Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Hārtlijs paraksta piecu gadu līgumu par Latvijas izlases vadīšanu

Andrejs Siliņš

Oficiāli: Hārtlijs paraksta piecu gadu līgumu par Latvijas izlases vadīšanu
Bobs Hārtlijs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas hokeja federācija (LHF) apstiprinājusi jau iepriekš izskanējušās ziņas - kanādiešu speciālists Bobs Hārtlijs, kurš šogad vadīja Latvijas valstsvienību, pagarinājis līgumu par izlases vadīšanu līdz 2022. gadam.

"Esmu ļoti priecīgs atgriezties pie jums Latvijā," pēc līguma parakstīšanas lhf.lv sacīja Hārtlijs. "Aizvadītā sezona bija lieliska pieredze. Man bija iespēja iepazīt jaunu valsti, tās kultūru, izlases spēlētājus un hokeja federāciju. Arī pasaules čempionātā Ķelnē bijām ļoti tuvu, lai iekļūtu ceturtdaļfinālā. Tomēr galvenais ir tas, ka mēs neskatāmies atpakaļ. Mēs ejam tikai uz priekšu!"

Kanādieša vadībā mūsu valstsvienība pasaules čempionātā Ķelnē, parādot lielisku sniegumu un pašatdevi, izcīnīja desmito vietu. Izšķirošajā apakšgrupas mačā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā Latvijas hokejisti dramatiskā cīņā ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās mājiniekiem Vācijai.

Pirms pievienošanās Latvijas komandai Hārtlijs četras sezonas strādāja par Nacionālās hokeja līgas (NHL) Kalgari “Flames” vienības galveno treneri. 2014./2015.gada sezonā Hārtlijs ieguva Džeka Adamsa balvu (Jack Adams Awards), kas tiek pasniegta NHL sezonas labākajam trenerim.

Savukārt 2000./2001.gada sezonā Kolorādo “Avalanche”, Hārtlija vadībā izcīnīja Stenlija kausu. Ar Hārtliju iepriekš bija pazīstams arī uzbrucējs Ronalds Ķēniņš, kura pārstāvēto Cīrihes “ZSC Lions” komandu kanādiešu speciālists aizveda līdz Šveices čempionāta zeltam.

Jāizceļ, ka Hārtlija kontā ir arī Amerikas hokeja līgas (AHL) Kaldera kauss un Kvebekas junioru līgas (QMJHL) čempionu tituls.

Izmantotie resursi:
LHF | Sākums

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:35, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tu vispār esi spējīgs kko sakarīgu arī par tēmu uzrakstīt, vai arī viss, ko smadzeņpoda kapacitāte atļauj, ir apspriest citu lietotāju veselības stāvokli?
nadedabūjusī spamatante! lasi uzmanīgāk! un pelniet tālāk manas piezīmes, pastalnieki! ar kaut kādu tupu demagoģiju- kāda atšķirība, ko raksta- murgo pa tēmu- vai murgo par murgu? Hārtlijam neko nepiedāvāja, tādēļ paņēma Latviju.. da, labi . skaties koment no pirmajām lapām. a, jūs paši uzprasieties

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nadedabūjusī spamatante! lasi uzmanīgāk! un pelniet tālāk manas piezīmes, pastalnieki! ar kaut kādu tupu demagoģiju- kāda atšķirība, ko raksta- murgo pa tēmu- vai murgo par murgu? Hārtlijam neko nepiedāvāja, tādēļ paņēma Latviju.. da, labi . skaties koment no pirmajām lapām. a, jūs paši uzprasieties
Tu laikam esi piemirsis vienu no iepriekšējā līguma pamatnosacījumiem.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
vislabāk man besī, kad ir miers no urāliem utml tipāžiem, pašiem komentāru sadaļā ir jāiedrazo PSRS!! Vnk, malači!! slimnieciņi

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu nebūs Tev tavs ideālais raksts. Jau no dzirdētā jālīmē bilde kopā un jāgaida kur kads vēl ko pateiks. Principā algas apmērs mani neinteresē, vairāk tas cik daudz Bobs strādās ar izlasi un visu LV hokeju, bet domāju šobrīd tā būs prioritāte. Skaidrs ir, ja uzradīsies NHL, meklēs jaunu treneri. Vēl jautājums, kā darbi dalīsies, ja būs Eiropas klubs un vai tad viņs mums ir vēl vajadzīgs.
Neuztraucies līdz Ziemassvētkiem kaut gan kaut kur lasīju, ka Ozo taisās atlaist oktobrī tas ir pagaidām reālākais, kas var notikt...NHL vai DEL ar NL nestāv klāt!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tu laikam esi piemirsis vienu no iepriekšējā līguma pamatnosacījumiem.
ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Neuztraucies līdz Ziemassvētkiem kaut gan kaut kur lasīju, ka Ozo taisās atlaist oktobrī tas ir pagaidām reālākais, kas var notikt...NHL vai DEL ar NL nestāv klāt!
Atlaist Ozo? Kurš to izdomāja?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((
Tavas problēmas, veselais cilvēk.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((
Netici. Un? Tāpēc jāardās kā aptrakušam?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu nebūs Tev tavs ideālais raksts. Jau no dzirdētā jālīmē bilde kopā un jāgaida kur kads vēl ko pateiks. Principā algas apmērs mani neinteresē, vairāk tas cik daudz Bobs strādās ar izlasi un visu LV hokeju, bet domāju šobrīd tā būs prioritāte. Skaidrs ir, ja uzradīsies NHL, meklēs jaunu treneri. Vēl jautājums, kā darbi dalīsies, ja būs Eiropas klubs un vai tad viņs mums ir vēl vajadzīgs.
Nu bet es tak par to pašu. Man nevajag ne perfektos rakstus, ne to, lai kāds tagad te līgumu publicētu, bet šādas svarīgākās līguma atrunas, domāju, ka hokeja līdzjūtējs tomēr ir pelnījis zināt un, ja neviens viņas neizpauž, sagaidīt, ka mūsu sporta žurnālisti vismaz dabūtu atbildi, kāpēc šis info netiek izpausts.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tavas problēmas, veselais cilvēk.
vnk nevar būt tas, kas vnk nevar būt

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Atlaist Ozo? Kurš to izdomāja?
toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Netici. Un? Tāpēc jāardās kā aptrakušam?
lel : ) es ārdos par to psrs pieminēšanu komentāros.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
Jā, neatceros, kurš šito izpļāpājàs, bet Hartlijs it kā neesot laidis Matuli iekšā ģērbtuvēs Ķelnē, tādēļ viņš ar tādu saskābušu ģīmi klausījās Pučes slavinàjumus Hartlija virzienā!
zaipis rakstīja: Kad tas notika? Ķelnē?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...
Nu es uz to naudu neliktu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:40, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu bet es tak par to pašu. Man nevajag ne perfektos rakstus, ne to, lai kāds tagad te līgumu publicētu, bet šādas svarīgākās līguma atrunas, domāju, ka hokeja līdzjūtējs tomēr ir pelnījis zināt un, ja neviens viņas neizpauž, sagaidīt, ka mūsu sporta žurnālisti vismaz dabūtu atbildi, kāpēc šis info netiek izpausts.
šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:41, pirms 7 gadiem
spamatante! mēs šeit visi esam vienādā statusā! Tādēļ nevajag norādīt uz skabargu citiem, ja savā tupsī baļķi neredz!!!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Ko no šiem komentāriem viņi uzzināja? Neredzu info, bet spamu(tai skaitā manu komentāru)!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...
Ozo neko nav trenējis līdz šim, toto var kotēties augstu. Bet tie kantori nav ņēmuši citus faktorus vērā. Oktobrī Ozo var atlaist tikai....zaļais pūķis.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Ko no šiem komentāriem viņi uzzināja?
Tu lasīt proti?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu lasīt proti?
Par Ozoliņu un Matuli?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu
beidz spamot un ieraksti kaut ko saistība ar hokeju

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu
Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:45, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ozo neko nav trenējis līdz šim, toto var kotēties augstu. Bet tie kantori nav ņēmuši citus faktorus vērā. Oktobrī Ozo var atlaist tikai....zaļais pūķis.
Es ar neticu...TRTD nekad nav lējuši karstu un atlaiduši trenerus. kaut kur "Mongolijā" ātrāk tiks kāds nomests...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:45, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: beidz spamot un ieraksti kaut ko saistība ar hokeju
Un tagad izlasi savu iepriekšējo komentāru par baļķiem/skabargām - pats te psiho ne pa ķeksi un kaut ko citiem pārmet.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:46, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: spamatante! mēs šeit visi esam vienādā statusā! Tādēļ nevajag norādīt uz skabargu citiem, ja savā tupsī baļķi neredz!!!
Tak atslābsti, beidzot ir viens raksts, kur uz īsu brīdi vismaz tiek diskutēts par tēmu, bet jāierodas Mārtiņam un jāsāk mētāties ar personīgiem apvainojumiem. Tev tiešām trūkst rakstu šajā portālā, kur ar to nodarboties?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Vai tad Matulis pats arī nebija tas, kurš teica, ka lasot komentārus?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Un tagad izlasi savu iepriekšējo komentāru par baļķiem/skabargām - pats te psiho ne pa ķeksi un kaut ko citiem pārmet.
es pārmetu: psrs pieminēšanu; Latvijas izlases nolikšanu pēdējā vietā; spamatantes nekonsekvenci )) - un tas pēdējais komentārs bija vienkārši ironija

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.
Novickis tak par basi raksta manuprāt! Par hokeju piekrītu, nav nekā baigais vakums, ja neskaita viki un eliteprospects ko katrs var apskatīt...Jura aizgājis uz regbiju un dopingu. Brože vēl kaut mēģina, bet tā vakums...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad Matulis pats arī nebija tas, kurš teica, ka lasot komentārus?
Lasa un jau sen lasa, no hockey.lv laikiem. Ok, moš vairs nelasa ar, man liekas viņs lēnām jau attiet no hokeja.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:48, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tak atslābsti, b le, Tev tiešām trūkst rakstu šajā portālā, kur ar to nodarboties?
tas nebija tīšām.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Novickis tak par basi raksta manuprāt! Par hokeju piekrītu, nav nekā baigais vakums, ja neskaita viki un eliteprospects ko katrs var apskatīt...Jura aizgājis uz regbiju un dopingu. Brože vēl kaut mēģina, bet tā vakums...
Nezinu kas raksta par basi, bet Novickis raksta par futeni.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nezinu kas raksta par basi, bet Novickis raksta par futeni.
Arī par futeni, tas ir labi. Tur varētu būt vissakarīgākie raksti. pats palasos bieži, īpaši pirms kāda turnīra vai čempja sākuma...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.
Vai tad Novickis par kko citu kā basi ar raksta? Vēl Bērziņam ir potenciāls, bet nu viņa rakstus nav iespējams lasīt dēļ tendenciozās nepatikas pret visiem mūsu tenisistiem.. tiktu no tā vaļā, tad būtu ļoti konstruktīvi un informatīvi raksti.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:53, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vai tad Novickis par kko citu kā basi ar raksta? Vēl Bērziņam ir potenciāls, bet nu viņa rakstus nav iespējams lasīt dēļ tendenciozās nepatikas pret visiem mūsu tenisistiem.. tiktu no tā vaļā, tad būtu ļoti konstruktīvi un informatīvi raksti.
Bļin, nu kāds man sakars kas par to sūda basi raksta?