Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

LHF noraidījusi Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu ''Admiral''

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

LHF noraidījusi Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu ''Admiral''
Nikolajs Jeļisejevs. Foto: Kaspars Volonts/dinamoriga.lv

Latvijas Hokeja federācija (LHF) noraidījusi uzbrucēja Nikolaja Jelisejeva pāreju uz okupantu līgas klubu Vladivostokas ''Admiral'', teikts federācijas paziņojumā.

Pārejas pieprasījumu Starptautiskās ledus hokeja federācijas (IIHF) transfēru sistēmā Latvijas Hokeja federācija saņēma pagājušajā nedēļas nogalē un to noraidīja.

Okupantu līgas klubs ''Admiral'' par 28 gadus vecā Jelisejeva piesaisti pavēstīja 12. jūlijā.

Iepriekš LHF noraidīja arī vārtsarga Jāņa Kalniņa pāreju uz ''Amur''.

30.aprīlī veiktās izmaiņas Latvijas Sporta likumā paredz, ka spēlētāji, treneri un personāls, kuri strādā okupantu līgās (Krievijā un Baltkrievijā) nedrīkst piedalīties nacionālo izlašu darbā.

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/7142/lhf-...

1 2 43 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2022-08-02 18:08, pirms 2 gadiem
Nāks Davz un teiks, ka tā ir ksenofobija

  +7 [+] [-]

, 2022-08-02 18:11, pirms 2 gadiem
Kalniņs jau Amurā, viņam pofig LHF lēmums, arī Jeļisejevam būs po.. lēmums, tā ka abi droši vien spēlēs rusņā ar uzšuvi Z....

 +15 [+] [-]

, 2022-08-02 18:14, pirms 2 gadiem
jeepis59 rakstīja: Kalniņs jau Amurā, viņam pofig LHF lēmums, arī Jeļisejevam būs po.. lēmums, tā ka abi droši vien spēlēs rusņā ar uzšuvi Z....
Tik paši puikiņi laikam vēl nesaprot, ka pēc atgriešanā LV viņiem varbūt sāksies nepatikšanas ar VDD. Ko arī protams novēlu. Nu vai arī varēs sēdēt visu atlikušo mūžu Mordorā ar saviem sapelnītajiem Jūdasa grašiem.

  +6 [+] [-]

, 2022-08-02 18:15, pirms 2 gadiem
jeepis59 rakstīja: Kalniņs jau Amurā, viņam pofig LHF lēmums, arī Jeļisejevam būs po.. lēmums, tā ka abi droši vien spēlēs rusņā ar uzšuvi Z....
Kalninsh jau video pateica "Juutos kaa Zombijs" takaa Z uz krekla ir mazakais.

  +6 [+] [-]

, 2022-08-02 18:17, pirms 2 gadiem
p.s. prikolīgi būtu, ja Saeima vēl pieņemttu likumu par LV pilsonības atņemšanu šadiem kadriem. Vot tas tiešām būtu jautri.

 -11 [+] [-]

, 2022-08-02 18:28, pirms 2 gadiem
Būtu labi, ja IIHF par šo nesodītu LHF. Iepriekš jau tika ziņots, ka LHF pārstāvji ir centušies skaidrot situāciju.

  +4 [+] [-]

, 2022-08-02 18:29, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Tik paši puikiņi laikam vēl nesaprot, ka pēc atgriešanā LV viņiem varbūt sāksies nepatikšanas ar VDD. Ko arī protams novēlu. Nu vai arī varēs sēdēt visu atlikušo mūžu Mordorā ar saviem sapelnītajiem Jūdasa grašiem.
Kāpēc domā ka atgriezīsies Latvijā? Paskaties uz RUS futbola čempionātu no kādām valstīm nāk leģionāri, daudzas Eiropas valstīs viņiem atradīsies vieta, nerunāsim par tām kas atrodas ārpus Eiropas. Āfriku neskaitu tā nav opcija.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-02 18:45, pirms 2 gadiem
als rakstīja: p.s. prikolīgi būtu, ja Saeima vēl pieņemttu likumu par LV pilsonības atņemšanu šadiem kadriem. Vot tas tiešām būtu jautri.
nevar to izdarīt, kamēr paši nepaņems orku pasi kā otru. tad gan visi ceļi būs vaļā.

     [+] [-]

, 2022-08-02 18:51, pirms 2 gadiem
als rakstīja: p.s. prikolīgi būtu, ja Saeima vēl pieņemttu likumu par LV pilsonības atņemšanu šadiem kadriem. Vot tas tiešām būtu jautri.
pilsoņiem pilsonību neatņem, ja tā ir iegūta likumīgi un ir vienīgā pilsonība.

  +3 [+] [-]

, 2022-08-02 18:55, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Tik paši puikiņi laikam vēl nesaprot, ka pēc atgriešanā LV viņiem varbūt sāksies nepatikšanas ar VDD. Ko arī protams novēlu. Nu vai arī varēs sēdēt visu atlikušo mūžu Mordorā ar saviem sapelnītajiem Jūdasa grašiem.
Lai tas Jeļisejevs Mordarā arī sēž, varbūt vēl Z armijā iesauks.. Vot dzīve sāksies!

     [+] [-]

, 2022-08-02 19:20, pirms 2 gadiem
makers rakstīja: Kalninsh jau video pateica "Juutos kaa Zombijs" takaa Z uz krekla ir mazakais.
To viņš teica attiecībā par garo pārbraucienu un to ka tur ir cita laika josla!
Es zinu ka Kalniņš ir pii, bet tu jau nav labāks cirvs, kurš nejēdz valodas, lai saprastu tekstu.

  +3 [+] [-]

, 2022-08-02 19:20, pirms 2 gadiem
makers, nevajag iekrist uz žurnālistu izrautiem teikumiem. To Kalniņš teica par aklimatizācijas sekām, nevis politiskajām peripētijām.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-02 19:28, pirms 2 gadiem
Nekustiniet tos s..s kamēr nesmird
Slēpts komentārs: NorchaN

  +5 [+] [-]

, 2022-08-02 19:34, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Būtu labi, ja IIHF par šo nesodītu LHF. Iepriekš jau tika ziņots, ka LHF pārstāvji ir centušies skaidrot situāciju.
IIHF pat gribēdami neko nevar sodīt, jo viņas pilnvaras nav augstākas par kādas valsts likumdošanu. Latvijas ''Sporta likums'' 16.1 pants. Aizliegums piedalīties sporta sacensībās-(2) Sportistiem un sporta darbiniekiem ir aizliegts piedalīties sporta sacensībās, kas norisinās Krievijas Federācijā un Baltkrievijas Republikā.
Takā IIHF savu iespējamo sodu var uzkārt uz nagliņu sirdsmājiņā, jo LHF izpildīja savas valsts likumu.
Slēpts komentārs: NorchaN

  +5 [+] [-]

, 2022-08-02 19:39, pirms 2 gadiem
NorchaN rakstīja: Gan jau nesodīs, lai gan formāli LHF ir pārkāpusi IIHF reglamentu, kas šajā gadījuma ir ar augstāku juridisku spēku nekā jebkurš LV normatīvais akts
Muļķības!
Nevienai sabiedriskai organizācijai, kaut vai starptautiskai, kāda ir IIHF savos lēmumos nav augstāka vara, kā nacionāliem likumiem.

  +6 [+] [-]

, 2022-08-02 19:41, pirms 2 gadiem
NorchaN rakstīja: Ir gan augstākas, jo dalība IIHF ir pielīdzināma starptautiskajam līgumam. Unja LHF ir pievienojusies šim līgumam, LHF tas ir jāpilda
tu esi apsities, vai kā? kas būs LHF, ja nepildīs valsts reglamentu, kurā viņi atrodas? būs vien HF, ne LHF. beidz dzert, joptvai

  +3 [+] [-]

, 2022-08-02 19:43, pirms 2 gadiem
NorchaN rakstīja: Ir gan augstākas, jo dalība IIHF ir pielīdzināma starptautiskajam līgumam. Unja LHF ir pievienojusies šim līgumam, LHF tas ir jāpilda
Pilnīgs bulšits. IIHF ir sabiedriska organizācija, un tai nav nekādi tāda līmeņa līgumi, kurus jebkad būtu ratificējusi kāda valsts.
Un tagad padomā, vai LHF ir lielāks juridiskais spēks, nekā pašvaldībām, kuras robežās LHF rīko kādas sacensības?

  -7 [+] [-]

, 2022-08-02 20:34, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: IIHF pat gribēdami neko nevar sodīt, jo viņas pilnvaras nav augstākas par kādas valsts likumdošanu. Latvijas ''Sporta likums'' 16.1 pants. Aizliegums piedalīties sporta sacensībās-(2) Sportistiem un sporta darbiniekiem ir aizliegts piedalīties sporta sacensībās, kas norisinās Krievijas Federācijā un Baltkrievijas Republikā.
Takā IIHF savu iespējamo sodu var uzkārt uz nagliņu sirdsmājiņā, jo LHF izpildīja savas valsts likumu.
piekrītu Tev pēc būtības, bet tehniski IIHF noteikumi paredz, ka nacionālā federācija līgumu neapstiprināt var tikai atsevišķās situācijās:

- spēlētājam ir spēkā esošs līgums ar citu klubu;
- spēlētājs nav nokārtojis līgumā paredzētas saistības ar iepriekšējo klubu;
- spēlētājs iepriekšējam klubam palicis parādā, nav atgriezis kluba piešķirtu ekipējumu vai nokārtojis citas materiāla rakstura saistības;
- klubiem spēkā esošas diskvalifikācijas, IIHF veiktas disciplinārās izmeklēšanas dēļ.

LHF par šo bija nelielas bažas, bet arī cerēja, ka IIHF izpratīs juridisko situāciju.

https://sportacentrs.com/hokejs/leg...

  +3 [+] [-]

, 2022-08-02 21:01, pirms 2 gadiem
Puikiņiem var arī nesamaksāt, pat var aizturēt, jo pārstāv rus nedraudzīgu valsti.... plus atradīs somā dezīti, kurš it kā saturēs, it kā narkotikas... vai, vai...

  -1 [+] [-]

, 2022-08-02 21:40, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: piekrītu Tev pēc būtības, bet tehniski IIHF noteikumi paredz, ka nacionālā federācija līgumu neapstiprināt var tikai atsevišķās situācijās:

- spēlētājam ir spēkā esošs līgums ar citu klubu;
- spēlētājs nav nokārtojis līgumā paredzētas saistības ar iepriekšējo klubu;
- spēlētājs iepriekšējam klubam palicis parādā, nav atgriezis kluba piešķirtu ekipējumu vai nokārtojis citas materiāla rakstura saistības;
- klubiem spēkā esošas diskvalifikācijas, IIHF veiktas disciplinārās izmeklēšanas dēļ.

LHF par šo bija nelielas bažas, bet arī cerēja, ka IIHF izpratīs juridisko situāciju.

https://sportacentrs.com/hokejs/legionari/12072022-skaidrojam_hokejistu_transferu_pieprasiju?is_mobile=0
Visas tevis nosauktās situācijas ir saistītas ar juridiskiem jautājumiem hokeja iekšienē, un uz kuriem LHF var būt kāda ietekme, bet šis stāsts ir par pavisam ko citu u.t.i. ārējo faktoru, vai valstiska līmeņa normatīvo aktu ietekmi, un šeit nacionālās federācijas ir bezspēcīgas.
Ja IIHF izdomās LHF kaut kādā mērā sodīt, tad LHF var droši vērsties CAS ar lielām izredzēm uzvarēt procesā.

     [+] [-]

, 2022-08-02 21:56, pirms 2 gadiem
NorchaN rakstīja: Gan jau nesodīs, lai gan formāli LHF ir pārkāpusi IIHF reglamentu, kas šajā gadījuma ir ar augstāku juridisku spēku nekā jebkurš LV normatīvais akts
Stāsts par likumiem laikā, vietā, telpā. Tā kā LHF ir Latviju pārstāvoša organizācija - tad visupirms tā pakļaujās Latvijas Republikas likumdošanai. IIHF nav starptautiska politiskā organizācija vai savienība, kuras reglaments būtu spēcīgāka par valsts likumdošanu. IIHF ir tiesīgs LHF izslēgt no savām sacensībām vai kā citādi sodīt, taču, kā jau te minēja, tad jau rodās precedents, ka IIHF liek neievērot mītnes zemes likumdošanu, sūdzība CAS un IIHF var šālēt dillēs.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-02 22:03, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visas tevis nosauktās situācijas ir saistītas ar juridiskiem jautājumiem hokeja iekšienē, un uz kuriem LHF var būt kāda ietekme, bet šis stāsts ir par pavisam ko citu u.t.i. ārējo faktoru, vai valstiska līmeņa normatīvo aktu ietekmi, un šeit nacionālās federācijas ir bezspēcīgas.
Ja IIHF izdomās LHF kaut kādā mērā sodīt, tad LHF var droši vērsties CAS ar lielām izredzēm uzvarēt procesā.
es jau ceru, ka vispār nenonāks līdz CAS.

  -4 [+] [-]

, 2022-08-02 22:32, pirms 2 gadiem
Nu jau pietiks!....Pietiks jaukt sportu ar politiku.. Katrs izvēlas sev labākos variantus dzīvošanai un ģimenes atbalstam. Ne jau Jeļisejevs, Kalniņš uzsāka to, kas notiek UA. Nu jau reāli besī viss šis, ka okupantu līga un tie, kuri tur spēlēs, ir valsts nodevēji. Es labāk skatīšos kvalitatīvu hokeju nekā sētas mačus... Kāpēc neviens nenosoda tos pašus Ņičuškinu, Georgijevu, Vasiļevski..viņi taču krievi.. Viens no šiem pacēla Stenlija kausu, turklāt dažiem no Jums mīļākajā komandā. Protams, viņi nav LV izlasē, tāpēc nav ko pārmest, ka krievs .
Manuprāt, lielākā daļa no mums, esot Kalniņa vai Jeļisejeva vietā, pieņemtu tādu pašu lēmumu.. Nav ko guri d...st, ja paši vien darītu tāpat. Līdz ar to, automātiski kļūtu par nodevēju...un tobrīd būtu vienalga, ka algu maksā RU firma
Labunakti!

  +1 [+] [-]

, 2022-08-02 22:51, pirms 2 gadiem
kārtējais padsmit gadus vecais profils, kurš neko nav komentējis uzrodas un maļ par sporta un politikas nejaukšanu.
edža varēja būt lietderīgs un bānusot tos kremlinu mērgļus, nevis stumt kaku kā iihfs sodīs pederāciju

     [+] [-]

, 2022-08-02 22:58, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: es jau ceru, ka vispār nenonāks līdz CAS.
Pēc idejas nevajadzētu nonākt. Vel jo vairāk, ka IIHF ir pati pieņēmusi gana daudz lēmumus pret Rusņu un Baltkrievu vadoties pēc visa notiekošā Ukrainā.

     [+] [-]

, 2022-08-02 23:32, pirms 2 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Nu jau pietiks!....Pietiks jaukt sportu ar politiku.. Katrs izvēlas sev labākos variantus dzīvošanai un ģimenes atbalstam. Ne jau Jeļisejevs, Kalniņš uzsāka to, kas notiek UA. Nu jau reāli besī viss šis, ka okupantu līga un tie, kuri tur spēlēs, ir valsts nodevēji. Es labāk skatīšos kvalitatīvu hokeju nekā sētas mačus... Kāpēc neviens nenosoda tos pašus Ņičuškinu, Georgijevu, Vasiļevski..viņi taču krievi.. Viens no šiem pacēla Stenlija kausu, turklāt dažiem no Jums mīļākajā komandā. Protams, viņi nav LV izlasē, tāpēc nav ko pārmest, ka krievs .
Manuprāt, lielākā daļa no mums, esot Kalniņa vai Jeļisejeva vietā, pieņemtu tādu pašu lēmumu.. Nav ko guri d...st, ja paši vien darītu tāpat. Līdz ar to, automātiski kļūtu par nodevēju...un tobrīd būtu vienalga, ka algu maksā RU firma
Labunakti!
Pietiks Tev tēlot id.iotu! Sports un politika roku rokā jau ir gandrīz 100 gadus. KHL - tā vispār ir politikas esence (un tāda tā jau ir 14 gadus). Ja Tavam salmu paurim tas nepielec, tad problēma ir Tevī (un nekur citur). Rādās, "kvalitatīva" hokeja dēļ, Tu arī savu māti un bērnus verdzībā pārdotu.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-02 23:50, pirms 2 gadiem
Da, ja viņam dotu skatīties "kvalitātīvo hoķi", viņš arī ļautu sevi izkastrēt.

  +2 [+] [-]

, 2022-08-03 01:02, pirms 2 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Nu jau pietiks!....Pietiks jaukt sportu ar politiku..
pieņemu, ka šo ar putinu jau esi izrunājis...
un nākamsezon KHL visi politiskie saukļi un simbolika nebūs redzami...

     [+] [-]

, 2022-08-03 01:16, pirms 2 gadiem
mazais Bukarts arī sāk locīties kā glums zutis. https://www.sportazinas.com/ri-buka...

     [+] [-]

, 2022-08-03 07:09, pirms 2 gadiem
pizdjux rakstīja: mazais Bukarts arī sāk locīties kā glums zutis. https://www.sportazinas.com/ri-bukarts-par-jelisejeva-un-kalnina-pievienosanos-khl-klubiem-visi-grib-sev-dzive-radit-finansialu-stabilitati-video/
Nesaprotu vienu,ja tu neesi vajadzigs labakajam Eiropas ligam,tad kapec tevi nem ka dazi murgo labaka Eiropas liga raska.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-03 08:16, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nesaprotu vienu,ja tu neesi vajadzigs labakajam Eiropas ligam,tad kapec tevi nem ka dazi murgo labaka Eiropas liga raska.
orkam jau nav grūti piesolīt ķīseļu upes. vienu mēnesi izmaksās algu, otrajā daļēji. pēc tam pārīti neizmaksās, atkal kādas asakas atmetīs. parādīs kādi latiši ir pērkamas ņaukas.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-03 08:32, pirms 2 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Nu jau pietiks!....Pietiks jaukt sportu ar politiku.. Katrs izvēlas sev labākos variantus dzīvošanai un ģimenes atbalstam. Ne jau Jeļisejevs, Kalniņš uzsāka to, kas notiek UA. Nu jau reāli besī viss šis, ka okupantu līga un tie, kuri tur spēlēs, ir valsts nodevēji. Es labāk skatīšos kvalitatīvu hokeju nekā sētas mačus... Kāpēc neviens nenosoda tos pašus Ņičuškinu, Georgijevu, Vasiļevski..viņi taču krievi.. Viens no šiem pacēla Stenlija kausu, turklāt dažiem no Jums mīļākajā komandā. Protams, viņi nav LV izlasē, tāpēc nav ko pārmest, ka krievs .
Manuprāt, lielākā daļa no mums, esot Kalniņa vai Jeļisejeva vietā, pieņemtu tādu pašu lēmumu.. Nav ko guri d...st, ja paši vien darītu tāpat. Līdz ar to, automātiski kļūtu par nodevēju...un tobrīd būtu vienalga, ka algu maksā RU firma
Labunakti!
Kad mūsu "Latvju bāleliņi" stāvēs ar "Z" formas georga lentu uz krūtīm, un klausīsies Krievijas himnu - tad jau sports ar politiku būs tik tālu sajaukts kopā, dažam labam, ka atpakaļ ceļa vairs nebūs. Diemžēl, mūsu "gudrie puiši, kuri tikai meklē labākus variantus dzīvošanai, tikai tad sapratīs kādos sūdos ir iebraukuši. Nu, vai arī, viņi to jau zin, un tendēti dodas spēlēt hokeju Krievijā. Varbūt, rēķinoties ar Baltkrievijas, Krievijas vai citas valsts pasēm.

     [+] [-]

, 2022-08-03 08:38, pirms 2 gadiem
Kalniņš tikai pasmejas un piķi skaita. Auseklīši tikai visu likvidē
1 2 43 komentāri