Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Latviešu uzbrucējs Jekimovs nepaliks Francijas otrās līgas klubā "Tours"

Agris Suveizda

Latviešu uzbrucējs Jekimovs nepaliks Francijas otrās līgas klubā "Tours"
Roberts Jekimovs. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Francijas hokeja komanda "Tours" pavēstījusi par sadarbības neturpināšanu ar latviešu uzbrucēju Robertu Jekimovu, kurš vienībai pievienojās sezonas gaitā.

Iepriekšējo sezonu Jekimovs sāka Francijas augstākajā līgā, taču "Gap" sastāvā 22 spēlēs neguva nevienus vārtus un sakrāja tikai četrus rezultativitātes punktus. Pēcāk viņš devās uz Francijas 1. divīziju jeb otro spēcīgāko līgu un regulārajā sezonā 11 spēlēs izcēlās ar 12 (5+7) punktiem, palīdzot "Tours" ieņemt piekto vietu.

Izslēgšanas spēles Tūras vienībai gan beidzās vēl pirms Covid-19 pandēmijas izraisītās sezonas apturēšanas, jo ceturtdaļfinālā visos trijos mačos tika atzīts "Caen" pārākums – 2:6, 0:3 un 1:2. Jekimovs atzīmējās ar vienu rezultatīvu piespēli un neitrālu lietderību. "Tours" vakar paziņoja, ka sadarbība ar uzbrucēju netiks turpināta, un novēlēja viņam veiksmi tālākajā karjera.

30 gadus vecais Jekimovs Francijā aizvadīja otro sezonu, pirmajā gadā "Gap" rindās 36 spēlēs tiekot pie 26 (9+17) punktiem. Izslēgšanas spēlēs viņš desmit mačos nopelnījas sešus (3+3) punktus. Pirms tam Jekimovs vairāk nekā divus gadus pavadīja Dānijā, un ārzemēs viņš ir spēlējis arī Krievijā, Austrijā, Somijā un Zviedrijā.

Latvijas izlasē Jekimovs ir piedalījies 2009. un 2013. gada pasaules čempionātos, desmit spēlēs atzīmējoties ar vienu precīzu metienu.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/lesrempart...

1 2 39 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 09:53, pirms 4 gadiem
Ko tik švaki

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 09:56, pirms 4 gadiem
Atceros, kad ar viņu tika saistītas lielas cerības. Žēl, ka nesanāca attīstīt sevi augstākam līmenim.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 10:22, pirms 4 gadiem
ģinamai nodētu, bet pastēte laikam krievus meklēs

     [+] [-]

, 2020-04-29 10:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ģinamai nodētu, bet pastēte laikam krievus meklēs
Ja nāks "Baumotie" Indrašis, Karsums, Daugaviņš, viņam točna vietas Rīgā nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 10:29, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: Ja nāks "Baumotie" Indrašis, Karsums, Daugaviņš, viņam točna vietas Rīgā nebūs.
pat ja nenaks, nevelk vins jau sen KHL limeni, Latvijas cempionata kadam nodretu
Slēpts komentārs: Maikl30

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 10:34, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: Ja nāks "Baumotie" Indrašis, Karsums, Daugaviņš, viņam točna vietas Rīgā nebūs.
Kā reiz ar Dagavu jāliek kopā, vēl Ozoliņu jādabū mājās!

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 10:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ģinamai nodētu, bet pastēte laikam krievus meklēs
Ja Latvijā, tad drīzāk Aļimpā, nekā Dinamo.
Tā objektīvi skatoties.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 11:06, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Ja Latvijā, tad drīzāk Aļimpā, nekā Dinamo.
Tā objektīvi skatoties.
Izskatās Latvijā kārtējie "treknie gadi" beidzās nesākušies, bija karstākais dedlains līgas vēsturē, bet viss kaķim zem astes, tāpēc visus bēdubrāļus jāstutē ģinamā

     [+] [-]

, 2020-04-29 11:34, pirms 4 gadiem
Tā jau nekas nenotiek, bet SC haltūrē ar ziņām, piemēram, Čempionu hokeja līgas sezona sāksies vēlāk nekā bija paredzēts. Turnīrs uzreiz sāksies ar play-off spēlēm. Te ir links, kur ir aprakstīts vairāk: https://www.championshockeyleague.c...

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 11:44, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: Ja nāks "Baumotie" Indrašis, Karsums, Daugaviņš, viņam točna vietas Rīgā nebūs.
Nāks, nāks. Jau no 1.maija sastāvā būs, ble

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 11:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā jau nekas nenotiek, bet SC haltūrē ar ziņām, piemēram, Čempionu hokeja līgas sezona sāksies vēlāk nekā bija paredzēts. Turnīrs uzreiz sāksies ar play-off spēlēm. Te ir links, kur ir aprakstīts vairāk: https://www.championshockeyleague.com/en/news/introducing-rogle-angelholm
vēl krievu ōlhokejs nav uzrakstījis, jāpagaida kad tie ieliks savā lapā, pēc tam kaut kāds siliņš no tā uztaisīs "rakstu" no 5 teikumiem un 8 kļūdām

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 11:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ģinamai nodētu, bet pastēte laikam krievus meklēs
Traks esi, no Franku D-1 uz KHL? Magnus jau ir švakāks par OHL, D-1 tas labākajā gadījumā varētu būt Leišu Elektrēnu līmenis

     [+] [-]

, 2020-04-29 11:54, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Traks esi, no Franku D-1 uz KHL? Magnus jau ir švakāks par OHL, D-1 tas labākajā gadījumā varētu būt Leišu Elektrēnu līmenis
Tev žēl ka Jekimovs dabū darbu?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 11:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tev žēl ka Jekimovs dabū darbu?
ZZK pareizi rakakstīja, lai spēlē Olimpā, tur viņam būtu pareizā vieta
Būtu tas Jekimovs, kas agrāk, "bļe" laikā, tad, protams, DR būtu ideāls variants, bet "bļe" laiki Robertam sen ir aizmugurē, ne ar ko labāks viņš nekļuva, vecāks gan

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 12:04, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: ZZK pareizi rakakstīja, lai spēlē Olimpā, tur viņam būtu pareizā vieta
Būtu tas Jekimovs, kas agrāk, "bļe" laikā, tad, protams, DR būtu ideāls variants, bet "bļe" laiki Robertam sen ir aizmugurē, ne ar ko labāks viņš nekļuva, vecāks gan
nu tak labāk nekā tie prohorovi, sļepci un citi pastētes brīnumi no kaut kādiem urālu jebeņiem, atslidošanai kolhozā Jekijs ir gana labs

     [+] [-]

, 2020-04-29 12:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tev žēl ka Jekimovs dabū darbu?
Dabūs darbu Polijā.

     [+] [-]

, 2020-04-29 12:08, pirms 4 gadiem
Vispār jocīgi ka čalis tā "nogāzās" pa savām karjeras trepēm, jo reti kurš latvietis var lepoties ar 27 punktiem (16+11) sezonā Somijas augstākajā līgā. Pēc tam arī arī Dānija bija ļoti labas sezonas ar 20 un 21 vārtu guvumu sezonā un tad pēkšņi straujš kritiens lejā...

Starp citu viņš ir spēlējis arī KHL, jo savulaik 2 mačus aizvadīja Mitišču Atlant komandā.

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 12:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu tak labāk nekā tie prohorovi, sļepci un citi pastētes brīnumi no kaut kādiem urālu jebeņiem, atslidošanai kolhozā Jekijs ir gana labs
Daļēji piekrītu, taču diezin vai viņš būtu gatavs KHL, manuprāt, nežēlīgi kristu ārā
Pareizi "atslidot" arī ir jāprot Priekš "atslidošanas" var sadabūt arī citus Lettiņus, kuri pēdējos gados ir spēlējuši kaut nedaudz augstāk par Franku joberlīgām

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 12:11, pirms 4 gadiem
Jekijs molodčiks! Jācer, ka pievienosies Dinamiešiem!

     [+] [-]

, 2020-04-29 12:11, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Daļēji piekrītu, taču diezin vai viņš būtu gatavs KHL, manuprāt, nežēlīgi kristu ārā
Pareizi "atslidot" arī ir jāprot Priekš "atslidošanas" var sadabūt arī citus Lettiņus, kuri pēdējos gados ir spēlējuši kaut nedaudz augstāk par Franku joberlīgām
Dinamo praktiski visa komanda krīt ārā no KHL.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 12:15, pirms 4 gadiem
Būtu vinš tādā pašā vecumā un tikpat nestabils, kā, piemēram, Dzierkals, kuram tad iet, tad neiet, tad atkal iet, vēl varētu domāt, taču Jekimova gadījumā viss ir stabili, poti, stabils karjeras noriets!

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 12:23, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Būtu vinš tādā pašā vecumā un tikpat nestabils, kā, piemēram, Dzierkals, kuram tad iet, tad neiet, tad atkal iet, vēl varētu domāt, taču Jekimova gadījumā viss ir stabili, poti, stabils karjeras noriets!
kolhoza pagrabs liekas laba vieta skaistai norietēšanai

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 12:51, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vispār jocīgi ka čalis tā "nogāzās" pa savām karjeras trepēm, jo reti kurš latvietis var lepoties ar 27 punktiem (16+11) sezonā Somijas augstākajā līgā. Pēc tam arī arī Dānija bija ļoti labas sezonas ar 20 un 21 vārtu guvumu sezonā un tad pēkšņi straujš kritiens lejā...

Starp citu viņš ir spēlējis arī KHL, jo savulaik 2 mačus aizvadīja Mitišču Atlant komandā.
Viņam savulaik nepaveicās ar traumām.
Atlantā pēc traumas par agru aizskrēja spēlēt un norāvās vēlreiz traumu.
Tāpēc arī tur tikai 2 spēles bija.

     [+] [-]

, 2020-04-29 12:55, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Viņam savulaik nepaveicās ar traumām.
Atlantā pēc traumas par agru aizskrēja spēlēt un norāvās vēlreiz traumu.
Tāpēc arī tur tikai 2 spēles bija.
man liekas viņš tajā ziemā bija vairāk uz kruķiem kā uz slidām

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 12:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kolhoza pagrabs liekas laba vieta skaistai norietēšanai
Atšķirībā no viena otra, es neesmu DR heiteris, kurš dročī pie katra zāģa, lai tādu kadru komandai novēlētu Man vismaz šad un tad gribas arī iebakstītus/iemakarētus golus un uzvaras kaut vai periodiski redzēt

     [+] [-]

, 2020-04-29 13:00, pirms 4 gadiem
Rih.Bukarta variants..

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 13:54, pirms 4 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Atceros, kad ar viņu tika saistītas lielas cerības. Žēl, ka nesanāca attīstīt sevi augstākam līmenim.
Nevienā brīdī ar viņu netika "saistītas lielas cerības". Bet tas jau laikam diskutējami, kas vispār ir "lielas cerības".

     [+] [-]

, 2020-04-29 15:14, pirms 4 gadiem
pa tukšo

     [+] [-]

, 2020-04-29 15:35, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Atšķirībā no viena otra, es neesmu DR heiteris, kurš dročī pie katra zāģa, lai tādu kadru komandai novēlētu Man vismaz šad un tad gribas arī iebakstītus/iemakarētus golus un uzvaras kaut vai periodiski redzēt
uzliec vecos ierakstus!

     [+] [-]

, 2020-04-29 16:24, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: ZZK pareizi rakakstīja, lai spēlē Olimpā, tur viņam būtu pareizā vieta
Būtu tas Jekimovs, kas agrāk, "bļe" laikā, tad, protams, DR būtu ideāls variants, bet "bļe" laiki Robertam sen ir aizmugurē, ne ar ko labāks viņš nekļuva, vecāks gan
Bļe laikā viņš Značoka meitu cirtavai es ko jaucu?vot i visa viņa vērtība hokejā

     [+] [-]

, 2020-04-29 16:38, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: cirta
Tu jauc. Tas bija cits spēlētājs, E.U.

     [+] [-]

, 2020-04-29 16:43, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Tu jauc. Tas bija cits spēlētājs, E.U.
nju,ja jaucu,tad neko,atvainojos par neprecizitātiman gan kaut gā baigi atmiņā palicis,ka tieši Robčiks cirtabet ja nu ne,tad ne..tad tiešām vienkārši neveiksmīgi izveidojās karjera...

     [+] [-]

, 2020-04-29 16:52, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nju,ja jaucu,tad neko,atvainojos par neprecizitātiman gan kaut gā baigi atmiņā palicis,ka tieši Robčiks cirtabet ja nu ne,tad ne..tad tiešām vienkārši neveiksmīgi izveidojās karjera...
cirtēja augstākais punkts pieaugušo hokejā ir neliela uzspēlēšana baltkrievu čempī, pārējie sasniegumi junioros

     [+] [-]

, 2020-04-29 17:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: cirtēja augstākais punkts pieaugušo hokejā ir neliela uzspēlēšana baltkrievu čempī, pārējie sasniegumi junioros
nu es jau atzinu,ka kaut kas manā atmiņā ir saputrojies
1 2 39 komentāri