Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ankipāns: "Apvienot darbu klubā ar darbu izlasē nav reāli"

Jānis Celmiņš

Ankipāns: "Apvienot darbu klubā ar darbu izlasē nav reāli"
Ģirts Ankipāns
Foto: Jeļena Ļevšina, LHF

“Ja kaut ko gribam sasniegt, tad izlases trenerim ir jāstrādā nepārtraukti. Tas nav tā vienkārši atbraukt no kluba, paslidot un uzspēlēt. Ir jāgatavojas ļoti nopietni,” uzskata Ņižņijnovgorodas “Torpedo” komandas viens no treneriem Ģirts Ankipāns. Viņš arī neslēpj, ka ir bijušas saruna ar jauno Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretāru Viesturu Koziolu, taču tas nav bijis nekas konkrēts. “Aprunājāmies par dzīvi,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāj Ankipāns, kurš pēdējā pasaules čempionātā bija viens no Leonīda Beresņeva palīgiem izlasē.

"Ja runājam par stratēģiju, skaidrs, ka treneris ir nepieciešams uz ilgāku laika periodu," pirmdien raidījumā “Sporta Studija” sacīja jaunievēlētais LHF prezidents Aigars Kalvītis. Kuluāros Latvijas izlases galvenā trenera kontekstā visskaļāk izskanējuši divu treneru uzvārdi – Ankipāns un Ābols.

Uzskatu, ka izlases trenerim ir jāstrādā visu cauru gadu un jākoncentrējas tikai darbam izlasē. Ir jāapzina spēlētāji, viņu varējums, jādomā par treniņu plānu. Būtu jāskatās olimpiskā cikla ietvaros, lai var pievilkt arī jaunos spēlētājus. Jā, klubā tu it kā esi treniņu un spēļu ritmā. Tas ir nosacīts pluss, bet, lai nopietni domātu par izlasi… Tas nav reāli. Ja gribam kaut ko vairāk nekā saglabāt vietu A grupā, tad ir jāveido sistēma,” saka Ģirts Ankipāns.

“Jaunā federācijas vadība šobrīd cenšas apzināt variantus un iespējas. Esam aprunājušies, taču tas nav nekas tāds. Šobrīd visu uzmanību veltu darbam klubā,” pirms šovakar gaidāmās spēles pret Rīgas “Dinamo” saka Ankipāns.

Pēdējā mēneša laikā Ņižņijnovgorodas "Torpedo" uzvarējusi astoņos no 12 mačiem. No četrām neveiksmēm trīs piedzīvotas izbraukumā – 0:3 pret Podoļskas "Vityaz", 2:5 pret Vladivostokas "Admiral" un 1:4 pret Helsinku "Jokerit".

 +14 [+] [-]

, 2016-10-19 12:46, pirms 8 gadiem
Ankipāns - izlases treneris? nesmīdiniet manas čības.
bija jau pieredze jaunatnes izlasē ar viņu.
bet tas, ka ar viņu runā šajā kontekstā,sāk darīt bažīgu par izlases nākamā trenera izvēli.

 +12 [+] [-]

, 2016-10-19 12:54, pirms 8 gadiem
Vai viņš pats varētu būt labs kandidāts - tas vēl ir apspriežams jautājums, bet principā jau viņš visu pateica pareizi. Nav reāli apvienot to visu, ja ir mērķis nopietni strādāt ilgtermiņam. Jābūt "atbrīvotajam" trenerim, kurš strādās tikai ar izlasi.

     [+] [-]

, 2016-10-19 13:03, pirms 8 gadiem
veco blefotāju nomainīja jauns, pilnīgs sviests, tiek uzrunāti kaut kādi kandidāti, kuri ne tikai nav spējīgi, bet kuriem arī nav nekādas autoritātes ... nu tak vienreiz sagrabiniet naudu normālam trenerim ... jau no uzrunātajiem kandidātiem var saprast ka neviens no jaunajiem fruktiem nevēlas ne meklēt naudu, ne likt savu!!! Ar vieniem lozungiem - sakārtosim sistēmu, izkritīsim žigli uz B grupu!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-19 13:04, pirms 8 gadiem
Beresnevs will be back

  +4 [+] [-]

, 2016-10-19 13:24, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Vai viņš pats varētu būt labs kandidāts - tas vēl ir apspriežams jautājums, bet principā jau viņš visu pateica pareizi. Nav reāli apvienot to visu, ja ir mērķis nopietni strādāt ilgtermiņam. Jābūt "atbrīvotajam" trenerim, kurš strādās tikai ar izlasi.
šeit nu mūsu domas sakrīt par 100%
pilnīgi piekrītu viņa teiktajam, jo sevišķi:
Būtu jāskatās olimpiskā cikla ietvaros, lai var pievilkt arī jaunos spēlētājus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-19 14:00, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Basi ari var vilkt paraleles ar hokeju, un pagaidam Bagatskis ar visu tiek gala...
Hokeja sakarā runa ir pasaules čempionātu, nevis eiropas.
Kaut gan, hokejisti daudz ko var pamācīties no basketbola. Tas gan.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-19 14:11, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Hokeja sakarā runa ir pasaules čempionātu, nevis eiropas.
Kaut gan, hokejisti daudz ko var pamācīties no basketbola. Tas gan.
Eiropas Čempionāts basketbolā ir vismaz vienā līmenī ar PČ hokejā, ja ne augstāks. Padomā cik valstīs pasaulē un Eiropā spēlē basketbolu un cik hokeju
Pasaules līmenī ledus hokejs nav nemaz tik populārs...

  -1 [+] [-]

, 2016-10-19 14:20, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Vai viņš pats varētu būt labs kandidāts - tas vēl ir apspriežams jautājums, bet principā jau viņš visu pateica pareizi. Nav reāli apvienot to visu, ja ir mērķis nopietni strādāt ilgtermiņam. Jābūt "atbrīvotajam" trenerim, kurš strādās tikai ar izlasi.
Ja Krievijas izlases treneri ir spejigi apvienot izlasi ar klubu tad Latvijas trenerim ar apvienosanu nu galigi nevajadzetu but nekadu problemu. Pieejamais pasmaju hokejistu materials mums ir tik mazs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-19 14:31, pirms 8 gadiem
file rakstīja: Eiropas Čempionāts basketbolā ir vismaz vienā līmenī ar PČ hokejā, ja ne augstāks. Padomā cik valstīs pasaulē un Eiropā spēlē basketbolu un cik hokeju
Pasaules līmenī ledus hokejs nav nemaz tik populārs...
Popularitāte lietas būtību nemaina.
Pilnīgi pieļauju, ka kērlings (nekas nav pret, pats kādreiz slidināju akmeņus) saņem atbalstu vadoties no savas vietas pasaules rangu tabulā.
Ja tu esi pasaules čempions vai čempionāta dalībnieks, tad tu esi neskatotieties uz sporta veidu.
Mūžīgais jautājums, kas labāk pirmais ciemā vai pēdējais pilsētā.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-19 14:33, pirms 8 gadiem
file rakstīja: Eiropas Čempionāts basketbolā ir vismaz vienā līmenī ar PČ hokejā, ja ne augstāks. Padomā cik valstīs pasaulē un Eiropā spēlē basketbolu un cik hokeju
Pasaules līmenī ledus hokejs nav nemaz tik populārs...
Kas ir tas pasaules līmenis?
Kanāda, ASV, Zviedrija, Krievija, Somija, Vācija, Šveice nav pasaules līmenis?

     [+] [-]

, 2016-10-19 14:39, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Basi ari var vilkt paraleles ar hokeju, un pagaidam Bagatskis ar visu tiek gala...
basketbolā Eiropas čempis ir reizi divos gados, hokejā - katru gadu! Un Znaroks aizgāja uz SKA dēļ naudas un saprotot, ka viņam vairs ir palikuši 2 gadi izlasē, jo skaidrs, ka Korejā variantu nebūs ! Pie tam, Znarokam ir miiiilzīgs konflikts ar KHF vadību , ar Tretjaku un arī ar Fetisovu, kuri to vien gaida, lai varētu lecīgo 90-to gadu "otmorozu" nomest un aizstāt ar inteleģento Kvartaļnovu.
Un nevajag salīdzināt Krievijas hokeja varējumu un iespējas ar Latvijas!
Ankipāns, starp citu, būtu laba izvēle, jo ir inteliģents hokeja speciālists. Ne velti runā, ka visas shēmas Torpēdo zīmē Ģirts. Palūkojiet, kurā vietā atrodas Torpedo, domāju, jautājumu par kompetenci nebūs!
Pie tam, jāsaprot, ka ne Skudra, ne Ābols, ne Vītoliņš nebūs ar mieru strādāt 4 gadus par atbrīvotajiem treneriem, jo neatteiksies no kāpsota , ko viņi saņem patreiz, bet LHF tādu naudu nevarēs atļauties, bet Ģirtam šī kompensācija būs pietiekami motivējoša. Kā arī - viņš vēlēsies sevi pierādīt, jo darāmā ir uuuiiiiiiiiii.......... praktiski viss jāveido no nulles. Ta kā , pirms cērtam, padomājam. Manuprāt, Ankipāns nav slikta izvēle PIRMAJAM olimpiskajam ciklam jaunās LHF attīstības plānā. Un jauniešus viņš arī ir redzējis un zin, kurš ko var..
Bet tās ir tikai manas domas.

  -4 [+] [-]

, 2016-10-19 15:03, pirms 8 gadiem
file rakstīja: Eiropas Čempionāts basketbolā ir vismaz vienā līmenī ar PČ hokejā, ja ne augstāks. Padomā cik valstīs pasaulē un Eiropā spēlē basketbolu un cik hokeju
Pasaules līmenī ledus hokejs nav nemaz tik populārs...
Pareizi, basis ir nr 1 pasaulē. Pārējais viss ir 0. Porziņģis ir Latvijas varonis!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-19 15:14, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Basi ari var vilkt paraleles ar hokeju, un pagaidam Bagatskis ar visu tiek gala...
Basketbola čemja un sagatavošanās perioda laikā treneri nav aizņemti savu līgu komandu plovos.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-19 15:52, pirms 8 gadiem
file rakstīja: Eiropas Čempionāts basketbolā ir vismaz vienā līmenī ar PČ hokejā, ja ne augstāks. Padomā cik valstīs pasaulē un Eiropā spēlē basketbolu un cik hokeju
Pasaules līmenī ledus hokejs nav nemaz tik populārs...
apnikusas muzigas basketbolistu atmazkas , lai basketbolisti kaut vienu reizi aizbrauc uz pasaules cempi un tad ver mutes vala, par olimpiadi es vispar kluseju.............

  -1 [+] [-]

, 2016-10-19 16:17, pirms 8 gadiem
Kāpēc pa katru cenu būtu jāsaglabā vieta Elitē, ja jau domājam par nopietnu pieeju galvenajai izlasei ilgtermiņā, tad jau nekāda traģēdija nebūs, ja sanāks izkrist uz zemāku līmeni, savādāk sanāk, ka galvenais ir noturēties Elitē!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-19 16:28, pirms 8 gadiem
Blues rakstīja: lai basketbolisti kaut vienu reizi aizbrauc uz pasaules cempi un tad ver mutes vala, par olimpiadi es vispar kluseju.............
Kā reiz OS basketbols jau ir bijis - dāmu izlase Pekinā.

     [+] [-]

, 2016-10-19 16:32, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: šeit nu mūsu domas sakrīt par 100%
pilnīgi piekrītu viņa teiktajam, jo sevišķi:
Būtu jāskatās olimpiskā cikla ietvaros, lai var pievilkt arī jaunos spēlētājus..
Tikai sanāk tā, ka šajā sezonā tad nevienu no "jaunajiem Latvijas treneriem" izlasei nesanāks piesaistīt, jo viņi visi ir KHL klubos. Paliek vien "pārbaudītās vērtības" (un ar to es nesaku, ka tāds variants nederētu).

  +1 [+] [-]

, 2016-10-19 16:49, pirms 8 gadiem
Blues rakstīja: apnikusas muzigas basketbolistu atmazkas , lai basketbolisti kaut vienu reizi aizbrauc uz pasaules cempi un tad ver mutes vala, par olimpiadi es vispar kluseju.............
Salīdzināt globāli šos divus sporta veidus nav pat pareizi. Turklāt netīšām uzsāku droši vien lieku un nevajadzīgu diskusiju, turklāt rakstā pie hokeja. Atliek apskatīties cik valstīs spēlē profesionāli abus sporta veidus. Ja skatamies vispār reģistrētos sportistus, arī amatierus, tad pēc fiba datiem basketbolu spēlē vismaz 450milj. reģistrētu cilveku, hokeju 1,4milj. Konkurence ir pavisam cita.
Mans mērķis nav "nolikt" hoķi, jo pašam ļoti patīk abi sporta veidi. Vienkārši sadusmo salīdzinājumi, ka hoķī piedalamies regulāri PČ, bet basītī tikai EČ. Līdzīgi arī par skeletonu, bobsleju un paralimpisko sportu. Konkurence ir pavisam cita.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-19 17:22, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: basketbolā Eiropas čempis ir reizi divos gados, hokejā - katru gadu! Un Znaroks aizgāja uz SKA dēļ naudas un saprotot, ka viņam vairs ir palikuši 2 gadi izlasē, jo skaidrs, ka Korejā variantu nebūs ! Pie tam, Znarokam ir miiiilzīgs konflikts ar KHF vadību , ar Tretjaku un arī ar Fetisovu, kuri to vien gaida, lai varētu lecīgo 90-to gadu "otmorozu" nomest un aizstāt ar inteleģento Kvartaļnovu.
Un nevajag salīdzināt Krievijas hokeja varējumu un iespējas ar Latvijas!
Ankipāns, starp citu, būtu laba izvēle, jo ir inteliģents hokeja speciālists. Ne velti runā, ka visas shēmas Torpēdo zīmē Ģirts. Palūkojiet, kurā vietā atrodas Torpedo, domāju, jautājumu par kompetenci nebūs!
Pie tam, jāsaprot, ka ne Skudra, ne Ābols, ne Vītoliņš nebūs ar mieru strādāt 4 gadus par atbrīvotajiem treneriem, jo neatteiksies no kāpsota , ko viņi saņem patreiz, bet LHF tādu naudu nevarēs atļauties, bet Ģirtam šī kompensācija būs pietiekami motivējoša. Kā arī - viņš vēlēsies sevi pierādīt, jo darāmā ir uuuiiiiiiiiii.......... praktiski viss jāveido no nulles. Ta kā , pirms cērtam, padomājam. Manuprāt, Ankipāns nav slikta izvēle PIRMAJAM olimpiskajam ciklam jaunās LHF attīstības plānā. Un jauniešus viņš arī ir redzējis un zin, kurš ko var..
Bet tās ir tikai manas domas.
Nesmīdini ar tām shēmām ,jo plus/mīnus visi bijušie izlases spēlētāji tās zīmē vienādi.Un Ankipāns noteikti nav ar ne ko labāks par piemēram Sējēju ,Ciprusu un R.Ozoliņu ,čalim paveicās tikt kā spēlētājam un trenerim Dinamo un tagad Torpedo.