Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases aizsargs: "Komandu skaitu Elitē vajadzētu samazināt līdz 12"

Agris Suveizda

Krievijas izlases aizsargs: "Komandu skaitu Elitē vajadzētu samazināt līdz 12"
Ņikita Zaicevs. Foto: EPA/Scanpix

Lai arī Itālijas izlase pēdējā kārtā bullīšos pārsteidza Austriju (4:3) un sensacionāli nosargāja vietu pasaules čempionāta augstākajā divīzijā, itālieši atkārtoja Dienvidkorejas ielaisto vārtu rekordu (48), kopš Elitē tiek spēlēts ar jauno formātu, un tikai par vieniem vārtiem apsteidza tās gūto vārtu antirekordu (Itālija iemeta piecus). Vidēji spēlē Itālija izdarīja tikai 17,1 metienu, bet pa tās vārtiem tika izdarīti vidēji 49,7 metieni – Latvija itāliešu vārtsargu bombardēja pat ar 65(!) metieniem. Pret britiem tikpat metienu izdarīja arī ASV (6:3), un Lielbritānijas vidējā metienu attiecība bija 19,0 pret 45,9. Ņemot vērā lielo sagrāvju skaitu, Toronto "Maple Leafs" aizsargs Ņikita Zaicevs uzskata, ka izlašu skaits Elitē būtu jāsamazina.

Krievijas izlase Austriju sakāva ar 5:0, bet Itāliju sagrāva pat ar 10:0. Laikraksts Izvestiya viņam vaicāja, vai šīs divas spēles bija lielā kontrastā ar pārējiem aizvadītajiem mačiem: "Jā, protams. Tādu spēļu skaitu vajadzētu kaut kā mazināt. Man šķiet, ka ir jāsamazina komandu skaits grupu turnīrā. Domāju, arī līdzjutējiem tā būtu interesantāk."

"Līdz cik? Pāris komandu noteikti vajadzētu aizvākt. No katras grupas. 12 komandas, pa sešām katrā grupā – būtu interesantāk," sacīja Zaicevs, kurš grupu turnīrā sakrāja četrus (2+2) punktus. Viņš gan nepiekrita, ka šādas vieglās spēles pret austriešiem un itāliešiem apgrūtinātu pārslēgšanos uz krietni smagākām spēlēm pret latviešiem (3:1) un šveiciešiem (3:0). "Nevaru teikt, ka tajā ziņā būtu kādas grūtības. Mēs visi tomēr esam profesionāļi – katrai spēlei noskaņojamies vienādi."

Šis bija astotais pavasaris, kad pasaules čempionāts tika izspēlēts pēc jaunā formāta, sadalot komandas divās grupās pa astoņām vienībām. Pirms gada Baltkrievija un Dienvidkoreja kļuva par pirmajām, kuras lielo grupu turnīru pabeidza bez punktiem, bet šajā pavasarī Lielbritānija, Itālija, pārsteidzoši neizkrītot uz IA divīziju, un Austrija tikai pēdējā spēlē tika pie pirmā vai pirmajiem diviem punktiem. 2018. un 2019. gada turnīros sagrāvju skaits ir krietni audzis – pirms gada ar vismaz sešu vārtu starpību beidzās 12 spēles, šogad to skaits bija jau 14 no 56 jeb tieši viena ceturtdaļa. Tādējādi šo divu turnīru laikā ar vismaz plus seši beigušās 26 spēles jeb vairāk nekā iepriekšējos sešos gados kopā (21). Ar vismaz astoņu vārtu starpību šogad beidzās jau deviņas jeb 16,1% spēļu – tikpat, cik iepriekšējos septiņos gados kopā.

Vārtu starpība pamatlaikā grupu turnīrā

Starpība2012.2013.2014.2015.2016.2017.2018.2019.
04810141014125
1111019106756
214197128879
39111061313817
4934613381
541642744
6231244
71121161
8216
91112
10111
11
121

Vārtu starpība pamatlaikā grupu turnīrā

Starpība2012.2013.2014.2015.2016.2017.2018.2019.
0-22937363624292420
3-41814141226161618
4+188101419142419
6+544441214
8+222129

Izmantotie resursi:
https://iz.ru/880345/aleksei-fomin/...

Vai piekrīti, ka izlašu skaits Elitē ir jāsamazina?

  • 360

  • 529


     [+] [-]

, 2019-05-22 14:40, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Pag, tas bezmaz atrunats, kipa jus tapat vinnesiet VTB un DEL, BET mes dosim nakamajam???
Protams, ja CSKA un Bayern būs savu līgu finālos, ceļazīmi uz Eirolīgu iegūs vicečempiones, ja nē - tad čempiones.

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:41, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tak Lettiņi laiku pa laikam pierāda, ka ir cienīgi spekoties ar TOP NHLiešiem, kāpēc tad būtu jāatdala? Starp citu, sen jau nav bījuši savstarpējie mači starp NHL un citu līgu klubiem, tad ar kādām tādām tiesībām vispār NHL būtu jāpiešķir kāds īpašas prioritātes statuss?
Tad ir jāsamazina līdz 12, ja negrib dalīties, jo 1-4 komanda pret 13-16 optimalajos sastāvos spēles ir liekas dēļ līmeņu atšķirības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:42, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET jebkura gadijuma sanak CSKA un Bayern Eiroliga speles, ja???
Aha.

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja briti guldīs hokejā (EIHL), tas radīs darba vietas kvalitatīvākiem ZA špīleriem ar potenciālu naturalizet un piesaistīt izlasei...
p.s. briti jau sen būtu top izlase, ja ne ierobežojumi naturalizācijā. tas ir uz EIHL nebrauc augstas kvalitātes špīleri...
Daudzi ZA špīleri ir arī latvieši ar pierakstu CHL, ECHL, AHL, NCAA!
Principā tas būtu izdevīgi gan latviešiem, gan britiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-22 14:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es te neburu nekādu drāmu, bet vienkārši rakstu/runāju par lietām, kuras IIHF iekšienē tiek apzelētas jau gana ilgi. Protams, es arī piekrītu, ka Elitē jābūt 12 komandām, jo mani absolūti neuzrunāja neviena no spēlēm, kurās spēlēja tā saucamie Elites grupas autsaideri.
Tas gan nenozīmē, ka tam visam nevar būt oponenti ar savu skata leņķi uz visām šīm lietām.
Tak ir eirotūre kur četras izlases gadiem spēle savā starpā kamēr vēmiens nāk un asinis tek pa degunu. Nez viņiem paši viens otram jau nav noriebušies. OS ir 12 komandas. PK bija 8. Tak skatās, kuras spēles kurā turnīrā grib un nevaimanā. Neredzu kāpēc Fāzelim kko samazināt. Kā tas IIHF var būt izdevīgi, ka turnīrā paliek mazāk spēļu? Drīzāk kā zaipis saka - palielinās. Pieņēmu ka tās federācijas, kuras kko pīkst ir Zviedrijas un Krievijas, varbūt čehi. CAN un USA ir noteikti pofig.

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:44, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Amizanta liiga jeb pareizak sakot izredzeto Balto klubinsh
Vot Arteemijam vajadzetu nemt piemeru kaa savejos Izredzetos bidit
Netrūkst tādu, kas to pašu gribētu redzēt futenē, bet es noteikti neesmu starp viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:46, pirms 5 gadiem
Tas ir bizness! organizatori nav ieinteresēti samazinat fanu skaitu.
Agrak kad bija 4 grupas pa 4 - bija optimalak- vispirms 3 speles un tad vel 3, līdz 1/4finaliem par 1 speli mazāk, bet bija sarezgitak ieplanot faniem laikus, biljetes! No Latvijas uz pirmajām 3 spēlēm brauca tūkstoši, bet nākamajām simti ( tagad tomēr vienmērīgāk) , taču formats bija interesantaks! Tad TOP4 pretim ir tikai pa vienai TOP13-16 komandai, jo nakamaja karta jau aziet tikai TOP12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:47, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Daudzi ZA špīleri ir arī latvieši ar pierakstu CHL, ECHL, AHL, NCAA!
Principā tas būtu izdevīgi gan latviešiem, gan britiem!
nu es nesacerētos, ka tur plūstu, kas daudz vairak no Latvijas, kā uz NLA, DEL...nu nav tur bars ar latviešiem no ZA līgam. Herbis un Ronis pie tam ir vietējie audzekņi.

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:49, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Piekritu! man vsp skiet ka nav labakas regulas pasaules sportaa par CL futenee - vareniem tapat 4-5 vietas, BET lauj izpausties visadiem apoeliem, pilzenem,astanam utt kas dod viniem i piki, i motivaaciju, tadejadi arii NE-futbola valstees kkas notiek

Hokejaa tuksha muca, basis kko censhas vismaz...
Piekrītu par futeni, man arī patīk, ka ir kvalifikācijas, nevis ir slēgtais klubiņš. Patīk, ka Eirokausos futenē starp sezonām tik maza pauze. Ja nebūtu kvalifikāciju, būtu jāgaida līdz septembrim. Ja nebūtu Eirokausu naudas, bail iedomāties, kas notiktu, piemēram, ar vairākiem Baltijas klubiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu es nesacerētos, ka tur plūstu, kas daudz vairak no Latvijas, kā uz NLA, DEL...nu nav tur bars ar latviešiem no ZA līgam. Herbis un Ronis pie tam ir vietējie audzekņi.
Agrāk jau nebija tik daudz ZA pārstāvju! Bija desmiti, bet tie tad arī meģināja tikt uzreiz top līgās no ZA!
Šobrīd skaits ir krietni lielāks un arī pieraksti ir ļoti dažādi!

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:52, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: P.S. un lai taas astanas un pilzenes tiktu CL, viniem tapat ir sevi japierada un jaskolo kkadas sevilas evertonas
Tagad taču visām lielajām valstīm (izņemot FRA) ir automātiski 4 vietas ČL grupu turnīrā un nav jāpiedalās kvalī. FRA 3.vieta arī iegūs vietu ČL grupu turnīrā, ja Chelsea novinnēš EL šosezon. Ja nē, tad Liona spēlēs ČL kvalī. Tas tikai 2.sezonu būs, ka Anglijas u.c lielvalstīm 4.vietām nav vairs jāspēlē kvalī. Astana jau spēlē čempionu zarā (tur piedalās tikai valstu čempiones).

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:53, pirms 5 gadiem
Reāli Latvijas hokejs iegūtu, ja spēlētu pēc iespējas vairāk, lai var parādīt sevi citiem klubiem Eiropā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-22 14:55, pirms 5 gadiem
arch122 rakstīja: Pieņēmu ka tās federācijas, kuras kko pīkst ir Zviedrijas un Krievijas, varbūt čehi. CAN un USA ir noteikti pofig.
Pieņemu, ka neviena federācija neko nepīkst jo barojas no IIHF un Fāzeļa naudas un ikgadējais PČ elitē praktiski ir vienīgais ienākumu avots IIHF, jo pārejie hokeja turnīri ir pilnīgs bulšits(ieskaitot čempionu līgu) vai tos rīko un peļnu saņem citi OS(SOK) un PK(NHL) !

Pīkst un bļauj visādi Koževņikovi, Zaicevi, Pastes, Nameji un fuņi
p.s. neesmu nekur lasījis, ka kāda federācija ko tādu melstu un teiktu...ja kļūdos , tad lūdzu iedot palasīt kādu oficālu pārstāvi, piemēram kur Tretjaks to saka, nevis kaut kādi tirliņi!

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:56, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ja BET domu tu saprati, lai kkadas astanas tiktu CL viniem tapat buus kaads sveices, golandcu vai daanu skanigs klubs jauzveic, taa nahalavu neko viniem nedod, taa pati pilzene izgaaja cauri un negrabeeja kaa itali vai anglichani hokeja PC
Jā, protams, ka wild card nevienam te nedos.

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:56, pirms 5 gadiem
Reāli krievu, zviedru stāri pēc NHL sezonas negrib vairāk spēļu, kur var savainoties! Tas ir skaidrs no viņu puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:58, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: jaa, pelniti ligumus un taa...
welcome to 1996... or windous 1998 wiz-out nec
Es nerunāju par NHL, bet par jebkādu profesionālo līmeni Eiropā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 14:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Agrāk jau nebija tik daudz ZA pārstāvju! Bija desmiti, bet tie tad arī meģināja tikt uzreiz top līgās no ZA!
Šobrīd skaits ir krietni lielāks un arī pieraksti ir ļoti dažādi!
es būtu tikai par jebkurā gadījumā, ja EIHL sāktu attīstīties un bāzt naudu hokejā, kā NLA un DEL! konkurencei tas nāktu tikai par labu un izlases kļūtu tikai stiprakas. Vācija un Šveice jau stabili ranga 8 dzīvo un nelaiž klāt nevienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-22 15:00, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Windous XP, 2001 gads, taa
Varu Jums uzlikt?

     [+] [-]

, 2019-05-22 15:00, pirms 5 gadiem
Jus vаrаt maksаt par 50 % mazак pаr еlекtroеnergiju, nekada veida maldinot vai parkapjot likumu! Es iesaku visiem izlasit so rakstu – https://cuu.su/latmk Es to esmu izmantojis kops decembra, un rekins patiesam ir kluvis mazaks!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-22 15:00, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Basketbolistu ir krietni vairāk par hokejistiem, bet tajā pašā laikā auditorija ir daudz vairāk iecienījusi hokeju, kā to pašu basketbolu!

Reāli Francijas līgā ar basketbolu daudz nenopelnīsi, bet viņi ir EČ, medaļnieki pasaulē!
Iespējams ka tā arī ir kā Tu raksti, jo es nepārzinu kas un kā ir Francijā. Vienīgi, man vismaz tā šķiet, ka Francijā ir gana liela putra tajā visā, jo vienlīdz normālā līmenī ir gan hokejs, gan handbols, gan basis, gan volejs, un pa virsu visam futbols un regbijs.
Tomēr ir viens bet u.t.i., ja NHL vadība no pļāpāšanas pāries uz reāliem darbiem pārvēršot šo līgu par Transatlantisku veidojot NHL klubus Parīzē un Londonā, tad tas gan varētu ļoti veicināt šī sporta veida attīstību FRA un GBR. Līdz ar to arī pašu hokeja līmeņa augšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-22 15:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Pieņemu, ka neviena federācija neko nepīkst jo barojas no IIHF un Fāzeļa naudas un ikgadējais PČ elitē praktiski ir vienīgais ienākumu avots IIHF, jo pārejie hokeja turnīri ir pilnīgs bulšits(ieskaitot čempionu līgu) vai tos rīko un peļnu saņem citi OS(SOK) un PK(NHL) !

Pīkst un bļauj visādi Koževņikovi, Zaicevi, Pastes, Nameji un fuņi
p.s. neesmu nekur lasījis, ka kāda federācija ko tādu melstu un teiktu...ja kļūdos , tad lūdzu iedot palasīt kādu oficālu pārstāvi, piemēram kur Tretjaks to saka, nevis kaut kādi tirliņi!
To jau Namejs izmeta, ka tas katru gadu IIHF tiek cilāts. Man gan ar liekas, ka Fāzelis apmierināts kā runcis.