Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis: "Ja spētu realizēt izdevības, būtu pavisam cits iznākums"

Beļavskis: "Ja spētu realizēt izdevības, būtu pavisam cits iznākums"
Aleksandrs Beļavskis
Foto: Dmitrijs Suļžics/F64

Latvijas valstsvienības galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis pēc zaudējuma ar 1:2 Norvēģijas izlasei atzina, ka komanda spēlējusi uz noguruma fona.

"Redzam, ka mums (Latvijas izlasei) ir problēmas ar spēles uzsākšanu. Tiek patērēts daudz laika, lai ieietu spēlē. Otro un trešo periodu aizvadījām dzīvāk, bija daudz izdevību, lai gūtu vārtus. Ja spētu tās realizēt, būtu pavisam cits iznākums," norāda Beļavskis.

"Džeriņa izgājiens viens pret vārtsargu, Cibuļska trāpījums pa vārtu stabu... Problēma ir tā, ka jau kuro reizi nevaram izmantot vārtu gūšanas momentus. Ir jāstrādā pie uzbrukumu noslēguma fāzes. Pēdējo nedēļu puiši nopietni strādāja gan zālē, gan uz ledus un šobrīd atrodas zem lielām fiziskām slodzēm, spēlējām uz noguruma fona," sacīja Latvijas izlases galvenais treneris.

Beļavskis, komentējot Ginta Meijas neveiksmīgo epizodi, kad tas ieslīdēja laukuma apmalē, sacīja, ka rīt latviešu uzbrucējs dosies uz Rīgu pie ārstiem, lai noskaidrotu cik nopietns ir gūtais kājas savainojums.

Izmantotie resursi:
lhf.lv

 +14 [+] [-]

, 2015-04-18 00:01, pirms 9 gadiem
A kura izlase uz doto brīdi nespēlē uz noguruma fona un zem slodzēm?

Vai tāda izlase ir tikai Latvija ka tas vienmēr skan kā attaisnojums mums?

Pārējās izlases kuras gatavojas čempionātam strādā brīvā režīma un atpūšas? Diez vai..

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 00:05, pirms 9 gadiem
Ja izlasi nevadītu Zviedrijas 4. divīzijas eks-treneris, būtu pavisam cits iznākums.

 +11 [+] [-]

, 2015-04-18 00:16, pirms 9 gadiem
Spēlētājiem nav nekāda respekta pret vietējiem treneriem.. ja nu vienigi pret Znaroku, bet arī toreiz daudziem nepatika, ka uz viņiem par traku bļauj.

Beļavskis arī smieklīgs, zem 20 metieniem par vārtiem ik spēli skaitās daudz izdevību? Ātrs spēka hokejs jāspēlē kā tas bija Nolana laikos, nevis jācenšas gar bortiem kaut ko iekombinēt. Izskatās, ka viss, kas iestrādāts pie Nolana 3 gadu laikā, jau tagad pāris nedēļās ir aizgājis vējā...

 +12 [+] [-]

, 2015-04-18 00:22, pirms 9 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Spēlētājiem nav nekāda respekta pret vietējiem treneriem.. ja nu vienigi pret Znaroku, bet arī toreiz daudziem nepatika, ka uz viņiem par traku bļauj.

Beļavskis arī smieklīgs, zem 20 metieniem par vārtiem ik spēli skaitās daudz izdevību? Ātrs spēka hokejs jāspēlē kā tas bija Nolana laikos, nevis jācenšas gar bortiem kaut ko iekombinēt. Izskatās, ka viss, kas iestrādāts pie Nolana 3 gadu laikā, jau tagad pāris nedēļās ir aizgājis vējā...
Beļavskis jau nebļaustās, viņš sačukstās aiz muguras. Spēles laikā stāv ar sakrustotām rokām, kamēr Zirnis mēģina ieviest kaut kādu kārtību.

Pats labākais ir maiņu virknējumi, kas izskatās savirknēti ar laimes rata palīdzību (atskaitot 1. maiņu).

 +10 [+] [-]

, 2015-04-18 00:25, pirms 9 gadiem
Kadas izdevibas? Bija reali 3 momenti pa visu speli, no kuriem vienu realizeja. Turpreti Norvegiem momentu bija LOTI daudz, tacu glaba Masalskis.
Ja Belavskis uzskata, ka viss ir normali - jamekle jauns treneris...Jau tagad! Nelaga nojauta, ka tik tiesam sis ir tas gads, kad nonaksim B grupa.

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 00:27, pirms 9 gadiem
Tipa Dzerins baigi kaadreiz ir izmantojis savas retaas izdeviibas
Kaadi kandidaati taads rezultaats.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 00:29, pirms 9 gadiem
BEĻAVSKIS - https://www.youtube.com/watch?v=sTS...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 00:29, pirms 9 gadiem
Nolanu jāņem atpakaļ, bufalo viņš vairs nav vajadzīgs, tur viņu izbrāķēja. Nolan, welcome to the LATVIA.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 00:30, pirms 9 gadiem
IZDEVĪBAS LOL, DIENAS JOKS

     [+] [-]

, 2015-04-18 00:34, pirms 9 gadiem
Ja būtu normāls treneris, arī būtu cits iznākums...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 00:41, pirms 9 gadiem
zaude - sūc ar viņu, lielākā škrobe par šodienas spēli ir Meijas trauma, novēlu visu to labāko, nav tās labākās domas par to kas notiks Pasaule Čempī, bet nu vēl ir trīs pārbaudes spēles lai uzkurinātu fanus, jo pagaidām, kad skatos šito hoķi sirds nevis deg liesmās, bet gan sprakšķ dzirkstelēs...
Slēpts komentārs: Maikl30

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 00:45, pirms 9 gadiem
Tikai nevajag te fleitēt - to izdevību nemazam tik daudz nebija! Dažas, tas arīi viss!

     [+] [-]

, 2015-04-18 00:45, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja izlasi nevadītu Zviedrijas 4. divīzijas eks-treneris, būtu pavisam cits iznākums.
gribu redzt sitos gudros dirsejus,kuri saks slavet treneri,pec kadas lielas uzvaas PC, parbaudes speles nav obligati jauzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 00:57, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: ko tad tas Nolans izdarija? ne reizi neizpildija uzdoto uzdevumu PC, viens zils macs, varsasrga nopelns pret CAn
Tas ka tu tik vienu spēli redzējis un no hokeja tu neko nejēdz nenozīmē ka nolans neko neizdarīja. Bija skatāms hokejs pret jebkuru pretinieku. Un Girgensons nebūtu tur kur viņš ir tagat!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 00:59, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: gribu redzt sitos gudros dirsejus,kuri saks slavet treneri,pec kadas lielas uzvaas PC, parbaudes speles nav obligati jauzvar
Pārbaudes spēles nav obligāti jāuzvar bet spēli redzēji? LČ labāka kvalitāte

  -4 [+] [-]

, 2015-04-18 01:06, pirms 9 gadiem
Testa Colpo rakstīja: Tas ka tu tik vienu spēli redzējis un no hokeja tu neko nejēdz nenozīmē ka nolans neko neizdarīja. Bija skatāms hokejs pret jebkuru pretinieku. Un Girgensons nebūtu tur kur viņš ir tagat!!
Piekrītu, ka Nolana vadībā bija daudz skatāmāks hokejs, bet neviens laikam neatceras, ka Tedam sākumā bija līdzīgi kā Beļavskim (Romu arī neuzbūvēja vienā dienā). Bet ko dod skatāms hokejs , ja komanda zaudē? Vienkārši šeit izpaužas tipiskais Latvijas stulbums, ka pirms laika noraksta trereni un komandu, un tikai raksta slikto. Tipiska lūzeru mentalitāte, Neesmu lasījis, ka amīši vai krievi savus sportistus pirms starta noniecina. Amerikāņi pat no ļoti 'sūdīga' snieguma 'izvelk' un 'pasvītro' pozitīvo.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 01:07, pirms 9 gadiem
Testa Colpo rakstīja: Pārbaudes spēles nav obligāti jāuzvar bet spēli redzēji? LČ labāka kvalitāte
Vēl ir 2 nedēļas, daudziem tā ir tikai 1., 3. spēle 2 mēnešos.

     [+] [-]

, 2015-04-18 01:14, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Piekrītu, ka Nolana vadībā bija daudz skatāmāks hokejs, bet neviens laikam neatceras, ka Tedam sākumā bija līdzīgi kā Beļavskim (Romu arī neuzbūvēja vienā dienā). Bet ko dod skatāms hokejs , ja komanda zaudē? Vienkārši šeit izpaužas tipiskais Latvijas stulbums, ka pirms laika noraksta trereni un komandu, un tikai raksta slikto. Tipiska lūzeru mentalitāte, Neesmu lasījis, ka amīši vai krievi savus sportistus pirms starta noniecina. Amerikāņi pat no ļoti 'sūdīga' snieguma 'izvelk' un 'pasvītro' pozitīvo.
Mūsu spēlētāji visdrīzāk par spīti Beļavska nekompetencei izvilks nepieciešamos punktus un paliksim Elites divīzijā - ar lūzeru mentalitāti tur nav nekāda sakara.

Vienkārši Lipmanam drusku vairāk jāpadomā par treneru izvēli.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 01:33, pirms 9 gadiem
Nedz kur novedis slavena ''belaru piruete''

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 02:36, pirms 9 gadiem
Jauki ka mēs "ticam" savai izlasei !
Nav ko filozafēt kā būtu ja būtu! Ir dzeki , ir trenneris, ja noskaņosies spēlēm par 100% un netaupīs sevi būs arī uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 07:40, pirms 9 gadiem
Kā teica Šveiks - ja tantei būtu riteņi, tā būtu tramvajs!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 08:01, pirms 9 gadiem
Testa Colpo rakstīja: Tas ka tu tik vienu spēli redzējis un no hokeja tu neko nejēdz nenozīmē ka nolans neko neizdarīja. Bija skatāms hokejs pret jebkuru pretinieku. Un Girgensons nebūtu tur kur viņš ir tagat!!
Ja tu domāji to, ka Girgensons nebūtu savainots, ja būtu cits treneris Bufalo tad varbūt arī nebūtu kur ir tagad(pie ārstiem) bet nu tas, ka viņš ir NHL spēlētājs tam nav nekāda sakara ar Nolanu, arī bez viņa viņš tur būti bijis un arī turpmāk būs

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 08:16, pirms 9 gadiem
tadu hokeju pec khl un nhl play-off ir nepierasti skatities ... LAT-SVK billetes 20 euro, nu nee, noteikti bus tukshas tribines ...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 09:10, pirms 9 gadiem
Radiatorss raksta- Tas pats Spruksts spēlējot Šveicē jau palicis par galīgu lempi, tā pat Galvins totāli degradējies, un arī tie visi Šveices vārtsargi visticamāk bus baigie sieti. Visi pārējie ir tikai fons nevis vilcēji.

Ne jau Šveicē spēlējot Sprukts sačakarēja savu formu,bet gan aizejot no Rīgas Dinamo uz Krievijas komandām pēc garā rubļa,tāpat ka Miķelis un Dārziņš.Pluss vēl gadu nasta,kura neglābjami pieaug.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 09:25, pirms 9 gadiem
boswel rakstīja: tadu hokeju pec khl un nhl play-off ir nepierasti skatities ... LAT-SVK billetes 20 euro, nu nee, noteikti bus tukshas tribines ...
ko nu pird mulķības, var biļetes arī pa 10 EUR nopirkt (studentiem, skolniekiem, pensionāriem 5 EUR) - adekvāta cena

     [+] [-]

, 2015-04-18 09:28, pirms 9 gadiem
tas jau nav attaisnojums, ja nor butu realizejusi savas ari butu pavisam cits rezultaats! Un mums nekadas dizas izdevibas jau nebija!

     [+] [-]

, 2015-04-18 09:29, pirms 9 gadiem
Kad Beļavski apstiprināja amatā es rakstīju diezgan skeptiski par šo treneri, ka tas nav labākais variants. Tad par šīm domām lika mīnusus pārsvarā. Tagad mīnusi ir tiem, kuri treneri aizstāv. Cik loti ātri daudzi metās no viena grāvja otrā. It kā uzbrucēju daudz bet.. Karsums, Girgensons, Ķēniņš, Indrašis, iespējams Meija. Parasti skatos kurš uzbrucējs parādās katru gadu daudz labākā kvalitātē. Šajā ziņā varētu izcelt Bajarunu (neesmu piefiksējis kā viņam ar spēli aizsardzībā) daļēji kā labu daudzsološu varētu uzskatīt arī Ābolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 09:42, pirms 9 gadiem
Nu, katrā ziņā Masala pierādīja, ka vēl ir izlasei ļoti derīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 13:40, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Mūsu spēlētāji visdrīzāk par spīti Beļavska nekompetencei izvilks nepieciešamos punktus un paliksim Elites divīzijā - ar lūzeru mentalitāti tur nav nekāda sakara.

Vienkārši Lipmanam drusku vairāk jāpadomā par treneru izvēli.
Tev gan ērts piegājiens, pie jebkura rezultāta treneris ir slkts, jo Tu esi pasludinājis par nederīgu Ja tiks ceturdaļfinālā ar noplicinātu sastāvu, tas būs par spīti Beļavskim. Nez kam par spīti izgāza pagājusp PČ?

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:22, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tev gan ērts piegājiens, pie jebkura rezultāta treneris ir slkts, jo Tu esi pasludinājis par nederīgu Ja tiks ceturdaļfinālā ar noplicinātu sastāvu, tas būs par spīti Beļavskim. Nez kam par spīti izgāza pagājusp PČ?
Ja tiks ceturtdaļfinālā, es priecīgi apēdīšu kādu cepuri un arī mainīšu viedokli par Beļavski, ja tam būs pamats.