Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Turpināsies cīņas par ceturtdaļfinālu

Jānis Pārums

Turpināsies cīņas par ceturtdaļfinālu
Krievs Iļja Kovaļčuks aprunājas ar tiesnesi
Foto: RIA Novosti

Šovakar pasaules hokeja čempionātā tiks aizvadītas pa divām spēlēm E un F grupās. Bez Latvijas un Francijas valstsvienību spēkošanās E grupā, pietiekami interesanti dueļi gaidāmi arī pārējos trīs mačos.

Plkst. 17:15 F grupas spēlē laukumā dosies Čehijas un Slovākijas izlases. Abu šo komandu savstarpējās tikšanās allaž bijušas principiālas un šī reize nebūs izņēmums. Turklāt arī turnīra tabulā abas komandas atrodas līdzās un šai spēlei būs liela nozīme cīņā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā. Čehi pagaidām ar trim punktiem ieņem ceturto vietu, bet slovāki ar diviem punktiem ir piektie.

Citā F grupas spēlē plkst. 21:15 cīnīsies Somijas un Baltkrievijas izlases. Arī šīs vienības tabulā ir līdzās, taču tās šķir četri punkti! Somi joprojām cīnās bez zaudējumiem, savukārt baltkrievi piedzīvojuši tikai vienu neveiksmi un guvuši divas uzvaras papildlaikā un pēcspēles metienos. Somiem milzu grūtībām nevajadzētu rasties, lai gan viņiem jau vakar bija spēle, kurā tika izcīnīta smaga uzvara pagarinājumā pret Slovākiju. Baltkrievijai vakar bija brīvdiena.

E grupā šovakar tiksies līdervienības – Krievija un ASV. Krievi ja ir viena no trijām (vēl Kanāda un Somija) izlasēm, kas nav piedzīvojusi zaudējuma rūgtumu, turklāt krievi vakar atpūtās, kamēr amerikāņi aizvadīja "treniņu" pret Franciju (6:2). Spēles iznākums lielā mērā būs atkarīgs no tā cik veiksmīgi komandām izdosies apturēt pretinieku līderus. Iļja Kovaļčuks ir turnīra otrais rezultatīvākais spēlētājs (3+6), taču viņš ir arī vienīgais no Krievijas hokejistiem rezultatīvāko divdesmitniekā. Turpretī amerikāņiem tādi spēlētāji ir četri – Džeks Džonsons, Patriks O'Salivans (abiem 4+2), Dastins Brauns un Džons Maikls Lailss (abiem 1+5). Taču, kā zināms, uzvaras gūst komandas nevis atsevišķi to spēlētāji.

E grupas kopvērtējums

VKomandaUUPZPZVārtiP
1.Krievija210017:98
2.ASV201015:107
3.Latvija02017:74
4.Zviedrija012013:144
5.Šveice10114:64
6.Francija00034:140

F grupas kopvērtējums

VKomandaUUPZPZVārtiP
1.Kanāda300018:59
2.Somija210011:48
3.Baltkrievija02016:94
4.Čehija10029:113
5.Slovākija00215:112
6.Norvēģija00124:131

Šīs dienas spēles

LaiksSpēle
17:15Latvija - Francija
17:15Čehija - Slovākija
21:15ASV - Krievija
21:15Somija - Baltkrievija

Izmantotie resursi:
iihf.com

 +20 [+] [-]

, 2009-05-02 13:05, pirms 15 gadiem
Šodien pat tabulas pareizas, kāds te ir labā noskaņojumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: skverzaks1

 +22 [+] [-]

, 2009-05-02 13:08, pirms 15 gadiem
Šogad Latvija un Baltkrievija rāda brīnumus, lielā mērā pateicoties Masaļskim un Mezinam

  -4 [+] [-]

, 2009-05-02 13:12, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mums izdevīgāk,ja Zviedrija zaudē Šveicei... Jo tad varam palikt 3. vietā grupā!
Mums jāņem savi punkti un jācer, ka rangā pēc chempionāta būsim otrajā izlozes grozā.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 13:13, pirms 15 gadiem
Dancerz rakstīja: Šogad Latvija un Baltkrievija rāda brīnumus, lielā mērā pateicoties Masaļskim un Mezinam
Mezins patiešām vienmēr jauns.Bet arī viņiem KHL ir devis daudz laba par spīti neveiksmīgajai Dinamo sezonai.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 13:16, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mums izdevīgāk,ja Zviedrija zaudē Šveicei... Jo tad varam palikt 3. vietā grupā!
Man skiet ka mums vislabak ja tajaa macaa ir pagarinajums ar jebkadu gala iznakumu.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 13:18, pirms 15 gadiem
suns rakstīja: Man skiet ka mums vislabak ja tajaa macaa ir pagarinajums ar jebkadu gala iznakumu.
Pagarinājums būtu visideālāk!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-02 13:19, pirms 15 gadiem
ja mēs šodien uzvaram Franciju ar rezultātu 5 ,vai 6 :0 un Amerikāņi zaudē Krieviem ar 4:0 vai 4:1 tad rēali mēs varam grupā pat otrie kas dod ceturdaļfinālā slovākus,čehus vai baltkrievus.Labākais variants būtu slovākija un baltkrievija.viss ir iespējams.

 +15 [+] [-]

, 2009-05-02 13:23, pirms 15 gadiem
patmalnieks.ivars rakstīja: ja mēs šodien uzvaram Franciju ar rezultātu 5 ,vai 6 :0 un Amerikāņi zaudē Krieviem ar 4:0 vai 4:1 tad rēali mēs varam grupā pat otrie kas dod ceturdaļfinālā slovākus,čehus vai baltkrievus.Labākais variants būtu slovākija un baltkrievija.viss ir iespējams.
ko Tu pīpē? vienādu punktu gadījumā ar ASV viņi ir priekšā

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 13:24, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Mums izdevīgāk,ja Zviedrija zaudē Šveicei... Jo tad varam palikt 3. vietā grupā!
Piekrītu. Taču galvenais, lai viņi punktus nedala, bet uzvar pamatlaikā.(jebkura komanda). Ideālais variants: Šveices uzvara pār zviedriem ar trīs punktiem un kāsiens no amīšiem. Tas mums iespējams ļautu izmukt no CAN mašīnas.

 +16 [+] [-]

, 2009-05-02 13:27, pirms 15 gadiem
Pēc uzvaras pār Franciju arī varēsim sākt kaut ko rēķināt. Tagad no tā nav nekādas jēgas.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 13:28, pirms 15 gadiem
suns rakstīja: Man skiet ka mums vislabak ja tajaa macaa ir pagarinajums ar jebkadu gala iznakumu.
Pilnīgi izlēgts, jo tad pēdējā kārtā gan SWE, gan SUI mums var tikt garām. Bet pie 'tiras uzvaras mēs jau vienu apsteidzam>

 +10 [+] [-]

, 2009-05-02 13:28, pirms 15 gadiem
Peec apstaklu sakritibam varam but arii pirmie!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-02 13:28, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Piekrītu. Taču galvenais, lai viņi punktus nedala, bet uzvar pamatlaikā.(jebkura komanda). Ideālais variants: Šveices uzvara pār zviedriem ar trīs punktiem un kāsiens no amīšiem. Tas mums iespējams ļautu izmukt no CAN mašīnas.
njaa, bet ar shitaadu reekjinaashanu var iebraukt auzaas ... nu jaacer uz to labaako man jau prieks buutu par to,ka muuseejie beidzot 8niekaa tiktu

     [+] [-]

, 2009-05-02 13:29, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Pēc uzvaras pār Franciju arī varēsim sākt kaut ko rēķināt. Tagad no tā nav nekādas jēgas.
Pareizi, pavisam piemirsās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-02 13:36, pirms 15 gadiem
zaabaks8 rakstīja: 1. reizi mūža būšu par krieviem
Kādēļ?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 13:38, pirms 15 gadiem
sherila rakstīja: ko Tu pīpē? vienādu punktu gadījumā ar ASV viņi ir priekšā
atslābsti,tapee arii mums ir javinee ar lielu vārtu pārsvaru un vinjiem jazaudē tad varam domat pa otro vietu.
un veel Amerikanjiem jaspele pret šveici un ljoti šaubos ka šveicieši šo speli ados jo vinjiem nav kur atkapties.taka varam sakt domat par to ka amerikanjiem buus divi zaudejumi pret krieviem un šveici un tad jau otraa vieta ir mums.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-02 13:42, pirms 15 gadiem
kaa man patiik taa augsheejaa tabulinja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 13:44, pirms 15 gadiem
patmalnieks.ivars rakstīja: atslābsti,tapee arii mums ir javinee ar lielu vārtu pārsvaru un vinjiem jazaudē tad varam domat pa otro vietu.
un veel Amerikanjiem jaspele pret šveici un ljoti šaubos ka šveicieši šo speli ados jo vinjiem nav kur atkapties.taka varam sakt domat par to ka amerikanjiem buus divi zaudejumi pret krieviem un šveici un tad jau otraa vieta ir mums.
Kāda nozīme tai starpībai? Tu nesaproti, ka mums vajag vairāk pt par amīšiem, lai būtu 2.vietā?

  +3 [+] [-]

, 2009-05-02 13:51, pirms 15 gadiem
cerams pēc šodienas tā tabuliņa būs vēl skaistāka

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 13:51, pirms 15 gadiem
Jo vairāk domāju par situāciju tabulā, jo vairāk sliktu scenāriju nākas izdomāt. Es ļoti ceru, ka sliktie scenāriji nepiepildīsies, jo būtu ļoti nepatīkami netikt tālāk pēc uzvarām pār Zviedriju un Šveici.

     [+] [-]

, 2009-05-02 14:18, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādēļ?
Laikam ir domāta šodienas spēle pret ASV.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-02 14:23, pirms 15 gadiem
Labi pasapnojot, ja sodien RUS ASV panem papildlaika unritASV zaude Sveicei pamatlaika , tad sodien uzvarot Francus un rit uzvarot pamatlaika RUS LV var but pirmie grupa!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-02 14:39, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Labi pasapnojot, ja sodien RUS ASV panem papildlaika unritASV zaude Sveicei pamatlaika , tad sodien uzvarot Francus un rit uzvarot pamatlaika RUS LV var but pirmie grupa!!!!!

Daram tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 14:42, pirms 15 gadiem
nav ko rekjinaat jaanjem gan francci gan krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-02 14:57, pirms 15 gadiem
Karoch vislabāk ir tā, ja mēs paņemam 3 punktus pret Franciju, tad lai Šveice vinnē Zviedrus un Zviedrija tāpat vinnēs Fraņčus, un Šveice nedrīkst paņemt punktus pret ASV, tad 3 komandām ir 7 punkti, mums Ziedrijai un Šveicei, tālāk skatās savstarpējo spēļu rez, par cik mēs abus vinnējām, paliekam grupā trešie. Un ļoti ceru uz Baltkrieviem, lai viņi paliek grupā otrie.....

  +4 [+] [-]

, 2009-05-02 15:01, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Pēc uzvaras pār Franciju arī varēsim sākt kaut ko rēķināt. Tagad no tā nav nekādas jēgas.
Tieši tā!!!!!
Vēl vairāk, mums jāgaida spēles Zviedrija-Šveice spēles beigas, tikai tad būs kaut kādas reālas rēķināšanas iespējas un varianti. Tagad kaut ko zīlēt nav pilnīgi nekādas jēgas. JĀUZVAR FRANCIJA!!!!
PROZĪT!!!!
PAR LIELU LATVIJU!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-02 15:25, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Pēc tavas loģikas veiksmīga laikam būtu tikai tad, ja Rd paņemtu krievu zeltu
Izlasam kārtīgi- domāts tika Minskas Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja