Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Latvija zaudē maču vairākumā, čempionāts beidzies

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvija zaudē maču vairākumā, čempionāts beidzies
Tomašs Rolineks iemet pirmos
Foto: AP/Scanpix

Šodien pēdējo maču pasaules čempionātā aizvadījusi Latvijas izlase. Pēdējo, jo ceturtdaļfinālā iekļūt neizdevās - pret Čehijas valstsvienību zaudējums ar 1:3. Latvijas komanda noslēgs čempionātu 11. vai 12. vietā.

Norvēģijas uzvara šodien pār Šveici nozīmēja to, ka Latvijas izlasei pilnīgi viss izšķiras šovakar pret Čehiju – uzvara pamatlaikā uzreiz dotu mūsējiem vietu ceturtdaļfinālā. Protams, to apzinājās abas komandas, arī Čehija...

1. periods: metieni 2:16, rezultāts 0:0...

1. trešdaļai noslēdzoties, bija divējādas sajūtas – no vienas puses pret spēcīgo Čehiju saglabājām cerīgo 0:0, bet otras puses... veids, kādā tas tika panākts, neizskatījās daudzsološs. Praktiski visas 20 minūtes Čehija nepārtraukti uzbruka, bet mūsējie tikai atsitās. Un tā tas bija ne tikai brīdī, kad palikām trijatā pret pieciem (Artūrs Kulda mazākumā nospēlēja nevajadzīgi agresīvi), bet arī vienādos sastāvos. Savs moments bija arī mūsu komandai, kad vairākumā izcilā pozīcijā bija Georgijs Pujacs (meta garām), taču kopumā latvieši spēlēja izteikti no aizsardzības, ne reizi nepievīla Edgars Masaļskis un pirmajā pārtraukumā komandas devās bez gūtiem vārtiem. Tomēr šķita, ka tālāk būs vēl smagāk un bija skaidrs, ka pie šādas spēles visu maču sausā nenoturēsimies...

2. periods: Latvija vairākumā... norok savas cerības...

Lai cik mūsējiem grūti gāja pirmajās 20 minūtēs, kas to būtu domājis, ka izšķirošo triecienu Čehija veiks... spēlējot mazākumā. Mūsu pretinieki muļķīgā veidā nopelnīja divas minūtes (seši laukuma spēlētāji) un Latvijas komandai tika dota iespēja sodīt pretinieku. Rezultātā sodījām paši sevi. Aleksandrs Ņiživijs, ieejot zonā, pazaudēja ripu, tad neveiksmīgi uz priekšu to mēģināja pasist Pujacs, tomēr ripa nonāca pie pretiniekiem, un Tomašs Rolineks perioda 3. minūtē elegantā stilā pārspēja Masaļski. Uzreiz pēc tam Latvijas izlase tika pie vairākuma piecatā pret trijiem un... spītīgi nemeta pa vārtiem. Mūsu 1. maiņa nekādi nespēja savi pierādīt un vēl viena iespēja tika izniekota. Turpinājumā čehi nomierinājās, viņu spiediena vairs nebija un likās, ka tas varētu dot rezultātu – īpaši trešdaļas beigās, kad latvieši tika pie vēl viena vairākuma. Ja tobrīd, īsi pirms pārtraukuma, izdotos izlīdzināt, pēdējās 20 minūtes būtu dramatiskas. Tomēr nē – atkal kļūdījās 1. maiņa, un tas pats Rolineks mazākumā jau otro reizi sodīja Latviju ļoti bargi. Ņemot vērā, ka mūsu izlasei derēja tikai uzvara pamatlaikā, situācija pirms pēdējā perioda bija diezgan bezcerīga - 0:2.

3. periods: Pečura iemet, 1. maiņa atkal ielaiž

Pēdējās 20 minūtes latvieši uzsāka aktīvi, ik pa laikam patraucējot Tomašu Vokunu. Tomēr kopumā spēle iegāja mierīgākā gultnē. Pāris reizes no labām pozīcijām meta arī čehi, glāba Masaļskis. Savukārt 51. minūtē Lauris Dārziņš lika tiesnešiem braukt skatīties video atkārtojumu, vai nebija vārti - nebija gan. Vēlāk Jānis Sprukts trāpīja pa stabiņu, bet mirkli pēc tam 4. maiņas uzbrucējs Sergejs Pečura iemeta vārtus un jau cerīgāks 1:2! Gandrīz uzreiz Pujacs meta no vārtu priekšas - Vokuns vietā un prettriecienā pēc čehu ātras kombinācijas 3:1 panāca Romāns Červenka, pieliekot punktu intrigai. Jāsaka, ka pie visiem trim ielaistajiem vārtiem laukumā atradās mūsu 1. maiņa... Spēli ar 3:1 uzvarēja Čehija. Latvijai čempionāts diemžēl noslēdzies ar 11. vai 12. vietu.

Pasaules čempionāts, F apakšgrupa

Latvija - Čehija 1:3 (0:0, 0:2, 1:1)
Vārti: 22:21 Rolineks (Koukals, maz.) 0:1, 37:51 Rolineks (Koukals, maz.) 0:2, 52:05 Pečura (Saulietis) 1:2, 52:51 Červenka (Novotnijs) 1:3
Vārtsargi: Masaļskis - Vokuns
Metieni: 26:32
Soda minūtes: 10:14

F grupas tabula

VKomandaSUZVārtiP
1.Šveice43112:79
2.Zviedrija43113:79
3.Kanāda42220:96
4.Norvēģija5239:266
5.Čehija4229:86
6.Latvija51410:163

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 00:11, pirms 14 gadiem
3graudnieks rakstīja: Beidziet te Ņiživiju noriet! Zaiebaleksandrs arī šodien ne reizi vien skaisti nodemontrēja ripas pieturēšanas tehniku!
Skaisti pieturēja ripu mazākumā pretinieku zonā starp trim pretiniekiem,kas beidzās mēs visi zinām ar ko.

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:12, pirms 14 gadiem
es neeeesmu nekaada eksperte, ka te vareetu treneri vai speeleetaajus aplikt un juus taapat, beeeet savu viedokli katrs var izteikt.... man bija prieks par 2o un 4o mainju - vareeja redzeet, ka chalji sitas par katru ripu; iesoeejams, jau, ka arii 1aa un 3aa mainja liidziigi gribeeja tachu vai nu vinjiem nesanaaca vai kkas vnk nebija saprasts... kopumaa, paldies muuseejiem par visu, kas bija shajaa chempii, gaidam naakamgad slovaakijaa - aij, nee tachu, braucam pashi uz slovaakiju
sagaidam muuseejos lidostaa ar - kopaa celjamies, kopaa ciinaamies, kopaa esam stipraakie!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:12, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man tikai jautājums, Šveici, čehiju un citas komandas, kurās spēlē spēlētāji no stiprām līgām te visi uzskatīja par vājām, bet mums nezkapēc ar KHL nebūt ne zvaigznēm, BAČ, Krievijas augstākās līgas, Somijas 2. līgas un tamlīdzīgiiem spēlētājiem vajadzētu gāzt kalnus
te nu man tev jaapiekriit vai tieshaam Khl liiga otra stipraakaa pasauleee??????

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:12, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kādā sakarā?
Nu bet ja tu te čīksti par sapņiem un vel nezin ko, Tevī vispār nav nekāda optimisma? Tu jau pirms spēles noraksti savējos?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 00:13, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: ejiet ielās, izgāziet dusmas pār saeimu un deputātiemm
AIZVERIES, b*a

  -3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:13, pirms 14 gadiem
njaa
zeel
bet kapeec tikai 12. vieta?
norveegus tak vinnejaam

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:13, pirms 14 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: Bet tādas spēles, piemēram, pagāšgad pret Zviedriju dod to cerību. Nav taču tā, ka mūs visas lielās komandas brutāli noper.
Jaaa.... Tad jau ari 97g speles un visas dizas uzvaras pret krieviem ar varetu dot ceribu par Dream team! lab joks, bet pats saproti.... Sho gadu nevar salidzinat ar pagjusho, tapat, ka nakamo nevares salidzinat ar sho gadu... Pasties tos pashus amerikanjus, vislaik gajushi ka pretendenti uz medaljam, shogad 12ta vieta...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 00:13, pirms 14 gadiem
mums ir pasmaju cempionats?

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 00:14, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Pēc šīs spēles man liekas, ka Želubovskis tādus sūdus nebūtu savārījis, un Bukarts vēl jo vairāk nē.

Labāk lai brauc tie, kam acis deg un kas priecājas par izdevību, nekā tie, kas aizbrauc pienākuma pēc atslidināties. Re kā Kulda atbrauca, priecīgs par to, ka tiek spēlēt, kā viņš tajā video runāja, prieks skatīties.

Man atmiņā atausa Znaroka vārdi pirms čempja,kad Vasiļjeva maiņai deva ļoti daudz atpūsties - Čto, mņe Vasiļjeva proverjaķ nada?
Vēl pasaki ka Znaroka vietā tu Vasjiljevu neņemtu 4empionātā...

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:14, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Jaaa.... Tad jau ari 97g speles un visas dizas uzvaras pret krieviem ar varetu dot ceribu par Dream team! lab joks, bet pats saproti.... Sho gadu nevar salidzinat ar pagjusho, tapat, ka nakamo nevares salidzinat ar sho gadu... Pasties tos pashus amerikanjus, vislaik gajushi ka pretendenti uz medaljam, shogad 12ta vieta...
13tā.
Nu tev ir taisnība, bet vienmēr būs tie, kas cerēs un tādiem ir arī jābūt.

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:14, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: te nu man tev jaapiekriit vai tieshaam Khl liiga otra stipraakaa pasauleee??????
Cik tad mums ir to khl komandu liideri, sveicieshiem visa komanda no NLA, kur stipraakas komandas ir virs Dinamo liimena, čehiem Rolineks, Jagrs ir savu komandu liideri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 00:16, pirms 14 gadiem
Dragājam tik padomju hokeju! Viss būs štokos!

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 00:16, pirms 14 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: 13tā.
Nu tev ir taisnība, bet vienmēr būs tie, kas cerēs un tādiem ir arī jābūt.
Protams ka bus, tieshi tapat, ka Latvijas padebila prese, kas jau pirms chempja auro Latvia, chempion!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:17, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tad mums ir to khl komandu liideri, sveicieshiem visa komanda no NLA, kur stipraakas komandas ir virs Dinamo liimena, čehiem Rolineks, Jagrs ir savu komandu liideri.
kur tad taa khl liigas pieredze un meistariibas izaugums ???? kaa speeleejaam pirms khl ,taa tagad ,progresa nav nekaada

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:17, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: te nu man tev jaapiekriit vai tieshaam Khl liiga otra stipraakaa pasauleee??????
3. maiņas uzbrūcēji viduvējā KHL komandā noteikti nav labāki par savu klubu vadošiem spēlētājiem Šveices, Zviedrijas, 4ehijas līgās.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 00:18, pirms 14 gadiem
Pats divainaakais ir tas, ka visu sezonu Kulda AHL nospeleja vienaa pari ar vairaakaartejo stenlija kausa ieguveju Celiosu pirmajaa maina un var teikt speleja ari vairaakumos,bet te Znaroks liek visu laiku divus tizlus aizsargus kas keras aiz zilas linijas!!! Nju sviests!!!!Un galvenais ka Pujacs spelee vienaa no sliktaakajaam KHL komandaam un ne jau pirmajaa mainaa bet par Reki nerunaasim,zema limena Vacijas kaut kaadas ligas aizsargs Loti bedigi bija skatities

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:18, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man tikai jautājums, Šveici, čehiju un citas komandas, kurās spēlē spēlētāji no stiprām līgām te visi uzskatīja par vājām, bet mums nezkapēc ar KHL nebūt ne zvaigznēm, BAČ, Krievijas augstākās līgas, Somijas 2. līgas un tamlīdzīgiiem spēlētājiem vajadzētu gāzt kalnus
Tas pats pie vakardienas čeha komentāra raksta daudzi smēja, ka kas tas Vampola tāds ir, ka pat KHL nav spējis noturēties. Tikai problēma tāda, ka bez Dinamo liela daļa mūsējo arī tur nemaz nespēlētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:19, pirms 14 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Tikai vēl nesaki, ka Šuplers ir labāks par Znaroku...
Znaroks noteikti ir uzvarētājs pēc psiholoģijas, bet fakts, ka Šuplers šo divu gadu laikā mūsu spēlētājus ir gana labi iepazinis, lai varētu izlasi vadīt pietiekami veiksmīgi ir fakts. Znaroks ir veicis lielisku darbu pagājušajā gadā, bet šajā čempī nav izpildījis LFH uzstādīto uzdevumu, loģisks solis - līguma nepagarināšana.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 00:19, pirms 14 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Pats divainaakais ir tas, ka visu sezonu Kulda AHL nospeleja vienaa pari ar vairaakaartejo stenlija kausa ieguveju Celiosu pirmajaa maina un var teikt speleja ari vairaakumos,bet te Znaroks liek visu laiku divus tizlus aizsargus kas keras aiz zilas linijas!!! Nju sviests!!!!Un galvenais ka Pujacs spelee vienaa no sliktaakajaam KHL komandaam un ne jau pirmajaa mainaa bet par Reki nerunaasim,zema limena Vacijas kaut kaadas ligas aizsargs Loti bedigi bija skatities
arii nesapratu ,nafig Kuldu nelaida vairaakumaa

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 00:19, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: A KAD LATVIJA KĻŪS PAR PASAULES ČEMPIONIEM?
es nezinu, kāpēc, bet skaļi sāku smieties

  -2 [+] [-]

, 2010-05-18 00:20, pirms 14 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Pats divainaakais ir tas, ka visu sezonu Kulda AHL nospeleja vienaa pari ar vairaakaartejo stenlija kausa ieguveju Celiosu pirmajaa maina un var teikt speleja ari vairaakumos,bet te Znaroks liek visu laiku divus tizlus aizsargus kas keras aiz zilas linijas!!! Nju sviests!!!!Un galvenais ka Pujacs spelee vienaa no sliktaakajaam KHL komandaam un ne jau pirmajaa mainaa bet par Reki nerunaasim,zema limena Vacijas kaut kaadas ligas aizsargs Loti bedigi bija skatities
Pujacs ir Sibirj vadošais aizsargs, un ne jau vīņš visu bojājā, vainīgais bija tikai Reķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 00:20, pirms 14 gadiem
Un vsp velviens faktors, kas butu jalabo! par cik DR ir izlases kodols, tad DR ari vaidzetu izlases treneri... a to sanak, ka 1 visu gadu trene pec sava prata un vis ir so so ok, tad atbrauts kkads picuks no hz kurienes un sak njemt prieksha pec sava paura un beigas jus redzat kas sanaca! ne divi ne pusotra...

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:21, pirms 14 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: es nezinu, kāpēc, bet skaļi sāku smieties
ne tu vienigais

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 00:21, pirms 14 gadiem
vetal7 rakstīja: ja neebuutu panemis Vasiljevu , Niziviju , Reki , tad uj pat nezinu kas tee notiktu ...
Kas tad notiktu,nekas nemainitos!!!! butu vairaakuma maina iespeleta Karsums Sprukts Daugavins un aizsardzibaa Kulda Sotnieks!!! viss butu ok,visa taa maina ir reaala NHL MAINA

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:22, pirms 14 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Pujacs ir Sibirj vadošais aizsargs, un ne jau vīņš visu bojājā, vainīgais bija tikai Reķis.
kADS tEV VADOSSAIS AIZSARGS!!!! A pskaties vina statistiku!!!! Varbut Lada vins bija vadossais aizsargs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:23, pirms 14 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Znaroks noteikti ir uzvarētājs pēc psiholoģijas, bet fakts, ka Šuplers šo divu gadu laikā mūsu spēlētājus ir gana labi iepazinis, lai varētu izlasi vadīt pietiekami veiksmīgi ir fakts. Znaroks ir veicis lielisku darbu pagājušajā gadā, bet šajā čempī nav izpildījis LFH uzstādīto uzdevumu, loģisks solis - līguma nepagarināšana.
Šuplers strādāja ar Dinamo 2 gadus, Znaroks ar tās spēlētājiem >>>2 gadus. Un ja Latvija mainīs trenerus katru gadu, neredzēt tai medaļas. Latvijas izlase paņēma noteikto kursu, lai pie tā arī viņa turās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:24, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: A KAD LATVIJA KĻŪS PAR PASAULES ČEMPIONIEM?
Tuvā nākotnē cerams Paskaties uz Šveici, tikām ātrāk A grupā, bet priekšā ir viņi un šogad reāli tēmē uz metālu (ne tajā labākajā sastāvā). Ņemam piemēru no viņiem.

     [+] [-]

, 2010-05-18 00:24, pirms 14 gadiem
vetal7 rakstīja: ja neebuutu panemis Vasiljevu , Niziviju , Reki , tad uj pat nezinu kas tee notiktu ...
To pensjonaru vieta panjemtu jaunos... mok kadu no vinjiem kads skauts ieverotu... ja ne NHL, tad vismaz AHL, kur ir iespejas sevi paradit un pilnveidoties... a to Znaroks jaunajiem neuzticas, Shupleram nepatik, ta nu paliek micoties pa kkadiem lauku chempjiem...