Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Krišs Upenieks

Latvijas U20 izlase dodas uz pasaules čempionātu Kanādā

Latvijas U20 izlase dodas uz pasaules čempionātu Kanādā
U20 izlases galvenais treneris Ēriks Miļuns
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šodien, 16. decembrī Latvijas U20 hokeja izlases kandidāti aizvadīja pēdējo treniņu un rīt agri no rīta dosies uz pasaules čempionātu Kanādā.

Latvijas U20 izlase uz Kanādu dodas 15 hokejistu sastāvā, kur tai pievienosies vēl 15 Ziemeļamerikā spēlējošie hokejisti. Trešajā treniņnometnes posmā Latvijas juniori 22. decembrī aizvadīs pārbaudes spēli ar Dānijas vienaudžiem, savukārt dienu vēlāk ar vietējo junioru komandu Hawkesbury „Hawks”. Pēc pārbaudes spēlēm galvenais treneris nosauks tos 23 spēlētājus, kuri tiks pieteikti pasaules čempionātam. Atšķirībā no 1. divīzijas, augstākajā divīzijas pasaules čempionātam drīkstēs pieteikt 3 vārtsargus un 20 laukuma spēlētājus.

Atgādinām, ka pirmā sagatavošanās posma ietvaros Latvijas U20 hokeja izlases kandidāti aizvadīja divas pārbaudes spēles ar Kazahstānas vienaudžiem. Pirmajā spēlē ar 1:4 tika piedzīvots zaudējums, savukārt otrajā ar 3:0 tika izcīnīta uzvara.

Latvijas U20 hokeja izlases galvenais treneris Ēriks Miļuns: ''Treniņnometne Rīgā noritēja, kā bijām plānojuši. Visi puiši strādāja ar maksimālo atdevi. Ar procesu esmu apmierināts. Treniņnometnē Kanādā trenēsimies kuplākā skaitā nekā ierasts, arī tur ir paredzētas divas pārbaudes spēles. Ceru, ka puiši būs tikpat organizēti, mobili un disciplinēti, kā līdz šim. Konkurence uz sastāvu ir visai liela. Gan Dzierkals, gan Rubīns šobrīd iziet rehabilitācijas procesu. Domājam, ka izmantosim viņus līdz ko viņi būs pilnībā gatavi un iespējams pirmajās pārbaudes spēlēs viņus pasaudzēsim. Mērķis komandai ir saglabāt vietu augstākā divīzijā un protams, cīnīties par uzvaru katrā spēlē'', sacīja Miļuns

Latvijas U20 izlase Kanādu dodas šādā sastāvā:

Vārtsargi: Gustavs Dāvis Grigals (HK Rīga), Denijs Romanovskis (HS Rīga);
Aizsargi: Kristaps Zīle, Pauls Svars, Rimants Zeilis (visi HK Rīga), Eduards Hugo Jansons (HK Zemgale/LLU), Eduards Fjodorovs (HK Prizma), Maksims Ponomarenko (Lørenskog, Norvēģija);
Uzbrucēji: Roberts Baranovskis, Aleksandrs Visockis, Reinis Mārtiņš Lejnieks (visi HK Rīga), Valters Apfelbaums, Haralds Štrombergs (HK Prizma), Rihards Puide (GCK Lions, Šveice), Deniss Smirnovs (Genève-Servette U20, Šveice).

Spēlētāji, kas izlasei pievienosies Ziemeļamerikā

Vārds UzvārdsDz.g.Poz.klubsNometnē no 
Mareks Egils Mitens1998VAston Rebels (NAHL)18.12.
Kristiāns Rubīns1997AMedicine Hat Tigers (WHL)18.12.
Kārlis Čukste1997AQuinnipiac Univ. (NCAA)18.12
Gvido Jansons1997AAston Rebels (NAHL)18.12.
Artūrs Apfelbaums1997AIdaho Jr. Steelheads (WSHL)18.12.
Tomass Zeile1998AIdaho Jr. Steelheads (NAHL)18.12
Mārtiņš Dzierkals1997URouyn-Noranda Huskies (QMJHL)18.12.
Rūdolfs Balcers1997UKamloops Blazers (WHL)18.12.
Filips Buncis1997UJohnstown Tomahawks (NAHL)18.12.
Renārs Krastenbergs1998UOshawa Generals (OHL)18.12.
Ričards Bernhards1997USpringfield Jr. Blues (NAHL)18.12.
Eduards Tralmaks1997UChicago Steel (USHL)18.12.
Roberts Bļugers1998UFairbanks Ice Dogs (NAHL)18.12.
Erlends Kļaviņš1997UOmaha Lancers (USHL)18.12.
Niks Kalnbērziņš1997UNashville Jr. Predators (NA3HL)18.12.

Izmantotie resursi:
LHF | Latvijas U20 izlase dodas uz PČ Kanādā


, 2016-12-16 14:53, pirms 7 gadiem
Manuprāt, pārāk maz ziņu par Latvijas izlasi pirms gaidāmā čempja
, 2016-12-16 15:09, pirms 7 gadiem
Dzierkals ar Rubīnu jau veseli?
, 2016-12-16 15:22, pirms 7 gadiem
Protams, ka 3 čaļi no HK "Prizmas" brauc ekskursijā uz Kanādu. Kur info par 4 atskaitītajiem? E.D. Kalnbērziņš. Vlads Vulkanovs, Vībāns un Ezīts vairs nav šajā sarakstā.
Kaut gan interesanti, ka divi mazāk rezultatīvi prizmieši brauc, savukārt, E.D. Kalnbērziņš, kuram teju punkts spēlē Latvijas čempī ir atstāts mājās.
, 2016-12-16 15:26, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Protams, ka 3 čaļi no HK "Prizmas" brauc ekskursijā uz Kanādu. Kur info par 4 atskaitītajiem? E.D. Kalnbērziņš. Vlads Vulkanovs, Vībāns un Ezīts vairs nav šajā sarakstā.
Kaut gan interesanti, ka divi mazāk rezultatīvi prizmieši brauc, savukārt, E.D. Kalnbērziņš, kuram teju punkts spēlē Latvijas čempī ir atstāts mājās.
Ne jau punkti ir vienīgais rādītājs, pēc kā vērtē spēlētājus
, 2016-12-16 15:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne jau punkti ir vienīgais rādītājs, pēc kā vērtē spēlētājus
Nu paldies, ka Tu man to paziņoji, jo to es nezināju.

Taču atceries, ka arī rezultatīvi spēlētāji ir nepieciešami izlasei
, 2016-12-16 15:37, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Nu paldies, ka Tu man to paziņoji, jo to es nezināju.

Taču atceries, ka arī rezultatīvi spēlētāji ir nepieciešami izlasei
Ne jau kaut kāds LHV hokejists būs izlases uzbrukuma līderis
, 2016-12-16 15:42, pirms 7 gadiem
Vonodzeņš rakstīja: Dzierkals ar Rubīnu jau veseli?
Dzierkals izskatās, ka jā, bet par Rubīnu pirms 3 dienām rakstīja, ka vēl ārā uz 1-2 ned. LV izlase uz ?
, 2016-12-16 15:46, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Protams, ka 3 čaļi no HK "Prizmas" brauc ekskursijā uz Kanādu. Kur info par 4 atskaitītajiem? E.D. Kalnbērziņš. Vlads Vulkanovs, Vībāns un Ezīts vairs nav šajā sarakstā.
Kaut gan interesanti, ka divi mazāk rezultatīvi prizmieši brauc, savukārt, E.D. Kalnbērziņš, kuram teju punkts spēlē Latvijas čempī ir atstāts mājās.
Gan jau ka dažu spēlētāju atrašanās sarakstā ir pamatota, visi nevar uz tām klavierēm tikai spēlēt, kādam tās arī ir jānes.
, 2016-12-16 16:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne jau kaut kāds LHV hokejists būs izlases uzbrukuma līderis
Kāpēc uzreiz "uzbrukuma līderis"? Vienkārši labs spēlētājs, kas guva arī vienīgos vārtus pret belariem.
, 2016-12-16 16:08, pirms 7 gadiem
blu3 rakstīja: Kāpēc uzreiz "uzbrukuma līderis"? Vienkārši labs spēlētājs, kas guva arī vienīgos vārtus pret belariem.
un vieni vārti vienā spēlē būtu ārkārtīgi svarīgs arguments?
šobrīd konkurence uz vietu U20 izlasē ir nopietna - daudz +/- līdzvērtīgu spēlētāju, kas, protams, priecē.
, 2016-12-16 16:14, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un vieni vārti vienā spēlē būtu ārkārtīgi svarīgs arguments?
šobrīd konkurence uz vietu U20 izlasē ir nopietna - daudz +/- līdzvērtīgu spēlētāju, kas, protams, priecē.
Kāpēc visu laiku ir jāiet kaut kādās galējībās? Iemeta vārtus - točna paņems. Kas par tizlu komentāru. Loģiski, ka tas nav nekas sevišķi nozīmīgs, bet E.D. izskatījās kā pirmais kandidāts no LHV pat pirms pārbaudes spēlēm. Visticamāk, ka Z-Amerikā jau tā daudz centru kapā, tāpēc netika paņemts. Citu iemeslu neredzu.
, 2016-12-16 16:18, pirms 7 gadiem
To centru nemaz tik daudz nav. Tīrie centri ir Buncis, Kļaviņš un Smirnovs.
Vēl uz Kanādu brauc Lejnieks un nosacīts centrs ir Tralmaks. Nezinu vai Kalnbērziņš ir centrs, taču likās, ka līdz ar Žohova izkrišanu, kad parādījās viena papildus vieta, viņam būtu bijis jābrauc
, 2016-12-16 16:28, pirms 7 gadiem
blu3 rakstīja: Kāpēc visu laiku ir jāiet kaut kādās galējībās? Iemeta vārtus - točna paņems. Kas par tizlu komentāru. Loģiski, ka tas nav nekas sevišķi nozīmīgs, bet E.D. izskatījās kā pirmais kandidāts no LHV pat pirms pārbaudes spēlēm. Visticamāk, ka Z-Amerikā jau tā daudz centru kapā, tāpēc netika paņemts. Citu iemeslu neredzu.
...bet E.D. izskatījās kā pirmais kandidāts ...
Tu spēles pret Kazahstānu skatījies? Es abas noskatījos - manā uztverē viņš tomēr nebija starp 3 labākajiem uzbrucējiem - mans subjektīvais skats no malas: man vairāk patika Štrombergs, Ahtonovs, laikam arī Misjus, Štelmahers - Kalnbērziņš manā uztverē bija tomēr aiz viņiem, bet nu visumā jau ļoti līdzīgi spēlētāji pēc meistarības.
, 2016-12-16 16:30, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: To centru nemaz tik daudz nav. Tīrie centri ir Buncis, Kļaviņš un Smirnovs.
Vēl uz Kanādu brauc Lejnieks un nosacīts centrs ir Tralmaks. Nezinu vai Kalnbērziņš ir centrs, taču likās, ka līdz ar Žohova izkrišanu, kad parādījās viena papildus vieta, viņam būtu bijis jābrauc
bet kāpēc tieši viņam???
, 2016-12-16 16:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: bet kāpēc tieši viņam???
Bet kāpēc ne?

Es spēles neskatījos, bet šobrīd skatos pliki no statistikas: 15 p 16 spēlēs LČ un 3 p 2 pārbaudes spēles.
, 2016-12-16 16:42, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Bet kāpēc ne?

Es spēles neskatījos, bet šobrīd skatos pliki no statistikas: 15 p 16 spēlēs LČ un 3 p 2 pārbaudes spēles.
šī statistika, izvērtējot kandidātus, ir izlietota tualetes papīra vērtē. Daudz būtiskāk ir tas, ko spēlētājs parāda treniņnometnē treniņos un pārbaudes spēles.
, 2016-12-16 16:44, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Bet kāpēc ne?

Es spēles neskatījos, bet šobrīd skatos pliki no statistikas: 15 p 16 spēlēs LČ un 3 p 2 pārbaudes spēles.
vajadzēja apskatīties,tāpēc jau tās rādīja, tad atkristu daži jautājumi.
, 2016-12-16 16:49, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: šī statistika, izvērtējot kandidātus, ir izlietota tualetes papīra vērtē. Daudz būtiskāk ir tas, ko spēlētājs parāda treniņnometnē treniņos un pārbaudes spēles.
Ak dies, Abrag, netēlo te tagad profesoru Ijabu, lūdzu, un beidz gudri *irst. Ar saviem pilnīgi tukšajiem spiredelējumiem, kas ir un kas nav tualetes papīra vērtē. Zini, kas ir tualetes papīra vērtē? Gan tavi, gan mani spriedelējumi. Taču FAKTS ir viens, kuru Tu nevari apgāzt, nekādi! Katru gadu braucu uz izlasi kāds ieliktenis/tūrists. Uzvārdus neminēšu, taču arī šajā izlasē tādi ir!

Un beidz tagad man birztēt podu un skalot, ka uzbrucējs, kurš spēj būt rezultatīvs ir mazāk derīgs, kā teiksim, čalis, kuram sezonā statistika ir 1+1? Zinu, ka būvē komandu, var jau būt, ka E.D. ir ļoti liels douche bag`s, neprot komunecēt/ turēt komandas garu, taču neticu, neticu, ka uzbrucējs kurš tajā pašā līmenī skatoties, no kurienes 2-3 citi ir paņemti, tiek neņemts, jo gluži vienkārši - viņam statistika ir labāka, značit nafig viņu. Abrag, lūdzu, beidz katreiz būt pirmais, kurš atbild uz visiem komentāriem, nu dien, Tev darīt nav ko
, 2016-12-16 17:06, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Ak dies, Abrag, netēlo te tagad profesoru Ijabu, lūdzu, un beidz gudri *irst. Ar saviem pilnīgi tukšajiem spiredelējumiem, kas ir un kas nav tualetes papīra vērtē. Zini, kas ir tualetes papīra vērtē? Gan tavi, gan mani spriedelējumi. Taču FAKTS ir viens, kuru Tu nevari apgāzt, nekādi! Katru gadu braucu uz izlasi kāds ieliktenis/tūrists. Uzvārdus neminēšu, taču arī šajā izlasē tādi ir!

Un beidz tagad man birztēt podu un skalot, ka uzbrucējs, kurš spēj būt rezultatīvs ir mazāk derīgs, kā teiksim, čalis, kuram sezonā statistika ir 1+1? Zinu, ka būvē komandu, var jau būt, ka E.D. ir ļoti liels douche bag`s, neprot komunecēt/ turēt komandas garu, taču neticu, neticu, ka uzbrucējs kurš tajā pašā līmenī skatoties, no kurienes 2-3 citi ir paņemti, tiek neņemts, jo gluži vienkārši - viņam statistika ir labāka, značit nafig viņu. Abrag, lūdzu, beidz katreiz būt pirmais, kurš atbild uz visiem komentāriem, nu dien, Tev darīt nav ko
puisīt, beidz tēlot profesoru lietās, kur Tev maza sajēga!
Spēles neesot redzējis, bet tāpat visu zinot - ha, ha.
Redziet, zata iemācījies atvērt eliteprospects.com mājas lapu un tagad esot galvenais eksperts, viens klikšķis, apskatās statistiku un zatam viss jau skaidrs
Ar labunakti - ej pasaciņas stāstīt mazuļiem.
, 2016-12-16 17:10, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Bet kāpēc ne?

Es spēles neskatījos, bet šobrīd skatos pliki no statistikas: 15 p 16 spēlēs LČ un 3 p 2 pārbaudes spēles.
Vajadzēja varbūt paskatīties un tad sākt diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-16 17:20, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Kāpēc par U18 puišiem basketbolā nekas nav teikts ?
SC kaunies
kāds tam sakars ar hokeju????

p.s. mani vairāk interesē, kāpēc SC nav nopublicējis U18 izlases kandidātus hokejā: LHF | Latvijas U18 hokeja izlase aizvadīs divas... .
, 2016-12-16 17:24, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: puisīt, beidz tēlot profesoru lietās, kur Tev maza sajēga!
Spēles neesot redzējis, bet tāpat visu zinot - ha, ha.
Redziet, zata iemācījies atvērt eliteprospects.com mājas lapu un tagad esot galvenais eksperts, viens klikšķis, apskatās statistiku un zatam viss jau skaidrs
Ar labunakti - ej pasaciņas stāstīt mazuļiem.
Vai tu zini kāda ir Miļuna iesauka hokeja aprindās?
, 2016-12-16 17:25, pirms 7 gadiem
Avs rakstīja: Dzierkals izskatās, ka jā, bet par Rubīnu pirms 3 dienām rakstīja, ka vēl ārā uz 1-2 ned. LV izlase uz ?
Rubīnu tad jau var pieteikt kā 7.aizsargu un izmantot viņu turnīra beigās izšķirošajās spēlēs.
, 2016-12-16 17:27, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: kāds tam sakars ar hokeju????

p.s. mani vairāk interesē, kāpēc SC nav nopublicējis U18 izlases kandidātus hokejā: LHF | Latvijas U18 hokeja izlase aizvadīs divas... .
Varbūt zini kāpēc Jašunovs nav starp kandidātiem?
, 2016-12-16 17:35, pirms 7 gadiem
marcux1 rakstīja: Varbūt zini kāpēc Jašunovs nav starp kandidātiem?
nezinu
, 2016-12-16 17:39, pirms 7 gadiem
Vonodzeņš rakstīja: Rubīnu tad jau var pieteikt kā 7.aizsargu un izmantot viņu turnīra beigās izšķirošajās spēlēs.
ja Rubīns nebūs atveseļojies, klubs viņu nekur nelaidīs.
, 2016-12-16 17:55, pirms 7 gadiem
marcux1 rakstīja: Varbūt zini kāpēc Jašunovs nav starp kandidātiem?
Cerams nav pārbēdzis pie zviedriem
, 2016-12-16 19:47, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Un beidz tagad man birztēt podu un skalot, ka uzbrucējs, kurš spēj būt rezultatīvs ir mazāk derīgs, kā teiksim, čalis, kuram sezonā statistika ir 1+1? Zinu, ka būvē komandu, var jau būt, ka E.D. ir ļoti liels douche bag`s, neprot komunecēt/ turēt komandas garu, taču neticu, neticu, ka uzbrucējs kurš tajā pašā līmenī skatoties, no kurienes 2-3 citi ir paņemti, tiek neņemts, jo gluži vienkārši - viņam statistika ir labāka, značit nafig viņu. Abrag, lūdzu, beidz katreiz būt pirmais, kurš atbild uz visiem komentāriem, nu dien, Tev darīt nav ko
Statistika visu nenosaka. Kalnbērziņš spēlē komē no kuras ir taisnais ceļš uz MHL. Tad paprasi sev kāpēc viņš spēlē LČ, nevis MHL... nav pat vienas spēles pie HK Rīga. Laikam augumā ar nav diži padevies. Vēl- Prizmā tomēr tev starp večiem ir jāizsitas, nevis tas, ka tu spēlē komē, kura speciāli radīta, lai U19 čaļi izspēlētos.
, 2016-12-16 19:51, pirms 7 gadiem
Bet izšķirošais faktors gan jau ir tas, ka Miļūns savus čaļus zin. Un ja ir apmēram līdzīga līmeņa kandidāti, tad tas var būt daudz izšķirošāks un arī izlasei labāks faktors, nekā ņemt spēlētāju, kuru tu kaut diendienā redzi, bet tāpat nezini tik labi.
Lai gan nenoliegšu, iespējams ir viss.
, 2016-12-16 20:02, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Statistika visu nenosaka. Kalnbērziņš spēlē komē no kuras ir taisnais ceļš uz MHL. Tad paprasi sev kāpēc viņš spēlē LČ, nevis MHL... nav pat vienas spēles pie HK Rīga. Laikam augumā ar nav diži padevies. Vēl- Prizmā tomēr tev starp večiem ir jāizsitas, nevis tas, ka tu spēlē komē, kura speciāli radīta, lai U19 čaļi izspēlētos.
ja godīgi, par līmeņiem runājot, šogad HKR neizskatās pēc pakāpiena augstāk par LHV (SC.com televīzijai translējot spēli pret Kazahstānu, iemetās gļuks un šamie brīdi (pāris minūtes) tā vietā rādīja vienas HKR spēles ierakstu - zini, nekādas atšķirības līmenī; pieļauju, ka tam U20 izlases sastāvam pret HKR sastāvu būtu ļoti līdzvērtīga spēle un nav vēl zināms, kurš vinnētu.

Principā HKR ir kļuvis lieks priekš Latvijas hokeja - HKR likvidācija būtu tikai loģisks nākamais solis LV hokeja attīstībā.
, 2016-12-16 20:03, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Bet izšķirošais faktors gan jau ir tas, ka Miļūns savus čaļus zin. Un ja ir apmēram līdzīga līmeņa kandidāti, tad tas var būt daudz izšķirošāks un arī izlasei labāks faktors, nekā ņemt spēlētāju, kuru tu kaut diendienā redzi, bet tāpat nezini tik labi.
Lai gan nenoliegšu, iespējams ir viss.
ne tikai savus - daudzi jaunieši vasarās trenējas pie Miļūna.
, 2016-12-16 20:33, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pieļauju, ka tam U20 izlases sastāvam pret HKR sastāvu būtu ļoti līdzvērtīga spēle un nav vēl zināms, kurš vinnētu.
Principā HKR ir kļuvis lieks priekš Latvijas hokeja - HKR likvidācija būtu tikai loģisks nākamais solis LV hokeja attīstībā.
Principā es tev piekrītu, cita lieta, ka visiem tiem čaļiem kaut kur jāspēlē. RD varētu būt fārms LČ, tā kā normāls fārms
, 2016-12-16 21:22, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Principā es tev piekrītu, cita lieta, ka visiem tiem čaļiem kaut kur jāspēlē. RD varētu būt fārms LČ, tā kā normāls fārms
a nafig Savickim vesels fārms vajadzīgs?? viņam vajag vietu, kur uz laiku dažus nogrūst, bet ne veselu fārmu!
Foto: LHF
9

Latvijas U18 izlase pēdējā pārbaudē pirms čempionāta zaudē zviedriem

LETA. Latvijas U-18 vīriešu hokeja izlase pirmdien Somijā pārbaudes spēlē piekāpās Zviedrijas U-18 valstsvienībai, vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF). Latvijas hokejisti pēdējā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta zaudēja ar 0:4 (0:1, 0:1, 0:2).
Rūdolfs Kalvītis un Elvis Merzļikins. Foto: LHF
25

Merzļikins pirmdien pievienosies izlases treniņiem, atskaita Feldbergu un R. Bergmani

Latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins pēc sezonas noslēguma Nacionālajā hokeja līgā (NHL) šodien atgriezies dzimtenē un jau rīt pievienosies Latvijas valstsvienības treniņiem, ziņo Latvijas Hokeja federācija (LHF). Savukārt treniņus ar izlasi vairs neturpinās vārtsargs Linards Feldbergs un aizsargs Ralfs Bergmanis.

Klausītava | Devītnieks: Haralds Egle. AHL traumu un apelsīnu pa galvu rūdījums

Haralds Egle grib, lai šis būtu viņa pavasaris – 27 gadus vecais liepājnieks grib aizbraukt uz pasaules čempionātu. Aprīlī iemeta savus pirmos, otros un – arī trešos vārtus Latvijas izlasē. Skolojies Amerikā un cīnījies par vietu zem Saules AHL. Kur savainojumi vajāja uz katra soļa. Liepājā uzspēlēja vienā maiņā ar Rūdolfu Balceru, bet no vecākajiem komandas biedriem varēja dabūt ar apelsīnu pa pakausi. Izspiedis asaru no leģendārā trenera Aleksandra Cicurska. Hokeja podkāsts Devītnieks – ciemos Haralds Egle.Paldies par atbalstu EHR, Venden, Balcia apdrošināšana