Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ivanāns paziņo par karjeras beigām

Ivanāns paziņo par karjeras beigām
Raitis Ivanāns pārmāca savu pretinieku
Foto: AFP/Scanpix

Pazīstamais Latvijas hokeja uzbrucējs Raitis Ivanāns sarunā ar Sportacentrs.com atklāja, ka ir pieņēmis lēmumu noslēgt savu profesionālā hokejista karjeru. 35 gadus vecais Ivanāns karjeras laikā ir spēlējis Nacionālajā hokeja līgā (NHL), kā arī izcīnījis Amerikas Hokeja līgas (AHL) galveno trofeju Kaldera kausu.

Bijušais NHL klubu Monreālas "Canadiens", Losandželosas "Kings" un Kalgarī "Flames" uzbrucējs Raitis Ivanāns sarunā ar Sportacentrs.com norādīja, ka par turpmākajiem plāniem pēc hokejista karjeras beigām vēl precīzi nav izdomājis: "Šis tas ir padomā, taču vēl izlēmis neesmu. Šobrīd daudz laika veltu ģimenei un trenēju arī vietējos bērnus, bet par turpmākiem karjeras plāniem vēl neesmu izlēmis."

"Viens no spilgtākajiem karjeras brīžiem bija Kaldera kausa izcīnīšana ar Milvokī "Admirals". Tas savā ziņā atviegloja ceļu pie divvirzienu līguma nopelnīšanas Monreālas "Canadiens". Tur gan jau ceturtajā spēlē dabūju savainojumu, kas ir īpaši grūti, ja esi jauns spēlētājs līgā. Protams, īpaši ir arī Losandželosas gadi," uz savas karjeras nozīmīgākajām epizodēm atskatījās Ivanāns.

Bijušais hokejists arī ieteica jaunajiem spēlētājiem pievērst uzmanību attieksmei pret darbu un tradicionālās izglītības apgūšanai paralēli hokeja dzīvei: "Jā, mans gadījums ir atsevišķs. Skatoties atpakaļ, kur esmu spēlējis vēl, piemēram, 24 gados... Pa tādām līgām kā UHL izcīnīties un tikt augstāk – labi, ka tā sanāca. Jaunajiem hokejistiem varu pateikt, ka amerikāņi un kanādieši ievēro cītīgu un smagu darbu. Ja neesi vārtu guvējs, tad tev jābūt riktīgam melnā darba darītājam."

Ivanāns arī uzsvēra, ka par dzīvi pēc hokejista karjeras beigām ir jāsāk domāt laicīgi, lai ir pēc iespējas vieglāks pārejas posms no hokeja spēlēšanas uz kaut ko citu: "Kad spēlē hokeju, vajag jau laicīgi ieplānot, ko darīsi pēc tam, jo hokejista karjera nav mūžīga. Visiem hokejistiem tas pārejas posms pēc karjeras beigām ir grūts, jo hokeja spēlēšana ir tas, ko esam darījuši visu mūžu. Pēc tam jau dzīve turpinās, tāpēc ir labāk laicīgi izdomāt un ieplānot, ko gribi darīt. Atskatoties uz savu karjeru, varu teikt, ka bija gan grūti, gan interesanti, bet galvenais, ka varu lepoties ar to, ko esmu sasniedzis. Tad, kad spēlē visās tajās līgās vai komandās, īpaši par to nedomā, bet vēlāk, kad tas viss jau ir beidzies, vairāk pievērs uzmanību."

"Ja ir iespēja palikt hokejā kā, piemēram, Ņiživijam vai Ankipānam, tad ir pavisam ideāli. Pats tagad palīdzu jaunajiem hokejistiem un pamazām paliek arvien interesantāk," piebilda Ivanāns, norādot, ka trenēšana gan ir tikai viens no variantiem, ko varētu darīt turpmāk.

"Vēlos pateikties trenerim Jevgeņijam Linkevičam, kurš mani 16 gados uzvirzīja uz Ziemeļamerikas ceļa - tur es iemācījos to, ko Latvijā vai citur Eiropā nekad neiegūtu. Bez Linkeviča ceļā uz NHL nebūtu iespējams - kad man bija 8-9 gadi, tieši viņš mani noskatīja treniņos Salaspilī un paņēma uz "Latvijas bērzu". 16 gadu vecumā lēmums braukt uz Kanādu bija grūts gan man, gan maniem vecākiem, taču - kā vēlāk izrādījās - tas bija pareizs lēmums, lai gan tajā laikā bija ļoti daudz kritikas no dažādām pusēm. Toreiz kritika tikai padarīja mani spēcīgāku. Paldies sievai, kura katru gadu brauca man līdzi un mainīja dzīvesvietas Ziemeļamerikas zemākajās līgās. Paldies vecākiem par pacietību un visu, ko viņi ziedoja, lai es varētu spēlēt hokeju. Paldies trenerim Skotam Belam, kurš pārlika mani no aizsarga pozīcijas uzbrukumā un saskatīja to potenciālu, ko varu ieguldīt kā uzbrucējs. Paldies visiem maniem komandas biedriem, ar kuriem esmu spēlējis kopā. Paldies arī Latvijas hokeja līdzjutējiem - pēdējais karjeras gads Rīgas "Dinamo" bija patīkamākais manā karjerā. Tādu līdzjutēju atbalstu, kā spēlējot mājās, nekad nebiju piedzīvojis!"

35 gadus vecā Ivanāna karjeras pēdējā pietura bija Rīgas "Dinamo", kurā Salaspilī dzimušais hokejists aizvadīja 39 spēles 2012./13. gada sezonā. Karjeras lielāko daļu Ivanāns pavadīja Ziemeļamerikā, sākotnēji spēlējot tādās līgās kā UHL (United Hockey League) un CHL (Central Hockey League), bet pēc tam caur ECHL un AHL nokļuva arī līdz pasaules hokeja augstākajam līmenim – NHL.

NHL karjeras labākais posms datējams ar 2006.-2010. gadu, kad Ivanāns Losandželosas "Kings" sastāvā aizvadīja lielāko daļu regulārās sezonas spēļu. Kopumā NHL bijušais "Kings", "Canadiens" un "Flames" uzbrucējs piedalījās 282 spēlēs un guva 18 (12+6) punktus, kā arī nopelnīja 569 soda minūtes. 2008. gadā Ivanāns piedalījās arī pasaules čempionātā, bet 1999. gadā bija arī U20 izlases sastāvā.

     [+] [-]

, 2014-09-17 23:25, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...visi saprot par ko runa... tāpat saprot, kad pasaka "jaunais Proberts/Domi" (nu lab, Domi gadījumā viņa dēlu vēl var padomāt, bet ne par to stāsts ). Viņi IR LEĢENDAS. Viņi savā laikā ir darījuši ko tādu, kas iezīmēja vismaz kādu konkrētu posmu komandas/līgas attīstībā.
KURI VISI????

     [+] [-]

, 2014-09-17 23:27, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: KURI VISI????
Tie ar kuriem šāda tipa sarunas/sarakstes vispār varētu notikt.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-17 23:28, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie ar kuriem šāda tipa sarunas/sarakstes vispār varētu notikt.
ļoti nekonkrēti... pat man nav īsti skaidrs, ko Tu ar to domāji...

p.s. atzīšos, es tādu Probertu nezināju...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-17 23:41, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti nekonkrēti... pat man nav īsti skaidrs, ko Tu ar to domāji...

p.s. atzīšos, es tādu Probertu nezināju...
Nu a kādu konkrētiku te vēl vajag?
Es nedomāju, ka padziļinātas hokeja apspriešanas (bet kkādu jauno censoņu un viņu snieguma prognožu vērtējuma vērtēšana IR padziļināta apspriešana) var notikt divu hokeja nepārzinātāju starpā.

Tikai Rīga tikai Dinamo fani savā vairumā noteikti nesāks spriest par NHL 15. gada draftu un kurš ir jaunais Lemjē, kurš - Džino Odžiks.

Izejot no tā arī vari modelēt "visus".

P.S. Ļoti žēl...

     [+] [-]

, 2014-09-17 23:44, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ivanānu kā hokejistu īpaši augstu nevērtēju. Te Miņins minēja sasniegumus, rūpīgi tos izskatīju bet tur neatradu kaut ko īpašu. Nevar teikt , ka karjera tukša, bet arī nekā ievērības cienīga. Jā ticis izlasē vienreiz pie Znaroka, bet pat Znaroks viņu vairāk neņēma izlasē, par citiem izlases treneriem nerunājot. Tas liecina, ka nav stabils izlases spēlētājs , pat spēlējot NHL.
Ivānāns bija īpatnējs hokejists-NHL spēlētājs, bet izlasēs neņēma neviens treneris (izņemot vienu gadu). Rezultatīvs noteikti nebija, ļoti maz rezultatīvs. Ne par velti 2 gadu laikā pat nevienu piespēli neiedeva NHL aptuveni 150 spēlēs.
Ivanāna lielākais pluss ir tas , ka viņš bija pietiekoši apķērīgs , ka pats saprata, ka hokejā var būt tikai kā policists. Ja kautiņus skaita kā plusus , tad tie noteikti ir viņa stiprā puse.
Neticu , ka vēl Latvijā būs NHL hokejists ,kura gaitas aiz okeāna man neinteresē, bet tas ir fakts, ka vienīgais hoekjists ,par kuru NHL man nebija interese ir Ivanāns. Nekāda interese,ko atkal ir piekāvis hokeja laukumā. Malacis , ka to prot, bat vairāk interesē hokejs un spēka paņemieni nekā kautiņi. Bija jūtams, ka DR treneri arī Ivanānam ne īpaši uzticējās. Ivanāns NHL ir dabūjis vairākus ne īpaši glaimojošus atzinumus.
Katram savs viedoklis. Ivanānu aizstāv tie, kam patīk kautiņi un daudz un arī tāpēc , ka viņš ir savējais. Karjeras statistika vien norāda, kāds viņš ir laukumā.
Kas hokejistam ir labāk. Visu karjeru būt NHL 4 maiņā ar 5-8 minūtēm laukumā jeb Eiropas vadošajos klubos 1 maiņā ar 15 -20 minūtēm. Būs abu pušu piekritēji.
mani, savukārt, pilnīgi neinteresē tavi savārstījumi, kurus pats noteikti pie sevis uzskati par saistošu un interesantu analīzi... zinu vēl dažus tādus, kuriem saviesīgos pasākumos ļoti patīk klausīties sevī - tiešām kaitinoši elementi, tikai bojā citiem pasākumu...
vienmēr esmu cienījis tādus cilvēkus kā Raitis, Skrastiņš un arī Sprukts - visus vieno mērķtiecība un smags darbs, kas beigās rezultējies ar laikam jau katra hokejista sapni - spēlēšanu NHL... Nesaku, ka Irbe nebija neatlaidīgs vai mazāk strādīgs (varbūt pat vēl vairāk), taču viņam Dievs bija devis vairāk talanta, arī Žoltokam un Sandim darba un talanta attiecība vairāk bija par labu pēdējam, taču iepriekš minētos es varu likt par paraugu gan saviem paša bērniem, gan arī tiem, kuri pie manis trenējās - darbs, neatlaidība, attieksme paver durvis arī mazāk talantīgajiem!
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2014-09-17 23:49, pirms 10 gadiem
p.s. ceru, ka Raitis uzrakstīs arī grāmatu par savu dzīvi un karjeru - Proberta "Tough Guy" izlasīju pa 2 naktīm, tiešām interesanti (un lai viņam vieglas smiltis!) tā kā Pučem atkal karogs rokās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-18 00:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piemēram. Vai Samoilovam OS zelts ir īpašs sasniegums. Viņam vienkārši bija jāiekļūst izlasē. Es viņa zeltu nevērtēju augstu, jo neaizvadīja nevienu spēli.
Pēc šīs replikas tālāk var nelasīt... piedodiet atvainojiet, bet, ja iekļūšana uz to laiku labākajā izlasē pasaulē, kas patiešām bija "sarkanā mašīna" ir "tikai", tad nu... man nav ko teikt.

Ir jāsaprot, ka PSRS izlase nav ne Latvijas, ne Krievijas tagadējā izlase, kur nereti ir jāņem nevis labākie, bet tie, kas grib un var spēlēt. Tad spēlēja tie, kas PATIEŠĀM bija pasaules līmeņa hokejisti. Nosacīti All-Stars izlase, ar KLM maiņu priekšgalā (priekš tiem kas nezina, šī maiņa bija vienīgā visā starptautiskā hokeja vēsturē, kurai tika dots uzdevums - IKVIENĀ spēlē iemest golu jau pirmajā izgājienā uz ledus).

Vot tagad, lai fantāziju attīstītu, padomā - Ja Krievijas izlase ir nokomplektēta labākajā sastāvā. Ar visiem Ovečkiniem, Varlamoviem utt. Vai Latvijas hokejam ir kāds spēlētājs, kuru varētu piedāvāt šādai izlasei un viņiem varētu par viņu būt interese?

A Samoilovs, ja nu kas, spēlēja ne tik vienā turnīrā, kas varētu tikt vēl norakstīts uz kkādiem snieguma uzplaiksnījumiem un problēmām vārtsargu pozīcijā, bet astoņdesmitajos bija visai regulārs izlases dalībnieks kā pārbaudes spēlēs, tā ofic. turnīros. OS (1. vieta), KK (2. vieta), Labas gribas spēlēs (1. vieta).

Nespēlēja? Man liekas tas stāsts kāpēc nespēlēja jau visiem ir pieriebies. Ir tikai loģiski, ka no 3 vārtsargiem kāds nespēlē. Sevišķi, ja kādam citam iet labi. Turklāt te vēl bija turnīra situācijas izmaiņas un pretenzijas no konkurentiem.

     [+] [-]

, 2014-09-18 00:17, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piemēram. Vai Samoilovam OS zelts ir īpašs sasniegums. Viņam vienkārši bija jāiekļūst izlasē. Es viņa zeltu nevērtēju augstu, jo neaizvadīja nevienu spēli. Un jautājums vai 100% gadījumos kad spēlētājs iekļūst NHL tas ir lielāks sasniegums par jebkuru komandu jebkurā ampluā ārpus NHL. Līdz tādai pakāpei es nedievinu NHL. Ja hokejists ir nolemts uz visu karjeru būt NHL 4 maiņā un Ivanāns jau faktiski bija nolemts NHL ar mazu spēles laiku, tad varbūt pierādīt sevi Eiropā 1-2 maiņās, ja viņš to spēj.
Daugaviņš ir augstākas klases hokejists par Ivanānu , bet neticu ka viņš ir konkurētspējīgs NHL par 1-2 maiņu. Viņam drīzāk 3-4 maiņas liktenis un mazs spēles laiks. Šādos gadījumos uzskatu, ka nedrīkst pāmest hokejistam, ka viņš spēlē Eiropā vadošās lomās nevis NHL. Cilvēki ir dažādi un ir spēlētāji kam galvenais ir daudz spēlēt nevis deldēt soliņu.
Ja bijušais NHl hokejists atgriežas Eiropā un spēlē 4 maiņā 33 gadu vecumā un laukumā ir maz un negūst sezonā nevienus vārtus 39 spēlēs 0+1. Neteiktu ka tas ir labs hokejists neatkarīgi no tā , kādi uzdevumi laukumā. Cilvēks ar NHL pieredzi 0+1 un daudzi to uzskata par normālu,tas vien jau pierāda, ka Ivanāns ir laukumā TIKAI kā policists un neko citu labu no viņa negaida.
Múzígi jaunie un perspektívie Dzerins,Meija??? Vienígá lieta ka strádá mazákumá! Ja sezoná nevar iemest 10 golus(un jau kuro sezonu péc kártas)! Tad sitas ir labáks variants,neká NHL 5-7min?? Dárzins,Redlihs,stagné savá izaugsmé,un to tikai aklais nevar nepamanít! Labi,Herbis savá Vácijas lígá normali punktus vác,bet daudziem ir interese par so lígu??Un tádu demagogiju dzít,ka Ivanánu nenemt uz izlasi jo vins tikai noraidíjumus pelnís,bez visa Ivanana var redzet ka diskábeli jau oto cempi péc kártas Girgensons dabú,pirms tam Sotnieks,Cipulis! Nesaku ka Ivanans ir super duper spélétájs,bet ká jau ieprieks te tika pieminéts es vinu cienu par looooti lielam darba spéjám! Aizcinijies lidz ligai kas ir katra hokejista sapnis,nevis ká dazs labs...sasnaucies krievu rublus un tagad tikai atslido savu lígumu!Bet més taks spéléjam varéná lígá! Spéléjam pirmajás mainás! Jaaa,daziem patík par tádám lietam lepnumá degunu sliet gaisá!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 00:17, pirms 10 gadiem
Funs - ej taču uz Dinamo sadaļu, tur tev daudz piekritēju būs

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 00:24, pirms 10 gadiem
Tāds sīkums, tikai iekļūt PSRS izlasē

     [+] [-]

, 2014-09-18 07:00, pirms 10 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: mani, savukārt, pilnīgi neinteresē tavi savārstījumi, kurus pats noteikti pie sevis uzskati par saistošu un interesantu analīzi... zinu vēl dažus tādus, kuriem saviesīgos pasākumos ļoti patīk klausīties sevī - tiešām kaitinoši elementi, tikai bojā citiem pasākumu...
vienmēr esmu cienījis tādus cilvēkus kā Raitis, Skrastiņš un arī Sprukts - visus vieno mērķtiecība un smags darbs, kas beigās rezultējies ar laikam jau katra hokejista sapni - spēlēšanu NHL... Nesaku, ka Irbe nebija neatlaidīgs vai mazāk strādīgs (varbūt pat vēl vairāk), taču viņam Dievs bija devis vairāk talanta, arī Žoltokam un Sandim darba un talanta attiecība vairāk bija par labu pēdējam, taču iepriekš minētos es varu likt par paraugu gan saviem paša bērniem, gan arī tiem, kuri pie manis trenējās - darbs, neatlaidība, attieksme paver durvis arī mazāk talantīgajiem!
Ja nepatīk , tad nelasi. Kārlis Skrastiņš ir izcils hokejists , ko es ļoti augstu vērtēju. Par visiem 100% piekrītu , ka īsts paraugs sportā. Tāpat kā Jānis Sprukts. Šis hokejists man patīk ar savu īpatnējo spēles stilu, kas ir pretiniekam neparedzams. Pašatdeve laukumā Spruktam un Skrastiņam pašatdeve laukumā ir (Skrastiņam diemēļ jāraksta bija) milzīga.
Irbe, Ozoliņš, Žoltoks-visi cilvēki ar lielo burtu. Ir bijusi melna josla Sandim, bet cieņa , kā šī josla tika pārvarēta.
Visi tavi minētie hokejisti ir pelnījuši lielu cieņu. Šeit mūsu domas sakrīt.

     [+] [-]

, 2014-09-18 07:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piemēram. Vai Samoilovam OS zelts ir īpašs sasniegums. Viņam vienkārši bija jāiekļūst izlasē. Es viņa zeltu nevērtēju augstu, jo neaizvadīja nevienu spēli. Un jautājums vai 100% gadījumos kad spēlētājs iekļūst NHL tas ir lielāks sasniegums par jebkuru komandu jebkurā ampluā ārpus NHL. Līdz tādai pakāpei es nedievinu NHL. Ja hokejists ir nolemts uz visu karjeru būt NHL 4 maiņā un Ivanāns jau faktiski bija nolemts NHL ar mazu spēles laiku, tad varbūt pierādīt sevi Eiropā 1-2 maiņās, ja viņš to spēj.
Daugaviņš ir augstākas klases hokejists par Ivanānu , bet neticu ka viņš ir konkurētspējīgs NHL par 1-2 maiņu. Viņam drīzāk 3-4 maiņas liktenis un mazs spēles laiks. Šādos gadījumos uzskatu, ka nedrīkst pāmest hokejistam, ka viņš spēlē Eiropā vadošās lomās nevis NHL. Cilvēki ir dažādi un ir spēlētāji kam galvenais ir daudz spēlēt nevis deldēt soliņu.
Ja bijušais NHl hokejists atgriežas Eiropā un spēlē 4 maiņā 33 gadu vecumā un laukumā ir maz un negūst sezonā nevienus vārtus 39 spēlēs 0+1. Neteiktu ka tas ir labs hokejists neatkarīgi no tā , kādi uzdevumi laukumā. Cilvēks ar NHL pieredzi 0+1 un daudzi to uzskata par normālu,tas vien jau pierāda, ka Ivanāns ir laukumā TIKAI kā policists un neko citu labu no viņa negaida.
Drusku nepareizs salidzinajums !!! Ivanans bija 4 gadus pec kartas stabils NHL komandas speletajs,a Daugaviņš bija??? Ivananam pavisam citi uzdevumi laukumā-ta saucamais melnais darbs ko dazreiz nepamana-jaatira pretinieki no sava varstarga laukuma !!
Ivanans atbrauca uz eiropu spelet tā teikt uz grimstoša kuģa ar pekku priekšgalā !!! Pasaki ka tev vartus gut,ja tevi liek 4 maiņā un kopā ar jauniešiem,kuri daudz kludas???iekš NHL Ivananu lika visas maiņas pat ar kopitaru ir spelejis maiņā !!!

  -2 [+] [-]

, 2014-09-18 07:09, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tāds sīkums, tikai iekļūt PSRS izlasē
Iekļūt PSRS izlasē ir ļoti grūti. Es salīdzināju to tādā veidā ka sanāk likt vienlīdzības zīmi starp iekļūšanu PSRS izlasē un OS zeltu. Nē OS zeltu ir iegūt grūtāk nekā iekļūt izlasē. Pirmais solis ir iekļūt izlasē, 2 solis ir zelts. Samoilovam bija jāveic 1 solis, bet otrs solis viņam pašam personīgi atnāca pats. es nespēju objektīvi vienādi izvērtēt Samoilova zeltu un Baldera sudrabu vai Valdis Valters izcīnot PČ titulu. Tur pat nevar salīdzināt. Abi pēdējie bija daudz labāki par Samoilovu.
Piemēram Dainis Kūla Olimpiskais čempions un Martins Dukurs. Kurš ir kaut ko vērtīgāku savā disciplīnā sasniedzis.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-18 07:13, pirms 10 gadiem
canuks20 rakstīja: Drusku nepareizs salidzinajums !!! Ivanans bija 4 gadus pec kartas stabils NHL komandas speletajs,a Daugaviņš bija??? Ivananam pavisam citi uzdevumi laukumā-ta saucamais melnais darbs ko dazreiz nepamana-jaatira pretinieki no sava varstarga laukuma !!
Ivanans atbrauca uz eiropu spelet tā teikt uz grimstoša kuģa ar pekku priekšgalā !!! Pasaki ka tev vartus gut,ja tevi liek 4 maiņā un kopā ar jauniešiem,kuri daudz kludas???iekš NHL Ivananu lika visas maiņas pat ar kopitaru ir spelejis maiņā !!!
Ivanānu liek kopā ar ko grib, rezultativitāte bija katastrofāla. Jā to no viņa neprasīja, bet ir jāmāk tik slikti pārredzēt laukumu, metiens nebija labs, piespēles atdot nevar, saspēli izveidot normālu nespēj. Ivanānam bija pārāk šaura specializācija laukumā un mūsdienu hokejā ar to par maz.
TVNET :: Hokejs - Ivanāns atzīts par...

     [+] [-]

, 2014-09-18 08:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēc šīs replikas tālāk var nelasīt... piedodiet atvainojiet, bet, ja iekļūšana uz to laiku labākajā izlasē pasaulē, kas patiešām bija "sarkanā mašīna" ir "tikai", tad nu... man nav ko teikt.
Šeit pilnīgi piekrītu. "Vienkārši iekļūt"... ??? WTF.

Turklāt Samoilovs bija no Rīgas. Tātad, viņam bija jābūt par galvastiesu pārākam par krieviņiem.

     [+] [-]

, 2014-09-18 08:18, pirms 10 gadiem
Piemēram. Vai Samoilovam OS zelts ir īpašs sasniegums. Viņam vienkārši bija jāiekļūst izlasē
Šis ir mans citāts, ko ne visi pareizi saprot. Es to izteicu salīdzinājumā ar olimpiskā zelta iegūšanu. Varbūt neprecīzi izteicos. PSRS izlasē hokejā iekļūt bija ļoti grūti. Tomēr uzskatu , ka kļūt par izlases 3 vārtsargu iz mazliet vieglāk nekā iekļūt kā laukuma spēlētājs. 3 vārtsarga liktenis PČ un OS visbiežāk ir labi zināms-rezervistu soliņš. Protams , gadās izņēmumi. Iekļūšana izlasē ir puse no darba, tālāk ir jāsitās par zeltu. Ja cilvēks OS laikā nepiedalās sacensībās un dabū zelta medaļu, tad es šo sportistu apsveicu par iekļūšanu izlasē, viņš ar savu darbu izcīnīja vietu izlasē, bet lai izcīnītuzeltu OS laikā ir jāpiedalās. Tikai tas ir pilnvērtīgi izcīnījis zelta medaļu.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 08:46, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu teiksim Kambalas boksa cīņas bij parodija par boksu,sist kaut kādus meksikāņu bezpajumtniekus....
b*a kā es sasmējos

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 09:24, pirms 10 gadiem
Vēl tagad atceros kā RD spēlēs visa arēna bļāva "Raiti, Raiti, Raiti.."
Skudriņas skrien atceroties! Malacis Raiča! Paldies par karjeru un emocijām ko mums - hokeja līdzjutējiem sniedzi!

     [+] [-]

, 2014-09-18 09:50, pirms 10 gadiem
Raiča, turies pa dzīvi, jo tā nav rožu dārzs

     [+] [-]

, 2014-09-18 10:30, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Raitim un lai veicās turpmākajā dzīvē. Tomēr hokeja leģenda, kas izgājis caur uguni un ūdeni, būdams tur kur sapņo nokļut jebkurš hokejists.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 10:42, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piemēram. Vai Samoilovam OS zelts ir īpašs sasniegums. Viņam vienkārši bija jāiekļūst izlasē
Šis ir mans citāts, ko ne visi pareizi saprot. Es to izteicu salīdzinājumā ar olimpiskā zelta iegūšanu. Varbūt neprecīzi izteicos. PSRS izlasē hokejā iekļūt bija ļoti grūti. Tomēr uzskatu , ka kļūt par izlases 3 vārtsargu iz mazliet vieglāk nekā iekļūt kā laukuma spēlētājs. 3 vārtsarga liktenis PČ un OS visbiežāk ir labi zināms-rezervistu soliņš. Protams , gadās izņēmumi. Iekļūšana izlasē ir puse no darba, tālāk ir jāsitās par zeltu. Ja cilvēks OS laikā nepiedalās sacensībās un dabū zelta medaļu, tad es šo sportistu apsveicu par iekļūšanu izlasē, viņš ar savu darbu izcīnīja vietu izlasē, bet lai izcīnītuzeltu OS laikā ir jāpiedalās. Tikai tas ir pilnvērtīgi izcīnījis zelta medaļu.
Starp citu, to, ka viņš ir bijis trešais vārtsargs, to safantazēji tu pats, jo pirms 88. gada Olimpiskā hokeja turnīra komandā notika balsošana par to kuru likt kā pirmo (no visiem trim) un komanda nobalsoja par Miļņikovu, kurš beigās arī nospēlēja visas astoņas turnīra spēles. Tas, ka Samoilovam, ne Belošeikinam, bija paredzēta vieta vārtos noslēguma mačā parāda, ka, tomēr, Vitālijs bija otrais numurs.

Viss pārējais rakstītais - tās ir neveiklas atrunāšanās.

Par to kam un kur vieglāk tikt - Vārtsargi ir 3, aizsargi - 8 uzbrucēji - 12 +daži rezervisti (atkarībā no komandas vajadzībām pa pozīcijām).
Vārtsargu-pretendentu uz vietu komandā mazāk? Proporcionāli tieši tik pat cik jebkurai citai pozīcijai.

Viss tālākais samurgojums ir tiešām samurgojums, atvainojos par tiešumu. Tas ir KOMANDU sporta veids, tātad arī uzvar/zaudē KOMANDA, un KATRS tās dalībnieks.
Tik pat labi, ja kāds laukuma spēlētājs ir izgājis, teiksim, tik 1 vai 2 spēlēs uz laukuma, tad, paturpinot tos murgus, varēs teikt, ka viņš jau nemaz nespēlēja tur, tik paslidinājās nedaudz, pat punktus neguva. utt.

Samoliovs tajā laikā bija stabils izlases spēlētājs. Jā, nebija pirmais numurs, taču astoņdesmito gadu otrajā pusē, kā jau rakstīju, pārstāvēja izlasi vairākos nozīmīgos turnīros. Tāpēc teikt, ka viņš bija "nolemtais", kurš "atsēdēja" savu laiku uz soliņa un pēc tam savāca medaļu... nu nez vai tādu teicēju var uztvert nopietni.

Ja nu kas, Roberto Luongo šogad ar tik vienu maču nospēlēja OS (arī Samoilovs būtu nospēlējis vienu, ja vien ne skandināvu iekšējās razborkas)... tātad viņš ir tūrists, ja?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 10:45, pirms 10 gadiem
kambodža 03 rakstīja: Raiča, turies pa dzīvi, jo tā nav rožu dārzs
A par rožu dārziem Raitim jau ir sava pieredze, jo spēlējot pa zemākajām līgām viņš pa vasarām strādāja par apzaļumotāju/dārzu iekārtotāju (minorlīgās pārāk daudz nemaksā, tāpēc vasaras mēnešos ir jāstrādā).

     [+] [-]

, 2014-09-18 12:38, pirms 10 gadiem
Izcils paraugs, cik tālu var tikt ar smagu darbu vien. Tauta, atdodiet godu un mācieties!

     [+] [-]

, 2014-09-18 12:41, pirms 10 gadiem
palasīju komentārus un sasmējos par to, ka viens otrs te cenšas ievērot sev vien zināmus principus izcila spēlētāja definēšanā, taču tajā pat laikā pats savos savārstījumos jaucas kā pa putras katlu.
kurš tad mums ir tas izcilais hokejists, kurš tiešām ir patiesas pieminēšanas vērts? man nāk prātā tikai Ozoliņš - viens no NHL labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem, NHL čempions.
man gan šķiet, ka mums vajadzētu lepoties ar jebkuru spēlētāju, kurš NHL laukumos ir aizvadījis vairāk par 50 spēlēm. taču laikam jau tā mana vērtību latiņa ir par zemu...

kas attiecas uz Raiti - atrada savu šauro nišu NHL un par 100% izmantoja sev dotās iespējas. to, kas pagaidām nav izdevies un, iespējams, nekad arī vairs neizdosies, nevienam no mūsu hokeja talantiem - Karsumam, Daugaviņam, Kuldam, Spruktam - kuri bija tuvu, taču tajā pat laikā tālu...

     [+] [-]

, 2014-09-18 12:50, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: palasīju komentārus un sasmējos par to, ka viens otrs te cenšas ievērot sev vien zināmus principus izcila spēlētāja definēšanā, taču tajā pat laikā pats savos savārstījumos jaucas kā pa putras katlu.
kurš tad mums ir tas izcilais hokejists, kurš tiešām ir patiesas pieminēšanas vērts? man nāk prātā tikai Ozoliņš - viens no NHL labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem, NHL čempions.
man gan šķiet, ka mums vajadzētu lepoties ar jebkuru spēlētāju, kurš NHL laukumos ir aizvadījis vairāk par 50 spēlēm. taču laikam jau tā mana vērtību latiņa ir par zemu...

kas attiecas uz Raiti - atrada savu šauro nišu NHL un par 100% izmantoja sev dotās iespējas. to, kas pagaidām nav izdevies un, iespējams, nekad arī vairs neizdosies, nevienam no mūsu hokeja talantiem - Karsumam, Daugaviņam, Kuldam, Spruktam - kuri bija tuvu, taču tajā pat laikā tālu...
Ozoliņš un Balderis.
Tas, ka pašlaik jau ir pagājis labs laiks kopš Balderis vispār ir redzēts spēlējam nopietnā līmenī, ne veterānu mačos, vēl lielāks laiks pagājis kopš viņa TOP gadiem, daudziem liek viņu aizmirst, bet vēl lielākajai daļai komentētāju viņš nemaz nav zināms, tik vien cik nostāsti (tieši tāpēc daudziem varbūt liekas, ka tad hokeju spēlēt bija vieglāk utt.).

Balderis ir unikāls hokejists ne tikai Latvijā vai PSRS, vai Eiropā, bet visā pasaules mērogā. To, ja nu kas, atzīst abās okeāna pusēs.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 13:02, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ozoliņš un Balderis.
Tas, ka pašlaik jau ir pagājis labs laiks kopš Balderis vispār ir redzēts spēlējam nopietnā līmenī, ne veterānu mačos, vēl lielāks laiks pagājis kopš viņa TOP gadiem, daudziem liek viņu aizmirst, bet vēl lielākajai daļai komentētāju viņš nemaz nav zināms, tik vien cik nostāsti (tieši tāpēc daudziem varbūt liekas, ka tad hokeju spēlēt bija vieglāk utt.).

Balderis ir unikāls hokejists ne tikai Latvijā vai PSRS, vai Eiropā, bet visā pasaules mērogā. To, ja nu kas, atzīst abās okeāna pusēs.
nē, nē - es jau neapstrīdu Baldera hokeja prasmes. protams, ka tās savā laikā bija pasaules elites līmenī - kā tagad, piemēram, Krosbijam vai Malkinam. taču ne par to stāsts - pēc "ekspertu" vērtību skalas nepietiek, ka tu pasaules čempī vai olimpiādē visus apspēlē - ir jābūt arī apēstam pudam sāls NHL laukumos un tur pat ir jābūt izcīnītam kkam spīdīgam. pie tam, nevis izcīnītam tikai komandā esot, bet nu tā - ka faktiski esi, kā minimums, fināla MVP kandidāts. tā, kā piedod - Helmuts galīgi nekvalificējas!

     [+] [-]

, 2014-09-18 13:03, pirms 10 gadiem
Veiksmi, Raič.

Paldies par veltīto laiku hokejam.