Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

Dānijas aizsargs: "Šī mums bija ideāla iespēja, bet Latvija nospēlēja nevainojami"

Dānijas aizsargs: "Šī mums bija ideāla iespēja, bet Latvija nospēlēja nevainojami"
Rūdolfs Balcers cīņā ar Jesperu Jensenu Obo
Foto: AP/Scanpix

Dānijas izlases hokejisti pēc zaudējuma Latvijai un izstāšanās no pasaules čempionāta pauda sarūgtinājumu, bet atrada spēkus uzslavēt Latvijas izlasi, kamēr galvenais treneris Janne Kārlsons atteicās izteikties par nākotnes plāniem kopā ar izlasi.

„Vēl neko skaidri nezinu, un tādēļ arī nevēlos komentēt,” Dānijas izlases galvenais treneris Janne Kārlsons atbildēja uz jautājumu, vai vēlētos noslēgt jaunu līgumu ar Dānijas izlasi. Viņa pašreizējais līgums beidzies, un dāņu mediji baumo, ka viņam ir labāki piedāvājumi, lai gan Dānijas izlases vadība vēlētos sadarbību turpināt.

„Esmu patiešām sarūgtināts, ka mēs neiekļuvām ceturtdaļfinālā,” sacīja Kārlsons. „Taču tajā pašā laikā mums jābūt reālistiem. Grupā mēs sakrājām 11 punktus, un normālā situācijā ar to būtu pieticis, lai iekļūtu izslēgšanas mačos. Tāpēc, protams, ka ir vilšanās. Taču neskatoties uz to, pasaules čempionāts bija lieliska pieredze un atmosfēra, ko neaizmirsīšu. Pateicos mūsu līdzjutējiem.”

Sarūgtinājumu neslēpa arī Dānijas izlases aizsargs Jespers Jensens Obo: „0:1 ir nepatīkams rezultāts. Ar to būs grūti samierināties. Grūti pat vārdos izteikt, cik ļoti esmu vīlies. Mēs nevarējām prasīt labāku iespēju tikt ceturtdaļfinālā kā visu noskaidrot savstarpējā mačā ar Latviju. Taču, ja vēlamies teikt, ka bijām pelnījuši tikt ceturtdaļfinālā, tad vajadzēja Latviju uzvarēt. Man jāatzīst, ka Latvijas izlase aizvadīja principā nevainojamu maču, viņi mums nedeva daudz iespēju uzbrukumā.”

„Mums rokās biji visi trumpji, lai tiktu ceturtdaļfinālā, bet tomēr zaudējām Latvijai,” izteicās Janniks Hansens. „Šajā spēlē bija vairākas ļoti sīkas detaļas, kas beigās tomēr izšķīra tik daudz.”

Daudz grūtāk noturēt mierīgu stāju pēc spēles bija Oliveram Bjorkstrandam, kurš pēc sarunas ar dāņu medijiem dusmās trieca nūju pret grīdu: „Šis pavērsiens liek mums atcerēties neveiksmīgo startu olimpisko spēļu kvalifikācijā. Protams, ka sasniegtais rezultāts nav pietiekams. Domāju, ka mēs aizvadījām labu turnīru un bijām pelnījuši turpināt cīņu.”

Savukārt Dānijas izlases vārtsargs Frederiks Andersens pēc spēles smagi nožēloja savu vienīgo neveiksmi šajā spēlē, kad viņu pārspēja Andris Džeriņš: „Varēju nospēlēt labāk. Ja komanda zaudē, tad vārtsargs vienmēr varēja nospēlēt labāk. Man tajā situācijā likās, ka Džeriņš vēlēsies mest ripu vārtu augšējā pusē, taču viņš šajā duelī diemžēl uzvarēja. Jāatzīst, ka tas bija gudrs un viltīgs lēmums no Džeriņa puses.”

Izmantotie resursi:
https://www.bt.dk/a-vm/skuffende-da...
https://www.bt.dk/a-vm/dansk-nhl-st...


, 2018-05-16 09:53, pirms 6 gadiem
Bez Freiberga seiva, ja godīgi dāņiem nebija baigie varianti, LV visu spēli dominēja. Dāņiem jābūt priecīgiem, ka Ābols neiemeta praktiski 100% golu.
, 2018-05-16 10:16, pirms 6 gadiem
man vienmēr cieņu izraisa komandas, kuras prot zaudēt! un vēl atrast sevī spēku uzslavēt pretinieku!
, 2018-05-16 10:27, pirms 6 gadiem
Krievijas sporta ziņas:
Совершенно потрясающе в отборе выступили латыши. Sport.ru уже неоднократно отмечал в своих репортажах, что Латвия на этом чемпионате мира бьётся, борется и блещет. И сегодня они только подтвердили это, обыграв с минимальным счётом хозяев первенства, датчан со счётом 1:0. Победа тем более ценна, что датчане в случае победы заходили в плей-офф. Вся Латвия в ночь со вторника на среду гуляет - их сборная абсолютно заслуженно прошла в плей-офф с четвёртого места, и будет играть в 1/4 финала со шведами.
, 2018-05-16 10:37, pirms 6 gadiem
Atkārtošos - intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa parasti ir tāda miskaste?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-16 10:52, pirms 6 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!
Viņi laikam skaitījās top3 laimīgākie cilvēki pasaulē..
, 2018-05-16 10:53, pirms 6 gadiem
l_b_c rakstīja: Atkārtošos - intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa parasti ir tāda miskaste?
Jā un dāņu līdzjūtēji tribīnēs arī izskatījās kā uz baletu atnākuši!😥 Laikam hokejs viņiem tomēr nozīmē daudz mazāk kā mūsējiem!
, 2018-05-16 11:05, pirms 6 gadiem
[quote hnb_draugs]
Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!

Ja un ne!!

Ne,jo laimei nav nekada sakara ar algu,grutajiem dzives apstakliem,finansemutml utt.Laime ir beznosacijuma stavoklis.
Laime ir ieksejs piepildijums,apzinatiba un nereagesana uz arejiem kairinatajiem(tas gan nenozime,ka neizrada emocijas-ari negativas taja skaita,vienkarsi rodas distance noverotajam starp emocijam,notikumiem,domam un so skaidro,mierigo telpu kas ir PATIESAIS ES-NEITRALA apzinatiba.

Labi ne gluzi precizi aprakstiju.Isuma sakot laimei nav ar to nekada sakara.
Un ja,jo tiesam mums tada mentalitate kritizejosa.Es ari grekoju kritizejot.Bet kad uzvar tad musejos pamrerigi slave,zaude kritize-patiesiba tas ir viens un tas pats tikai monetas otra puse-ka supoles ja kritize,tad logiski pec uzvaram parmerigi slavesi.Ta mums letiniem ir.
Nu Rus lidzigi ari kritize sportistus,bet kas uzvar parmerigi slave-dualisma paris ta var teikt.,Mums mentalitate ldiziga krieviem vismaz saja zina noteikti.A daniem tomer skandinavu stils-ka jau rietumos ""areja pieklajiba""utml.
Katra zina ja ir ko pamacities mums letiniem no daniem.
, 2018-05-16 11:12, pirms 6 gadiem
l_b_c rakstīja: Atkārtošos - intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa parasti ir tāda miskaste?
Tev ir links uz šiem portāliem vai arī tikai skaisti runāt proti
, 2018-05-16 11:21, pirms 6 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!
Vispār jau lielākoties no attieksmes atkarīga alga, nevis otrādi. Ar to, ka Maxima maksā 400 eiro, valstij ir stipri maz sakara. Ja kāds vēl nav pamanījis, tad demokrātijā un kapitālismā no paša viss atkarīgs, un pats arī esi valsts. Tikai padomijā bija nez no kurienes nolaidušies "zaļie cilvēciņi", kas pateica, cik tev desas pienākas un kur tev būs dzīvot un savu kartupeli stādīt.
, 2018-05-16 11:42, pirms 6 gadiem
nejega rakstīja: [quote hnb_draugs]
Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!


Ja un ne!!

Ne,jo laimei nav nekada sakara ar algu,grutajiem dzives apstakliem,finansemutml utt.Laime ir beznosacijuma stavoklis.
Laime ir ieksejs piepildijums,apzinatiba un nereagesana uz arejiem kairinatajiem(tas gan nenozime,ka neizrada emocijas-ari negativas taja skaita,vienkarsi rodas distance noverotajam starp emocijam,notikumiem,domam un so skaidro,mierigo telpu kas ir PATIESAIS ES-NEITRALA apzinatiba.

Labi ne gluzi precizi aprakstiju.Isuma sakot laimei nav ar to nekada sakara.
Un ja,jo tiesam mums tada mentalitate kritizejosa.Es ari grekoju kritizejot.Bet kad uzvar tad musejos pamrerigi slave,zaude kritize-patiesiba tas ir viens un tas pats tikai monetas otra puse-ka supoles ja kritize,tad logiski pec uzvaram parmerigi slavesi.Ta mums letiniem ir.
Nu Rus lidzigi ari kritize sportistus,bet kas uzvar parmerigi slave-dualisma paris ta var teikt.,Mums mentalitate ldiziga krieviem vismaz saja zina noteikti.A daniem tomer skandinavu stils-ka jau rietumos ""areja pieklajiba""utml.
Katra zina ja ir ko pamacities mums letiniem no daniem.
Nē, nepirktitīšu Tev.
Finansēm ir diez gan tiešs sakars ar laimi! Nesaku, ka tas ir vienīgais noteicošais, bet ļoti nozīmīgs aspekts!
Kaut vai padomā pats, ja Tu strādā katru dienu un Tu vienalga neesai paēdis, samaksājis rēķinus, cik laimīgs Tu vari būt? Tev visu laiku apkārt ir problēmas, kas laimi noteikti neveicina.
, 2018-05-16 11:43, pirms 6 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!
Ne tikai, bet skauģi, kuriem skauž citu panākumi un ierieb viens otram. Principa, ja tev iet labāk neka citiem, tad tevi skaudīs nost. Viss elementāri.
, 2018-05-16 11:47, pirms 6 gadiem
l_b_c rakstīja: Atkārtošos - intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa parasti ir tāda miskaste?
Mūsējie fani, ne tikai hokejā, nespēj pieņemt neko citu kā tikai uzvaras un zaudējumu gadījumā izgāž visu žulti komentāros. Reizēm pat pēc uzvarām ir kadri, kas spēj atrast negatīvo pozitīvajā un arī to raksta. Tā teikt, nekad nekas nav labi.
, 2018-05-16 12:21, pirms 6 gadiem
sapinās meistarībā
nebūtu raustījušies, mainījuši atrašanos grupā, Šveici visdrīzāk vinnētu
plānojot spēļu grafiku, spēli pret Latviju ielika brīdī, kad Latvija sasniedz maksimālo formu, un bac
tagad, lai dodas atpūsties
, 2018-05-16 12:23, pirms 6 gadiem
boanana rakstīja: Nē, nepirktitīšu Tev.
Finansēm ir diez gan tiešs sakars ar laimi! Nesaku, ka tas ir vienīgais noteicošais, bet ļoti nozīmīgs aspekts!
Kaut vai padomā pats, ja Tu strādā katru dienu un Tu vienalga neesai paēdis, samaksājis rēķinus, cik laimīgs Tu vari būt? Tev visu laiku apkārt ir problēmas, kas laimi noteikti neveicina.
Par šo ir visai daudz pētījumu. Socioloģija (gadījumos, kad pētāmo indivīdu skaits ir pietiekams) ir baigi precīzā zinātne.

Vienvārdsakot, ienākumi līdz 70 000 $ gadā (līdz apmēram 5.8k$ mēnesī) proporcionāli palielina laimes līmeni. Pie lielākiem ienākumiem laime nepieaug bet pie 33k$ mēnesī sāk samazināties.
, 2018-05-16 12:32, pirms 6 gadiem
nejega rakstīja: [quote hnb_draugs]
Tāpēc ka Latvija dzīvo nelaimīgie sīkpirži, kas pie maximas kasēm saņem 400 euro un nespēj izdzīvot, savu nelaimīgo dzīvi izliek komentāros un uz brīdi jūtas labāk.
Kamēr Dānija viss ir sakārtots un cilvēki priecājas par to ka bija iespēja pavērot PČ savā valstī!


Ja un ne!!

Ne,jo laimei nav nekada sakara ar algu,grutajiem dzives apstakliem,finansemutml utt.Laime ir beznosacijuma stavoklis.
Laime ir ieksejs piepildijums,apzinatiba un nereagesana uz arejiem kairinatajiem(tas gan nenozime,ka neizrada emocijas-ari negativas taja skaita,vienkarsi rodas distance noverotajam starp emocijam,notikumiem,domam un so skaidro,mierigo telpu kas ir PATIESAIS ES-NEITRALA apzinatiba.

Labi ne gluzi precizi aprakstiju.Isuma sakot laimei nav ar to nekada sakara.
Un ja,jo tiesam mums tada mentalitate kritizejosa.Es ari grekoju kritizejot.Bet kad uzvar tad musejos pamrerigi slave,zaude kritize-patiesiba tas ir viens un tas pats tikai monetas otra puse-ka supoles ja kritize,tad logiski pec uzvaram parmerigi slavesi.Ta mums letiniem ir.
Nu Rus lidzigi ari kritize sportistus,bet kas uzvar parmerigi slave-dualisma paris ta var teikt.,Mums mentalitate ldiziga krieviem vismaz saja zina noteikti.A daniem tomer skandinavu stils-ka jau rietumos ""areja pieklajiba""utml.
Katra zina ja ir ko pamacities mums letiniem no daniem.
Drīkst pajautāt tavu aptuvenu vecumu (vismaz desmitos gadu) un dzimumu? Laime ne tuvu nav random sagadīšanās vai iekšēja apcerīguma un apzinātības iznākums (kaut gan apzinātība palīdz).

Pieņemot, ka tu esi vīrietis pēc pubertātes un pirms pensijas (lielākā daļa SC tādi ir), tu būsi laimīgs:
- Redzot, ka tev ir iespējas progresēt tavas sociālās grupas dominances hierarhijā;
- Samazinot ikdienas apdraudējumu risku (pelni nedaudz vairāk naudas);
- Izveidojot jēgpilnas partnerattiecības;
- Izveidojot pats sev mērķu un motivācijas sistēmu, izpildot tās pirmos soļus un saņemot pozitīvu atgriezenisku rezultātu;
- Izsekojot savu progresu pret savu veikumu pagātnē, nevis citu cilvēku veikumu tagadnē;
- Koncentrējot domu plūdumu.

Šis tiešām ir diezgan daudz izpētīts.
, 2018-05-16 12:34, pirms 6 gadiem
gonetohell rakstīja: Par šo ir visai daudz pētījumu. Socioloģija (gadījumos, kad pētāmo indivīdu skaits ir pietiekams) ir baigi precīzā zinātne.

Vienvārdsakot, ienākumi līdz 70 000 $ gadā (līdz apmēram 5.8k$ mēnesī) proporcionāli palielina laimes līmeni. Pie lielākiem ienākumiem laime nepieaug bet pie 33k$ mēnesī sāk samazināties.
No kuras valsts pētījuma cipari izvilkti? Šveicē, Amerikā un Latvijā tur ar tiem 5,8 ir visai atšķirīgs dzīves līmenis.
, 2018-05-16 12:37, pirms 6 gadiem
Maddie rakstīja: No kuras valsts pētījuma cipari izvilkti? Šveicē, Amerikā un Latvijā tur ar tiem 5,8 ir visai atšķirīgs dzīves līmenis.
ASV. Pirktspējas paritātes rādītāji no 2017 liek to visu reizināt ar 0.75, lai piemērotu LV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-16 13:00, pirms 6 gadiem
Šo jau no rīta izlasīju citā dāņu portālā. Bet nu vismaz kāds ielika beidzot.

Palasīju komentārus arī un nebiju nemaz piefiksējis faktu, ka dāņi 5v5 sastāvos 7 spēlēs tikai 3 vārtus iemeta.

Daži tur, protams, nedaudz noliek savus tautiešus, bet nu līdz LV troļļu līmenin ir kur augt. Vairāk tomēr ir objektīvi viedokļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-16 13:13, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Lielākā daļa cilvēku arī civilizētajā pasaulē strādā pēc fiksētās maksas pincipa, proti, visbiežāk tā ir stundu likme, kur ir attiecīga minimālā stavka, tik un tik par stundu un tik un tik stundas nedēļā un, atšķirībā no LV, galarezultātā sanāk visai pienacīgi Ko nozīmē "no paša viss atkarīgs"? Kāpēc vidusstatiskajam Jeņķim jeb Eiropietim par to nav galva jālauž, bet Lettiņam, lūk, tas ir jādara?
Es biju nedaudz plašāk domājusi. Ne jau valsts nosaka minimālo algu Maximā. Tas, ka mēs atbalstam uzņēmumus (pērkot to pakalpojumus), kuri darbiniekiem nemaksā pienācīgi, ir mūsu atbildība - principā ar iepirkšanos Rimi un Maximā tu atbalsti šādu vidējo pārdevēja/kasiera algu Latvijā. Citādi ir ar medpersonālu, to algām ir jābūt samērotām arī ar nepieciešamās izglītības līmeni un atbildību.
Bet, lai kādus lokus mestu, tāpat jāatgriežas pie paša iesaistes. Saeimā arī vairs nav to "zaļo cilvēciņu", tie paši mūsu līdzcilvēki tie vien ir.
Par to, ka Eiropā visi ar minimālo algu dzīvo cepuri kuldami, arī nepiekritīšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-16 13:46, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tikai tiem, kuri dažādu iemeslu dēļ ir bez darba, VALSTS garantē dažāda veida pabalstus, pie tam vēl visai nesūdīgus, mazliet lielākos par Latvijas vidējo algu
Kā tieši tie atšķiras no bezdarbnieku pabalsta?

Bet vispār shēma "pastrādā - pasēdi uz bezdarbnieku pabalsta" jau diemžēl kļūst diezgan izplatīta arī Latvijā, turklāt tieši jaunu cilvēku spēka gados vidū.
, 2018-05-16 13:58, pirms 6 gadiem
Jaa ar 11pts netikt astotniekā ir škrobigi, piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-16 14:43, pirms 6 gadiem
l_b_c, 10:37, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Atkārtošos - intereses pēc palasīju dāņu sporta portālos komentārus - pilnīgi cita pasaule, neviens netroļļo, pēc zaudējuma visi nenod**š savējos, bet izsaka atzinīgus vārdus, ka latvieši bija spēcīgāks pretinieks utt. Kāpēc pie mums komentāru sadaļa parasti ir tāda miskaste?

Ļoti labs un aktuāls komentārs.Katram uz to būtu sava atbilde,sava taisnība.Es palasu krieviski šobrīd baltkrievu presi, ar drausmīgi negatīviem komentiem,krievu presē pēc zaudējuma zviedriem jau virmo negatīvi komenti,ja zaudēs kanādiešiem,tad tur aizies pa pilno un arī pie mums nav savādāk.Šobrīd vēl visi eiforijā,bet pēc zaudējuma zviedriem,gan jau atradīsies "gudrinieki" komentos,kuri nories izlasi.Tāda diemžēl ir mūsu postsovku sabiedrība un jaunatne,kura izšķīlusies jau pēc neatkarības atgūšanas ne ar ko nav labāki,jo ietekmējušies no vecākiem.Ir jāizaug vairākām paaudzēm ,lai mēs kļūtu līdzīgi dāņiem.Tas attiecās uz visām jomām,ne tikai sporta.
, 2018-05-16 15:42, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kādā veidā jauni cilvēki spēka gados var tikt pie tāda pabalsta LV? Esmu tik dzirdējis kaut ko par bāreņiem, beztēva uzaugušajiem, vientuļām daudzbērnu māminām, invalīdiem un t.t.
Pie bezdarbnieku pabalsta var tikt jebkurš strādājošais, kurš vairs nestrādā. Vai arī es nesapratu jautājumu? Tendence ir tieši tāda - pastrādā, tad pasēž uz pabalsta, kad tas beidzas, atkal pastrādā un tā vairākkārt. Nē, nu, teorētiski, jau sociemaksas tu veic un tas tev pienākas, bet morāli, manuprāt, tā ir tāda lupatīga pieeja. Es nerunāju par to, ja tajā laikā aktīvi meklē darbu. Bet ir cilvēki, kas vienkārši "paņem pāris mēnešus brīvus" bez maz katru gadu.
Un Anglijā pabalsti degradē (par pašiem angļiem šeit runāju, nevis iebraucējiem) - tur ir izplatīts sēdēt uz pabalstiem, nevis strādāt par minimālo. Bailes no darba, manuprāt, ir degradācija.
, 2018-05-16 15:51, pirms 6 gadiem
Maddie rakstīja: Pie bezdarbnieku pabalsta var tikt jebkurš strādājošais, kurš vairs nestrādā. Vai arī es nesapratu jautājumu? Tendence ir tieši tāda - pastrādā, tad pasēž uz pabalsta, kad tas beidzas, atkal pastrādā un tā vairākkārt. Nē, nu, teorētiski, jau sociemaksas tu veic un tas tev pienākas, bet morāli, manuprāt, tā ir tāda lupatīga pieeja. Es nerunāju par to, ja tajā laikā aktīvi meklē darbu. Bet ir cilvēki, kas vienkārši "paņem pāris mēnešus brīvus" bez maz katru gadu.
Un Anglijā pabalsti degradē (par pašiem angļiem šeit runāju, nevis iebraucējiem) - tur ir izplatīts sēdēt uz pabalstiem, nevis strādāt par minimālo. Bailes no darba, manuprāt, ir degradācija.
Skandināvijā eksistē dažāda veida pabalsti, kurus tu saņem atbilstoši savam ienākumu līmenim vai nodarbei.

Piemēram, esi Zviedrijā dzimis students - saņem pabalstu. Vienalga, vai mācies labi vai slikti, ej uz skolu vai nē. Līdzīgi ir ienākumiem zem noteikta sliekšņa - kamēr vien tev tādi ir, tu saņem pabalstu. Tādejādi tiek mazināta sociālā spriedze sabiedrībā, samazināts vardarbīgu noziegumu vai sociālas nestabilitātes risks.
, 2018-05-16 16:03, pirms 6 gadiem
kalns30 rakstīja: man vienmēr cieņu izraisa komandas, kuras prot zaudēt! un vēl atrast sevī spēku uzslavēt pretinieku!
Pilnīgi piekrītu,cieņu Dāņi ir pelnījuši,bet Dāņu līdzjutēji pēc 1 gola vispār 0,prieks par Mūsejiem!
Miks Indrašis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64
7

2018. gada labākais Latvijas hokejists ir...

Ir pienākusi 2018. gada pēdējā diena un kopējā solī ar citiem medijiem grib soļot arī “Vienos vārtos”. Ir taču arī mums šis tas nepateikts (vai noklusēts!). Ko uz Jauno gadu līdzi nevajadzētu staipīt. Tā kā gads bija 18., tad arī nomināciju – 18. Neba nu simts, cik Latvijai gadu! Ja iespējams, pasmiesimies paši par sevi un hokeju, kas mūs vieno.
Oļegs Znaroks Phjončhanas olimpiskajās spēlēs 
Foto: fhr.ru
10

Putins piešķir Znarokam Aleksandra Ņevska ordeni

Krievijas federācijas prezidents Vladimirs Putins parakstījis lēmumu piešķirt bijušajam Latvijas izlases hokejistam un trenerim Oļegam Znarokam Aleksandra Ņevska ordeni par Krievijas izlases aizvešanu līdz Phjončhanas olimpisko spēļu zeltam.
Rikards Grēnborjs
Foto: TASS/Scanpix
7

Grēnborjs 2019. gadā atstās Zviedrijas galvenā trenera amatu

Zviedrijas izlases galvenais treneris Rikards Grēnborjs pēc 2019. gada pasaules čempionāta pametīs komandu, lai kopā ar ģimeni dotos uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Valstsvienības stūri pārņems Juhans Garpenlevs, kurš šobrīd ir Grēnborja asistents.