Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Krievija, Čehija un Zviedrija saņem nākotnes hokeja čempionātus

Ints Megnis
Ints Megnis

Krievija, Čehija un Zviedrija saņem nākotnes hokeja čempionātus
Jaunbūvējamā Sanktpēterburgas arēna. Foto: ska.ru

Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) Kongresā piektdien tika oficiāli sadalīti pasaules čempionāta rīkotāji no 2023. līdz 2025. gada, tiesības saņemot attiecīgi Krievijai, Čehijai un Zviedrijai kopā ar Dāniju.

Sākotnēji šīs trīs valstis bija pieteikušās uz 2023. gada čempionāta rīkošanu, bet Kongress lēmis sadalīt arī nākotnes tiesības. Krievijā čempionāts 2023. gadā risināsies Sanktpēterburgā, kur tiks uzbūvēta arēna, kas ar skatītāju vietām starp 21 500 un 23 000 varētu kļūt par lielāko hokeja halli pasaulē.

Tikmēr 2024. gadā čempionāts notiks Čehijā, kas tāpat kā 2004. un 2015. gada meistarsacīkstes plānotas O2 arēnā Prāgā un "Ostravar Arena" Ostravā. 2015. gada čempionātu apmeklēja vidēji 11 589 skatītāji mačā. Prāgā pasaules čempionāti notikuši arī 1933., 1938., 1947., 1959., 1972., 1978., 1985. un 1992. gadā.

Savukārt 2025. gada čempionāts risināsies Zviedrijā, ko tā plāno uzņemt kopā ar Dāniju. Vēl nav zināms, kurā Zviedrijas pilsētā notiks sacensības. Iepriekš Zviedrija čempionātu kā vienīgā rīkotāja uzņēmusi 1949., 1954., 1963., 1969., 1970., 1981., 1989., 1995. un 2002. gadā, kā arī kopā ar Somiju 2012. un 2013. gadā. Tikmēr Dānija pirmoreiz pasaules čempionātu pērn uzņēma Kopenhāgenā un Herningā.

Pasaules čempionāta rīkotāji

GadsPilsētasValsts
2020.Cīrihe un LozannaŠveice
2021.Minska un RīgaBaltkrievija un Latvija
2022.Tampere un HelsinkiSomija
2023.SanktpēterburgaKrievija
2024.Prāga un OstravaČehija
2025.Zviedrija un Dānija

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/events/2019...

1 2 39 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 11:46, pirms 5 gadiem
Vates vispirms lai saceļ halles savām kolhoza brigādēm.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-24 12:01, pirms 5 gadiem
Kāpēc čempionāts nekad nenotiek ASV un Kanādā??? Tas ir NHL dēļ??

 +16 [+] [-]

, 2019-05-24 12:02, pirms 5 gadiem
rolands99 rakstīja: Kāpēc čempionāts nekad nenotiek ASV un Kanādā??? Tas ir NHL dēļ??
Kkad bija čempis Kanādā, Halifaksā. Gadus 10 atpakaļ, bet bija. Z-Amerikāņiem čempis neinteresē un Eiropas faniem nokļūt uz Z-Ameriku ir ļoti dārgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-24 12:10, pirms 5 gadiem
esmu pret to, ka čempi rīko somi ar zviedriem. nav iespējams tos turnīrus skatīties. biļetes nespēj notirgot, tribīnees vējš svilpo. nekādas atmosfēras nu nah

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:11, pirms 5 gadiem
Sanktpēterburga varētu atļauties 2 komandas KHL līdz ar jauno halli. Tas tik būtu derbijs.
Slēpts komentārs: ovečka

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:14, pirms 5 gadiem
Vispār ļoti šaura ğeogrāfija rīkotāju izvēlē. Viss ar domu, lai nāktu skatītāju. Tagad droši var dot rīkot britiem vai itāļiem. Francija arī nav sen bijusi, vai vispār maz rīkojusi. Varbūt čempionāta rīkošana hokeja "eksotikas" valstīm iedotu tajās pozitīvu grūdienu hokeja attīstībai.

 +13 [+] [-]

, 2019-05-24 12:16, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Tu laikam neesi liels fans - PČ NEKAD nav noticis z-amerikā.
Nu tak pārbaudi, pirms tuftu dzen. Latvija ar Znaroku pie ruļļiem un Ivanānu sastāvā pa naktīm kapāja PČ

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 12:18, pirms 5 gadiem
ovečka, Tev maz gadu vai īsa atmiņa? Bija čempis Kanādā. Katrai izlasei bija viena spēle jāaizvada retro formās. Tik notika tā kā sandis444444 teica, ka publikas interese par citu valstu spēlēm nebija liela.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-24 12:22, pirms 5 gadiem
guntis86 rakstīja: Vispār ļoti šaura ğeogrāfija rīkotāju izvēlē. Viss ar domu, lai nāktu skatītāju. Tagad droši var dot rīkot britiem vai itāļiem. Francija arī nav sen bijusi, vai vispār maz rīkojusi. Varbūt čempionāta rīkošana hokeja "eksotikas" valstīm iedotu tajās pozitīvu grūdienu hokeja attīstībai.
Labāk lai notiek valstīs kur hokejs ir cieņā un tribīnēs vējš nesvilpo.

Es būtu ar mieru ja katru gadu čempis notiktu Minskā, atceroties 2014 gada atmosfēru - super čempis bija.

Par tiesnešiem protams nerunāsim, ļoti ceru ka ar Fāzela nomaiņu notiks arī pārmaiņas tiesnešu darbā un sākot ar 2021 gadu tiks piesaistīti labākie arbitri no Eiropas un labākie kas ir pieejamo no Z-Amerikas.

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:23, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Tu laikam neesi liels fans - PČ NEKAD nav noticis z-amerikā.
Es saprotu, tev 7 gadi šogad paliek un tu loģiski ka nevari atcerēties kur čempionāts notika 11 gadus atpakaļ, bet vismaz lai muļķa lomā nenonāktu arī turpmāk, iesaku izmantot wikipedia pakalpojumus.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-24 12:24, pirms 5 gadiem
Tā, eksperti, pilna liste jau kaut kur ir? 2020g. IIB ir vai nav Gruzijā???

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 12:54, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: esmu pret to, ka čempi rīko somi ar zviedriem. nav iespējams tos turnīrus skatīties. biļetes nespēj notirgot, tribīnees vējš svilpo. nekādas atmosfēras nu nah
Piekrītu. Par Somiju īsti neatceros, bet Zviedrijā arēnas bija tukšas. Bija spēle, uz kuru savāca knapi 1000 skatītājus.

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:56, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Piekrītu. Par Somiju īsti neatceros, bet Zviedrijā arēnas bija tukšas. Bija spēle, uz kuru savāca knapi 1000 skatītājus.
Globenā tiešam izskatījas pagalam neomulīgi

     [+] [-]

, 2019-05-24 12:56, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Tā, eksperti, pilna liste jau kaut kur ir? 2020g. IIB ir vai nav Gruzijā???
Liekas ka vēl nav nekas sapublicēts, ja nu vienīgi gruzīnu mēdijos

  +2 [+] [-]

, 2019-05-24 13:02, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Tu laikam neesi liels fans - PČ NEKAD nav noticis z-amerikā.
Un Tu izskatās esi tikai kaut kāds pseidofans...

Līdz 1968.gadam, tajos gados, kad notika arī ziemas olimpiskās spēles, par pasaules čempioniem kronēja olimpisko spēļu uzvarētājus un atsevišķu pasaules čempionātu nemaz nerīkoja. ASV ir divi šādi PČ - 1932.gadā Leikplesidā un 1960.gadā Skvoveli.

"Tīrie" pasaules čempionāti Ziemeļamerikā ir bijuši 1962.gadā ASV (Kolorādospringsā un Denverā) un 2008.gadā Kanādā (Halifaksā un Kvebekā).

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:18, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Piekrītu. Par Somiju īsti neatceros, bet Zviedrijā arēnas bija tukšas. Bija spēle, uz kuru savāca knapi 1000 skatītājus.
Rīgā 2006 gadā arī vējš svilpoja tribīnēs pat play off mačos nerunājot par grupu mačiem. Cenas patīk skrūvēt organizatoriem un tā ir problēma.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:31, pirms 5 gadiem
sandis444444 rakstīja: Rīgā 2006 gadā arī vējš svilpoja tribīnēs pat play off mačos nerunājot par grupu mačiem. Cenas patīk skrūvēt organizatoriem un tā ir problēma.
Lai gan OSC kasēs uz itāļu - slovēnu spēli Skonto biļetes varēja dabūt pa 3 latiem. Pa 10 latiem nopirku uz BLR -KAZ un FIN - USA spēlēm. Oficiālās cenas itkā bija augstākas, bet tāpat oficiāli pārdeva tajās OS kasēs - to sistēmu es īsti nesapratu, pats par to uzzināju nejauši un man liekas daudzi vnk nezināja par to opciju.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:34, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: esmu pret to, ka čempi rīko somi ar zviedriem. nav iespējams tos turnīrus skatīties. biļetes nespēj notirgot, tribīnees vējš svilpo. nekādas atmosfēras nu nah
Kur ir rakstīts, ka zviedri ar somiem? Tak mācies lasīt.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:35, pirms 5 gadiem
ovečka rakstīja: Tu laikam neesi liels fans - PČ NEKAD nav noticis z-amerikā.
Ak, tu vatinieks. Galīgi saspiedies.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:36, pirms 5 gadiem
Rīgā biju uz 16 spēlēm, iesk.abus pusfinālus un finālu. Vienu LAT spēli. Vidēja cena sanāca Ls6. Vienīgais aplauziens, ja nemaldos RUS-CZE. Tur ārpusē par normālu ciparu neko nevarēja nopirkt.
Ja biļetes ir jāpērk netā vai kasēs, tas ir iemesls smagai depresijai!

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Globenā tiešam izskatījas pagalam neomulīgi
Cerams, ka uz Rīgas čempi arī neuzskrūvēs cenas. Tad aina nebūs diži labāka kā zviedrijā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 13:40, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cerams, ka uz Rīgas čempi arī neuzskrūvēs cenas. Tad aina nebūs diži labāka kā zviedrijā.
tagad formāts cits. jābūt labāk un pie mums tik viena grupa. somu būs papilno atkal. tos pašus zviedrus ja dabūt grupā...

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:42, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cerams, ka uz Rīgas čempi arī neuzskrūvēs cenas. Tad aina nebūs diži labāka kā zviedrijā.
2006. gada latvietis uzskrūvēja - biļetes, alus bāros, viesnīcas. Redzēs vai 2021. gadā būs kļuvuši gudrāki. Lai gan tagad lielāka konkurence uz apartamentiem un alus cena tā jau augsta uz tāda Bratislavas fona.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:51, pirms 5 gadiem
Te pārējie turnīri: https://www.iihf.com/en/events/2019...
Visi vēl nav.

     [+] [-]

, 2019-05-24 13:52, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kur ir rakstīts, ka zviedri ar somiem? Tak mācies lasīt.
2022. Tampere un Helsinki Somija
2025. Zviedrija un Dānija
iemācies pats lasīt. katrā no šiem čempionātiem būs tukšas tribīnes

  -4 [+] [-]

, 2019-05-24 13:54, pirms 5 gadiem
Krieveļiem vispār neko nevajadzētu dot rīkot,lai sēž savā kolhozā ar ķīniešiem,tadžikiem u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 13:55, pirms 5 gadiem
karlsons13 rakstīja: Krieveļiem vispār neko nevajadzētu dot rīkot,lai sēž savā kolhozā ar ķīniešiem,tadžikiem u.t.t.
bet pie viņiem apmeklētība laba

  -3 [+] [-]

, 2019-05-24 14:02, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: bet pie viņiem apmeklētība laba
Lai būtu apmeklētība tur sadzīs armijniekus un skolniekus pa velti,lai tik varētu palielīties par labāko apmeklētību

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 14:04, pirms 5 gadiem
karlsons13 rakstīja: Lai būtu apmeklētība tur sadzīs armijniekus un skolniekus pa velti,lai tik varētu palielīties par labāko apmeklētību
paraoiķis tu esi. 2016 biju maskavā uz čempi un atmosfēra bij superīga

  +1 [+] [-]

, 2019-05-24 14:06, pirms 5 gadiem
esmu bijis uz daudziem sporta pasākumiem Krievijā un citur pasaulē un jāatzīst ka bieži vien sporta pasākumi ir labāk organizēti nekā tādā vācijā vai francijā. jūtas arī tas, ka drošības līmenis ir augstāks. lai arī kādam to būtu nepatīkami atzīt, bet tas ir fakts

     [+] [-]

, 2019-05-24 14:09, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: esmu bijis uz daudziem sporta pasākumiem Krievijā un citur pasaulē un jāatzīst ka bieži vien sporta pasākumi ir labāk organizēti nekā tādā vācijā vai francijā. jūtas arī tas, ka drošības līmenis ir augstāks. lai arī kādam to būtu nepatīkami atzīt, bet tas ir fakts
Tur nav nekas nepatīkams ko atzīt - diktatoriem ir vieglāk organizēt. Demokrātijās ir jāievēro likumi, tiesības u.t.t. - nevar ar vienu cara vai baķkas bļāvienu patriekt antisociālos elementos no apkārtnes vai aizliegt apkārtnē tirgot alko, likt rūpnīcas kolektīvam apmeklēt spēli un tādā garā.

     [+] [-]

, 2019-05-24 14:14, pirms 5 gadiem
Vairākas reizes ir būts Vankūverā, tai skaitā šogad uz u20 čempi. Parasti ap Rogers arena ir pilns bomžu un pastāvīgi ir zāles smaka. Šogad kā par brīnumu nebija ne viena ne otra. Uz čempja laiku visi tika padzīti, tika pieskatīts lai neviens pie arēna īpaši ilgi neuzturas. skumji bet fakts

  +3 [+] [-]

, 2019-05-24 14:25, pirms 5 gadiem
Londona uz Olimpiādi arī centru iztīrīja no bomžiem un citiem seskiem.
Stratfordā īrniekus izmeta, saskrūvēja istabiņām cenas, bet pēc OS cenas nenolaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 39 komentāri