Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Vācija pēdējās minūtēs izglābjas no zaudējuma un izrauj neticamu uzvaru pār Slovākiju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Vācija pēdējās minūtēs izglābjas no zaudējuma un izrauj neticamu uzvaru pār Slovākiju
Slovākija pret Vāciju. Foto: AFP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā dienas pēdējā spēlē fantastisku panākumu izcīnījusi Vācijas izlase, kas pēdējo divu minūšu laikā ne tikai izglābās no zaudējuma, bet arī izrāva uzvaru pār mājinieci Slovākiju - 3:2. Uzvaru 27 sekundes līdz pamatlaika beigām izrāva Leons Draizaitls.

Spēles pirmajā periodā apņēmīgāk un drošāk laukumā darbojās mājiniece Slovākija, kas šajā laika nogrieznī izdarīja par deviņiem metieniem vairāk (12:3) nekā vācieši. Tiesa viesu vārtos ļoti pārliecinoši darbojās viens no šī pasaules čempionāta līdz šim labākajiem vārtsargiem Matiass Nīderbergers, kas Vācijas izlasei līdz pat pirmajam 15 minūšu pārtraukumam ļāva saglabāt bezvārtu neizšķirtu.

Turpretim otrā perioda ievadā slovāki saņēma aukstu dušu, vienā no saviem retajiem uzbrukumiem Vācijai spējot izvirzīties vadībā. Ceturtajā minūtē pēc lieliskas Markusa Aizenšmita piespēles ripu vārtos izdevās raidīt Markam Mihaelisam. Slovāki uzreiz metās atspēlēties, devītajā minūtē Vācijas izlasei izdarot sev "lāča pakalpojumu" un ar 23 sekunžu starpību nopelnot divus noraidījumus pēc kārtas. Pirmo jau sešas sekundes pēc iemetiena ar spēcīgu šķīlienu izdevās realizēt Andrejam Sekeram (1:1). Savukārt otrā realizāciju slovāku faniem bija jāpagaida nedaudz ilgāk - perioda desmitās minūtes noslēgumā Libors Hudāčeks ar plaukstas metienu Slovākiju izvirzīja vadībā ar 2:1. Nīderbergers ripu gan spēja aizskart, taču tā pārlēca pāri vārtsarga ķērājcimdam.

Otrās trešdaļas atlikušajā laikā nelielu iniciatīvu pārņēma Vācijas izlase, kuras hokejists Markuss Aizenšmits neizmantoja izgājienu vienam pret vienu vārtsargu Mareku Čiliaku. Tāpat Vācijai bija iespēja spēlēt vairākumā, vāciešiem slovāku zonā uzturoties teju visu divu minūšu garumā, taču rezultāts līdz pārtraukumam palika nemainīgs.

Pēdējā periodā spēles gaita izlīdzinājās, slovākiem arvien izteiktāk nosēžoties aizsardzībā ar cerību noturēt minimālo pārsvaru. Tas mājiniekiem teju arī izdevās, tomēr gaidāmo balli priekšpēdējās minūtes sākumā izbojāja Markuss Aizenšmits, kurš ar neapturamu šāvienu vārtu augšējā stūrī panāca 2:2. Tomēr tas pamatlaikā nebija viss, jo mazāk nekā pusminūti līdz pamatlaika noslēgumam pretuzbrukumu ar lielisku plaukstas metienu noslēdza Vācijas izlases līderis Leons Draizaitls - 3:2. Jāmin, ka iepriekšējā spēlē Slovākiju mača izskaņā piemeklēja līdzīga katastrofa - toreiz Kanāda uzvaru (6:5) izrāva vien sekundi līdz finālsirēnai.

Pasaules čempionāts, 15. maijs

Vācija - Slovākija 3:2 (0:0, 1:2, 2:0)
Vārti: 23:54 Mihaeliss (Aizenšmits) 1:0, 28:30 Sekera (Černāks, Tatārs, vair.) 1:1, 29:55 Hudāčeks (Panīks, Tatārs, vair.) 1:2, 58:08 Aizenšmits (Zaidenbergs, Kahūns) 2:2, 59:33 Draizaitls (Tifelss) 3:2
Metieni: 21:36
Iemetieni: 36:26
Soda minūtes: 18:18
Vārtsargi: Matiass Nīderbergers - Mareks Čiliaks

Pasaules čempionāts, 15. maijs

LaiksSpēleRezultāts
17:15Šveice - Norvēģija4:1
17:15ASV - Lielbritānija6:3
21:15Vācija - Slovākija3:2
21:15Krievija - Itālija10:0

A grupa

VIzlaseSUUPZPZVārtiP
1.Vācija4400012:512
2.ASV4210117:108
3.Somija320109:67
4.Kanāda3200115:86
5.Dānija3110115:65
6.Slovākija4100313:143
7.Francija300126:161
8.Lielbritānija400044:260
1 2 3 84 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2019-05-15 23:42, pirms 5 gadiem
kaa slovakiem neiet! sita noliet otro speli pec kartas
Slēpts komentārs: sanjok

  +9 [+] [-]

, 2019-05-15 23:48, pirms 5 gadiem
Tā uzvara pār USA var neko viņiem nedot . Paši vainīgi , sajutās pārāk vareni , stipri un meistarīgi ....

  +2 [+] [-]

, 2019-05-15 23:51, pirms 5 gadiem
Nabaga Slovaaki, maajaas chempis, abas speeles jau itkaa rokaa un...
Zheel vinju...

  +4 [+] [-]

, 2019-05-15 23:53, pirms 5 gadiem
Viss ir labi, ļoti pat labi!!! Lūdzu Slovāku žēlotājus vairāk te nepapagaiļot NEKO! Mums, tobiš, Lettiņiem, ir MEGAizdevīgi Slovāku zāģi, kā arī viņu netikšana plovos un palikšana AIZ MUMS kopvērtējumā uzreiz vairākos kontekstos! Pirmkārt, IIHF rangs, otrkārt OS kvaļi Ir LIELA šķirba, vai mēs, pat netiekot plovā, būsim 9. tie, vai 10. tie kopvērtējumā rangā Tāpat arī ir liela šķirba, vai mēs nākamajā OS kvalī dabūsim pretiniekos, piemēram, Baltkrieviju, Ungāriju un Japānu, jeb arī Koreju, Lietuvu un Poliju

  +1 [+] [-]

, 2019-05-15 23:54, pirms 5 gadiem
paldies Vācijai pa Dvacāru

  -3 [+] [-]

, 2019-05-15 23:55, pirms 5 gadiem
Cilvēcīgi, žēl slovākus. Mājas čempī 2 tik sāpīgi zāģi pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2019-05-15 23:58, pirms 5 gadiem
Vācija ceturtdaļfinālā visticamāk jau

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:02, pirms 5 gadiem
Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem Kas to lai zina, varbūt Friču vietā tagad būtu mēs

  +3 [+] [-]

, 2019-05-16 00:05, pirms 5 gadiem
Slovāki atsit iepriekšējo gadu RD,kad nepratām noturēt uzvaras. Psiholoģija.Pēdējo friču golu pusminūti līdz p.laika beigām paši atveda,neko piebilst.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:07, pirms 5 gadiem
Man nav žēl slovāku, LV ar nereti ierija pēdējā minūtē, prieks par vāciešiem un par kanādu gan man bija.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 00:07, pirms 5 gadiem
Tiesnesis jau tā slovākus pažēloja un neiedeva 5+20 spēles beigās, kad Nagy iegrūda no muguras apmalē vācieti, kurš jau sen bija piespēli atdevis un atslābinājies. Gribējās, lai vācieši iemet vairākumu un izlīdzina, lai sodītu par šādu nevajadzīgu rupjību. Vācieši neiemeta vairākumā, bet sanāca beigās vēl nežēlīgāk.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 00:08, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Slovāki atsit iepriekšējo gadu RD,kad nepratām noturēt uzvaras. Psiholoģija.Pēdējo friču golu pusminūti līdz p.laika beigām paši atveda,neko piebilst.
Vēl neilgi pirms tam strīpainie pavisam nepelnīti pažēloja mājiniekus, nepiešķirot vistīrākās 5+ 20 minūtes, tāpēc viss ir likumsakarīgi

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:09, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem Kas to lai zina, varbūt Friču vietā tagad būtu mēs
Foršs tev niks

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:10, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mums vajadzēja jau vairākus gadus iepriekš nopietnāk attiekties pret pasaulas čempionātiem, IIHF rangien un OS kvaļiem
Kādā veidā? Mēs nenopietni attiecāmies?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:11, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vēl neilgi pirms tam strīpainie pavisam nepelnīti pažēloja mājiniekus, nepiešķirot vistīrākās 5+ 20 minūtes, tāpēc viss ir likumsakarīgi
Paši vainigi

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:14, pirms 5 gadiem
m2tv rakstīja: Foršs tev niks
Kāda nu ir tā dzīvīte, tāds arī niks Bocmanis mani vairs nebaro, maita tāds! Viņam piroritāte ir Vilkābele, ja tai ir pa īsu, tad visi pārējie mājā tiek badā mērdēti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:14, pirms 5 gadiem
Vai OS 2022 kvalificēšanās sistēma ir tāda pati kā bija OS 2018?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:16, pirms 5 gadiem
reāl šis Slovāku zaudējums nāk par labu Latvijas izlasei!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 00:16, pirms 5 gadiem
Karma. Tas par Nagy izgājienu, frici iebuksējot bortā.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:17, pirms 5 gadiem
Burt, atgādini, kā rangu skaita, cik sena pagātne velkas līdzi. Kādreiz zināju.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:19, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, atgādini, kā rangu skaita, cik sena pagātne velkas līdzi. Kādreiz zināju.
Iepriekšējo OS kontekstā skaitīja 2012.-2015.g PČ un OS 2014. Gribētos zināt, vai šis laika diapazons (šoreiz tas būtu 2016.-2019.g. PČ un OS 2018) ir aktuāls?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:19, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā veidā? Mēs nenopietni attiecāmies?
Te es domāju spēlmaņus Traumas ir iemesls atteikumiem, tam piekrītu, taču ne zīdaiņu piedzimšana, kāzas, kāda rada bēres, līgumu trūkumi vai arī citi nesaistīti ar paša fiziskām nespējām iemesli!!! Mēs neesam nekāda Krievija, Kanāda vai Zveidrija, kuriem resursi ir atlieku likām, mums divu-trīs vadošo spēlmaņu iztrūkums var nospēlēt izšķirošo lomu par sliktu

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:20, pirms 5 gadiem
Vācija rāda ļoti zolīdu hokeju. Vēts pamācīties.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iepriekšējo OS kontekstā skaitīja 2012.-2015.g PČ un OS 2014. Gribētos zināt, vai šis laika diapazons (šoreiz tas būtu 2016.-2019.g. PČ un OS 2018) ir aktuāls?
Nekas būtiski nemainās, taču jebkurā gadījumā 9. vieta ir krietni priekšrocīgāka pretinieku ziņā par 10. to P.S. ja vēl 2022. gada Ziemas Olimpiāde notiktu izteiktajā Hokeja valstī, tas, manuprāt, būtu jānotiek VIENMĒR, tādā gadījumā 9. vieta automātiski nodrošināti dalību bez jebkāda tur kvaļa!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:25, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te es domāju spēlmaņus Traumas ir iemesls atteikumiem, tam piekrītu, taču ne zīdaiņu piedzimšana, kāzas, kāda rada bēres, līgumu trūkumi vai arī citi nesaistīti ar paša fiziskām nespējām iemesli!!! Mēs neesam nekāda Krievija, Kanāda vai Zveidrija, kuriem resursi ir atlieku likām, mums divu-trīs vadošo spēlmaņu iztrūkums var nospēlēt izšķirošo lomu par sliktu
Es jau sapratu, ka spēlmaņus.
A tādiem slovākiem, vāciešiem parasti nav krietni lielāki iztrūkumi, kā mums?
Hārtliju (tātad, Lipmana nomaiņu) derēja pāris gadus ātrāk (droši vien gan, ka nebija pieejams), tad pavisam cita štelle būtu.

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:27, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nekas būtiski nemainās, taču jebkurā gadījumā 9. vieta ir krietni priekšrocīgāka pretinieku ziņā par 10. to P.S. ja vēl 2022. gada Ziemas olimpiāde notiktu izteiktajā Hokeja valstī, kā tas, manuprāt, būtu jānotiek VIENMĒR, tādā gadījumā 9. vieta automātiski nodrošināti dalību bez jebkāda tur kvaļa!
ķipa, lai 8 valstis maļ uz riņķi tās OS?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:32, pirms 5 gadiem
Kur vispār var paskatīties valstu rangu cīņā par OS 2022 ceļazīmēm?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:34, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: ķipa, lai 8 valstis maļ uz riņķi tās OS?
Tu pirksi grāmatu par Dukuriem?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Es jau sapratu, ka spēlmaņus.
A tādiem slovākiem, vāciešiem parasti nav krietni lielāki iztrūkumi, kā mums?
Hārtliju (tātad, Lipmana nomaiņu) derēja pāris gadus ātrāk (droši vien gan, ka nebija pieejams), tad pavisam cita štelle būtu.
Vāciešiem un Slovākiem tādu Džeriņu, Girgensonu, Rēdlihu pietiek, taču nav Daugaviņu un Karsumu Tas tā, piemēram Taču, lai kā tur nebūtu, laukumā spēlē 5 pret 5, tikai ja satraumējas un bez iemesla atsaka viņi un mēs vienlaicīgi, tad piekšroka ir viņiem, ja netraumējas un bez iemesla neatsaka NEVIENS, tad viss ir puslīdz līdzīgi, apmēram tā

     [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 5 gadiem
Burt, a vismaz tu esi par to, lai OS piedalās visi NHL'isti un mēs redzam īstās izlases visiem un baudām labāko hoķi?

Jeb tev labāk, lai nhl'istu nav, vēl 3.pasaules kara dēļ NATO valstis boikotē, Zviedrija solidarizējas, un mēs konkurencē ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem, ķīniešiem, serbiem lepni izcīnām OLIMPISKO SUDRABU un visi ekstāzē, jo tas ir OLIMPISKAIS SUDRABS ?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:35, pirms 5 gadiem
Šito neražu, pie tam savās mājās
Leonam ar tādu statistiku NHL piestāv tā izcelties, mums ar tak braucienu uz OS noraka, racējs

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:36, pirms 5 gadiem
Vācija vispār ļoti laba hokeja sistēma izveidota

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 00:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu pirksi grāmatu par Dukuriem?
Tāda ir?
1 2 3 84 komentāri