Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase Hārtlija vadībā trenēsies kopā ar U20 izlasi

Jānis Celmiņš

Latvijas izlase Hārtlija vadībā trenēsies kopā ar U20 izlasi
Bobs Hārtlijs un Viesturs Koziols
Foto: Ilmārs Znotiņš, LHF.lv

Latvijas hokeja izlase no 9. līdz 11. novembrim aizvadīs kārtējās “Euro Ice Hockey Challenge” spēles, Francijā tiekoties ar mājiniekiem, kā arī Baltkrievijas un Slovēnijas izlasēm. Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols sarunā ar portālu Sportacentrs.com ieskicēja izlases gatavošanās plānu, kā arī nosauca tos ārzemēs spēlējošos, kuri šajā turnīrā varētu uzvilkt izlases kreklus.

“Plānojam pārbaudīt izlases tuvākās rezerves, jo izlases vadošos spēlētājus mēs labi zinām un pazīstam. Mums nav jāpārbauda, piemēram, Elvis Merzļikins, zinām, ko viņš māk,” šī izlases modeļa atlases galveno kritēriju nosauc Viesturs Koziols.

Vīru izlase aizvadīs divas pilnas treniņu dienas 6. un 7. novembrī, bet pēcāk dosies uz turnīru Francijā. Plānots, ka paralēli lielajai izlasei trenēsies arī Latvijas U20 izlase, kurai no 9. līdz 11. novembrim ieplānots turnīrs Ventspilī. Tur dalībnieku vidū būs arī Dānijas, Baltkrievijas un Austrijas vienaudži. “Gan ar vīru, gan U20 izlasi strādās Bobs Hārtlijs un Kārlis Zirnis (U20 izlases galvenais treneris). Šobrīd nav skaidrs, vai treneru sastāvā būs Artis Ābols, bet plānots, ka būs Ģirts Ankipāns. No ārzemēs spēlējošajiem esam uzaicinājuši Ivaru Punnenovu (spēlē Šveicē), Ralfu Freibergu, brāļus Robertu un Rihardu Bukartus (Čehija), Rodrigo Ābolu, Maksimu Ponomarenko, Linardu Maguru-Mago (Zviedrija), Kalvi Ozolu (Norvēģija) un Eduardu Hugo Jansonu (Krievija, VHL). Aicinājām arī Kirilu Tambijevu, bet viņš ir savainots. Gribējām redzēt arī Oskaru CIbuļski, taču viņam šobrīd ir problēmas ar plecu. Sastāvā noteikti būs arī Rīgas “Dinamo” hokejisti,” pastāstīja Koziols.

“Šobrīd norit tehniskais darbs, tiek runāts ar spēlētājiem, sūtītas biļetes… Kandidātu sarakstā varētu parādīties vēl kāds ārzemēs spēlējošais, tāpēc izdarīt kaut kādus secinājumus būtu pāragri. Abas izlases trenēsies kopā, un grupas tiks sadalītas pēc spēlētāju spēka samēra,” pauda LHF vadītājs.

.
1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs: murziks

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 18:51, pirms 6 gadiem
murziks rakstīja: Nav izslēgts variants ka Hārtlijs būs Dinamo Rīga treneris līdz sezonas beigām...
No kurienes tads info?

  +5 [+] [-]

, 2017-10-19 19:03, pirms 6 gadiem
murziks rakstīja: Nav izslēgts variants ka Hārtlijs būs Dinamo Rīga treneris līdz sezonas beigām...
Ko tu lieto? 100% Hārtlijs nebūs DR treneris.

     [+] [-]

, 2017-10-19 19:08, pirms 6 gadiem
ir jau arī Maslovskis, Locāns, Marenis slaistās bez darba...vajag tikai rakt, bet vieglāk jau ir pasvilpt rd slaistiem, tie tepat uz vietas.
Nez, Liepājai ir šajā laikā spēles tur ir Freimanis, Homjakovs...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 19:13, pirms 6 gadiem
murziks rakstīja: Nav izslēgts variants ka Hārtlijs būs Dinamo Rīga treneris līdz sezonas beigām...
Nepiesauc nelaimi...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 19:13, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ir jau arī Maslovskis, Locāns, Marenis slaistās bez darba...vajag tikai rakt, bet vieglāk jau ir pasvilpt rd slaistiem, tie tepat uz vietas.
Nez, Liepājai ir šajā laikā spēles tur ir Freimanis, Homjakovs...
Tajā laikā nenotiks OHL spēles.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 19:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tajā laikā nenotiks OHL spēles.
nure, manis minētie droši var tikt aicināti

  -1 [+] [-]

, 2017-10-19 19:25, pirms 6 gadiem
Good job!ahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-19 20:06, pirms 6 gadiem
tik nesaprotu, nafig Ankipāns tur pie izlases vajadzīgs...

Koziols arī ir cipars: “Plānojam pārbaudīt izlases tuvākās rezerves, jo izlases vadošos spēlētājus mēs labi zinām un pazīstam. ... - a ko, Ro. Bukarts tā kā nebūtu viens no vadošajiem izlases spēlētājiem? Un Cibuļskis (kurš gan esot traumēts) arī būtu tikai pie tuvākajām rezervēm pieskaitāms?

Un kāda mārrutka pēc Mazurs-Mago tiek saukts no Zviedrijas??? Nekā personīga pret Linardu, bet šamais šogad spēlē SWE 2. divīzijā (pēc spēkae 4. zviedru līga), kur klubā paralēli esot arī Asst. Coach amatā.

     [+] [-]

, 2017-10-19 20:10, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ir jau arī Maslovskis, Locāns, Marenis slaistās bez darba...vajag tikai rakt, bet vieglāk jau ir pasvilpt rd slaistiem, tie tepat uz vietas.
Nez, Liepājai ir šajā laikā spēles tur ir Freimanis, Homjakovs...
Marenis vai tad pārtraucis studijas Amerikā?

Par Freimani, Homjakovu (un vēl veselu rindu vietējoi talantu) piekrītu. Volxam par prieku arī kādu Čalpu vai Kazanovu vajadzētu uz Franciju paņemt

     [+] [-]

, 2017-10-19 20:13, pirms 6 gadiem
Volx rakstīja: OHL puišiem nopietnākas spēles Klaipēdā. Lai spēlē ārzemnieki.
Perspektīvākie lai brauc uz Franciju, savukārt, tādi kā, piemēram, Želubovskis, Kurmis, A.Širokovs, lai aizstāv OHL godu Klaipēdā.

     [+] [-]

, 2017-10-19 20:22, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Marenis vai tad pārtraucis studijas Amerikā?

Par Freimani, Homjakovu (un vēl veselu rindu vietējoi talantu) piekrītu. Volxam par prieku arī kādu Čalpu vai Kazanovu vajadzētu uz Franciju paņemt
Te taču OHL vērotāji saka, ka Čalpa nevelkot Kurbadā, tad kāda vēl izlase?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-19 20:33, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: tik nesaprotu, nafig Ankipāns tur pie izlases vajadzīgs...

Koziols arī ir cipars: “Plānojam pārbaudīt izlases tuvākās rezerves, jo izlases vadošos spēlētājus mēs labi zinām un pazīstam. ... - a ko, Ro. Bukarts tā kā nebūtu viens no vadošajiem izlases spēlētājiem? Un Cibuļskis (kurš gan esot traumēts) arī būtu tikai pie tuvākajām rezervēm pieskaitāms?

Un kāda mārrutka pēc Mazurs-Mago tiek saukts no Zviedrijas??? Nekā personīga pret Linardu, bet šamais šogad spēlē SWE 2. divīzijā (pēc spēkae 4. zviedru līga), kur klubā paralēli esot arī Asst. Coach amatā.
Ko tu iesaki, Hārtlijam strādāt bez asistentiem?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 20:41, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ko tu iesaki, Hārtlijam strādāt bez asistentiem?
Ankipāns tā kā būtu vienīgais hokeja treneris Latvijā?

  -4 [+] [-]

, 2017-10-19 20:56, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Ankipāns tā kā būtu vienīgais hokeja treneris Latvijā?
Mērgli tu

  +3 [+] [-]

, 2017-10-19 21:00, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Ankipāns tā kā būtu vienīgais hokeja treneris Latvijā?
Lai jau mācās kepons. Varbūt dienās kaut kas sanāks. Taču dīvaini par trenera palīgu ņemt GM.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 21:09, pirms 6 gadiem
(O_O) rakstīja: Lai jau mācās kepons. Varbūt dienās kaut kas sanāks. Taču dīvaini par trenera palīgu ņemt GM.
ŖD spēlētāji visi nometnē, GM kā asistents, vai tā būtu rd treniņnometne? tad vajag pasaukt arī Kristo, Mcmillanu...
vispār,tur kaut kas briest, ne par velti tirliņi studijā muldēja, ka Ankipānam tā var būt pēdējā spēle trenera amatā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-19 21:10, pirms 6 gadiem
ir vismaz plāns A

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 21:11, pirms 6 gadiem
Volx rakstīja: Ja vini ir tikai perspektīvi, tad man nav nekādu pretenziju. Ceru. saproti, ka ukraiņi nebūs tas pats, kas leišu, igauņu jaunie sastāvi. Šis būs turnīrs, kura OHL puisiem būs jaapliecina uz ko viņi īsti ir spejīgi. Pa lielam francijā tie speļu rezultati pilnīgi neko neizsacīs, lai spēlē perspektīvie.
cik noprotu, runa ir par to, ka šamos vajadzētu atrādīt Bobam, tā teikt, zināšanai.

     [+] [-]

, 2017-10-19 21:20, pirms 6 gadiem
Volx rakstīja: Ja vini ir tikai perspektīvi, tad man nav nekādu pretenziju. Ceru. saproti, ka ukraiņi nebūs tas pats, kas leišu, igauņu jaunie sastāvi. Šis būs turnīrs, kura OHL puisiem būs jaapliecina uz ko viņi īsti ir spejīgi. Pa lielam francijā tie speļu rezultati pilnīgi neko neizsacīs, lai spēlē perspektīvie.
Ceru, ka saproti, ka spēlei pret Ukrainu nebūs īsti nekādas nozīmes (iespējams, izņemot ukraiņus, kuriem varētu būt interese kaut ko no savējiem notestēt... neesmu interesējies, kādu sastāvu hoholi vedīs uz Klaipēdu).
Savukārt, turnīrs Francijā ne vienam vien būs pirmā un varbūt arī vienīgā iespēja kaut ko pierādīt Bobam.

     [+] [-]

, 2017-10-19 21:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te taču OHL vērotāji saka, ka Čalpa nevelkot Kurbadā, tad kāda vēl izlase?
es te uzvārdus uz labu laimi saucu. īstenībā jau nevis Čalpu bet Anču vajadzēja piesaukt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 21:33, pirms 6 gadiem
Volx rakstīja: Blin, vai tad nav citu vārtsargu ko pārbaudīt un kas nespēlē LV. Ančs jau sevi ir pierādījis.
atvainojos, un kur tad Ančs sevi būtu pierādījis??? (ja runā par Latvijas nacionālo izlasi)

     [+] [-]

, 2017-10-19 21:36, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: atvainojos, un kur tad Ančs sevi būtu pierādījis??? (ja runā par Latvijas nacionālo izlasi)
vienā sētas turnīrā Libavā palika sausā laikam, nē vienu tikai ielaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-19 21:44, pirms 6 gadiem
Volx rakstīja: Man liekas, ka sausa gluži nepalika(1:3 bija, lkm, bet pēdejās minūtes tik ielaida), bet debija bija pārak jau parliecinoša. Jaskatas ir pavasarī pēc ploviem, ne tagad, Jautajumu nav.
hmm... bet tas jau bija pirms 2 gadiem un ne pret to spēcīgāko pretinieku, Tev tas nemulsina?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-19 21:45, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Ankipāns tā kā būtu vienīgais hokeja treneris Latvijā?
Ankipāns tajā sarakstā ir sliktākais variants?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-19 21:47, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ankipāns tajā sarakstā ir sliktākais variants?
ir vērts diskutēt kurš būtu vēl sliktāks variants?

  +3 [+] [-]

, 2017-10-19 21:51, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ankipāns tajā sarakstā ir sliktākais variants?
Jā, jo viņš nav treneris, bet GM.
Ja jautā man, tad blakus Hartlijam es liktu kādu gados jaunu treneri. Vai no OHL vai citām komandām. Ar Ankipānu nevar saprast, tad viņš grib būt par treneri, tad nē. Taču, kas maksā, tas pasūta mūziku.

     [+] [-]

, 2017-10-19 22:39, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: ir vērts diskutēt kurš būtu vēl sliktāks variants?
Spēlētājus mēs +/- protam vērtēt, bet ar treneriem ir pilnīga neskaidrība, jo no viņiem vieniem, komandā, izlasē ne viss ir atkarīgs.
Ģirts ir salīdzinoši jauns treneris, krāj pieredzi, ar U-20 izgāzās, bet mēs jau nevaram izvērtēt, vai cita trenera vadībā būtu bijis cits rezultāts.
Es arī neuzskatu, ka Ankipāns būtu labākā izvēle, bet labāk lai viņš mācās, nekā kārtējais svešzemju palīgs, kuram uz mums uzd.....

  +1 [+] [-]

, 2017-10-19 22:52, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Spēlētājus mēs +/- protam vērtēt, bet ar treneriem ir pilnīga neskaidrība, jo no viņiem vieniem, komandā, izlasē ne viss ir atkarīgs.
Ģirts ir salīdzinoši jauns treneris, krāj pieredzi, ar U-20 izgāzās, bet mēs jau nevaram izvērtēt, vai cita trenera vadībā būtu bijis cits rezultāts.
Es arī neuzskatu, ka Ankipāns būtu labākā izvēle, bet labāk lai viņš mācās, nekā kārtējais svešzemju palīgs, kuram uz mums uzd.....
kāpēc uzreiz svešzemju palīgs??? Es, piemēram, runāju par vietējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 36 komentāri