Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Celmiņš

Lipmans: Izdarīts viss, lai Pavlovam un Freibergam sodi būtu mazāki

Lipmans: Izdarīts viss, lai Pavlovam un Freibergam sodi būtu mazāki
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu Sportacentrs.com pastāstīja, ka no savas puses federācija ir izdarījusi visu iespējamo, lai par dopinga lietošanu aizdomās turētie Vitālijs Pavlovs un Ralfs Freibergs saņemtu iespējami mazāku sodu.

Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans aizvadītajā nedēļā Cīrihē risinājis jautājumus, kas saistīti gan ar 2018. gada pasaules čempionāta organizēšanu Rīgā, gan ar dopinga lietošanā aizdomās turēto Latvijas izlases hokejistu Vitālija Pavlova un Ralfa Freiberga aizstāvību.

„Galīgais lēmums Pavlova un Freiberga dopinga lietošanās jautājumā tiks pieņemts 4. aprīlī. No federācijas puses esam darījuši visu, lai Pavlovs un Freibergs saņemtu mazākus sodus. Cīrihē ir nogādāti visi dokumenti, kas saistīti ar šiem jautājumiem. Saņēmām Rīgas „Dinamo” komandas ārsta Āra Aivara oficiālu vēstuli - paskaidrojumu, kas saistīta ar Pavlova lietu,” skaidro Lipmans. Ārsts savā vēstulē ir atzinis savu vainu, un domājams, ka tas varētu mīkstināt sodu. „Viņš atzina savu vainu, tā bija viņa kļūda, ko viņš savā vēstulē apstiprinājis,” saka Lipmans.

Freiberga analīzes, kuras sportists nodeva pirms došanās uz Soču Olimpiādi, ir nosūtītas atkārtotai pārbaudei, taču Lipmans pauž, ka Freiberga lietā situācija ir smagāka. „Ir piesaistīts nopietns jurists no ASV, arī viņš strādā, darām visu iespējamo,” īsi situāciju komentē Lipmans, aizbildinoties ar lietas konfidencialitāti.

LHF joprojām pretendē uz pasaules čempionāta organizēšanu 2018. gadā. Gan Latvijas, gan Dānijas hokeja federāciju pārstāvji aizvadītajā nedēļā prezentējuši savus piedāvājumus, lai iegūtu tiesības rīkot čempionātu. „Prezentācija aizritēja labi. Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Lēmums, kur tiks organizēts 2018. gada pasaules čempionāts, tiks pieņemts pavasarī Minskā 2014. gada pasaules čempionāta laikā.


, 2014-03-19 11:06, pirms 10 gadiem
Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Nejūtu, ka pasaules čempionāts būtu vajadzīgāks nekā, piem., viena ceļa posma salabošana.
, 2014-03-19 11:14, pirms 10 gadiem
Kira- Molodec, RESPECT
, 2014-03-19 11:15, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Nejūtu, ka pasaules čempionāts būtu vajadzīgāks nekā, piem., viena ceļa posma salabošana.
valsts atbalsts kadas olimpiades sarikoshanai tachu ari nav jutams, tapat divaini, ka vel neesam kerushies pie kosmodroma celtniecibas
var jau par valsts naudu uzcelt megahalli esoshas Liepajas halles vieta, bet kas uztures tur spelejoshu komandu? Liepajas Metalurgs??
, 2014-03-19 11:17, pirms 10 gadiem
Nu ja Overtaimā Puče jau paprasīja Lipmanam , ko viņš darīja lietas labā, jo par Bekstrēmu iestājā Zviedrijas hokeja vadība. Te nu Lipmans uzreiz atbild, ka darījis visu, cik spēka...
, 2014-03-19 11:21, pirms 10 gadiem
Obelix rakstīja: Nu ja Overtaimā Puče jau paprasīja Lipmanam , ko viņš darīja lietas labā, jo par Bekstrēmu iestājā Zviedrijas hokeja vadība. Te nu Lipmans uzreiz atbild, ka darījis visu, cik spēka...
Vins neko neprasija Lipmanam.
Pats tikai sprieda cik vinjaprat Kira leni stradajot.
Ar Bekstrema gadijumu nav nemaz jega salidzinat, jo to vielu vins jau 7 gadus lietojot pret alergiju. Tapec jau arii tas viss tik atri notika.
, 2014-03-19 11:21, pirms 10 gadiem
Nu bet ko nozīmē mazāku sodu?

Lab, Pavlovu kaut kā tur vēl var reabilitēt, bet Freibergu. Ja runa ir par "nopietno dopingu", kā teica ārsti, tad tur var sūtīt kaut vai Čaku Norisu, īsti mainīt IIHF attieksmi pret visu to ir faktiski nereāli.
, 2014-03-19 11:23, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vins neko neprasija Lipmanam.
Pats tikai sprieda cik vinjaprat Kira leni stradajot.
Ar Bekstrema gadijumu nav nemaz jega salidzinat, jo to vielu vins jau 7 gadus lietojot pret alergiju. Tapec jau arii tas viss tik atri notika.
Pirmkārt, viņš lietoja zāles, nevis konkrētu vielu.
Otrkārt, vai viņam ir alerģija vai kas, BET... 7 gadus lietoja zāles ar dopingu sastāvā pret alerģiju... un tieši 7 gadus Bekstrēms spēlē NHL. Laikam viņam tāda interesanta alerģija...
, 2014-03-19 11:24, pirms 10 gadiem
Go0dFather rakstīja: Lipman,zini ko? Tu esi kretins?!
Tu pats saki,kad tev hokejs ir sirds lieta,tad kpc tu ka flegma visu aizkave? Runa iet par Povlovu....puika nosedejis visu play-off mala....
Aizver muti
, 2014-03-19 11:27, pirms 10 gadiem
Go0dFather rakstīja: Lipman,zini ko? Tu esi kretins?!
Tu pats saki,kad tev hokejs ir sirds lieta,tad kpc tu ka flegma visu aizkave? Runa iet par Povlovu....puika nosedejis visu play-off mala....
Kas steidzas tiesā, tas arī ātri zaudē.
, 2014-03-19 11:28, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Pirmkārt, viņš lietoja zāles, nevis konkrētu vielu.
Otrkārt, vai viņam ir alerģija vai kas, BET... 7 gadus lietoja zāles ar dopingu sastāvā pret alerģiju... un tieši 7 gadus Bekstrēms spēlē NHL. Laikam viņam tāda interesanta alerģija...
Bet padoma pats, vins tak ir zviedru hokeja zvaigzne, protams ka visi Fazeli utt ir ieintereseti, lai vinjam nebutu diskabelis, bet pa lielam kuru no lielajiem bosiem interese tads Pavljiks un Freibergs??
Nu es domaju, ka popularitate shaja jautajuma arii spele lielu lomu.
Varbut kludos.
, 2014-03-19 11:29, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet padoma pats, vins tak ir zviedru hokeja zvaigzne, protams ka visi Fazeli utt ir ieintereseti, lai vinjam nebutu diskabelis, bet pa lielam kuru no lielajiem bosiem interese tads Pavljiks un Freibergs??
Nu es domaju, ka popularitate shaja jautajuma arii spele lielu lomu.
Varbut kludos.
Priekš sevis es jau sen visu esmu padomājis, apdomājis un izdarījis secinājumus.

Dopinga kontrole nav veids, kā izslēgt dopingu no sporta, dopinga kontrole ir veids kā izslēgt konkrētu sportistu no sporta.
Slēpts komentārs: Raitcha
, 2014-03-19 11:38, pirms 10 gadiem
varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))
, 2014-03-19 11:38, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.
, 2014-03-19 11:40, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
Čaliem kuri grib kapāt hoķi, ir kur..te baigi traucē tas?
, 2014-03-19 11:42, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))
Var jau visādas baikas stāstīt un teikt, ka uzņēmēji, suņu mātes bērni, ir nepateicīgi un tādā garā, taču nevajag ieslīgt glupībās.

Uzņēmējs maksā nodokļus ar to arī viss tiek "atmaksāts" par to, ka valsts viņam nodrošina konkrētus apstākļus, vidi utml.

Latvijā vispār uzņēmējus uzskata par kaut kādiem ļaundariem, kas tikai grābj naudu no citiem. Patiesībā gan tā ne tuvu nav. Jebšu, daudzi grib dzīvot ar kapitālisma iespējām, bet saņemt sociālisma labumus.
, 2014-03-19 11:42, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))
Pilna d1rsa ar haleem
, 2014-03-19 11:44, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.
Kā PČ var ietekmēt bērnu nodarbošanos ar sportu?
2006. gadā, pēc maniem novērojumiem, notika tieši otrādi - skolēniem tas bija papildus iemesls sadzerties (nu un pīpēšana pati pa sevi piederas pie šī procesa).

Lai bērni sāktu sportot, turklāt tik dārgā sporta veidā kā hokejs, ir jāmainās ļoti daudziem apstākļiem.
, 2014-03-19 11:45, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.
Un kā tas čempionāts pievērsīs bērnus sportam? Tieši hokejam?

Kā tā vēl veina halle pievērsīs bērnus hokejam?
Kā tā jaunā halle radīs man iespēju sūtīt dēlu uz hokeju? Iedos gadā papildu naudu, lai varu ekipējumu atļauties?
Par ledu tā kā tā visiem trenēties gribētājiem jāmaksā... Treneriem jāmaksā, autobusi jāgādā... Bet nē, labāk jau piesaistīt finsnasējumu jaunas halles celtniecībai, nekā radīt iespējas izmantot tās, kuras jau ir...
Lai jau tās privātās halles dzīvo kā māk, lai velk galus, lai slēdzas ciet, Lipmanam vajag halli, kuru ir cēlusi valst, lai nebūtu tās uzturēšanā jātērā naudiņa, lai vienmēr būtu sliktais (valsts), kuru gānīt.
, 2014-03-19 11:51, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Un kā tas čempionāts pievērsīs bērnus sportam? Tieši hokejam?

Kā tā vēl veina halle pievērsīs bērnus hokejam?
Kā tā jaunā halle radīs man iespēju sūtīt dēlu uz hokeju? Iedos gadā papildu naudu, lai varu ekipējumu atļauties?
Par ledu tā kā tā visiem trenēties gribētājiem jāmaksā... Treneriem jāmaksā, autobusi jāgādā... Bet nē, labāk jau piesaistīt finsnasējumu jaunas halles celtniecībai, nekā radīt iespējas izmantot tās, kuras jau ir...
Lai jau tās privātās halles dzīvo kā māk, lai velk galus, lai slēdzas ciet, Lipmanam vajag halli, kuru ir cēlusi valst, lai nebūtu tās uzturēšanā jātērā naudiņa, lai vienmēr būtu sliktais (valsts), kuru gānīt.
Pareiz jau saki..
Ir viena liela halle.
Par dalu no vajadzigas nauas halles celsanai var sapirkt mazajiem gribetajiem ekipejumu...
Tie nebus tik lieli izdevumi uz halles fona..
Hokejs nav basketbols/futbols kur reali tev vajag kedas un uniformu...
CIk kedas un uniformas sanak par viena normala hokeja ekipejuma komplektu ar visam slidam?
, 2014-03-19 12:04, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pareiz jau saki..
Ir viena liela halle.
Par dalu no vajadzigas nauas halles celsanai var sapirkt mazajiem gribetajiem ekipejumu...
Tie nebus tik lieli izdevumi uz halles fona..
Hokejs nav basketbols/futbols kur reali tev vajag kedas un uniformu...
CIk kedas un uniformas sanak par viena normala hokeja ekipejuma komplektu ar visam slidam?
Nu ir dažādas kedas un ir dažāds hokeja ekipējums.
Taču fakts paliek fakts - spēlējot bērnu/jauniešu līmenī vai arī amatieru turnīros, hokejs ir ievērojami dārgāks sporta veids par citiem (futbols, basketbols utt.)
Savukārt jau tuvāk pusprofesionālajam līmenim un arī profesionālajā līmenī visas izmaksas izlīdzinās, tb viss nopietnais sports ir vienlīdz dārgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-19 12:17, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Var jau visādas baikas stāstīt un teikt, ka uzņēmēji, suņu mātes bērni, ir nepateicīgi un tādā garā, taču nevajag ieslīgt glupībās.

Uzņēmējs maksā nodokļus ar to arī viss tiek "atmaksāts" par to, ka valsts viņam nodrošina konkrētus apstākļus, vidi utml.

Latvijā vispār uzņēmējus uzskata par kaut kādiem ļaundariem, kas tikai grābj naudu no citiem. Patiesībā gan tā ne tuvu nav. Jebšu, daudzi grib dzīvot ar kapitālisma iespējām, bet saņemt sociālisma labumus.
pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
, 2014-03-19 12:18, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Grib kāds vai nē, bet ja vajadzēs, Kira uzbliezīs kārtējo "Gaismas Pili"
Šim vīram neviena runga spieķos nav traucēklis.
A jautājums jau ir pavisam cits - a vajag Lipmanam atkal plēsties?
2006. gada PČ bija vajadzīgs Lipmanam, lai pierādītu, ka viņš ir kruts. A šitas PČ priekš kam viņam? Ja valstij tas nav vajadzīgs, tad Lipmanam vēl jo vairāk.
, 2014-03-19 12:20, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Kas Tu par uzņēmēju, ja Tev pat latviešu valodas gramatika ir pilnīgā pakaļā! Tavs teksts ir vienkārši nelasāms!
Slēpts komentārs: cicerons123456
, 2014-03-19 12:25, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Pirmkaart otrkaart un arii treshkaart iemaacies lietot latvieshu valodas gramatiku jo ja tu taa nedariisi citi nevarees saprast ko tu raksti bet pats paliksi taada viedaa kakaataaja lomaa jo nebuusi liidz galam saprasts.

Rakstiiju Tavaa stilaa, lai vieglaak saprast!
, 2014-03-19 12:27, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ja tu gribi gramatiku pareizu ej pie latviehsu valodas skolotajas, bet ja gribi jeegu lasi un nekasies, bet tu laikam tas viens no klaviaturas varonjiem esi. tas arii vis isteniibaa ko griveju pateikt. vari neccensties atbilkdet jo pat neizlasishu))
piedod, bet ar stulbumu nelielās.
, 2014-03-19 12:29, pirms 10 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Palasi ko un kādā formā rakstīji (iespējams, ka tavā vada galā tas liekas OK un tu visu laiku tā runā) un tad par mecenātismu.
Mecenātisms ir labas gribas izpausme. Tas nav obligāts pasākums un NEVIENS, kurš neziedo naudu tam vai citam mērķim nav jānosoda.

Par to kā PČ var ietekmēt bērnu pievēršanos sportam... nekā, būsim reāli. Tās visas idejas, ka vot, tūlīt skries visi pa galvu pa kaklu un trenēsies ir muļķības, jo bērns ir tikai bērns, viņš ir atkarīgs no vecākiem.

Kamēr vecākiem nebūs stabila, labi apmaksāta darba ar skaidru redzējumu ilgtermiņā, kamēr vecāki netiks atbalstīti sava bērna audzināšanā, t.i., kaut vai ļaujot viņu uz treniņu aizvest pēc skolas vai pirms skolas (kas ir darba laiks), kamēr nebūs valsts programmas sporta veida attīstībai uzlabojot materiāli-tehnisko komandu nodrošinājumu utt. NE HOKEJA, NE BASKETBOLA, ne jebkurš cits PČ un pat Olimpiskās spēles nemainīs situāciju.

Halle - būtu kur trenēties... Arēnā Rīga sīkie daudz trenējas? Otra halle pēc izmēriem un apjomiem būtu tāda pati, bet reāli, ja skatamies nākotnē, tai ir jābūt lielākai, uz 15 tūkstošiem. Lai vai cik liela tā būtu (7-15 tūkstošu robežās) tādās hallēs NEKAD nenotiks NEKĀDI bērnu treniņi. Tā būs tāda pati multifunkcionālā halle, kur aizvadīs spēles sākot no basketbolistiem līdz ... dajebkam, kā arī dziedās krievu un itāļu pensionētās zvaigznes.

Vienas lielās halles uzcelšana neko nemainīs hokeja kā sporta attīstībā NEKO! Lai mainītu, vajag sākt ar to, ka vispār sabiedrībā sports kā tāds tiek attīstīts, t.i., tautas sports, ir bērna izaugsmei pateicīga ģimeņu politika, valstī ir augsts dzīves līmenis utt. (nu ja mēs jau par tiem ideālajiem gadījumiem runājam).

A ja jau konkrēti par šo, tad ja vienas lielās halles vietā uzceltu 2 vai 3 (skatoties cik daudz kāds gribēs ieraut nāsī) mazās, bez tribīņu treniņhalles, Latvijas hokejs no tā iegūtu DAUDZ vairāk.
, 2014-03-19 13:26, pirms 10 gadiem
simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-03-19 13:45, pirms 10 gadiem
rigibolds rakstīja: simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
ja runā par bērniem - tad viņu zvaigznes viņiem būs tās, par kurām apkārtējie (vecāki, u.t.t.) fanos un dzīvos līdzi.
Ja daudzi sāktu dzīvot līdzi, piemēram, Kurbadam vai Prizmai, tad viņiem arī Pečura vai Undelis būs zvaigznes.
un pretēji, - ja neviens nerunātu par Krosbiju vai Malkinu, ziņās viņus nerādītu un nepieminētu, tad tiem bērņukiem arī Malkins un Krosbijs izraisītu tikpat lielu interesi, cik apgaismes stabs sētā...
, 2014-03-19 13:46, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nesaprotu kāpēc jāručī ir Freibergs ja var spriest to ka viņš zinājis ko dara, ko lieto un ar ko riskē?
nesaprotu, kāpēc Tu domā, ka Tu visu tik sīki un smalki zini par Freibergu... Pagaidām pat neviens OFICIĀLS paziņojums par Freibergu nav bijis...
, 2014-03-19 13:50, pirms 10 gadiem
rigibolds rakstīja: simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
Man liekas, ka tajā pašā KHL zvaigžņu pietiek un nedomāju, ka PČ tādu būs vairāk, turklāt, 2018. gads, tāpat kā 2006. ir OS gads, tas nozīmē, ka izlases vispār būs pašķidras.

Bet ne par to.
Lai jebkurš sports valstī attīstītos vajag sportiski-veselīgu (lai gan man vārds "veselīgs" nepatīk, šajā gadījumā tas iederas - sabiedrība, kas domā par savas veselības saglabāšanu caur fiziskām aktivitātēm, noteiktu ēšanas režīmu utt) sabiedrību. Latvijā tādas nav un vismaz manas dzīves laikā nebūs.
, 2014-03-19 13:50, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu, kāpēc Tu domā, ka Tu visu tik sīki un smalki zini par Freibergu... Pagaidām pat neviens OFICIĀLS paziņojums par Freibergu nav bijis...
Nav pat zināms uz ko viņš ir iekritis.
Elvis Merzļikins. Foto: AFP/Scanpix
16

Merzļikins Latvijas izlases rindas varētu papildināt nākamnedēļ

Kā portālam ''Defli'' norādīja Latvijas izlases ģenerālmenedžeris Rūdolfs Kalvītis, tad nākamās nedēļas sākumā tiekot sagaidīta Kolumbusas ''Blue Jackets'' vārtsarga Elvja Merzļikina ierašanās Rīgā. Jau iepriekš bija vēstīts, ka viņš apstiprinājis savu spēlēšanu valstsvienībā šī gada pasaules čempionātā.
Zemgus Girgensons. Foto: USA Today Sports/Scanpix
137

Girgensons pasaules čempionātā nespēlēs arī šogad

Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžeris Rūdolfs Kalvītis portālam TVNet atklājis, ka Nacionālās hokeja līgas uzbrucējs Zemgus Girgensons valstsvienībai pasaules čempionātā nepalīdzēs.
Rihards Bukarts. Foto: AP/Scanpix
38

Trīs brāļi Bukarti Latvijas klubu izlasē spēlēs pret Ukrainas valstsvienību

Latviešu pasaules klubu izlase, kura pārsvarā veidota no gados jauniem latviešu spēlētājiem, 16. un 17. aprīlī aizvadīs pārbaudes spēles pret Ukrainas valstsvienību, ziņo Latvijas Hokeja federācija.