Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Hokeja speciālists: "Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Hokeja speciālists: "Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi"
Bobs Hārtlijs. Foto: hawk.ru

Krievijas nopelniem bagātā hokeja trenera titula īpašnieks Jurijs Novikovs uzskata, ka Latvijas izlases stūrmanis Bobs Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās.

Atgādinām, ka Hārtlija trenētais Omskas "Avangard" tika Gagarina kausa finālā, kur visos četros mačos piekāpās Maskavas CSKA.

Krievijas hokeja cilvēks Jurijs Novikovs: "Skatos uz mūsu hokejistiem un priecājos. Krievijas un padomju hokeja skola ir augstākajā līmenī. Nevaru saprast, ko mums Krievijā var iemācīt ārzemju treneri. Manuprāt, Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi. Viņam bija ļoti laba un spēlēt protoša komanda, bet rezultāts ir vājš. Un visas tās runas, ka "mēs cīnījāmies" ir tukša muldēšana."

Šajā čempionātā kanādiešu speciālista Boba Hārtlija trenētā Latvija izcīnīja ieplānotās uzvaras pret Austriju (5:2) un Itāliju (3:0), taču piekāpās Šveicei (1:3), Čehijai (3:6), Krievijai (1:3) un Zviedrijai (4:5), zaudējot cerības iekļūt kārotajā ceturtdaļfinālā. Pēdējā mačā tika pieveikta Norvēģija (4:1), līdz ar to Latvijas valstsvienība šoreiz finišēja 10. pozīcijā. Pagājušā gada pasaules čempionātā Hārtlija trenētā izlase tika ceturtdaļfinālā.

Kā zināms, Latvijas izlase piedalījās četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas (2002, 2006, 2010, 2014), katrā olimpiādē bija cits galvenais treneris (Kurts Lindstrems, Leonīds Beresņevs, Oļegs Znaroks, Teds Nolans), bet labākie panākumi tika gūti ar ārzemju speciālistu - zviedrs aizveda līdz devītajai vietai, bet kanādietis palīdzēja finišēt astotajā pozīcijā. Latvija nekvalificējās 2018. gada olimpiskajām spēlēm, taču mērķē uz nākamajām.

Izmantotie resursi:
rsport.ria.ru

 +27 [+] [-]

, 2019-05-25 16:51, pirms 5 gadiem
Kas ir Novikovs? Atradies eksperts! Lai no sākuma apskatās kā krievus vilka aiz ausīm baltkrievu tiesnesis.

 +23 [+] [-]

, 2019-05-25 16:52, pirms 5 gadiem
Jā, labākais iespējamais sastāvs!
Aizmirsa pieminēt, ka bija 1,5 centra spēlētājs, iztrūka dažu pieredzējušu līderu un visās spēlēs ar augstākas klases komandām nebija bezcerīgi zāģi, bet gan reāli cīnījāmies par uzvaru.

Kam bija jānotiek lai tā nebūtu izgāšanās? Jātiek finālā?

  +7 [+] [-]

, 2019-05-25 16:57, pirms 5 gadiem
Tik daudz labi vietējie treneri? Tad kāpēc neviens no krievu treneriem nav aizvedis krieviju uz zelta medaļām labāko turnīros. Bet nopietni.... kad krievija pēdējo reizi krievija uzvarēja komandu kurai ir bijis spēcīgāks sastāvs nekā viņiem? Krievija tikai uzvar komandas kurām uz papīra sastāvs ir vajāks. Tas ir tāpēc ka nav treneris kurs var mentāli un taktiski sagatavot spēlētājus pret spēcīgiem pretiniekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2019-05-25 16:58, pirms 5 gadiem
Nepievēršam uzmanību un ejam tālāk. Nesaprota pirdiencentru kurš tādus rakstus publicē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-25 17:00, pirms 5 gadiem
"Zinošāks" par Pasti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-25 17:01, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Hartlijs kā galvenais neder. Viņš var būt palīgs un jauniešu treneris, kur vairāk visu izšķir sagatavotība. Bet galvenajam jābūt tādam, kurš izveido komandas spēli, Hartlijs to neprot
Atvainojos, bet kādas markas līmi jūs ostiet? Labprāt pamēģinātu, lai arī manas smadzenes atrofējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-25 17:02, pirms 5 gadiem
Novikovs laikam ir aizmirsis ka Krievijas Olimpiskos Atlētus līdz zelta medaļām aizveda Vācijas un Latvijas pilsoņi - Znaroks un Vītoliņš.

Un Noviks aizmirsis ka tagad vareno Krieviju trenē Latvijā dzimis Vācijas pilsonis

Kur ir tie varenie krievu treneri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:04, pirms 5 gadiem
Nepopulārs viedoklis, būsim korekti - neizgāzās, bet nekur augstāk Latviju Hārtlijs nav pacēlis, alga salīdzinoši daudz lielāka. Latvija pēdējos ~20 gadus stabili atrodas 7.-13.vietā, neatkarīgi no trenera. Bonusiņu tagad mums dod Balcera, Bļugera, Merzļikina izaugšana līdz NHL. Ir iespēja sasniegt labāko rezultātu OG 2022.

Bet emocionāli piekrītu + Bobs līdz šim labākais izlases treneris un cerams paliks ilgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-25 17:04, pirms 5 gadiem
Ārkārtīgi "izsmeļoša un ievērības cienīga" analīze. Piekrītu frāzei "Un visas tās runas, ka "mēs cīnījāmies" ir tukša muldēšana.", jo pret potenciāli spēcīgākām komandām netika izcīnīts neviens punkts, tomēr analīze jebkurā gadījumā Novikovam ir sanākusi tāda, ka labāk nemaz par to nezināt.
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:13, pirms 5 gadiem
Tagad mēs uzzinājām kāds ir Nameja jaunais uzvārds - Novikovs. Jābūt laikam galīgi trakam, lai kaut ko tādu nopietni domātu vai arī jābūt lielam naidam pret amerikānisko vai tieši ret Hārtliju. Nekas nenotiek tā uzreiz uz pasūtījumu un nav burvju nūjiņas, bet rezultāts ir redzams.
Piemērs,. Komanda A visu laiku zaudē komandām ar 5-7 vārtu strapību, tad atnāk treneris X un komanda arī visu laiku zaudē ar 1-2 vārtu starpību. J akāds no sporta neko nesaprot , teiks tik un tā zaudē , bet spēli kā tādu notēlos ka nav redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 5 gadiem
neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 5 gadiem
Namejam un tamlīdzīgiem nepatīk elemnetārā pieklājība publiskā telpā. Viņiem patīk nepieklājīgi, rupji, neaudzināti cilvēki. Hārtlija amerikāniskais stils ir ļoti patīkams. Labs psihologs un arī ass kad vajag, bet zina kad un kur vajag nevis piemēram tāds bezkaunīgs kā piemēram Starkovs.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts
Tieši tā . Zaipja izsakošais viedoklis arī redzams.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:19, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts
Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:21, pirms 5 gadiem
Hokeja eksperts?! Nez ko šis var teikt par krievu spēli šobrīd ar somiem??? izgāšanās...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:22, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: sastāvs Latvijai bija labāks par Somiem.. Hokejs līdzīgs, tikai Somiem ir taktiski gudrs treneris.
Variet aizstāvēt Hartliju kā vēlaties, bet turnīru viņš novadīja vāji.
Mums jau padsmito gadu ir komandas MHL,KHL .. Un tagad ir jābūt rezultātam, bet ne ar Hartliju. Jāizmanto iespējas ir tieši tagad .
Nosauksi mums kādu, kuru šogad draftēs top3... derēs arī top30 vai pat top300... tiešām var vilkt paralēles ar somu hokeju, turklāt, ja paskatās uz somu vietējo čempi... labākajā gadījumā tur top3 komandas mūsu entuziastu līgā cīnītos par pēdējām vietām!?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Hokeja eksperts?! Nez ko šis var teikt par krievu spēli šobrīd ar somiem??? izgāšanās...
Viņš varēs teikt, ka vateņi PČ 1/2 finālos vienmēr mokas ar somiem. Pat zaudē.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Piemērs,. Komanda A visu laiku zaudē komandām ar 5-7 vārtu strapību, tad atnāk treneris X un komanda arī visu laiku zaudē ar 1-2 vārtu starpību. J akāds no sporta neko nesaprot , teiks tik un tā zaudē , bet spēli kā tādu notēlos ka nav redzējis.
Tas ir kaut kāds joks, jeb hokejam seko līdzi pirmo pavasari?! Ieej LHF tīmekļa vietnē un pameklē izlases statistiku, tur būs visu PČ visi rezultāti. Nosauc to gadu, kurā visiem (kaut vai tikai potenciāli spēcīgākiem) ir zaudēts ar 5-7 vārtu starpību.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 5 gadiem
Kas tas tāds Novikovs? Vecs marasmātiķis vai izgāzies sētas miets?

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 17:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir skaidrs, bet neviens taču nelika ne Hartlijam, ne LHF cilvēkiem, ne arī pašiem spēlētājiem plātīties publiskajā telpā.
Tagad tas viss viņiem nāk atpakaļ. Bumeranga princips.
Un plātīšanās būtu kas? Nosaukt mērķi pirms PČ??? Wow... jā, jo labāk būtu bijis izvirzīt mērķi palikt elitē un turpinās lūzeru domāšanu, kas pēdējos 20gados nesa reālus augļus...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:25, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Nepopulārs viedoklis, būsim korekti - neizgāzās, bet nekur augstāk Latviju Hārtlijs nav pacēlis, alga salīdzinoši daudz lielāka. Latvija pēdējos ~20 gadus stabili atrodas 7.-13.vietā, neatkarīgi no trenera. Bonusiņu tagad mums dod Balcera, Bļugera, Merzļikina izaugšana līdz NHL. Ir iespēja sasniegt labāko rezultātu OG 2022.

Bet emocionāli piekrītu + Bobs līdz šim labākais izlases treneris un cerams paliks ilgāk.
Nu nevar pacelt kopējo hokeja līmeni 3 gadu laikā. Kad cilvēki to sapratīs?

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:28, pirms 5 gadiem
Kaut kut, kaut kādā krievu portālā kaut kāds cilvēks, kurš reiz bija saistīts ar hokeju, kā jau krievam nākas, nolēma paslavēt padomju skolu. Viņa teikto var uztvert nekā citādi kā vien ar smaidu...

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:28, pirms 5 gadiem
Ko jūs vēl te mēģināt visu šito analizēt?
Kā jums šķiet, kāpēc bija tās runas, par to, ka Hārtlijs ir jādiskvalificē, jo neļāva iet Avangarda spēlētājiem nodot analīzes dopinga testam? Tad vēl tas "drausmīgas" grēks par tiesnešu lamāšanu PČ? Un tagad šis vispasaules treneru eksperts?
Ja kādam vāja atmiņa, tad te ir links uz to ko viņš pateica:
Bobs Hārtlijs: "Padomju Savienības laiks ir...
Vatņikiem tas ir nāves grēks ko tādu atļauties pateikt. Gan tiem, kas aiz robežas, gan tiem, kas tepat.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:29, pirms 5 gadiem
Labākie krievu spēlētāji spēlē NHL un savu meistarību sasnieguši nekrievu treneru vadībā. Un nav dzirdēts, ka kāds krievu treneris tiktu aicināts izmēģināt vadīt kādu NHL klubu. Respektīvi, krievu speciālists dzīvo ilūzijā par vecajiem labajiem laikiem.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-25 17:29, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Un plātīšanās būtu kas? Nosaukt mērķi pirms PČ??? Wow... jā, jo labāk būtu bijis izvirzīt mērķi palikt elitē un turpinās lūzeru domāšanu, kas pēdējos 20gados nesa reālus augļus...
Ir tād opcija, kā vispār neko neteikt.
Ja cilvēki nepārtraukti par kaut ko stāsta katrā intervijā, un to neizdara, tad agrāk vai vēlāk viņiem tas tiks pieminēts dažādās formās.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 17:31, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tād opcija, kā vispār neko neteikt.
Ja cilvēki nepārtraukti par kaut ko stāsta katrā intervijā, un to neizdara, tad agrāk vai vēlāk viņiem tas tiks pieminēts dažādās formās.
Ar ko Hārtlijs plātījās un ko neizdarīja? Viņš runāja, ka komanda cīnīses, un mēs to visi redzējām! Punkts!

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:32, pirms 5 gadiem
Krievi mokas ar somiem...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk.
vajadzētu spirtacentrā vēl kādu dzeltenu rakstu par elites samazināšanu un Ķīnas nespēlēšanu OS

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:33, pirms 5 gadiem
Un cik ilgi tie padomju atbiras slavinās to padomju skolu, tā skola jau sen ir mirusi, atmosties ekspert!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk.
Solīja ar mani nediskutēt bet re kā Namejs izgāzās un atkal diskutē. Neuztraucies, protams ka zinu. Tas automātiski no NHL tātad amerikānis. Vari izrinozēt tālāk ka man visi NHL spēlētāji būs amerikāņi. Tev tas piestāv.

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vajadzētu spirtacentrā vēl kādu dzeltenu rakstu par elites samazināšanu un Ķīnas nespēlēšanu OS
Šī jau nu točna ir neliela SC provokācija.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:35, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas ir kaut kāds joks, jeb hokejam seko līdzi pirmo pavasari?! Ieej LHF tīmekļa vietnē un pameklē izlases statistiku, tur būs visu PČ visi rezultāti. Nosauc to gadu, kurā visiem (kaut vai tikai potenciāli spēcīgākiem) ir zaudēts ar 5-7 vārtu starpību.
Es rakstīju piemērs nevis ka tā spēlē Latvija. Tu pat nezini ko nozīmē piemērs. Piemērs šajā gadījumā nozimē ka jāņem vērā arī spēles kvalitāte un kopējais rezultāts un piemērs ir abstrakts nevis konkrēts.
Tad rakstīšu tikai tev saprotamā valodā. Latvijas izlasei pēc 18 gadu pārtraukuma ir pozitīva gūto/zaudētovārtu bilance. Arī visās spēlēs pret 3 grandiem spēlējam ļoti cienīgi un nebija sagrāves.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:36, pirms 5 gadiem
Vienam pamuļķim jau rādās, ka es ar viņu diskutēju.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienam pamuļķim jau rādās, ka es ar viņu diskutēju.
Tu jau pats ar sevi diskutē

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienam pamuļķim jau rādās, ka es ar viņu diskutēju.
Viens uzskata ka šis teikums ir saruna pašam ar sevi.
Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk
Ko lai saka. Nav slikti ja ir tik paškritisks un sevi par pamuļķi dēvē.

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:47, pirms 5 gadiem
Megņa klons Druvietis!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:49, pirms 5 gadiem
Tagad laikam katru pamuļķi kurš spēj noformēt teikumu sauc par speciālistu vai ekspertu!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:51, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Arī visās spēlēs pret 3 grandiem spēlējam ļoti cienīgi un nebija sagrāves.
Punktus vajag, nevis skaistos zaudējumus. Skaisto zaudējumu jau ir pietiekami. Tad es Tev pretī likšu piemērus. Konkrētus piemērus. Ar šiem konkrētajiem (īstajiem, ne abstraktajiem) jāsaprot, ka šādas spēles un rezultāti tiešām ir bijuši. 1997.gadā reāli punkti pret grandiem Kanādu un Zviedriju, 1998.gadā punkti pret grandu ASV, 2000.gadā punkti pret grandiem Krieviju un ASV, 2001.gadā punkti pret grandu ASV, 2003.gadā punkti pret grandu Krieviju. Varētu turpināt, bet man apnika. Tad kas ir labāk - skaisti zaudējumi vai reāli neizšķirti un reālas, pavisam īstas uzvaras? Pret visiem šī PČ mūsu pretiniekiem grandiem savulaik ir izdevies paņemt punktus. Vai arī man tagad jādomā, ka Hārtlijs ir sliktās treneris par treneri Beresņevu, Vasiļjevu vai Linstrēmu? Pasakas nevajag stāstīt, ka mēs te pēkšņi esam zaudējuši ar mazu vārtu starpību un tagad jāpriecājas.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:51, pirms 5 gadiem
daudzi te muld ka izbrauc uz fizisko sgatavotību, bet kas tas ir par hokejistu kuram nav SPĒKA, kā piemēram indrašim. pret top izlasēm viņu vienkārši aizdzen un aizstumj prom no vārtu priekšas, jo viņam vienkārši nav fiziskā spēka. ļoti daudz komandā ir tādu, kas pusspēli noskrien un nosprāgst. kā piemēram pret šveici. bet jautājums, kāpēc šveicei pietika spēka vienā tempā maukt visu spēli?

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:52, pirms 5 gadiem
Izgāzties jau neizgāzās ,nospēlēja kā parasti ,uzvarēja tos kuri bija jāuzvar un diezgan cienīgi nospēlēja ar pārējiem, bet sarūgtinājums tāpat paliek.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:53, pirms 5 gadiem
acīmredzama provokācija, nav vērts analizēt !..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:54, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijas izlasei pēc 18 gadu pārtraukuma ir pozitīva gūto/zaudētovārtu bilance.
Prasts fake news. Ej pētīt statistiku. Kāds ir mērķis šo melu izplatīšanai?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:55, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Punktus vajag, nevis skaistos zaudējumus. Skaisto zaudējumu jau ir pietiekami. Tad es Tev pretī likšu piemērus. Konkrētus piemērus. Ar šiem konkrētajiem (īstajiem, ne abstraktajiem) jāsaprot, ka šādas spēles un rezultāti tiešām ir bijuši. 1997.gadā reāli punkti pret grandiem Kanādu un Zviedriju, 1998.gadā punkti pret grandu ASV, 2000.gadā punkti pret grandiem Krieviju un ASV, 2001.gadā punkti pret grandu ASV, 2003.gadā punkti pret grandu Krieviju. Varētu turpināt, bet man apnika. Tad kas ir labāk - skaisti zaudējumi vai reāli neizšķirti un reālas, pavisam īstas uzvaras? Pret visiem šī PČ mūsu pretiniekiem grandiem savulaik ir izdevies paņemt punktus. Vai arī man tagad jādomā, ka Hārtlijs ir sliktās treneris par treneri Beresņevu, Vasiļjevu vai Linstrēmu? Pasakas nevajag stāstīt, ka mēs te pēkšņi esam zaudējuši ar mazu vārtu starpību un tagad jāpriecājas.
Es priecājos par stabilu , labu spēles kvalitāti 3 gadu garumā. Ka tagad visu laiku uzvaram tos kuri ir zem mums, ka vairs neesam peramie grandiem. Tie kuriem interesē TIKAI punkti, tie man ir citā kategorijā. Ar tiem nav ko diksutēt. Viss promitīvi vienkārši. Uzvar tātad labi, zaudē tātad slikti. Tev vajag tikai punktus, man vajag arī spēles kvalitāti.

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:57, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas ir kaut kāds joks, jeb hokejam seko līdzi pirmo pavasari?! Ieej LHF tīmekļa vietnē un pameklē izlases statistiku, tur būs visu PČ visi rezultāti. Nosauc to gadu, kurā visiem (kaut vai tikai potenciāli spēcīgākiem) ir zaudēts ar 5-7 vārtu starpību.
Aizmirsu pieminēt ka hokejam sekoju līdzi aptuveni no 1980.gada (olimpiādes).

     [+] [-]

, 2019-05-25 17:59, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Prasts fake news. Ej pētīt statistiku. Kāds ir mērķis šo melu izplatīšanai?
Paskaties pats.
https://en.wikipedia.org/wiki/Latvi...

     [+] [-]

, 2019-05-25 18:03, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaties pats.
https://en.wikipedia.org/wiki/Latvia_men%27s_national_ice_hockey_team
Nu ja, Wikipēdija Forši, ka sportacentrā ir arī ignorēšanas fukcija

  +9 [+] [-]

, 2019-05-25 18:04, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Punktus vajag, nevis skaistos zaudējumus. Skaisto zaudējumu jau ir pietiekami. Tad es Tev pretī likšu piemērus. Konkrētus piemērus. Ar šiem konkrētajiem (īstajiem, ne abstraktajiem) jāsaprot, ka šādas spēles un rezultāti tiešām ir bijuši. 1997.gadā reāli punkti pret grandiem Kanādu un Zviedriju, 1998.gadā punkti pret grandu ASV, 2000.gadā punkti pret grandiem Krieviju un ASV, 2001.gadā punkti pret grandu ASV, 2003.gadā punkti pret grandu Krieviju. Varētu turpināt, bet man apnika. Tad kas ir labāk - skaisti zaudējumi vai reāli neizšķirti un reālas, pavisam īstas uzvaras? Pret visiem šī PČ mūsu pretiniekiem grandiem savulaik ir izdevies paņemt punktus. Vai arī man tagad jādomā, ka Hārtlijs ir sliktās treneris par treneri Beresņevu, Vasiļjevu vai Linstrēmu? Pasakas nevajag stāstīt, ka mēs te pēkšņi esam zaudējuši ar mazu vārtu starpību un tagad jāpriecājas.
Lielākais pluss, kas ir, ir tā sajūta, ka mēs tādas itālijas, austrijas iesim un apspēlēsim. Mēs 3 gadu laikā neesam zaudējuši nevienai rangā zemāk esošai komandai čempionātā. Turpretī agrāk varējām vienu dienu apspēlēt Krieviju un nākošajā noliet Ukrainai. Stabilitāte - tā ir laba lieta. Man gribas teikt, ka šobrīd mēs tomēr esam pus līmeni pakāpušies augstāk, jo mēs nevis stresojam kā apspēlēt pastarīšsu un palikt grupā, bet gan reāli domājam kā iekost lielajiem - jā, pagaidām vēl pietrūkst, lai to varētu regulāri darīt. Agrāk pret tiem pašiem grandiem tur gājām - ja visas zvaigznes sakritīs, tad būs, ja nē, tad sagrāve. Tagad tomēr tā nav. Es to uzskatu par progresu.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 18:05, pirms 5 gadiem
patlaban izgāšanās daudz tuvāk ir pašai Krievijai

     [+] [-]

, 2019-05-25 18:11, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu ja, Wikipēdija Forši, ka sportacentrā ir arī ignorēšanas fukcija
Kurā gadā Latvijai ir bijusi pozitīva vārtu bilance pēc taviem datiem?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 18:12, pirms 5 gadiem
Turam īkšķus par somiem.

     [+] [-]

, 2019-05-25 18:17, pirms 5 gadiem
Ko tas dzemdībās nokritušais dalbajobs vispār runā?

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:17, pirms 5 gadiem
slow news day, ka jāpublicē katra vaņkas viendoklis? kaut kāds vaņku portāls- ziņas par puķinu, ziņas par vaņku treneri muraveju, utt. neapnīk?

     [+] [-]

, 2019-05-25 18:18, pirms 5 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu ja, Wikipēdija Forši, ka sportacentrā ir arī ignorēšanas fukcija
Uz konkrētiem faktiem nav ko iebilst. Pilnīgi pareizi-tad vajag ignorēt, ja redzi ka tev nav taisnība.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:19, pirms 5 gadiem
Ko šis "specs" muldēs pēc stundas?/ Krievija - Somija 0:1

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 18:22, pirms 5 gadiem
Kas tas novikovs tāds ir, bl-ğ pirmo reizi par tādu ēzeli dzirdu!
Ha, sportacentrs atkal smidina!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:26, pirms 5 gadiem
Novikov, tava krievija izgāzās.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 18:26, pirms 5 gadiem
Somu atbild Novikovam ar uzvaru pār Novikova tautiešiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 18:27, pirms 5 gadiem
hahaa .. krievijai milzīga izgāšanās, tagad visiem krieviem un viņu faniem uz ilgu laiku jāaizver mutes

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:28, pirms 5 gadiem
Augstākais līmenis tikko, kā jau prognozēja, nograbēja pret somu 4. izlasi.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:28, pirms 5 gadiem
Ak, ironija, kad Krievi ar zvaigznēm apd*rsās pret Somiem

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 18:28, pirms 5 gadiem
Ak Krievi, ieknāba sev acī! 0:1 Somijai!

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 18:33, pirms 5 gadiem
Nu tā, tagad tīri bez emocijām, pa punktiem:

Latvija spēlēja bez 5 svarīgiem spēlētajiem (Karsums, Daugaviņš, Girgensons, Džeriņš, beigās arī Ābols), no kuriem 4 ir centri, kas hokejā ir mugurkauls. Uzvarējām visas sava līmeņa komandas, faktiski niča ar zviedriem, sīvas spēles ar krieviem un čehiem (abas ietekmēja tiesnešu lēmumi), zaudējums pēdējās minūtēs Šveicei (kas paliks 0,4 sekundes no pusfināla).

To visu Jurijs Novikovs nosauc par izgāšanos.

Tajā pat laikā krievi ar VISIEM labākajiem NHL spēlētājiem, kuri traucās uz izlasi momentā, kā izkrita no NHL play-off, tikko zaudēja pusfinālā somiem, kuri spēlē bez NHL spēlētājiem.

Kas tādā gadījumā tikko notika ar RU izlasi? Tā nav izgāšanās, tas ir pazors un piesmiešana Nu ir viena nācija pasaulē, kam patīk visus nod*rst un noniecināt. Cik saldi ir redzēt, ka dir*ēji tiek atsēdināti. Un beigās vēl paši brīnās, kādēļ visiem viņi besī

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 18:34, pirms 5 gadiem
LOL! (Pēc Krievijas-Somijas pusfināla). Vēlreiz, lūdzu, kurš izgāzās?

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 18:36, pirms 5 gadiem
Būba rakstīja: Nu tā, tagad tīri bez emocijām, pa punktiem:

Latvija spēlēja bez 5 svarīgiem spēlētajiem (Karsums, Daugaviņš, Girgensons, Džeriņš, beigās arī Ābols), no kuriem 4 ir centri, kas hokejā ir mugurkauls. Uzvarējām visas sava līmeņa komandas, faktiski niča ar zviedriem, sīvas spēles ar krieviem un čehiem (abas ietekmēja tiesnešu lēmumi), zaudējums pēdējās minūtēs Šveicei (kas paliks 0,4 sekundes no pusfināla).

To visu Jurijs Novikovs nosauc par izgāšanos.

Tajā pat laikā krievi ar VISIEM labākajiem NHL spēlētājiem, kuri traucās uz izlasi momentā, kā izkrita no NHL play-off, tikko zaudēja pusfinālā somiem, kuri spēlē bez NHL spēlētājiem.

Kas tādā gadījumā tikko notika ar RU izlasi? Tā nav izgāšanās, tas ir pazors un piesmiešana Nu ir viena nācija pasaulē, kam patīk visus nod*rst un noniecināt. Cik saldi ir redzēt, ka dir*ēji tiek atsēdināti. Un beigās vēl paši brīnās, kādēļ visiem viņi besī
Krievi tulīt tieši šos NHL spēlētājus arī nolies ar mēsliem, jo tie nenāk no krievu pasaules. Rezultātā - viņi ir vaininieki. Rakstā minētā dīvainīša galvenais tiekums slēpjas šeit : "Skatos uz mūsu hokejistiem un priecājos. Krievijas un padomju hokeja skola ir augstākajā līmenī. Nevaru saprast, ko mums Krievijā var iemācīt ārzemju treneri. " Tikai kremļa troļļi, un citi galvā sistie meklē jēgu citur.

Pat Kovalchuks izteicās, ka Hārtlijs Latviju ir pacēlis jaunā līmenī, un ka viņš ir lielisks treneris.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 18:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tād opcija, kā vispār neko neteikt.
Ja cilvēki nepārtraukti par kaut ko stāsta katrā intervijā, un to neizdara, tad agrāk vai vēlāk viņiem tas tiks pieminēts dažādās formās.
Varbūt mūsu izlasē pēkšņi tāda "opcija" ieviesta, bet vispār parasti tādas nav. Treneriem līgumos, ir punkts ka jāsniedz intervijas presei.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-25 18:41, pirms 5 gadiem
Kā Novikam patika spēle pret Somiju?

  +7 [+] [-]

, 2019-05-25 18:43, pirms 5 gadiem
Būtu labāk šis eksperts uz savu izlasi paskatījies, lūk, tā ir izgāšanās.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:45, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Krievi tulīt tieši šos NHL spēlētājus arī nolies ar mēsliem, jo tie nenāk no krievu pasaules. Rezultātā - viņi ir vaininieki. Rakstā minētā dīvainīša galvenais tiekums slēpjas šeit : "Skatos uz mūsu hokejistiem un priecājos. Krievijas un padomju hokeja skola ir augstākajā līmenī. Nevaru saprast, ko mums Krievijā var iemācīt ārzemju treneri. " Tikai kremļa troļļi, un citi galvā sistie meklē jēgu citur.

Pat Kovalchuks izteicās, ka Hārtlijs Latviju ir pacēlis jaunā līmenī, un ka viņš ir lielisks treneris.
Tieši tā, tas russkij mir bulšits konkrētajā gadījumā centās paslavēt padomju hokeja tradīcijas un nopelnus, reizē noniecinot ne-krievu cilvēku panākumus/paveikto hokejā. Kamēr paši bija uz uzvaru takas, tikmēr Hārtliji izgāžas un krievu NHL veči ir varoņi un frontes turētāji. Tagad paši apdir*ās un lai turpinātu russkij mir toni, tad tagad vainīgi būs tie paši NHL džeki, kas otrā krastā ir samaitājušies un tikuši pie rietumu netikumiem. Grozies, kā gribi, retorikā krievs uber alles, pārējā pasaule vai nu nepareiza, vai slikti ietekmē krieva cēlo garu.

Šitā draza laikam nekad nebeigsies, bet nu vismaz mums paliek mazie prieki - kad vate apd*ršās.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 18:48, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: sastāvs Latvijai bija labāks par Somiem.. Hokejs līdzīgs, tikai Somiem ir taktiski gudrs treneris.
Variet aizstāvēt Hartliju kā vēlaties, bet turnīru viņš novadīja vāji.
Mums jau padsmito gadu ir komandas MHL,KHL .. Un tagad ir jābūt rezultātam, bet ne ar Hartliju. Jāizmanto iespējas ir tieši tagad .
Laurinovič! Pēc šodienas Krievijas izgāšanās tev kādus pāris gadus jāpazūd no SC

  -4 [+] [-]

, 2019-05-25 18:51, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Varbūt mūsu izlasē pēkšņi tāda "opcija" ieviesta, bet vispār parasti tādas nav. Treneriem līgumos, ir punkts ka jāsniedz intervijas presei.
Ir tāda opcija-runāt daudz, bet nepateikt neko. To ļoti labi pieprot politiķi.
Pat brīnos, ka Hartlijs, kurš tik ilgas sezonas ir aizvadījis NHL, šo lietu nepieprot.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 18:51, pirms 5 gadiem
Krievu zāgis somiem ir tam krievu nezināmajam trenerim kā atgādinājums par ārzemju treneriem, kuri pat ar sliktāku sastāvu izceł olimpiādi...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 18:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir skaidrs, bet neviens taču nelika ne Hartlijam, ne LHF cilvēkiem, ne arī pašiem spēlētājiem plātīties publiskajā telpā.
Tagad tas viss viņiem nāk atpakaļ. Bumeranga princips.
Pareizi, vajag uzreiz pateikt: "Mēs esam mīkstie... nāciet visi uz velciet mūs uz desas, mēs pat nepretosimies!" un galvenais savus vārdus pierādīt arī laukumā... tad varēsim lepoties ar savu izlasi!
Ja Tu tiešām tā uzskati, tad vārda brīvības tiesības attiecībā uz Tevi varētu droši samazināt... viedokļu dažādībai jābūt, bet ir jau, tomēr, savas robežas!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-25 19:09, pirms 5 gadiem
Par izgasanos es to ta isti nesauktu, bet sadu rezultatu butu sasniedzis jebkurs vidusmera treneris, uzvareja tos ko obligati jauzvar un to si briza Latvijas izlase butu izdarijusi pat ar Sorokinu pie stures, bet izskirosas speles zaudeja, pie tada specialista, ka Hārtlijs to tiesam var sakt pierakstit pie izgasanas.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 19:12, pirms 5 gadiem
Visādi " Pastes" pseido eksperti uzrodas kā mušmieres pēc lietus. Izskatās ka cilvēks jūtas nenovērtēts tāpēc cenšas uztirst tiem kam viss iet no rokas. Ja spēlēs pret Krieviju un Čehiju arbitri nebūtu viņus pavilkuši mēs droši cīnītos par punktiem. Vienīgais krievu eksperts ko cienīju no sirds bija Gimajevs vecākais.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 19:13, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tāda opcija-runāt daudz, bet nepateikt neko. To ļoti labi pieprot politiķi.
Pat brīnos, ka Hartlijs, kurš tik ilgas sezonas ir aizvadījis NHL, šo lietu nepieprot.
Citi NHL treneri tā runā?
Visi treneri, spēlētāji cer, runā un neviens viņiem neko nepārmet, ja vien tā nav augstprātība kā krieviem. Nu tik sarkanā mašīna visus pazemos, drāzīs, bet avarē pie somijas staba.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 19:16, pirms 5 gadiem
Lielajam "hokeja speciālistam" kvēlais sveiciens no somu hokeja!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 19:18, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Citi NHL treneri tā runā?
Visi treneri, spēlētāji cer, runā un neviens viņiem neko nepārmet, ja vien tā nav augstprātība kā krieviem. Nu tik sarkanā mašīna visus pazemos, drāzīs, bet avarē pie somijas staba.
Nu, tagad krieviem visa tā plātīšanās arī atnāks atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 19:27, pirms 5 gadiem
Pilnīgi pareizi shis cilvēks runā.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 19:31, pirms 5 gadiem
Un kur Novikov,tagad ir krievi he he!?Ar šādu sastāvu pakāst kādam somu 4.sastāvam vajag mācēt..!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 19:40, pirms 5 gadiem
Zombijs rakstīja: Par izgasanos es to ta isti nesauktu, bet sadu rezultatu butu sasniedzis jebkurs vidusmera treneris, uzvareja tos ko obligati jauzvar un to si briza Latvijas izlase butu izdarijusi pat ar Sorokinu pie stures, bet izskirosas speles zaudeja, pie tada specialista, ka Hārtlijs to tiesam var sakt pierakstit pie izgasanas.
Laikam jau tas, ko Hartlijs ir iedevis, ir spēja vinnēt mūsu līmeņa komandas. Un tas nav maz.
Jo visādos citos laikos bija - vinnējam ASV, zaudējam Dānijai. 5 minūtes pietrūkst līdz čehu uzvarai, zaudējam Francijai.. Šogad vismaz nebija jāuztraucās par mūsu līmeņa komandām. Jā, spēles nebija vieglas, bet tik un tā uzvarējām gana pārliecinoši. Plus parādījām, ka varam spēlēt arī ar tām komandām, kas ir drusku augstāk Un tas ir 100% Hartlija nopelns, jo citi ar šiem tādu spēles stabilitāti nebija spējīgi panākt...

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 19:51, pirms 5 gadiem
Novikovs muld pilnīgi pa tukšo..., viens no izcilākajiem čempjiem Latvijas izlasei kādu vien atceros. Tiko krievu superstāri palika uz nulles pret somiem... nez ko dižais "speciālists" tagad teiks ;-)

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 19:52, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: sastāvs Latvijai bija labāks par Somiem.. Hokejs līdzīgs, tikai Somiem ir taktiski gudrs treneris.
Variet aizstāvēt Hartliju kā vēlaties, bet turnīru viņš novadīja vāji.
Mums jau padsmito gadu ir komandas MHL,KHL .. Un tagad ir jābūt rezultātam, bet ne ar Hartliju. Jāizmanto iespējas ir tieši tagad .
mmm, cik labi, ka tavs susliks tavu izlasi turnīrā novadīja spēcīgi, līdz koka medaļai... tikai aizmirsa visu izlasi no khl zvezdām nokmplektēt

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 19:56, pirms 5 gadiem
Mums netiksana 1/4 nav tik liela tragjeedija,nepaveicaas..Turpat jau uz 1/4 finasla sliegsna meetaasimies. Jaatceraas,Ka nemaz tik nesen nesitasmies,par paliksanu..

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 20:16, pirms 5 gadiem
Novikovs? Cik atceros,tāds frukts stāvēja Spartaka vārtos un Balderis viņam izslidojot viens pret vienu,tā maigi,caur savu kājstarpi izslidināja ripu arī viņam caur kājsargiem.Skaists bija gols.Toreiz Dinamo sagrāva Spartaku.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-25 20:19, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Laikam jau tas, ko Hartlijs ir iedevis, ir spēja vinnēt mūsu līmeņa komandas. Un tas nav maz.
Jo visādos citos laikos bija - vinnējam ASV, zaudējam Dānijai. 5 minūtes pietrūkst līdz čehu uzvarai, zaudējam Francijai.. Šogad vismaz nebija jāuztraucās par mūsu līmeņa komandām. Jā, spēles nebija vieglas, bet tik un tā uzvarējām gana pārliecinoši. Plus parādījām, ka varam spēlēt arī ar tām komandām, kas ir drusku augstāk Un tas ir 100% Hartlija nopelns, jo citi ar šiem tādu spēles stabilitāti nebija spējīgi panākt...
Izlases trenera nopelns kurs ar izlasi sogad stradajis 3 nedelas, izcils treneris kam pietiek tikai parunat ar spletajiem vai ari speletaji augusi savos klubos kur spelejusi visu sezonu, ka ari nevajag aizmirst ka mums praktiski notikusi paaudzu maina. Kads diez tas istais panakumu faktors?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 20:27, pirms 5 gadiem
Zombijs rakstīja: Izlases trenera nopelns kurs ar izlasi sogad stradajis 3 nedelas, izcils treneris kam pietiek tikai parunat ar spletajiem vai ari speletaji augusi savos klubos kur spelejusi visu sezonu, ka ari nevajag aizmirst ka mums praktiski notikusi paaudzu maina. Kads diez tas istais panakumu faktors?
Šis "3 nedēļu treneris" ar Latvijas izlasi tādā vai citādā veidā ir saistīts jau 3 gadus - vadījis gan seminārus, gan izlasi strādājis krietni vien ilgāk par 3 nedēļām. Bet - vismaz prieks, ka niku sev pareizu izvēlējies esi.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 20:33, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Šis "3 nedēļu treneris" ar Latvijas izlasi tādā vai citādā veidā ir saistīts jau 3 gadus - vadījis gan seminārus, gan izlasi strādājis krietni vien ilgāk par 3 nedēļām. Bet - vismaz prieks, ka niku sev pareizu izvēlējies esi.
Tas ko mineji vairak atsauksies uz U18 un U20 izlasem un musu hokeja nakotni un tas tiesam ir loti nozimigi, neviss pieaugusajiem, kuri vinu redz 3 nedelas un parejo laiku spele savos klubos.
Par to nika uzbraucienu liecina tikai tavs domu gajuma seklums, kas visu redz vispuseji.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 20:41, pirms 5 gadiem
Nesaprotu heitu... 10.vietu arī ar A.Ābolu izcīnītu. 4x mazāk maksājot.
Latvieši mazliet pārāk glorificē Hartliju.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 20:56, pirms 5 gadiem
Padomju hokejs tiešām spēlē augstā līmenī, jo īpaši Ukrainas, Baltkrievijas un Kazahstānas veidolā.
Kur gan SC izrok šādus neveiksminiekus?!

     [+] [-]

, 2019-05-25 21:19, pirms 5 gadiem
Šodien redzējām kādā līmenī ir padomijas un Krievija hokejs🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2019-05-25 21:23, pirms 5 gadiem
te viens samērā zināms, sens un verbāli garš tukšpļūtis spilgti pierādīja savu gudrību. viens uzraksta 'Hārtlija amerikāniskais [komunikācijas] stils', un tukšpļūtis kā gailis uz mēslu čupas skaļi kladzina, ka redz, tas otrs tak domā, ka Hārtlijs ir no ASV...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 21:31, pirms 5 gadiem
Krievs paliek krievs. Galvenais, ko viņi vēlas, lai viņus ienīst un baidās.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 21:46, pirms 5 gadiem
Uzjautājiet viņam šo jautājumu tagad, kad krievi ierāva ā.usā no somiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 21:49, pirms 5 gadiem
Kurš no šim ''izcilajiem'' padomju skolas speciālistiem ir NHL spēlētājiem iemācījis spēlēt spēka hokeju (no kā šobrīd sastāv Krievijas izlase), kas pat 30% nav padomju laika spēles stils.
Autors atkal kaut kādu burbuli uzpūtis no kārtējā dzērāja teiktā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 22:07, pirms 5 gadiem
Ko pīpē Gatis Druvietis? Ja nav īsti, par ko rakstīt, tad varbūt nevajag vispār? Ceru, ka par šito "novikovādi" taču honorāru sportacentrs nemakā...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 23:15, pirms 5 gadiem
Edyy5 rakstīja: Nepievēršam uzmanību un ejam tālāk. Nesaprota pirdiencentru kurš tādus rakstus publicē
Lūk precīzi! Es saprotu, ka plašajā kaimiņu zemē ik pa brīdim atrodas kāds vecs tizls krāns, kura atraugas smird. Bet kāds ir iemesls tās iepakot, pārvest pāri robežai un realizēt Latvijā?!
S-centram ar steigu ir jātaisa opcija, lai var bloķēt šādu pajolu autoru publicētos rakstus manā skatā. Autor, vispār zini vai biji dzirdējis tādu ekspertu?!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 23:20, pirms 5 gadiem
anonimus rakstīja: Visādi " Pastes" pseido eksperti uzrodas kā mušmieres pēc lietus. Izskatās ka cilvēks jūtas nenovērtēts tāpēc cenšas uztirst tiem kam viss iet no rokas. Ja spēlēs pret Krieviju un Čehiju arbitri nebūtu viņus pavilkuši mēs droši cīnītos par punktiem. Vienīgais krievu eksperts ko cienīju no sirds bija Gimajevs vecākais.
Pastes uzrodas pie mums, viņi grib ēst. Tas ir ok. Bet ja kāds badakāsis savā sādžā ko nokverkšķ, bet atrodās kāds vemslis, kas to pārpublicē šeit, un tas raksts vēl tiek izcelts, tad mums ar steigu vajag jaunu sporta portālu. Šis smird jau drausmīgu smaku.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 23:50, pirms 5 gadiem
Šeit lielākā daļa aizmirst,ka hokejs ir SPĒLE.Un kārtīgs hokeja līdzjūtējs iet pirmkārt skatitīties to.Man tomēr patīk šitas hokejs ko mēs spēlējam tagad Boba vadībā.Citādi likās,ka ielika Beļavski un tikai pateicoties Edžam palikām,skats bija tāds,ka jau tuvākajā laikā lidosim ārā.Tagad tā bilde ir krietni smukāka un esam pamazām aizgājuši uz otru pusi..Mums tomēr jābūt reālistiem lai mēs varētu kā līdzīgs ar līdzīgu cīnīties ar top 6-8,vajag kādus 10 lai stabili rautu NHL,15 -20 AHL,,30-40 stabilus kadrus Eiropas vadošajās līgās+'Ģinama ar 75-80% ar Lat spēlētājiem un savs čempis ar 6-8 kārtīgām pusamatieru blicēm.Tad vismaz būru rezerves izlasei arī ja daudzi netiktu būtu vienmēr ar ko nomainīt slimos un otkazņikus un neuztraukties par izdzīvošanas cīņām,bet par cīņu par top-8.Bet mūsējie šogad spēlēja labi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-26 03:10, pirms 5 gadiem
cookro rakstīja: Šeit lielākā daļa aizmirst,ka hokejs ir SPĒLE.Un kārtīgs hokeja līdzjūtējs iet pirmkārt skatitīties to.Man tomēr patīk šitas hokejs ko mēs spēlējam tagad Boba vadībā.Citādi likās,ka ielika Beļavski un tikai pateicoties Edžam palikām,skats bija tāds,ka jau tuvākajā laikā lidosim ārā.Tagad tā bilde ir krietni smukāka un esam pamazām aizgājuši uz otru pusi..Mums tomēr jābūt reālistiem lai mēs varētu kā līdzīgs ar līdzīgu cīnīties ar top 6-8,vajag kādus 10 lai stabili rautu NHL,15 -20 AHL,,30-40 stabilus kadrus Eiropas vadošajās līgās+'Ģinama ar 75-80% ar Lat spēlētājiem un savs čempis ar 6-8 kārtīgām pusamatieru blicēm.Tad vismaz būru rezerves izlasei arī ja daudzi netiktu būtu vienmēr ar ko nomainīt slimos un otkazņikus un neuztraukties par izdzīvošanas cīņām,bet par cīņu par top-8.Bet mūsējie šogad spēlēja labi.
Tava loģika ir mazliet pastulba.
Cik Šveicei ir NHL un AHL? Jā, ir laba sava līga, bet tas nespēlē tik būtisku lomu.
Rezerves ir arī mums un plus ir tikai un vienīgi tāds, ka Hārtlijs ir tas treneris, kurš komandu var uztaisīt no tiem resursiem, kādi ir un tāpat nav jābaidās par izkrišanu, bet gan tieši viņa vadībā jau 3 gadus esam turpat pie 8ieka, vienā no reizēm tur pat nonākot.
Nu nevar vienmēr tikt top 8, paskaties uz slovākiem, vāciešiem, mums, un tad varbūt 1/4 soļa priekšā ir šveicieši. Tas ir līmenis,ko esam sasnieguši 3 gadu laikā un nebūt nav vajadzīgi 10 NHL un sazin cik vēl AHL. Tas ir pilnīgs absurds, mēs nekad nebūsim lielā hokeja rezervju nācija, pašsaprotamu iemeslu dēl, nav cilvēkresursa.
Un arī Beļavskim, Beram un pārējiem komanda nav bijusi sliktāka sastāva komplektācijas ziņā.
Hārtlijs nav izgāzies, viņš šobrīd Latvijas hokejam ļauj sākt atplaukt un arī nav tālu tā diena, kad pie šāda līmeņa spēles tiksim Top 4 pasaules čempī.

     [+] [-]

, 2019-05-26 05:22, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Šis "3 nedēļu treneris" ar Latvijas izlasi tādā vai citādā veidā ir saistīts jau 3 gadus - vadījis gan seminārus, gan izlasi strādājis krietni vien ilgāk par 3 nedēļām. Bet - vismaz prieks, ka niku sev pareizu izvēlējies esi.
Precīzāk pateikt nevar, paldies par saprāta balsi šajā debīliķu komentāru jūrā