Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 0

Ovečkinam 600. vārti, Flerī 400. uzvara, Vesijam hat-trick

Ovečkinam 600. vārti, Flerī 400. uzvara, Vesijam <i>hat-trick</i>

Aleksandrs Ovečkins
Foto: AP/Scanpix

2:3

Flyers - Golden Knights

3:2 P

Capitals - Jets

Nacionālajā hokeja līgā šonakt uzvarēja Kolumbusas "Blue Jackets", Ņujorkas "Rangers", Vegasas "Golden Knights", Vašingtonas "Capitals", Otavas "Senators", Sentluisas "Blues", Losandželosas "Kings" un Sanhosē "Sharks".

Divreiz vadību nenosargāja Vašingtonas "Capitals", kas savā laukumā pagarinājumā tomēr pārspēja Vinipegas "Jets" (3:2). Abus mājinieku vārtus pamatlaikā guva Aleksandrs Ovečkins, kurš vispirms piektajā minūtē no iemetiena apļa realizēja vairākumu pieci pret trim (1:0), bet 24. minūtē bija izveicīgākais cīņā vārtu priekšā (2:1). Ovečkins līdz ar to karjerā guvis tieši 600 vārtus regulārajā sezonā – 990 spēlēs 600 vārti un 509 rezultatīvas piespēles. Papildlaikā "Capitals" neizmantoja vairākumu, taču Jevgeņijs Kuzņecovs izgājienā viens pret vienu nodrošināja uzvaru (3:2).

Divreiz pārsvaru izlaida arī Rietumu konferences vicelīdere Vegasas "Golden Knights", kas pamatlaikā tik un tā ar 3:2 viesos apspēlēja Filadelfijas "Flyers". 38 no 40 metieniem atvairīja Marks Andrē Flerī, kuram 728 spēlēs tas bija 400. panākums regulārajās sezonās. Uzvaras ripu 140 sekundes līdz pamatlaika beigām guva Raiens Kārpenters, kurš bija precīzs no iemetiena apļa.

Piekto uzvaru pēc kārtas svinēja Kolumbusas "Blue Jackets", kas guva četrus vārtus pēc kārtas un ar 5:2 savā laukumā pieveica Monreālas "Canadiens". Panākuu kaldināja Aleksanders Vennberjs, kurš realizēja vairākumu un izdarīja trīs rezultatīvas piespēles, bet pa diviem punktiem uzvarētājiem nopelnīja Sets Džounss un Īens Kouls (abiem 1+1).

Ar hat-trick izcēlās amerikāņu uzbrucējs Džimijs Vesijs, kurš palīdzēja Ņujorkas "Rangers" mājās ar 6:3 apspēlēt Karolīnas "Hurricanes". Pēdējos divus vārtus mājinieki iemeta tukšos.

SpēleRez
Blue Jackets – Canadiens5:2
Rangers – Hurricanes6:3
Flyers – Golden Knights2:3
Capitals – Jets3:2 P
Panthers – Senators3:5
Ducks – Blues2:4
Kings – Canucks3:0
Sharks – Red Wings5:3

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

     [+] [-]

, 2018-03-13 10:59, pirms 3 mēnešiem
Varēja jau autors pieminēt, ka Ovi ir 4-tais ātrākais kurš sasniedzis 600...

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:11, pirms 3 mēnešiem
copmanis rakstīja: Varēja jau autors pieminēt, ka Ovi ir 4-tais ātrākais kurš sasniedzis 600...
Sportacentra žurnaļugām nav tādas zināšanas, kompetences un pat no ārzemju medijiem nespēj nospikot.

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:15, pirms 3 mēnešiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Sportacentra žurnaļugām nav tādas zināšanas, kompetences un pat no ārzemju medijiem nespēj nospikot.
Vēl jau varēja pieminēt, ka šajā spēlē uz doto brīdi Ovi vs Laine bija 40:40 goli. Pēc spēles jau 42:41 un abi iet uz meistarklasi 50 goli! Atlikušas 12-13 spēles (vispār 82) kur abi gribēs dabūt Morisa Raķetes Rišāra balvu! Starpcitu Ovi jau tādas ir 6 !!!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 11:19, pirms 3 mēnešiem
Ovi ir izcilåkais vartu guvejs viså NHL vėsturė. Grecka laika pie tadas aizsardzibas un robiem vartos vins mestu 100 vartus katra sezona.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-13 11:20, pirms 3 mēnešiem
Un soms Laine bus Ovi pectecis, tas ir skaidrs jau tagad.

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:27, pirms 3 mēnešiem
hilss rakstīja: Ovi ir izcilåkais vartu guvejs viså NHL vėsturė. Grecka laika pie tadas aizsardzibas un robiem vartos vins mestu 100 vartus katra sezona.
Piekrītu, kaut gan vatņiki man nepatīk praktiski nekurā sporta veidā, nez kamdēļ tieši hokejā ir savādāk. Tādus vārdus atceroties kā Sergejs makarovs, Igors Larionovs, Vladimirs Krutovs, Pāvels Burē, Sergejs Fjodorovs, Pāvels Dacjuks, Sergejs Gončars, plus tagad Ovi, un vēl jaunais Kučerovs jau vien ir ko atcerēties! Kovi man nav paticis kur nu vēl čečens Radulovs

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:27, pirms 3 mēnešiem
hilss rakstīja: Ovi ir izcilåkais vartu guvejs viså NHL vėsturė. Grecka laika pie tadas aizsardzibas un robiem vartos vins mestu 100 vartus katra sezona.
nebūtu PSRS Harlamovs būtu parādījis ka Ovečkins ir puišelis

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 11:29, pirms 3 mēnešiem
nu lab- nespēlēja viņi vienā laikā bet ats pats Balderis ziedu laikos būtu NHL topā noteikti

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 11:30, pirms 3 mēnešiem
Бpocить кypить нaвceгда всего за день? Лeгкo, нo только этим дедовским методом - БРОСИТЬ КУРИТЬ БЕЗ УСИЛИЙ! Излeчит дaжe опытных курильщиков с 30-40 летним стажем. Кypилa 14 лет пo пaчкe-полторы вдeнь, но бросила без физический и моральных усилий за 1 день!

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 11:30, pirms 3 mēnešiem
Бpocить кypить нaвceгда всего за день? Лeгкo, нo только этим дедовским методом - БРОСИТЬ КУРИТЬ БЕЗ УСИЛИЙ! Излeчит дaжe опытных курильщиков с 30-40 летним стажем. Кypилa 14 лет пo пaчкe-полторы вдeнь, но бросила без физический и моральных усилий за 1 день!z

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:32, pirms 3 mēnešiem
pūce rakstīja: nu lab- nespēlēja viņi vienā laikā bet ats pats Balderis ziedu laikos būtu NHL topā noteikti
Nevar nepiekrist, bet manuprāt nav īsti solīdi salīdzināt tos gadus ar tagadējiem. Paskaties kau vai ar kādām nūjām meta Greckis un ar kādām met Ovi... Vairs nav tik precīzi jātrāpa pa ripu augstuma ziņā jo šīs nūjas liecas labi un katapultē metienu arī... Pieļauju, ka Ovi būtu daudz salauzis veco nūju, attiecīgi arī golu būtu mazāk...

     [+] [-]

, 2018-03-13 11:52, pirms 3 mēnešiem
copmanis rakstīja: Nevar nepiekrist, bet manuprāt nav īsti solīdi salīdzināt tos gadus ar tagadējiem. Paskaties kau vai ar kādām nūjām meta Greckis un ar kādām met Ovi... Vairs nav tik precīzi jātrāpa pa ripu augstuma ziņā jo šīs nūjas liecas labi un katapultē metienu arī... Pieļauju, ka Ovi būtu daudz salauzis veco nūju, attiecīgi arī golu būtu mazāk...
Protams, tajā laikā aizsardzība bija mazāk blīva un vispār nebija līga tik vienmērīga, bet ir arī vairāki faktori, kuri liecina, ka mūsdienu spēlētājiem tur būtu grūti. Jau minētais ekipējs, sporta medicīna un spēles stils kā tāds, jo tobrīd tika spēlēts izteikti fisisks un agresīvs hokejs.

     [+] [-]

, 2018-03-13 12:37, pirms 3 mēnešiem
hilss, 11:19, pirms 39 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Ovi ir izcilåkais vartu guvejs viså NHL vėsturė. Grecka laika pie tadas aizsardzibas un robiem vartos vins mestu 100 vartus katra sezona.

Tādiem spriedelējumiem galīgi nevar piekrist.Vispārībā laikus salīdzināt ir bezjēdzīgi un vēl muļķīgāk skan teiciens,ka Ovečkins tad mestu 100 vārtus katrā sezonā.Kāpēc tā domāju?Man ir viens dzīvs apliecinājums tam,ka ka šīsdienas hokejs nebūt nav tāds,kur vārtus un punktus gūt grūtāk ,nekā agrāk.Un tas ir Jaromirs Jagrs-deviņdesmito un divtūkstošo gadu superzvaigzne,kurš vēl pērn 45 gadu vecumā bija ceturtais rezultatīvākais Floridas sastāvā,sezonā vidēji katrā spēlē gūstot 0,561 punktu.Ko iespētu 25 gadīgs Jagrs mūsdienu hokejā,lieki jautāt.Tā kā ,ne jau hokejs kļuvis grūtāks,bet gan suprzvaigžņu pamaz ,salīdzinot ar deviņdesmitajiem gadiem.Un pareizi ieminējās kāds par inventāru.Nevar salīdzināt devindesmito gadu hokeja nūjas ar mūsdienu.
Protams 600 vārti Ovečkinam ir lielisks rādītājs,kurš izvirza viņu par visu laiku NHL vārtu guvēju 20.vietā.Un ņemot rādītāju vārti spēlē,tad šobrīd Ovečkinu apsteidz vien trīs mūslaiku hokejisti-Maiks Bosi(0,762);Mario Lemjē(0,754) un Pāvels Burē(0,623).Ovečkinam šobrīd(0,606),bet tūdaļ aiz Aleksandra pats Greckis(0,601).Tiesa gadiem ejot un turpinot spēlēt NHL šis rādītājs neglābjami pasliktināsies Ovečkinam,tāpēc objektīvāko vērtējumu cipari rādīs ,kad noslēgs savu karjeru.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 12:39, pirms 3 mēnešiem
Nu ko, vel tikai 295, lai apsteigtu Grecki.

     [+] [-]

, 2018-03-13 12:41, pirms 3 mēnešiem
Tāds Greckis labākajos hokejista gados pat 50 punktus sezonā nevāktu šodienas hokejā.

     [+] [-]

, 2018-03-13 13:01, pirms 3 mēnešiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Tāds Greckis labākajos hokejista gados pat 50 punktus sezonā nevāktu šodienas hokejā.
Nah, piespēles tāpat savaktu vairak par visiem un 100+pts mierīgi.

     [+] [-]

, 2018-03-13 13:08, pirms 3 mēnešiem
piekrītu, ka Greckis dominēja, jo tolaik NHL nebija tik fiziska, kā arī tie paši vārti bija lielāki, lai būtu vairāk goli, vārtsargu ekipējums bija sūdīgāks utt

Grackis apmēram Panarina līmenis, labākajā gadījumā

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 13:54, pirms 3 mēnešiem
rudy_Latvija rakstīja: Nah, piespēles tāpat savaktu vairak par visiem un 100+pts mierīgi.
Pietiek paskatīties kā spēlēja vartsargi un aizsargi tajā laikā. Tas ka viņš bija talants , nenoliedzami. Un gan pielāgotos arī šodienas hokejam, mestu golus un dotu pasus. Bet punktus viņš pat pusi nesavāktu..
tagad katrs strādā nopietni.. viss ir noslīpēts, fizuha ir citos līmeņos. taktika utt.

     [+] [-]

, 2018-03-13 14:10, pirms 3 mēnešiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Pietiek paskatīties kā spēlēja vartsargi un aizsargi tajā laikā. Tas ka viņš bija talants , nenoliedzami. Un gan pielāgotos arī šodienas hokejam, mestu golus un dotu pasus. Bet punktus viņš pat pusi nesavāktu..
tagad katrs strādā nopietni.. viss ir noslīpēts, fizuha ir citos līmeņos. taktika utt.
Jā, tajos laikos jau neviens nestrādāja

     [+] [-]

, 2018-03-13 14:11, pirms 3 mēnešiem
copmanis rakstīja: Piekrītu, kaut gan vatņiki man nepatīk praktiski nekurā sporta veidā, nez kamdēļ tieši hokejā ir savādāk. Tādus vārdus atceroties kā Sergejs makarovs, Igors Larionovs, Vladimirs Krutovs, Pāvels Burē, Sergejs Fjodorovs, Pāvels Dacjuks, Sergejs Gončars, plus tagad Ovi, un vēl jaunais Kučerovs jau vien ir ko atcerēties! Kovi man nav paticis kur nu vēl čečens Radulovs
Aizmirsi Malkinu pieminēt. Malkins, manuprāt, ir viens no labākajiem spēlētajiem līgā, tikai vienmēr paliek Krosbija ēnā. Nenovērtēts...

  +1 [+] [-]

, 2018-03-13 14:18, pirms 3 mēnešiem
copmanis rakstīja: Vēl jau varēja pieminēt, ka šajā spēlē uz doto brīdi Ovi vs Laine bija 40:40 goli. Pēc spēles jau 42:41 un abi iet uz meistarklasi 50 goli! Atlikušas 12-13 spēles (vispār 82) kur abi gribēs dabūt Morisa Raķetes Rišāra balvu! Starpcitu Ovi jau tādas ir 6 !!!
Komentars labaks, ka raksts

     [+] [-]

, 2018-03-13 14:23, pirms 3 mēnešiem
Protams, bet tagad paskaties no otras puses - musdienu medicina, ekipejums, treninu metodes utt. padaritu Grecki vel labaku.

     [+] [-]

, 2018-03-13 15:11, pirms 3 mēnešiem
kkaukis rakstīja: Aizmirsi Malkinu pieminēt. Malkins, manuprāt, ir viens no labākajiem spēlētajiem līgā, tikai vienmēr paliek Krosbija ēnā. Nenovērtēts...
Kāpēc nenovērtēts? viņam ir entie individuālie apbalvojumi.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-13 16:30, pirms 3 mēnešiem
Bet nu tomēr degradējies Ovi ir salīdzinājumā ar pirmajām sezonām. Tolaik regulāri vilka virs 100 punktiem sezonā, tagad labi ja punktu spēlē dabūs. Bet nu vārtus samet, rišārus savāc, ko gan vēl. Varbūt pēc izkrišanas Stenlijā kādu medaļu PČ dabūs.

     [+] [-]

, 2018-03-13 19:41, pirms 3 mēnešiem
kkaukis rakstīja: Aizmirsi Malkinu pieminēt. Malkins, manuprāt, ir viens no labākajiem spēlētajiem līgā, tikai vienmēr paliek Krosbija ēnā. Nenovērtēts...
Tiešām aizmirsu. Viennozīmīgi pēdējo gadu MVP un šogad iet gan uz Hārta balvu, gan Rosa balvu. Vēl jau arī Rišāra balva ir aizsniedzama, bet man tomēr liekas ka Ovi vai laine to nocels. Gribās lai Lainem tiek pirmo reiz un lielmeistara norma 50+ arī.

Tev jābūt autorizētam,