Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Hārtlijs: "Skumji, ka neizdevās sagādāt milzīgu pārsteigumu"

Emils Ozerinskis

Hārtlijs: "Skumji, ka neizdevās sagādāt milzīgu pārsteigumu"
Bobs Hārtlijs. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pasaules čempionāta priekšpēdējā spēlē Latvijas hokeja izlase dramatiskā cīņā ar 4:5 piekāpās Zviedrijas valstsvienībai. Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs pēc mača uzsvēra komandas pašaizliedzīgo cīņu un paslavēja "hat-trick" sakrājušo Robertu Bukartu.

"Tā bija lieliska spēle. No līdzjutēju skatu punkta spēle bija kā pa viļņiem, īpaši tajā trakajā trešajā periodā. Zinājām, ka mums ir nepieciešama uzvara pamatlaikā un darījām visu, lai to izcīnītu. Katrā spēlē bijām ļoti tuvu, bet pieļāvām konkrētas kļūdas attiecīgajos vārtu guvumos. Taču mēs nekādā gadījumā nevaram vainot cīņas sparu. Pašaizliedzība un nepadošanās, kas mums ir šajā komandā, bija ļoti liela. Skumji, ka mums neizdevās sagādāt milzīgu pārsteigumu. Zviedrija iemeta vairākus vārtus un nopelnīja uzvaru," pēc cīņas ar aktuālajiem pasaules čempioniem teica Hārtlijs.

Lai gan turnīra labāko astotniekā Latvijas izlase vairs nevar iekļūt, Hārtlijs norādīja, ka svarīgi pabeigt turnīru ar labu spēli: "Mums vēl ir priekšā viena spēle pret Norvēģiju un mēs turpināsim cīnīties tā kā to latvieši dara. Nav jēgas tagad padoties. Zinām, ka vairs neiekļūsim izslēgšanas spēlēs. Taču tajā pašā laikā pierādījām, ka varam sacensties ar lielajām hokeja nācijām. Hokejs Latvijā aug un mums vēl ir kur progresēt. Jāsaglabā pozitīvisms un jāturpina strādāt. Esmu ļoti lepns par parādīto sniegumu."

"Lieliska spēle Robertam Bukartam. Viņš ir lielisks metējs ar ļoti labu laukuma pārredzēšanu. Viņš guva svarīgus vārtus, dodot mums iespēju uzvarēt šo spēli," teica Hārtlijs par trīs vārtus šajā spēlē guvušo komandas kapteiņa asistentu Bukartu.

"Rītdien treniņa nebūs. Noturēsim komandas sapulci un dosimies uz spēli. Protams, mēģināsim dot lielāku spēles laiku ceturtajai maiņai, bet hokejā ir tikai viens veids kā spēlēt - uz uzvaru. Strādājam ar Latvijas hokeja federāciju, lai izveidotu pozitīvu gaisotni komandā. Taču tā ir spēle, kuru mēs vēlamies uzvarēt neatkarīgi no tā, ka neiekļūsim ceturtdaļfinālā," apgalvoja Latvijas izlases galvenais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-20 20:45, pirms 5 gadiem
Sāpīgi.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-20 20:48, pirms 5 gadiem
Latvijai bija ceturtdaļfināls pirms paša ceturtdaļfināla.Jāturpina ticēt, ka var sakrist vairāki aspekti un kādudien.... Latvija uzvar un iekļūst spēlēs par medaļām.

 +27 [+] [-]

, 2019-05-20 20:52, pirms 5 gadiem
Paldies trener! Par Latvijas izlases spēli šogad nebija jākaunās ne mirkli.Ļoti ceru,ka arī pēdējais mačs būs līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-20 20:55, pirms 5 gadiem
norcha 172 rakstīja: Latvijai bija ceturtdaļfināls pirms paša ceturtdaļfināla.Jāturpina ticēt, ka var sakrist vairāki aspekti un kādudien.... Latvija uzvar un iekļūst spēlēs par medaļām.
Tik skaļi jau nu neteiktu. Pat ja Latvija zviedrus uzvarētu ar +1, tas būtu tikai viens no četriem punktiem, kas būtu izpildīts, lai Latvija kaut kur tiktu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-20 21:19, pirms 5 gadiem
Tas nebija par šo čempi teikts . Un nav nekādi četri punkti. Krieviem zviedri būtu jāuzvar un viss.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-20 21:31, pirms 5 gadiem
Vienīgais kas ir skumji ka neuzliku 100 £ kad Latvija bija vadībā 3-2

 +13 [+] [-]

, 2019-05-20 21:49, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: paldies Hartlijam ka sačakarēja spēli ! brīdī kad ir jāspēlē, ir momentum.. viņš rausta spēli , maina gk! tur bija jākapā, spēka visiem gana , koncentrācija uz 100%. bet āzis ņem maina gk, tad labāk būtu 1 min time out, no psiholoģijas viedokļa.. Par to ka nerēja uz tiesnešiem , laikam sāk mācīties. diemžēl, atkal par vēlu. Federācijai viņš jāatlaiž. vairākumu tāpat trenē Ābols . lai lasās uz savu Omsku, vai Balašihu
Kārli, ej lūdzu pašiznīcinies!

Šādi idioti nāk visai sabiedrībai par sliktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Shed
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-20 22:06, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Tik skaļi jau nu neteiktu. Pat ja Latvija zviedrus uzvarētu ar +1, tas būtu tikai viens no četriem punktiem, kas būtu izpildīts, lai Latvija kaut kur tiktu.
Es zinu. Skatījos plašāk. Arī tālāk.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-20 22:08, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: paldies Hartlijam ka sačakarēja spēli ! brīdī kad ir jāspēlē, ir momentum.. viņš rausta spēli , maina gk! tur bija jākapā, spēka visiem gana , koncentrācija uz 100%. bet āzis ņem maina gk, tad labāk būtu 1 min time out, no psiholoģijas viedokļa.. Par to ka nerēja uz tiesnešiem , laikam sāk mācīties. diemžēl, atkal par vēlu. Federācijai viņš jāatlaiž. vairākumu tāpat trenē Ābols . lai lasās uz savu Omsku, vai Balašihu


p.s
kāpēc man jāatkārtojas ?
Tāpēc, ka tu esi totāli neadekvāts cilvēks, kurš ir tālu no hokeja izpratnes! Hārtlijs ir izcils treneris un visu laiku labākais Latvijas izlases treneris!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-20 22:13, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: paldies Hartlijam ka sačakarēja spēli ! brīdī kad ir jāspēlē, ir momentum.. viņš rausta spēli , maina gk! tur bija jākapā, spēka visiem gana , koncentrācija uz 100%. bet āzis ņem maina gk, tad labāk būtu 1 min time out, no psiholoģijas viedokļa.. Par to ka nerēja uz tiesnešiem , laikam sāk mācīties. diemžēl, atkal par vēlu. Federācijai viņš jāatlaiž. vairākumu tāpat trenē Ābols . lai lasās uz savu Omsku, vai Balašihu


p.s
kāpēc man jāatkārtojas ?
Ko Tu pīpo? Vareni labs linolejs patrāpījies! Vai varbūt jaunākās šķiras kaprona zeķes mammai nočiepi?

  -2 [+] [-]

, 2019-05-20 22:17, pirms 5 gadiem
Katru gadu tas pats- spēlētāji mainās, treneri mainās, mikroklimats uzlabojās un pasliktinās, bet rezultāts..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2019-05-20 22:41, pirms 5 gadiem
Shed rakstīja: Mosties Hārtlij! Zviedri uz vienas kājas spēlēja i to nevar vinjus uzvarēt.
Patīk, vienmēr kad mūsejie rāda atzīstamu sniegumu pret kādu spēcīgu izlasi, tad visi(pretinieki) slido uz vienas kājas. Neapnīk jau 10 gadus vienu un to pašu malt? Kanāda Sočos arī uz vienas kājas slidoja.

Tālāko vari nelasīt, tā nav atbilde Tev.

Izlases līmenis ir audzis, krietni un kā vēl. Vairākums šajā čempī rullē. Tiešām bija milzīgs prieks skatīties visas spēles. Nevienā no spēlēm netikām kapitāli nospiesti kā tādi Itāļi, Austrieši utt..
Ir raksturs, ir cīņasspars un ir arī rezultāti, tas ir labi, jo jaunajiem ir uz ko tiekties, ir no kā pamācīties.
Slēpts komentārs: Pareizais 77

  +2 [+] [-]

, 2019-05-20 22:52, pirms 5 gadiem
Satura zina visu laiku labākais čempionāts. Sekoju hokejam no 88 gada

  +4 [+] [-]

, 2019-05-20 23:04, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Satura zina visu laiku labākais čempionāts. Sekoju hokejam no 88 gada
Piekrītu Jānim ! Vīri godam cīnījās un pret nhl meistariem...

     [+] [-]

, 2019-05-20 23:06, pirms 5 gadiem
Par aizvadīto spēli starp Latviju un Zviedriju ziņas arī šeit:

Hokejs. Latvija pret Zviedriju. Pretinieku un...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-21 00:38, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Paldies trener! Par Latvijas izlases spēli šogad nebija jākaunās ne mirkli.Ļoti ceru,ka arī pēdējais mačs būs līmenī.
Pievienojos! Paldies arī visiem mūsu džekiem par šo čempi! Nebūt ne labākajā sastāvā ar pusaptraumētu izlasi esam nocīnijušies godam ar visiem savas grupas topiem un tas jau vien liecina par spēles kvalitāti(viņas augšanu). Ar Šveici biš nepaveicās. Pietrūkst vēl viena piecinieka+ (Zirgs, Daugava, Karsums, Miķelis, Džera, Ābols), kuri arī gan jau kaut ko vēl samestu un tad "bilde" jau varētu arī biš citāda būt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-21 10:06, pirms 5 gadiem
Tas ir gadījums, kad neiekļūšana play-off zonā nav liela traģēdija. Manuprāt, daudz vērtīgāk par iekļūšanu play-off un iespējami ātru izkrišanu ir apziņa, ka mēs varam kā līdzīgs ar līdzīgu spēlēt ar pasaules varenajiem. Mēs varējām uzvarēt vienu cīņu pret Šveici, zaudēt bez izredzēm cīņas pret CZE, RU un SWE, un būt 1/4 finālā... Taču tāds 1/4 fināls man personīgi nesagādātu tik lielu gandarījumu kā apziņa, ka LV var atņemt punktus pasaules TOP komandām; un darīt to nevis sēžot dziļā aizsardzībā (kā tas bija agrākos gadus), bet visu spēli aktīvi spēlējot, uzbrūkot, metot iekšā labus golus! Ar to arī apsveicu LV hokeja līdzjutējus! Galvenais - spēle; būs labs sniegums, arī play-off citus gadus nekur nepaliks. Bet spēle mums ir pat neskatoties uz to, ka nav Džeriņa, Zemgusa, Miķeļa, Rodrigo...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-21 10:12, pirms 5 gadiem
Es tikai vienu nesaprotu- kāpēc Bobs nenoņēma vārtsargu, kad tikām pie negaidītā vairākuma beigās? Tik lielam speciālistam nepiedodama kļūda. Bija muļķīgi cerēt, ka pret izcilu mazākuma komandu iemetīsim 3 no 3, bet ar 6 pret 4 būtu varianti

     [+] [-]

, 2019-05-21 10:41, pirms 5 gadiem
maģiskais rakstīja: Es tikai vienu nesaprotu- kāpēc Bobs nenoņēma vārtsargu, kad tikām pie negaidītā vairākuma beigās? Tik lielam speciālistam nepiedodama kļūda. Bija muļķīgi cerēt, ka pret izcilu mazākuma komandu iemetīsim 3 no 3, bet ar 6 pret 4 būtu varianti
Nezinu, es laikam ar neņemtu tai brīdī. Zviedri varētu ripu mest ārā nedomājot, jo nav pārmetiena, un dabūt golu tukšos būtu vēl lielāka iespēja, nekā tagad. Bet pēc kara ar kulakiem nemētājas..

     [+] [-]

, 2019-05-21 11:18, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: Tāpēc, ka tu esi totāli neadekvāts cilvēks, kurš ir tālu no hokeja izpratnes! Hārtlijs ir izcils treneris un visu laiku labākais Latvijas izlases treneris!!!
Nav rezultāta nekāda. Šāda vieta beigās arī ar Beresņevu pie stūres būtu.

     [+] [-]

, 2019-05-21 15:03, pirms 5 gadiem
Pirmā ripa mazliet uz Meijas sirdsapziņas, jo īstā playoff kapiņā tomēr uzvaras neizcīna nekrītot zem ripām

     [+] [-]

, 2019-05-21 15:06, pirms 5 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Nezinu, es laikam ar neņemtu tai brīdī. Zviedri varētu ripu mest ārā nedomājot, jo nav pārmetiena, un dabūt golu tukšos būtu vēl lielāka iespēja, nekā tagad. Bet pēc kara ar kulakiem nemētājas..
Piekrītu, ka nekas nav viennozīmīgi-ja noņemtu un zviedri iemestu, tad atkal pārmestu Bobam, bet kaut kā šķita, ka vienīgā iespēja ir uzlikt 6 pret 4, jo spēles beigās uz papīra spēcīgākās , teorētiski meistarīgākās komandas sakopo visus spēkus un iemest ir daudz grūtāk nekā spēles vidū- šis ir neskaitāmas reizes pierādījies