Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Aicina atteikties no hokeja PČ organizēšanas kopā ar Baltkrieviju

Jānis Celmiņš

Aicina atteikties no hokeja PČ organizēšanas kopā ar Baltkrieviju
Latvijas hokeja izlases līdzjutēji. Foto: AP/Scanpix

Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas priekšsēdētājs Sandis Riekstiņš sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien pauda viedokli, ka Latvijas pusei būtu jātsakās no pasaules 2021. gada hokeja čempionāta organizēšanas kopā ar Baltkrieviju.

“Latvijai nav jāorganizē PČ hokejā kopā ar Baltkrieviju! Lai organizatori meklē risinājumu, ja nē, tad jāatsakās, pat ja sekos IIHF sankcijas. Punkts,” visai strikts sociālajā vietnē “Twitter” šodien bija Sandis Riekstiņš.

Vēlāk sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš teica, ka ir jābūt konsekventiem. “Vienu dienu mēs ejam un protestējam pret šobrīd notiekošo Baltkrievijā, bet pēc tam organizējam pasaules čempionātu kopā ar baltkrieviem? Tas taču nav normāli. Ir jābūt konsekventiem,” viedokli pauž Riekstiņš. “Varam organizēt šo turnīru Rīgā kopā ar kādu citu valsti, iespējams, varam domāt par to, lai šo čemionātu uzņemtu vienatnē, bet ar Baltkrieviju kopā nē. Nav jārēķina, cik naudas līdz šim jau iztērēts, tas nav svarīgākais,” uzskata Riekstiņš.

Cik liela summa no valsts šobrīd PČ organizēšanai jau piešķirta, viņš nemācēja teikt, taču atkārtoti klāstīja, ka “te nevar būt runa par naudu”.

Portāls Sportacentrs.com noskaidroja, ka no valsts šobrīd čempionāta organizēšanai jau piešķirti 410 000 EUR, no kuriem daļa jau iztērēta. Tāpat no valsts saņemti 200 000 Šveices franki, kas paredzēti Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) pusgada kongresa organizēšanai, kas bija plānots septembrī, taču šobrīd izskatās, ka nenotiks.

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols klāsta, ka par IIHF pusgada kongresa rīkošanu iztērētie līdzekļi jau ir pārskaitīti IIHF, taču pasākuma atcelšanas gadījumā nauda tiks atgriezta Latvijas pusei.

Koziols: “Nejauksim politiku ar sportu”

“Es gribētu aicināt nejaukt sportu ar politiku. Mēs esam paveikuši lielu darbu, lai šis turnīrs Rīgā notiktu. Tie būs svētki visiem sporta līdzjutējiem, kuri ir noilgojušies pēc augsta līmeņa sporta. Esmu pārliecināts, ka finansiāli šis turnīrs Latvijai var noslēgties ar plus zīmi. Gadījumā, ja nāksies atteikties no iespējas rīkot turnīru, tas radīs lielus finansiālus zaudējumus arī Latvijas Hokeja federācijai. Sports vieno, ne šķeļ,” uzskata Koziols. “Ir bijuši vairāki gadījumi, kad sports ir vienojies, nejauksim sportu ar politiku,” atkātoti pauž Koziols.

Kā zināms, saskaņā ar oficiālajiem provizoriskajiem rezultātiem Baltkrievijas prezidenta vēlēšanās līdzšinējais valsts galva Aleksandrs Lukašenko ieguva 80,08% balsu, bet opozīcijas kandidāte Svetlana Tihanovska - 10,09%, taču opozīcija uzskata, ka vēlēšanu rezultāti ir viltoti. Vardarbīgi apspiežot protestus pret acīmredzamajiem pārkāpumiem vēlēšanu norisē un rezultātu viltošanu, Baltkrievijā pēdējās dienās cietuši vai aizturēti tūkstošiem cilvēku. Slimnīcās ārstējas vairāk nekā 250 cietušo, un ir arī bojāgājušie.

Latvijas Ministru prezdents Krišjānis Kariņš šodien pavēstījis, ka pirmdien, plkst. 10:00 sasaucis ārkārtas Ministru kabineta sēdi par situāciju Baltkrievijā. Valdība uzklausīs Ārlietu ministra Egara Rinkēviča ziņojumu un lems par turpmāko rīcību. “Latvija atbalsta Baltkrievijas sabiedrības vēlmi dzīvot brīvā un demokrātiskā valstī,” sociālajā vietnē “Twitter” šodien pavēstīja Kariņš.

Rīga un Minska kā 85. pasaules čempionāta rīkotājas tika apstiprinātas 2017. gadā. Abās pilsētās jau iepriekš ir noticis čempionāts hokejā, Rīgā — 2006. gadā, bet Minskā — 2014. gadā.

Vai Latvijai būtu jāatsakās organizēt PČ kopā ar Baltkrieviju?

  • 315

  • 391

  • 280


     [+] [-]

, 2020-08-14 11:10, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tak vairs nav nekā, ne saimniecības, ne puķu, ne gurķu, ne tomātu, nekā nav, jo nav kur notirgot par pienācīgu cenu bez nodokļiem, kā bija agrāk
nu vo, tā ij paliksi par virtuālo krievmīli un rietumu slampu realitātē

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu vo, tā ij paliksi par virtuālo krievmīli un rietumu slampu realitātē
Traks esi, saimniecība man ir šeit Francijā, tik neko neaudzēju, nav tādas vajadzības, ir tikai augļkoki, bet no viņiem tolka nekāda, tik savām vajadzībām, nastoiku, sulu vai ievārījumu uztasīt, tas arī viss

  +2 [+] [-]

, 2020-08-14 11:14, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Par parazītu un sociopātu es kļuvu šeit, agrāk biju godīgs puika
Par sociopātu pārsvarā piedzimst, un visi sociopāti ir parazīti, tā ir aksioma. Agrāk tu vnk spēlēji godīgu puiku, jo esot aci pret aci ar kādu tev ir izdevīgāk, ja cilvēki domā, ka esi godīgs, vienkāršs un pavisam normāls, tā no viņiem var dabūt daudz vairāk. Bet internets ir savāda vieta, te daudziem zūd maskas, te tu nejūti vajadzību izlikties, jo tu neredzi, ka tas tev varētu dot kādu labumu, un tad nu šauj ārā visu, kas tai tavā "īpašajā" prātā ir sakaukulējies

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:16, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Traks esi, saimniecība man ir šeit Francijā, tik neko neaudzēju, nav tādas vajadzības, ir tikai augļkoki, bet no viņiem tolka nekāda, tik savām vajadzībām, nastoiku, sulu vai ievārījumu uztasīt, tas arī viss
es zinu ka neaudzē, tu bomžo. tu tak esi čorts un attiecīgs ir dzīvesveids.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-14 11:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu vo, tā ij paliksi par virtuālo krievmīli un rietumu slampu realitātē
Man tas viss PO BARABANU, tāpat neko neizmainīsi, mani visvairāk interesē Lettiņu reakcija uz visām šīm štellēm Tāpēc arī brīnos, kur tādi debīliķi rodas, kuri dēļ viena neveiksminieka spridzinātāja ir gatavi atteikties no Hokeja Svētkiem Rīgā

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:19, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Man tas viss PO BARABANU, tāpat neko neizmainīsi, mani visvairāk interesē Lettiņu reakcija uz visām šīm štellēm Tāpēc arī brīnos, kur tādi debīliķi rodas, kuri dēļ viena neveiksminieka spridzinātāja ir gatavi atteikties no Hokeja Svētkiem Rīgā
rodas tepat sabiedrībā, bet nu viņiem vēl daudz jātrenējas, lai sasniegtu tavu debilitātes līmeni

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: rodas tepat sabiedrībā, bet nu viņiem vēl daudz jātrenējas, lai sasniegtu tavu debilitātes līmeni
Tev ir debilitātes līmeņrādis? Pēc kādas mērauklas ir vērtējama debilitāte? Ja pēc īpašumiem un iekrājumiem, tad piekrītu, lielākai daļai ir jātrenējas ilgi un dikti!

  -2 [+] [-]

, 2020-08-14 11:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: parādi kaut vienu izdemolētu veikalu vai policijas iecirkni belaros.
vienīgais ko redzu, ka tiek klapēti neapbruņoti iedzīvotāji un vesti uz cietumiem
O, jā!
Redz, nabaga civilos dauza - https://www.youtube.com/watch?v=Crp...
Izlaidīsim, protams, to daļu, kur šie nabaga iedzīvotāji paši izvēlas iet kontaktā ar OMON, bet nofilmēsim, tik to beigu daļu, kur jau specvienības, loģiskā kārtā, guvušas virsroku, vai ne?
Tāpēc, jau ar sabiedrību ir tik viegli manipulēt. Elementāras cēloņsakarības neviens nejēdz saskatīt. Tagad pagriežam situāciju otrādi - publicējam tikai tos kadrus, kur šie protestētāji uzbrūk OMON paši, vai dauza OMON spēkus - un uzmini nu, visi šie bļāvēji, kas tagad ar mēsliem nolej Lukašenko, nolietu opozīciju, par nekārtību izraisīšanu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Par sociopātu pārsvarā piedzimst, un visi sociopāti ir parazīti, tā ir aksioma. Agrāk tu vnk spēlēji godīgu puiku, jo esot aci pret aci ar kādu tev ir izdevīgāk, ja cilvēki domā, ka esi godīgs, vienkāršs un pavisam normāls, tā no viņiem var dabūt daudz vairāk. Bet internets ir savāda vieta, te daudziem zūd maskas, te tu nejūti vajadzību izlikties, jo tu neredzi, ka tas tev varētu dot kādu labumu, un tad nu šauj ārā visu, kas tai tavā "īpašajā" prātā ir sakaukulējies
Banss, redz, saka, ka esmu debīls, bet sociopāti debīli tak nav, tu to labi zini, viņi ir ar labu funktieri un badā nesprāgst

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:27, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tev ir debilitātes līmeņrādis? Pēc kādas mērauklas ir vērtējama debilitāte? Ja pēc īpašumiem un iekrājumiem, tad piekrītu, lielākai daļai ir jātrenējas ilgi un dikti!
līmeņus nemēru, ir gadījumi ka tas ir vienkārši acīmredzams.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:29, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Kāds sakars Floidam ar Baltkrieviju???
Tikai tāds kā mediji notikumu pasniedz tautai. Ieliek tikai video , kur Floids tiek nosmacēts, vai visu notikumu, kur viņu pusstundu cenšas pierunāt labprātīgi iekāpt mašīnā un braukt uz iecirkni. Ir atšķirība. Vai piemēram kur demonstranti uzbrūk OMonam vai tikai tos kadrus, kur omnieši sit uzbrucējus. Tā tiek veidots sabiedrības viedoklis. Tāpat kā viena influncere piedzērusies ar kompāniju demolē viesnīcu Turcijā pēc tam liek video kā apsargi viņu piekāvuši. Kādi gan apsargi nelieši.

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:30, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: O, jā!
Redz, nabaga civilos dauza - https://www.youtube.com/watch?v=Crp...
Izlaidīsim, protams, to daļu, kur šie nabaga iedzīvotāji paši izvēlas iet kontaktā ar OMON, bet nofilmēsim, tik to beigu daļu, kur jau specvienības, loģiskā kārtā, guvušas virsroku, vai ne?
Tāpēc, jau ar sabiedrību ir tik viegli manipulēt. Elementāras cēloņsakarības neviens nejēdz saskatīt. Tagad pagriežam situāciju otrādi - publicējam tikai tos kadrus, kur šie protestētāji uzbrūk OMON paši, vai dauza OMON spēkus - un uzmini nu, visi šie bļāvēji, kas tagad ar mēsliem nolej Lukašenko, nolietu opozīciju, par nekārtību izraisīšanu
Pašam pirmajam uzbrukt mentiem un tos provocēt ir neprāts jebkurā gadījumā!

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:31, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: O, jā!
Redz, nabaga civilos dauza - https://www.youtube.com/watch?v=Crp...
Izlaidīsim, protams, to daļu, kur šie nabaga iedzīvotāji paši izvēlas iet kontaktā ar OMON, bet nofilmēsim, tik to beigu daļu, kur jau specvienības, loģiskā kārtā, guvušas virsroku, vai ne?
Tāpēc, jau ar sabiedrību ir tik viegli manipulēt. Elementāras cēloņsakarības neviens nejēdz saskatīt. Tagad pagriežam situāciju otrādi - publicējam tikai tos kadrus, kur šie protestētāji uzbrūk OMON paši, vai dauza OMON spēkus - un uzmini nu, visi šie bļāvēji, kas tagad ar mēsliem nolej Lukašenko, nolietu opozīciju, par nekārtību izraisīšanu
beidz irst... Pilnīgu tuftu sarakstīji.
Jā, jā - nabaga OMONs miermīlīgi pastaigājās pa Minsku ar puķītēm rokās un un ļaunie protestētāji viņiem uzbruka!
ārprāts, kādas stulbības Tu esi te sapļūtījis...

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:34, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Tikai tāds kā mediji notikumu pasniedz tautai. Ieliek tikai video , kur Floids tiek nosmacēts, vai visu notikumu, kur viņu pusstundu cenšas pierunāt labprātīgi iekāpt mašīnā un braukt uz iecirkni. Ir atšķirība. Vai piemēram kur demonstranti uzbrūk OMonam vai tikai tos kadrus, kur omnieši sit uzbrucējus. Tā tiek veidots sabiedrības viedoklis. Tāpat kā viena influncere piedzērusies ar kompāniju demolē viesnīcu Turcijā pēc tam liek video kā apsargi viņu piekāvuši. Kādi gan apsargi nelieši.
Un kāds sakars Floidam ar Baltkrieviju??? Tāds, ka Tu mākslīgi mēģini salīdzināt banānu ar koka klucīti. Vēl Turciju pamanījies piesaukt. Brīnos, ka vēl nepiesauci to, kā Albertonkuls Ipiķos apdirsās.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:35, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: beidz irst... Pilnīgu tuftu sarakstīji.
Jā, jā - nabaga OMONs miermīlīgi pastaigājās pa Minsku ar puķītēm rokās un un ļaunie protestētāji viņiem uzbruka!
ārprāts, kādas stulbības Tu esi te sapļūtījis...
Es to rakstīju? Jā, OMON ir ielās, lai nodrošīnātu kārtību, nenoliedzu. Bet, ja tu būtu tik, um, gudrs, lai veiktu divus klikšķus, un apskatītos ko iemetu - tad redzētu skaistus kadrus, kā OMON stāv un noskatās, un viņiem virsū uzlec bars ar miermīlīgajiem protestētājiem. Tāpat ir kadri, kur šie miermīlīgie iedzīvotāji dauza OMON.
Bet nu, jā, domā, ko vēlies - savu viedokli neuzspiežu, bet mans, atšķirība no taviem pļūtījiem un kaudzes pārējo - vismaz ir pamatots.

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:37, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Es to rakstīju? Jā, OMON ir ielās, lai nodrošīnātu kārtību, nenoliedzu. Bet, ja tu būtu tik, um, gudrs, lai veiktu divus klikšķus, un apskatītos ko iemetu - tad redzētu skaistus kadrus, kā OMON stāv un noskatās, un viņiem virsū uzlec bars ar miermīlīgajiem protestētājiem. Tāpat ir kadri, kur šie miermīlīgie iedzīvotāji dauza OMON.
Bet nu, jā, domā, ko vēlies - savu viedokli neuzspiežu, bet mans, atšķirība no taviem pļūtījiem un kaudzes pārējo - vismaz ir pamatots.
Tavs viedoklis pamatots??? Sorry, pat nekomentēšu, tāpat nesapratīsi..

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:38, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tavs viedoklis pamatots??? Sorry, pat nekomentēšu, tāpat nesapratīsi..
Jā, ir. Neuzspiežu, bet visvieglākā atbilde ir ignorēt daļu, kas tev nepatīk, un atbildēt tik uz to, kas tev interesē.
Skatos, no Fuņķas un vates troļļiem mācījies esi - malacītis!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:39, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Es to rakstīju? Jā, OMON ir ielās, lai nodrošīnātu kārtību, nenoliedzu. Bet, ja tu būtu tik, um, gudrs, lai veiktu divus klikšķus, un apskatītos ko iemetu - tad redzētu skaistus kadrus, kā OMON stāv un noskatās, un viņiem virsū uzlec bars ar miermīlīgajiem protestētājiem. Tāpat ir kadri, kur šie miermīlīgie iedzīvotāji dauza OMON.
Bet nu, jā, domā, ko vēlies - savu viedokli neuzspiežu, bet mans, atšķirība no taviem pļūtījiem un kaudzes pārējo - vismaz ir pamatots.
tā attiecība ir 1:100 , tu izcel pāris gadījumus un nostādi pāri simtiem. pamatots viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2020-08-14 11:39, pirms 4 gadiem
Omon ir ielās, lai nodrošinātu Tarakāna nākošo valdīšanas laiku, kuru tauta vairs negrib. Tur nav tikai Omons, bet visādi rīkļurāvēji.
Vēlēšanas belaros ir cirks.

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:40, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Jā, ir. Neuzspiežu, bet visvieglākā atbilde ir ignorēt daļu, kas tev nepatīk, un atbildēt tik uz to, kas tev interesē.
Skatos, no Fuņķas un vates troļļiem mācījies esi - malacītis!
Ierakstot komentāru šeit, Tu jau uzspied savu viedokli

  +2 [+] [-]

, 2020-08-14 11:42, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Banss, redz, saka, ka esmu debīls, bet sociopāti debīli tak nav, tu to labi zini, viņi ir ar labu funktieri un badā nesprāgst
Debils, idiots, palaistuve, tie vnk ir vārdi, kas apzīmē nepatiku pret tevi, tas nav burtiski un tu ļoti labi to zini
Taisnība, sociopāti un psihopāti parasti ir materiāli veiksmīgi, veido veiksmīgas karjeras utt, jo ir daudz vieglāk iegūt "īpašumus un uzkrājumus", kā pats saki, ja nav sirdsapziņas un iekšējās dillemas par to, vai kkā rīkoties būtu pareizi. Bet tu arī nekad nejutīsi to absolūto laimes sajūtu, ko sniedz mīlestība, pieķeršanās, līdzjūtība un vienkārša kopā būšana ar kādu, kas ir svarīgāks par sevi pašu, un tas ir kas tāds, ko īpašumos un iekrājumos nevar novērtēt tu izmanto cilvēku emocijas, lai celtu savu labklājību, bet pats šīs emocijas nekad izjust nevarēsi. Tā kā, sociopatija, tā pat kā viss šajā dzīvē, nāk ar saviem plusiem un mīnusiem.

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā attiecība ir 1:100 , tu izcel pāris gadījumus un nostādi pāri simtiem. pamatots viedoklis
Pamatosi savu mistisko skaitli? Eskalācija ir gluži vienkārša - pietiek, ar pāris gadījumiem protestu sākumā, lai radītu situāciju, kurā cilvēki OMON uzskatītu par mežoņiem, un miermīlīgos protestētājus - par nabaga cietējiem. Esi redzējis kaut vienu ziņu reportāžu, kur tiktu parādīs kaut tas 1 gadījums, kur protestanti uzbrūk OMON?

Tagad pasaulē foršs trends - lai radītu haosu un destabilizētu valdošu varu, nevajag ne armiju, ne ieročus. Pietiek gluži vienkārši sagaidīt īsto brīdi, un eskalēt iedzīvotāju protestus.
Nebrīnīšos, ja drīz tas pats būs arī Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:45, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Ierakstot komentāru šeit, Tu jau uzspied savu viedokli
Un man likās, ka izsaku savu viedokli Izrādās, ka šeit komentārus cilvēki raksta, lai justos vareni, un uzspiestu citiem savu viedokli..ai, ai, ai.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:46, pirms 4 gadiem
Te, pēc Tarakāna uzskatiem ir alkoholiķi, bezdarbnieki un narkomāni. Tādu ..... es nedzirdēju 3 gadus dienot krievu flotē obligātajā dienestā. Exelenti iemācījos atšifrēt ..... un pats ...... dzīt.
https://finance.tut.by/news696621.html

  -1 [+] [-]

, 2020-08-14 11:50, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Pamatosi savu mistisko skaitli? Eskalācija ir gluži vienkārša - pietiek, ar pāris gadījumiem protestu sākumā, lai radītu situāciju, kurā cilvēki OMON uzskatītu par mežoņiem, un miermīlīgos protestētājus - par nabaga cietējiem. Esi redzējis kaut vienu ziņu reportāžu, kur tiktu parādīs kaut tas 1 gadījums, kur protestanti uzbrūk OMON?

Tagad pasaulē foršs trends - lai radītu haosu un destabilizētu valdošu varu, nevajag ne armiju, ne ieročus. Pietiek gluži vienkārši sagaidīt īsto brīdi, un eskalēt iedzīvotāju protestus.
Nebrīnīšos, ja drīz tas pats būs arī Eiropā.
tu tak plātījoes ka esi savas dzīves laikā iemācījeis rīkoties ar yuotubi. tur ir daudz infas un tur lieliski redzama ši proporcija. Ir kanāli kuri rāda visu ko šiem iesūta, publicē arī Lukšu atbalstošos viedokļus. tur būs atskaite.

aktuālaikāis trends ko es redzu - diktatori nav pie vainas, visu slikto izdara sliktie cilvēki un visur kur diktatura tiks gāzta, tur cilvēki dzīvos postā un nabadzībā "kā Ukrainā". Cilvēki kuri neseko notikumiem vnk bļauj ka katra situacija ir identiska, cenšoties nonivelēt cilvēku spriestspēju paŗi paceļot "gudro diktatoru" kurš vienīgais spēj noturēt stabilitāti. Es Baltkrievijai sekoju no 2018. gada decembra, tā ka faktologiski es tevi varu izsmērēt bez variantiem.

     [+] [-]

, 2020-08-14 11:59, pirms 4 gadiem
Domāju, ka nebūtu jārīko kopā ar belariem, ja Lukašenko paliek pie varas. Nav ko barot diktatoru. Protams, attiecības krasi saasinātos, bet tas būtu tiešām spēcīgs solis, jo Lukašenko hokejs laikam ir vienīgais, kas ir svēts. Ja letiņi viņam šo prieku atņemtu, tas viņam būtu kolosāls trieciens. Atceroties belaru spēlēs nopirktos tiesnešus iepriekšējā tur rīkotajā čempionātā, varbūt labāk lai PČ tur arī nenotiek. Trakais ūsainis droši vien atkal visiem piķos, lai savējiem visi laiza pakaļu.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 12:00, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Domāju, ka nebūtu jārīko kopā ar belariem, ja Lukašenko paliek pie varas. Nav ko barot diktatoru. Protams, attiecības krasi saasinātos, bet tas būtu tiešām spēcīgs solis, jo Lukašenko hokejs laikam ir vienīgais, kas ir svēts. Ja letiņi viņam šo prieku atņemtu, tas viņam būtu kolosāls trieciens. Atceroties belaru spēlēs nopirktos tiesnešus iepriekšējā tur rīkotajā čempionātā, varbūt labāk lai PČ tur arī nenotiek. Trakais ūsainis droši vien atkal visiem piķos, lai savējiem visi laiza pakaļu.
Nav iespējams, ka viņš paliek. Vairs nav iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 12:03, pirms 4 gadiem
Te var iepazīties ar visiem rīkļu rāvējiem: https://42.tut.by/696542

     [+] [-]

, 2020-08-14 12:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā attiecība ir 1:100 , tu izcel pāris gadījumus un nostādi pāri simtiem. pamatots viedoklis
Kā tu zini, kāda tur ir attiecība, pats tur biji, fiksēji, skaitīji?

     [+] [-]

, 2020-08-14 12:16, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Te, pēc Tarakāna uzskatiem ir alkoholiķi, bezdarbnieki un narkomāni. Tādu ..... es nedzirdēju 3 gadus dienot krievu flotē obligātajā dienestā. Exelenti iemācījos atšifrēt ..... un pats ...... dzīt.
https://finance.tut.by/news696621.html
Ar Bocmani kopā dienēji?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 12:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vairāk izbrīna, ka uz doto brīdi vienīgā loģiskā atbilde ir trešajā vietā.
Pārāk daudz cilvēku redz pasauli tikai balts/melns toņos, racionāla domāšana nav pa spēkam.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-14 12:22, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: O, jā!
Redz, nabaga civilos dauza - https://www.youtube.com/watch?v=Crp...
Izlaidīsim, protams, to daļu, kur šie nabaga iedzīvotāji paši izvēlas iet kontaktā ar OMON, bet nofilmēsim, tik to beigu daļu, kur jau specvienības, loģiskā kārtā, guvušas virsroku, vai ne?
Tāpēc, jau ar sabiedrību ir tik viegli manipulēt. Elementāras cēloņsakarības neviens nejēdz saskatīt. Tagad pagriežam situāciju otrādi - publicējam tikai tos kadrus, kur šie protestētāji uzbrūk OMON paši, vai dauza OMON spēkus - un uzmini nu, visi šie bļāvēji, kas tagad ar mēsliem nolej Lukašenko, nolietu opozīciju, par nekārtību izraisīšanu
Pirmajā sekundē uzbrūk omonam - nesaprotu tik kāpēc jāuzbrūk no guļoša stāvokļa
P.S. Tās sievietes, ko omon dauzīja, arī šiem uzbruka?

     [+] [-]

, 2020-08-14 12:22, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Ar Bocmani kopā dienēji?
Ņe imel čestj, sudarj!

     [+] [-]

, 2020-08-14 12:22, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu zini, kāda tur ir attiecība, pats tur biji, fiksēji, skaitīji?
tu lasīt māki?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-14 12:26, pirms 4 gadiem
yankeezulu rakstīja: Domāju, ka nebūtu jārīko kopā ar belariem, ja Lukašenko paliek pie varas. Nav ko barot diktatoru. Protams, attiecības krasi saasinātos, bet tas būtu tiešām spēcīgs solis, jo Lukašenko hokejs laikam ir vienīgais, kas ir svēts. Ja letiņi viņam šo prieku atņemtu, tas viņam būtu kolosāls trieciens. Atceroties belaru spēlēs nopirktos tiesnešus iepriekšējā tur rīkotajā čempionātā, varbūt labāk lai PČ tur arī nenotiek. Trakais ūsainis droši vien atkal visiem piķos, lai savējiem visi laiza pakaļu.
Labi, cik lielas izredzes ir saglabāt čempi Rīgā, ja Batjka paliks pie varas un Lettiņi atteiks Batjkam? Visticamāk, pie šāda scenārija čempi piegrābs kaimiņi Somi un mēs paliksim ar garu degunu, skumstot par bojā gājušo Belaru lohu kamikadzi ar granātu