Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices
Latvijas izlase atzīmē vārtus pret Vāciju. Foto: AFP/Scanpix

Šodien IIHF paziņojusi apakšgrupas 2021. gada pasaules čempionātam hokejā, kas norisināsies Rīgā un Minskā. Rīkotāji vienojušies par vienu izmaiņu – Krievija spēlēs vienā grupā ar Baltkrieviju, tādējādi Kanāda nonākusi grupā ar Latviju.

RīgaMinska
Latvija (10)Kanāda (1)Baltkrievija (13)Krievija (2)
Somija (3)ASV (6)Zviedrija (4)Čehija (5)
Vācija(7)Norvēģija (11)Šveice (8)Slovākija (9)
Itālija (15)Kazahstāna (16)Dānija (12)Lielbritānija (19)

Salīdzinot ar grupām, kādas bija paredzētas 2020. gada pasaules čempionātā, kam bija jānotiek Cīrihē un Lozannā, notikušas divas izmaiņas. Vietām apmainījušās Krievijas un Kanādas, kā arī Šveices un Vācijas izlases.

Jau brīdī, kad Rīga un Minska pieteicās 2021. gada turnīra rīkošanai, tika panākta vienošanās, ka Baltkrievija pie sevis uzņems Krieviju. Savukārt Vācijas un Šveices apmainīšanās saistīta ar 2020. gada izmaiņām jeb 2021. gadā abas komandas spēlēs tur, kur tām vajadzētu spēlēt.

Lai mājas čempionātā sasniegtu ceturtdaļfinālu, Latvijas izlases galvenās pretinieces, visticamāk, būs Vācijas un Norvēģijas komandas. Mūsējie pasaules rangā atrodas desmitajā vietā, bet vācieši ieņem septīto pozīciju. Tikmēr Norvēģija ir vienu vietu aiz mums.

Vācija trijos no pēdējiem četriem pasaules čempionātiem piedalījusies ceturtdaļfinālā, pie tam 2017. gadā izšķirošajā spēlē tika uzvarēta tieši Latvija. Mača uzvarētājs toreiz tika noskaidrots bullīšos. Norvēģijai pēdējo desmit gadu laikā ir divi ceturtdaļfināli – 2011. un 2012. gadā. Latvijai šajā nogrieznī ir viens, bet nesenāks – 2018. gadā.

Rīga 2021. gadā uzņems vienu no apakšgrupām, kā arī divus ceturtdaļfināla mačus. Minskā norisināsies apakšgrupas spēles, divi ceturtdaļfināli, abi pusfināli un abas medaļu spēles.

Tagad organizatori sākuši darbu pie kalendāra izveides, un sagaidāms, ka plašāku publiku tas sasniegs tuvāko nedēļu laikā.

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/news/19298/...

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:44, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Man, piemēram, no tās ķēdes ne silti ne auksti Atbraukšu patusēt, tad braušku atpakaļ sirmgalvjus laupīt, galvenais, lai tie barčiki vispār būtu vaļā! Pats galvenais, kā jau rakstīju, ir dabūt labu grupu un tas arī notika! Kas attiecas uz bāriem, viesnīcām un ķēdēm... tieši otrādi, nepatīk pūļi un trokšņi no vienas puses, no otras, būtu arī veselīgi pārmācīt dažus labus pārlieku bravurīgus Rīdziniekus ar naudas badu par to, ka tie pārlieku kritiski attiecas pret gastarbaitariem un gastarfrajeriem!
tu tak esi tūrists, nekāda sakara ar ierindas rīdzenieku tev nav

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ivars ar Tjomu kā parasti dod vaļā, bez viņu pērlēm komentāru sadaļa noteikti nebūtu tik interesanta
Sorry, bet gribēju Tev uzdot vel vakar vienu jautājumu, kā turpinājumu mūsu vakardienas diskusijai.
Kāda ir Tava attieksme pret valsts ieguldījumu augstskolu budžeta vietu veidošanā?

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lielais pārmācītājs.
Pričom te es? Graut masveida konkurentspējīgu ražošanu tak nebija man ideja Tagad līdz ar to daudz kas mūsdienu Latvijā ir atkarīgs no Bansa ķēdēm, ja viņa darbojas, cilvēkiem ir kapeika, ja nē, tad kapeika ir tikai izredzētajiem Rietumos kapeika ir VISIEM, arī parazītiem, neatkarīgi ne no kādām tur ķēdēm, jo ir masveida razošana ar brīvu pieeju starptautiskajam tirgum!

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu tak esi tūrists, nekāda sakara ar ierindas rīdzenieku tev nav
Tādu "tūristu" ar LV pasēm būs krietni vairāk, nekā Hokeja fanu no jebkurām citām valstīm

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:54, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pričom te es? Graut masveida konkurentspējīgu ražošanu tak nebija man ideja Tagad līdz ar to daudz kas mūsdienu Latvijā ir atkarīgs no Bansa ķēdēm, ja viņa darbojas, cilvēkiem ir kapeika, ja nē, tad kapeika ir tikai izredzētajiem Rietumos kapeika ir VISIEM, arī parazītiem, neatkarīgi ne no kādām tur ķēdēm, jo ir masveida razošana ar brīvu pieeju starptautiskajam tirgum!
Kādas manas ķēdes? Tu vispār saproti kas ar to ķēdi bija domāts? ok, kam es prasu, redzu kā nē
Nekad nezināšu kā ir būt tik stulbam un ar to vēl tik ļoti lepoties

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:55, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tādu "tūristu" ar LV pasēm būs krietni vairāk, nekā Hokeja fanu no jebkurām citām valstīm
tak pofig, galvenais lai ir

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:55, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pričom te es? Graut masveida konkurentspējīgu ražošanu tak nebija man ideja Tagad līdz ar to daudz kas mūsdienu Latvijā ir atkarīgs no Bansa ķēdēm, ja viņa darbojas, cilvēkiem ir kapeika, ja nē, tad kapeika ir tikai izredzētajiem Rietumos kapeika ir VISIEM, arī parazītiem, neatkarīgi ne no kādām tur ķēdēm, jo ir masveida razošana ar brīvu pieeju starptautiskajam tirgum!
Tu jau lielies, ka baigais čortu iebiedētājs esi.

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:57, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu jau lielies, ka baigais čortu iebiedētājs esi.
Vai tad par čortiem te bija runa?

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:58, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Vai tad par čortiem te bija runa?
Neputns pilnīgi pareizi pateica, ka esi runātājs, nevis darītājs.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 18:59, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pričom te es? Graut masveida konkurentspējīgu ražošanu tak nebija man ideja Tagad līdz ar to daudz kas mūsdienu Latvijā ir atkarīgs no Bansa ķēdēm, ja viņa darbojas, cilvēkiem ir kapeika, ja nē, tad kapeika ir tikai izredzētajiem Rietumos kapeika ir VISIEM, arī parazītiem, neatkarīgi ne no kādām tur ķēdēm, jo ir masveida razošana ar brīvu pieeju starptautiskajam tirgum!
Tu tak Francijā kā bomzis dzīvo, ko Tu te māci.
Es vienreiz prasīju, kas Tev par auto. Atšķirībā no Latvijas, Francijā auto ātri pasaka/norāda sociālo slāni. Jo, atšķirībā no Latvijas, Francijā par mani daudz nabadzīgāks cilvēks vnk nevar atļauties "neēdu neko, braucu ar behu" dzīvesveidu...

Bet beigas... nezinu... piedzēries, vai kas Tev bija...
Bet savu sūda Agilu parādīji.
Tas tak ir maznodokļu bulciņvāģis... Francijā, Belģijā, Holandē 😏😏😏

Tā pārējā pontošana te ir... kā pīlei ūdens man...
Jo Tu faktiski esi bomzis 😁

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kādas manas ķēdes? Tu vispār saproti kas ar to ķēdi bija domāts? ok, kam es prasu, redzu kā nē
Nekad nezināšu kā ir būt tik stulbam un ar to vēl tik ļoti lepoties
Pats tar rakstīji par "ķēdes reakciju" Valstis, kurās tas ir megaaktuāli, nav normālas! Francijā, piemēram, ja kāds barčiks bankrotēs un aizklapēsies ciet, pārējos iedzīvotājus tas neskars ne par centu!

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:03, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: kada tur starpiba aunu piere, tapat lidzigi rezutlata zaudetu abiem, un visi runas cik laba spele bijusi!!! kautgan Zviedri,Somi spele ar 1,2 atrumu,kamer musejie ar visiem 5 mauc!!!
Idiņ ko tu irsi.Zviedriem ir tuvāk latvija.pēdiņš. bla.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:05, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu tak Francijā kā bomzis dzīvo, ko Tu te māci.
Es vienreiz prasīju, kas Tev par auto. Atšķirībā no Latvijas, Francijā auto ātri pasaka/norāda sociālo slāni. Jo, atšķirībā no Latvijas, Francijā par mani daudz nabadzīgāks cilvēks vnk nevar atļauties "neēdu neko, braucu ar behu" dzīvesveidu...

Bet beigas... nezinu... piedzēries, vai kas Tev bija...
Bet savu sūda Agilu parādīji.
Tas tak ir maznodokļu bulciņvāģis... Francijā, Belģijā, Holandē 😏😏😏

Tā pārējā pontošana te ir... kā pīlei ūdens man...
Jo Tu faktiski esi bomzis 😁
Ko tu te murgo, kā tu zini, ko Francijā auto parāda!? Kādi te vēl sociālie slāņi, ibio, rio!!? Agillu es pirku tāpēc, ka viņa ir ĒRTA un man patīk tieši tāda tipa autiņi, nevis "prestižie" ar gariem purniem, kurus mazpilsētu šaurajās ielās ir problemātiski noparkot Ja kas, man ir vēl divi autiņi un arī tie divi ir mazi, viens no viņiem ir SMART, kurš nebūt nav no tiem lētākajiem!

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:06, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu tak Francijā kā bomzis dzīvo, ko Tu te māci.
Es vienreiz prasīju, kas Tev par auto. Atšķirībā no Latvijas, Francijā auto ātri pasaka/norāda sociālo slāni. Jo, atšķirībā no Latvijas, Francijā par mani daudz nabadzīgāks cilvēks vnk nevar atļauties "neēdu neko, braucu ar behu" dzīvesveidu...

Bet beigas... nezinu... piedzēries, vai kas Tev bija...
Bet savu sūda Agilu parādīji.
Tas tak ir maznodokļu bulciņvāģis... Francijā, Belģijā, Holandē 😏😏😏

Tā pārējā pontošana te ir... kā pīlei ūdens man...
Jo Tu faktiski esi bomzis 😁
Nepiekrītu apgalvojumam. Daudziem frankiem tiešām ir po, ar ko brauc. Ir pilns ar turīgiem parīziešiem kuriem vispār auto nav, jo nav vajadzība, nevis tāpēc, ka nevar atļauties.
Tici vai nē, Francijā neviens tevi nevērtēs pēc tā, ar kādu mobīli pārvietojies.. Latvijā tas gan nav vēl pārgājis..

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:06, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: tas ir virtualais jeb realais cempionats, lai musejie balelini fani,zinatu kad apkakatiess
no priekiem
Ej mīzal

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:07, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Ko tu te murgo, kā tu zini, ko Francijā auto parāda!? Kādi te vēl sociālie slāņi, ibio, rio!!? Agillu es pirku tāpēc, ka viņa ir ĒRTA un man patīk tieši tāda tipa autiņi, nevis "prestižie" ar gariem purniem, kurus mazpilsētu šaurajās ielās ir problemātiski noparkot Ja kas, man ir vēl divi autiņi un arī tie divi ir mazi, viens no viņiem ir SMART, kurš nebūt nav no tiem lētākajiem!
Priekškam Tev 3 autiņi? Ar agilu nepietiek?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:07, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pats tar rakstīji par "ķēdes reakciju" Valstis, kurās tas ir megaaktuāli, nav normālas! Francijā, piemēram, ja kāds barčiks bankrotēs un aizklapēsies ciet, pārējos iedzīvotājus tas neskars ne par centu!
tā arī neko neesi sapratis

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Priekškam Tev 3 autiņi? Ar agilu nepietiek?
man pārmeta par manu vienīgo, ar kuru es pēdējā laikā braucu nepieklājīgi reti

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man pārmeta par manu vienīgo, ar kuru es pēdējā laikā braucu nepieklājīgi reti
Kas pārmeta un kas par spēkratu?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:10, pirms 4 gadiem
Kāds atceras, kā Ivars komentēja DR pārbaudes spēles no Liepājas? Es klubu pārbaudes spēles praktiski neskatos, tāpēc neko nemācēšu pateikt.

H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc savulaik piekriti komentēt DR pārbaudes spēles no Liepājas? Nebija grūti valdīt emocijas, kad DR iemeta vārtus?

Piekritu, jo patiesi labs čoms, ar kuru tolaik veidojām translācijas no Liepājas, palūdza izpalīdzēt. Nevarēju atteikt.
Man jau toreiz komentāros pārmeta, ka tās spēles komentēju vispār bez emocijām u.t.i. sausi stāstīju, kas notiek laukumā.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas pārmeta un kas par spēkratu?
Tjoma man pārmeta ka es ar auto Rīga ķip braukājot

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nepiekrītu apgalvojumam. Daudziem frankiem tiešām ir po, ar ko brauc. Ir pilns ar turīgiem parīziešiem kuriem vispār auto nav, jo nav vajadzība, nevis tāpēc, ka nevar atļauties.
Tici vai nē, Francijā neviens tevi nevērtēs pēc tā, ar kādu mobīli pārvietojies.. Latvijā tas gan nav vēl pārgājis..
Piekrītu, man kaimiņš, vīrs jau gados, piemēram, trīs villu īpašnieks, staigā treniņbiksēs un zandalēs cauru gadu, braukā ar veļuku pa miestu, iet uz tirgu iepirkties, iedzer izlejamo aliņu ar vietējiem krogā, vāģis viņam ir RENO CLIO 1996. gada, kuru vinš iedarbina labi ja vienreiz mēnesī ja kaut kur tālāk uz bodi ir jābrauc Pēc liberasta DA MARKUSA mērauklas arī bomzis?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tjoma man pārmeta ka es ar auto Rīga ķip braukājot
Tieši tā, ja es Rīgā dzīvotu, neredzu jēgu no autiņa vispār!

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nepiekrītu apgalvojumam. Daudziem frankiem tiešām ir po, ar ko brauc. Ir pilns ar turīgiem parīziešiem kuriem vispār auto nav, jo nav vajadzība, nevis tāpēc, ka nevar atļauties.
Tici vai nē, Francijā neviens tevi nevērtēs pēc tā, ar kādu mobīli pārvietojies.. Latvijā tas gan nav vēl pārgājis..
Tu strādā ar viņiem?
Mēs kādā no tām valstīm būt?

Es, jā!

Francijā/Holandē/Nīderlandē:
1) auto iegādes cena jau ir augstāka kā pie mums
2) nodoklis ir pavisam cits, JA VIEN:
3) ja vien nepērc dabai draudzīgos mazlitrāžas... krūmkriežus, kuri iznāk lēti

Man piederošo 3.2 Alfa Romeo 159 tur tik viegli neatļauties.
Ne jau tāpēc ka negrib... bet nevar 😊

Pamēģini nopirkt auto Holandē/Belģijā...
Francijā ir nedaudz vieglāk... bet nez... mums ir kkādas ilūzijas Latvijā, vai kas...
Tu nebrauksi ar BMW, zemenes lasot Elizejā 😁😁😁

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:15, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tieši tā, ja es Rīgā dzīvotu, neredzu jēgu no autiņa vispār!
tu vispār miestā dzīvo, droši vari savus trīs sadedzināt, ja tik gudrs

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Priekškam Tev 3 autiņi? Ar agilu nepietiek?
SMARTS ir sievai domāts, lai trenējas braukt Vēl ir PEUGEUT 2011. gada, kuru es rotēju ar Agillu, kā Kolombusa varotčikus

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:18, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu strādā ar viņiem?
Mēs kādā no tām valstīm būt?

Es, jā!

Francijā/Holandē/Nīderlandē:
1) auto iegādes cena jau ir augstāka kā pie mums
2) nodoklis ir pavisam cits, JA VIEN:
3) ja vien nepērc dabai draudzīgos mazlitrāžas... krūmkriežus, kuri iznāk lēti

Man piederošo 3.2 Alfa Romeo 159 tur tik viegli neatļauties.
Ne jau tāpēc ka negrib... bet nevar 😊

Pamēģini nopirkt auto Holandē/Belģijā...
Francijā ir nedaudz vieglāk... bet nez... mums ir kkādas ilūzijas Latvijā, vai kas...
Tu nebrauksi ar BMW, zemenes lasot Elizejā 😁😁😁
Pilns ss.lv ar lētiem piedāvājumiem, no nīderiem/francijas, ja kas
Latvijā, salīdzinot ar rietumiem auto eksplautācija ir lēta (nodokļi, apdrošināšana, degvielas tarifi)
Tici man, franki uz mobīļiem neiespringst, atšķirībā no lettiņiem

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:18, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu strādā ar viņiem?
Mēs kādā no tām valstīm būt?

Es, jā!

Francijā/Holandē/Nīderlandē:
1) auto iegādes cena jau ir augstāka kā pie mums
2) nodoklis ir pavisam cits, JA VIEN:
3) ja vien nepērc dabai draudzīgos mazlitrāžas... krūmkriežus, kuri iznāk lēti

Man piederošo 3.2 Alfa Romeo 159 tur tik viegli neatļauties.
Ne jau tāpēc ka negrib... bet nevar 😊

Pamēģini nopirkt auto Holandē/Belģijā...
Francijā ir nedaudz vieglāk... bet nez... mums ir kkādas ilūzijas Latvijā, vai kas...
Tu nebrauksi ar BMW, zemenes lasot Elizejā 😁😁😁
Man to Alfu Romeo gadus piecus atpakaļ mēģināja iesmērēt, nu i nafig! Smuka, jā, bet... tai detaļas dārgas un ir deficitā

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:19, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Man to Alfu Romeo gadus piecus atpaka ļmēģināja iesmērēt, nu i nafig! Smuka, jā, bet... tai detaļas dārgas un ir deficitā
Man gan Alfa Romeo neliekas nekas skaists...

  -2 [+] [-]

, 2020-05-20 19:21, pirms 4 gadiem
Tāds mūsu te... francūzis... pats to zin...
Tikai... nez... atklāti ir kauns teikt...
Ka viņš nevarētu... teiksim... pavecu BMW M3, vai Mersi... vai Alfa Romeo kaut tos pašus sedanus... vnk nenopirks...
Neviens nerunā par Lamborghini 😁😁😁
Tāds mūsu francis nevar pat to augstāk minēto nopirkt... tādus... 5-7 gadus vecus kaut vai
Francija to tik viegli nepieļauj.
Parējā jau ir d...

Širādi mētātāji kā viņš... brauktu ar it kā krutākajiem (bet patiesībā nekādajiem), kaut nopuvušajiem, bet angel eyetajiem behām 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:22, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pilns ss.lv ar lētiem piedāvājumiem, no nīderiem/francijas, ja kas
Latvijā, salīdzinot ar rietumiem auto eksplautācija ir lēta (nodokļi, apdrošināšana, degvielas tarifi)
Tici man, franki uz mobīļiem neiespringst, atšķirībā no lettiņiem
Jā, tikai atšķirībā no mums franči, vācieši,beļģi un nīderlandieši nepērk lietotus autiņus. Šeit es domāju normālus frančus, un nevis tādus parazītus kā primāts.
Viņiem visiem izdevīgāk visus savus nobrauktos autiņus pārdot uz austrumiem, nekā nodot utilizācijā.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:24, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāds mūsu te... francūzis... pats to zin...
Tikai... nez... atklāti ir kauns teikt...
Ka viņš nevarētu... teiksim... pavecu BMW M3, vai Mersi... vai Alfa Romeo kaut tos pašus sedanus... vnk nenopirks...
Neviens nerunā par Lamborghini 😁😁😁
Tāds mūsu francis nevar pat to augstāk minēto nopirkt... tādus... 5-7 gadus vecus kaut vai
Francija to tik viegli nepieļauj.
Parējā jau ir d...

Širādi mētātāji kā viņš... brauktu ar it kā krutākajiem (bet patiesībā nekādajiem), kaut nopuvušajiem, bet angel eyetajiem behām 😁
Ja gadā nobrauc 3000km vai mazāk, priekš kam investēt modernā mersī no salona, kuram vērtība pēc 3 gadiem jau būs -50%?
Varianosi ir, akcijas, NĪ... kur naudu var atgūt ar %!

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pilns ss.lv ar lētiem piedāvājumiem, no nīderiem/francijas, ja kas
Latvijā, salīdzinot ar rietumiem auto eksplautācija ir lēta (nodokļi, apdrošināšana, degvielas tarifi)
Tici man, franki uz mobīļiem neiespringst, atšķirībā no lettiņiem
Neiespringst tie, kuri nevar atļauties.
Jo nav jēgas.

Visi auto nāk no - rietumiem
Visi auto raidījumi nāk no - rietumiem

Visas... cilvēkiem prātu atņemošās filmas par auto nak no - rietumiem

Ir tikai viena atšķirība - rietumos Tev jāstrādā daudz maz cienījami, lai atļautos cienījamu auto.
Latvijā var neēst, lauzīt galvu, kā ieliet benzīnu... strādāt stroikā... un braukt ar arkās sapuvušu behu un krutot uz ceļa 😁😁😁
Mēs tak zinām, ka tāda ir realitāte uz Latvijas ceļiem...

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tikai atšķirībā no mums franči, vācieši,beļģi un nīderlandieši nepērk lietotus autiņus. Šeit es domāju normālus frančus, un nevis tādus parazītus kā primāts.
Viņiem visiem izdevīgāk visus savus nobrauktos autiņus pārdot uz austrumiem, nekā nodot utilizācijā.
Ieej mobile.de un paskaties kāds tur ir lietoto auto piedāvājums.. Tici man, ne viss iet uz eksportu...

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:25, pirms 4 gadiem
Uz futbolu ārzemēs neesmu bijis, bet esmu braucis garām Eindhovenas galvenajam futbola stadionam. Nav tālu no centra.