Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Bļugers NHL debitē ar uzvaru pār līgas līdervienību

Andrejs Siliņš

Bļugers NHL debitē ar uzvaru pār līgas līdervienību
Teodors Bļugers. Foto: NHL.com

Debiju Nacionālajā hokeja līgā (NHL) naktī uz ceturtdienu piedzīvoja latviešu uzbrucējs Teodors Bļugers, kurš palīdzēja Pitsburgas "Penguins" savā laukumā ar rezultātu 4:2 apspēlēt Austrumu konferences un visas līgas līderi Tampabejas "Lightning".

24 gadus vecais centrs laukumā pavadīja sešas minūtes un 22 sekundes, bloķēja vienu metienu, veica vienu spēka paņēmienu, uzvarēja vienā no pieciem iemetieniem, saņēma divas soda minūtes un tika pie pozitīva lietderības koeficienta (+1).

VIDEO: Bļugers debitē NHL, saķeras ar līdervienības spēlētāju un nopelna +1

Spēles sestajā minūtē Teodors aizsardzības zonā uzvarēja savā pirmajā iemetienā, bet pirmās trešdaļas beigu daļā, kad "Penguins", latviešu centram esot laukumā, jau bija izvirzījusies vadībā, pret latvieti spēka paņēmienu veica Tailers Džonsons. Savu pirmo NHL spēka paņēmienu Bļugers lika statistiķiem piefiksēt otrās trešdaļas 14. minūtē, kad asi, bet noteikumu robežās nospēlēja pret Janni Gordu.

Pēdējās trešdaļas piektajā minūtē, rezultātam esot jau 4:0, Bļugers bloķēja Aleksa Kilorna metienu, mazliet vēlāk otro reizi pret latvieti tika veikts spēka paņēmiens (Sedriks Pakets), kam sekoja Bļugera saķeršanās ar "Lightning" uzbrucēju Adamu Ērnu. Par to abi iesaistītie saņēma divu minūšu noraidījumus.

"Penguins" pēc zaudējuma vienai no līgas švakākajām komandām "Devils" atkal uzkāpa uz uzvaru takas, pieveicot visas līgas līdervienību "Lightning" (4:2), kam tas bija trešais zaudējums pēdējās piecās spēlēs. Pitsburgas vārtsargs Mets Marijs sekmēja uzvaru ar 33 atvairītiem metieniem, savukārt Kriss Letangs ar saviem vārtiem otrajā trešdaļā panāca leģendāro Polu Kofiju kā labākais vārtu guvējs starp aizsargiem kluba vēsturē - abiem nu ir pa 108 vārtiem.

Zemgus Girgensons un Bufalo "Sabres" šonakt ar 0:1 izbraukumā piekāpās Dalasas "Stars", piedzīvojot sesto neveiksmi pēdējās desmit spēlēs. Girgensons laukumā bija 12 minūtes un 15 sekundes, izdarīja trīs metienus, veica piecus spēka paņēmienus un zaudēja vienīgajā iemetienā. Vienīgos vārtus mājinieki guva jau spēles devītajā minūtē, kad ar saviem 19. vārtiem sezonā izcēlās Džeimijs Benns.

     [+] [-]

, 2019-01-31 11:06, pirms 5 gadiem
intetesanti, ka PIT neliela krīze un pirms spēles bija tiksi spēlētāju sapulce - interesanti vai Teodors paspēja piedalīties ..

cerams šīs dažas minūtes būs motivējošas un palīdzēs progresēt

  +4 [+] [-]

, 2019-01-31 11:07, pirms 5 gadiem
ivo9992 rakstīja: Ar tādiem kā A-burts nestrīdās.

Jebkurā gadījumā novēlu ikvienam Latvijas hokejistam piepildīt sapni par NHL jo runa vienmēr ir par hokejistu karjeru nevis izlasi.
Un starpcitu Aburts ar šādu attieksmi tieši parāda, cik viņš ir nepatriotisks attiecībā pret savu tautu, ja tās pārstāvjiem nenovēl augstākās virsotnes
Nē, viņš ir idiots

     [+] [-]

, 2019-01-31 11:10, pirms 5 gadiem
kura maina Blugers speleja?

  +3 [+] [-]

, 2019-01-31 11:11, pirms 5 gadiem
Mistique rakstīja: kura maina Blugers speleja?
Guentzel-Crosby-Simon
Rust-Malkin-Kessel
Pearson-Cullen-Hornqvist
Sheahan-Blueger-Wilson

     [+] [-]

, 2019-01-31 12:14, pirms 5 gadiem
Zaipim. Irbem neviens neludzaas, viņš pats vienmēr steidzās palīgā izlasei tiko bija brīvs. Skudram gan lūdzaas, gaidīja, bet viņš tikai pāris reizes uz PC parādījās...

  +2 [+] [-]

, 2019-01-31 12:29, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Zaipim. Irbem neviens neludzaas, viņš pats vienmēr steidzās palīgā izlasei tiko bija brīvs. Skudram gan lūdzaas, gaidīja, bet viņš tikai pāris reizes uz PC parādījās...
Skudra no aizdīķa tik vienreiz ieradās uz debiju 1997.gada čempī!
pastāvēja pirmajā spēlē pirmo periodu un roka it kā sāka sāpēt! Tālāk jau nespēlēšana ir pārvērsta par "mitoloģiju" gan Skudras aizdīķa laikā, kad viņš bija kļuva par amerikāni, gan krievu līgas laikā, kad no amerikāņa par krievu pārvērtās!
p.s. Irbem nelūdzās , bet pats skrēja, tur taisnība! es gan citu ko rakstīju, jeb ka citi lūdzās par to, ka tik Irbe atbrauktu! spēlē viņš PO vai nē!

     [+] [-]

, 2019-01-31 12:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Nav nekāds Irbes laiks, kad visi lūdzās lai Irbe atbrauktu ieskaitot varotčikus, kas viņa prombūtnē bija pirmie numuri - kā, Zinkovs un Klodāns!
Mums pietiekoši kvalitatīvu varotčiku tagad ir, lai par to nebēdātu!
Un Irbe ar vairāk bija uz PČ nekā nebija. Elvim ar nedraud NHL vieni Stenlija kausa pusfināli! NHL pietiekami vienmērīga līga, kur nebūs daudzus gadus Stenlija kausa pusfināli viens pēc otra, īpaši Kolumbusai, kas visdrīzāk būs viņa pirmā darba vieta!
labu kīperu Latvijai ir visai daudz, tomēr izlasē Elvis ir vislabākais ar palielu atrāvienu no pārējiem. Gudis, Kalniņš, Ivars tomēr pagaidām nestāv blakus Elvim.

cita lieta ir, ka es katram letiņu hokejistam, kurš ir sasniedzis ļoti augstu spēles līmeni, novēlu spēlēt pasaules visspēcīgākajā līgā NHL.
Un lai cik svarīga būtu nacionālā izlase PČ, tas hokejistiem ir tikai goda un reprezentācijas pasākums, nevis darbs.
piemēram, ja es pag. gadā 18.11.2018. strādātu ārzemēs, un būtu jāizšķiras- strādāt par ļoti lielu naudu, vai braukt uz LV svinēt simtgades pasākumus, es izšķirtos par labu darbam, lai cik liels patriots nebūtu.
tomēr ir labi, ka es varēju apvienot darbu Latvijā ar simtgades svinībām.

     [+] [-]

, 2019-01-31 12:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Vairāk satrauc, ka mums sākot no 1998.gada dzimušajiem uz leju nav neviena reāla kandidāta uz NHL un NHL drafta 2019 prognozēs svilpo vējš ! nekā kaut kādu vāciešu ķeršana pēc spēlētāju skaita NHL!
Jā, skats, vismaz NHL draftu virzienā, nav sevišķi patīkams. Eiropā gan ir virkne kadru, kuri varētu kļūt par tur par laba līmeņa kadriem, piemēram, Smirnovs vai Jasunovs, vai Smons, kurš Šveices junioros ir rezultatīvākais aizsargs (aug jauns Freibergs?).

Kā mazs mierinājums ir tas, ka mums ir virkne spēlētāju, kuri, pa dažādiem ceļiem, jau tuvākajos gados varētu aizkulties līdz NHL: Ābols, Kivlenieks, Čukste, Punnenovs, Rubīns... Mans optimistiskais scenārijis uz 20./21. gada sezonu ir 4-6 letiņi NHL.

     [+] [-]

, 2019-01-31 14:51, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu ko, līdz ar to esam apdzinuši frančus ar norvēģiem pēc NHListu skaita šosezon, un dalām 9. vietu ar austriešiem (no neamerikāņiem). Tā aina vairs nav tik skumīga. Pēdējo reiz, šķiet, tik daudz mūsējie NHL bija pirms gadiem septiņiem...
15./16 gads - Gudis, Ronis un Zemgus.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 14:55, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Padomā pats, vai tas ko labu sola izlasei pasaules čempionātā, ja gadījumā kādreiz nomināli pirmais varotčiks nejauši aizspēlēsies līdz Stenlija plovu otrajai-trešajai kārtai? Personiski man izlase ir svarīgāka, tieši tāpēc peroniski es arī nenovēlu tur (NHL) Elvim nokļūt!
1. CBJ nebūt nav tā jaudīgākā komanda.
2. Spēlētājam arī kabata jāpiepilda, lai pēc karjeras var mierīgi dzīvot. Apmierināts spēlētājs l- laimīgs spēlētājs.
3. Spēlējot NHL viņa meistarība augs. Paliekot NLA stagnēs.
4. NHL ir pasaules top līga. Nenovēlēt veiksmi augt karjerā ir novēlēt neveiksmi. Kāpēc, lai spēlētājs spēlē izlasē, ja viņa izlases "lielie fani" viņam novēl neveiksmi?

     [+] [-]

, 2019-01-31 15:13, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā, skats, vismaz NHL draftu virzienā, nav sevišķi patīkams. Eiropā gan ir virkne kadru, kuri varētu kļūt par tur par laba līmeņa kadriem, piemēram, Smirnovs vai Jasunovs, vai Smons, kurš Šveices junioros ir rezultatīvākais aizsargs (aug jauns Freibergs?).


Kā mazs mierinājums ir tas, ka mums ir virkne spēlētāju, kuri, pa dažādiem ceļiem, jau tuvākajos gados varētu aizkulties līdz NHL: Ābols, Kivlenieks, Čukste, Punnenovs, Rubīns... Mans optimistiskais scenārijis uz 20./21. gada sezonu ir 4-6 letiņi NHL.
Kā ļoti nopietni kandidāti uz NHL ir Ābols un Čukste. Čuksti šogad gribētu redzēt izlases nometnē, lai labāk saprastu kas tas par čali ir! gabarīti iespaidīgi.
Kivlenieku, Punnenovu un Rubīnu tomēr viena kopēja iemesla pēc par labiem NHL prospektiem nesauktu un tas ir traumatisms. Bet nākotnē varbūt par ļoti labiem un stabiliem TOP Eiropas līgu spēlētājiem un izlases balstiem!
p.s. liels nezināmais vēl ir Dzierkals!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-31 15:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Guentzel-Crosby-Simon
Rust-Malkin-Kessel
Pearson-Cullen-Hornqvist
Sheahan-Blueger-Wilson
Malkina noraidijuma laika speleja ar Keselu un Rastu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-31 15:37, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašas Hokeja spēles līmeņa ziņā KHL ir viena no labākajām PRO līgām pasaulē, politika pašu Hokeju neietekmē vispār!
paša hokeja līmeņa ziņā, krievu līga ir ļoti dažāda un sadrumstalota ar ļoti atšķirīgiem noteikumiem un ļoti daudz komandām priekš Eiropas līgas bez sportiskiem principiem uz ienākšanu un iziešanu jeb nav sportiskās relegation!
No oligarhu klubiem sosiskām un ciskām, ar vidusslāni un traktoriem līdz bomžiem severstal! kā arī ārzemēs bāzetie klubi ir dažādi no kazahu un belaru klubiem, kas ir izlases līdz rigas dinamkai un slovanam , kam atmet krievi elpošanai un otrā galā Jokerits un Kunlunis kam naudu sviež pakaļ cik grib, jo tas ir pa nopietno
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-31 15:40, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Augstākā virsotne Lettiņu gadījumā ir izlases vieta pasaules čempionātā!!! Pēc tam tik viss pārējais, personisko karjeru ieskaitot! P.S. vēlreiz atgādinu, tas viss ir LATVIJAS HOKEJA interešu kontekstā, citām valstīm ir citas prioritātes, kad izaugsim līdz Kanādai, varēsim domāt savādāk
Augstākais hokejā izlasēm ir OS un klubiem Stenlija kauss! agri vai vēlu NHL un OS būs kopā atkal! pārējais hokejā ir lirika! tāpēc neļurini sviestu! aizej iedzer mīzalu un paguli labak nevis raksti paģiru huiņu sportacentrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-31 15:47, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kā ļoti nopietni kandidāti uz NHL ir Ābols un Čukste. Čuksti šogad gribētu redzēt izlases nometnē, lai labāk saprastu kas tas par čali ir! gabarīti iespaidīgi.
Kivlenieku, Punnenovu un Rubīnu tomēr viena kopēja iemesla pēc par labiem NHL prospektiem nesauktu un tas ir traumatisms. Bet nākotnē varbūt par ļoti labiem un stabiliem TOP Eiropas līgu spēlētājiem un izlases balstiem!
p.s. liels nezināmais vēl ir Dzierkals!!!!!
Šobrīd teiktu, ka Dzierkals potenciāli varētu kļūt par nozīmīgu KHL spēlētāju. Kā NHL spēlētāju Rubīnu redzu vairāk, ne velti vienu brīdi par viņu runāja, kā par pirmo kārtu spēlētāju, pirms viss pačabēja. Ar visu traumatismu, čalis vēl gana jauns, tāpēc nenorakstītu. Punnenovs.. ļoti žēl, ka šī sezona pagaisa nebūtībā pēc traumas. Tieši šajā sezonā gribējās redzēt izrāvienu, pēc kura mēs nopietni runātu par NHL izredzēm. Kivlenieks - vēl ļoooti daudz darba priekšā.

     [+] [-]

, 2019-01-31 15:49, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Latvijas Hokeja interešu kontekstā ir nedaudz savādāk!
Latvijas hokeja interešu kontekstā pirmais uzdevums būtu sakārtot jaunatnes sistēmu un nolikvidēt dinamku!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 16:08, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja pirmais punkts ilgtermiņā paliks nemainīgs, tad lai ir! Otrais punkts PO BARABANU, jo jebkurš, kas ir izvēlējies publiska personāža likteni ir publikas iegribu vergs! Trešais punkts, kategoriski nepiekrītu! Ceturtais, nepiekrītu vēl kategoriskāk! Jo vairāk labu, teicamu un izcilu spēlmaņu būs ārpus NHL, jo spēcīgākas būs pārējās pasaules līgas un, es ceru, ka ar laiku tiks likvidēts NaHueLas bezkaunīgais monopols uz pasaules TOP Hokejistiem! Lai tur, kā agrāk, spēlē tikai Kanādieši ar Jeņķiem, bet Eiropieši Eiropā!
Spēlējot tikai starp savējiem līmenis neaugs. Lielisks piemērs tam ir Krievija futbolā, basī un tajā pašā hokejā. Jo vairāk ievelkās sevī, jo zemāks kļūst izlases līmenis.
Savukārt par muļķībām, ko muldi par pārējo. Ja hokejistam ir pohuj nonākšana virsotnē, tad viņš nav mērķtiecīgs. Bez mērķtiecības neseko izaugsme. Sportistam ir jātiecās uz to labāko, lai pats augtu. Un tur nav sakara ar Aifonu. Jo NHL ir labākā hokeja līga. To ļoti labi apliecina tas, ka OS, kurās piedalās NHL hokejisti vislabāk iet tām komandām, kuras visvairāk pārstāv NHL hokejisti, savukārt tiko kā NHListu nav tā rodas pārsteigumi. Aifons ir tikai brends. Elvis nevar turpināt augt paliekot vienā un tajā pašā līmenī, jo lai augtu ir nepieciešami labāki treneri un arī labāki konkurenti. Paliekot visu laiku NLA, nekas nemainīsies. Un atgriežoties pie tava sapņa ZA tikai Za un eiropieši tikai Eiropā - 20. gadsimts ļoti labi parādīja, ka tad reti kurais var parādīt zobus ZA, tātad atgriezīsimies pie tā, ka PČ, ko tu uzskati par galveno turnīru regulāri uzvar 2-3 valstis. Un pie tādiem apstākļiem ne tikai eiropiešiem jāspēlē Eiropā, bet katram savā valstī. Latvija, veidojot izlasi tikai no OHL spēlmaņiem noteikti tiks "tālu." Par tavu Po Barabanu - tu viņam algu nemaksā, viņam po barabanu tu. Izlase nav obligāta un ar izlasi bērnus nepabarosi.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 16:10, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijas hokeja interešu kontekstā pirmais uzdevums būtu sakārtot jaunatnes sistēmu un nolikvidēt dinamku!
Par jauniešiem piekrītu par Dinamo nē. Ja Dinamo izveidotu normālu, saprotamu sistēmu un noņemtu 100% atkarību no Rus finansēm - respektīvi uztaisītu kā reālu nevis tikai vārdos taustāmu LV hokeja piramīdas augšu, tad tas būtu ļoti vērtīgi. Tiem, kas nedodas uz ZA iespēja pierādīt sevi Eiropas hokejā labā līmenī. Tiem, kam ZA nesanāk iespēja apbružāties Eiropas hokejā labā klubā nevis bakstoties 2. šķiras līgās. Bet priekš tā ir vajadzīgs fārms jēdzīgā čempī. Strādājot pārdomati RD var pacelt hokeju Latvijā, bet ne tā kā šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 16:14, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par jauniešiem piekrītu par Dinamo nē. Ja Dinamo izveidotu normālu, saprotamu sistēmu un noņemtu 100% atkarību no Rus finansēm - respektīvi uztaisītu kā reālu nevis tikai vārdos taustāmu LV hokeja piramīdas augšu, tad tas būtu ļoti vērtīgi. Tiem, kas nedodas uz ZA iespēja pierādīt sevi Eiropas hokejā labā līmenī. Tiem, kam ZA nesanāk iespēja apbružāties Eiropas hokejā labā klubā nevis bakstoties 2. šķiras līgās. Bet priekš tā ir vajadzīgs fārms jēdzīgā čempī. Strādājot pārdomati RD var pacelt hokeju Latvijā, bet ne tā kā šobrīd.
tu visu skaisti pateici par dinamku un sākumā tas tika veidots, tagad tas viss praktiski un mērķtiecīgi nolikvidēts un palicis tik augonis, kas eksistē krievu līgai par krievu naudu! tāpēc augoni jānolikvidē, ja dinamka negrib iekļauties Latvijas hokeja sistēmā!

     [+] [-]

, 2019-01-31 16:30, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja pirmais punkts ilgtermiņā paliks nemainīgs, tad lai ir! Otrais punkts PO BARABANU, jo jebkurš, kas ir izvēlējies publiska personāža likteni ir publikas iegribu vergs! Trešais punkts, kategoriski nepiekrītu! Ceturtais, nepiekrītu vēl kategoriskāk! Jo vairāk labu, teicamu un izcilu spēlmaņu būs ārpus NHL, jo spēcīgākas būs pārējās pasaules līgas un, es ceru, ka ar laiku tiks likvidēts NaHueLas bezkaunīgais monopols uz pasaules TOP Hokejistiem! Lai tur, kā agrāk, spēlē tikai Kanādieši ar Jeņķiem, bet Eiropieši Eiropā!
70- 80. gadu totalitāro sociālismu Austrumeiropā un cccp, čssr slēgtās līgas neatjaunos, lai cik tu to negribētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 16:40, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nevis pokuj nonākšana virsotnē, bet tās virsotnes tā kā būtu jāmaina un, pirmkārt, viņas ir jāmaina galvās! Esmu par NHL izklīdēšanu! Lai tā paliek Z-Amerikāņiem, bet no Eiropiešiem ROKAS NOST!!!
Tevi melnie ir izdrātējuši grupveidā vai smagi pa galvu sadevuši, ka tādu huiņu ļoti bieži drukā? jeb tas ir dabīgi iestājies no patstāvīgas alko lietošanas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-31 16:49, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vai tad es par to runāju? Esmu par to, lai Eiropieši spēlētu Eiropas līgās un līdz ar to Eiropas līgas ar laiku kļūtu tikpat jaudīgas, kā NHL Vai tad Futbolā nav savādāk, jeb visiem pa galvu pa kaklu jāraujas tikai uz Futbola dzimteni Angliju?
futbolā ir vairākas līgas, kas konkurē ar angļiem un visas atrodas Eiropā.
hokejā ar NHL neviena nekonkurē!
p.s. starp citu ZA ļoti spēcīgi aug MLS, vot būs interesanti, kad šie uzaugs un sāks maksāt ne mazāk naudas kā Eiropā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-31 17:04, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nevis pokuj nonākšana virsotnē, bet tās virsotnes tā kā būtu jāmaina un, pirmkārt, viņas ir jāmaina galvās! Esmu par NHL izklīdēšanu! Lai tā paliek Z-Amerikāņiem, bet no Eiropiešiem ROKAS NOST!!!
NHL izklīdīs tikai tad, kad tiks izveidots līdzīgas kvalitātes produkts gan no meistarības, gan biznesa viedokļa. Tādu nav, līdz ar to NHL turpinās vākt labākos un mērķtiecīgākos hokejistus savos ampluā - gan starp vārtsargiem, gan snaiperiem, gan čekeriem, gan aizsargiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 17:06, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: ---Izlase nav obligāta un ar izlasi bērnus nepabarosi.---
It kā NLA algu maksā Zupas Virtuves talonos
Sportistam, jo īpaši ja izglītība nav uzkrājusies, ir jāsapelna visai dzīvei. NLA maksā labi, bet kas ir labāk - katru gadu pelnīt pārsimts tūkstošus, vai arī tos pārsimts tūkstošus nopelnīt mēnesī? Labs (es pat nerunāju par top) vārtsargs NHL gadā nopelna tik cik Elvis 5 gados.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-31 17:07, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Jautājums, kāpēc nekonkurē? Tāpēc, ka spēlmaņiem kopš mazotnes tiek borēts, ka NHL ir labākā līga un tā attiecīgi arī savāc visus tos, kuriem tas ir saborēts Pati NHL takš spēlmaņus neražo, it sevišķi Eiropiešus, vai ne tā?
Tikai sportiskie rezultāti arī pierāda, ka NHL ir labākais. Naudiņu arī tur maksā lielāko un adekvātāko. Kāpēc tad nebraukt uz turieni?