Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Video: Hokeja diēta: Indraša "šoti", Puče slavē Hārtliju un oponē Matulim…

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam noslēdzošo raidījuma “Hokeja diēta” sēriju, kurā viesojas sporta žurnālists un hokeja apskatnieks Armands Puče. Raidījuma laikā Puče velta labus vārdus Bobam Hārtlijam, oponē Jānim Matulim, kā arī pauž cerību, ka Latvijas hokejs piedzīvos pārmaiņas. Raidījuma noslēgumā pavasara hokeja kokteili “Arēna 29” bārā gatavo mūsu izlases uzbrucējs Miks Indrašis.

Raidījumu Sportacentrs.com TV kanālā skaties 17. maijā plkst. 22:00, bet atkārtojumā 18. maija rītā plkst. 9:00.

Iepriekšējie raidījumi:
Hokeja diēta: Daugaviņš ar "Karsuma triecienu",...
Hokeja diēta: Masaļska pavasara brīvdienas,...
Hokeja diēta: Lipmans stāsta par sevis atstāto...
Hokeja diēta: Karsums par veselību, Maskavu, PČ...
Hokeja diēta: Irbe par naudu NHL, pelēkajiem...
Vērtējums: +5

     [+] [-]

, 2017-05-18 00:03, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Nav mums tā materiāla ,lai izveidotu pirmo maiņu spēlētājus NHL , piedzims kāds ,bet ne jau mēs kā hokeja piramīda varēsim saukt to par savu augli. Tieši tāpēc izmantot to ,ko mēs varam ietekmēt ,tas ir likt fizisko iekšā ,protams viņiem bez tehnikas arī neiztikt .
Latvijā jau nav konkurences, kā es saprotu, visus labākos savelk vienā, divās komandās kā tur var kaut kas izaugt.. par fiziko arī jā, tā trūkst.

Ja paskatās objektīvi, tad praktiski visi, kas mums spēlē kaut kādā līmenī jaunā vai reletīvi jaunā vecumā laicīgi notinās no Latvijas skilus citur slīpēt vai arī trāpīja Dinamo vilcienā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:23, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man liekas ,ka esi mani pārpratis un mēs runājam ,katrs par ko mazliet citu.
Pie mūsu iespējām , tie mūsu tehniskie spēlētāji kurus tu domā , NHL līmenī vairs nav tik tehniski ,jo vienkārši nav iespējams tādus izveidot ,tas ir dabas dots talants ar kādu cilvēks piedzimst un protams ar laiku izkopj to. Protams ,ka ar fiziski spēcīgiem ,es nedomāju tikai skrējējus ,tiem arī ir vajadzīga tehnika ,bez tās kā tu saki vārtus nevar gūt. Bet mēs nevaram ,veidot tehniskos spēlētājus ,bez super fiziskās bāzes ,jo mums diemžēl nepiedzimst tādi ,kas var iziet tikai uz savu roku veiklību un domāšanas ātrumu.. Tāpēc kā Pučes kungs minēja , tieši fiziskais ir galvenais ,ko mēs varam ielikt spēlētājos ,lai būtu konkurētspējīgi. Protams Tu vari openēt un izteikt savu viedokli ,bet es piekrītu Pučem ,kas reizē arī ir mans domugājiens.
Ko var strīdēties, tīrākais piemērs ir bobslejs. Upatnieks pirmsākumos un Prūsis tagad izvēlējās iet ceļu ar fiziski jau gatavajiem sportistiem attīstot tiem braukšanas iemaņas. Tādu pašu ceļu šobrīd sper Lielbritānijas un Korejas pārstāvji. Un tas strādā. Ko tas rāda, lai sasniegtu virsotnes fizuha ir kā pamats arī individuālās meistarības izkopšanai. Citādi, tas ir vienkārši labi pavadīts laiks.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:28, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Latvijā jau nav konkurences, kā es saprotu, visus labākos savelk vienā, divās komandās kā tur var kaut kas izaugt.. par fiziko arī jā, tā trūkst.

Ja paskatās objektīvi, tad praktiski visi, kas mums spēlē kaut kādā līmenī jaunā vai reletīvi jaunā vecumā laicīgi notinās no Latvijas skilus citur slīpēt vai arī trāpīja Dinamo vilcienā.
Un tā tas ir visos komandu sporta veidos, ja vēlas sasniegt kaut ko vairāk par Latvijas virslīgu. Kā piemērs, tas pat baskets. Pa lielam visi izlases top spēlētāji jaunatnes vecumā (pēc 15-18 gadu sasniegšanas) dodas prom un pilnveido savu meistarību ārpus Latvijas.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-18 00:30, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man liekas ,ka esi mani pārpratis un mēs runājam ,katrs par ko mazliet citu.
Pie mūsu iespējām , tie mūsu tehniskie spēlētāji kurus tu domā , NHL līmenī vairs nav tik tehniski ,jo vienkārši nav iespējams tādus izveidot ,tas ir dabas dots talants ar kādu cilvēks piedzimst un protams ar laiku izkopj to. Protams ,ka ar fiziski spēcīgiem ,es nedomāju tikai skrējējus ,tiem arī ir vajadzīga tehnika ,bez tās kā tu saki vārtus nevar gūt. Bet mēs nevaram ,veidot tehniskos spēlētājus ,bez super fiziskās bāzes ,jo mums diemžēl nepiedzimst tādi ,kas var iziet tikai uz savu roku veiklību un domāšanas ātrumu.. Tāpēc kā Pučes kungs minēja , tieši fiziskais ir galvenais ,ko mēs varam ielikt spēlētājos ,lai būtu konkurētspējīgi. Protams Tu vari openēt un izteikt savu viedokli ,bet es piekrītu Pučem ,kas reizē arī ir mans domugājiens.
Tur jau tā problēma, ka mēs to super fizisko bāzi un augumu jau šobrīd sākam meklēt un gribam attīstīt pārāk agrā vecumā, jo esam uz to ieciklējušies. Paskaties uz U20 aisargiem - visgarākie un vistizlākie. Turklāt, Pučes tieksme visus Latvijas hokejistus par čekeriem pasludināt un norakstīt ir sen zināma. Kā tagad atceros viņa interviju ar Daugavu NHL laikos. Tagad, Pavlovs vispār nav trāpījis ar profesiju. Kā, kaut ko tādu, vispār, var pateikt? Pie Ābola Dinamo Pavlovs sāka atvērties, tāpat Skvorcovs, Meija. Ja nebūtu diskābels...

     [+] [-]

, 2017-05-18 00:39, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ko var strīdēties, tīrākais piemērs ir bobslejs. Upatnieks pirmsākumos un Prūsis tagad izvēlējās iet ceļu ar fiziski jau gatavajiem sportistiem attīstot tiem braukšanas iemaņas. Tādu pašu ceļu šobrīd sper Lielbritānijas un Korejas pārstāvji. Un tas strādā. Ko tas rāda, lai sasniegtu virsotnes fizuha ir kā pamats arī individuālās meistarības izkopšanai. Citādi, tas ir vienkārši labi pavadīts laiks.
Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 00:50, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.
Negvelz muļķības! Fiziku vari sākt trenēt kaut no dzimšanas, tikai katram vecumam un organismam atbilstošām slodzēm! Jāsāk ar dziļās muskulatūras un sirds nostiprināšanu. Tālāk ar vispārējo fizisko sagatavotību. Un tikai pēc tam ķerties klāt specializētajiem vingrinājumiem. Tikai pie mums, cik redzēts, uzreiz ķeras klāt spec. vingrinājumiem un tad brīnās, ka šķības muguras, vārgas rociņas, utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 01:31, pirms 7 gadiem
Boslejistus, it īpaši stūmējus, nav korekti salīdzināt ar hokejistiem. Bobslejā galvenais ir fiziskais, bet hokejā vajag daudz vairāk dotumu

     [+] [-]

, 2017-05-18 02:01, pirms 7 gadiem
Puče lien Hārtlijam dibenā bez ziepēm. Ābolam pietiek mērķtiecības un vēriena. Matulis pareizi saka, ka vietējie spēlētāji vienkārši netic vietējam trenerim
Nav mums tik daudz to resursu, lai teiktu, ka Hārtlijs izvēlējās no 1000 spēlētājiem 25, kas veidoja super kolektīvu. Paņēma tos, kas bija pieejami
Agrāk ņuņņājās ar itāļiem? Šogad neņņunnājās?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 02:34, pirms 7 gadiem
Brože reportāžās runā kā mironis. Ļoti nepatīkams žurnālists, arī brīžos, kad veidoja intervijas. Nav bauda tādu žurnālistu skatīties un klausīties, liekas, ka atdos galus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-18 11:04, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Negvelz muļķības! Fiziku vari sākt trenēt kaut no dzimšanas, tikai katram vecumam un organismam atbilstošām slodzēm! Jāsāk ar dziļās muskulatūras un sirds nostiprināšanu. Tālāk ar vispārējo fizisko sagatavotību. Un tikai pēc tam ķerties klāt specializētajiem vingrinājumiem. Tikai pie mums, cik redzēts, uzreiz ķeras klāt spec. vingrinājumiem un tad brīnās, ka šķības muguras, vārgas rociņas, utt.
Vipirms bērnam "jāiemāca" mīlēt hokejs kā spēle. Bez tā nekas nevar sanākt. Visapkārt dzird tikai: "cik smagi tev būs jāstrādā, jāskrien, jāsitās, nav augums, tu esi par vārgu, utt."

  -1 [+] [-]

, 2017-05-18 17:00, pirms 7 gadiem
TAK AIZVĀCIET MATULI! Cilvēkam vispār manieres nav iemācītas. Takā kaut kāds urļiks...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-18 18:57, pirms 7 gadiem
Njā, Matulis ar nav trāpijies profesijā, stipri kaitinošs frukts, pie tam liels demagogs, pats sev patīk, bet citi vienkārši pieklājīgi paklusē..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-18 19:57, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Nu gan salīdzināji. Nevar hokeja skilus iemācīt 16-18 gadu vecumā, savukārt fiziku ātrāk nedrīkst kačāt, to jebkurš normāls fizioterapeits pateiks. Nekā laba no kermeņa nodzīšanas līdz pubertātes vecumam nebūs.
Un pēc tam brīnīsies, ka kādā Elites U-18 mūsējos kā tādas pastmarkas kanādieši vai jenķi izlīmē pa bortiem? Es nesaku, ka sīkajam fizuha tagad būtu jākačā jau no 7-10 gadiem, bet ap 13-15 ir jau pēdējais laiks pielikt arī fizuhu klāt pie treniņiem! Un arī to "jākačā" nav jāsaprot burtiski(mums tur nevajag kultūristus izlasē), bet bet gan fiziski spēcīgus čaļus, kas var gan pie borta pacīnīties, gan paskriet un kas nav arī tizleņi! Ko dos skilli, ja tu fiziski esi "mīksts"?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-18 20:55, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Un pēc tam brīnīsies, ka kādā Elites U-18 mūsējos kā tādas pastmarkas kanādieši vai jenķi izlīmē pa bortiem? Es nesaku, ka sīkajam fizuha tagad būtu jākačā jau no 7-10 gadiem, bet ap 13-15 ir jau pēdējais laiks pielikt arī fizuhu klāt pie treniņiem! Un arī to "jākačā" nav jāsaprot burtiski(mums tur nevajag kultūristus izlasē), bet bet gan fiziski spēcīgus čaļus, kas var gan pie borta pacīnīties, gan paskriet un kas nav arī tizleņi! Ko dos skilli, ja tu fiziski esi "mīksts"?
Paskaties uz Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-19 09:15, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Paskaties uz Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru.
Kuru no Latvijas spēlētājiem Tu salīdzini (skilu ziņā) ar Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru?

     [+] [-]

, 2017-05-19 10:28, pirms 7 gadiem
Es vienīgais esmu tik naivs, ka man nebija ne jausmas par to, kā LV izlase ir dzērusi starp spēlēm? :O

Kāds zin, cik lielā mērā tā dzeršana notikusi? Mēs runājam pa 1-2 aliem, vai kautko ap 40%?
vnk šokā esmu. Matulis tākā cūkā bārsta pupas. wtf.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-19 12:11, pirms 7 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kuru no Latvijas spēlētājiem Tu salīdzini (skilu ziņā) ar Keinu, Panarinu, Gudro, Marneru?
Tur jau tā lieta, ka Latvijas bērnu hokeja sistēmā tādus nav iespējams izaudzināt. Un ne dēļ bērnu daudzuma. Mēs vienkārši esam apsēsti ar augumu un fiziku. Pat NHL skauti kļūdījās novērtējot Gudro (104 drafta numurs) iespējas spēlēt NHL. Te ir labs raksts par šo tēmu https://www.thestar.com/sports/hock... Un nevajag mani pārprast. Neuzskatu, ka spēlētājiem nevajag labu fizisko sagatavotību. Vienkārši nevēlos, lai to pasludina par brīnumlīdzekli.

     [+] [-]

, 2017-05-19 15:22, pirms 7 gadiem
agrism rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas bērnu hokeja sistēmā tādus nav iespējams izaudzināt. Un ne dēļ bērnu daudzuma. Mēs vienkārši esam apsēsti ar augumu un fiziku. Pat NHL skauti kļūdījās novērtējot Gudro (104 drafta numurs) iespējas spēlēt NHL. Te ir labs raksts par šo tēmu https://www.thestar.com/sports/hock... Un nevajag mani pārprast. Neuzskatu, ka spēlētājiem nevajag labu fizisko sagatavotību. Vienkārši nevēlos, lai to pasludina par brīnumlīdzekli.
Agri ,Tu taču saproti ,ka mēs nevaram katram bērnam pielikt klāt tehnikas treneri , tas ir ,Tev kā hokejista vecākam būtu jāstrādā atsevišķi ar savu bērnu un jāpilnveido viņa prasmes ar nūju... tikai jau, kad bērns ir sasniedzis noteiktu līmeni ar viņu sāk strādāt algoti treneri. Un salīdzināt Keinu ,Panarinu to pašu mazo nazīti Gudro ir nevietā...

     [+] [-]

, 2017-05-19 16:16, pirms 7 gadiem
Tieš tāpēc, ka kultivējam hokeju kā smagu darbu nevis skaistu mākslu mums tādi neaug un arī neizaugs. Krieviem paveicās, ka Panarinu junioru vecumā paņēma Vitjaz sistēma, kad viņu izmeta Traktors. Ja viss ietu ierasto ceļu, viņš šobrīd iespējams vispār vairs nespēletu. Kā teica Sorokins, Latvijas izlases spēlētāji vienmēr izcēlušies ar savu hokeja inteliğenci, ja sabojāsim to ar skrien-met visur un vienmēr ideoloğiju, nekas labs mūs negaida.