Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Koziols: "Arī Fāzels ir teicis, ka rīt čempionāts Minskā nekādi nevarētu notikt"

Agris Suveizda

Koziols: "Arī Fāzels ir teicis, ka rīt čempionāts Minskā nekādi nevarētu notikt"
LHF prezidents Aigars Kalvītis un ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Ozoliņš/f64

Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols intervijā LTV7 kanāla tiešraidē Latvijas čempionāta spēles starp "Mogo"/LSPA un "Liepāju" laikā komentēja notikumus Baltkrievijā un nākamgad gaidāmo pasaules čempionātu, kam jānotiek Rīgā un Minskā.

Jau vēstījām, ka Baltkrievijas Hokeja federācijas prezidents Dmitrijs Baskovs tiek saistīts ar dalību Minskas iedzīvotāja Romana Bondarenko piekaušanā līdz nāvei, un Koziolam tika vaicāts, kurā brīdī morāli būs jāsaka "nē" čempionāta rīkošanai kopā ar Baltkrieviju: "Tas jau nav lēmums, kas jāpieņem mums. Lēmums jāpieņem Starptautiskajai hokeja federācijai [kuras lēmums gaidāms trešdien]. Morālais aspekts? Tik un tā lēmumu nepieņemam mēs. Mums ir jānodrošina Rīgas grupas spēles pēc iespējas labākā kvalitātē un pēc iespējas labākā apjomā. Tas ir tas, ko varam izdarīt, un nav vērts runāt par lietām, kuras nevaram ietekmēt. Rīgas grupu esam gatavi taisīt un nevaram būt atbildīgi un vainīgi par to, kas notiek Baltkrievijā un Minskā. Tas nav mūsu ietekmes sfērā, mēs to nevaram ietekmēt. Mums ir jādara tikai tas, ko varam izdarīt. Tā ir tikai un vienīgi IIHF atbildība."

"Kāpēc mums par to jāuzņemas atbildība? Tas nav Latvijas reputācijas jautājums. Teikšu vēlreiz, ka nevaram uzņemties atbildību par Minskā notiekošo. Nekādi! Nu, nekādā veidā nevaram uzņemties atbildību par Minskā notiekošo," Koziols turpināja. "Bija preses relīze, kuru izplatīja IIHF, un Kariņa kungs vēlreiz ļoti korekti vērsa uzmanību Fāzela kungam, ka atbildība gulstas tikai un vienīgi uz viņu pleciem un ka viņiem ir jāizprot drošības riski, epidemioloģiskie riski, ka lēmums ir jāpieņem IIHF, jo tas ir IIHF rīkots turnīrs. Sēde ir notikusi, un zinu, ka padomes locekļiem būs pieejams 140 lapaspušu dokuments. Kas tajā būs rakstīts, pagaidām nezinu – mums solīja, ka dabūsim izlasīt kopsavilkumu. Tā ir viņu atbildība pieņemt lēmumu."

"Manuprāt, jānošķir politiskā situācija no drošības situācijas. Politiskā situācija padomes locekļus uztrauc mazāk, bet vairāk uztrauc tieši drošības situācija. To teikuši ne tikai padomes locekļi, bet arī Fāzels: ja čempionāts būtu jārīko rīt, tas nekādā gadījumā nevarētu notikt Minskā. Nekādā gadījumā!" bilda Koziols. "Šie drošības riski, manuprāt, ir visprioritārākie, un domāju, ka balsis būs diezgan līdzvērtīgas. Domāju, ka [domas] dalīsies. Negribu komentēt nekādas politiskās lietas, kas notiek Baltkrievijā, bet domāju, ka arī IIHF saprot, ka šīs demonstrācijas un protesti nebeigsies ne pēc nedēļas, ne divām nedēļām. Manuprāt, būtu ļoti vieglprātīgi sagaidīt maiju, kad šādas pašas sadursmes un demonstrācijas varētu notikt arī pasaules čempionāta laikā. Domāju, ka IIHF to nevēlas."

Tāpat Koziols komentēja uzvaru Vācijas kausa izcīņā: "Ar Vācijas Hokeja federāciju pierādījām, ka hokejs turpinās un dzīvo arī šādā interesantā situācijā. Kārtējo reizi pierādījām gan vāciešiem, gan sev, gan pasaulei, ka konkurētspējīgu komandu varam savākt arī no tiem, kuri spēlē Latvijas līgā vai kuriem nav līguma, Pierādījām arī to, ka mums ir lieliski vārtsargi, lielisks treneru kolektīvs un lielisks spēlētāju kolektīvs. Uzvarēja arī mūsu soliņš - vairāk gribējām uzvarēt. Pēc katra turnīra treneru kolektīvs raksta atskaiti par katru spēlētāju, un šī atskaite ir nodota arī Boba Hārtlija rīcībā. Artis [Ābols] regulāri komunicēja ar Bobu, arī pēc turnīra, un arī es runāju ar Bobu. Tas bija galvenais aspekts – kurus no Vācijā redzētajiem spēlētājiem obligāti sauksim uz treniņnometni un kuriem vēl droši vien jāpaciešas."

1 2 47 komentāri
Slēpts komentārs: erred

 +11 [+] [-]

, 2020-11-15 17:39, pirms 3 gadiem
Koziolam nav taisnība, kad viņš saka, ka "nav vērts runāt par lietām, kuras nevaram ietekmēt". Katrs var ietekmēt situāciju Baltkrievijā, paužot atbalstu tautai un nosodījumu diktatoram.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-15 17:59, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Koziolam nav taisnība, kad viņš saka, ka "nav vērts runāt par lietām, kuras nevaram ietekmēt". Katrs var ietekmēt situāciju Baltkrievijā, paužot atbalstu tautai un nosodījumu diktatoram.
Viņu tur jau 25 gadus nosoda jēgas tikai nekādas

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 18:00, pirms 3 gadiem
erred rakstīja: Viss nav Fazela rokās
Viss ir vīrusa rokās
Un Olimpa spēles ar noteikti nebūs
Vakcīna būs ko uztraukties

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 18:08, pirms 3 gadiem
Tas ir diezgan skaidrs, ka rīt nevarētu notikt, jo vēl jau komandām būtu līdz turienei jānokļūst 😄

  +4 [+] [-]

, 2020-11-15 18:12, pirms 3 gadiem
Njā, šitāda uzupurēšanās apmierināt baskovu un baķku! Ja nē, pazaudēsim tik un tik jevrikus un Laurim Dārziņam nebūs skaista atvadu spēle... Tikai, visticamāk, baskovs būs melnajā sarakstā, jo viņa klātbūtnē viņa miesassargs nosita cilvēku. Un Viesturam un Aigaram draudzīgo saišu uzurēšanai, būs jābrauc uz Minsku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2020-11-15 18:18, pirms 3 gadiem
maposts atkal izpederēts

  +5 [+] [-]

, 2020-11-15 18:25, pirms 3 gadiem
franku čurbans
Slēpts komentārs: piters_kvils_5491377

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 18:33, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: maposts atkal izpederēts
gaidam nākamo gejisko niku!

     [+] [-]

, 2020-11-15 18:34, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Paskatīsimies reāli. Kā situāciju ietekmē vārdi "atbalstu baltkrievu tautu, nosodu Lukašenko" ? Nu tā reāli - nu kādu taustāmu rezultātu tas dod? Vai Ukrainā - Krimā, Doņeckā un Luhanskā palika stipri vieglāk no tā, ka Eiropa, Nato nosodīja krieviju un atbalstīja ukraiņus? Man tā neizskatījās - vieglāk palika pēc reālas iesaistes nevis tikai "atbalsta paušanas". Arī parastam baltkrievam diez vai paliks vieglāk no tā, ka kaut kāds tur Koziols nosoda Baķku un pauž tam baltkrievam atbalstu. Un... arī čempja atcelšana viņam diez vai palīdzēs.
Koziols gan ir viltīgs - neatkarīgi no tā vai atbalsta vai neatbalsta čempi kopā ar Baķku - visas bumbas un atbildību uzmeta uz IIHF
Ko tu murgo?

  +3 [+] [-]

, 2020-11-15 18:45, pirms 3 gadiem
loders rakstīja: gaidam nākamo gejisko niku!
nez kādas pērles atkal laida šodien, ka uzreiz izpederēja bez brīdinājuma? šajā rakstā jau nekas tāds nav par ko mest ārā!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-15 19:10, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Paskatīsimies reāli. Kā situāciju ietekmē vārdi "atbalstu baltkrievu tautu, nosodu Lukašenko" ? Nu tā reāli - nu kādu taustāmu rezultātu tas dod? Vai Ukrainā - Krimā, Doņeckā un Luhanskā palika stipri vieglāk no tā, ka Eiropa, Nato nosodīja krieviju un atbalstīja ukraiņus? Man tā neizskatījās - vieglāk palika pēc reālas iesaistes nevis tikai "atbalsta paušanas". Arī parastam baltkrievam diez vai paliks vieglāk no tā, ka kaut kāds tur Koziols nosoda Baķku un pauž tam baltkrievam atbalstu. Un... arī čempja atcelšana viņam diez vai palīdzēs.
Koziols gan ir viltīgs - neatkarīgi no tā vai atbalsta vai neatbalsta čempi kopā ar Baķku - visas bumbas un atbildību uzmeta uz IIHF
Taustāmu labumu nedod arī baltkrievu demonstrācijas, bet viņi tajās tomēr iet. Krievija dabūja sankcijas par Krimas okupēšanu, un tās darbojas. Koziols nav viltīgs, viņš ir bailīgs un domā tikai par sevi.

     [+] [-]

, 2020-11-15 19:30, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Ko tu murgo?
Par šo runāju : Koziolam nav taisnība, kad viņš saka, ka "nav vērts runāt par lietām, kuras nevaram ietekmēt". Katrs var ietekmēt situāciju Baltkrievijā, paužot atbalstu tautai un nosodījumu diktatoram.

Pastāsti, kā tas ietekmē, ka Koziols vai da jebkurš cits pauž atbalstu baltkrievu tautai un nosoda Baķku? Pliks atbalsts neko nedod. Kamēr tie ir pliki vārdi baltkrieviem un arī Baķkam no tā ne silts ne auksts. Tajā brīdī, kad tas atbalsts pārvēršas taustāmā, materiālā atbalstā tautai vai reālās sankcijās, kas liek savilkt jostu Baķkam - tas darbojas. Par to "murgoju".

  +3 [+] [-]

, 2020-11-15 19:31, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Taustāmu labumu nedod arī baltkrievu demonstrācijas, bet viņi tajās tomēr iet. Krievija dabūja sankcijas par Krimas okupēšanu, un tās darbojas. Koziols nav viltīgs, viņš ir bailīgs un domā tikai par sevi.
Sankcijas nāca pēc cik ilga laika? Un par to arī ir runa - kamēr atbalsts ir mutisks vai paziņojuma līmenī, labuma nav. Kad rodas lūk sankcijas - tad arī ir kaut kāds labums.

     [+] [-]

, 2020-11-15 19:34, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par šo runāju : Koziolam nav taisnība, kad viņš saka, ka "nav vērts runāt par lietām, kuras nevaram ietekmēt". Katrs var ietekmēt situāciju Baltkrievijā, paužot atbalstu tautai un nosodījumu diktatoram.

Pastāsti, kā tas ietekmē, ka Koziols vai da jebkurš cits pauž atbalstu baltkrievu tautai un nosoda Baķku? Pliks atbalsts neko nedod. Kamēr tie ir pliki vārdi baltkrieviem un arī Baķkam no tā ne silts ne auksts. Tajā brīdī, kad tas atbalsts pārvēršas taustāmā, materiālā atbalstā tautai vai reālās sankcijās, kas liek savilkt jostu Baķkam - tas darbojas. Par to "murgoju".
Paust atbalstu vajag un tas ir svarīgi. Tas ir vienīgais ko var izdarīt ōbrīd. Tieši tik vienārši.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 19:34, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sankcijas nāca pēc cik ilga laika? Un par to arī ir runa - kamēr atbalsts ir mutisks vai paziņojuma līmenī, labuma nav. Kad rodas lūk sankcijas - tad arī ir kaut kāds labums.
Netupī!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-15 19:37, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Paust atbalstu vajag un tas ir svarīgi. Tas ir vienīgais ko var izdarīt ōbrīd. Tieši tik vienārši.
Nu bet tu man izstāsti, ko parastam baltkrievam, kad viņam tikko baķkas milicis iedeva pa galva dod tavs, mans vai Koziola atbalsts?
Vienīgais? Nepiekrītu. Kāpēc nevar veikt tās pašas sankcijas pret Baķku? Kāpēc nevar ierobežot jau tā ierobežoto importu no BLR un ierobežot arī eksportu? Jebkuru diktatoru ierobežo un pie zemes nolaiž spēks - un nauda ir ļoti liels spēks.

     [+] [-]

, 2020-11-15 19:44, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet tu man izstāsti, ko parastam baltkrievam, kad viņam tikko baķkas milicis iedeva pa galva dod tavs, mans vai Koziola atbalsts?
Vienīgais? Nepiekrītu. Kāpēc nevar veikt tās pašas sankcijas pret Baķku? Kāpēc nevar ierobežot jau tā ierobežoto importu no BLR un ierobežot arī eksportu? Jebkuru diktatoru ierobežo un pie zemes nolaiž spēks - un nauda ir ļoti liels spēks.
Tas atbalsts ir ļoti svarīgs. Vienkārši netupī, tur pat nav ko skaidrot. Paši bijām viņu ādā un es atceros cik svarīgs bija atbalsts. viss. ja tu to nesaproti, tad nesaproti, ir cilvēki kuri netic nekam ko nevar paturēt, redzēt, skaitīt, mērīt. Iespējams tu esi tāds un ir bezcerīgi tev ko skaidrot.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 19:56, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet tu man izstāsti, ko parastam baltkrievam, kad viņam tikko baķkas milicis iedeva pa galva dod tavs, mans vai Koziola atbalsts?
Pirmkārt, atbalsts dod spēku cīnīties. Tāpat kā fanu atbalsts dod jaunus spēkus hokejistiem vai futbolistiem. Otrkārt, tas ir signāls mūsu politiķiem, lai viņi rīkotos.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 19:57, pirms 3 gadiem
zaputannaya istoriya, Holmss

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 20:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tas atbalsts ir ļoti svarīgs. Vienkārši netupī, tur pat nav ko skaidrot. Paši bijām viņu ādā un es atceros cik svarīgs bija atbalsts. viss. ja tu to nesaproti, tad nesaproti, ir cilvēki kuri netic nekam ko nevar paturēt, redzēt, skaitīt, mērīt. Iespējams tu esi tāds un ir bezcerīgi tev ko skaidrot.
palasīju nedaudz tut.by.
ūsainā suņi jau pa pagalmiem, veikaliem un dzīvokļiem siro un klapē. daudz video. tiem , kas uz ielas maz, ko klapēt!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-15 20:22, pirms 3 gadiem
Domāju, ka, ja IIHF atstās čempionātu Baltkrievijā, tad tas jau būs arī viņu organizācijas reputācijas jautājums, precīzāk, visas šīs iestādes un tā vadītāja Fāzela kunga reputācijas katastrofa. Te neiet runa par politiku, bet gan par to, ka jau trīs mēnešus Baltkrievijā notiek totāls varas terors pret savu tautu. Vēlēšanās zaudējusī fašistu kliķe mēģina ar valsts terora metodēm noturēties pie varas. Kāds vispārs sports, kāds hokeja čempionāts šajos apstākļos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 20:33, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Domāju, ka, ja IIHF atstās čempionātu Baltkrievijā, tad tas jau būs arī viņu organizācijas reputācijas jautājums, precīzāk, visas šīs iestādes un tā vadītāja Fāzela kunga reputācijas katastrofa. Te neiet runa par politiku, bet gan par to, ka jau trīs mēnešus Baltkrievijā notiek totāls varas terors pret savu tautu. Vēlēšanās zaudējusī fašistu kliķe mēģina ar valsts terora metodēm noturēties pie varas. Kāds vispārs sports, kāds hokeja čempionāts šajos apstākļos?
iespējams, ka neko vēl nelems. atliks.
Baskov ar normāli izcēlās ja augustā tikai vodku dzēra un saņa ja staboj dziedāja, tad tagad jau reāli piedalās soda akcijās

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 20:48, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet tu man izstāsti, ko parastam baltkrievam, kad viņam tikko baķkas milicis iedeva pa galva dod tavs, mans vai Koziola atbalsts?
Vienīgais? Nepiekrītu. Kāpēc nevar veikt tās pašas sankcijas pret Baķku? Kāpēc nevar ierobežot jau tā ierobežoto importu no BLR un ierobežot arī eksportu? Jebkuru diktatoru ierobežo un pie zemes nolaiž spēks - un nauda ir ļoti liels spēks.
Nav tik vienkārši ar ekonomiskajām sankcijām. Diktators saviem omoniešiem un citiem pakalpiņiem, naudu vienmēr atradīs, bet parastajiem cilvēkiem gan varētu slikti klāties.
Šobrīd visur pirmā ziņa Covid-19, bet vajadzētu visos Eiropas medijos sākt ar BLR. Ir vēl aizkulišu diplomātija, kurai vajadzētu izdarīt spiedienu uz Krieviju, lai viņi paspaida Baķku un galarezultātā paši viņu aizvāc vai novāc. Ja visa starptautiskā sabiedrība izdarīs spiedienu, viņš būs spiests kaut kur mukt, jo tā vienkārši atkāpties, vai zaudēt jaunās vēlēšanās viņš nevar, pārāk daudz mēslus savārijis.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 21:32, pirms 3 gadiem
Palīdzība būs tāda, ka Minskas turnīra atcelšanas rezultātā ūsainais centra napadajuščijs ar sirdi noliksies.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 21:43, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Palīdzība būs tāda, ka Minskas turnīra atcelšanas rezultātā ūsainais centra napadajuščijs ar sirdi noliksies.
ar esi uzkāpis uz takas uz pederāciju no spirtacentra

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 21:47, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ar esi uzkāpis uz takas uz pederāciju no spirtacentra
Nē! Neklātienē gatavojos iestāties kādā no vadošajām diplomātijas augstskolām un pieslīpēt izteikumu specifiskās šķautnes

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 22:22, pirms 3 gadiem
mapost rakstīja: Atbalstīt morāli un upurēt Hokeja čempi ir divas dažādas razņicas! Upurējot Hokeja Svētkus cietīsim tikai mēs paši, nekāda reāla palīdzība nabaga Belariem tādejādi sniegta netiks!
čurban, rāpo uz krustojumu un nedomā, tev tas par sarežģītu

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 22:44, pirms 3 gadiem
Pilnīgi piekrītu Koziolam un visiem citiem, kas draudzējas ar prātu. Atteikties no savas turnīra daļas rīkošanas būtu lielākā muļķība, ko šajā situācijā iespējams izdarīt. Valdība ir savu attieksmi paudusi, bet ūsainā mūsdienu fīrera kalpiņiem no tā ne silts, ne auksts. Pat ES te neko ietekmēt nevar, jo čempi rīko IIHF, un arī atbildība par savu lēmumu un tā sekām būs uz IIHF pleciem. Daļēji IIHF lēmumu varbūt var ietekmēt valstis, kurām būtu jāspēlē Minskā, sakot, ka tur nav droši, un piedraudot nebraukt, bet arī tad tur jābūt zināmai grupai ar vienādiem un šajā ziņā striktiem uzskatiem. Tāpēc ieteiktu beidzot atdzist visiem radikāļiem un citiem antihokeja fanātiķiem. Jācer, ka IIHF pieņems pareizu lēmumu (pārcelt no BLR citur) un atvēsinās karstās galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 47 komentāri