Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Kako gūst divus vārtus, Somija PČ sāk ar uzvaru pār Kanādu

Kako gūst divus vārtus, Somija PČ sāk ar uzvaru pār Kanādu
Ar diviem vārtiem Somijas komandā atzīmējās Kāpo Kako

Somijas izlase izcīnīja uzvaru pasaules čempionāta A grupas pirmajā spēlē, pārspējot Kanādu ar 3:1. Divus vārtus uzvarētāju labā guva Kāpo Kako, bet ar 1+1 izcēlās Artu Ilomeki.

Vietu Somijas vārtos ieņēma Amerikas hokeja līgas (AHL) kluba „IceDogs” pārstāvis Kevins Lankinens, kuram tā bija debija pieaugušo pasaules čempionātā, savukārt, Kanādas vārtu drošība tika uzticēta Teodora Bļugera komandas biedram no Pitsburgas „Penguins” Metam Marejam. Pirmajās septiņās minūtēs Somija izskatījās daudz pārliecinošāk – Jukas Jalonena vadītā izlase daudz laika pavadīja pretinieku zonā un daudz meta pa vārtiem, kamēr Kanādai pietrūka savstarpējās saprašanas.

Somi atklāja rezultātu septītajā minūtē. Tonijs Rajala esot ar muguru pret partneri izdarīja fantastisko piespēli TPS uzbrucējam Kāpo Kako, kurš izslidoja pret vārtsargu, un par spīti aizsarga pretestībai kritienā pārspēja Mareju – 1:0.

Attīstīt panākumu neizdevās, jo Henrijs Jokiharju devās uz noraidīto soliņu, un Kanāda realizēja vairākumu. Vegasas „Golden Knights” rezultatīvākais uzbrucējs Džonatans Maršeso saņēma piespēli iemetiena aplī, apkārt nebija neviena pretinieku hokejista, un amerikānis bija precīzs vienā pieskārienā – 1:1. Somijas spēle uzreiz nesabruka, tomēr kanādieši sāka izskatīties pārliecinošāk, savukārt, pēc otrā reklāmas pārtraukuma pārsvars piederēja Kanādai, bet vislabākā iespēja bija „Red Wings” uzbrucējam Entonijam Mantā, pēc kura metiena ripa trāpīja pa vārtu stabu.

Otrajā trešdaļā jau Kanāda spēlēja aktīvāk, veidojot gan pozicionālos uzbrukums, gan ātros pretuzbrukums. Taču Ziemeļamerikas komanda nespēlēja uz visiem 100%, un gūt vārtus neizdevās. Vienā no kanādiešu uzbrukumiem Bufalo „Sabres” aizsargs Brendons Montors vienatnē saņēma ripu vārtu priekšā, arī šoreiz apkārt nebija neviena somu hokejista, taču Zemgus Girgensona komandas biedra metiens nebija spēcīgs, un Lankinens ripu noķēra.

Somija savu pirmo iespēju spēlēt piecatā pret četriem pretiniekiem saņēma noslēdzošā perioda sākumā, un jau septiņas sekundes vēlāk somi otro reizi izvirzījās vadībā. Pēc metiena no tālās distances ripa atleca atkaļ uz vārtu priekšas, un „Lukko” pārstāvis Artu Ilomeki no tuvās distances iebakstīja to Marejam aiz muguras, nopelnot otro rezultativitātes punktu – 2:1.

Pēc gūtajiem vārtiem somi vairāk koncentrējās aizsardzībai, bet kanādiešu mēģinājumi panākt izlīdzinājumu bija nesekmīgi. Piecas minūtes pirms sirēnas Kanāda otro reizi palika mazākumā, bet šoreiz Somija vairākumu neizmantoja. Mača beigās Kanāda nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, Kako pārtvēra ripu un iemeta to tukšos vārtus, atzīmējoties otro reizi šajā spēlē – 3:1.

Pasaules čempionāts, 10. maijs

Somija – Kanāda 3:1 (1:1; 0:0; 2:0)
Vārti: 6:47 Kako (Rajala, Ilomeki) 1:0, 8:03 Maršeso (Stouns, Teodors, vair.) 1:1, 42:36 Ilomeki (Rajala, Lehtonens, vair.) 2:1, 59:26 Kako (t.v.)
Metieni: 27:21
Iemetieni: 27:25
Soda minūtes: 2:4
Vārtsargi: Kevins Lankinens - Mets Marejs (līdz 58:18, no 59:26)

Pasaules čempionāts, 10. maijs

SpēleRezultāts
Somija - Kanāda3:1
Krievija - Norvēģija5:2
ASV - Slovākija
Čehija - Zviedrija

Izmantotie resursi:
IIHF - Home

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:29, pirms 5 gadiem
Lieli Somijas nolicēji jau pa krūmiem,ka viņi būšot peramie zēni

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:30, pirms 5 gadiem
Somi labie... pārsteigumi sākušies!

  +3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:30, pirms 5 gadiem
Progresīvā Somija parāda spēku. Nebrīnīšos, ja būs medaļās.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:31, pirms 5 gadiem
Somi rāda, ka nevajag zvaigznes. Principā somu no-names apspēlēja Kanādiešu NHL spēlētājus.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-10 19:31, pirms 5 gadiem
Malači!

  +7 [+] [-]

, 2019-05-10 19:32, pirms 5 gadiem
somi labi grieza

  -3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:32, pirms 5 gadiem
Jalonens samācījies no Sorokina,ka jāspēlē ar vietējā čempja kadriem.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-10 19:32, pirms 5 gadiem
Kur somiem palikuši Aho, Laine, Pulijarvi utt?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 19:32, pirms 5 gadiem
Kako pošās uz NHL! Bet somi ir somi, sūta kādu sastāvu grib, top5 izlase ir tāpat! Tiesa kanādieši neko baigo neparādija. Otrajā periodā uzspieda, bet bez panākumiem. Trešajā somi atkal parādīja kas ir kas!
Slēpts komentārs: Sers f

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:33, pirms 5 gadiem
Likumsakarīga ģēre!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:33, pirms 5 gadiem
Kurā datumā Kanāda ielidoja Eiropā?

  -4 [+] [-]

, 2019-05-10 19:34, pirms 5 gadiem
Lūk pierādījums, ka ar vāju sastāvu var lielas lietas taisīt

Latvija, mēs ticam 1/4

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 19:34, pirms 5 gadiem
Kako nākamā superzvaigzne

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:35, pirms 5 gadiem
Pelnīts zāģis kanādiešiem. Nu reāli toč spēlēja tā, itkā būtu 3 dienas koduši. Kļūdu jūra.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-10 19:36, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Somi labie... pārsteigumi sākušies!
Kādi pārsteigumi? It kā somulaineni būtu pastarīši

  -4 [+] [-]

, 2019-05-10 19:37, pirms 5 gadiem
Garlaicīga spēle... Tikmēr 2. spēlē Norvēģi rāda pasaules klasi, bet tiek apzagti. Kauns,kauns IIHF.. Ļoti Apkaunojoša tiesāšana. Ja viss būtu godīgi Norvēģija uzvarētu 6:2...
Neskatoties uz šo nozagto spēli tik un tā paredzu stabilu 1. vietu grupā Norvēģijai.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-10 19:37, pirms 5 gadiem
Man jau bija pārdomas, kad redzēju kā kanādieši spēlēja pret austriešiem bet nu vēl viss priekšā

 +10 [+] [-]

, 2019-05-10 19:38, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Lūk pierādījums, ka ar vāju sastāvu var lielas lietas taisīt

Latvija, mēs ticam 1/4
neesi pārklausījies visādus pseido ekspertus, ka somiem vājš sastāvs?

  +3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:39, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Lūk pierādījums, ka ar vāju sastāvu var lielas lietas taisīt

Latvija, mēs ticam 1/4
neteiktu, ka vājš sastāvs - vienkārši šoreiz nav grandu. Pēc pirmās spēles vispār pāragri spriedumus izdarīt.

  +8 [+] [-]

, 2019-05-10 19:40, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Somi labie... pārsteigumi sākušies!
kur Tu redzi pārsteigumu??? Varātu padomāt, ka angļi Kanādu vinnēja...

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:40, pirms 5 gadiem
Podriks rakstīja: Garlaicīga spēle... Tikmēr 2. spēlē Norvēģi rāda pasaules klasi, bet tiek apzagti. Kauns,kauns IIHF.. Ļoti Apkaunojoša tiesāšana. Ja viss būtu godīgi Norvēģija uzvarētu 6:2...
Neskatoties uz šo nozagto spēli tik un tā paredzu stabilu 1. vietu grupā Norvēģijai.
Kurā grupā??? Hm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-10 19:42, pirms 5 gadiem
Kur tad palikuši somu nhl vārtsargi.. Liekas kadi 6-7 bija? 🤔

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:42, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tu redzi pārsteigumu??? Varātu padomāt, ka angļi Kanādu vinnēja...
Ar katru gadu skatos, ka tas hokeja fanu zināšanu līmenis par hokeju krītās un krītās! Bet tas ir tikai attiecināms uz sc.com

  +5 [+] [-]

, 2019-05-10 19:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neesi pārklausījies visādus pseido ekspertus, ka somiem vājš sastāvs?
Tas pats Kako, visticamākais, pēc pāris gadiem spīdēs NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:46, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tas pats Kako, visticamākais, pēc pāris gadiem spīdēs NHL
prognozēts šī gada drafta otrais numurs. Šovakar jāskatās, ko amerikāņu vunderkinds spēs

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:47, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tas pats Kako, visticamākais, pēc pāris gadiem spīdēs NHL
es nezinu, kas otrs bija komentētājs kopā Stepīti, bet spēli drausmīgi komentēja. saklausījušies vai salasījušies dogmas kaut kādas. varbūt man tā likās, bet fanoja jeb čurāja biksēs par kanādiešiem

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:48, pirms 5 gadiem
Bet ja CAN šogad paņēms kaut vienu no medaļām, būšu pārsteigts!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu, kas otrs bija komentētājs kopā Stepīti, bet spēli drausmīgi komentēja. saklausījušies vai salasījušies dogmas kaut kādas. varbūt man tā likās, bet fanoja jeb čurāja biksēs par kanādiešiem
Labi ka es to nedzirdēju

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neesi pārklausījies visādus pseido ekspertus, ka somiem vājš sastāvs?
Somiem nav NHL spēlētāju atšķirībā no citiem garndiem. Vai NHL spēlētāju trūkums norāda uz relatīvi vājāku sastāvu?

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:50, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Labi ka es to nedzirdēju
krievus ar norgēm skatījies?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 19:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: krievus ar norgēm skatījies?
Jā, psc kā tiesneši pavilka krievus, ne?
kaut kas tik negodīgs nav redzēts kopš 40.gadiem..

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: krievus ar norgēm skatījies?
Nē. Uzskatu, ka šī spēle bija daudz interesantāka. Tikai šoreiz skatījos ne ar latviešu komentētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:57, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nē. Uzskatu, ka šī spēle bija daudz interesantāka. Tikai šoreiz skatījos ne ar latviešu komentētājiem.
Tu pieļāvi smagu kļūdu, bet nepardzīvo priekšā vēl 9 spēles ar Norvēģijas piedalīšanos.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 19:58, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nē. Uzskatu, ka šī spēle bija daudz interesantāka. Tikai šoreiz skatījos ne ar latviešu komentētājiem.
otra šodien laikam jāskatās , kā abrags saka USA-SVK. zviedri un čehi visdrīzāk būs līdz riebumam garlaicīgi

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu, kas otrs bija komentētājs kopā Stepīti, bet spēli drausmīgi komentēja. saklausījušies vai salasījušies dogmas kaut kādas. varbūt man tā likās, bet fanoja jeb čurāja biksēs par kanādiešiem
Tas bija Vasiljevs.

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:59, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas bija Vasiljevs.
Herbis? kaut kā galīgi negāja viņa komentēšana man...Stepītis jau visiem sen zināms, tas bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2019-05-10 19:59, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Herbis?
Jā. Besija, ka viens otru pusvārdā pārtrauc. Bet nu Stepitis bik varēja piebremzēt to spēlētāju statu pieminēšanu. Bik zb

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:00, pirms 5 gadiem
kur vispār jūs spēli skatījāties? Latviešu kanālā kādā rāda?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:01, pirms 5 gadiem
didzisbum rakstīja: kur vispār jūs spēli skatījāties? Latviešu kanālā kādā rāda?
spēles rāda LTV7, 360TV un 360 TV Hokejs.
p.s. kam lattelekoms visi kanāli pamatpakā. nekas speciāli nav jāpērk.

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:04, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā. Besija, ka viens otru pusvārdā pārtrauc. Bet nu Stepitis bik varēja piebremzēt to spēlētāju statu pieminēšanu. Bik zb
Ko viņam citu darīt ja no pašas spēles neko nesaprot

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:05, pirms 5 gadiem
Kads labu naudinu nopelnija..pec pedejas Kandas parbaudes speles bija skaidrs,ka SODIENAS KOEF uz Fin uzvaru ir salds..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:06, pirms 5 gadiem
Kanāda-nekāda !!!

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:06, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ko viņam citu darīt ja no pašas spēles neko nesaprot
Jā, bet nu pa visiem komentēšanas gadiem jau nu varēja kaut ko vairāk par statu atreferēšanu apgūt.

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:07, pirms 5 gadiem
Pirmās prognozes lido dziļā pak..ā.Nepārsteidz tikai viens,ziemeļamerikāni kā parasti sakumā dāvina punktus,jo īstais čempis viņiem sākās ar ceturdaļfinālu.Kas attiecās uz somiem.Viņu sastāvā18 spēletāji pirmo reizi piedalās pasaules čempionātā un debitē ne tikai astoņpadsmitgadīgais Kakko,bet arī 36 gadīgais Kuusela,31 gadīgais H.Pesonens.Puskomanda pārstāv somu Liiga,trīs Šveices līgu,četri KHL un AHL un divi zviedru līgu.Nu ja somi ar tādu sastāvu izdrāž NHL komandu ,tad jāatdzīst,ka es no hokeja ,kuru pusgadsimtu skatos,neko nesajēdzu.Tiesa vienu gan zinu noteikti,top komandām čempionāts sākās no ceturdaļfināla,bet pārējām no pirmās spēles.Katrā ziņā somiem šie trīs punkti ļoti noderēs ,lai iekļūtu ceturdaļfinālā.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 20:14, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Pirmās prognozes lido dziļā pak..ā.Nepārsteidz tikai viens,ziemeļamerikāni kā parasti sakumā dāvina punktus,jo īstais čempis viņiem sākās ar ceturdaļfinālu.Kas attiecās uz somiem.Viņu sastāvā18 spēletāji pirmo reizi piedalās pasaules čempionātā un debitē ne tikai astoņpadsmitgadīgais Kakko,bet arī 36 gadīgais Kuusela,31 gadīgais H.Pesonens.Puskomanda pārstāv somu Liiga,trīs Šveices līgu,četri KHL un AHL un divi zviedru līgu.Nu ja somi ar tādu sastāvu izdrāž NHL komandu ,tad jāatdzīst,ka es no hokeja ,kuru pusgadsimtu skatos,neko nesajēdzu.Tiesa vienu gan zinu noteikti,top komandām čempionāts sākās no ceturdaļfināla,bet pārējām no pirmās spēles.Katrā ziņā somiem šie trīs punkti ļoti noderēs ,lai iekļūtu ceturdaļfinālā.
nesāc tik tu te pseidoekspertēt.
ja mums izlase sastāvētu no tādu līgu spēlētājiem + drafta 2 numurs - medaļas kārtu kaklā! tagad jau par pusfinālu sapņo un 1/4 obligāts.
p.s. izdrāž tas jau smagi teikts. spēle bija diezgan līdzīga un kļūdām bagāta. mēs ar daudz jaudīgākiem kanādiešiem pagājušā gadā aizvilkām līdz papildlaikam...

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:14, pirms 5 gadiem
Skatos Hokeju te nu jau 2, 7 gadus ar astīti.
Esmu tiešām nedaudz pārsteigts, par to cik uzkrītoši Krieviem tika uzdāvināta nepamatota uzvara.
Vai redzējāt Ovečkina pārkāpumu??? es teiktu vismaz 5+20, bet tiesnesis tik paloka uzaci... šausmas.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:17, pirms 5 gadiem
>>>zaipis
Es tikai izteicu savu viedokli un par kaut kādu ekspertu galīgi netaisos būt,jo prognozes ir tikai un vienīgi prognozes,gan laika,gan sporta.Un jāsaka,ka laika prognozes piepildās biežāk,nekā sporta

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Herbis? kaut kā galīgi negāja viņa komentēšana man...Stepītis jau visiem sen zināms, tas bez komentāriem.
Šeit piekrītu par visiem 1000%. Ausis sāpēja klausoties FIN-CAN spēli.

Pa kuru kanālu USA-SVK? 360tv ?

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:25, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Pa kuru kanālu USA-SVK? 360tv ?
hvz. neesmu nekur uzskrējis normālai hokeja tv programmai, pa kuru kanālu, kuru spēli rāda.
būs jāpaspaida pogas
p.s. ja kur ir iemet saiti, varētu saglabāt tādu tv hokeja programmu.

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: hvz. neesmu nekur uzskrējis normālai hokeja tv programmai, pa kuru kanālu, kuru spēli rāda.
būs jāpaspaida pogas
p.s. ja kur ir iemet saiti, varētu saglabāt tādu tv hokeja programmu.
https://m.lattelecom.lv/majai/tv-pr...

Es skatos te, 21:00 ASV SVK pa 360tv, pa ltv7 būs mūsu grupa CZE SWE

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: hvz. neesmu nekur uzskrējis normālai hokeja tv programmai, pa kuru kanālu, kuru spēli rāda.
būs jāpaspaida pogas
p.s. ja kur ir iemet saiti, varētu saglabāt tādu tv hokeja programmu.
Arī skaījos delfus, tēvenetus, visur spēlu grafiks, bet nav klāt kuri kanāli translē konkrēto spēli. Viašrotam agrāk tāds bija, tas viņiem pluss.

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:36, pirms 5 gadiem
Kako, baigais malacis, sadeva Kanādai pa koko...

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Arī skaījos delfus, tēvenetus, visur spēlu grafiks, bet nav klāt kuri kanāli translē konkrēto spēli. Viašrotam agrāk tāds bija, tas viņiem pluss.
Tad jau jāuztaisa būs

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:39, pirms 5 gadiem
lmao KaKO

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:41, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tad jau jāuztaisa būs
ltv vai lattelekomā strādā? tad fiksi uztaisi un izsūti visiem

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:42, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Arī skaījos delfus, tēvenetus, visur spēlu grafiks, bet nav klāt kuri kanāli translē konkrēto spēli. Viašrotam agrāk tāds bija, tas viņiem pluss.
lai kā man tas šrots besītu, bet tas viņiem bija sakārtots un komentētāji bija labāki un atraktīvāki tādus kreipjus vai stepīšus klausoties, gribas slēgt ārā tv...
p.s. visvairāk šŗotā besija norautās spēles daļas reklāmas dēļ...

     [+] [-]

, 2019-05-10 20:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: lai kā man tas šrots besītu, bet tas viņiem bija sakārtots un komentētāji bija labāki un atraktīvāki tādus kreipjus vai stepīšus klausoties, gribas slēgt ārā tv...
p.s. visvairāk šŗotā besija norautās spēles daļas reklāmas dēļ...
Tak ltc jau tas pats. Šodien palaida reklāmu kaut gan spēle turpinājās.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ltv vai lattelekomā strādā? tad fiksi uztaisi un izsūti visiem
PČ 2019 - Spēļu grafiks un tiešraides TV

Lūdzu, tas pirmajām trim dienām, rīt atjaunināšu ja vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 20:56, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak ltc jau tas pats. Šodien palaida reklāmu kaut gan spēle turpinājās.
ja raus nost Latvijas spēles pa LTV tad gan jādod "čaiņikā" sabiedriskajai tv.
p.s. es labprāt skatītos hokeju pa IIHF jūtūbes kanālu, kā šogad pirmo divīziju, reklāmu vietā un pārtraukumos rāda spēles atkārtojumus. tik mīnuss, ka nav komentētāju.

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja raus nost Latvijas spēles pa LTV tad gan jādod "čaiņikā" sabiedriskajai tv.
p.s. es labprāt skatītos hokeju pa IIHF jūtūbes kanālu, kā šogad pirmo divīziju, reklāmu vietā un pārtraukumos rāda spēles atkārtojumus. tik mīnuss, ka nav komentētāju.
Reizēm šķiet, ka tas ir pluss

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:03, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Reizēm šķiet, ka tas ir pluss
ceru, ka Auziņš komentēs USA-SVK, nevis kreipis tas lai zviedrus ar čehiem...
p.s. kas komentēja norges ar krieviem?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka Auziņš komentēs USA-SVK, nevis kreipis tas lai zviedrus ar čehiem...
p.s. kas komentēja norges ar krieviem?
RUS-NOR komentēja Kreipis un Sorokins.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 21:05, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka Auziņš komentēs USA-SVK, nevis kreipis tas lai zviedrus ar čehiem...
p.s. kas komentēja norges ar krieviem?
Sorokins ar Kreipi, ja nemaldos

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 21:06, pirms 5 gadiem
o, pa LTV7 hokeja studija ar Puči un Sorokinu, tik tagad beigas uzslēdzu...tikuši atkal ekspertēt, čekistam un kucei nav ietekmes tik lielas LTV kā šrotā

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:06, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: PČ 2019 - Spēļu grafiks un tiešraides TV

Lūdzu, tas pirmajām trim dienām, rīt atjaunināšu ja vajag
Paldies, tagad vēl saliec pareizos komentētājus.

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:09, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Paldies, tagad vēl saliec pareizos komentētājus.
nebūtu slikta fīča, kas vēl komentēs spēli +

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:10, pirms 5 gadiem
Kanāda vēl nav iesildījusies. Nav brīnums kāpēc viņi tā mocījās pret Austriju bet somi ar eirotūri ir jau labi uzņēmuši apgriezienus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:11, pirms 5 gadiem
Puče pateica, ka zviedrus un čehus komentēs Stepītis un Herbis.
baigi sliktās nojautas par otras spēles komentētājiem

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Puče pateica, ka zviedrus un čehus komentēs Stepītis un Herbis.
baigi sliktās nojautas par otras spēles komentētājiem
Es pareizi sadzirdēju, ka šis duets komentēs arī LV spēles?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:13, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es pareizi sadzirdēju, ka šis duets komentēs arī LV spēles?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:14, pirms 5 gadiem
fūuuu- nav kreipis uz USA -SVK.
uzminiet kas?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: fūuuu- nav kreipis uz USA -SVK.
uzminiet kas?
Auziņš?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Auziņš?
interesants komentētājs un par interesantu spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:21, pirms 5 gadiem
matiss_ribkinskis_1319887901403196 rakstīja: LV43HABA0551025232629
Janis @Juris Larnovskis
beidz spamot. Apnicis visiem jau esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 21:21, pirms 5 gadiem
Zviedru-čehu spēle vētraini sākusies.

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: o, pa LTV7 hokeja studija ar Puči un Sorokinu, tik tagad beigas uzslēdzu...tikuši atkal ekspertēt, čekistam un kucei nav ietekmes tik lielas LTV kā šrotā
Laba ziņa.

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:22, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: beidz spamot. Apnicis visiem jau esi
kāpēc miskastes vāks jāpaceļ?

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:23, pirms 5 gadiem
matiss_ribkinskis_1319887901403196 rakstīja: Nāc un prognozē Pasaules čempionāta hokejā rezultātus un iegūsti labākā prognozētāja titulu:
https://www.facebook.com/prognozuspeles
Tev toč smadzeņu vietā zāģa skaidas...

     [+] [-]

, 2019-05-10 21:26, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Tev toč smadzeņu vietā zāģa skaidas...
abrag pārstāj miskastniekus citēt, skaties aizraujošu spēli
komentē spēli vai kas ap hokeju notiek.
SVK-USA 1-0

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 21:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: abrag pārstāj miskastniekus citēt, skaties aizraujošu spēli
komentē spēli vai kas ap hokeju notiek.
SVK-USA 1-0
kā slovāki izskatās uz amīšu fona?

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:00, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: kā slovāki izskatās uz amīšu fona?
cienījami,kaut gan it kā pārsvārs USA. vairākumā izlīdzināja rezultātu 1-1.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: cienījami,kaut gan it kā pārsvārs USA. vairākumā izlīdzināja rezultātu 1-1.
Pa TV skaties vai strīmu? Vispār, bez Ltv7 vēl kāds kanāls šogad čempi rādīs?

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:06, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Pa TV skaties vai strīmu? Vispār, bez Ltv7 vēl kāds kanāls šogad čempi rādīs?
360 TV - lattelekom pamatpakā
p.s. vēl ir 360 TV hokejs kur rādīs hokeju, arī lattelekom pamatpakā! tev tak ir. restartē dekoderi un skaties, ja neredzi.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:06, pirms 5 gadiem
Never mind, ieraudzīju Raivo komentu un jau apskatiju topiku.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:10, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Never mind, ieraudzīju Raivo komentu un jau apskatiju topiku.
nu redz, lai darbojas Raivo, ja LTV neprotas! gribam visu zināt

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:12, pirms 5 gadiem
Zviedri pa smuko ielika divas bankas un jau vadībā- 2:1.
Ļoti aizraujošs hokejs- pat pārsteidzoši lielisks!

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:13, pirms 5 gadiem
slovāki izmanto 5vs3 vairakumu 2-1!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-10 22:14, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: Zviedri pa smuko ielika divas bankas un jau vadībā- 2:1.
Ļoti aizraujošs hokejs- pat pārsteidzoši lielisks!
uz tiem antihokejistiem zviedriem un čehiem vēl atskatīšos mūsu grupas spēlēs

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:17, pirms 5 gadiem
Tatars 3-1

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: uz tiem antihokejistiem zviedriem un čehiem vēl atskatīšos mūsu grupas spēlēs
kad šamie spēlēs pret LV, es nevarēšu izbaudīt SWE un CZE hokeja kvalitātes, jo karsīšu par Latviju, mani besīs pretinieku panākumi.

Taču šo skaisto hokeju- abpusēju uzbrukuma spēli (pagaidām- vismaz) es vnk izbaudu, būdams neitrāls.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: uz tiem antihokejistiem zviedriem un čehiem vēl atskatīšos mūsu grupas spēlēs
Nekas tamlīdzīgs! Interesants mačs.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:20, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nekas tamlīdzīgs! Interesants mačs.
es neskatos, tātad nekā tur interesanta nav, kārtējais fufeļmačs ar atslidošanu

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es neskatos, tātad nekā tur interesanta nav...
LOL

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:22, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: kad šamie spēlēs pret LV, es nevarēšu izbaudīt SWE un CZE hokeja kvalitātes, jo karsīšu par Latviju, mani besīs pretinieku panākumi.

Taču šo skaisto hokeju- abpusēju uzbrukuma spēli (pagaidām- vismaz) es vnk izbaudu, būdams neitrāls.
nu es čehus un zviedrus redzēšu ne tik pret Latviju. šodien man vienkārsi interesantāka liekas USA vs SVK. tāpat kā pirmajā dienas spēlē FIN vs CAN.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tatars 3-1
Karoč prognozes šodien fiasko. 😀

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es neskatos, tātad nekā tur interesanta nav, kārtējais fufeļmačs ar atslidošanu
Ja tā nopietni runā, tad viens ne pārāk mačs šodien bija

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:30, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ja tā nopietni runā, tad viens ne pārāk mačs šodien bija
protams. can-fin tāds diezgan neskatāms hokejs bija.
to otru ko neredzēju, laikam jau ar nebija skatāms.
p.s. tagad usa-svk uz tā fona liekas lielisks...

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: protams. can-fin tāds diezgan neskatāms hokejs bija.
to otru ko neredzēju, laikam jau ar nebija skatāms.
p.s. tagad usa-svk uz tā fona liekas lielisks...
Kā jaunais Hjūdžs?

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:37, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kā jaunais Hjūdžs?
uz soma Kapo šodienas spēles fona, nekāds pirmais numurs nebūs
...bet nu tā tik viena spēle.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:39, pirms 5 gadiem
swe- cze = 2:2

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:48, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Karoč prognozes šodien fiasko. 😀
Es uzliku uz visiem favorītiem. Izskatās, ka tā bija rupja kļūda.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:48, pirms 5 gadiem
Vot, man patīk kā Herbis komentē - runā tikai par spēli.
Bet Stepītis pilnīgi visur bāž nekam nevajadzīgu spēlētāju statistiku. Kā nosauc spēlētāju, tā uzreiz piemin viņa klubu. Ļoti apnicīgi.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:49, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es uzliku uz visiem favorītiem. Izskatās, ka tā bija rupja kļūda.
Can zāģis mani īpaši nepārsteidz, bet Usa nevarīgums gan.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:50, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vot, man patīk kā Herbis komentē - runā tikai par spēli.
Bet Stepītis pilnīgi visur bāž nekam nevajadzīgu spēlētāju statistiku. Kā nosauc spēlētāju, tā uzreiz piemin viņa klubu. Ļoti apnicīgi.
Man gan Sorokina komentēšana, spēles analīze daudz labāk patīk par Herbja. Man jau 2017.g., kad pirmo reizi dzirdēju Herbi komentējam, tas neiepatikās.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:50, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: swe- cze = 2:2
es labprāt redzētu, ka IIHF pieņem lēmumu, ka grupu spēles nesākas vienlaicīgi bet ar 30 min. nobīdi, lai var redzēt otras spēles 3 periodu, ja tiešām aizraujoša spēle notiek paralēlā grupā.
man pat tagad rezultāts 2-2 nesaista pārslēgt uz cze vs swe trešajā periodā. jo usa trešajā skries atspēlēt pret svk 1-3 un tas būs aizraujošāk.

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:50, pirms 5 gadiem
Kanādas izlasē spēlē amerikānis? Vai tas ir domāts amerikānis kā kontinenta pārstāvis (līdzīgi varētu teikt, ka mēs esam eiropieši)

     [+] [-]

, 2019-05-10 22:51, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Can zāģis mani īpaši nepārsteidz, bet Usa nevarīgums gan.
Es nesaku, ka esmu šokā, jo man parasti ar prognozēm švaki iet.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 22:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man gan Sorokina komentēšana, spēles analīze daudz labāk patīk par Herbja. Man jau 2017.g., kad pirmo reizi dzirdēju Herbi komentējam, tas neiepatikās.
Sorokinam viena vaina, nevar dod krievu spēles komentēt...tad viņam emocijas iet pāri visam!

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es labprāt redzētu, ka IIHF pieņem lēmumu, ka grupu spēles nesākas vienlaicīgi bet ar 30 min. nobīdi, lai var redzēt otras spēles 3 periodu, ja tiešām aizraujoša spēle notiek paralēlā grupā.
man pat tagad rezultāts 2-2 nesaista pārslēgt uz cze vs swe trešajā periodā. jo usa trešajā skries atspēlēt pret svk 1-3 un tas būs aizraujošāk.
Es labāk skatīšos kurš kuru taktiski apspēlēs, nevis skriešanu.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 23:06, pirms 5 gadiem
Tātad tagad vārtsarga laukumā gulēt drīkst, gols vienalga skaitās

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:08, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Es labāk skatīšos kurš kuru taktiski apspēlēs, nevis skriešanu.
domā , ka cze vai swe iespringst par šo grupas savstarpējo spēli?
lat vs sui tur gan būs īstā spēle, kurš - kuru taktiski apspēlēs un svarīga spēle.

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:09, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tātad tagad vārtsarga laukumā gulēt drīkst, gols vienalga skaitās
čehs aizsnaudās tur? jo flešskora redzu 3-2 šie vadībā jau

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:15, pirms 5 gadiem
BĻUGERU pieteica čempim

Merzļikins gan vēl nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-10 23:18, pirms 5 gadiem
Es tak teicu ka somi skolos NHL stārus

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:19, pirms 5 gadiem
amīšiem nekas īsti nesanāk atspēlēties, pat vairākums bija . palika 5 min.
slovāki diezgan labi spēlē un neko neļauj. drīzāk pretuzbrukumi bīstamāki pret amīšiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:22, pirms 5 gadiem
4-1!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: 4-1!
Kas tur notiek ar āmīšiem?

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:26, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par Somiem piekrītu, taču tagad ritošajos mačos nekā laba priekš mums nav Tiešo konkurentu, kā arī IIHF rangu kopējā kontekstā, mums vairāk būtu izdevīgi ČehoSlovāku zāģi
IIHF ranga kontekstā mums izdevīgi būtu sākt spēlēt stabili, nevis ik pa laikam noliet kādu turnīru. šis ir 3 gads Hārtlija vadībā un ja būs vismaz 9-10 vieta nevis zemāk tā jau būs stabilitāte un tad kaut ko varēs runāt par rangu!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:27, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kas tur notiek ar āmīšiem?
nekā īpaša, zaudē slovākiem! nemeklē sensāciju!
ja zaudēs britiem, tad jāsāk satraukties, kas tur notiek ar āmīšiem

  -2 [+] [-]

, 2019-05-10 23:29, pirms 5 gadiem
Viens ir skaidrs - mums pret čehiem ies ļoti smagi. Ļoti augstu tempu tur.

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:30, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Viens ir skaidrs - mums pret čehiem ies ļoti smagi. Ļoti augstu tempu tur.
mums pret čehiem vienmēr iet smagi. tie ir vieni no 2, kurus nekad neesam uzvarējuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-05-10 23:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: mums pret čehiem vienmēr iet smagi. tie ir vieni no 2, kurus nekad neesam uzvarējuši!
Ja viņi pret mums spēlēs ar tādu atdevi, tad tur pat sagrāve var sanakt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:35, pirms 5 gadiem
čehi atkal demonstrē savu pretīgo simulēšanas prasmi un slēptos sitienus pa aknām

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:37, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: čehi atkal demonstrē savu pretīgo simulēšanas prasmi un slēptos sitienus pa aknām
jau redzu, kā Vrana norok zviedrus
p.s. pēc gola pērtiķi tēlo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:41, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Te atliek vēl cerēt, ka arī Zveidri varētu būt kandidāti uz netikšanu plovā
kandidāti uz netikšanu plovā ir/varētu būt krievi...jeb tev līdz tam smadzene neaiziet, kā jua vatņikam?

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:42, pirms 5 gadiem
Ar interesi gaidīšu kad čehi pret krieviem spēlēs. Ceru uz līdzīgu enerģiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-10 23:43, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja godīgi, mani māc bažas rītdienas mačs pret Austriju...nepatika viņu 5 vārti pārbaudenē pret Kanādu
kaut kā pajāt! uzvaram un viss! atradis par ko uztraukties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-10 23:45, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ar interesi gaidīšu kad čehi pret krieviem spēlēs. Ceru uz līdzīgu enerģiju
domā čehiem pret krieviem vajag kādu papildus motivāciju vai enerģiju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-11 03:57, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Progresīvā Somija parāda spēku. Nebrīnīšos, ja būs medaļās.
Tu savus progresīvos maini katru spēli? Vispirms Šveice, tad zviedri, tagad somi? Kas nākamie?