija izdevies izcīnīt pjedestālu un pat savu vienīgo pjedestālu Mercedes sastāvā - 2012.g. Valensijā tikai apbrīnojama veiksme (Maldonado priekšpēdējā aplī taranēja Hamiltonu un viņi abi izstājās no cīņas par pjedestālu) un tiesnešu labvēlība (M.Šūmahers izmantoja DRS dzelteno karogu zonā, ko Čarlijs Vaitings bija visiem pilotiem stingri aizliedzis darīt, bet Žans Tods iejaucās tiesnešu darbā un ietekmēja viņu lēmumu nesodīt M. Šūmaheru par šo pārkāpumu) palīdzēja M. Šūmaheram to iegūt. Iegaumē Mikuci, ka patiešām izcils pilots spēj parādīt savu meistarību jebkādas komandas formulā kā to pierādīja, piem., A. Senna ar Toleman formulu 1984.g.
Slēpts komentārs: M I K U C I S
, 2013-05-09 06:29, pirms 11 gadiem
Ja tu Mikuci būtu sekojis līdzi 2008.g. sezonai, tad zinātu, ka 2008.g. Torro Rosso bija tāda pati šasija kā Red Bull, bet Ferrari motors kuru izmantoja Torro Rosso bija labāks par Renault motoru kuru izmantoja Red Bull. Tas ir vispārzināms fakts, ka 2008.g. Torro Rosso bija labāka formula par Red Bull formulu. Dīvaini, ka Mikucis arī nezin, ka tajā Itālijas GP 2008.gadā vairums top komandu izvēlējās sausam laikam atbilstošus regulējumus, bet Torro Rosso noriskēja ar lietus laikam paredzētiem regulējumiem un risks attaisnojās. Pat Burdē ar otru Torro Rosso formulu kvalificējās 4.vietā tajā sacīkstē, bet tomēr gonku Burdē uzsāka no boksiem! Skumji, ka Tu, Mikuci, nezini tik vispārzināmus faktus, kuri pierāda, ka Fetela uzvara 2008.g. Itālijas GP bija nevis Fetela pārcilvēcīgs sasniegums, bet gan laimīgu apstākļu sakritība!
, 2013-05-09 06:40, pirms 11 gadiem
Mikuci, Tu kārtējo reizi kļūdies arī runādams par it kā Tavuprāt divkosību Mercedes un Red Bull gadījumos. Mercedes komandā neviens nemeloja un nekrāpās, bet Fetels piekrāpa savu komandu, jo viņš nepaziņoja Red Bull komandai, ka ignorēs savas komandas vēlmes, turklāt pēc gonkas Fetels vēl izfantazēja melīgu pasaciņu, ka it kā neesot pat sapratis ko Red Bull komanda viņam esot teikusi. Vai tiešām ir tik grūti saprast tik elementāras lietas, Mikuci?!
, 2013-05-09 09:33, pirms 11 gadiem
Teksts no multfilmas "kung fu panda" - "nekādu nejaušību nav!"
Piemērs par Toro bija tāpēc, ka tā nebija top komanda un pat, ja bija stiprāka togad par RedBull, tas tikai norāda, ka tie bija vēl švakāki.
Sebs ir normāls cilvēks kuram togad bija iekšā realizēt tās sacensības stratēģiju

Vints rakstīja: Ja tu Mikuci būtu sekojis līdzi 2008.g. sezonai, tad zinātu, ka 2008.g. Torro Rosso bija tāda pati šasija kā Red Bull, bet Ferrari motors kuru izmantoja Torro Rosso bija labāks par Renault motoru kuru izmantoja Red Bull. Tas ir vispārzināms fakts, ka 2008.g. Torro Rosso bija labāka formula par Red Bull formulu. Dīvaini, ka Mikucis arī nezin, ka tajā Itālijas GP 2008.gadā vairums top komandu izvēlējās sausam laikam atbilstošus regulējumus, bet Torro Rosso noriskēja ar lietus laikam paredzētiem regulējumiem un risks attaisnojās. Pat Burdē ar otru Torro Rosso formulu kvalificējās 4.vietā tajā sacīkstē, bet tomēr gonku Burdē uzsāka no boksiem! Skumji, ka Tu, Mikuci, nezini tik vispārzināmus faktus, kuri pierāda, ka Fetela uzvara 2008.g. Itālijas GP bija nevis Fetela pārcilvēcīgs sasniegums, bet gan laimīgu apstākļu sakritība!
Slēpts komentārs: M I K U C I S
Slēpts komentārs: M I K U C I S
, 2013-05-09 16:04, pirms 11 gadiem
Mikuci, Tu atkal kļūdies. Nevis nejaušība bija Fetela uzvara 2008.gadā, bet apstākļu sakritība. Vai Tu tiešām nesaproti, ka tās ir divas dažādas lietas?! Ja pat Burdē ar to Torro Rosso formulu spēja kvalificēties 4.vietā, tad kādi vēl ir jautājumi? Domā ko Tu runā, Mikuci! Piem. ja šajā svētdienā Spānijas gonkā trīs no četrām vadošām komandām (piem. Red Bull, Lotus un Ferrari) būs noregulējušas savas formulas lietus apstākļiem, bet Mercedes noriskēs ar sausam laikam paredzētiem regulējumiem un gonkā tomēr nemaz neuzlīs un uzvarēs Mercedes, vai to Tu sauksi par nejaušību? Es to tā nesauktu, es to sauktu par apstākļu sakritību, kas palīdzēja iegūt uzvaru. Protams, ka arī pilotam ir jābūt talantīgam, lai spētu finišēt, bet neviens taču nenoliedz ka Fetels ir talantīgs, tomēr noteikti ne pats talantīgākais, turklāt Fetels spēj piekrāpt un melot pat savai komandai, kas sagrāva viņa reputāciju. Vai tagad Tu beidzot saprati kas notika 2008.g. Itālijas GP?
, 2013-05-09 16:07, pirms 11 gadiem
Mikuci, tas ir apbrīnojami, ka Tu joprojām neesi sapratis atšķirības Mercedes un Red Bull gadījumos Malaizijā un turpini runāt par kaut kādu divkosību! Ja Tu atbalsti melošanu un krāpšanu, tad tā arī to atzīsti, nevis pārmet tiem, kuri nosoda šādu Fetela rīcību!
, 2013-05-09 16:18, pirms 11 gadiem
Mikuci, Tu iesāc diskusiju ar attaisnojumu par Šūmahera tehniskām problēmām 2012.gadā, bet par McLaren tehniskām problēmām 1992.gadā, kas lika Sennam izstāties Meksikā, Brazīlijā, Kanādā, (Francijā Šūmahers uztriecās virsū Sennam un Senna izstājās), Lielbritānijā un Japānā Tu esi galīgi aizmirsis un tik turpini akli slavēt Šūmaheru. Lūk tā ir divkosība!
Slēpts komentārs: M I K U C I S
, 2013-05-09 16:43, pirms 11 gadiem
Kā tu nesaproti - tas darīts tāpēc, ka MS brauc augumā, ka lēns utt. neizvērtējot faktus! Neuztraucies es uzmetu acis Sennas 1992 gada DNF statistikai un arī nopratu, ka bijusi neveiksmju sezona, bet šādu salīdzinājumu man nācās izvilkt, lai iedotu vielu pārdomām par Sennas varoņdarbiem 1984 gadā (diemžēl detaļās nezinu un neesmu interesējies).

Līdz ar to pie labiem rezultātiem ar sliktām mašīnām slavējam pilotus vai viņu realizēto taktiku, bet pie sliktiem rezultātiem Senna 1992 vai MS 2012 vainojam tehniskos defektus un avārijas un bez iedziļināšanās faktos komentāri lieki! nav jau liela jēga šeit divatā diskutēt par lietām, kuras mums visticamāk jau sen ir skaidras!
Starp citu, ja Sebs to pašu Burdē kvalenē (2008 itālija) varēja apsteigt par 0.9 s, tad tas runā ne tikai par veiksmīgu stratēģiju

Vints rakstīja: Mikuci, Tu iesāc diskusiju ar attaisnojumu par Šūmahera tehniskām problēmām 2012.gadā, bet par McLaren tehniskām problēmām 1992.gadā, kas lika Sennam izstāties Meksikā, Brazīlijā, Kanādā, (Francijā Šūmahers uztriecās virsū Sennam un Senna izstājās), Lielbritānijā un Japānā Tu esi galīgi aizmirsis un tik turpini akli slavēt Šūmaheru. Lūk tā ir divkosība!
, 2013-05-09 16:44, pirms 11 gadiem
Mikuci, šaubu vairs nav, ka Tu priekšroku dod tādiem F1 pilotiem, kuriem morāle un gods ir sveši jēdzieni un kuri nekaunīgi krāpjas un melo (Hamiltons tika diskvalificēts par melošanu tiesnešiem 2009.g. Austrālijas GP). Tā ir Tava brīva izvēle. Tomēr atceries, ka lielāka cieņa pasaulē ir pret tiem F1 pilotiem, kuri uzvar ar godu, nevis kā M. Šūmahers vai S. Fetels.
, 2013-05-09 17:04, pirms 11 gadiem
Mikuci, Tu laikam esi aizmirsis pat to, ka Burdē tika pilnībā izbrāķēts un nākamās sezonas vidū (!) - pēc 2009.g. Vācijas GP viņu nomainīja pret Haimi Algersuari, kuru pašu palūdza aiziet no Toro Rosso 2011.gadā. Ja pat šāds pilots kā Burdē spēja kvalificēties 4.vietā, tad katram būtu skaidrs, ka tas ir Toro Rosso formulas nopelns.
, 2013-05-09 17:16, pirms 11 gadiem
Burdē rezultāti 2008.g. kvalifikācijās: 18.v. Austrālija, 19.v. Malaizija, 15.v. Bahreina, 16.v. Spānija, 18.v. Turcija, 16.v. Monako, 16.v. Kanāda, 14.v. Francija, 13.v. Lielbritānija, 15.v. Vācija, 14.v. Ungārija, 10.v. Eiropa/Valensija, 9.v. Beļģija, 4.v. Itālija, 17.v. Singapūra, 10.v. Japāna, 10.v. Ķīna, 9.v. Brazīlija. Mikuci, izpētot šo Burdē kvalifikācijas rezultātu sarakstu, pacenties vismaz šoreiz izdarīt loģisku secinājumu.
, 2013-05-10 00:28, pirms 11 gadiem
Tu latviski saproti, - jā formulas sniegums, bet Sebs to izdarīja par 0.9 sekundēm ātrāk un tas nav maz pat pret Dinizu

Vints rakstīja: Mikuci, Tu laikam esi aizmirsis pat to, ka Burdē tika pilnībā izbrāķēts un nākamās sezonas vidū (!) - pēc 2009.g. Vācijas GP viņu nomainīja pret Haimi Algersuari, kuru pašu palūdza aiziet no Toro Rosso 2011.gadā. Ja pat šāds pilots kā Burdē spēja kvalificēties 4.vietā, tad katram būtu skaidrs, ka tas ir Toro Rosso formulas nopelns.
Tjerī Noivils. Foto: Hyundai Motorsport

"Safari Rally Kenya" startē ar Noivila uzvaru superspeciālajā ātrumposmā

Pasaules rallija čempionāta trešais posms "Safari Rally Kenya" startējis ar superspeciālo ātrumposmu Nairobi, bet ātrākos rezultātus sasniedza "Hyundai" komandas piloti TjerI Noivils un Ots Tanaks.
Foto: Fantic Racing
1

Bijušais Jonasa komandas biedrs Bogerss pievienojas "Fantic" rūpnīcas vienībai

MXGP rūpnīcas komanda "Fantic" oficiāli paziņojusi par līguma noslēgšanu ar Braienu Bogersu, kurš līdz ar to kļuvis par pārinieku Glenam Koldenhofam.
Sebastians Fetels. Foto: Porsche AG

Fetels testē "Porsche" Lemānas hiperauto, par nākotnes plāniem klusē

Četrkārtējais F1 čempions Sebastians Fetels Spānijā aizvadījis testus ar "Porsche" jaunāko Lemānas "Hypercar" klases sacīkšu modeli 963, tomēr pagaidām noliedz, ka gatavotos atgriezties sacīkstēs.