Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Autors: Kārlis Ozols

Bļugers izvēlas iedot rezultatīvu piespēli, nevis iemest tukšos vārtos

Bļugers izvēlas iedot rezultatīvu piespēli, nevis iemest tukšos vārtos
Teodors Bļugers. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā uzvaru izcīnīja Teodora Bļugera pārstāvētā Pitsburgas "Penguins", kas ar 2:0 pārspēja Arizonas "Coyotes". Spēles noslēdzošajās sekundēs latviešu uzbrucējs izcēlās ar rezultatīvu piespēli, lai gan viņš varēja izvēlēties gūt vārtus.

VIDEO: Nesavtīgais Bļugers asistē, uzdāvinot drošu iespēju komandas biedram

Teodors Bļugers laukumā pavadīja 15:59 minūtes, no tām 4:31 minūti mazākumā, kas bija pārliecinoši lielākais laiks mazākumā starp uzbrucējiem. Latviešu uzbrucējs izdarīja divus metienus, divus spēka paņēmienus un bloķēja vienu metienu. Spēles beigās Bļugers nonāca savdabīgā situācijā.

"Penguins" tobrīd atradās vadībā ar 1:0, kamēr "Coyotes" vārti stāvēja tukši. Lieliski aizsardzībā nospēlēja "Penguins" uzbrucējs Brendons Tanevs, kurš aizskāra ripu, un pie tās kā pirmais bija tieši latvietis. Turpinājumā Bļugers ar Tanevu nonāca divvientulībā pie "Coyotes" tukšajiem vārtiem, tomēr Bļugers izlēma divas sekundes pirms mača beigām rezultatīvu piespēli atdot Tanevam, tādējādi novērtējot komandas biedra paveikto uzbrukuma uzsākšanā ar veiksmīgo darbību aizsardzībā. Bļugeram tas ir astotais (3+5) rezultativitātes punkts šosezon 29 spēlēs.

Šī spēle bija īpaša Filam Keselam. Amerikāņu uzbrucējs "Penguins" pārstāvēja četras sezonas līdz 2019. gada vasarai, kad tika aizmainīts uz "Coyotes". Kesels Pitsburgā tika sagaidīts ar ovācijām un godināts. Viņš "Penguins" sastāvā, ieskaitot arī izslēgšanas spēles, aizvadīja 393 mačus un izcēlās ar 359 (130+229) rezultativitātes punktiem.

Tomēr atgriešanās mačā Pitsburgā Keselam neizdevās uzvarēt. Uzvaras vārtus trešajā periodā guva "Penguins" zvaigzne Jevgeņijs Malkins, kurš izmantoja pretinieku vārtsarga Anti Rāntas neveiksmīgo darbību, un raidīja ripu zem soma kājsargiem. "Penguins" izcīnīja uzvaru ar 2:0 un šobrīd ar 29 spēlēs gūtiem 36 punktiem atrodas piektajā vietā Austrumu konferencē. Nākamā spēle Pitsburgai jau rītdien izbraukumā pret Detroitas "Red Wings".

Citās spēlēs

Visnotaļ mazrezultatīvā naktī rezultatīvākā izvērtās cīņa starp Vašingtonas "Capitals" un Anaheimas "Ducks" vienībām, kurā savu sesto panākumu pēc kārtas izcīnīja līgas līdervienība "Capitals" - 3:2. 51 punktu iekrājušie vašingtonieši mača gaitā izlaida divu vārtu pārsvaru, taču jau pēc 52 sekundēm vadību atguva, 15. rezultatīvo metienu šosezon trešā perioda otrajā minūtē izdarot Jakubam Vrānam.

Rietumu konferences vicelīderes pozīcijā ar 39 punktiem izvirzījās Edmontonas "Oilers", kas, pateicoties Leona Draizaitla un Aleksa Čeisona vārtiem un rezultatīvai piespēlei, ar 2:1 pieveica Losandželosas "Kings", kam šis bija trešais zaudējums pēc kārtas. Leons Draizaitls atguva līdera godu NHL šīssezonas rezultatīvāko hokejistu topā - šobrīd vācieša rēķinā jau ir 53 (19+34) rezultativitātes punkti. 35 metienus šajā mačā atvairīja Miko Koskinens.

Arī pēc galvenā trenera Džona Hainsa atlaišanas arvien dziļākā bedrē turpina grimt Ņūdžersijas "Devils", mājās ar 1:2 pēcspēles metienu sērijā piekāpjoties Čikāgas "Blackhawks" priekšā. Uzvaru nesošo bullīti piektajā izgājienu kārtā realizēja 18 gadus vecais Kērbijs Daks.

Visbeidzot uz septīto vietu Austrumu konferencē ar 32 punktiem 30 spēlēs pakāpās Monreālas "Canadiens". Monreālas vienības labā uzvaru 2:1 pār Ņujorkas "Rangers" 67 sekundes līdz pamatlaika izskaņai izrāva Neits Tompsons.

NHL spēles naktī uz septīto decembri

KomandasRez.KomandasRez.
Devils - Blackhawks1:2 PMRangers - Canadiens1:2
Penguins - Coyotes2:0Oilers - Kings2:1
Ducks - Capitals2:3

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...


, 2019-12-07 07:21, pirms 4 gadiem
Komandas biedri, treneri un fani noteikti to novērtēs. Komandas biedrs izkapāja šo iespēju un Bļugers atdeva, lai pats pabeidz darbu, nevis savtīgi iemeta tukšos. Malacis.
, 2019-12-07 07:36, pirms 4 gadiem
Un vēl priecē, ka treneris uzticās Bļugeram, kad pretinieku vārti ir tukši, t.i. kādi +5 rezultativitātes punkti sezonā.
, 2019-12-07 07:55, pirms 4 gadiem
Tik cēla rīcība, sen nebiju redzējis tādu situāciju. Malacis, tas viņa latiņu paceļ augstāk visu acīs!
, 2019-12-07 08:16, pirms 4 gadiem
Super spēle PENS. Tedijs beigās izcili nospēlēja. Džerijs monstrs 2 sausās pēc kārtas, kopš 2015 gada tas nebija izdevies nevienam vārtsargam no Penguins komandas
, 2019-12-07 08:23, pirms 4 gadiem
Dīvaini Bļugeram gāja ar iemetieniem- pēc 1. periodā bija 5-1, beigās 9-10. Laikam pamazām atkoda. Starp citu- Balcera sērija turpinās- gols Klīvlendas somam.
Slēpts komentārs: Fullback
, 2019-12-07 08:39, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Var jau priecāties par to kāds Teodors ir labs puika - no labas ģimenes nācis un tik pieklājīgs, taču gols ir gols un tur bija jāmet iekšā pašam, jo kādi 5 vārti papildus nevienam nav nākuši par sliktu, bet kad būs jāslēdz jauns līgums, tad neviens neatcerēsies šo cēlo žestu.
Te nugan es tev nepiekriitu, peec shaadas te riiciibas Tediju biezhaak laidiis laukumaa matcha galotnees ar tukshajiem pretinieku vaartiem, kas tikai pelielinaas iespeejas tikt pie papildus punktiem Tedijs visu dariija pareizi arii tiiri peec Hokeja logikas, jo Tanevs bija krietni izdeviigaakaa poziicijaa, tas lenkis no Teda puses izskatiijaas ne visai droshs, vareeja nejaushi arii pa stabu vai garaam vaartiem traapiit, ir bijushi arii taadi gadiijumi Iedomaajies, ja deel skopuma vaarti netikti guuti, pretinieks aatri paartvertu ripu, izliidzinaatu rezultaatu un uzvareetu pagarinaajumaa, Tedijs tiktu noseedinaats uz benkia labaakajaa gadiijumaa uz paaris machiem, sliktaakajaa uz ilgaaku laika periodu, plus veel naktu klaat fanu aprieshana
, 2019-12-07 08:44, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te nugan es tev nepiekriitu, peec shaadas te riiciibas Tediju biezhaak laidiis laukumaa matcha galotnees ar tukshajiem pretinieku vaartiem, kas tikai pelielinaas iespeejas tikt pie papildus punktiem Tedijs visu dariija pareizi arii tiiri peec Hokeja logikas, jo Tanevs bija krietni izdeviigaakaa poziicijaa, tas lenkis no Teda puses izskatiijaas ne visai droshs, vareeja nejaushi arii pa stabu vai garaam vaartiem traapiit, ir bijushi arii taadi gadiijumi Iedomaajies, ja deel skopuma vaarti netikti guuti, pretinieks aatri paartvertu ripu, izliidzinaatu rezultaatu un uzvareetu pagarinaajumaa, Tedijs tiktu noseedinaats uz benkia labaakajaa gadiijumaa uz paaris machiem, sliktaakajaa uz ilgaaku laika periodu, plus veel naktu klaat fanu aprieshana
Jā, a vēl varētu būt tā, ka Tedijs met ripu, tā atsitas pret štangu un tad pret halles balsta siju un visa arēna sabrūk. Jā, jā, tā arī var būt!

P.S.
Ja skatītos PIT spēles, zinātu, ka Bļugers regulāri tiek laists spēlēt pie pretinieku tukšajiem vārtiem.
, 2019-12-07 08:46, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Te nugan es tev nepiekriitu, peec shaadas te riiciibas Tediju biezhaak laidiis laukumaa matcha galotnees ar tukshajiem pretinieku vaartiem, kas tikai pelielinaas iespeejas tikt pie papildus punktiem Tedijs visu dariija pareizi arii tiiri peec Hokeja logikas, jo Tanevs bija krietni izdeviigaakaa poziicijaa, tas lenkis no Teda puses izskatiijaas ne visai droshs, vareeja nejaushi arii pa stabu vai garaam vaartiem traapiit, ir bijushi arii taadi gadiijumi Iedomaajies, ja deel skopuma vaarti netikti guuti, pretinieks aatri paartvertu ripu, izliidzinaatu rezultaatu un uzvareetu pagarinaajumaa, Tedijs tiktu noseedinaats uz benkia labaakajaa gadiijumaa uz paaris machiem, sliktaakajaa uz ilgaaku laika periodu, plus veel naktu klaat fanu aprieshana
Tas leņķis pārāk ass tikai tiem, kam acis sānos un knābis priekšā, bet par pārējo gan Tev piekrītu.
, 2019-12-07 09:00, pirms 4 gadiem
Paturpinot tukšo vārtu tēmu - pēclokauta ēras labākajiem vārtu guvējiem no visiem goliem 5-10% ir tieši tukšos vārtos iemestās ripas. Itkā nav daudz, taču produktīvākajiem tukšo vārtu apdraudētājiem tie ir 30+ vārti.

Ja kādam tas arī liekas maz, tad var atgādināt, ka VISI Latvijas hokejisti, kas spēlējuši NHL kopā ņemti tikai četras reizes ir iemetuši tukšos vārtos (Žoltoks divreiz un pa reizei Ozoliņš ar Skrastiņu).
, 2019-12-07 09:15, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Paturpinot tukšo vārtu tēmu - pēclokauta ēras labākajiem vārtu guvējiem no visiem goliem 5-10% ir tieši tukšos vārtos iemestās ripas. Itkā nav daudz, taču produktīvākajiem tukšo vārtu apdraudētājiem tie ir 30+ vārti.

Ja kādam tas arī liekas maz, tad var atgādināt, ka VISI Latvijas hokejisti, kas spēlējuši NHL kopā ņemti tikai četras reizes ir iemetuši tukšos vārtos (Žoltoks divreiz un pa reizei Ozoliņš ar Skrastiņu).
Kur Tu tādu statistiku izrāvi (es domāju par mūsējiem)? Tu taču drīz Tvaika ielā nonāksi!
Par pārējo- nepiekrītu Tev viennozīmīgi! Šādas situācijās gadās 1-2 sezonā un tā piespēle vai gols nav tik svarīga kā komandas gars. Šādas situācijas parāda, ka tev primārais nav personīgā statistika. Un Bļugers nav ne Krosbijs, ne Letangs, kuru loma komandā ir neapstrīdama.
, 2019-12-07 09:29, pirms 4 gadiem
b2 rakstīja: Kur Tu tādu statistiku izrāvi (es domāju par mūsējiem)? Tu taču drīz Tvaika ielā nonāksi!
Par pārējo- nepiekrītu Tev viennozīmīgi! Šādas situācijās gadās 1-2 sezonā un tā piespēle vai gols nav tik svarīga kā komandas gars. Šādas situācijas parāda, ka tev primārais nav personīgā statistika. Un Bļugers nav ne Krosbijs, ne Letangs, kuru loma komandā ir neapstrīdama.
Ja proti lietot internetu, tad visa statistika ir brīvi pieejama.

Nepiekrīti? Nu, nepiekrīti.
Es gribu redzēt mūsu hokejistus daudz egoistiskākus šādās un līdzīgās situācijās. Gribu, lai viņiem metiens ir pirmā opcija.
Viss pārējais par komandas garu un parāda atdošanu citā situācijā ir lirika. Iespējams, šāda iespēja neradīsies, iespējams, kāds no abiem tiks aizmainīts vai izmētāts pa citām maiņām utt.
, 2019-12-07 09:39, pirms 4 gadiem
b2 rakstīja: Kur Tu tādu statistiku izrāvi (es domāju par mūsējiem)?
NHL.com - Stats
, 2019-12-07 09:46, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Ja proti lietot internetu, tad visa statistika ir brīvi pieejama.

Nepiekrīti? Nu, nepiekrīti.
Es gribu redzēt mūsu hokejistus daudz egoistiskākus šādās un līdzīgās situācijās. Gribu, lai viņiem metiens ir pirmā opcija.
Viss pārējais par komandas garu un parāda atdošanu citā situācijā ir lirika. Iespējams, šāda iespēja neradīsies, iespējams, kāds no abiem tiks aizmainīts vai izmētāts pa citām maiņām utt.
Vareetu daleeji piekrist, ja tas buutu Futbols, nevis Hokejs, ar uzsvaru DALEEJI Futbolaa piespeele tomeer nav gluzhi tas pats kas Hokejaa Tedija gadiijuma punkts ir punkts, nav lielas shirbas, vai tas ir gols vai rezultatiiva piespeele Ja nemaldos, legendaarais Veins Greckis priekshroku deva tieshi pespeeleem, ja, protams, bija situaacijas, kad vareeja izveeleeties Taads bija vinia personiskais imidzhs uz ledus un jo skaistaak vinsh to dariija (piespeeleeja), jo vairaak ar katru gadu auga vinia veertiiba
, 2019-12-07 09:53, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vareetu daleeji piekrist, ja tas buutu Futbols, nevis Hokejs, ar uzsvaru DALEEJI Futbolaa piespeele tomeer nav gluzhi tas pats kas Hokejaa Tedija gadiijuma punkts ir punkts, nav lielas shirbas, vai tas ir gols vai rezultatiiva piespeele Ja nemaldos, legendaarais Veins Greckis priekshroku deva tieshi pespeeleem, ja, protams, bija situaacijas, kad vareeja izveeleeties Taads bija vinia personiskais imidzhs uz ledus un jo skaistaak vinsh to dariija (piespeeleeja), jo vairaak ar katru gadu auga vinia veertiiba
Tas pats Greckis (NHL visu laiku labākais vārtu guvējs), kurš teica: "Tu garām aizmet 100% no metieniem, kurus neizdari"?
, 2019-12-07 10:00, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Tas pats Greckis (NHL visu laiku labākais vārtu guvējs), kurš teica: "Tu garām aizmet 100% no metieniem, kurus neizdari"?
Varbuut kliuudos, bet Greckis nebija labaakais vaartu guveejs, bet gan rezultatiivaakais, kas noziimee, ka lielaako daliu no punktiem vinsh guva tieshi rezultatiivi piespeeleejot Tevis mineetas citaats bija domaats pavisam citaa konkekstaa Tas bija vairaak par antihokeju, ieseeshanos aizsradziibaa un pasivitaati uzbrukumaa
, 2019-12-07 10:19, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Varbuut kliuudos, bet Greckis nebija labaakais vaartu guveejs, bet gan rezultatiivaakais, kas noziimee, ka lielaako daliu no punktiem vinsh guva tieshi rezultatiivi piespeeleejot Tevis mineetas citaats bija domaats pavisam citaa konkekstaa Tas bija vairaak par antihokeju, ieseeshanos aizsradziibaa un pasivitaati uzbrukumaa
Skaidra lieta, ka tu kļūdies! Gan par Grecka rezultativitāti (viņa 894 goli ir NHL visu laiku labākais rādītājs), gan par teiciena kontekstu.
, 2019-12-07 10:28, pirms 4 gadiem
Bļugers izvēlas iedot rezultatīvu piespēli, nevis iemest tukšos vārtos

Viss ļoti solīdi.Tanevs to ripiņu pie borta izkapāja un Tedis atgrieza to Tanevam."Cepuri nost!"
, 2019-12-07 10:29, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Skaidra lieta, ka tu kļūdies! Gan par Grecka rezultativitāti (viņa 894 goli ir NHL visu laiku labākais rādītājs), gan par teiciena kontekstu.
Labi, kaads ir vinia kopeejais rezultativitaates punktu skaits? Par teiciena konkekstu gan es nepiekriitu, paraak prasti un primitiivi buutu prieksh Grecka, ja vinsh teiktu, tipa, metiet pa vartiem tikai metienu peec no visaam poziicijaam Taa vareetu teikt kaut kaads Varakliaanu diikia amatieru liigas treneris, ne jau NHL un pasaules Hokeja legenda Vismaz pats vinsh taa nedariija
, 2019-12-07 10:31, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Bļugers izvēlas iedot rezultatīvu piespēli, nevis iemest tukšos vārtos


Viss ļoti solīdi.Tanevs to ripiņu pie borta izkapāja un Tedis atgrieza to Tanevam."Cepuri nost!"
Tas viss nav tik buutiski, kursh guutu tos vaartus, jo abiem jebkuraa gadiijumaa tiktu pa rezultativitaates punktam, buutiski bija labs zhests no Tedija puses
, 2019-12-07 10:38, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Bļugers izvēlas iedot rezultatīvu piespēli, nevis iemest tukšos vārtos


Viss ļoti solīdi.Tanevs to ripiņu pie borta izkapāja un Tedis atgrieza to Tanevam."Cepuri nost!"
Vispaar, ja uzmaniigi paskataas videoatkaartojumu, arii pats Tedijs paliidzeeja to ripiniu izkapaat, patrauceejot vienam pretinieku aizsargam preciizi piespeelet otram
, 2019-12-07 10:43, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Labi, kaads ir vinia kopeejais rezultativitaates punktu skaits? Par teiciena konkekstu gan es nepiekriitu, paraak prasti un primitiivi buutu prieksh Grecka, ja vinsh teiktu, tipa, metiet pa vartiem tikai metienu peec no visaam poziicijaam Taa vareetu teikt kaut kaads Varakliaanu diikia amatieru liigas treneris, ne jau NHL un pasaules Hokeja legenda Vismaz pats vinsh taa nedariija
Zinu, ar ko turpināsi, taču pateikšu: piespēļu viņam ir divreiz vairāk.
Nu, vari tagad savu tekstiņu "Nu, redz, tātad piespēlētājs viņš bija vairāk nekā metējs!" drukāt.
, 2019-12-07 11:27, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Skaidra lieta, ka tu kļūdies! Gan par Grecka rezultativitāti (viņa 894 goli ir NHL visu laiku labākais rādītājs), gan par teiciena kontekstu.
Kaut arī Greckis ir guvis visvairāk vārtus NHL vēsturē, viņam asistu (rezultatīvu piespēļu) ir daudz vairāk kā golu, viņš bija arī izcils golu organizētājs, piespēlētājs- asistētājs.

1487 spēles : 894 vārti : 1963 piespēles : 2857 punkti
https://www.nhl.com/player/wayne-gr...
, 2019-12-07 11:50, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Kaut arī Greckis ir guvis visvairāk vārtus NHL vēsturē, viņam asistu (rezultatīvu piespēļu) ir daudz vairāk kā golu, viņš bija arī izcils golu organizētājs, piespēlētājs- asistētājs.

1487 spēles : 894 vārti : 1963 piespēles : 2857 punkti
https://www.nhl.com/player/wayne-gretzky-8447400
Nenoliedzot Grecka kā ripas kustinātāja spējas, kā arī spējas iekārtot savu ofisu katrā NHL arēnā, ir jāņem vērā visi apstākļi, kuros viņš spēlēja, tā "Oilers" dominance un tā laika hokejs.

Paņemot rokās NHL rezultatīvāko spēlētāju listi tur pirmajā 20niekā ir trīs tā laika Edmontonas spēlētāji un Jarri Kurri (Grecka maiņas partneris) kā 21. rezultatīvākais.

Greckis, Mesjē, Andersons, Kurri, Kofijs - visi neapšaubāmi talanti, kas pastiprināti ar Tikanenu, Hanteru u.c. otrā plāna aktieriem. Tā vienkārši bija ļoti laba komanda un, tā kā pie katra gola tiek piekabinātas divas piespēles, tad tās arī krājas pat "negribot". Granta Fūra (komandas vārtsarga) rezultativitāte tam ir tikai pierādījums.
Greckis, kurš ir līderis kā vārtos, tā piespēlēs, teiksim godīgi, nav prototipa hokejists, taču viņš šajā sistēmā un komandā jutās vislabāk (kad arī sakrāja lielāko daļu savu punktu).

Uz karjeras beigām, protams, viņa vārtu gūšanas rādītāji kritās (arī pats hokejs mainījās), taču saukt Grecki, primāri, kā izcilo piespēlētāju. Nu, nekur Ziemeļamerikā to tā neuzsver. Vienkārši - rezultatīvākais (daudzi viņu, tāpat kā Krosbiju, līdz galam nav iemīlējuši tieši otro piespēļu dēļ).

P.S. Nav nemaz tik daudz tādu, kuriem golu ir vairāk kā piespēļu. Tāpēc var teikt, ka šādi gadījumi drīzāk ir izņēmums, bet Grecka, kad piespēļu ir vairāk kā vārtu, likumsakarība.
, 2019-12-07 12:11, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Nenoliedzot Grecka kā ripas kustinātāja spējas, kā arī spējas iekārtot savu ofisu katrā NHL arēnā, ir jāņem vērā visi apstākļi, kuros viņš spēlēja, tā "Oilers" dominance un tā laika hokejs.

Paņemot rokās NHL rezultatīvāko spēlētāju listi tur pirmajā 20niekā ir trīs tā laika Edmontonas spēlētāji un Jarri Kurri (Grecka maiņas partneris) kā 21. rezultatīvākais.

Greckis, Mesjē, Andersons, Kurri, Kofijs - visi neapšaubāmi talanti, kas pastiprināti ar Tikanenu, Hanteru u.c. otrā plāna aktieriem. Tā vienkārši bija ļoti laba komanda un, tā kā pie katra gola tiek piekabinātas divas piespēles, tad tās arī krājas pat "negribot". Granta Fūra (komandas vārtsarga) rezultativitāte tam ir tikai pierādījums.
Greckis, kurš ir līderis kā vārtos, tā piespēlēs, teiksim godīgi, nav prototipa hokejists, taču viņš šajā sistēmā un komandā jutās vislabāk (kad arī sakrāja lielāko daļu savu punktu).

Uz karjeras beigām, protams, viņa vārtu gūšanas rādītāji kritās (arī pats hokejs mainījās), taču saukt Grecki, primāri, kā izcilo piespēlētāju. Nu, nekur Ziemeļamerikā to tā neuzsver. Vienkārši - rezultatīvākais (daudzi viņu, tāpat kā Krosbiju, līdz galam nav iemīlējuši tieši otro piespēļu dēļ).

P.S. Nav nemaz tik daudz tādu, kuriem golu ir vairāk kā piespēļu. Tāpēc var teikt, ka šādi gadījumi drīzāk ir izņēmums, bet Grecka, kad piespēļu ir vairāk kā vārtu, likumsakarība.
Greckis bija centrs un izcils uzbrukuma organizētājs, un, kā jau teici, Edmontonā ap viņu bija vairāki izcili spēlētāji. Un Grecka lieliskās spējas organizēt uzbrukumus deva iespējas gūt daudz vārtus citiem- Kurri, Mesjē un Kofijam. Un es šo nerakstu tikai no statistikas u.c. infas, bet arī no atmiņas, jo 80. gados TV redzēju vairākas Grecka & Co spēles Oileros un Kanādas izlasē - Supersērijās un izlašu mačos.
, 2019-12-07 12:16, pirms 4 gadiem
Nu vispār jau Bļugers pats to ripas izkapāšanu sākumā veicināja,ka kāds uzmanīgāk paslatītos video..Nu šādi atdot ripu,kad partneris ir pie pašiem vārtiem nav nekas neparasts!Bet nu malacis Bļugers arvien vairāk iedzīvojas NHL!
, 2019-12-07 12:38, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Greckis bija centrs un izcils uzbrukuma organizētājs, un, kā jau teici, Edmontonā ap viņu bija vairāki izcili spēlētāji. Un Grecka lieliskās spējas organizēt uzbrukumus deva iespējas gūt daudz vārtus citiem- Kurri, Mesjē un Kofijam. Un es šo nerakstu tikai no statistikas u.c. infas, bet arī no atmiņas, jo 80. gados TV redzēju vairākas Grecka & Co spēles Oileros un Kanādas izlasē - Supersērijās un izlašu mačos.
Atkārtošos - nenoliedzu Grecka spēles veidošanas prasmes, taču, pretēji tam ko te viens kadrs saka, norādu uz to, ka Greckis nekad nav saukts tieši par piespēlēšanas meistaru, precīzāk, šī spēja viņam nekad nav saukta kā pirmā un spilgtākā.

Tāpat, ko jau no jauna gribu atzīmēt, tieši tikpat cik Greckis ļāva punktus gūt citiem, tikpat tie citi, kas arī bija pasaules klases meistari, ļāva uzlabot rezultativitāti Veinam. Tā bija ļoti spēcīga komanda ar ļoti individuāli spēcīgiem uzbrucējiem, kur katrs atsevišķi, citā komandā spēlējot, būtu superzvaigzne.

Kā arī, 80-to gadu NHL, bija tas periods, kad arī tika uzstādīta (vai ielikti pamatīgi pamati) lielākā daļa dažādu rezultativitāties rekordi, t.i., uzbrukums bija daudz attīstītāks kā aizsardzība (kas vēlāk noveda pie tādu čempionu komandu kā NJD izveidošanās).

P.S. 80-tajos spēles neredzēju, taču esmu paspējis plaši iepazīties ar tā laika komandu jau ierakstu formātā.
, 2019-12-07 13:04, pirms 4 gadiem
Par jūsu auglīgajiem komentiem.... Ejiet iemetiet podā kopā ar Kerču!
, 2019-12-07 13:12, pirms 4 gadiem
Fullback rakstīja: Atkārtošos - nenoliedzu Grecka spēles veidošanas prasmes, taču, pretēji tam ko te viens kadrs saka, norādu uz to, ka Greckis nekad nav saukts tieši par piespēlēšanas meistaru, precīzāk, šī spēja viņam nekad nav saukta kā pirmā un spilgtākā.

Tāpat, ko jau no jauna gribu atzīmēt, tieši tikpat cik Greckis ļāva punktus gūt citiem, tikpat tie citi, kas arī bija pasaules klases meistari, ļāva uzlabot rezultativitāti Veinam. Tā bija ļoti spēcīga komanda ar ļoti individuāli spēcīgiem uzbrucējiem, kur katrs atsevišķi, citā komandā spēlējot, būtu superzvaigzne.

Kā arī, 80-to gadu NHL, bija tas periods, kad arī tika uzstādīta (vai ielikti pamatīgi pamati) lielākā daļa dažādu rezultativitāties rekordi, t.i., uzbrukums bija daudz attīstītāks kā aizsardzība (kas vēlāk noveda pie tādu čempionu komandu kā NJD izveidošanās).

P.S. 80-tajos spēles neredzēju, taču esmu paspējis plaši iepazīties ar tā laika komandu jau ierakstu formātā.
Kaarteejo reizi nepiekriitu! Pats toreiz 90.to viduu dziivoju USA un aktiivi sekoju NHL, Devils bija visneskataamaakaa komanda tanii laikaa, speeleeja atklaatu antihokeju, taadaa pretiigaa veidaa, paarsvaraa uz rezultata notureeshanu, arii izciinija Stenliju
, 2019-12-07 13:26, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaarteejo reizi nepiekriitu! Pats toreiz 90.to viduu dziivoju USA un aktiivi sekoju NHL, Devils bija visneskataamaakaa komanda tanii laikaa, speeleeja atklaatu antihokeju, taadaa pretiigaa veidaa, paarsvaraa uz rezultata notureeshanu, arii izciinija Stenliju
manuprāt, tieši uz to viņš norādīja, ka reaģējot uz tā laika totālā uzbrukuma hokeja dominanci, Devils vadība ar mazāku budžetu izveidoja totālās aizsardzības komandu, kura tādejādi spēja izcīnīt Stenlija kausu.
Man arī kretinē tāds "antihokejs", un ne velti tā laika NJD spilgtākā zvaigzne bija superkīpers Martins Brodērs, bet citi tā sastāva vadošie "velni" kā spēka uzbrucējs Klods Lemjē un aizsargi Skots Nīdermaiers un Skots Stīvenss diez vai ir pieskaitāmi tā laika NHL superzvaigznēm.
, 2019-12-07 13:27, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaarteejo reizi nepiekriitu! Pats toreiz 90.to viduu dziivoju USA un aktiivi sekoju NHL, Devils bija visneskataamaakaa komanda tanii laikaa, speeleeja atklaatu antihokeju, taadaa pretiigaa veidaa, paarsvaraa uz rezultata notureeshanu, arii izciinija Stenliju
NEPIEKRĪTU! NEPIEKRĪTU! NEPIEKRĪTU!
Tu, nepiekritēj, vismaz pamēģini saprast par ko ir runa!
, 2019-12-07 13:28, pirms 4 gadiem
PHIL rakstīja: Par jūsu auglīgajiem komentiem.... Ejiet iemetiet podā kopā ar Kerču!
kur tad ir tavi auglīgie komenti par tēmu?
, 2019-12-07 13:34, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: manuprāt, tieši uz to viņš norādīja, ka reaģējot uz tā laika totālā uzbrukuma hokeja dominanci, Devils vadība ar mazāku budžetu izveidoja totālās aizsardzības komandu, kura tādejādi spēja izcīnīt Stenlija kausu.
Man arī kretinē tāds "antihokejs", un ne velti tā laika NJD spilgtākā zvaigzne bija superkīpers Martins Brodērs, bet citi tā sastāva vadošie "velni" kā spēka uzbrucējs Klods Lemjē un aizsargi Skots Nīdermaiers un Skots Stīvenss diez vai ir pieskaitāmi tā laika NHL superzvaigznēm.
Tagad sapratu, neuzmaniigi izlasiiju
, 2019-12-07 13:41, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: manuprāt, tieši uz to viņš norādīja, ka reaģējot uz tā laika totālā uzbrukuma hokeja dominanci, Devils vadība ar mazāku budžetu izveidoja totālās aizsardzības komandu, kura tādejādi spēja izcīnīt Stenlija kausu.
Man arī kretinē tāds "antihokejs", un ne velti tā laika NJD spilgtākā zvaigzne bija superkīpers Martins Brodērs, bet citi tā sastāva vadošie "velni" kā spēka uzbrucējs Klods Lemjē un aizsargi Skots Nīdermaiers un Skots Stīvenss diez vai ir pieskaitāmi tā laika NHL superzvaigznēm.
Vispaar jau Vashingtonas Capitals darbojaas liidziigi tanii laikaa, tachu par cik dziivoju tieshi tur, DC apkaartnee, taa toreiz bija MANA komanda, taads iislaiciigs vecaa labaa DR aizvietojums Atceros Bondra, Juneau, Hatcher, Baruby ( Znaroku atgaadinaaja ), tie bija jautri laiki ieksh USA
, 2019-12-07 13:53, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: manuprāt, tieši uz to viņš norādīja, ka reaģējot uz tā laika totālā uzbrukuma hokeja dominanci, Devils vadība ar mazāku budžetu izveidoja totālās aizsardzības komandu, kura tādejādi spēja izcīnīt Stenlija kausu.
Man arī kretinē tāds "antihokejs", un ne velti tā laika NJD spilgtākā zvaigzne bija superkīpers Martins Brodērs, bet citi tā sastāva vadošie "velni" kā spēka uzbrucējs Klods Lemjē un aizsargi Skots Nīdermaiers un Skots Stīvenss diez vai ir pieskaitāmi tā laika NHL superzvaigznēm.
Ņūdžersija spēlēja pretiniekiem "smagu" un fizisku hokeju, taisot tā sauktos slazdus (to izskaušanu no spēles lika kā jaunās NHL ēras vienu no pamatnostādījumiem) un ļaujot izpausties tādiem tiešā kontaktā ne tiem patīkamākajiem Stīvensu, Lemjē. Tas nebija tik ļoti aizsardzības hokejs, kā fizisks un, jā, protams, brīžiem arī netīrs hokejs.

Papildus tam, lai arī to pieminēto superzvaigžņu nebija, komandai bija viens no labākajiem uzbrukumiem līgā ar Eliašu priekšgalā, kā arī ļoti laba un rezultatīva aizsardzība ar Nīdermaijeru un Rafaļski.

P.S. Precīzus ciparus nenosaukšu, bet NJD noteikti nebija "mazāka nauda" algu budžetā. Drīzāk kaut kur tuvāk augšgalam.
Uvis Balinskis. Foto: Florida Panthers
5

Balinska ''Panthers'' Stenlija kausa izcīņu svētdien sāks ar agro maču

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) noslēgusies regulārā sezona un noskaidrojušies Stenlija kausa izcīņas pirmās kārtas pāri. Uvja Balinska pārstāvētā Floridas ''Panthers'' izslēgšanas spēles sāks svētdien, aizvadot agro maču, bet Teodora Bļugera ''Cancuks'' pirmo maču aizvadīs naktī uz pirmdienu.
Neitans Makinons. Foto: USA Today Sports/Scanpix
2

Makinonam divas piespēles un ''Avalanche'' rekords sakāvē pār ''Oilers''

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Neitans Makinons atdeva divas rezultatīvas piespēles un uzstādīja jaunu ''Avalanche'' franšīzes rekordu, Kolorādo klubam sakaujot Edmontonas ''Oilers''.
Teodors Bļugers. Foto: AP/Scanpix
9

Bļugers pie karjeras rekorda netiek, ''Canucks'' zaudē viesos pret ''Jets''

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Teodora Bļugera pārstāvētā Vankūveras ''Canucks'' regulāro sezonu noslēdza ar zaudējumu viesos pret Vinipegas ''Jets'' – 2:4.